O2 podava trestne oznamenie (na mna)
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...













kotrcka 12.08.2008 - 18:34
prislo to, co si mnohi priali. oznamenie najmensieho opa na mna.
viac na http://pkotrcka.blog.zoznam.sk/2008/08/12/telefonik-o3-na-mna-podava-tr…
ioio13.08.2008 - 13:09 Trvalý odkaz
suhlaism s pepinom, ja an ani v okoli co maju o2 problemy nemali
bager13.08.2008 - 13:18 Trvalý odkaz
No dost mozne, ze sam sebe pise pozitivne ohlasy :) a potom moze popripade zazalovat sam seba.
hw_devil13.08.2008 - 13:23 Trvalý odkaz
steve13.08.2008 - 14:35 Trvalý odkaz
Podla stylu usudzujem, ze ste pravdepodobne kotrcka.
hw_devil13.08.2008 - 14:37 Trvalý odkaz
steve: hmmm zaujimave......predstav si ze nie.......to je asi proti srsti niekomu sa tu vyjadrit----------a nemusis mi vykat.........kludne si mozme tykat....ja s tym nemam problem ;)
Peter Makai13.08.2008 - 14:55 Trvalý odkaz
Ale ja som sa este stale nedozvedel, ze ci kotrcka O2 podpichoval len cez blog, alebo im aj vypisoval nejake maily. Dozviem sa to niekedy?
hw_devil13.08.2008 - 15:05 Trvalý odkaz
samsung master: ´´precitali sme si v nasej spolocnosti dalsi z Vasich osocujucich a klamlivych clankov, spestreny Vasimi nepodlozenymi subjektivnymi hanlivymi vyrokmi.´´ Neviem ci je to tak ale si si precitali niektory z jeho clankov na nete ako som to pochopil z toho ich vyjadrenia. Takze asi im to nepreposlal ale niekto od nich sliedi po nete a hlada nase nazory...........:D :D :D
stranger112113.08.2008 - 15:07 Trvalý odkaz
Ja tvrdim, ze nie je chyba v O2, ale v ludoch tam zamestnanych. Na cele s panom hovorcom. Podla mna je hlupy a skaredy. Moze ma za toto tvrdenie zalovat? Nech ma zaluje. Co ja som si uz vypocul od nespokojnych zakaznikov, a to bola skoro vzdy chyba v elektronike. Sem tam zlyhal ludsky faktor. A zaloval som niekoho? Nemal som na to cas a ani nervy. Musel som sa venovat skvalitneniu sluzieb, lebo mam velku konkurenciu. A o tom to je. Oni nemaju konkurenciu. Len tu pomahaju investovat zisk z Ciech... A investuju ho na ho.no, ked zamestnavaju hlupakov, ktori tu robia take chyby a preslapy.
Alebo sa tu zacneme navzajom zalovat vsetci dookola, ked niekto bude o niekom tvrdit ze je blazon, hlupak, alebo sa
myli.
Precital som tony knih, ale tie nase ludove porekadla maju v sebe mudrosti za ne vsetky.
Hovorit(pisat) striebro, mlcat(nepisat)zlato
hw_devil13.08.2008 - 15:15 Trvalý odkaz
to stranger1121: noo neviem neviem aby ta p. hovorca nahodou nezazaloval ale zas pri sude mozes pouzit jeho fotky a zrkadlo :D
Marian13.08.2008 - 15:30 Trvalý odkaz
stranger, z tych porekadiel a pravidiel su tu dve zakladne, ktore urcite p. parak pozna - aj negativna reklama je reklama, ale este dolezitejsie - je zle ked sa o tebe hovoria zle veci, ale este horsie je ak sa o tebe prestane hovorit uplne. v kazdom pripade si myslim, ze kotrcka sa snazil byt slovenskym hulanom, ale do hulanismu mu chyba trosku iskry, kydat vie kazdy pako.
hw_devil13.08.2008 - 15:38 Trvalý odkaz
hmm chlapci ste ma trocha sklamali....som myslel ze sa na tom jeho blogu zasmejete ale vy to beriete straaaaaaaaaaaasne vaaazne.
bager13.08.2008 - 15:57 Trvalý odkaz
stale mam pocit, ze si si vytvoril tento nick len koli tomu aby si mohol reagovat sam na seba,,,,,,,
Alone13.08.2008 - 16:42 Trvalý odkaz
Ten druhy nick je tiez kotrcka ja som cital jeho keci... v bleskovkach na MM.SK ked dal o2 data 10 MB za 99SK na predplatenky a tam mal tiez dva nicky...
peterd113.08.2008 - 16:48 Trvalý odkaz
Osobne suhlasim so slobodou prejavu, ale ako tu uz niekto napisal: ODTIAL POTIAL! Ten blog som nikdy necital a ani nebudem, lebo z rozpravok som uz vyrastol a ked chcem seriozne info idem TU, ale celkom O2 chapem lebo co je moc to je moc. No neviem ako by sa napr. zachovala nejaka nasa vacsia banka keby som ju PERMANENTNE osocoval a odradzal jej klientov napr. recami o jej insolvetnosti, ci jej buducom "ISTOM" krachu. Jednoducho zalozenie tejto temy mi smrdi urcitou vtieravou parazitnou reklamou . . .
LOCK
Marek13.08.2008 - 17:22 Trvalý odkaz
Na MM je uz vyjadrenie p. Paraka k tejto kauze. Mimochodom, tento kotrcka neni ten co vzdy pise ze naj je Orange? Ak ano, tak tuto kauzu uz nemusim sledovat. (este sa pusti aj do T-skupiny)
Peter Makai13.08.2008 - 17:38 Trvalý odkaz
Jedno je iste, chlapec si narobil skvelu reklamu...
Alone13.08.2008 - 17:42 Trvalý odkaz
Je to on...zamestnanec orange co mu o2 neschvalil licenciu na vlastnu predajnu...inak si tie jeho dristy neviem vysvetlit...
pan.el13.08.2008 - 17:51 Trvalý odkaz
Je to on...zamestnanec orange co mu o2 neschvalil licenciu na vlastnu predajnu...inak si tie jeho dristy neviem vysvetlit...
graffoo13.08.2008 - 17:53 Trvalý odkaz
mama musi byt nanho pysna :lol: ale ze sa zrovna ja ozyvam s tym mojim avatarom :lol:
Ashlee13.08.2008 - 18:08 Trvalý odkaz
No ja mam na to asi trocha iny nazor. Je pravda, ze blog je sukromna vec,ale pokial v nom clovek klame alebo uvadza nepravdive vyhlasenia, tak je jasne, ze sa druha strana brani. Je ozaj kravina, ak si niekto mysli, ze demokracia znamena, ze mozete pisat co chcete bez nasledkov. Demokracia znamena, ze mate pravo vyjadrit svoj nazor, ale musite si zan niest zodpovednost.
Zaklad je, ze ak vsetko co si napisal je pravda, tak samozrejme na sude uspejes. Ak si tam vsak klamal (nemam teraz cas to citat, ale isto si to pojdem precitat), tak je spravne, ze ta zaluju. Demokracia znamena spravodlive sudnictvo, takze ak si si nevymyslal, tak vyhras a vobec sa nemusis bat. Ak si si vsak vymyslal, tak prehras a bohuzial (nastastie) si to cele zaplatis.
Vobec nechapem co sa niektori cudujete, ze sa O2 brani. Vzite sa do situacie, ze niekto o vas zacne pisat nepravdive informacie a stale v tom bude pokracovat. Tiez by ste sa branili. Tolko moj nazor na vyjadrenie nazoru v demokratickej krajine.
Myslim,ze najnaj to vystihol presne a niet k tomu co dodat.Demokracia je sice o tom vyjadrovat svoj nazor,ale slusne a nie urazanim a zosmiesnovanim.
Inak kde sa nam stratil kotrcka a preco neodpoveda samsungovi na jeho otazky?Zeby ho nahradil hw_devil,ktory sa sem len tak z cista jasna objavil a obranuje kotrcku?Tiez si myslim,ze to je jedna a ta ista osoba,preco by sa inak za kotrcku tak "bil"?
Podla mna by sa mala tato tema uzamknut ved aj tak sa tu uz iba opakuju nazory... :closed:
kameo13.08.2008 - 18:13 Trvalý odkaz
pkotrcka sa nemusi obavat, je to zatial skor takticka medialna hra a zastrasovanie. Trestnopravna rovina nepripada do uvahy a v obcianskopravnej rovine by tahala za kratsi koniec O2. Ak by ta chceli zalovat, tak to urobia bez vystrahy a koniec koncov povedzme si uprimne, kto tvoje prispevky berie vazne? ... Skor si myslim, ze tvoje "umelecke slohy" viac obtazuju (irituju) ako pachaju skodu. Su to take sukromne glosy publikovane na blogu alebo forach okorenene o zvlastny typ humoru (co bude mat suvis aj s nejakou diagnozou vzhladom na tvoju vytrvalost). Ak by tvoje "umelecke diela" brala O2 smrtelne vazne, tak bude asi naozaj na tom zle ;-) Uz len medializacia celeho pripadu splnila svoj ucel.
steve13.08.2008 - 18:21 Trvalý odkaz
Ak je fakt pracovnikom Orange alebo firmy, ktora Orange zastupuje /nie je tu nikto z Roznavy, kto by nam o nom to-co upresnil?/, bude nasledovat este vyhlasenie Orange, ze s polutovanim beru na vedomie spor kotrcku a O2 a ze niektore jeho nazory su ciste jeho osobnymi. V opacnom pripade by mohol nastat vyssi level sporu uz za ucasti TU SR.
bager13.08.2008 - 18:53 Trvalý odkaz
ja by som tutu temu este nechal otvorenu, som zvedavy co nam tu este pan Kotrcka napise....
Al.Vlado13.08.2008 - 19:27 Trvalý odkaz
Nie, jasne, nezamykat, nech je sranda. :-)
Ing. FijoK13.08.2008 - 19:29 Trvalý odkaz
Keby ste laskavo uz viac nepolemizovali o tom, ci sa ma tato tema zamknut, alebo nie, zvlast ak nemate k veci viac co pvoedat. Ak to budeme povazovat za vhodne, stane sa tak, ak nie, bude to tu dalej.
kameo13.08.2008 - 20:22 Trvalý odkaz
Ja by som chcel poznat pravne nazory tvojho kamosa aj po 2,3... pohariku. To by bolo citanicko... :badgrin:
steve13.08.2008 - 20:29 Trvalý odkaz
Najblizsie prideme spolu na stretko aj s 3.kamaratom. Traja muskatieri - ten stvrty je po suboji v spitali.
kotrcka13.08.2008 - 20:53 Trvalý odkaz
steve: este raz skusim, mozno niektorym pismenkam nerozumies. NIE SOM ZAMESTNANCOM ZIADNEHO OPERATORA, ANI ZIADNEJ LICENCOVANEJ PREDAJNE. bol som zamestnancom znackovej predajne orange v roznave v roku 2004, ked som nevyhovel v druhom kole vyberoveho konania a teda som tam bol kratko, zhodou okolnosti prave v dobe, ked sa predajna stahovala (preto ten prispevok o tom, ze som sa stretol s niekym z Orangeu, kto schvaluje vzhlad predajni).
Samsungmaster: raz sa mi parak ozval sam (este vo februari), raz som mu na pobavenie clanok poslal (nie o O2, ale o !!!O3!!!)
a dalej, ZIADEN INY NICK AKO "kotrcka" NIE JE MOJ
a este: fotka na blogu kotrcka.blog.sme.sk (moj stary, neudrziavany blog) bola zmenena asi dnes bez mojho vedomia
miguel13.08.2008 - 22:05 Trvalý odkaz
... a koniec koncov povedzme si uprimne, kto tvoje prispevky berie vazne? ... Skor si myslim, ze tvoje "umelecke slohy" viac obtazuju (irituju) ako pachaju skodu. Su to take sukromne glosy publikovane na blogu alebo forach okorenene o zvlastny typ humoru (co bude mat suvis aj s nejakou diagnozou vzhladom na tvoju vytrvalost)...
Krasne povedane (ehm, napisane).... Kameo, plny suhlas s tebou!!!
steve14.08.2008 - 11:58 Trvalý odkaz
Preboha, ake skusenosti? Mal par mesiacov predplatenku od O2, ktoru za teatralneho slovneho sprievodu na forach zahodil. Vsetko ostatne zazili jeho znami, pocul a cital atd. Som zvedavy, kto mu to pojde aj dosvedcit. Spraval sa tak, akoby jeho jedinym cielom bolo kazdeho od O2 odradit a vsetkych jeho uzivatelov zosmiesnit za ich dementnu volbu. Sustavne a vytrvale otravoval, ako keby za to bral prachy. Nikdy nepochopil, ze uz unavuje a opakuje sa, pravdepodobne nemohol ani zaspat, pokial nemal posledne slovo. Radek Holan so simplicitnymi sposobmi.
ssamoo14.08.2008 - 13:20 Trvalý odkaz
takto je to kazdeho nazor, predsa mas na to pravo, rovnako ako on ako neverejna osoba ma narok prezentovat svoj nazor, svoje skusenosti, ako niekto napr prezentuje skusenosti so zenskym lonom aj ked ho videl len na obrazku takze :D:D a rovnako mas ty alebo ktokolvek pravo necitat to, jednoducho je to prehnana reakcia O2....
steve14.08.2008 - 14:25 Trvalý odkaz
Ano, mame vsetci svoje prava na slobodny prejav nazoru. Musi byt ale vyjadreny kultivovane, nenasilne, nevtieravo a nedemagogicky. Treba brat na zretel aj opacne nazory a zbytocne neobtazovat svojimi, jedine spravnymi nazormi. A ponizovat a zosmiesnovat predstavitelov hociakej firmy, uvadzanim ich priezviska malymi pismenami ap. je lapsus, ktory kazdy sud potresta.
Quo14.08.2008 - 14:27 Trvalý odkaz
Ak ma niekto zle skusenosti a chce to dat vediet ostatnym...je to hned zlocin?
To som mal aj ja byt ticho, ked som mal negativne skusenosti s karman.sk? A ked sme to rozoberali na fore na zive.sk, hned nas mal karman zazalovat?
Trosku divoke, nezda sa vam?
Kotrcka je jednotlivec, vystupuje sam za seba a on ako osoba nema narok vyjadrit svoj nazor?
Ved s O2 nie je jediny co ma problem. Vzdy je niekto spokojny, menej spokojny, nespokojny...
Kotrcka nechcel byt ticho a napisal svoje skusenosti s O2 do svojho blogu...
Asi 90% z vas to ani necitalo a hned sa ide odsudzovat...
Vyssie som dal odkaz, na nespokojnych zakaznikov, ktori staznosti riesili cez staznosti.sme.sk a nikto ich nezaluje, napriek tomu, ze sme.sk ma neporovnatelne krat vacsiu navstevnost ako kotrckov blog.
Podla mnohych by som sa uz aj bal napisat, ze je napr Nokia (SE, Sagem, Samsung-dosadte si co len chcete) naprd, lebo ju mam v servise 3-ti krat, + sarkasticky napisem nieco o Nokii a mam sa bat, ze ma hned vsetci odsudia? Pripadne, ze si to kukne clovek z Nokie a zazaluje ma?
Ta to de sme? Uz je davno po urcitom rezime.
Odporucam viacerym NAOZAJ precitat blog a zistite, ze tam nie je nic take, aby sa z toho dalo usudit, ze sa poskodzuje meno O2.
To potom zahladme vsetky staznosti z netu ;)
Alone14.08.2008 - 14:46 Trvalý odkaz
Tu nejde o jeho blog...Ten nemusi nik citat...Staci ked si precitas na mm sk jeho prispevky v bleskovkach o O2 a jeho spamovanie.Prve co ta potom napadne... ze je za to plateny...Aby pisal po forach take bludy...
graffoo14.08.2008 - 14:54 Trvalý odkaz
quo sorry - ale ak sa chcem stazovat, tak sa stazujem ako zdravy clovek a riadne. povedz mi prosim ta, co je na osloveni "telefonik O3" zdrave? je to to iste, ako keby mna niekto volal trtko. keby som bol prchky, tak ho tiez zazalujem za take pomenovanie...
uz len kvoli tomu premenovaniu na "telefonik O3" nemam zaujem tie vyplody citat...
ak sa chcem stazovat, tak sa stazujem na orange, t-mobile, O2... a nie pomrdanc, tdebile ci telefonik o3...
ak kydat, tak kultivovane...
7wcsnurka14.08.2008 - 15:18 Trvalý odkaz
posty tohto saska(kotrcku) som dokazal precitat len zo 3-4,ak ho o2 zazaluje,urcite prehra,prajem mu to,snad potom prestane tie bludy spamovat tu aj na mm
Quo14.08.2008 - 15:26 Trvalý odkaz
graffoo, ved to bol sarkazmus ;)
steve14.08.2008 - 15:42 Trvalý odkaz
Aha, uz som sa zlakol, ze sa porovnavate s panom kotrckom.
kotrcka14.08.2008 - 16:01 Trvalý odkaz
graffoo: na telefonik o3 je zdrave to, ze to bola parodia (iste si si to precital cele a aj vety uplne na konci)
Andrej14.08.2008 - 17:26 Trvalý odkaz
prepac mr kotrcka ale v tomto som suhlasim s trtkom.. veci sa maju volas svojimi pravymi menami a ak sa cudujes ze sa na to o2 ohradilo tak len poviem ze tak ti treba.. to akym arogantnym stylom pises do svojho blogu si samo pyta odpoved.. ak si nespokojny zakaznik ries si to cez SOIku a nie vymyslanim tych zvastov co pises
blast3r14.08.2008 - 19:35 Trvalý odkaz
Necital som cele toto vlakno, ale poviem vam, ze kostrcka je jeden zakomplexovany chudak... Asi ste necitali jeho prispevky pod clankami mm.sk... Aj ked sa clanok netykal o2 tak si musel rypnut... A za kazdu cenu vas presvedci, ze o2 je najvacsi zdierac... Vid jeho diskusie ze ow 30 mb je lepsi ako top balicek 100 mb... Pritom cena je ta ista... Kebyze date na mm.sk anketu, ci je kostrcka zakomplexovany blbec, tak 90 percent by hlasovalo, ze ano... Som rad, a podporujem to co o2 spravilo, lebo to co kostrcka pisal su len krive obvinenia... Bude aspon o jedneho blbca menej... A nehovorim o jeho slovnych utokoch, ked ste sa mu dovolili oponovat... Prajem mu velmi vysoku financnu pokutu, nech sa spamata...
Quo15.08.2008 - 00:46 Trvalý odkaz
blast3r, treba to brat s chladnou hlavou ;)
nie je dobre byt zamerany proti jednotlivcovi, ale pozriet sa na to komplexnejsie.
Kazdopadne, Rene na mna nikdy neposobil vierohodnym dojmom, staci si kuknut tlacovky s nasimi OP. Zastupca TM a OR vystupuju ovela vierohodnejsie, ako Rene, ktoremu je jedno, ci je na tlacovke, alebo na pivecku s kamaratmi a vzdy dojde vyobliekeny vseliako inak, len nie vierohodne (napr v obleku som ho este ani len nevidel/ani v solidnejsej koseli- aj tam by nejaky bonton mal byt, ved je HOVORCA/, narozdiel od hovorcom ostatnych OP - ale to je len moj nazor, zakaznici si ho utvaraju samy - na margo pripadnej zaloby zo strany hovorcu O2 :lol: ).
tento prispevok je taky ulet - ako vyjadrenia Reneho o UFE na mm...
stranger112115.08.2008 - 01:17 Trvalý odkaz
Quo, si to trafil, on chce byt blizko k zakaznikom, ktori ani z daleka nechodia v oblekoch... Ale ak tymi jeho vyrokmi che byt k zakaznikom tiez blizko, tak to sa netrafil. Ani zdaleka nie su vsetci dementni. Jeho vyroky svedcia o jeho inteligencii, nech uz kotrcka napisal cokolvek, mal by aj on svoje vyroky adresovat jemu, nie robit dementov zo zakaznikov O2. Mna to uraza, ze hovorca mojho operatora sa vyjadruje ako absolvent zvlastnej skoly....
7wcsnurka15.08.2008 - 01:51 Trvalý odkaz
hmm,ty to mas tazke,ak ta zaujima look manazera akejkolvek spolocnosti,nie cena a kvalita nimi poskytovanych sluzieb ;)
mna osobne zaujima skor ich prienik,nie zamestnanec,resp sef filialky
stranger112115.08.2008 - 01:57 Trvalý odkaz
Tak to potom asi jazdis na vysokozdviznom voziku. A prienik druhej firmy citis ked zacuva kamion s pivom do Vasho skladu a sofer Ti mimorec povie priblizne ceny. V tom pripade Ta chapem.
7wcsnurka15.08.2008 - 02:09 Trvalý odkaz
jj,robotnicke profesie,resp nizkoprijmova cast obyvatelstva tvori nezanedbatelnu cast prijmov vecsiny poskytovatelov sluzieb,alebo si myslis nieco ine? ;)
stranger112115.08.2008 - 02:19 Trvalý odkaz
Mame podobny nazor, ale pamataj na to, ze image je v tomto konzumnom svete prvorada. A ked Ti to je fuk, tak mas blizko k Rastafarianom. Tomu hovorcovi chyba len marlejovka na hlavu. Ako zhuleny vypada stale a aj vyroky maju k tomu viac ako blizko... Nech da vypoved a kauza sa uzavre...
7wcsnurka15.08.2008 - 02:34 Trvalý odkaz
ak mas potrebu vyjadrit svoj nazor na moju malickost v debate,ktora sa ma dotyka len okrajovo,nemam co dodat :)
za par rokov to pochopis
kyron20016.08.2008 - 23:54 Trvalý odkaz
prislo to, co si mnohi priali. oznamenie najmensieho opa na mna.
viac na http://pkotrcka.blog.zoznam.sk/2008/08/12/telefonik-o3-na-mna-podava-tr…
Zdravim,
moj prvy dojem bol : no,zasa naeky tlchuba. Ale po precitani tvojho clanku( a za predpokladu,ze je pravdivy) s tebou absolutne suhlasim.
Som takisto zakaznikom O2 ale u jej sestry O2 UK. Ak by sa tu stalo nieco take ako tebe a O2 by zistila ze to bolo jej vinou dostal by si okamzite neake volne minuty/sms/data a este by ti volali po 2-3 dnoch ci je vsetko OK.V pripade biznis zakaznikov taketo neprichadza do uvahy,nakolko tam maju specializovany tim. Som velmi prekvapeni reakciou O2SK.
Podobny problem som mal aj ja v minulosti s inym operatorom (faktury za neexistujuce hovory/sms). Zavolal som a ziadal okamzite zrusenie zmluvy. Dosla mi faktura aj pokutou(zvysok kontraktu cca. 10 mesiacov).Tak som im zavolal a iba sa spytal co to ma znamenat?! Dalsia otazka bola ci to chcu riesit sudnou a medialnou cestou. Zrazu bolo vsetko OK,ziadna pokuta...
Takze smelo do nich.Tam su ludia ktory za to dostavaju plat a ked si nerobia svoju pracu ako maju,alebo nevedia ju robit tak to si musi firma riesit interne.
Ale ako to uz byva : na Slovensku je to tak...
brakin17.08.2008 - 01:13 Trvalý odkaz
.. vselico som zosmolil..
http://pkotrcka.blog.zoznam.sk/2008/07/29/ako-som-rozbiehal-biznis-s-o3/
http://pkotrcka.blog.zoznam.sk/2008/08/02/sranda-v-o2-nekonci-ani-v-let…
http://pkotrcka.blog.zoznam.sk/2008/07/02/telefonica-o2-na-slovensku-sk…
a tak podobne
hmmm neviem ci to uz dakto pisal, ale asi O2 zatlacilo a uz to tam nieje
:lol: no skoda, chcel som si to precitat