Cudna sms( T-Mobile)
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...












Leo 03.03.2009 - 09:54
Ahojte. Ked som si prezeral fakturu tak kde su nehlasove sluzby-jednotky nad ramec a prekvapeny som ostal pri SMS do zahranicia mam 1 kus za 0,126 eur bez DPH ale ja som ziadnu smsku do zahranicia neposielal :o Nejde o tych par korun ale o princip ze som nic neposielal a mi to uctuju....
EDIT1:volne sms do zahranicia ovsem nemam :o
EDIT2: mi napadlo ze ked mam U600 som si spomenul ze mobil ma funkciu posielat tajne sms majitelovi pri zmene sim... ale mam novy mobil z Timobajlu a tuto funkciu som v nom hladal ale som ju nenasiel... :o
ssamoo03.03.2009 - 10:00 Trvalý odkaz
nuz neviem co to moze byt ale toto skor vyriesis cez linku sluzieb zakaznikom, alebo navstevou predajne...ak sa ti chce kvoli tym 20 centom vystrajat ;)
Tristan3303.03.2009 - 10:13 Trvalý odkaz
Ja by som koli tym 0,20EUR vystrajal,lebo tu vobec nejde o tie drobne,ale o princip..........Na buduce mozes mat 20EUR,a nebudes vediet odklial sa zobrali.Len tam pekne zavolaj,a urob cirkus.........Co nas orange a t-mobile povazuju vsetkych za debilov????? :( :( :(
Gash03.03.2009 - 10:15 Trvalý odkaz
daj si mobil do trezoru ked si pri nom neni, spavaj s nim, nespusti ho z dohladu a na druhy mesiac uvidis ci ti nabehne tato SMS do zahranicia. Ak nie, je jasne, ze to niekto z okolia poslal :)
ssamoo03.03.2009 - 10:41 Trvalý odkaz
Super Tristan ak si myslis ze takym pristupom sa daju riesit veci tak si na omyle. Ja si vo fakture nachadzam tiez niekedy zvlastne veci ale proste vyuzivam mobil na plno a velmi to nekontrolujem. Avsak je rozdiel ked to tam mas pravidelne v sume nieco okolo Eura a raz za rok tam mas 20 centov....A este ako gash vravi, mohol to niekto poslat z jeho okolia a ani o tom nevie :)
michal09003.03.2009 - 10:56 Trvalý odkaz
Leo urcite mas mobil Nokia a si nanom nieco aktivoval, napr. F-Secure. Dobre popremyslaj ci sa ta mobil nepytal, ze ci moze odslat sms napr. vyrobcovi. Urcite si spomenies :))
babenka403.03.2009 - 11:30 Trvalý odkaz
to LEO: zaujal ma tvoj problem, nakolko sa mi to stalo v poslednom zuctovacom obdobi v Orage. Tiez som udajne poslala NIEKOLKO SMS sprav do zahranicia, moja suma bola trosku vysssia, nie vsak zavratne vyssia. Ja som na to prisla pri nahodnej kontrole spotreby a ihned som volala operatora. No a ten mi poradil: ze oni nevidia na ake cislo bola sprava odoslana, ale si mozem po zuctovacom obdobi vyziadat vypis, samozrejme za poplatok 3,95 EUR, co prevysuje samotnu sumu za udajne odoslane SMS spravy do zahranicia. To ma neuspokojilo a napisala som im email s reklamaciou, na co mi odpovedali, ze to presetria a budu ma informovat doporucenym listom v zakonnej lehote. A tak cakam /lebo sete nepresla ta lehota/ a rozmyslam ako som si pomohla, vecdi to urcite nepomoze a este ma aj prezenu na postu pre zasielku. Tolko moje skusenosti , este snad len tolko, ze za 11 rokov som poslal prvykrat SMS do zahranicia, kde nikoho nemam, teda nikomu a telefone cislo si vymyslel a natukal moj mobil sam, klobuk dolu pred takou technikou.
Marek03.03.2009 - 11:51 Trvalý odkaz
To babenka: preco svoj topic zacinas v zenskom rode a koncis v muzskom :?:
Pendo03.03.2009 - 16:26 Trvalý odkaz
babenka...nic proti, ale "stazovat sa", ze ta prezenu na postu pre zasielku...
Tebe je luto dat 3.95 za rozpis, ktory by ti obratom poslal fakturantka a cele by to bolo vybavene pocas tvojho hovoru s nou...
Radsej posles zadarmo emailovu reklamaciu, ktorou sa teraz bude musiet zaoberat clovek z reklamacneho oddelenia, ktory to bude musiet riesit s technickym usekom a vysledok ti daju vediet do 60 dni doporucene postou...
Pritom 99.9% takychto reklamacii je neopodstatnenych - ako sa tu uz predo mnou vyjadrili. A niektorym ani nepomoze, ked si daju mobil do trezoru, aj tak budu platit za SMS spravy, kedze im decka napr. aktivovali pravidelne obnovovanie profilu na azet.sk :( Ale ludom to nevysvetlis...vsak som mal SIM kartu v sufliku, ako je to mozne?
A potom sa cudujeme, ze musime na opravnene reklamacie sluzieb a inych dolezitejsich problemov cakat tak dlho, kedze reklamacne oddelenie musi riesit taketo veci...
PS: nepochopim ludi, ktori si stale myslia, ze ich operator okrada, preco si nedaju aspon podrobny rozpis hovorov v elektronickej podobe. Stoji to mesacne 0.79. Kolko musite prevolat, ked vam robi problem zaplatit rocne 9.48 za podrobne rozpisy?
Sorry, ale nemohol som si pomoct...muselo to ist zo mna von
Quo03.03.2009 - 16:39 Trvalý odkaz
Super Tristan ak si myslis ze takym pristupom sa daju riesit veci tak si na omyle. Ja si vo fakture nachadzam tiez niekedy zvlastne veci ale proste vyuzivam mobil na plno a velmi to nekontrolujem. Avsak je rozdiel ked to tam mas pravidelne v sume nieco okolo Eura a raz za rok tam mas 20 centov....A este ako gash vravi, mohol to niekto poslat z jeho okolia a ani o tom nevie :)
sorry, ale keby takto rozmyslali vsetci zakaznici, hned by sa mohlo zrusit reklamacne oddelenie a nikto by sa nemohol cudovat, ze par tisic takychto chyb sa premeni na milionovy zisk operatora ;)
Ked tam zavola, alebo sa zastavi v predajni, nic tym nepokazi a ujasni si par veci :)
Obcas sa ale prihodi nieco na fakture a chyba je na nasej strane, len sme uz medzicasom na to zabudli ;)
BTW Pendo - akakolvek reklamacia musi byt vyriesena v zakonom stanovenej lehote, takze 60 dni je somarina ;) (na reklamaciu maju predsa 30 dni)
Pendo03.03.2009 - 16:49 Trvalý odkaz
A to sa kedy zmenil zakon, ked uz na sluzby nie je 60 dni ale 30 ako na tovar?
palomaja03.03.2009 - 16:51 Trvalý odkaz
Taku primitivnu odpoved od Penda som uz dlho necital. Sorry, ale nemohol som si pomoct...muselo to ist zo mna von. Podla teba treba drzat hubu, alebo platit aby sme ich nezatazovali zadarmo.
Quo03.03.2009 - 17:00 Trvalý odkaz
na vsetko by malo byt 30
noco potrebuju 60?
EDIT:
Tieto sluzby nie su sluzbami v zmysle zakona c. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebitela v platnom zneni, ktory dozoruje SOI, a preto v tejto oblasti SOI nemoze konat.
...tak preto maju hnusaci 60 dni :?
babenka403.03.2009 - 18:33 Trvalý odkaz
to dj.uwe: sorry, nechcela som, nedopatrenim mi vypadlo pismenko a...ale slubujem, ze si nabuduce prispevok pred odoslanim prekontrolujem
babenka403.03.2009 - 18:58 Trvalý odkaz
to Pendo: sorry, ale aj zo mna to musi ist von.... kto si ty, ze kritizujes, co ta k tomu opravnuje, ze posudzujes ktora reklamacia je alebo nie je objektivna a opravnena!!! A prepac, ale z principu som odoslala reklamaciu a nemam dovod si platit vypisy a podporovat tak platbami naviac operatora. To, ze som ju odoslala elektronickou formou znamena, ze som aj taku odpoved ocakavala. Aj ja riesim v praci stranky a nie je ich malo, ale na listovu reklamaciu odpovedam pisomne doporucenym listom a na elektronicku emailom. Nic ine som od operatora necakala, len vysvetlenie.
K tvojej poznamke, ze mnohi si myslime ako nas operatori okradaju.....tak to nazvem jemnejsie, zarabaju na nas, prave takymito praktikami. Chces nieco vediet-ZAPLAT, a plati to aj v pripade, ze sa spojis s operatorom! Chces mi povedat, ze nie je zdieranie ked mam volny pausal x minut a v ramci tohoto limitu sa cokolvek spytam na zakazn linkej operatora, tak si to zaplatim naviac ako polozku nad ramec pausalu?
ssamoo03.03.2009 - 20:52 Trvalý odkaz
Reklamacia je 60 dni ale prijimaju podnety na ktore nie je zakonom stanovena lehota. Ale to mas aj u barskoho ineho. Skus nieco podobne riesit s SPP alebo ZSE a prajem ti este vacsiu radost.
Quo- kazdeho osobny nazor ;)
Pendo03.03.2009 - 21:38 Trvalý odkaz
k tvojmu prispevku len tolko...
Kto som...som clovek, ktory vie porovnat zakaznicky servis OR s inymi spolocnostami. A ver tomu, ze su ovela horsie spolocnosti ako narp. Sloveska posta, BVS a dokonca aj Tatrabanka. A je jedno, ci im volas na zakaznicku linku (mimochodom tiez ju nemaju bezplatnu) alebo ides ku nim osobne.
Este za cias Globtelu boli hovory na zakaznicku linku odratavane z pausalu. Ludia sa vsak stazovali , ze si minuly cely pausal na volanie s operatorom, tak to odclenili a dali poplatok 0,0465 EUR/min.
Som mozno divny, ale mne ten poplatok nevadi - aj ked niekedy nedostanem presnu odpoved na moju otazku. Nevolam tam vsak tak casto, aby mi to zatazilo rozpocet.
Neviem, ci mas vlastnu domacnost...ale tam su poplatky, ktore ma dokazu pekne nahnevat. Napr. ked sa nieco po... a zavolas si na to nejakeho "majstra". Takychto ludi by som nazval "jemne zarabajiucimi" a nie operatora.
Vyjadril som len moj nazor...nemusis sa s nim samozrejme stotoznit.
PS: OR ma interny predpis, ze na kazdu podanu reklamaciu odpoveda pisomne. Je to dobre pre obe strany - aby bolo vsetko evidovane. Mail mozes zmazat, vyhovorit sa, ze ti neprisiel a pod...ale doporucenu zasielku...
Miro03.03.2009 - 21:47 Trvalý odkaz
osobne sa tiez pripajam k nazoru, ze reklamovat je mozno cokolvek a akokolvek, preco nie mailom, preco platit za to? myAÂ (ja uz chvala Bohu nie) ako zakaznici operatora mozeme platit nezmyselne veci ako poplatok za zmeny v systeme?a podobne sracky, ked si clovek predlzuje pausal u daneho operatora? sak to je hyenizmus uz niekedy. Clovek pride predlzit zmluvu a oni este uvedu,ze poplatok je na 'akciu' znizeny.. niekedy je to celkom funny toto. reklamuj! mas moju plnu podporu, ak si si vedomy/a,ze si v prave, obuchaj im to o hlavu. Pre teba je to 20centov urob to u par tisic ludi a mame celkom pekne 'bokovky'
babenka404.03.2009 - 00:40 Trvalý odkaz
Pendo,Pendo nie si ty pracovnik OR? Mali by ta ocenit za tvoju obhajobu. Ale mas v niecom pravdu, ze doporuceny list ak prevezmem, neodtajim a tiez mas pravdu, ze su aj ine a mozno aj horsie spolocnosti.
To ale nezmierni fakt, som zaplatila za nieco, co som nepouzila a to je pre mna to iste, ako by som peniaze napr. stratila. Takuto vec ja nedokazem len tak lahko predychat a rozchodit. V tomto som zase mozno ina ja, ale aj tak som presvedcena, ze clovek sa musi branit.
Pendo04.03.2009 - 02:31 Trvalý odkaz
Daj potom vediet, ako si dopadla.
babenka405.03.2009 - 19:54 Trvalý odkaz
to Pendo: tak uz som dopadla.... riesenie reklamacie hooodne rychleee , reklamovala som 12.2.02 a uz vcera som dostala ako inak - ZAMIETAVU odpoved. Taku som vlastne aj ocakavala, ako som pisala podala som to z principu! Ale zarazil, spravnejsi vyraz je sokoval a vytocil ma dovod ako som tych 9 esemesiek do zahranicia poslala. Udajne som nemala zablokovanu klavesnicu a prislo k samovolnemu odoslaniu !!!!
K tomu len tolko, bolo to cislo 00007331552 a take naozaj nemam ulozene medzi kantaktmi a aby sa odoslala SMS, tak pri dotykovom displeji F480 je potrebne sa prekusat 7 tuknutiami na displej aby som SMS odoslala. Ono to nie je ako pri vytoceni cisla, ktore je po poslednom volani pod zelenym telefonikom, hovor je mozne spustit ale SMS odosle samovolne len mobil kuzelnik.
Leo09.03.2009 - 18:21 Trvalý odkaz
dnes som bol v TM(sered) vyplatit fakturu a upozornil som na moj problem...slecna povedala ze mozme spisat podnet ked chcem...ja ze Ok...uviedla na nom ze: ZAKAZNIK MAL NAUCTOVANY POPLATOK ZA SMS DO ZAHRANICIA ALE NIE JE SI VEDOMI ZE BY POSIELAL NEJAKU SMS.POPROSIM O PRESETRENIE A VYKREDITOVANIE DANEJ CIASTKY. DAKUJEM. ...potom mi prisla sms: Vazeny zakaznik,Vasu poziadavku evidujeme pod cislom....a pracujeme na jej vybaveni. Budeme Vas informovat do 6.4.2009. T-MOBILE... no to som zvedavy :)
EdiT:to dovtedy aj nato zabudnem...
to babenka4 -> suhlasim s Tebou
babenka414.03.2009 - 22:59 Trvalý odkaz
to Leo: drzim ti palce, aby si pochodil lepsie ako ja. Az dostanes vyrozumenie, daj vediet ako si dopadol. Osobne si myslim, ze my malicki uzivatelia sluzieb sme vydani napospas velkym zralokom a nemame moznost sa branit alebo sa dovolat spravodlivosti. Je jedno u ktoreho operatora si, je to vsade rovnake, stale zial plati: na Slovensku je to tak....
Leo04.04.2009 - 20:55 Trvalý odkaz