Osklbavanie Orangeom

  • 15 príspevkov
  • AL7075 02.08.2009 - 01:09

    Zdravim. Mame doma taky problem. Sestre prisiel od Orangu nedoplatok okolo 70 eur a pritom neprevolala s pausalu skoro nic. Ako sa ma clovek branit v takejto situacii.

  • graffoo02.08.2009 - 01:19 Trvalý odkaz

    vyziadat si podrobny vypis hovorov. kazdopadne tu upomienku treba zaplatit, zaciatok presetrovania neznamena odklad platenia, takze na to bacha.
    no a ked budes mat podrobny vypis, tak mozete presnejsie povedat, ci na tie ci one cisla volala alebo nie. ale ako pisem, treba to zaplatit, inak hrozia dalsie pokuty...

    Angelika02.08.2009 - 01:58 Trvalý odkaz

    A nepripaja sa sestra nahodou na internet? Nie vzdy je chyba iba u operatora. Kazdopadne ziadaj podrobny vypis. Budes vediet detaily

    ssamoo02.08.2009 - 02:40 Trvalý odkaz

    hej skuste si so sestrou pozriet poriadne faktury co tam mate naratane a ked sa Vam nieco nezda tak si dajte podrobak...ale za tie roky som sa od ludi napocuval takych ze vsak ja nikde nevolam....

    Marek Villár02.08.2009 - 05:26 Trvalý odkaz

    a za co prislo tych 70 eur? aka polozka na fakture? volania? sms? sms s osobitnou tarifikaciou? audiotextove volania? ... moznosti je... a pokial nemas ten telefon 24 hodin pod dohladom tak ani ja by som si za svoj telefon nerucil ci sa z neho niekam volalo alebo sa vobec nevolalo ...

    pepo93002.08.2009 - 10:42 Trvalý odkaz

    ja som mal podobny problem len trosku odlisny mne jednoducho zabudli nahodit na zaciatku mesiaca minuty :D pri kontrole spotreby som bol prekvapeny ze nemam ziadne minuty a mimo predplatenych bolo 30EUR Zavolal som na 905 a po troch dnoch mi ich stornovali a nahodili minuty. Jednoducho Orange treba kontrolovat :D

    Pendo02.08.2009 - 14:17 Trvalý odkaz

    Najviac sa mi paci ten nazov temy "Osklbavanie".
    Das ruku do ohna za svoju sestru, ze ju Orange naozaj osklbal? Uz sa to tu viac krat riesilo a naozaj - pokial nemam telefon 24 hodin pod kontrolou, nemozem na 100% tvrdit, ze ma nejaky operator osklbal.

    Tak ako pisal marco - uved sem aspon za co tych 70eur mala...
    Vela krat ani netreba ziadat podrobny rozpis. Po overeni udajov ti vacsinou vedia povedat aj na 905ke za co to bolo.

    Ondro02.08.2009 - 14:46 Trvalý odkaz

    Tak ti poviem co sa stalo mne. Menil som pausal aj orange wap. Nechce sa mi to cele vypisovat ale.orange spravil chybu ktoru si aj priznal, ale tahalo sa to 3 mesiace kym sme to ako tak vyriesili. Bola tam suma skoro 400 E. Az ked som poziadal o pisomne spisanie reklamacie tak sa konecne vsetko pohlo a dalo do poriadku. Edit a to som bol asi mesiac bez fonu. Aj internetu. Jednoznacna chyba orange, ale sa s tym nedalo pohnut. 3 mesiace. Az ked som spisal papierovu reklamaciu tak zrazu to vsetko islo. Dakujem

    Marek Villár02.08.2009 - 15:54 Trvalý odkaz

    Ondro, nikto nehovori, ze aj Orange mohol nieco chybne vyuctovat, no predcasne tuto situaciu nazyvat osklbavanim si myslim nie je na mieste. nenapisal za co to prislo a podobne. bud zavolat na 905 a nich ti skontroluju ci je vsetko co sa tyka pausalu ucotvane ok a ked nie ziadat podrobny rozpis hovorov kde sa bude vidiet co tam bolo a v akej sume uctovane. asi tak. a s tvojou situaciou... niekedy to asi naozaj ide len pisomne ;)

    Ondro02.08.2009 - 20:56 Trvalý odkaz

    Tak aby som to vysvetlil. Bral som SE c905 za 3 centy na akciu ktora bola podmienena tym ze si k pausalu zoberiem TV maxi. Bolo mi to sice na prd, ale zase c905 za 3 centy? A ked som si uz tu TV zaplatil, tak som ju aj vyuzival. Sok prisiel az vo fakture. Tu TV ktoru som si musel zaplatit mi neaktivovali, tak mi uctovali vsetky data mimo balika. Nasledovalo asi 30 telefonatov na 905 a asi 20 navstev v orange. vsade som pocul to iste. Chyba je v nas, technici na tom pracuju. 3 mesiace! Bal som sa pouzivat

    Neviem preco mi nechce ist edit, pisem cez mobil. Tak som sa 3 mesiace bal ist na internet. Vsade tie iste odpovede: vieme ze chyba je v nas, technici na tom pracuju .vyse 3mesiace!!! Az ked som spisal pisomnu reklamaciu, tak sa to zrazu dalo doporiadku behom 24 hodin. Tolko k tomu, uz na boli palec.

    AL707504.08.2009 - 13:13 Trvalý odkaz

    Sestra to sla vybavovat a orange priznal vinu. Ale doba reklamacie je 30 dni tak sa uvidi ako sa o nakoniec vyriesi. Uz aj spisali reklamaciu tak by nemal byt problem. Ale jedna vec je ista. Ze Orange ma v tom riadny bordel

    dzulio04.08.2009 - 13:55 Trvalý odkaz

    no ale este stale si nenapisal za co to zauctovali

    Korenisko04.08.2009 - 14:10 Trvalý odkaz

    Treba si kontrolovat ucty... to je vsetko. Ja som menil pausal a nakoniec mi ten novy zauctovali za neakciovu cenu. Ale po zavolani mi vystavili dobropis...

    AL707504.08.2009 - 14:31 Trvalý odkaz

    Za prevolane minuty ktore sestra neprevolala. A na net nechodi cez mobil. Ja som mal na mesiac ale potom mi ho matka zatrhla ked prisiel ucet. Sestra ma kazdy mesiac prenesene minuty co neprevola a tentoraz jej prislo prevolane za 70 eur. A este to nezreklamovali tak neviem presne. Ale viem isto ze chyba je v Orange.

    Fizzy04.08.2009 - 15:40 Trvalý odkaz

    Stavaju sa taketo veci, ci uz v Orangei, TM alebo aj O2. Vsetci traja operatori pouzivaju zlozity informacny system, do ktoreho sa pripaja niekolko stoviek zamestnancov, a nie kazdy s nim vie narabat, tak chyby sa prejavia. Otazka je, ktory operator ako pristupuje k rieseniu takychto chyb.
    Clovek co nic nerobi, nic nepokazi ;)