O2 a zaujimavy sposob ponuky sluzieb

  • 8 príspevkov
  • miguel 09.11.2009 - 23:16

    Zdravim po dlhom case. Nedalo mi, aby som sem nenapisal velmi milu skusenost, ktoru som zazil. Dnes som prisiel z prace a na stole vidim obalku od Telefonicy. Otvaram a bol som velmi milo prekvapeny. Na vrchu oslovenie mojim priezviskom, potom oznamenie, ze mi konci viazanost (mal som O2 Pre mna), potom strucne info o ich sluzbach, a potom - priemerny pocet mnou prevolanych minut do siete O2 a do ostatnych sieti za poslednych 24 mesiacov, za ktorym nasledovala ponuka balickov spolu s kalkulaciou, kolko usetrim, ak prejdem na O2 Fer. Dalej tato ponuka obsahovala oznam, ze samotny prechod sa da zrealizovat priamo cez zakaznicku linku, kde som hned zavolal a operator mi oznamil, ze ma zajtra budu kontaktovat a moj prechod na O2 Fer zrealizuju.

    Vzhladom na to, ze sa moje faktury tocia cca okolo 25 - 30 EUR mesacne som takyto osobny pristup vobec necakal. U oranzovych som bol sest rokov a za ten cas mi tak ponukli maximalne zlavu 500 korun na akciovy telefon. Tento prispevok prosim neberte, ako pokus o reklamu. Je to konstatovanie, ze este existuju spolocnosti, ktore vedia svoje produkty predat. Teda, aspon v mojom pripade sa to Telefonice podarilo ;-)

  • ZraLOCK09.11.2009 - 23:22 Trvalý odkaz

    tiez som prechadzal z Premna na Fer, ale podobnu ponuku som nedostal. hm, kto vie preco.
    kazdopadne zaujimava skusenost. ;)

    Lenka Ivančíková10.11.2009 - 01:24 Trvalý odkaz

    Hmmm,mne take nieco ani nestihli poslat lebo akonahle mi koncila viazanost,hned som presla na O2 fer a to len preto,ze nechcem prist o zlate cislo. Moje faktury v sieti O2 su zatial 0,-E.
    Ale vidno,ze im na ten ich pristup ludia skocia,kedze maju najmenej zakaznikov,mali by sa najviac obracat,aby to zmenili.

    Patrik10.11.2009 - 23:11 Trvalý odkaz

    Tak to teda O2 ma pripravene velmi milo...

    ach!11.11.2009 - 13:39 Trvalý odkaz

    Z toho v com ste v miernom soku, T-Mobile, Orange, T-Com robia uz davno. Aspon mne cca mesiac, dva pred koncom viazanosti posielali/ju list s novou ponukou, pripadne sms.
    Ak som zrusil cislo tak aj list s podakovanim a zopakovanim ponuky, s kontaktom na speci infolinku.

    Osobny pristup je v skripte ktory do dopredu nachystaneho listu doplni priezvisko, udaje o spotrebe. Trivialna vec znama z Wordu, Writera pod nazvom Korespondencia, listy a pod.
    To zvlada kazda baba v druhom rocniku OA.

    Samozrejme, cely proces je 100% automatizovany. Listy tlaci, obalkuje automat pri tak velkych objemoch.

    bublifuk11.11.2009 - 13:44 Trvalý odkaz

    Ja som pred vyse dvoma rokmi rusil pausal v T-mobile a ziadne podakovanie som od nich postou, ani smskou nedostal... To iste teraz. Momentalne rusim pausal v orange a jedine, co som od nich dostal bol list, v ktorom ma upozornovali na skutocnost, ze si mozu narokovat na zmluvnu pokutu... ziadne podakovanie, ani vyhodna ponuka...

    ach!11.11.2009 - 14:33 Trvalý odkaz

    Tebe neposlal T-Mobile, ZraLOCK zas O2.
    To nie je podstatne, reagujem len na oznacenie: osobny pristup.

    Osobny pristup nie je zaslanie automatizovaneho listu so standardnou ponukou. Osobny pristup je ponuka sluzieb priamo na mieru.

    Rozdiel medzi: Prisiel mi domov balik na meno zo zasielkovej sluzby s katalogovym oblecenim a
    Prisiel ku mne domov krajcir, vzal miery a usil saty podla mojich poziadaviek.

    Reklama J&T - privatne bankovnictvo vs. bezne banky je prave v osobnom pristupe, kedy sa ti ludia z J&T venuju hocikedy, pracuju v tom case len a len pre teba, narozdiel od bank, kde sedia tiez ludia, ale ponukaju ti bezne sluzby.

    Prepisane na operatora:
    Osobny pristup je ked ti operator sam zavola, povie ti aj beznu ponuku ale ako dobremu zakaznikovi ponukne take a take zvyhodnenie, posklada ti produkt priamo na tvoje potreby. Preto vsetci maju aj osobnych obchodnych zastupcov s ktorymi sa dohoduju podmienky pri osobnom stretnuti (i ked v O2 to len predpokladam).

    Automaticky generovany list nie je osobny pristup. Ani premigrovanie na iny, standardny produkt.

    taskar11.11.2009 - 16:43 Trvalý odkaz

    To je asi pravda , ze to robia automaty, ale niekto to musel zakomponovat do firemnej politiky, aby to potom tie automaty poslali. A to je sympaticke, ze na to pametaju.
    Ako pise Jessica, musia byt najprivetivejsi, aby sa posilnili.