Moje prve dojmy z iPhone os 4
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Sagittarius 12.04.2010 - 23:09
Dnes som si dal do mojho iPhone 3G najnovsi os, urceny len pre vyvojarov.
Nakolko niesom vyvojar, pouzil som rozne cesticky ako sa k nemu dostat.
Snad to bude fungovat.
Dakujem za to jednemu cloveku z jedneho nemenovaneho zahr. fora.
Trosku sa s nim zoznamim,no nakolko mam iba 3G cko neviem ci aj nieco na objavenie bude :D
Pohyb v menu sa mi javi rychlejsi ako je v os 3...
Zajtra napisem viac...
Tak zatial... :)
Richard Hombauer12.04.2010 - 23:36 Trvalý odkaz
napis, napis. aj screenshoty mozes spravit. budeme len radi.
kusko4612.04.2010 - 23:43 Trvalý odkaz
ja som videl video kde ho mali v 3gs a porovnavali rychlost fotaku 3gs s os4 a 3gs s os 3.1.3 a bol to vyrazny rozdiel jak v otvoreni fotaku tak cvaknuti fotky a jej ulozenim
Sagittarius13.04.2010 - 14:23 Trvalý odkaz
Dnes poobede hodim par screenov.
Zatial niekolko postrehov:
Tapeta nejde nastavit na 3Gcku,tak ako bolo prezentovane,alebo som zatial na to neprisiel.
Rychlost je ok,niekedy sa pohyb hlbsie v menu trosku zasekava,resp. spomali.
Ikonky maju mierne zmeneny dizajn,a tak isto aj dock.
Vytvaranie zloziek je silno navykove... :)
Viac ked hodim screeny.
Ako som ho dal do iPhone?
Za vsetkym stoji Google,nic viac...iba som hladal a hladal :)
borizz13.04.2010 - 14:38 Trvalý odkaz
To nastavenie vlastneho pozadia si robil podla postupov ako su spominane vo videach na youtube?? Zaujima ma co vsetko Apple obmedzil v OS4 pre Iphone 3G. Samozrejme cakat automaticke zaostrovanie pri nahravani videa nemozem ;) Ale budem rad, ked popises co z noveho OS zostane pre majitelov 3G ;)
zemiak13.04.2010 - 15:02 Trvalý odkaz
borizz, v tomto dev builde sa da multitask povolit aj pre 3G, ale vo finale bude samozrejme vsetko inac.
takisto spekulacie o tom, co vsetko dalsie bude pre 3G/iTouch 2G zakazane, su predcasne
Sagittarius13.04.2010 - 15:14 Trvalý odkaz
Vsetko napisem,hodim aj screenshoty...len musim prist domov :)
Skusim do mojho 3gcka hodit verziu pre 3gs,uvidim co to urobi.
ZraLOCK13.04.2010 - 18:42 Trvalý odkaz
no co ten multitasking, funguje ti? ako to vyzera?
Sagittarius13.04.2010 - 18:47 Trvalý odkaz
Nie,nejde mi.
Maju verzie pekne rozdelene podla typu iPhonu/iPodu
A verzia pre 3G je pekne okresana,tak multitasking nejde...
To pozadie nejde nastavit,porovnaval som to na videu z youtube a na mojom iP ide len klasicky,ako na starsej verzii os.
Mam pocit ze nastal cas na kupu 3GS :lol:
borizz13.04.2010 - 19:04 Trvalý odkaz
To znamena, ze pre majitelov 3G bude spristupnena vlastne len moznost zoskupovat aplikacie do priecinkov?? Ty blaho to je pomerne malo. Ako rozdiel vo vykone medzi 3G a 3GS je, ale zeby to az natolko ovplyvnovalo celkove fungovanie?? No pockam si do leta na plnohodnotny update a uvidim. Ale zatial som z toho viac smutny :(
Sagittarius13.04.2010 - 19:26 Trvalý odkaz
borizz, ani mna to dvakrat nenadchlo, mozno oficialny update bude obsahovat toho viac...
Skoda, uvidime...
MUZZY113.04.2010 - 19:51 Trvalý odkaz
Ja mam 3gs a stahujem nejaky soft na tento typ iPhonu,uvidim ako sa mi podari to nainstalovat.
Sagittarius13.04.2010 - 19:53 Trvalý odkaz
Nainstalujes v pohode, ale neaktivujes ho, tak pozor na to ;)
MUZZY113.04.2010 - 19:59 Trvalý odkaz
Potrebujem nejaky kod? xcode?
babenka413.04.2010 - 20:37 Trvalý odkaz
zdravim, mala by som jednu otazocku: co ten GAME CENTRUM to je priamo sucast OS 4 a k comu sluzi?
zemiak13.04.2010 - 20:46 Trvalý odkaz
Uklada ti online pozicie v hrach, rebricky, mozes sutazit s ostatnuymi pouzivatelmi, multiplayer, nejake diskusie k tomu.
Nieco ako Xbox live, ci ako sa to vola.
orosh13.04.2010 - 20:56 Trvalý odkaz
OS 4 mam v iPhone 3GS, telefon sa zda byt podstatne rychlejsi, grafika prostredia sa tak isto zmenila k lepsiemu. Mam ten isty problem, nejde mi zmenit pozadie. Nevyhoda je, ze este ziadna aplikacia nie je portovana na multitasking, to znamena, ze aj ked sa skova, "vypne" sa. Pocitujem vacsiu vydrz baterky, zatial klesa velmi pomalicky. Davam 8/10
Sagittarius13.04.2010 - 21:32 Trvalý odkaz
to je zaujmave,ze to nejde ani na 3gs ku...
Asi tento os este upravia,je to len prvy build?vsak?
orosh13.04.2010 - 21:38 Trvalý odkaz
Je to len Beta 1, pracuje sa na Beta 2.
orosh14.04.2010 - 04:43 Trvalý odkaz
Takze pozadie sa mi uz zmenilo. Cez galeriu to nejde, cez settings ano.
Marcauniel14.04.2010 - 08:24 Trvalý odkaz
mam taku otazocku, ten wallpaper sa meni cez nastavenia ale da sa vybrat aj iny obrazok ? Napriklad z galerie?
Sagittarius14.04.2010 - 08:26 Trvalý odkaz
Jasne ze sa da, pozeral som to na youtube.Vsetko ide,len bohuzial na 3G-cku nie...
Marcauniel14.04.2010 - 08:30 Trvalý odkaz
tak snad to pridaju do finalu lebo inak ja tolko apps nemam aby som pouzival categorie alebo ako mam nazvat tu haluz, zatial jedine plne funkcne na 3G os 4
Sagittarius14.04.2010 - 08:37 Trvalý odkaz
Ono na 3G je viacero featur spristupnenych,len sa treba s fonom viac hrat a zoznamit sa s tymto novym os.
Robit nejake spekulacie o tom co a ako spristupnia pre iP 3G je prehnane, lebo Apple je az prisis dosledny v obmedzeniach.
Ale budiz, vela uzivatelov by bolo spokojnych...
Marcauniel14.04.2010 - 08:51 Trvalý odkaz
Osobne nemam pristup ale veci ako zdielanie viacerych emailovych schranok je pekne ale mne sa paci ze to je rozdelene :-) exchange mam aj tak iba jeden :-P game center ma uz vobec nezaujima. Pravdu povediac sa mi zda ze apple skor dobre vie co roby 2G nema podporu 3G uz len minimalnu, to jest mili zakaznik kup si 3GS alebo este lepsie pockaj si na novy iPhone :-/
People15.04.2010 - 01:01 Trvalý odkaz
je tam nejaka moznost ako rychle zapnut/vypnut wifi? system nastavenia/wifi/ zapnut je strasne zdlhavy a nepohodlny...
orosh15.04.2010 - 01:06 Trvalý odkaz
Nie, nie je.
ZraLOCK15.04.2010 - 01:18 Trvalý odkaz
ved wifi mozes nechat pokojne stale zapnute. nechapem dovod, kvoli ktoremu by si chcel vypinat a znova zapinat wifi. spotreba energie? nezartuj
People15.04.2010 - 01:26 Trvalý odkaz
myslim si, ze wifi je najvacsi zrut energie. Potrebujem wifi zapnut 2x denne... raz na 20min cez obed a na 20min pred spanim. Je zbytocne, aby bola stale zapnuta... Najma baterka s mojom 2G ma uz vysek 2 roky, cize uz by nemala byt 100 percentne fit...
ZraLOCK15.04.2010 - 01:29 Trvalý odkaz
riesenie rychleho vypnutia a spustenia wifi novy OS neponuka, skus sa radsej pozriet po nejakej aplikacii, aj ked si nie som isty ci nieco take existuje.
ja mam wifi zapnute premanentne a ako som sa dozvedel: iphone sa po zhasnuti displeja kvoli setreniu energie priaja cez data operatora aj ked je v dosahu wifi
... a podla mna, najvaciu spotrebu energie ma displej a jeho jas...
kusko4615.04.2010 - 01:50 Trvalý odkaz
neviem ci ten multitasking bude az tak super prevratne (pre apple ), uz len z toho prikladu ze : mam aplikaciu radio, mam ju zapatu a pocuvam cez nu radio potrebujem ist na internet vypnem ju a podla toho co tu bolo prezentovane zo skypom, radio mi prestane hrat. potom aky to ma vyznam? tak isto je to aj zo skypom. radsej by som uvital podporu flash alebo ako som sa niekde docital iphone ma fm primac ale nema software cez ktory by fungovalo radio ako na inych telefon hoci aj s pripojenymi sluchatkami
orosh15.04.2010 - 02:42 Trvalý odkaz
Podpora Flash je hlupost, 89% prehriatych pocitacov zapricinuje prave Flash. HTML5 je buducnost, ziaden Flash.
Multitasking funguje, treba len naportovat aplikacie, co je to najmenej. Skype ktory bol prezentovany sa nevypne, pretoze uz bol portovany, terajsi Skype sa vypne, pretoze este nie je portovany. A tak to bude s kazdou aplikaciou, je len na developerovy, ci tam da podporu multitaskingu.
Radio je dalsia sprostost, nepoznam cloveka, co by pocuval radio, mimo auta.
Marcauniel15.04.2010 - 02:59 Trvalý odkaz
Poeple- ale tak ked mas starsi iphone, myslim 2G teda kovovy zadny krit, musis mat aj jailbreak. V cydii je app tusim togle sa vola ale pravdu povediac koly dvom zapnutiam povedal by som ze zbytocnost. A k multitaskingu- nechyba mi nepotrebujem a ani nechcem
Sagittarius15.04.2010 - 06:52 Trvalý odkaz
Ono tato beta je skor kozmetickou upravou os 3.
Ked som cital ako Apple prehlasil, ze tymto os predbehnu vsetkych vyrobcov, tak som si myslel ze prinesu nieco prevratne.
Osobne mi sice aj napriek kritike iPhone najviac vyhovuje v ovladani.
Na prvy pohlad je tato beta identicka s os 3,akurat pozmenene ikonky a dock.Na 3GSku je vidiet rozdielov viac,ale aj tak na tom mohli, alebo este mozu popracovat do oficialneho uvedenia...
Obcas je system nestabilny,proste ako prva beta verzia...
Marcauniel15.04.2010 - 08:25 Trvalý odkaz
Saggi vsak kozmeticke upravy, ked sa do oficialneho updatu nic nezneni tak je pre mna k nicomu. 3.13 s jailbreakom mi dovoluje dat dock aky chcem, ikony ake chcem, aj wallpaper k tomu infinydock zo cydie za jeden USD a os4 sa nechyta ani v najmensom. Myslim ze pani z applu by sa maly pozret do cydie a inspirovat sa
zemiak15.04.2010 - 09:00 Trvalý odkaz
Kozmeticke upravy mozno pre vas, co cakate zmenu pozadia a zlozky ikoniek. Pre ludi, co ho vyuzivaju na pracu, to prevratne je (viac Exchange uctov, spolocny Inbox, lepsia sprava zariadenia).
Aplikacia na rychle prepinanie Wifi - BossPrefs myslim. Ale 2x za den? Nepotrebujes. Jailbreak je potencionalne riziko rozhasenia telefonu, viem o com hovorim, sam ho mam a pojde prec s prichodom OS4.
Sagittarius15.04.2010 - 09:11 Trvalý odkaz
Zemiak, pre pracu, ale pre moju pracu by sa zisli trosku ine novinky.
Napr.mass storage, a nie cez to poondiate iTunes,najblbsi program v Macu.
Lezie mi na nervy.
Pristup k suborovemu systemu,stacilo by aspon k vstavanej pamati+nieco ako finder na velkom Macu.
Prenos suborov cez BT ozeliem,ale niekedy by bodol.
Keby toto zaviedli k novinkam os 4, potom by to bolo ine kafe.
S tym jb mas pravdu,to co mne dorobil s fonom bolo nenormalne,takze tiez siel prec a uz nikdy viac.
Sagittarius15.04.2010 - 13:01 Trvalý odkaz
Nasiel som prvu aplikaciu,ktora ma problemy s tymto os.
Je to appka Pocuvaj! zrejme ju poznate.
Pri pokuse o prehravanie hned spadne.
Nepomaha ani restart fonu,skoda...
Zrejme budem musiet pockat na verziu kompatibilnu s os 4
orosh15.04.2010 - 13:33 Trvalý odkaz
Pridam nieco aj ja. iTunes pouzivam uz par rokov, nemal som s nim a nebudem mat problem. 100x lepsie, ako Windows Media Player
Na pristup k suborom, na to existuju aplikacie.
Prenos cez BT - nevyuzivam. Ked nieco potrebujem poslat do Mac-u, mam DropBox, ktory mam nainstalovany ci uz doma, alebo v praci. Tym padom mam dany subor stale pri sebe. Ked potrebujem poslat PDF do tlace, nemusim zhanat pocitac, ale odoslem ho priamo z iPhone-u.
Pocuvaj! bohuzial nepouzivam, nemozem teda vyskusat, ci to robi aj na iPhone 3GS. Dodam vsak, ze vsetky aplikacie mnou pouzivane funguju na 100%. Tebou poukazane BUG-y sa u mna neprejavili. Jedina vec, v Galerii, boli moznosti zoradenia podla : Albumy, Udalosti, Tvare a Lokacie. Po kliknuti na Lokacie, tato moznost zmizla.
orosh15.04.2010 - 14:02 Trvalý odkaz
+ je aj fakt, mas zo zaciatku k dispozicii zadarmo 2GB, po preposlani pozvanky a nasledovne jej potvrdeni od znameho / kolegu je k dispozicii + 250MB, max vsak az do 8GB. + moznost zdielania foldrov s kolegami / rodinou / priatelkou, mozes si navolit co a s kym.
Marcauniel15.04.2010 - 17:32 Trvalý odkaz
Zemiak- uz som sa o tomto vyjadroval, exchange mam iba jeden, to ze su schranky rozdelene je pre mna len plus. A ktomu jailbreaku. Nejde len o vizualne zmeny ale napr ten infinydock je skvely. Neviem preco ste Vy mali problem s JB ale ja uz mam treti krat a nemam ziadny problem ani s baterkou ani zo sekanim ani z nicim. Vsetko ide krasne a bez nejakych zadrhelou.
Sagittarius15.04.2010 - 17:45 Trvalý odkaz
Tie bugy budu tym,ze moje 3g cko uz proste nestiha...Niekedy sa mi tak spomali a zasekne.
Proste uz dvojrocna starinka...
Marcauniel15.04.2010 - 18:14 Trvalý odkaz
myslim ze tym to nebude ja mam tiez iPhone od vtedy co ho zacali predavat na SVK a neni na tom vobec zle :-D
Sagittarius15.04.2010 - 20:48 Trvalý odkaz
Ano, ale mas predsa os 3.1.3, ako vidim z podpisu, ta verzia sla lepsie ako tato 4.
Ale verim ze ju chlapici v Apple poupravuju, pretoze som prisiel na niektore skutocnosti.
V mojom iP sa nezobrazi znak pripojenia na wi-fi, ked pridem napr, z prace domov kde ficim na (bohuzial) EDGE.
Ale pripojenie je,no iP, akoby zabudol aj patricne ukazat ze cez wi-fi.
Mensi bug pocitujem aj pri prepinani viac okien v Safari,napr. ze som na nete a fon mam klasicky na stojato, otvorim nove okno, a otocim si ho na lezato.Potom sa idem vratit k predoslemu oknu a ono je na stojato,a prechadza cez cely displej.
SMS-ky by uz mali odpocitavat znaky, aspon som si to vsimol v nastaveniach,no aj tak sa nic neodpocitava. :?
iPod ma trosku zmeneny vzhlad, myslim lepsiemu, no opat pocitujem spomalenie,na skusku mam v nom len cca 300 songov.
Funguje aj zoom u fotoaparatu.
Zatial tolko :)
Arrow7915.04.2010 - 20:51 Trvalý odkaz
SMS sa na 3GS odpocitavaju az od tretieho riadku..
orosh15.04.2010 - 21:13 Trvalý odkaz
Mne sa SMS odpocitavaju okamzite.
Zmena v iPod-e je aj ta, ze sa daju vymazat playlisty, bohuzial nie samotne pesnicky, te sa daju len preskupit.
Sagittarius15.04.2010 - 21:53 Trvalý odkaz
Pani,oficialne som moj iPhone downgradol na os 3.1.3
Kedze sa zacali diat nevysvetlitelne veci,ako napr nemoznost zapnutia fonu, siel iba do toho nudzoveho rezimu, ci ako sa to vola.
Uz len pockam na ofiko update,boli s tym len problemy.
A orosh, mam pocit ze aj teba to bude cakat, kedze tieto beta verzie maju limitovany cas na pouzivanie ;)
orosh15.04.2010 - 21:58 Trvalý odkaz
No, to som zvedavy, pretoze zatial nic, co by si tu spomenul ako bug, sa mi neprejavovalo a to ho vyuzivam po cely den. Necham tam OS4 az dokym nebude Beta 2. Predpokladam, ze po zaregistrovani UDID, uz nebudem mat nikdy problem s nahravanim Beta verzie. Alebo sa snad mylim?
orosh15.04.2010 - 22:55 Trvalý odkaz
Nuz a ja som to nemal zadarmo, kedze som cital ze tie free maju len obmedzenu dobu. Tento bol seriozny, tak uvidime. Mozno casom zakupime do firmy developer ucet.
S prechodom na 3.1.3 uz skusenosti mam, ked som skusal 4.0 bez UDID registracie.
Kedze mam moznost porovnavat s iPhonom 3G 3.1.3 a 3GS s 3.1.3, konecne v OS 4, pribudla moznost vypnut datove pripojenie.
orosh16.04.2010 - 14:04 Trvalý odkaz
Vysiel redsn0w pre 3G s 4.0. Sagittarius, neskusis? Bohuzial funguje only for 3G.
EDIT: Este taka mala ficurka, pri ukladani noveho kontaktu, sa po zadani napr. mobilu automaticky ukaze aj moznost (vratane domov, mobil) aj iPhone. Mile.
Sagittarius17.04.2010 - 09:35 Trvalý odkaz
A k cemu to?