Blikajuci monitor nb HP

  • 13 príspevkov
  • Darius025 18.07.2010 - 14:07

    Ahojte , trapi ma vacsi.mensi problem s mojim nb HP Pavilion . Ked pohnem monitorom a chcem ho nastavit do ineho uhlu , tak zacne blikat . Stava sa to obcas aj pri zapinani . S nb zaobchadzam velmi dobre , tak si to neviem vysvetlit . Chcem sa s vami poradit , ci je to dovod na reklamaciu a ci nahodou neviete ako postupuje firma HP pri reklamaciach . Dakujem .

  • menom18.07.2010 - 16:13 Trvalý odkaz

    Ano je to dovod na reklamaciu.Najlepsie je ist do predajne, kde si ho kupil.
    Ak si ho kupoval cez internet, tak si najdi v Googli: Servisne stredisko HP, viem ze su 3 v SR.
    Tam budu adresy a e-mail kde sa nahlasis, samozrejme kde je to blizsie.
    Oni by ti mali dat vediet kedy pojdu okolo tvojho bydliska, lebo tusim raz za tyzden robia zvoz do servisu.

    Len ak to nerobi casto, tak si to este rozmysli, lebo sa chyba nemusi hned prejavit aby ti ho nevratili po tyzdni, ze vsetko ide ok.

    Darius02518.07.2010 - 16:19 Trvalý odkaz

    Robi to dost casto a myslim , ze nb od HP a vlastne ziadny kvalitny nb by to nemal robit . Kupoval som ho v Nay elektrodome . Zastavim sa tam teda a poinformujem sa .

    menom18.07.2010 - 17:01 Trvalý odkaz

    Ja mam nb od hp 3-ti rok a ziaden problem.

    Na predajni musia o tom ci ti to beru ako reklamaciu rozhodnut ihned, vo vynimocnych pripadoch do 3 dni.
    Ak to neuznaju mas moznost ist na SOI.
    Ak by ti navrhovali, ze to mas ty vybavovat s HP tak s tym nesuhlas, kedze mas pokladnicny blok z Nay.
    Ked to prijmu ako reklamaciu, tak podla reklamacneho poriadku(zakona) zacina plynut 30 dnova lehota, po jej uplynuti musia vydat predmet reklamacie, alebo peniaze.

    Tak hadam to nebude trvat tak dlho a opravia to.

    Darius02518.07.2010 - 17:10 Trvalý odkaz

    Uprimne povedane . Najradsej by som bol , ak by mi vratili peniaze . :)

    menom18.07.2010 - 17:27 Trvalý odkaz

    To ziaden obchod nechce preto casto kluckuju a hladaju moznosti ako to neuznat.

    Ked ti to robi aj po starte, tak to tipujem na problem s grafickou kartou ak je to nvidia, sa necuduj.

    Darius02518.07.2010 - 17:35 Trvalý odkaz

    Mam nVidia GeForce 9600M GT , myslel som , ze kedze to robi vacsino pri pohnuti s monitorom , ze bude skor HW chyba .

    kuco18.07.2010 - 17:44 Trvalý odkaz

    moznosti moze byt vela ,moze to byt lcd panel ,flex kabel alebo nepodareny kus. Netreba tu diskutovat co to je ale treba ist do obchodu a narokovat si na vymenu alebo servis

    menom18.07.2010 - 17:49 Trvalý odkaz

    Ano je to len tip.

    Diskusne forum je nato, aby sa diskutovalo.

    Toto je vseobecne znamy problem, ktory sa ale prejavuje viacerymi sposobmi.

    Pisem z mobilu tak ti neviem dat link-odkaz ale daj si do Google:"Ked umiera notebook po zaruke" a mal by si najst clanok kde je to dobre popisane (www.ziv..sk)

    A bud rad, ze sa to prejavilo v zaruke.

    dzulio18.07.2010 - 17:57 Trvalý odkaz

    to sa tykalo starsich kariet od nvidie, ale ku tomu hp cku normalne ho daj reklamovat do nay a mas velku sancu ze ho nestihnu opravit do 30 dni ,lebo paviany sa opravuju v polsku , a ako je zname servis v polsku nestiha , takze sanca na vratenie penazi tu je

    ssamoo18.07.2010 - 22:45 Trvalý odkaz

    Mam rovnaky NB, ako vidis v podpise, a este aj z Nayu ;) Aj ty si dostal tlaciaren k nemu :lol:
    Problemy nepozorujem ale toto je hotova vec na reklamaciu. Odporucam spravit zalohu disku a zaniest do Nayu, popisat vsetly problemy, nielen ten displej a trvat na reklamacii cez nich.
    Uprimne Ti prajem aby to trvalo viac ako 30 dni ;)

    Darius02525.07.2010 - 14:45 Trvalý odkaz

    Ahojte , prinasam nejake nove informacie z Nay elektrodomu . Informoval som sa ohladne mojho problemu a bolo mi povedane , ze by to nemal byt problem . LENZE novinkou je , ze HP mas servisne stredisko uz aj v Bratislave a tym padom sa im dari vybavovat reklamacie do cca 10 dni . Teda na peniaze mozem pomaly zabudat . :)

    tomasko00725.07.2010 - 15:41 Trvalý odkaz

    Ja mam problem s displeyom na Lenovo G560, skor s maticnou doskou, respektive biosom. Bios mam najnovsi. Notebook po prebudeni z hybernacie ma nastaveny jas na maximum a nereaguje na regulaciu, jediny sposobom ako zmenit jas je notebook restartnut. Na reklamaciu s nim urcite pojdem, kedze dost mi to prekaza a hned dam reklamovat aj bateriu. za necely mesiac stratila 7% kapacity a vydrz aj pri velkom setreni energie nepresiahne 100 minut , takze od vyrobcom deklarovanych 3-4 hodin je to hodne daleko !