Neschopnost O2

  • 15 príspevkov
  • Jaso 16.12.2010 - 15:09

    Ludia, poradte, ako pritlacit na O2, aby sa rozhybali k rieseniu problemu.

    V piatok, 10.12. mi cca o 14tej hodine prestal ist net. Vzhladom na to, ze som bol s kreditom v minuse a v ten den mi koncila platnost O2 DN, myslel som si, ze to je pricinou. O par hodin neskor som si teda dobil kredit, prisla mi sprava o predlzeni balika, avsak pripojenie som neskusal. Chcel som sa pripojit po 20tej hodine, pripojenie sa sice vytvorilo, ale data netiekli. Nedala sa odoslat ani mms sprava. Volal som teda na infolinku, kde oni samozrejme mali vsetko ok a tak mi preposlali konfiguracne nastavenia a odporucili standardny postup - pockat, restart, test. Neskor sme vsak doma zistili, ze problem nie je iba na mojom cisle, ale mms neodchadzaju ani z inych cisiel o2 (internetove pripojenie sme neskusali, kedze na inych cislach data nemame aktivovane). Volal som teda opat na infolinku, kde som ich o danom probleme informoval, co oni spisali, ze to poslu technikom.
    V sobotu na obed problem stale pretrvaval, avsak iba do casu, kym som sa nachadzal v dedine. Po vstupe do susednej dediny mi uz pripojenie, ako aj mms spravy sli. vikend som stravil mimo domovskej lokality, problem som teda dalej neriesil. po navrate domov v pondelok v poobednych hodinach vsak problem stale pretrvaval. vo vecernych hodinach k nemu pribudli dalsie - sms spravy meskaju a ludia sa mi nevedia casto dovolat (iba mi pride sms sprava o zmeskanom hovore, neraz hodinu po pokuse sa mi dovolat, hoci som mal telefon zapnuty a urcite som mal signal). sms spravy mi casto pridu naraz (aj dorucenky odoslanych sms sprav), az ked sa pokusim nejako komunikovat so sietou o2 (info o kredite, hovor, odoslanie dalsej sms spravy).
    tento problem, ale iba v danej lokalite pretrvava do dnes a ja uz stracam s o2 trpezlivost. na infolinke ma arogantne odbil jeden pracovnik, ze oni maju na vyriesenie reklamacie 30 dni, druhy mi este v pondelok vecer tvrdil, ze to da technikom urgovat a doteraz ziadna zmena.
    mam zaplateny balik dat, ktory nemozem kvoli ich problemu v sieti vyuzivat a som nedostupny, hoci mam telefon zapnuty. presmerovat hovory na druhe cislo nemienim, to by som sa nedoplatil, nejaky napad?
    vdaka

  • Anonym (bez overenia)16.12.2010 - 15:39 Trvalý odkaz

    Pis im maily, ja som poslal 3 + zopar volani. Trvalo im 8 dni kym spojazdnili net a mms. Teraz sa vsak vyskytol problem s meskajucimi sms a nemoznostou dovolat sa. Ja na to tiez nemam nervy. Napr vcera cakam na hovor a pol hodine mi pride sms o zmeskanom volani. Fakt to naserie.

    BB5unlock16.12.2010 - 15:40 Trvalý odkaz

    podla toho co si napisal by som ti tipol na trvalo pretazeny vykryvac signalu vo vasej lokalite
    na BTS ma internet (dat.prenosy) daleko nizsiu prioritu ako hovor

    Anonym (bez overenia)16.12.2010 - 15:50 Trvalý odkaz

    No neviem ci je trvalo pretazeny, ono to neslo rano, na obed, poobede, na vecer, vecer, o pol noci, o tretej v noci. 8 dni ani jedno uspesne pripojenie a problem len v jednej lokalite. Je ale fakt, ze tam nejaky operator montoval novu BTSku, mozno o2.

    Marek16.12.2010 - 15:51 Trvalý odkaz

    o2 ma problem so sietou uz minimalne 4 dni. sami to priznali,ale nevyjadrili sa k tomu este

    Peter Makai16.12.2010 - 16:42 Trvalý odkaz

    Dnes v noci o jednej bol restart celej siete.

    zemiak16.12.2010 - 17:34 Trvalý odkaz

    pisomna reklamacia, ziadat o refundaciu skody, vyhrazanie sa TU SR atd, treba ich dzubat

    huje®16.12.2010 - 17:46 Trvalý odkaz

    zemiak, ked porozmyslas nad tou do neba volajucou blbostou , co si napisal, pochopis, ze sa mylis. refundovat ti nikto nic nebude, (ani v pripade, ak by lahla cela siet) doporucujem predtym, ako nieco podobne v buducnosti tresnes pozriet si min. VOP. a tu ti nepomoze ani TU SR

    p.s: nadnormativne zasoby testosteronu doporucujem odburavat napr. v posilnovni, tam mozes robit ramena, tu ti to spapkaju len pubisi

    huje®16.12.2010 - 18:34 Trvalý odkaz

    Dik, srdia ma vselijaki chytraci, co si o sebe myslia, ze zivot je pericko, pritom ale nemaju ani len zakladne dokumenty zmaknute. podpisu zmluvu bez toho, aby si ju podrobne precitali a potom robia ramena na nete. ono je vcelku v poriadku, ak niekto brani svoje prava, ale neznalost v tomto pripade neospravedlnuje...

    skoda reci...

    zemiak16.12.2010 - 18:55 Trvalý odkaz

    Mily moj, ked budes ticho, nicoho sa nedockas. Ked nepoda reklamaciu, nikto sa nim zaoberat nebude. Viem ze vo VOP je klauzula, ze dostupnost sluzieb nie je garantovana, ale ak okolo toho spravi trosku vetra, moze dostat nejaku kompenzaciu.
    V minulosti sa viac krat stalo, ze operator odskodnoval pouzivatelov za nedostupnost sluzieb.

    huje®16.12.2010 - 19:07 Trvalý odkaz

    nie som tvoj mily ! to si ma asi s niekym pleties :?

    precitaj si este raz, co si napisal o refundacii "skody" a potom reaguj. reklamacia je jedna vec, tie tvoje nezmysly su vec druha.

    zemiak16.12.2010 - 19:12 Trvalý odkaz

    Vdakabohu ze nie si ;) Neberiem ti tvoj nazor ale stale si myslim ze ak ide o pretrvavajuci problem tak ma zmysel domahat sa nejakej kompenzacie.
    Znie ti kompenzacia lepsie ako nahrada skody?

    huje®16.12.2010 - 19:17 Trvalý odkaz

    to uz je rozumnejsie pomenovanie. vidis, co urobi mala slovna zamena?

    takze v kazdom pripade staci podat oficialnou cestou reklamaciu nefunkcnej sluzby, kompenzacia by mala prist zo strany poskytovatela aj sama ;-)

    Anonym (bez overenia)16.12.2010 - 19:52 Trvalý odkaz

    Aj dnes chodia niektore SMS s hodinovym oneskorenim a dovolat sa da aj na piaty krat.