Nechutne predrazena faktura Orange
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...













LAPoska 21.02.2011 - 20:51
19.02. mi prisla sprava od orange, ze momentalne mam mimo predplatenych 766eur... Po precitani som nevedel, ci mam kaslat, hltat, alebo sra... Pritom asi pred necelim tyzdnom som mal 5eur mimo predplatenych... Mimo predplatenych do vsetkych sieti mam necelich 35minut, sms velmi nedrtim, preto nemam predplatene, internet som neprekrocil a nic som ani platene neaktivoval... mam uplne novu x10mini, som stahoval akurat tak nejake app... Po tom, jak sa zavolalo do Orindzu nam povedali, ze oni nevedia, ze preco to tam je, len nech do 24-teho zaplatim zabezpeku 780eur... Kolegov svagor mal podobny problem, ale hned jak zvysil hlas,tak mu z 300 pustili na 24eur... kus rozdiel... Mate nejake skusenosti?
LAPoska01.03.2011 - 10:20 Trvalý odkaz
Pendo:
A vies co pre obycajneho slovaka znamena 800EUR...?A keby take nieco poslu slobodnej matke 4roch deti, ktora upratuje na dohodu za 250 za mesiac? Sme na sk, dlho by sa nehladali tak pripady... A orindz snad nema ziadne povinnosti? Ked ja si plnim povinnosti a platim riadne, tak nech ani on nevymysla a nezaujima ma, ci meni fakturaciu, alebo hocico ine... Ked ja za nieco platim, chcem za to spolahlive a seriozne sluzby... Inde by s toho bol sud a aj keby nie, urcite by som za to nieco dostal, nie ako tu na sk, ze nech som rad, ze povedali prepac... Sak na slovensku je to tak... Sprosty slovak, co pracujes, len plat dane, odvody a ine somariny a drz hubu... Tak si to myslel?
Laky777701.03.2011 - 16:19 Trvalý odkaz
LAPoska - to nie je zjavne tvoj problem, kedze mas pausal na otcovu firmu, takze neviem preco riesit bezneho slovaka, resp. slobodnu matku 4 deti.
ak si si nevsimol, tak Orange posielal sms, aj maily, ze budu meskat faktury, kvoli zmene fakturacneho systemu
archaniel01.03.2011 - 16:38 Trvalý odkaz
takze ked ma niekdo pausal na rodinnu firmu to znamena ze si orindz moze dovolit nauctovat vysoku fakturu zanic?
Laky777701.03.2011 - 16:46 Trvalý odkaz
Nikto nikomu nic nenauctoval... Predpokladam, ze system sa nieco automaticky posielal
Navyse by bola celkom zaujimava informacia, ktoru LAPoska neuviedol, kolko je jeho bezna mesacna faktura (bezne mava 25 euro navyse???), resp. kolko firma mesacne plati orange. Potom by sme dostali sumu 780 euro do kontextu.
zemiak01.03.2011 - 16:57 Trvalý odkaz
aaaa pekny flejm :)
LAPoska, nie je nutne spominat slobodnu matku 4 deti. 800 eur by polozilo aj mna a to zarabam spolu so zenou.
Laky7777 ked ma niekto rodinnu firmu tak je mafian a ma vela penazi ci ako to myslis? Tu sa prebera neopravnene nauctovana priemerna mzda, nie meskajuca faktura :) Dost velky rozdiel.
Pendo, aspon by som cakal velke ospravedlnovanie od pracovnikov infolinky a nie arogantne prikazy na okamzite zlozenie zabezpeky. Pripadne symbolicke odskodne - co by ich stalo 100 sms do Orangeu?
Edit: Laky, system == Orange. Je jedno ci to spravi nejaky system vnutri firmy alebo tetuska za prepazkou, zakaznika to nezaujima
vanessa01.03.2011 - 17:53 Trvalý odkaz
Pendo, to je velmi mile, ze hajis zaujmy a "pravdu" (zeby tvojho zamestnavatela?) Orange-u. Ale ja tiez zastavam nazor, ze OR to uz s ich drzostou naozaj prehana. Suhlasim s tym, co tu bolo pisane predo mnou. Jedno nechapem, ako sa mozes ohanat takym argumentom, ze ci vieme, co to znamena vymenit cely fakturacny system? Ani sa nehnevaj, ale toto bezneho cloveka ani nemusi zaujimat.
Ako by sa ti Pendo pacilo napr. toto:
Predstav si, ze by si byval v rodinnom dome, prisli by z vodarni vymienat na ulici rozvody vody a potrubia v zemi (lebo ONI sa tak rozhodli, ze ich chcu vymenit), nieco by tam poskodili, a tyzden alebo viac by vytekala voda niekam na ulicu, do pody, a pod. Potom by ti vodarne poslali mesacnu fakturu, aby si zaplatil 800,- Eur za to, ze ved v podstate vodarne za nic nemozu. A potom by som ti dopriala, aby ti niekto splechol ironicky do ksichtu, "ci vobec vies, co to znamena vymenit vodovodne siete". Do smiechu by ti asi velmi nebolo, vsak?
Laky777701.03.2011 - 18:53 Trvalý odkaz
Zemiak, nie sukromna firma sa nerovna mafian. Nic nebolo nauctovane... Len prisiel list, kde ziadaju o zaplatenie zabezky pre vysoku priebeznu fakturovanu sumu... Takze ziadna faktura...
vanessa01.03.2011 - 19:29 Trvalý odkaz
Mohol by mi prosim niekto vysvetlit, aky je rozdiel medzi tym, ze dotycny zaplati nejaku financnu zabezpeku v Eurach, a tym, keby prisla faktura, aj tak by musel tu fakturu zaplatit v Eurach? Financna zabezpeka sa plati vo fazulkach, ci co?
Ja v tom nevidim rozdiel. Laky7777, z toho, co si napisal, mi vychadza iba to, ze zaplatit by musel tak ci tak. A ked zakaznik tie peniaze nazvys nema, preco by mal platit za nieco, co bolo nepravom nauctovane? Aj keby mu tie peniaze neskor vratili, co si ma kvoli tomu zobrat uver, aby najprv zaplatil zabezpeku? Dost chore.
Laky777701.03.2011 - 19:57 Trvalý odkaz
Ja nemam zaujem obhajovat Orange, tak ako vsetci, nie je ani Orange dokonaly a mam k nemu vyhrady... Ale neznasam, ked vsetci su "rozhorceni", aky je Orange "svina", pricom poznaju len jednu stranu mince a to len ciastocne...
Ale tu stale niekto oponuje, ze KEBY PRISLA FAKTURA... Ale ZIADNA faktura sa nekonala... to je ten podstatny rozdiel... To, ze Orange ma v systeme pravdepodbne chaos pri zmene fakturacneho systemu, je uz iny problem. LAPoska, stale nenapisal co mu vlastne v predajni Orange povedali
- skutocne mu taku velku sumu naviac?
- alebo v systeme uz to bolo OK?
Lenka Ivančíková01.03.2011 - 23:43 Trvalý odkaz
Laky, modli sa, aby sa nieco podobne nikdy nestalo tebe. Potom nebudes taky kvazi spravodlivy. Lebo aj ja som si myslela, ze nie je dovod na paniku, ked mi spotreba ukazala 330 eur navyse. Ale bohuzial prisla aj faktura s touto sumou a uz vyse mesiaca sa s OR dohadujem, za co vlastne stiahlo 300 MB dat behom par hodin v noci.
Laky777701.03.2011 - 23:53 Trvalý odkaz
Jess, tebe prisla faktura, za realne stiahnute data. On fakturu nedostal, to je celkom rozdiel. Ale dufam, ze mna nic take nepostihne.
RoSta02.03.2011 - 08:19 Trvalý odkaz
Zakaznik vzdy taha za kratsi koniec. System operatora, je jedno ktoreho, ma "zaevidovane" sluzby a to je smerodajne! To, ze si ich Ty kontrolujes v telefone je vhodne tak akurat do Tvojho domaceho "uctovnictva", ale nikde Ti to nepomoze, pretoze to nie je "smerodajne" meradlo a nebude nikdy akceptovane.
Cize, ak by sa Orange rozhodol tu "smiesnu" sumu aj fakturovat, nic by nepomohlo a to je na tom to "zimomriavky nahanajuce"!!!
Bola by tu moznost, spojit sa s ostatnymi "postihnuymi" a spolocne podat zalobu, ale s takou dlzobou by som mal ine starosti a urcite by som rozmyslal, ci to vobec bude mat zmysel a kedy by sa vobec, ak teda vobec, dostavil vysledok...
Takze podla mna, nie je to "len" list, alebo "len" faktura...
Ide tu o princip a seriozne spravanie na oboch stranach...
Pendo02.03.2011 - 10:23 Trvalý odkaz
LAPoska, archaniel:
ja som nikde netvrdil, ze to nie je neprijemne, dostat takuto informaciu o spotrebe. Ja som chcel len poukazat na to, ze pri takejto velkej zmene mozu nastat aj chyby v systeme. Pretoze viem, kolko mesiacov a hodin prace na tom stravili niektori ludia, ktori na tom pracovali, tak ked si citaju, ze su AMATERY, mozu byt z toho smutni :( Ver, ze robili vsetko preto, aby sa taketo veci nestali. Nie vsetko sa vsak da nasimulovat a niektore veci "vyplavaju" na povrch az v ostrej prevadzke. Kazdy, kto niekedy robil podobny pojekt o tom vie svoje.
vanessa: mne bolo len luto ludi, ktori na tom pracovali a musia teraz o sebe citat, ze su AMATERY. Keby bolo na mne, tak urobim ovela vacsiu osvetu, ze sa moze taketo nieco stat, aby boli na to ludia pripraveni. Poslanie jednej SMS, ze bude meskat faktura, je velmi malo a potom to takto dopadne :(
Priklad s vodarnami je zcestny, lebo ja im zaplatim za to, co mam na hodinach. Kedze menili rozvody na ulici (cize pred hodinami), tak ma to vobec nemusi zaujimat. Co ma ale zaujima a poriadne serie, ze sa uz niekolkokrat stalo, ze v piatok praskol vodovod a prisli to opravit az v utorok. Tolko pitnej vody do kanala zbytocne...a kto to zaplati? Mozes si odpovedat sama. Tak isto ma stve, ze musim splachovat a polievat pitnou vodou a ze nemame 3ti kohutik na uzitkovu vodu. Bohuzial, narozdiel od tohto pripadu s tym nic neurobim... Tu sa to aspon vystvetlilo. A to prajem vsetkym, nech sa vsetky taketo "anomalie" na fakturach a v spotrebe vysvetlia k ich spokojnosti a nech zaplatia len za tie sluzby, ktore oni a ich telefon vyuzili.
zemiak02.03.2011 - 10:56 Trvalý odkaz
Pendo, maju byt preco smutni. Takisto Orange, ktory to zle odkomunikoval a potom plodi zbytocne ziadosti o zlozeni zabezpeky a vyhrazky o vypnuti SIM. Chyba je jasne na strane Orange a na strane ludi, ktori na tom pracuju. Bodka.
huje®02.03.2011 - 11:13 Trvalý odkaz
zemiak, plny suhlas.
Nechapem, preco je na Slovensku zakaznik ten, ktory by mal tahat za kratsi koniec. mna ako zakaznika nezaujima, kolko na tom kto stravil - evidentne vsak svoju pracu niekto odflakol (inak by sa nestalo, aby zakaznik dostal list podobny tomu, ktory prisiel zakladatelovi temy).
Pendo, ak to pochopis, budem rad ;-) Ak nie, nebudem prekvapeny..... ved v tejto dzamahirii je to vacsinou tak
LAPoska02.03.2011 - 11:23 Trvalý odkaz
Pendo: Ja nehovorim, ze su amateri "Jozko s Julkou", ktory tam tukali do systemu a prehadzali veci, ale z orage je amater, ktory nezvladol prechod systemu... Ja som im nepovdal, aby menili system, takze je to cisto ich zalezitost a oni su zodpovedny za chyby... A to ze dostanem naraz 2 listy, kde v jednej je sek a v druhej ze nemusim zaplatit, tak co je to, ked nie AMATERIZMUS? A pracovnik nema byt za co smutny, on len robi to, co system prikazuje...
A ti, co pisali, ze co ma to trapi, ked firma a otcove cislo... Take reci ma nezaujimaju... Aj keby som zarabal denne tisicky, tak by ma taka chyba nasrala... Ktovie kolkym z nas uz tak "nahodou" zapocitali paru minut hovoru, alebo paru sms navyse do faktury a kto si to vsimne?
Pendo02.03.2011 - 12:04 Trvalý odkaz
hujer: neboj, ja to chapem od zaciatku, ze sa to dalo (hlavne co sa tyka informovanosti verejnosti) urctite urobit aj lepsie.
Tiez by ma zaujimalo, ci by si taketo nieco mohli dovolit v inych statoch - hlavne vo Francuzku. Tam by to este podla mna malo dalsiu dohru - zo strany zakaznikov.
Ja tiez trpim tym, ze vela firiem na SK si mysli, ze vsak co, Slovak znesie. Bohuzial, kym nase sudnictvo bude fungovat ako nefunguje, tak takyto pristup mozeme bohuzial ocakavat este hodne dlho :( A to nehovorym len o sluzbach ale aj o pristupe k ludom a dalsich veciach...
fobus03.03.2011 - 22:58 Trvalý odkaz
Tak mne dnes prisla faktura... +93 eur za datove prenosy nad predplatene...a to mam OW 1000 MB...takze som to nemohol minut ani omylom...kedze cez mobil si iba citam...aj to nie cele dni...mam Samsung Galaxy S...zajtra zajdem do Orangea...som zvedavy co mi povedia...
Laky777703.03.2011 - 23:47 Trvalý odkaz
A pocitadlo dat v telefone co hovori?
Lenka Ivančíková04.03.2011 - 00:04 Trvalý odkaz
Aj mne Galaxy S spravil tu nehoraznu fakturu!
Korenisko04.03.2011 - 00:14 Trvalý odkaz
normalne zacinam mat strach z tych androidov :( na noc uz preventivne vypinam data, kontrolujem spotrebu castejsie ako inokedy... :/
Denis04.03.2011 - 00:50 Trvalý odkaz
vcera mi v noci Android zozral 30 kB, tak chyba nebude v operacnom systeme
Joker04.03.2011 - 01:53 Trvalý odkaz
Mna by zase zaujimalo preco z kontroly spotreby na orange stranke chyba minute nad ramec pausalu hned zajtra idem reklamovat ich sluzbu !
mulo04.03.2011 - 02:10 Trvalý odkaz
mal som podobmny problem v maji minuleho roka bral som pausal start a OW 1000MB po zhliadnuti spotreby mi tam svietilo 10E na dalsi den 15 a potom 22E bol som z toho dost nervozny lebo zjavne to bolo za prenesene data kedze nevolam vela nastastie po prichode faktury tam bola spravna suma. V tych ich systemoch maju velky bordel.
Pendo04.03.2011 - 13:19 Trvalý odkaz
Joker2, po zmene fakturacneho systemu sa polozka "Mimo predplatene" zobrazuje len vtedy, ak mas nieco nad ramec pausalu.
Ak ju tam teraz nemas, tak mas 0 nad pausal.
Joker04.03.2011 - 13:22 Trvalý odkaz
4pendo ok dakujem uz som myslel ze budem musiet reklamovat dakujem
fobus04.03.2011 - 14:42 Trvalý odkaz
Takze fajn...mojich 93 eciek budem musiet zaplatit...zaujimave je, ze 1000 predplatenych MB som minul za tri tyzdne a potom za 6 dni 444 MB nad ramec...super...vraj ci som nerestartoval fon alebo nepovolil aktualizacie...ale az taky opity som urcite nebol aby som sa rypal v telefone...poradite mi niekto co treba vypnut aby sa telefon neaktualizoval? Dali mi v Orange cislo na nejaku expert linku...lenze spoplatnene 60 centov za minutu...tak im dakujem...poradite?
mulo04.03.2011 - 16:48 Trvalý odkaz
pokial mate android tak si stiahnite z marketu 3G WATCHDOG , pekne si nastavite zaciatok pocitaneho obdobia za mesiac, nastavite velkost dat (100MB, 1000MB u orange ) a date widget na plochu ja si takto sledujem data
Marian05.03.2011 - 11:31 Trvalý odkaz
Cela tato diskusia len potvrdzuje, ze Android nepatri lamam do ruk. Sam mam telefon s Androidom uz 2 roky a este ani raz sa mi nestalo, ze by mi telefon tahal data o ktorych neviem. Kupujuc telefon s Androidom, musi si byt clovek vedomy faktu, ze bude potrebovat poriadny datovy program. Preflakat 1,5GB dat cez taky telefon je pomerne dost zlozite, vzdy to bolo zlozite aj pri inych telefonoch. Travim surfovanim na nete cez telefon obrovske mnozstvo casu a 200MB miniem zvycajne za 3-4 tyzdne. V tom je samozrejme zapocitany instant messaging, web, maily, stahovanie softu apod. Doma mam telefon vzdy pripojeny k Wifi sieti. 500MB teda musi stacit kazdemu bez najmensich problemov. Iste, ak je niekto sialenec a pozera filmy na YT, bude mu aj 10GB malo. Ale s tym predsa treba ratat. Ale i tak, telefon netaha preboha data sam od seba. Nie je predsa problem vypnut automaticke aktualizacie aplikacii, podla potreby nastavit intervaly kontroly mailu a dalsie potencionalne nebezpecenstva vyssich, pripadne nepredvidanych datovych prenosov!
Takze ak niekto dostane neocakavane vysoky ucet za telefon, je to dan za blbost. A za blbost sa plati.
Z mojho pohladu by som kazdeho takeho experta s reklamaciou poslal do pecka a maximalne mu ponukol splatkovy kalendar... kazdy kopanec do riti boli, ale posuva dopredu...
Korenisko05.03.2011 - 12:13 Trvalý odkaz
ja mesacne miniem okolo 300-400mb
Ronn05.03.2011 - 12:45 Trvalý odkaz
android nema nieco podobne ako iOS, ze v nastaveniach dokaze jednym tukom vypnut data, alebo vypnut data v roamingu?
Ja cucnem 800 MB za mesiac a to som vacsinou na wifi :D
Marian05.03.2011 - 13:38 Trvalý odkaz
jasne, ze ma...
Laky777705.03.2011 - 14:18 Trvalý odkaz
Neviem, ako sa da prenies 1 GB dat len pri surfovani po webe, iba ak by v tom bol aj youtube, alebo podobne blbosti... A naistalovat APN droid a jednym tukom vypnut data/zapnut data nie je problem, staci si len precitat nieco o androidoch. Inak ja osobne na noc vypinam aj WIFI aj data....
Denis05.03.2011 - 14:36 Trvalý odkaz
ja som na Androide minul v priemere 600 MB za mesiac a data som nikdy nevypinal.
lol10.03.2011 - 20:38 Trvalý odkaz
Juicedefender = vypnute data pri lock screen, vypnute data v noci, vypnute vsetko, co zerie baterku, ked fon nevyuzivate. Odporucam. Inak moja spotreba sa tiez pohybuje celkovo aj s wifi na urovni 0,8GB.
mojoman11.03.2011 - 11:43 Trvalý odkaz
prosim vas, poradte ako vyreklamovat tie prekrocene data u opa, som dalsou obetou ktora nechape ako som mohol prekrocit na EDGE 1GB...
ako tak pozeram, je nas viac ktorym prisla pekna faktura.
maju garanciu, rozdavaju audiny a nemaju na sms alebo na mail, ze sa blizim k prekroceniu.... bombovo.
mam problem dostat sa na 500MB, na edge v podstate len citam a doma wifi...