Zistenie konca viazanosti u ORANGE

  • 13 príspevkov
  • yerryno 13.04.2011 - 10:24

    Zdravim.

    Neviete niekto poradit, ako zistim koniec viazanosti u ORANGE? Niekde som odfajcil zmluvu...

  • zemiak13.04.2011 - 10:25 Trvalý odkaz

    905, alebo na fakture mas cislo na fakturanta

    yerryno13.04.2011 - 10:45 Trvalý odkaz

    Dik zemiak.

    Tak som sa dovolal a zistil, ze to mam do novembra. Chcem sa ich uz zbavit konecne, tak sa chcem este spytat: Keby som to zrusil niekedy teraz, aka by mala byt postupnost a aku by mi asi dali pokutu? Bo platim kazdy mesiac cez 20 EUR, ktore vobec neprevolam (mam firemny mobil), takze do novembra im este len tak facnem nejakych 180 EUR za nic...

    zemiak13.04.2011 - 11:50 Trvalý odkaz

    Pokuta je takisto v zmluve, takze rovnaka odpoved - 905 alebo fakturantka. Pocitam ze bude mastna, ak si bral akciovy telefon, budes musiet doplatit plnu sumu.
    Pochybujem, ze sa ti to oplati, zatni zuby a SIMku niekomu venuj, kto to aspon prevola.

    uepepe13.04.2011 - 13:22 Trvalý odkaz

    alebo by sa dalo este 3-krat vyreklamovat mobil ale na to je treba trosku viac nervov :-)

    yerryno13.04.2011 - 13:58 Trvalý odkaz

    Raz uz reklamovany bol, takze uz len dvakrat :)
    Ale ak ho aj trikrat vyreklamujem, tak zmluva mi aj tak nepadne, ci???

    zemiak13.04.2011 - 15:49 Trvalý odkaz

    ale praveze ano. vratia ti X euro co si zaplatil za mobil a ukoncia zmluvu. ale ide o 3 zavady za sebou uznane servisom.
    skoro nemozne

    MotorolaE680i13.04.2011 - 16:03 Trvalý odkaz

    Nemusia byt 3 zavady, staci aj ked nestihnu do 30dni vratit mobil a telefon moze byt kludne v reklamacke aj prvy krat, tak to bolo u mna ked som reklamoval n97. Nestihli, telefon bol u nich 32dni.

    levior13.04.2011 - 16:10 Trvalý odkaz

    Ja som mal trikrat svoju X10 v servise. Prva uznana, druha nie, po tretej mi poslali zo servisu novy telefon (tym vlastne uznali aj druhu reklamaciu). Neprevzal som ho, trvam na monzosti odstupenia od zmluvy. Momentalne cakam na vyjadrenie OR. Takze len tak lahko to nepojde.

    BB5unlock13.04.2011 - 16:39 Trvalý odkaz

    @levior
    na zaklade coho chces odstupit od zmluvy?
    ako sam pises mas len 2x uznanu reklamaciu, takze ziadny narok na zrusenie (odstupenie od) zmluvy nemas

    naviac po vymene telefonu (nove IMEI), ti podla zakona zacina plynut nova 2rocna zaruka a samozrejme znova 3 nove reklamacie

    vanessa14.04.2011 - 13:00 Trvalý odkaz

    Ale ved Levior predsa napisal, ze mu ponukli novy telefon, a ze ho neprevzal. Tak aka dalsia 2-rocna viazanost mu ma plynut?

    A tym, ze mu ponukli pri 3. reklamacii novy fon, ako keby mu vlastne vsetky 3 reklamacky uznali za opodstatnene.

    Laky777714.04.2011 - 13:24 Trvalý odkaz

    a co ked ponukli novy telefon, lebo tretia zavada sa nedala odstranit? teda vymena bola nezavisle na tej druhej reklamacii

    levior14.04.2011 - 17:12 Trvalý odkaz

    Opisem to podrobnejsie.
    -Prvy krat vznikol problem s micro USB. Uznali, vymenili zakladnu dosku.
    -Telefon som obdrzal s chybou. Vypinal sa po urcitom case, ale len ked bol pouzivany. O pol hodinu som to vratil. Kedze predajca vadu opisal dvoma slovami, v style "vypina sa" a potom v servise testovanie pravdepodobne prebiehalo bez datovych prenosov (nenastavene APN), vysledok takejto spoluprace bola ukoncena s verdiktom "zavada sa neprejavila pocas testovania".
    -Nechal som si ho na par dni, aby som zistil kedy a kvoli comu sa tak stava. Potom som vratil treti krat, na inej predajni, uz s pripojenym opisom zavady. Napisal som technikovi prakticke ukony, nech skusi napr stiahnut do Sygic Aura mapy okolitych statov, alebo pobrowsovat na desat minut. O tyzden som mal novy telefon s foliou, co dodal servis (stitok pod baterkou je iny ako original, vyrabaju ho v servise na spec. tlaciarni). No a ten som neprevzal.
    Podla mna pochybil servis, navyse pri vymene za novy kus mam pravo aj na vratenie penazi a v takom pripade by vadit nemalo ani pocet reklamacii ked som dobre informovany.

    "Pri tovare, ktory ma vadu a tu nie je mozne opravit a pre ktoru nemozete vyrobok pouzivat, si mozete vybrat a zvolit vratenie penazi alebo vymenu.

    Citajte viac: http://staznosti.sme.sk/sp/2/Co-by-ste-mali-vediet-o-reklamaciach.html#…;