Chyba v zauctovani datoveho balika OW 5000MB unlim

  • 26 príspevkov
  • dj-karci 05.05.2011 - 21:49

    Zdravim. Od decembra 2010 mam aktivovany 3G pausal 500, k nemu som mal este naviac 2000MB balik a nejake doplnkove SMSky co mi ostali aktivne este z predchadzajuceho pausalu. 22.3.2011 (utorok) som isiel na predajnu zaplatit FA s tym ze si rovno poziadam o zrusenie zbytocneho SMS balika a zvysenie datoveho balika z OW 2000 na OW 5000 unlimited. Tak som tetuske po zaplateni FA povedal co chcem, na mi hned tieto veci zariadila v systeme, a slubila ze od zaciatku noveho fakturacneho obdobia - 27.3.2011 (sobota) uz budem moct vyuzivat balik OW 5000 MB.

    Pot ma oblial az ked mi dnes rano prisla elektr. FA a tam bolo 193EUR. V polozkach sluzieb zmizol zbytocny SMS balik, aj stary OW2000 ktory som chcel zmenit na OW 5000, ten bol samozrejme zapocitany, ALE datove prenosy za tento mesiac boli uctovane navyse!! jedoducho datove prenosy cez GPRS - cca 80EUR.. a pritom tetuska na predajni mi slubila ze toto FA obdobie mi uz novy datovy balik bude platit. Samozrejme zauctovany bol, ale prenosy boli uctovane na vyse. (aj ked nechapem datumu preco je zauctovany s platnostou 27.04.2011 - 26.05.2011)

    Pikoska na zaver: samozrejem som skontroloval spotrebu za tento mesiac a uz tam bolo nahodenych dalsich cca 50EUR nad ramec pausalu. Ze by ten isty problem? Tak mam aktivovany balik OW 5000MB unlimited a Orange mi uctuje data mimo neho?

    Otazka je co s tym mam robit? Zajtra chcem ist podat reklamaciu, ale chcem vediet, co by sa este zislo urobit, resp ako mam postupovat.

  • Korenisko05.05.2011 - 21:54 Trvalý odkaz

    ja vzdy ked mam problem s fakturou, jednoducho zavolam fakturantovi, vysvetlim kde je problem a poziadam o dobropis. A ked je suma vacsia, aj o znizenie aktualne vystavenej faktury... Je to takto najrychlejsie, ako podavat reklamaciu, cakat 30 dni, fakturu zaplatit... Jednoducho, povedz, je si mal zaplateny a aktivovany OW 5000 a data isli navyse....

    dj-karci05.05.2011 - 22:01 Trvalý odkaz

    ja som uz volal na 905 a chlapik povedal ze on v systeme nevidi aktivny ten balik, hoci na FA bol zobrazeny. Vraj to bolo tym ze ja som si to aktivovat tesne pred zacatim noveho fakt. obdobia. Ze 48 hodin najneskor sa daju relizovat nove aktivacia a deaktivacie.. a v mojom pripade som poziadal vyse 72 hodin (utorok - sobota). Fakturant mi s tymto pomoze?

    Korenisko05.05.2011 - 22:13 Trvalý odkaz

    pozri sa na obdobie, za ktore ti uctuju balik. ak na mesiac dopredu, tak by platit mal a take vyhovorky, ze aktivacia neskoro? :D

    dj-karci05.05.2011 - 22:36 Trvalý odkaz

    ano ano na mesiac dopredu je pisany

    Mes. Popl. - OW unlimited 27.04.2011 - 26.05.2011 - udaj z FA pre tento mesiac.. fuu tak dufam ze to fakturant vyriesi. To je cisty err v systeme, vravim ze aj tento aktualny mesiac mi to takto na H uctuje

    zemiak05.05.2011 - 22:47 Trvalý odkaz

    Ak nepomoze fakturant, podat reklamaciu. Ale podla popisu je chyba na strane pracovnicky v predajni, nepredpokladam velke problemy.

    huje®05.05.2011 - 22:52 Trvalý odkaz

    chlapci, v prvom rade si treba uvedomit, ze v OR sa plati pausal vzdy na mesiac vopred... Potom sa treba pozriet do VOP, akym sposobom sa daju vykonavat zmeny - treba pozriet lehoty. Kazdopadne, pre aktualne zuctovacie obdobie uz mas mat podla faktury balik OW aktivny (27.4.2011 - 26.5.2011). Ak mas v spotrebe zapocitane data naviac, treba zistit , kde je chyba. Potrebujes zistit, k akemu datumu Ti zrusili OW 2000 a k akemu datumu zase fyzicky aktivovali OW5000. Este si pozri, co si mal na predposlednej fakture - aky datovy balik a na ake obdobie... Mas nejaky doklad o zruseni OW2000 a o aktivacii OW5000 ? Problem vsak musis riesit u poskytovatela ;-) Ale daj echo, ako to cele dopadne. Drzim palce.

    Denis05.05.2011 - 23:05 Trvalý odkaz

    o kazdej aktivacii ci deaktivacii sme informovani sms-kou. zavolaj tej fakturantke, ono sa to vyriesi.

    dj-karci05.05.2011 - 23:12 Trvalý odkaz

    OW 2000 som mal naposledy znaceny vo februarovej FA. v tej bolo napisane:

    OW 2000 27.02.2011 - 26.03.2011.

    v marcovej FA som nemal znaceny ziadny datovy balik ani OW 2000 ani 5000 - ta bola vystavena tesne potom ako som bol v orange poziadat o zmenu sluzby. V kazdom pripade si myslim ze nech je to uz akokolvek - ziadal som aby mi OW 5000 platil hned od skoncenia stareho OW 2000, slecna v predajni mi slubila ze to tak aj bude. Ako nejaky bonus sa mi k tomu este aktivoval balik Europa data ktory sa asi dava k OW 5000, ale zaujimave ze ten uz v marcovej FA bol (Mesacny poplatok Europa data 26.03.2011 - 26.03.2011 >>nechapem preco od 26 do 26 a za normalne 3,25EUR - co je to za blud??)

    dj-karci05.05.2011 - 23:15 Trvalý odkaz

    a teraz pozeram SMS, mne prislo iba ze mi bol aktivovany dat balik Europa data, ktory som BTW ani nechcel (neviem teda ci si to tetuska v OR pomylila) ja som jej jasne a niekolko krat hovoril o OW 5000, zaujimave ze SMS o aktivacii tohto balika nedosla ale vo FA sa nachadza.. cely som z toho uz mimo.

    a doklad o deaktivacii ow 2000 a akt. ow 5000 nemam, podpisoval som im tam o tom papier a povedali ze tie si nechavaju oni.. ja mam iba doklad o zaplateni faktury ktoru som platil par minut predtym ako som si tieto veci aktivoval.

    huje®05.05.2011 - 23:41 Trvalý odkaz

    nechapem, co za nezmysel je, ze doklady o zmene v zmluve o pripojeni si nechavaju len oni ... :-O Kazdopadne mas aj vo fakturach medzeru - nemas tam ziadny datovy balik na obdobie 27.3.2011-26.4.2011... Skus teda volat fakturantovi a zisti, ako to vlastne cele je a ake maju byt dalsie kroky. Ine Ti poradit neviem.

    Pendo06.05.2011 - 14:38 Trvalý odkaz

    No s tou sluzbou Europa data je to divne, lebo ona nie je sucastou sluzby OW5000, takze nechapem, preco sa ti aktivovala...

    Ak je nejaka sluzba sucastou balika, ako napr. pri biznis pausaloch http://www.orange.sk/web/prefirmu/pausaly/biznis_pausaly.html
    tak sa automaticky aktivuju zmenou pausalu, ale nie su uctovane.

    Podla mna sa tetuska v predajni pomylila.

    Kazdopadne, v tomto fakturacnom obdobi uz mas OW5000 aktivny (predplateny na fakture), takze tych 50eur nad balik uz vies vyriesit s fakturacnym oddelenim. Podla mna tam je chyba, ze sluzba sa ti sice aktivovala, ale nepridalo ti 5000MB dat a uctuje sa to navyse.

    Co ti ukazuje kontrola spotreby?
    Co ti povedali na fakturacnom?

    dj-karci06.05.2011 - 17:08 Trvalý odkaz

    spotreba:

    Volne predplatene minuty a sekundy: 500 min 0 sek
    Oddychove hovory: 975 min 43 sek
    Prenesene minuty: 245 min 12 sek
    Pocet volnych SMS: 91
    Volne MB: 0 MB 0 kB.
    Mimo predplatene: 52.43 EUR s DPH
    Mimo predplatene: 10 min 42 sek
    Aktualizovane dna: 05.05.2011 19:04:50

    a na fakturacnom povedali ze to poslu na technicke odd. presetrit a ze sa ozvu.

    Korenisko06.05.2011 - 18:09 Trvalý odkaz

    ok, do par dni sa ozvu a nesurfuj cez mobil, nemas aktivny dat. balicek...

    Denis07.05.2011 - 00:45 Trvalý odkaz

    to mas 3G pausal za 75 Eur a k tomu ten OW 5000? kolko platis operatorovi mesacne?

    Korenisko07.05.2011 - 14:13 Trvalý odkaz

    ty vole, pekna cifra za mobil :P

    dj-karci19.05.2011 - 03:59 Trvalý odkaz

    tak dnes mi volali zo zak linky 905: proznali si chybu, budu to riesit dobropisom :)

    dj-karci04.06.2011 - 12:15 Trvalý odkaz

    Velmi nieje k comu gratulovat, neviem ci som to tu niekde spominal, ale tento problem mi stale pretrvava, takze aj ked mi urobili dobropis k fakture dozadu, sluzba stale nefunguje tak ako ma a aj nadalej sa mi veselo data uctuju navyse (aj napriek tomu ze je sluzba zaratana vo FA a aktivna) - takze uz mam v rukach dalsiu fakturu s nehoraznou sumou za prenosy cez GPRS a za dalsi mesiac typujem to iste - pretoze mi stale sluzba nefunguje tak ako ma. Vcera som volal 905, povedal som im zase o co sa jedna, zase povedali ze to budu iesit na technickom, ale zacinam mat pocit ze sa dostavam do zacarovaneho kruhu kde kazdy mesiac mozem volat fakturantovi a cakat 15 dni kym sa nieco stane, uz ma to vazne nebavi furt riesit neschopny Orindz a to ze niesu schopny odstranit jednu chybu v systeme (uz to trva 3 mesiace). Co s tym teda? Co by ste odporucili robit v takomto pripade?

    zemiak04.06.2011 - 14:02 Trvalý odkaz

    Pisomne reklamovat, zdoraznit ze sa to opakuje. Potom po ukonceni reklamacneho konania pisomne kontaktovat Orange ombudsmana. Ak nedojde k naprave, poziadat o ukoncenie zmluvy. Myslim, ze si rozmyslia stratit ta ako zakaznika.

    Ondro04.06.2011 - 14:54 Trvalý odkaz

    Jednoznacne pisomna reklamacia. Mal som podobny problem, tahalo sa to vyse 3 mesiace . Po spisani reklamacie sa to zrazu dalo vyriesit behom necelej hodiny.

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease04.06.2011 - 15:03 Trvalý odkaz

    podla mna je docela pravdepodobne, ze nastanu problemy, kedze pausal 3G 500 uz data (1000MB) obsahuje. Ale ako vidiet karcimu nestacilo ani 2000. Takze sachy rosady. Sorry, ale neodpustim si. Viem ze tuzba za ajFonom 4 bola silna. Ale platis za to privysoku dan okolo 100E mesacne!? Tebe by kamo stacil pausal start za 0 + OW 5000 hned od zaciatku a ajFon si mal kupit cash abo na splatky. Pocitam tak 1500E v lufte :(

    dj-karci07.06.2011 - 23:17 Trvalý odkaz

    OW 2000 nestaci koli tomu, ze pripojenie cez mobil pouzivam ako primarne pripojenie sa na internet cez PC.

    Pisomna reklamacia sa posiela mailom? Ako to presne funguje?

    Ondro08.06.2011 - 01:15 Trvalý odkaz

    ja som to spisal priamo na predajni a behom pol hodiny mi uz volali ze to je uz v poriadku. Predtym mi 3 mesiace len stale tvrdili ze technici na tom pracuju.

    zemiak08.06.2011 - 08:18 Trvalý odkaz

    Pisomna reklamacia sa spisuje na predajni. Len sa nenechaj ukecat ze staci ziadost o presetrenie a podobne voloviny.
    Musi tam byt vyslovene napisane ze je to reklamacia.