BB 9000 a problem s wifi

  • 4 príspevky
  • Warmaniac 09.06.2011 - 14:11

    Zdravim vas,

    chcel som sa opytat, cital som ze BB ma problem s wifi, tak ze pomoze prehratie na najnovsiu verziu OS, ta som to spravil, ale proste nefunguje... hocijako sa chcem autentifikovat (WEP, otvorene siete, MAC adresa) proste nefunguje, skusane na viacerych routeroch, aj co su po kaviarnach wifi free zony... uz ma sere to BB :( , podla mna tak silna znacka by mala mat tieto zakladne veci doriesene, viete niekto ako to napravit a ci je to vobec mozne vyuzivat na podobne zalezitosti ? :roll:

  • Warmaniac09.06.2011 - 15:19 Trvalý odkaz

    ono ani nemam fajku na tom wifi, cize zrejme neni spojeny

    huje®09.06.2011 - 15:26 Trvalý odkaz

    skus manualne pripojenie :

    http://btsc.webapps.blackberry.com/btsc/search.do?cmd=displayKC&doc…

    alebo skus tento postup ak sa chces na net pripajat len cez wi-fi: http://www.ehow.com/how_4537240_using-wifi-data-plan-t.html

    potom uz len z prirucky:

    Nemozem sa pripojit k bezsnurovej sieti
    Skuste vykonat nasledovne kroky:
    • Overte si, ci je vasa SIM karta spravne vlozena vo vasom zariadeni BlackBerry®.
    • Overte si, ci ste zapli prepojenie k bezdrotovej sieti.
    • Overte, ci ste zapli pripojenie k sieti Wi-Fi®.
    • Overte, ci sa nachadzate v oblasti s pokrytim Wi-Fi.
    • Ak sa siet Wi-Fi nezobrazi v aplikacii nastavenia Wi-Fi a vy poznate nazov siete,
    manualne uskutocnite pripojenie k sieti Wi-Fi.
    • Overte, ci su spravne uvedene moznosti pripojenia v aplikacii nastavenia Wi-Fi.
    Ak ste uz tieto moznosti overili, overte, ci su spravne pokrocile volby pripojenia
    pre siet Wi-Fi.
    • Ak je vase zariadenie spojene s e-mailovym uctom, ktory pouziva server
    BlackBerry® Enterprise Server, vasa organizacia moze zabranit v zobrazeni
    prehliadaca aktivnych bodov, pripadne vam moze obmedzit pouzivanie
    prehliadaca aktivnych bodov na prehliadanie webovych stranok.
    • Ak pouzivate metodu nastavenia tlacidla pre Wi-Fi, overte, ci je pristupovy bod k
    sieti zapnuty prostrednictvom Wi-Fi Protected Setup™ a ci sa nastavil tak, aby
    odosielal svoj profil. Overte, ci ine zariadenie sa tiez sucasne nepokusa pripojit
    a ci v tomto rezime nie je viac ako jeden sietovy pristupovy bod v dosahu.