- Späť na článok
- 119 príspevkov
Nokia 700
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 14.10.2011 - 03:17
Nechce mi ist internet uložim svoju wifinu doma stale to pyta heslo na wifinu napisem stale neukazuje ikonka wifiny a nechce sa pripojit za fasa.Kde to mam nastaveny nastavit lebo tam som prešiel všetko stale nejde sakra :( ale inak fakt super mobil
People18.01.2012 - 21:48 Trvalý odkaz
Povol mac adresu v routri.
Tibor10.02.2012 - 16:20 Trvalý odkaz
ked blika obalka väcsinou je to ze su ulozene sim spravy a to vymezes iba tak ze das sim do strareho mobilu ,lebo v novych to nevymazes,ak ti blika odosielanie tak sa pozri do polozky odoslane a ked tam mas neodoslanu tak to vymaz
Plantago22.04.2012 - 21:50 Trvalý odkaz
N 700 po mesiaci pozivania. Absolutne nevhodny pre poriadneho chlapa, pisanie smsiek jedna katastrofa pre mna, vyzaduje zlomenie mojeho palca na pravje ruke. BAck space umiestneny absolutne nergonomicky, klavesnica malá , zlá. BAck space pri pisani správy nainom mieste ako pri pisanie cisiel.. Mal som N97 mini tá bola bomba voči tomuto šunkáču. NeStabilne. Zamrza. Mazanie správ komplikovaniejšie ako N97.Volanie komplikovanjesie ako N97. Vraciam ho aidem na SAMSUNG Galaxy SII. Tento mobil sná d pre baby. Pre poriadneho chlapa s prstami ako s apatrí šunka. Nekupujte.
Marianxxx25.04.2012 - 00:33 Trvalý odkaz
Tvoj nazor je teda fakt objektivny,ked si poriadny chlap,naco si kupujes dotykac s 3.2" displejom?? a n97 bola lepsia pre teba?pisanie mozno,ale n97 mala stary symbian , ktory najviac pohorel, symbian 3 belle je daleko na vyssej urovni a to vo vsetkom, 700 ka je stylovka a smartphone zaroven a to strednej triedy,na tu zenu ponuka slusne funkcie,mal som moznost pouzivat aj tento typ a belle je btw 700 ma 1ghz procesor a 512mb ram,belle je dobre optimalizovane aj na starsi hw ako N8 atd a ide plynule, ked s tym nevies robit to je tvoj problem, nekupuj nieco comu nerozumies, ja osobne som tuto nokiu odporucil a spokojnost,boli nebrandovane samozrejme a to ma pozivny dopad na chod systemu.
Marianxxx25.04.2012 - 00:37 Trvalý odkaz
Na tu cenu ponuka slusne funkcie,pardon.
anonymous24.08.2011 - 23:14 Trvalý odkaz
mess: rozdiel medzi nokia 600 a 700 je len v displayi ? ( okrem hrubky a hud.funkcii).. nikdy som nefandil nokii, ale teraz im drzim prsty, skoda jedine toho AF :/
anonymous25.08.2011 - 00:41 Trvalý odkaz
ZacI: Baterka :O? To ako prečo tam proste nemôžu dať neakú 1400 aspoň?
anonymous25.08.2011 - 02:14 Trvalý odkaz
rtg: stale su to srackove displaye, clovek kym nevidi nazivo SUPER AMOLED od Samsungu, nepochopi.... lepsi display neexistuje a ten mobil je dlho na trhu uz a aj lacny, nechapem co to ludia nekupuju, lepsie ako iFón za snad tretinovu cenu....
anonymous25.08.2011 - 09:24 Trvalý odkaz
kosmiklove: ZacI pri amoled displayi to uplne staci..pri beznom pouzivani sa dostanes tak na 2-3 dni takze pohoda ;) rtg a myslis ze tieto displaye su od koho? tiez od samsungu..
anonymous25.08.2011 - 10:03 Trvalý odkaz
aaa: Ano kym neuvidi nepochopi, tak kym nevidi ho netrapy a je spokojny - co je na tom zle. ked si spokojny tak je dobre. Okrem toho podstatnejsie je asi rozlisenei ako sytost farieb. A uvedom si ze toto je nizsia alebo stredna trieda telefonov.
anonymous25.08.2011 - 11:34 Trvalý odkaz
kiki: to : rtg : na viacerych strankach som pozeral porovnanie displayov , super amoled , super amoled plus , retina , a neviem co este od LG , a vsade najviac chvalili AMOLED S CBD od Nokie , takze display od Nokie nie je co vytknut , a rozlisenie 360x640 do 3.5" uplne postaci ,
anonymous25.08.2011 - 13:14 Trvalý odkaz
baganec: Nokia by si mala niekoho najat na ten design , ked im to samym vobec nejde..
anonymous25.08.2011 - 16:40 Trvalý odkaz
piker: to miesto pod displejom a absencia autofokusu vyzera na nieco ine jak 350 eur..
anonymous25.08.2011 - 18:51 Trvalý odkaz
Mase: ...tu cenu troska prepalili pri tomto modeli , aj ked je zatial orientacna. V rovnakej cene ma nokia lepsie vybavene modely....a dizajn asi je inou chutou kazdeho z nas to radsej nekomentujem :)
anonymous25.08.2011 - 23:22 Trvalý odkaz
kiki: no cena urcite bude maximalne do 300€ , ta cena na fony.sk je velmi prestrelena ,
anonymous26.08.2011 - 00:58 Trvalý odkaz
rtg: ved ja chapem, jasne ze je to dobre, aj ja som zastancom toho, ze mobil ma ulahcovat zivot a pre to ma byt co najjednoduchsi, ale zober si taky Samsung Wave, parametrami o 3 triedy lepsie ako toto "cudo", cena pod 200e naproti tomuto fonu, kde je cena smiesne vysoka, klasicka nokiacka, co bolo aj dovodom preco tato znacka sla dole.. co sa tyka rozlisenia a sytosti farieb, tie su presne u Samsungu na ovela vyssej urovni, pricom je to vyssia trieda a tato konkretna nokia ako hovoris je len nizsia alebo stredna trieda a nema daleko cenou od vyssej triedy.. a potom ze kupuj nokie, oblbovaky.......
anonymous27.08.2011 - 13:29 Trvalý odkaz
mess: no neviem ake recenzie si pozeral ale urcite je naj SAMOLED+ , a je aj pred AMOLED cbd, i ked nevravim ze je to zly display, je to urcite velmi kvalitny, lepsi ako trapne LCD.ale na samoled nema
anonymous27.08.2011 - 13:29 Trvalý odkaz
Michael Jackson: Samsuck Wave je o 3 triedy lepsi? Hlavne jeho OS a miliony aplikacii, ze je.. Nemal by si tak vela pit alkohol, skodi ti to.
anonymous27.08.2011 - 13:36 Trvalý odkaz
mess: aj ja mam wave, no v com je horsia bada ako symbian?
anonymous28.08.2011 - 15:33 Trvalý odkaz
tomtoylc: @rtg ...ty čo tu trepeš zas najskôr dobre naštuduj až potom píš
@mees .. no taký, že bada je pre maloletých :) už len napr. toto video vypovedá o niečom http://www.youtube.com/watch?v=arxzTek0ZN8&feature=player_embedded
... neviem mne sa moc nepozdáva ...taktiež som si ho vyskúšal ale zdal sa mi taký ,,nemotorný,, neviem ale to je aj zvykom :)symbain je pre mňa jednotkou stále
... a zas tu polovica ľudí rieši AF :D --> NO COMENT
anonymous28.08.2011 - 17:07 Trvalý odkaz
rtg: to Michael Jackson: ty si tak trochu primitiv, aj pocitace sudis podla OS? HW je rozhodujuci a je otazkou casu, kedy budes moct na lubovolny telefon si nahrat lubovolny OS tak ako na PC..... a OS Bada je perfektny system, asi si ho ani neskusal, len pocul o nom a co sa tyka aplikacii, je pravda ze je ich menej ako maju androidy, ale nehovor mi, ze vyuzijes vsetkych 100 000 aplikacii co sa ti ponuka, pre mna je vela aplikacii len na obtiaz, zabija to cas cloveku, ale na to prides ked dozrejes a nebudes hravat hry aj pri srani.....
to tomtoylc: tvoje silne skalopevne a nevyvratitelne argumenty ma presvedcili, takze problem s nastudovanim bude asi na tvojej strane.... a symbian je uz pekny prezitok, nemoderny, zastaraly, pomaly OS ktoremu co nevidiet konci podpora, takze ano, je to len silou zvyku co ta drzi pri nom, tak ako ja som silou zvyku mnoho mnoho rokov fungoval na SE....
anonymous28.08.2011 - 22:34 Trvalý odkaz
tomtoylc: @rtg ...ja viem že mu končí podpora ale až za 6 rokov a to je ešte kopu času ... nemoderný ? ja nepotrebujem mať moderný ale taký aby splňal moje požiadavky a pomalý tiež nie je ... to máš odkiaľ zas ? ... a áno je to silou zvyku ale ja som si narozdiel od iných vyskúšal aj iné OS a nepripadali mi lepšie
anonymous28.08.2011 - 22:40 Trvalý odkaz
tomtoylc: ale rád by so m s tebou hodil rozhovor na úrovni ked už chceš argumentovať :)
...btw. mám Nokiu N8 a som s ňou nadmieru spokojný a nemenil by ja ani náhodou za nejaký Android alebo iOS ... ale čo človek to iný názor
anonymous29.08.2011 - 19:53 Trvalý odkaz
rtg: ja mam Wave a momentalne by som nemenil za nic, chcel som SE Neo, ale u mna je dolezity fotak a video(ten Exmor R neni vobec taky uzasny ako ho ospevuju), takze zatial ostavam nic lepsie som zatial v tejto oblasti nenasiel a Android zatial nie..... este som uvazoval Nokia N9 pretoze MeeGo :-)
anonymous29.08.2011 - 23:48 Trvalý odkaz
tomtoylc: Meego je super to ma moc nadchlo a je obrovská škoda že nokia ho stopla (vývoj a všeobecne)no už teraz si šetrím € naň :) ... nemyslím si že Xperia Neo fotí lepšie ako N8 má väčšie rozliš. displaya ale zas TFT ,má Android, 1Ghz proc. no vývojovo je o rok popredu oproti N8
btw. ktorý samsung wave ? lebo je ich viac
anonymous30.08.2011 - 17:03 Trvalý odkaz
oden: Pokial ja viem tak wave je len jeden. Ostatne su uz s privlastkami. (wave 723, wave II, ...)
anonymous31.08.2011 - 02:57 Trvalý odkaz
rtg: Wave je rada telefonov s OS Bada tak ako Galaxy s OS Android u Samsungu..... klasicky resp. prvy mal oznacenie GT-S8500, oznacovany jednoducho ako Wave, ten vlastnim v sucasnosti :-) akurat boli ohlasene 3 nove mobily s OS Bada a maju uz verziu 2.0, co sa mimochodom da upgradnut na klasickom Wave, kde je originalne 1.0, som na to zvedavy, ako aj na tieto nove Badafony :-)
anonymous01.09.2011 - 21:15 Trvalý odkaz
paly: S touto cenou je tá nokia mimo.Čo som čítal inde, tak určite pod 300 euro, inak by bola o ničom.
anonymous24.09.2011 - 17:39 Trvalý odkaz
roman: noo myslím, že nokia chytá druhý dych
anonymous14.10.2011 - 04:17 Trvalý odkaz
kuco: a dobra fotodokumntacia dobre doplnila citanie, super len tak dalej
anonymous14.10.2011 - 09:51 Trvalý odkaz
aaa: ten odmientunty hovor ako prijaty je pre man idealny, zbytocne mi to pride opacne, len sa to mysli s ozaj neprijatym a otravuje ma hlasenie.
anonymous14.10.2011 - 11:23 Trvalý odkaz
Richard Hombauer: je to takto lepsie? chcete vacsie fotografie v clanku?
anonymous14.10.2011 - 11:34 Trvalý odkaz
Marian6663: 700-ka má vydarený dizajn,os belle je dobre prepracovaný už,lúbi sa mi že Nokia dáva 1ghz cpu aj do smartov strednej triedy a pritom na cene sa to moc neprejaví..
anonymous14.10.2011 - 11:42 Trvalý odkaz
aaa: velkost fotografii je ok ale mozno by bolo uzitocnejsie vyuzit niesto ze sa da len vyzrez displeja pokial ide vo fotke len o ten a mozu sa dat viacere vedla seba ako to maju vsade inde. To ze to maju vsetci je asi tym ze to je ozaj najlepsei riesenie.
anonymous14.10.2011 - 11:44 Trvalý odkaz
RVM: @Riso: Na nokiach sa da ovladat hlasitost pri zamknutom displeji uz asi rok. Od vydania Symbianu^3.
---
@rtg/mess: podla porovnavacich testov gsmarena.com a phonearena.com je ClearBlack AMOLED displej na urovni SuperAMOLEDu od Samsungu. Nehovorim ze SuperAMOLED+ nie je lepsi, ale netreba zabudat ze Nokia narozdiel od Samsungu nie je vyrobcom displejov. Ked porovnas dnesne displeje od Nokie s ktorymkolvek inym vyrobcom, Nokiacke ich predbehuju v jasnosti, viditelnosti na slnku aj vo vernosti farieb. Druha vec je rozlisenie - to je u 4" modeloch ako E7 a X7 pozadu. Ale na druhej strane u 3.2" Nokii je rozlisenie lepsie ako u konkurenych modelov s podobou uhloprieckou.
---
@baganec: prave naopak. Nokia, narozdiel od Samsungu, ale aj LG a obcas uz aj Motoroly, tvori originalny dizajn a niektore modely patria z dizajnoveho hladiska medzi to najlepsie za posledne roky (napr. E7 ci N9).
anonymous14.10.2011 - 12:38 Trvalý odkaz
FCST: Nizka stabilita systemu?? Nic v zlom ale kde berete tie testovane vzorky? Ovi store mi ponukol aktualiazaciu na Nokia store uz pred viac ako dvoma tyzdnami. Mozno bolo treba len skusit aj na tej 700ke.
anonymous14.10.2011 - 13:33 Trvalý odkaz
Marian6663: Tiež by ma to zaujímalo o akej nestabilite to hovoria v tej recenzii?! Už anna je pomerne stabilná a svižná ,btw os belle je zas len plus a používajú 1ghz cpu!samovoľné zatvaranie aplikacii???to mi nerobilo ani na N8 s klasickým symbian ^3,
anonymous14.10.2011 - 16:13 Trvalý odkaz
Roman: mam 700vku asi 3 tyzdne, obcas mala nejake problemy s nestabilitou a ovi storeom.. predvcerom sa mi objavil novy firmwareovy balik.. a po aktualizacii naprosta spokojnost, ovi store je nahradeny automaticky Nokia obchodom - visual aj UI ako je vidiet pri meeGo.. od aktualizacie frci vsetko pekne na plne obratky ako ma.. mam 111.020.0308 059G2N2.. treba vyskusat a aktualizovat, po aktualizacii pre mna uz ten telefon nema chybicku :)
anonymous14.10.2011 - 16:24 Trvalý odkaz
kiki: preco nemate doplnene v zakl. parametroch ze telefon ma 512mb Ram ? inac krasny telefon , ale podla mna strasné HW tlacitka , mohli tam supnut krajsie tlacitka ,
PS: mam N8 s neoficialnym Symbian Belle a zo stabilitou systemu nemam ziaden problem , ziadne restarty , telefon je rychly aj pri 680mhz a 256mb ram, maximalna spokojnost s Bellou :D ,
anonymous14.10.2011 - 17:48 Trvalý odkaz
tomtoylc: až teraz som si všimol , aké nevýhody uviedli ... ja teda nesúhlasim ani z jedno čo redakcia uviedla ... pri najhoršom tak možno ten fotoaparát ale ostatné sú len blbosti a niektoré dokonca vymyslené
anonymous14.10.2011 - 18:17 Trvalý odkaz
Marian6663: Tiež si myslím..
anonymous14.10.2011 - 18:23 Trvalý odkaz
Roman: asi niekto sponzoruje fony a nemozu vyjadrit objektivne nazory k inym produktom :)
Nevýhody:
- nízka stabilita systému - spomenuté o 3 komenty vyššie
- nepohodlná qwerty klávesnica v polohe na výšku - mam menej preklepov ako na znameho X7 (4palce) s annou
- pamäťová karta pod batériou (na začiatku som vložil 16gb microSD a ďalej to neriešim pripájam cez BT/NFC/USB on the go/datovy kabel)
- slabý fotoaparát (foti myslim si velmi slusne, aj pekna ostrost, rychla uzavierka, nemusim sa bat ked sa dam niekomu odfotit ze mi to poriadne nedoostri, makro ani dokumenty a cestovne poriadky nefotim)
- starý OVI obchod, aktualizáciou mám veľmi pekne spracovaný Nokia obchod
anonymous14.10.2011 - 18:31 Trvalý odkaz
Roman: k webovemu prehliadacu N9 ste sa vyjadrovali, ze nepodporuje flash a je to jeho obrovska nevyhoda.. pri 700 sa plna podpora flashu pri recenzii ani len nespomenie.. zaujimave nie? :)
anonymous14.10.2011 - 18:34 Trvalý odkaz
Bob: Kazdy mobil ma nevyhody. Dokonca aj u iphonu 4s bude nejaka nevyhoda. U 700 by som ako nevyhodu videl to, ze je to nokia.
anonymous14.10.2011 - 18:51 Trvalý odkaz
Marian6663: Keď máš problem s nokiou a nezaujíma ťa tak tu ani nepiš,nikoho to nezaujíma,zmier sa s tým že Nokia je opäť v hre...
anonymous14.10.2011 - 18:55 Trvalý odkaz
Bob: Mas pravdu, je v hre. Avsak hra inu ligu, alebo mozno aj iny sport. Druhe husle.
anonymous14.10.2011 - 19:01 Trvalý odkaz
Roman: napíš nejaký konkrétny argument, v čom zaostáva 700 za "konkurenciou" ak máš problém s tým, že ju v strednom segmente už predbehla..
anonymous14.10.2011 - 19:22 Trvalý odkaz
Robert: cakal som video recenziu :(
anonymous14.10.2011 - 19:47 Trvalý odkaz
Matej: uuuz len pockat do vianoc kym nokia pusti nove mobily a klesnu ceny idem vymenit X6 za 700 alebo nejaku inu belle nokiu
anonymous14.10.2011 - 20:32 Trvalý odkaz
Holoch: Na ludskej hluposti sa zaraba najlepsie :D