HTC Sensation

  • Martin Hombauer 19.07.2011 - 20:38

    Pri HTC Sensation sa mi začína prejavovať čím ďalej častejšie problém pri prichádzajúcom hovore v zablokovanom stave, nemôžem vôbec zdvihnúť. Stáva sa to nepravidelne. Po zatlačení uzamykacieho tlačidla sa telefón odblokuje ale hovor mi ukončí. Verzia android 2.3.4. Neviete mi niekto poradiť?

  • anonymous14.04.2011 - 21:12 Trvalý odkaz

    Miki: Asi tvoja odpoved smerovala mne, tak zareagujem. Ja vazne po precitani tvojich prispevkov uvazujem nad cislom tvojeho IQ . typujem, ze neprivysuje cislo tvojich topanok a este sa chvalis, ze chodis na gymnazium :D :D som rad ze HTC Sensation si mal moznost osobne vidiet a testovat, ked ho zatracujes a pises, ze je HTC lepsi..to, ze mi nadavas do zdegenerovanych v tvojom veku berem ako pokus o urazku, no wifi gangstry ma nezaujimaju. Gratulujem, prave si vyhral cenu, top saso-fony v roku 2011

    anonymous14.04.2011 - 21:46 Trvalý odkaz

    Dreamer: Stevko, pise sa "normalnI" mimochodom - a inak kto je podla teba normalny? Ten kto potrebuje 3.5" alebo ten kto potrebuje 4.3", ten komu viac vyhovuje iPhone, alebo ten komu HTC alebo Samsung?
    .
    Podla mna je normalny ten, kto si vyberie mobil s displejom a s OS ktory mu najviac vyhovuje a nepresviedca inych ze potrebuju to co on.

    anonymous14.04.2011 - 21:52 Trvalý odkaz

    pepino82: Neda sa nesuhlasit s tymto nazorom

    anonymous14.04.2011 - 22:26 Trvalý odkaz

    potter1: Ach jaj neporovnavajte prosim vas vek tiez mam 17 ale urcite sa nespravam a neprejavujem ako stevko...to ze ma niekto menej rokov neznamena ze sa nemoze vyznat do telefonov ja napr sa venujem mobilom asi 5 rokov v podstate od prveho vidania 3G centra takeho maleho este...:) chytilo ma to a mesacne som za rozne casopisy dal niekolko este stovak korun ... No mal som aj stastie pretoze nas sused robi veduceho ci co v orange a preto som uz stihol vyskusat desiatky roznych mobilov aj som kamaratom ale aj inym ludom mobily opravoval vacssinou SE neskor aj iphone ktory ma vobec nechytil ... Podla mna je to zbytocnost... taky ipod touch uplne staci a stoji omnoho menej a je to krasny doplnok k mojmu DHD.. a ten aj mam a preto viem povedat ze DHD ma omnoho prepracovanejsi system ...Napr nutnost konvertovat filmy ma neskutocne stvala a dost dlho trvalo kym vysiel nejaky divx prehravac... No proti funkciam iphonu su aj ine veci zmena domovskej obrazovky, widgety,a celkovo doplnky ktore pristupuju viac do systemu sa mozu doinstalovat jedine po jailbreaku potom sa stane z iphonu celkom slusne zariadenie no staci sa dlhsie s tym bavit a poinstalovat rozne doplnky a sice bude mat mozno viac funkcii ale zacne sa aj neskutocne sekat uz som tak musel preinstalovat 3x iphone4 a raz iphone3gs a to nespominal flash player a ze lepsia klavesnica? Ked mi na androide nevyhovuje tak si nainstalujem inu pripadne ten kto chce si kupi android s klavesnicou a to ze ked do neho chcem nieco dat potrebujem ten sprosty itunes ... A este k tomu ked ho pripojim k inemu compu hned mi vsetko vymaze a natiahne nove veci ... Fakt nie dakujem a este ze viac aplikacii? Zapocital si do toho aj knihy ktorych je cez 50 000? A este si nejak nespomenul problemy z antenou pri IP4 ci to je tiez odladenost a niekolko rocny vyvoj :D a prosim nepis tu lebo si ludia budu mysliet ze dnesny gymnazisti vedia len ohovarat ostatnych a to ma dost uraza ...:)

    anonymous14.04.2011 - 22:35 Trvalý odkaz

    NortySP: Ved samozrejme ze vek nie je vsetko :) ja som len poukazoval na neho ze je proste mlady a sprava sa aj ako dieta a mysli si ze je mudrejsi ako ludia co maju aj nejake prakticke skusenosti :) Ty vidno ze sa vies vyjadrovat a mas realny objektivny nazor so vsetkymi + aj - :) Hmm 3g centrum som tiez obcas kupoval dobry to bol casopis :)

    anonymous14.04.2011 - 22:41 Trvalý odkaz

    potter1: Doma mam kazde jedno cislo 3Gcka....:D este aj stare mobility YOP!, MOBILhry, bcmobil,playup,a uz si asi viac nespomeniem ...:D

    anonymous14.04.2011 - 22:42 Trvalý odkaz

    Dreamer: Absolutny suhlas, o tych problemoch a vlastnostiach iPhone ktore ma a nevyhovuju mi (a to je slabe slovo) som nepisal, lebo to nema s temou nic spolocne, ale je to pravda, je to fakt.
    .
    Rad by som sa vratil k teme, Sensation je mojim favoritom, uvazujem o Galaxy S II, ten ma navrch hlavne Super AMOLED+ displejom, ale ma problem so zaostrovanim videa, tak si pockam na recenzie, cenu a rozhodnem sa, dovtedy mozno pride este aj nieco nove, o Iphone neuvazujem z horeuvedenych a inych dovodov, ide este aj o uzavretost operacneho systemu.

    anonymous15.04.2011 - 02:01 Trvalý odkaz

    Miki: ty si husty chlapec, ked nevies pochopit moj prispevok, radsej nereaguj, lebo vypadas ako tupon. Asi musis citat pomaly a dva krat aby si zistil co tym myslim. Nepotrebujem onanovat na jablkom, ako ty nad HTC. Ale sexom ta nejdem zatazovat, este nemas na to vek.

    anonymous15.04.2011 - 02:03 Trvalý odkaz

    Ronn: sorry, ten predposledny prispevok je odo mna

    anonymous15.04.2011 - 09:24 Trvalý odkaz

    stn32: no ten samsung galaxy S plus je len defacto mierne upraveny galaxy S, co som tak zbezne pozrel, kus lepsia bateria a hlavne procak je pecka, no stale nema led blesk,co je skoda(aspon ten mohli do pluska dat-aj ked nema fullHD videa, to mi az tak nevadi) a co sa tyka sensation, pecka ale na prednedavnom predstaveny model evo 3D sa nechyta hlavne bateriou(1750) a pamatou+3D technologia, ja si tiez vyberam a zvazujem nejaky novy mobil s androidom a rozhodujem sa prave medzi evo 3D a galaxy s II,uvidime aj podla vyvoja ceny(neodpisujem ani sensation,tiez je super dvojjadrak;).. hoci doteraz som bol rozhodnuty jednoznacne pre Samsung Galaxy S2, no HTC mu ako vidno hlavne posledne tyzdne az mesiace robi riadne skrty do rozpoctu:)

    anonymous15.04.2011 - 10:42 Trvalý odkaz

    riki: osobne by som siel skor do SGS II, kedze vacsina parametrov je podobna alebo na strane SGS II, ale pouzivatel co denno-denne mobil pouziva musi ocenit rozdiel vo vahe a hrubke. Tieto dve veci hned vedia urobit iny dojem z mobilu. Osobne som mal iPhone 3GS a ked som ho vymenil za SGS tak som mal skor pocit, ze mam mensi foun ako vacsi. Je ale pravda, ze nie kazdy musi mat takyto subjektivny nazor, ale mam pocit ze pri dlhodobom pouzivani to je velke plus.

    anonymous15.04.2011 - 11:25 Trvalý odkaz

    misob: števko a ako si ty vlastne zabludil do temy o skutocnych open-source telefonoch kedze si ocividne ocareny tvojim Ishitom do ktoreho nedostanes ani sprostu mp3 bez toho aby si nestiahol Ituneshit. Prisiel si si zaslintat trosku nad skutocnym smartphonom, alebo si si len tak odskocil z adolescentneho fora pre fanusikov americkych kopok trusu? tvoj ufon ma akurat tak pekny displej a tym je zoznam jeho vyhod na konci. Uvedom si ze je to len Ishit a nie skutocny smartphone..takze sup sup spät k detickam. ;)

    anonymous15.04.2011 - 11:32 Trvalý odkaz

    misob: inak preukazal si vynimocne znalosti vid prispevok o baterkach a displejoch.. gooogel je tvoj nerozlucny kamarat ze? :) co takto prakticke skusenosti? inak pogratuluj za mna tatkovi ze ma prachy na taku predrazenu blbinu pre deti menom Ajfoun (ak ho vobec mas a nie je to len v rovine "snival sa mi sen o ajfoune a rano som sa zobudil s rukami v trenkach")

    anonymous15.04.2011 - 12:57 Trvalý odkaz

    marian: nejdem obhajovat htc ani samsung, ale ten ajfon ma teda vobec nezaujal, ja neviem co nanom vsetci vidia, ale neberem im to...

    anonymous15.04.2011 - 17:05 Trvalý odkaz

    Marcus_A: To je kazdeho vec, mna nezaujal htc. kolega ich mal zatial vsetky high end modely co vysli, takze mam moznost porovnat. Pacia sa mi vlastnosti androidu, ale strasne sa mi nepaci kvalita tela od vsetkych Android vendorov, hlavne ked to porovnan s i3GS a i4. Tie su niekde dalej - objektivne.
    Stale cakam na vyrobcu ktory pochopi, ze nielen hw pornom su uzivatelia zivi. Ze nieje podstatne kolko jadier a kolko RAM telefon ma. Apple dobre stavil na homogenny user experience, dobre odladeny a hlavne plynuly. Toto je nieco, naco cakam a mozno sa konecne aj so Sensation aj dockam. Ale ako niekto povyse spomenul, stale ma HTC co dohanat v oblasti zvuku. Ten je strasny este aj v DHD. Kto neporovnal, neuveri tomu rozdielu v podani zvuku iP a HTC.
    Suma sumarum, zatial sa nenasiel vendor, ktory by poskytol tak odladeny foun ako Apple. Snazit sa snazia, to im nikto nemoze odopriet, ale stale to nieje ono. Najlepsim dokazom uspechu Apple je moj otec, iP4 je prvy telefon, ktory sa naucil dobre ovladat a ma pocit, ze mu rozumie. A to je od cloveka, ktory pouziva telefony od uplnych zaciatkov Globtelu na SK a ktory sa ani jeden nenaucil poriadne pouzivat na nic ine ako volanie a obcasnu sms. Jednoducho Apple pochopil, co ludia od telefonov chcu.

    anonymous15.04.2011 - 17:14 Trvalý odkaz

    Jozi: hádate sa tu ako mal deti :D vy retardi je to usper stroj ale ja tam andorid čiže je to sračka :D IOS vládne svetu a nikto ho neprekoná pochopte to aj keby mal mobil 1000 jadrový procesor a najnovšiu grafiku od atíčka :D :) APPLE je najdokonalejší :)

    anonymous15.04.2011 - 17:44 Trvalý odkaz

    x: Nemam nic proti iphone menu je sama ikona nuda nic viac htc ovladne svet s androidom uz to predpovedal aj nostradamus xi xi xi

    anonymous15.04.2011 - 17:58 Trvalý odkaz

    smradupán: ano mas pravdu ze iphone je dobre odladeny a aj dobre spracovany ale co z toho ked ma taky uzatvoreny soft? ved tam je preblem dostat aj obycajnu mp3 alebo video (bez itunes ci ako sa to presne vola sa ani nepohnes). htc s tym problem nema lebo nepouziva iOS!!! najvacsia chyba iphonu a dovod preco si ho nikdy nekupim je jeho soft...

    anonymous15.04.2011 - 19:01 Trvalý odkaz

    Rozumne: Ludia ved nehadajme sa. Poviem to na rovinu, som majitelom iPhonu4. Vobec nesom appfan, ani hater ani nic podobne. Vminulosti som mal iphone 3Gs, pred tym high end od nokie toho casu N95. Aby som moc neodbacal od temy, dost ma zaujali androidy, potom ako my moj 3Gs starol a slabol oproti konkurencii. Poviem vam pravdu nebyt skvelej ponuky v zahranici na iphone 4, dostal som ho na pausal za korunu, mesacne 28 eur s neobmedzenym netom a volaniami v ramci tunajseho operatora. Skusal som mnohe mobily no ani jeden mojej osobe nesadol tak ako iphone, no uznavam ze su tu dalse slusne a mozno pre nekoho lepsie mobily, no to nie je dovod na hadku a vulgarizmy. Kedze sa zaujimam o mobily ako take navstevujem podobne fora a zabavam sa na takychto a podobnych diskusiach, niekedy je TV dost otravna :)

    anonymous15.04.2011 - 19:07 Trvalý odkaz

    Dreamer: Samsung i997 Infuse 4G - asi nie je pre EU a 4.5" uz bude asi vela, navyse pri rovnakom rozliseni - to bude naopak asi malo.
    .
    Inak Evo 3D ako som spomenul vedla ma len 5MPX fotak a 3D len 2MPX, takze nezaplni ani full HD TV ani monitor, navyse tie musia byt 3D a to ma dnes malokto, aj 3D video je len 720p.
    .
    Co sa tyka menej inteligentnych prispevkov, asi by bolo nacase premazavat, alebo nahlasovat a hodnotit, tie s viac minusmi by mali menej vyraznu farbu, tie s viac plusmi naopak viac vyraznu, na jednom fore to tak je a funguje to. Komu sa chce stale citat tie nadavky a utoky, ja na to cas nemam!

    anonymous15.04.2011 - 20:07 Trvalý odkaz

    Miki: Jozi - velka skoda, ze zrusili vojnu, tam by ta naucili ako sa spravat . internetovy hrdina ..
    Dreamer : ja mam HTC HD 2 a da sa povedat, ze idem s dobou, mal som tam WM 6,5 - 7 - Teraz Android .. ani si neviem predstavit aky fon by som si momentalne zobral, ked pomaly kazdy tyzden vychadza nieco nove vylepsene . .. mozno s cakanim na Galaxy S II pride zas nieco nove a lepsie :D
    Marcus_A ja som mal N95 8GB a pocuvanie zvuku bolo paradne, lenze pri pocuvani na 2 reprakoch bez slochadok, ti tie repraciky za 3 roky odidu .. ako odisli aj mne na nokiii.. ako som spominal mma HTC a ked si chcem vychutnat zvuk tak jedine na sluchadkach, bez sluchadok tie repraky dlhodobo nevyuzijes
    co sa tyka iufona, jedine na co by som ho pouzil, je podlozenie kriveho stola, na HTC sa mi paci Sence prostredie, ktore si mozem upravit akokokolvek a nemam na ploche 30 ikon. mozem si zmenit OS na 6.5 - 7 - Android, co sa u ufona asi dat nebude .. darmo mi bude na IOS 2 000 000 aplikacii, ked po nainstalovani nebude vobec svizny

    anonymous15.04.2011 - 21:08 Trvalý odkaz

    Dreamer: K reproduktorom - samozrejme ze by som ich nepouzival velmi casto, ale pocul som ze niektore HTC mali strasnu kvalitu a ze by sa dotycny hanbil keby mu zazvonil ten mobil medzi ludmi.
    .
    K novinkam - ano, teraz je "vela" noviniek, ale ja som rozhodnuty pre 4.2-4.4" displej, full HD video a takych vela nie je, navyse LG neverim, kazdy kto ma nejaky LG mobil, bez ohladu na cenu, nadava. Nokia ma Symbian a Win Mobile ktore nemusim (mozno lepsi WM 7.5 pride az na konci roka), snad este SE moze prekvapit, pochybujem ze by Samsung a HTC konkurovali sami sebe, takze to bude asi Sensation vs. Galaxy S II vs. mozno SE.
    .
    Inak ked sme tu, Sensation nie je najlepsie oznacenie pre mobil, len ak na nalakanie ludi, po roku to bude priemer a po dvoch to bude zniet az smiesne. Lenze ani Samsung na tom nie je najlepsie, neoriginalna S "dvojka". Samozrejme to mi bude vadit najmenej, len ma to tak napadlo.

    anonymous15.04.2011 - 21:22 Trvalý odkaz

    smradupán: a preco ste tu vlastne zacali sirit vase konspiracne teorie ze vase iphony su najlepsie? ste zistili ze htc sensation zahanbil vas iphone 4 a stale si nahovarate ze iphone je naj?

    anonymous15.04.2011 - 21:48 Trvalý odkaz

    Miki: Co sa tyka zvuku u tohoto fonu .. neviem co je to, ked si pozries video v 0.36 sekunde, pisu tam nasledne hi-fi audio, ale ci je to reprak netusim, ale po prezreti zadneho krytu by mal byt reprak na zadnej strane, kazdopadne mam pocit, ze u tohoto mobilu bude zvuk lahodka, kedze u predchadzajucich modelov to bola katastrofa, predsa musia konkurovat aj v kvalite zvuku

    anonymous16.04.2011 - 01:25 Trvalý odkaz

    Dreamer: Ked bude tvoj pocit spravny, bude vyber tazsi, kiezby to tak bolo a som zvedavy ci aj SE pride este s niecim.

    anonymous16.04.2011 - 10:58 Trvalý odkaz

    Marcus_A: no vidis, kazdemu co jeho jest. Mne HTC sense prostredie doteraz nevyhovovalo, prilis pomale a precapkane. Uvidime toto nove, vyzera dobre. A co sa tyka sviznosti, mam cca 200 instalovanych apps, a ziadny problem. Vlastne jeden, navigacia telefon spomali fakt viditelne ked bezi na pozadi.

    anonymous16.04.2011 - 11:02 Trvalý odkaz

    Marcus_A: nie si odkazany len na iTunes, da sa pozuit aj copytransmanager. Je faktom, ze iTunes ma obmedzuju v pridavani hudby z viacerych zdrojov, ale cez CTM to ide bez problemov. Kto chce psa bit, palicu si najde. A nezabudaj, ze iP je ako celok navrhnuty pre normalneho cloveka, len minimalne technicky vzdelaneho. To je hlavny zdroj uspechu. Jednoduchost konceptu, to je to, co cinski kamarati stale nechapu. Ale raz pochopia. Tomu verim.

    anonymous16.04.2011 - 14:47 Trvalý odkaz

    Dreamer: Ja som za maximalnu intuitivnost ovladania, jednoduchost, casto mi to chybalo prave pri mobiloch, vela veci bolo zbytocne komplikovanych, ale aj tak mi iPhone nevyhovuje, napr. len kopirovanie, nejde o to ze sa daju nainstalovat rozne programy, nie len iTunes, ale ked chcem skopirovat subor zo stovky mobilov, mp3/4 prehravacov, usb klucov, pamatovych kariet, fotakov.. tak ich zapojim k PC, skopirujem a je to, pri iPhone nie - je to problem ked chcem kopirovat subory medzi cudzim oPhonom a svojim PC alebo naopak, bud ja alebo niekto iny kto nema iPhone musi instalovat iTunes alebo iny program a to je len jeden problem.
    .
    Tiez ako niekto uz pisal, ked sa pripoji iPhone do nespravneho PC, moze mu zmazat subory z mobilu, to je absolutne neakceptovatelne, nazval by som to az slovom "bug" - ak to tak je, nevidim do toho az tak dobre, ale urcite len uzavretost systemu ma mnoho podobnych problemov.
    .
    Inak ja som beta tester niekolkych freeware programov na Windows a ked si kupim nejaky Android (na iny OS to nevyzera), chcel by som pomoct s testovanim aplikacii a aj navrhmi na nove funkcie, vylepseniami a pod., ako to robim pri Win programoch, mozno denne pouzivate nejake funkcie ktore som ja vymyslel (aj ked nenaprogramoval). Tiez prekladam programy. To je dalsi dovod pre Android, je otvorenejsi a mozem aspon ciastocne ovplyvnit jeho SW.

    anonymous16.04.2011 - 14:57 Trvalý odkaz

    Alexander Kaiser: Pripadá mi ako keby HTC Sensation bude iba HTC Evo 3D Bez jeho 3D features? Pre Europu
    Niečo mi vrtá hlavou nad tým že HTC Evo 3D nakoniec na Európskych Bandoch nepojde :(

    anonymous16.04.2011 - 15:09 Trvalý odkaz

    Dreamer: Nie, Sensation je Pyramid, Evo 3D ma len 5 MPX fotak, samozrejme ci pride do EU, kedy a pod akym nazvom je otazne.

    anonymous16.04.2011 - 15:12 Trvalý odkaz

    marian: akoze sense je pomale, mal som desire a teraz mam desire hd, a nebadam ze by bol telefon pomaly, vsetko prekresluje bleskurychlo a svizne, takze tomu ze je pomaly nechapem, vysvetli...

    anonymous16.04.2011 - 21:11 Trvalý odkaz

    Marcus_A: stale som pocitoval potrhavanie vo vertikalnom aj horizonalnom scrollingu. Nic prilis okate, ale rozculovalo ma to. Nieco nebolo dobre odladene. Plus neakceptovatelny stav po dvoch mesiacoch uzivania kolegom. Krytka fotaku a kryt baterky zosuchany na kov.
    Celkom ma to prekvapilo. Ked porovnam X10, ta po polroku este vyzera ako nova. moj 3GS po roku a pol tiez ak si odmyslim skrabance na okolo menu tlacitka.
    HTC dokaze vyprodukovat pekne modely, ale stale im z mojho pohladu nieco chyba, raz je to kvalita tela, raz zvuk a jeho nedostatky, neodladenost HTC GUI. Stale nieco domrvia. Uz som aj rozmyslal o nahrade 3GS, ale zatial to nieje ono. Stale mi lepsiu sluzbu odvedie 1 a pol rocny 3GS.

    anonymous17.04.2011 - 10:18 Trvalý odkaz

    jhasdf: na to, ze niesom moc zastancom tychto velkych tehal ,tento htc je fakt strela. konecne telefon ktoremu nic nechyba (akoze stovka megasupa nadupanych telefonov a zaklincuju to tym ze nema ani diodu).
    uz kazdy dnesny telefon je tzv jednodnovy, mozno tak nokie vydrzia viac nez den ale potom tak aj vyzeraju... ale toto je uz asi fakt velke na mna

    anonymous17.04.2011 - 11:05 Trvalý odkaz

    marian: ok, nejdem sa tu hadat, tvoj nazor, nic z toho co popisujes sa mi neprejavilo/uje, jedine ten zvuk by mohol byt lepsi na DHD, stym musim suhlasit...

    anonymous17.04.2011 - 11:48 Trvalý odkaz

    aaa: hmm neakceptovatelny stav po 2 mesiacoch pouzivania kolegom - to je kriterium hodnotenia telefonu falk uzasne. Daj mi ifon na 3 hodiny a uvidis aky bude mat ten neakceptovatelny stav.
    Na desire mam plnmo veci ale urcite nei ze by sa menu sence albo nejay scroling sekal.
    A ak niekomu vadi ze sa nieco pohne o alebo sekne na 0,1s tak je cas na liecenie. Je plno horsich veci pri telefonoch ako toto, napr aj spominany otrasny zvuk.

    anonymous17.04.2011 - 15:57 Trvalý odkaz

    Dreamer: Mozno naoko mu nic nechyba, mne po tom co som videl aky lahky a tenky moze byt mobil s DVB-T (a aj analogovym) tunerom bude vzdy chybat ten tuner.
    .
    Spat k tomu naoko - stale moze mat zly zvuk, problem s fotkami alebo videom a pod., zatial mobil ktoremu nic nechyba je Galaxy S II, videl som fotky, videa v plnom rozliseni, aj ked to chce este reakcie majitelov, zatial vedie, aj ked mne sa viac paci Sensation, len neviem ako dopadne zvuk a vystrasilo ma to co napisal Marcus, ake mate skusenosti s HTC co sa tyka konstrukcie po 2, 3 rokoch najlepsie (ak niekto vydrzal tak dlho)?

    anonymous17.04.2011 - 19:31 Trvalý odkaz

    marian: 2,3 roky - tak dlho som nemal ziadne htc, ale moje skusenosti - mal som htc diamond cca rok a okrem bezneho osuchania zadneho krytu od stola bol vizualne ok, potom som mal diamond 2 a po roku bol ako novy. teraz mam doma 2x desire, jeden mam vyse pol roka a pouziva ho frajerka a tu moc nezaujima ze ci ho rozbije, ale zatial je ok. a mam este desire HD , no len tri mesiace tak to je malo na porovnanie, podla mna kto chce tak to rozbije aj za tyzden. telefony pouzivam bezne, nespravam sa knim hrubo, no ani ich nenosim v bavlnke...

    anonymous17.04.2011 - 19:37 Trvalý odkaz

    marian: a v robote maju cca 5 kolegovia telefony htc a ziadny nie je rozbity, vsetky su v podstate ako nove...tot moje skusenosti

    anonymous17.04.2011 - 23:55 Trvalý odkaz

    mm: Tiez mam Desire a po 2,5 mesiacoch este nema znamky pouzivania.....Uz tu zacina boj medzi htc sensation a samsung galaxy S II, pritom nikto nemal ani jeden tento kusok :/

    anonymous18.04.2011 - 01:16 Trvalý odkaz

    Dreamer: Nie je to boj IMHO, su to ale dva najlepsie mobily a na Samsung uz existuje recenzia, aj HTC uz prezentovali vo videach, takze v rukach ich uz niekto mal, samozrejme pockam si na plnohodnotnu recenziu Sensation a aj na nejake reakcie uzivatelov, nekupim si ziadny z nich ako prvy, ale ak HTC sklame, Samsung kupujem naisto, ak nie a skom skor nakloneny HTC, hlavne koli tvaru, konstrukcii, rozliseniu, 2x LED aj okamzitemu vytvoreniu fotky.

    anonymous18.04.2011 - 10:00 Trvalý odkaz

    misob: ale ako napisal marcus, najlepsie na uFone je super mega giga dobre odladeny kryt a hlavne spicove repraciky, aby bolo cez prestavky pocut aj v zadnych laviciach! To su mi uz akoze fakt VYHODY :DDD

    anonymous18.04.2011 - 10:05 Trvalý odkaz

    misob: O com tu je rec? Moj Desire je po tristvrte roku stale ako z krabice, ziadne osuchanie a na displeji nie je ani jeden skrabancek. A to si uz raz potykal s betonom.. ale zase je pravda ze ho nosim v puzdre na opasok.

    anonymous18.04.2011 - 17:29 Trvalý odkaz

    hellwet: vy s tymi ufonmi chodte da kam je to len predrazena tehla ktora ma take iste funkcie ako desire len iny os a zato ze ufon je jablko ho vsetci nemusia chvalit ze je to super fon atd. podla mna je to dost na hovno fon radsej by som tam namiesto toho jablka dal to hovno. podla mna je najlepsi mobil htc desire ne zato ze ho mam ale zato ze je to proste masina atd to site aj tento sensation

    anonymous18.04.2011 - 17:40 Trvalý odkaz

    Dreamer: misob - tak si ma nakopol a rad by som sa spytal aj inych, nie len na opotrebenie, ale aj na to ci a kolko padov a na aky povrch ich HTC prezili a s akymi nasledkami.
    Casto ludia chvalia Nokie, ze ine mobily nic nevydrzia ale nokie vsetko. Ja mozem potvrdit ze nejake nokie prezili ak drzne pady na beton, moj stary SE ale tiez, naopak som videl Samsung rozletiet sa na mobil-kryt-baterku uz po pade na koberec, ale HTC nema nikto okolo tak ako to je, chvalte, hante, ale LEN pravdivo.

    anonymous18.04.2011 - 18:56 Trvalý odkaz

    Chester: Desire mi niekolkokrat spadol na beton a okrem trocha zosuchaneho rohu je v pohode.

    anonymous18.04.2011 - 19:40 Trvalý odkaz

    marian: ja mam take skusenosti, ze nech to je akykolvek vyrobca, no ak ma telefon velky displej napr 3.7palca a viac tak pri pade moze telefon tak nestastne padnut, ze sa praskne/rozbije displej. inak telo drzi. Staci si pozriet kolko telefonov s prasnutym displejom sa predava (hlavne zahranicie). je to dan za velky displej...ale nemusi sa ti to stat...je to blba nahoda...