Samsung Galaxy S II (Samsung i9100)

  • Martin Hombauer 18.05.2011 - 02:04

    Ľudia vie mi niekto poradiť ohľadom tej akutalizácie na 2.3.5 bo telefón nemá evidetne záujem nič vyhladať,ked dám vyhladať aktualizácie,nenájde nič a samé mi tiež nič neprišlo :(

  • anonymous19.05.2011 - 19:18 Trvalý odkaz

    trulo: podľa mobilmanie.sk ma 1650 mAh vydrz baterie

    anonymous19.05.2011 - 19:31 Trvalý odkaz

    Shepard: no to je tak, ked sa testuje nefinalna vzorka, vsak? Hlavne ze budeme prvy. K tomu to zaostrovanie vo videu... Povedal by som ze vo finale to bude zaostrovat bez problemov a nikde ziadna machula nebude. Ako to viem? Ked som si minuly rok kupoval GalaxyS, tak podla recenzie z fony.sk mal mat telefon zufalo pomale GPS a nemalzaostrovat pocas videa. Realita? Polohu najdem do 30 sekund (to je maximum co som zatial cakal) a videa su krasne aj vdaka zaostrovaniu pocas nahravania - podotykam ze zo softom som nic nerobil, povodny 2.1. Ale sefko sa tu rok ohana nefinalnou vzorkou a vytrubuje po celej stranke a forach ze SGS nezaosruje a GPS je pomale... Skoda reci.

    anonymous19.05.2011 - 19:38 Trvalý odkaz

    Dreamer: Ak by to boli jedinci, tak OK, ale ak je cela recenzia fotaku zalozena na udajnej cervenej machuli a fotak je (aj) koli tomu medzi zapormi mobilu, tak to je uz vela, sorry, ale povazoval som fony.sk za solidnu stranku. Ak by som nesledoval ine stranky, tak uz tento mobil odpisem, pritom pravda o fotaku je uplne opacna a Arc ma nie podpriemerny, ale uplne zly fotak a GS2 vyborny s minimalnymi nedostatkami.
    .
    Dalej opat zavazdajuca, az nepravdiva informacia o zaostrovani videa - ved uz snad pred niekolkymi mesiacmi bola znama informacia ze fotak zaostruje a davno pred touto recenziou boli publikovane videa kde prezentovali ako funguje zaostrovanie FULL HD videa.
    .
    Neverim ze autor recenzie nesleduje dane stranky a ak nie, tak by mal, je smutne ze v diskusii pod clankom su presnejsie a pravdivejsie informacie ako v samotnej recenzii.

    anonymous19.05.2011 - 20:03 Trvalý odkaz

    bedo: plne s tebou súhlasím ako už som písal a píše aj Shepard to č otestujú nie je finálna vzorka v reale je to uplne inak len škoda že sa nikto neozve z vedenia fony a neopvedia že je to nefinal verzia myslím že by to tím čo tu hovoria o tom fotaku asi klesol hrebienok

    anonymous19.05.2011 - 20:07 Trvalý odkaz

    pokemon: Neviem co tu pises o sledovani inych for ked si nieco take dokazal napisat ze ARC ma podpriemerny fotoaparat precitaj si recenzie o ARC a jeho foto na inych forach ked uz ich tak tu prezentujes

    anonymous19.05.2011 - 20:53 Trvalý odkaz

    aaa: akoby to nebolo jedno, ci ma sony lepsi alebo samsung... kto chce robit pekne fotky aj tak si vezme klasicky fotak. Je mi uplne jedno ci tam je nejaky cerveny flak, co je cielom fotky vidno, co na tom ze je to inak sfarbene ? pokemon, kup si poriadnu zrkadlovku ked chces najlepsi fotak, kvoli tomu sa mobil nekupuje!

    anonymous19.05.2011 - 20:56 Trvalý odkaz

    pokemon: aj by som si kupil ale neviem fotit :D

    anonymous19.05.2011 - 21:56 Trvalý odkaz

    bedo: pokemon čítal som a na iných fórach že je kvalita fotiek priemerná aaa máš pravdu s tým foťákom a vravím to naposledy toto nie je finálny telefón tak je možné , že ten flak je aj kôli tomu

    anonymous19.05.2011 - 22:43 Trvalý odkaz

    Dreamer: bedo - ano, problem je navyse ze je to prezentovane ako "recenzia", na hlavnej stranke je to v stlpci "recenzie" a pritom to su prve dojmy z nefinalnej vzorky - to je ako recenzovat beta verziu programu, ved tam sa chyby ocakavaju.
    .
    pokemon - neviem ci je to zmanipulovane, ale pozri si tie fotky kde porovnavaju Arc a GS2, Arc zlyhal vo viacerych pripadoch a prosim, pozri si fotky v povodnom rozliseni, nie zmensene na velkost monitora, takto sa to neda porovnat. Ak su tie fotky realne, tak Arc ma podpriemerny a v porovnani s konkurenciu az zly a na tom trvam, ak je to zmanipulovane, tak sorry, ale nemyslim si to. Tu su tie fotky - a opakujem, pozerat v povodnom rozliseni, nie zmensene:
    .
    http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml#10
    .
    aaa - tu jasne vidiet ako ludia ktori sa nevyznaju v problematike nepochopia o co ide - ale je to koli nedostatocnemu vysvetleniu v recenzii.
    .
    Po prve, cerveny flak nie je na vsetkych fotkach, mozno len na bielej stene, kto by ale fotil bielu stenu, ze - a po druhe, mozno ziadny cerveny flak nie je vo finalnej verzii. No a po tretie pekne fotky robi aj tento mobil a velmi pekne - a to viem porovnat s drahym Panasonicom - spicke vo svojej triede a so zrkadlovkou Sony, samozrejme na zrkadlovku nema, ale s beznym fotakom sa da porovnavat, ako som hovoril az na zoom a slabsi blesk, ale aj ten je v rozumnej vzdialenosti na to ze je tam len 1x LED velmi dobry, dokaz je na prvej porovnavacej fotke, Arc tam je o dost horsie - zalezi totiz na tom co a v akych podmienkach sa foti, pekne fotky na slnku vie snad uz kazdy lepsi mobil a bez blesku si ani naljepsi fotak netukne.

    anonymous19.05.2011 - 22:56 Trvalý odkaz

    aaa: neboj sa ja viem o tom ruzovom flaku svoje... na mojom terajsom DHD sa objavuje tiez ked fotis nieco biele na cely zaber objektivu.
    P.S.- Galaxy S2 mam objednane a uz nan netrpezlivo cakam a fotak nie je pre mna dolezity argument - staci ze tam je a dokaze zachytit ako tak nejaku snimku.

    anonymous19.05.2011 - 23:17 Trvalý odkaz

    bedo: tale ak fotiš nieco ine tak tam flak nie je ci?? ale ked sa to vezme ked das kopec peňazí za fon ta už by aj otak mohol byt v poho ale real bude iny dufam aj clovek co uz ma tvrdi ze ziadny flak tak neviem

    anonymous19.05.2011 - 23:28 Trvalý odkaz

    aaa: flak je iba ked podstatnu vacsinu snimky zabera biela farba (aspon u DHD), inak sa nevyskytuje.

    anonymous20.05.2011 - 00:12 Trvalý odkaz

    Mat: tie flaky su aj na wave I a wave II.. a to su uz davno "final vzorky" ..

    anonymous20.05.2011 - 01:02 Trvalý odkaz

    pepino82: Na sgs2 sa uz objavuje prve chybičky krasy a to konkretne audio kvalita zvuku je horsia nez na sgs1, dalej horsie primanie signalu wifi a este vraj mozno su to prve kusy sa dost rychlo vybijaju, ale nechcem tymto nikomu zneprijemnit radost na cakajucu vlajkovu lod od samsungu, su to len postrehy prvych majitelov

    anonymous20.05.2011 - 01:30 Trvalý odkaz

    aaa: tiez som to cital o tychto chybickach... ale nakoniec som si povedal ze nevadi.
    Zvuk - ked nieco pustam z mobilu aj tak pripajam 5.1 sustavu.
    wifi- pouzivam vecsinou iba doma alebo v kancelarii, kde ho mam prakticky pod zadkom
    baterka - ? neviem, ak to bude zle, dufam ze nejaky update to vyriesi

    anonymous20.05.2011 - 01:47 Trvalý odkaz

    bedo: dik dobre vediet taketo nieco uvidime ked sa mi dostane do ruk

    anonymous20.05.2011 - 01:55 Trvalý odkaz

    pepino82: no ja len netreba sa unahlit hned s kupou, ja som takto netrpezlivo cakal na lg 2x co je tiez super fonik,ale zial sa objavili chybicky ako napr. samovolny restat,ci spomalene reakcie pri instalacii aps, ale nastastie vcera som aktualizoval soft a zda sa ze je to uz ok tak uvidime, tak ja len ze radsej si treba chvilku pockat

    anonymous20.05.2011 - 09:09 Trvalý odkaz

    syky: pripajas 5.1 sustavu k mobilu?to ti aj hraju potom vsetky repraky?nemyslim

    anonymous20.05.2011 - 12:53 Trvalý odkaz

    bedo: da sato spravit aby hraki vsetky to ni je problem

    anonymous20.05.2011 - 15:00 Trvalý odkaz

    polo: Bohuzial ma FONY sklamali a taku slabu recenziu si s2 urcite nezasluzi. Vase recenzie citam rad ale tato je na urovni recenzie N 6120c ak nie aj horsie. Ako si tak pozeram zahranicne review tak su na uplne inej urovny a detailne.Skoda.

    anonymous20.05.2011 - 16:10 Trvalý odkaz

    Shifty: Toto musim naozaj suhlasit s uzivatelom polo. Najhorsia recenzia aku som vobec na tento fon cital. Podstate veci nespomenute a nerozobrate a minusy telefonu ste tiez velmi zle rozobrali. Taktiez je recenzia dost neskoro (aj vzhladom nato, ako skoro sa vam uz dostal do ruk kedze video tu bolo omnoho skor). Proste velmi slabe, skoda. A prave pri tonto modely pri ktorom je tolko nejasnosti, noviniek a zaujimavych funkci na ktore sa mozete pekne zamerat.

    anonymous20.05.2011 - 16:39 Trvalý odkaz

    pokemon: poniektori neviete citat asi, toto neni recenzia ale PRVY KONTAKT

    anonymous20.05.2011 - 17:03 Trvalý odkaz

    root: Pokemon fakt nechapem preco tu musis podryvat do kazdeho. Asi ty nevies citat ked si si nevsimol, je to v sekcii Recenzie/Samsung/Samsung Galaxy S2
    .
    uplne suhlasim. Bieda recenzia ale myslim si ze kto ma zaujem o tuto masinku, tak urcite neda len na jednu recenziu. Uz asi druhy ci treti mesiac mi hrabe z toho ako kazdy den googlim nieco nove ohladom tejto masinky :)

    anonymous20.05.2011 - 18:11 Trvalý odkaz

    pokemon: ty kkt ty si jak ujety...,,PRVÝ KONTAKT so smartfonom" cista demencia na tvoju leben

    anonymous20.05.2011 - 18:22 Trvalý odkaz

    bedo: nech je to prvý kontakt len škoda že nikde nie je napisane že to je nefinálna vzorka fonu čo povieš na toto?

    anonymous20.05.2011 - 18:26 Trvalý odkaz

    pokemon: boze sak vy ani citat neviete a nechapete textu,,Pri zázname videa na nefinálnej vzorke nefungovalo zaostrovanie počas záznamu, to sa však môže vo finálnej verzii zmeniť." jak mozete radi a hodnoti fon v diskusii

    anonymous20.05.2011 - 18:29 Trvalý odkaz

    bedo: jj som si to zle precital moja chyba ale bavime sa tu o fotkach a tam sa to nemôže zmeniť či to patrí len k tomu videu ??

    anonymous20.05.2011 - 18:37 Trvalý odkaz

    pokemon: ak si pozries Richard aj v diskusii na fore aj tu pisal ze fon je v nefinalne vzorke preto to ma take chyby ako ma ja som sa hral stym fonom a tie chyby nebolo vidno ale nenadavam tu na ludi z redakcie len preto len Vam sa nepaci tento postreh o telefone kvoli tomu ze to je Vas vysnivany fon,kolko somariny sa hocikde pise po nete o takom alebo onom telefone a kolko krat som sa stretol ze to nebola pravda

    anonymous20.05.2011 - 18:47 Trvalý odkaz

    bedo: ukaž mi jendu spravu kde som nadaval na ludi z redakcie ?????? a poďalšie vysnívaný fon taký nikdy nevyrobia a ešte ide tu o objektívnosť mal som arc v rukách a hovorim to znova tie fotky su na veľmi rovnakej úrovni ale napisat že horší fotak pri nefinalnej vzorke oproti arc tak mi pride dost blbe aj na mobilmanii maju ten fon a rovno napisal nebudu hodnotit nič pretože to nie je final vieš hodnotiť niečo čo nie je dorobené tak to neviem

    anonymous20.05.2011 - 20:48 Trvalý odkaz

    riki: To kvoli tej diskusii? pekne. Nic v zlom, ale na roznych diskusiach najdes kvanta podobnych odkazov kde si majitelia mastia navzajom ega. Neni sanca, ze LG je na urovni SGS II. Aj na LG 2X ti najdeme viacero negativnych reakcii. Uz nejedna redakcia porovnavala tieto dva telefony a ani raz nevysiel SGS II pod LG.

    anonymous20.05.2011 - 21:00 Trvalý odkaz

    pokemon: lol ty si fakt lol na 2jadrovy fon kartu s class4? to ti je naco ta bola pomala aj na mojom Satiu

    anonymous20.05.2011 - 21:10 Trvalý odkaz

    Dreamer: 1. Co je vpravo hore, v jednom riadku s nazvom mobilu - RECENZIE!
    2. Je niekde hore v parametroch napisane ze ide o nefinalnu vzorku? Nie je. Kolko percent ludi asi cita celu recenziu?
    3. Medzi nevyhodami a v zavere je napisane "slabsi fotoaparat" - ako moze vobec niekto robit zavery z nefinalnej vzorky?
    4. Moj vysnivany mobil by mal urcite minimalne DVB-T2 tuner a nejaky druh HW klavesnice, z tych co sa budu predavat zatial vedie HTC Sensation, prip. Evo 3D, az potom GS2, vsetko zalezi od toho ci to opat HTC niecim nepokazi. Osobne sa mi paci viac HTC, Samsung kopiruje iPhone, mne nevadi ked ma mobil jednoduchy dizajn, ale toto uz Samsung prehana.

    anonymous20.05.2011 - 21:56 Trvalý odkaz

    riki: Dovod preco htc sensation je pre teba nad SGS II?

    anonymous20.05.2011 - 22:23 Trvalý odkaz

    LoL: Takze ty tvrdis ze na tvojom SESt ti nestiha C4=zapis 8MB/s citanie 15MB/s=Pohoda pri nahr./prehr.1080p videa (tie rychlosti su realny test 4MB/s je minimum C4 uvadzne vyrobcom)Priznaj ze si kupil neaky noname shit SD racej kingstoC4 nez nonameC10

    anonymous20.05.2011 - 22:33 Trvalý odkaz

    pokemon: premna zamna kup si jaku chces ja som mal Sandisk potom som ju vymenil za Kingston class10 a rozdiel bol dost citelny

    anonymous21.05.2011 - 02:37 Trvalý odkaz

    Shifty: To asi nebude tym, ze ja by som nevedel citat ale tym, ze v zakladnej skole na slovencine si ty nedaval pozor. Nevies sa vyjadrovat a nevies ani co je recenzia. Ano, toto je recenzia, prveho kontaktu.
    Kazdopadne nech to je co to je, je to slabe a vobec nemusim mat v ruke ten model aby som vedel ze poniektore veci su v tej recenzi slabe.
    Ale aspon tam je snaha predsalen :-) . Nerad zdrbavam autorov noviniek a recenzi ale proste na tuto som cakal a dockal som sa toho ze ma to nebavilo si to ani docitat.

    anonymous21.05.2011 - 03:50 Trvalý odkaz

    Dreamer: lol/pokemon: Kingston class 6 (vtedy to bolo max.) nedokazala vo fotaku nahravat HD video - 720p, len par desiatok sekund, ziadna noname, original Panasonic karta - tiez class 6 ale asi 4x drahsia to uz dokazala. Este pozor na to aky bitrate ma video ktore mobil nahrava, mozno potrebuje aj nejaku cache.
    .
    riki: Su to dovody, nie dovod, takze qHD displej, viac bodov, viac textu, obsahu, polokovovy kryt vs. "papierovy" na GS2, vonkajsi dizajn a prostredie - prijemne oble tvary vs. hranate a Sense 3 vs. iPhonovska kopia. Nemam nic proti iPhonu, ale od 2-jadroveho mobilu cakam ze bude aj vyzerat, nezalezi mi na tom az tak velmi, ale tie ikonky skopirovane z iPhonu sa mi osobne nepacia. Dalej Kies air - instaloval som ho znamej a nefungoval, pri spusteni zamrzol, aj pri odinstalovani, navyse to trvalo velmi dlho, pri GS2 nan budem navyse odkazany, koli karte pod baterkou, takze sa toho obavam, aj ked mozno bude nova doladena verzia, snad.
    .
    Nevylucujem ze nakoniec kupim GS2, ale to za lezi na tom co, ci a ako velmi pokazia na Sensation, prip. Evo 3D, mozno rozhodne nakoniec uplna malickost, uvidime, GS2 zatial ziadnu kriticku chybu nema.

    anonymous21.05.2011 - 04:02 Trvalý odkaz

    Markos: Vobec nesuhlasim. SGSII je podla mna v drvivej vacsine pripadov lepsi nez Sensation. Prave vcera som sa na HTC Android Roadshow s nim hral a musim povedat ze som od neho cakal podstatne viac. Ma sice qHD display ale to neznamena vyhodu! Sensation ma slabsiu baterku oproti SGSII ale viac pixelov cize vydrz bude urcite vyrazne mensia (ani nehovorim ze Super AMOLED+ od samsungu je omnoho uspornejsi)
    Dalej spomeniem to ze bol zbytocne tazký. Kebyze ho dam v lete do vacku tak mi padnu gate. Oproti tomu je SGSII uplne lahucky - len 116g. Mozno by som sa rozpisal este viac ale uz sa mi nechce moc v tejto neskorej hodine.
    PS: Urcite si ani nevies predstavit ako ten Sense brzdi cely sytem.
    - Nech zije jednoduchy Touchwiz!

    anonymous21.05.2011 - 04:05 Trvalý odkaz

    Dreamer: Suhlasim, v clanku boli aj pozitivne veci, ja som ho precital cely, ale boli tam aj stylisticke chyby, ak by si to autor precital, asi by zistil ze par slov tam nesedi.
    .
    Este chcem upozornit na toto: "Kies air. Praktická a plnohodnotná pomôcka na prenos fotografií, videí, hudby a iných súborov." - hm.. takze to ma nahradit moznost vybrat kartu a kopirovat veci z notebooku, PC a pod.? Ako som uz spominal, s Kies air mam negativne skusenosti, uz len dlzka instalacie, aj ked doladia to ostatne, ale aj tak, slovo "plnohodnotna" absolutne nie je na mieste, je to plnohodnotne ako iTunes, aj ked prehanam, tak doma si to nainstalujem, ale ked chcem nieco kopirovat mimo - nie vsade sa da instalovat a nebudem pol hodinu instalovat nejaky SW u kazdeho znameho ked chcem skopirovat jednu mp3ojku.
    .
    Snad to pojde aj cez Bluetooth a rychlo, ale ani to nie je plnohodnotne.

    anonymous21.05.2011 - 04:07 Trvalý odkaz

    Dreamer: Dik za reakcie, ak sa ti bude chciet, napis viac, ja nie som zaujaty a chcem ten lepsi, o baterii viem, to moze byt aj to co rozhodne.

    anonymous21.05.2011 - 04:58 Trvalý odkaz

    root: Pekne si tu vsetkym ukazal svoju inteligenciu na urovni 15 rocneho, pubertalneho majstra sveta. Neviem co viac k tomu dodat.

    anonymous21.05.2011 - 12:32 Trvalý odkaz

    riki: Na Kies rozhodne nebudes odkazany, su minimalne tri ine moznosti a to ina aplikacia, alebo nahravanie do adresarov cez PC alebo usb alebo wifi direct. Displej je ajtak lepsi (subjektivne) na SGS II a toho textu tam zas tolko viac nebude, videl som fotky z porovnani. Pre mna osobne je Sensation tehla, mal som HTC HD 2 a stacilo mi, uz taky mobil nechcem. Prostredie si das ake chces. HTC Sense a Touchwiz 4 je to najlepsie co momentalne je, co sa tyka nadstavby, ajked nie su dokonale, ale maju par vynikajucich vychytavok. Osobne mi pride prehladnejsie Touchwiz ale to je len vec vkusu. Ten papier na SGS je v pohode a ked je nasadeny nema ziadnu chybu, kedze neodstava ani nic podobne. A musim poznamenat, ze viac pixelov na displeji HTC v praxy znamena vacsie naroky na HW (procak, pamat..)a vydrz baterie. Niekedy je to vec sympatii, ale celkovo podla mna neni o com a SGS II ma navrch. Ale zas kazdemu vyhovuje nieco ine a aj nieco ine potrebuje.

    anonymous21.05.2011 - 16:28 Trvalý odkaz

    Steel: najhnusnejší mobil roka :-x takéto čudo hranaté nechutné s nepodareným okopírovaním iPhonu tu nebolo dlho. Oproti Sensationu je to kráska a zviera. Navyše povestná SAMSUNG kvalita, rýchlosť aktualizácii, a to že ten mobil vyzerá ako hračkársky, GPU oproti Adrenu 220 nemá šancu (aj keď ,,benchmarky" zatial hovoria inak, ale Sens ešte nemá finálnu romku, resp. s ňou nebol testovaný), plus Sense 3.0. Ľuďom čo sa rozhodujú medzi týmto a Sensationom odporúčam počkať, budete lutovať, že ste vyhodili zbytočne peniaze za ktoré ste mohli mať viac.

    anonymous21.05.2011 - 17:31 Trvalý odkaz

    Shifty: Absolutne s tebou nesuhlasim:
    1. design beriem, lebo to je vec nazoru
    2. rychlost aktualizaci porovnavat nejdem, lebo neviem
    3. "povestna SAMSUNG kvalita" pri Galaxy modeloch je jedna z najlepsich vobec, takze si napisal hlupost.
    4. "mobil vyzera ako hrackarsky", typicka fraza tych, ktory sa nevyznaju. V predu je gorila sklo a design je celkom klasicky, urcite nie hrackarsky. Zadny kryt je mimoriadne ohybny, odolny proti otlackom a ma prakticky tvar. Takze dalsiu blbost si napisal. Mozno sa ti design nemusi pacit, ale urcite neposobi hrackarsky.
    5. GPU proti Adrenu 220 ma teda peknu sancu. Sense ma nefinalnu vzorku, SGS2 zasa obmedzovac na 60 fps takze benchmarky su ti na prd. Toto sa snad dnes este ani neda 100% povedat takze pises zasa hlupost. Poriadne benchmarky budeme mat mozno ked vide Android poriadne optimalizovany na viac jadier a na SGS2 niekto vypne obmedzovac.
    6. Sense 3.0, ok, ale SGS2 ma zasa touchwiz. Nemal som ani jedno a urcite ani ty, ale mne osobne sa z videi vizualne viac paci Touchwiz. Toto je zasa vec vkusu, nie zaostavanie SGS2.
    6. Na vyhody Samsungu si akosi zabudol, spicokovy SAMOLED+, vydrz baterie, rozmery to su velmi podstatne vyhody.
    Nevravim ze Sensation je zle. Povedal by som tak na rovnako dobrej urovni ako SGS2, ktory tu bdue skor a typujem ze aj lepsia cena bude.
    Tak prosim ta, ked sa nevyznas neznechucuj tu ludi nezmyselnymi informaciami, ktory si ho chcu kupit ;-).

    anonymous21.05.2011 - 17:39 Trvalý odkaz

    Markos: No vidis, ja by som ho pomenoval zase najelegantnejsi mobil roka ;) Ked pride na trh okamzite ho kupujem kedze sensation s ktorym som sa predvcerom hral je len tehla bez designu. Na prvy pohlad vobec nezistis ze ide o nejaky high-eng. Tazky bol jak zavazie. Setky HTC su na jedno kopyto. Len tazko odlisis UI mezri Sensation DHD alebo trebars incrediblu.
    PS: Normalne mam nervy na ludi co samsung neustale porovnavaju s iPhonom. Nevidim nic co maju spolocne. Co ma mat okruhly display aby ho konecne neporovnavali?? Mam taky pocit ze taketo spravy siria len jablkove ovecky co sa nevedia vyrovnat s tym ze ich predrazena hrracicka uz nebude putat tolku pozornost lebo budu v tieni tychto supersmartfonov s anroidom ako je SGSII

    anonymous21.05.2011 - 17:41 Trvalý odkaz

    Markos: Sice si ma predbehol ale vystihol si to uplne spravne. Steel nevie o com pise...

    anonymous21.05.2011 - 17:43 Trvalý odkaz

    bedo: si ho zotrel a máš pravdu záleži aj dosť od vkusu ja tiež nemusím sence a htc ale aspoň netvrdím že to je zlé a neviem čo budú to poriadni súperi a ešte jedn avec ma pocti že sensation bude mať cpu od qualcomm-u a niekde som čítal že ich cpu majú väčšiu spotrebu neviem či je to naozaj alebo nie ak vie niekto viac môže napísať

    anonymous21.05.2011 - 17:56 Trvalý odkaz

    riki: Isto porovnanie founov by nemalo stat a padat na nejakom prostredi. Mne HTC sense nesedelo, ajked viacere veci sa mi na nom aj pacili. Ale berem, ze pre niekoho to moze byt do najlepsie nadstabove prostredie.
    Steel - si zjavny provokater alebo nevies o com pises, ale skor predpokladam, ze si nejaky klasicky zaparac, co si dal pri tomto prispevku iny nick. Kvalita Samsung je dost vysoko, osobne pracujem s mobilmi dennodenne a len maloktora znacka je po konstrukcnej stranke na takej urovni ako prave Samsung. Isto, ze pri takom mnozstve founov sa kdetu najde aj nejaky lacny nepodarenejsi kus, ale ten je casto este na vyssej urovni ako konkurencne drahe ppristroje. Aj taky Corby co stoji pod 100 euro, je vynikajucej konstrukcie. To este treba spomenut, ze prave Samsung patri k nizko kazovym znackam. Aktualizacii na Samsung je v poslednej dobe dost a HTC posledny polrok na tom isto nie je lepsie (HTC na update mnohych mobilov vkaslalo uplne). Hlavne perspektiva novych rychlejsich updatov je na strane Samsungu prave kvoli Nexusu.

    anonymous21.05.2011 - 18:10 Trvalý odkaz

    pokemon: dnes kamos fotil s SGSII vonku prirodu a SGSII robi cerveny flak, cim svetlejsie prostredie tym viac je viditelny , vecer ak budem moct dam foto ,zacina sa v strede a cim viac ku okrajom tym je jemnejsi