- Späť na článok
- 396 príspevkov
Nokia C5-03
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 13.01.2011 - 15:04
Nokia C5-03 je na nic mal som ju a xperia X8 je premna lepsia aj ked ma menej megapixelov ma androit proste lepsi mobil kto suhlasi nech napise diki :)
anonymous15.10.2010 - 10:53 Trvalý odkaz
aaa: Preboha az teraz som si uvedomil - to akoze android nepodporuje videohovory ?? ono naozaj tie telefony nemaju vpredu kamery.A ten blesk az od 2.1. No este raz dakto zap..cuje do WP7 alebo symbianu. fakt stary dobry symbian, kazdy tu vidi plynule animacie a nic ine ho nezaujima.
anonymous15.10.2010 - 13:13 Trvalý odkaz
Fero: Takisto tie oslavne ody na Android chapem skor ze maju kvalitu ako ked linuxaci ospevuju len aby ospevovali. A potom sa samozrejem ukazuju informacie, ze to nema to, co ma Symbian davno.
Zariadenie s androidom si skor nez za 10 rokov nekupim, vtedy bude mat odladene zakladne veci.
anonymous15.10.2010 - 13:49 Trvalý odkaz
peter: Bol som donedavna zastancom symbianu ale uz davno je zastaraly.Uz by som nikdy nevymenil android za symbian.A viem o com hovorim.Preco potom ln nokia sa stale drzi svojho symbianu a druhy vyrobcovia snim skoncili?
anonymous15.10.2010 - 14:01 Trvalý odkaz
RVM: Pretoze Symbian je zastaraly dizajnovo. Nie je ale zastaraly funkcne. Lenze ludia (a nielen deti ale aj dospeli) sa radi ukazuju pred svojimi znamymi, je pre nich dolezite aby mobil vyzeral dobre zvonku aj zvnutra, aby tam boli efekty a tak :) Nieco podobne ako ked davaju film o hackeroch a vsade tam skroluje a blika kopec nezmyselnych cisel, grafov aby to vyzeralo komplikovane :) Ini vyrobcovia teda pozeraju na kratkodobu navratnost, a v tom im pochopitelne vychadza Android vyhodnejsi.
anonymous15.10.2010 - 14:06 Trvalý odkaz
RVM: Nokia do vyvoja Symbianu uz investovala vela usilia a predsa len ide o OS s velkou historiou, mnohymi fanusikmi a dobrou aplikacnou zakladnou. Vo vyvoji je uz navyse nejaku tu dobu S^4, ktory je prerobeny od nuly, takze kludne moze nielen funkcne ale aj dizajnovo prekonat Android. Bolo by skoda, keby sa skoncilo s vyvojom Symbianu, Nokia by sa tak zaradila medzi zvysnych 7000 vyrobcov vydavajucich Androidove mobily...
anonymous15.10.2010 - 15:04 Trvalý odkaz
aaa: mudro hovoris, suhlasim
anonymous15.10.2010 - 16:15 Trvalý odkaz
janciferda: Tak povedali aaa a RVM, dvaja najvacsi Nokia fanboyi na svete. Ostatni vyrobcovia pouzivaju Android preto, lebo je lepsi ako Symbian.
anonymous15.10.2010 - 17:45 Trvalý odkaz
Adop: veľmi pekný mobil. Mám c5 tento o kúsok novší je parádny. Nemohol prísť skôr? Ach. Ten operačný systém je skôr lákadlom pre silne zvyknutých na symbian tejto verzie a chcú pri ňom ostať aj naďalej, myslím si. Je však pravdou, že vyšší alebo novší symbian by viacerých zaujal. Symbian zlý nie je a hodí sa pre všeličo. Používané funkcie si tak môže nejeden človek presunúť do nového stroja a ide ďalej. :)
anonymous15.10.2010 - 18:40 Trvalý odkaz
RVM: v biznise plati, ze nie to sa predava co je lepsie, ale to co je trendovejsie.
anonymous15.10.2010 - 19:14 Trvalý odkaz
ferdajanci: A v com je teda Symbian lepsi ako Android?
anonymous15.10.2010 - 22:44 Trvalý odkaz
peter: V nicom.Ale nechajme symbianmaniakov tak.A hlavne akych co nemaju ani skusenost.Ja som pouzival symbian od ich zaciatku az do doby androidu.Tak to viem porovnat.Nehovorim ze vo vsetkom je android lepsi.
anonymous16.10.2010 - 01:03 Trvalý odkaz
Adop: ešte len 3 mesiace. Vidím nejaké nedostatky, no už som si zvykol. Nemôžem porovnávať s androidom. Nahradil som si niečo iným programom a to je v celku v pohode-chce to len inštalovať silné procesory od výrobcu a bude to lepšie. Som spokojný. Nemám každú chvíľu na nový mobil. Skôr som proti tým trendom, ktoré vedia byť pri častej propagácii viac nepríjemné ako zaujímavé.
anonymous16.10.2010 - 01:19 Trvalý odkaz
mk112233: ja si mislim ze symbian je lepsi a som decko ktore ma 13 rokov
cital som o androide a estelen som precital prve info tak uz som sa rozhodol ze ho v najblizsej dobe neberiem
anonymous16.10.2010 - 01:58 Trvalý odkaz
RVM: Skusme sa opytat naopak. V com je lepsi Android ako Symbian ?
anonymous16.10.2010 - 11:02 Trvalý odkaz
ferdajanci: Android je lepsi v rychlosti, intuitivnosti, vzhlade a v obchode s aplikaciami - hovorim z vlastnej skusenosti. V com je teda lepsi Symbian?
anonymous16.10.2010 - 12:49 Trvalý odkaz
peter: Lebo ho pouziva len nokia.
anonymous16.10.2010 - 12:59 Trvalý odkaz
RVM: No co ti ja viem...
1) praca s OS a GUI je v S^3 je uz rovnako rychla ako v Androide, za podmienky ze porovnavas zariadenia s rovnakym HW, teda 680 MHz CPU vs 680 MHz CPU.
2) Intuitivnost sa v novom S^3 vyrazne zlepsila a teraz je to uz skor len o tom, komu co viac sadne. Jednoducho subjektivna zalezitost.
3) Vzhlad - je dolezity pre ludi, ktori sa radi svojim novym smartfonom pochvalia. Pre niekoho je to dolezite, pre ineho nie. Uznavam ze vacsina ludi by mohla povazovat Android za krajsi, ale stale vela ludi preferuje skor menej precackany OS.
4) Obchod s aplikaciami - Android Market je podla teba lepsi ? Ten Android Market z ktoreho nie je mozne vo velkej vacsine krajin sveta (vratane Slovenska) kupovat platene aplikacie ? Dakujem, neprosim.
---
Ak to teda zhrnieme, neuviedol si ziaden relevantny dovod preco by mal byt Android lepsi ako Symbian.
anonymous16.10.2010 - 19:04 Trvalý odkaz
Logo: Doladenie systemu trva roky, a skratky nie su. Vychvalovanie linuxov roky predtym nez boli pouzitelne je jasnym precedensom.
Android je ten pripad, kde je pravdepodobne ze cast vychvalovania vyplyva z odporu k prevazujucemu systemu a idealistickej zamilovanosti k rieseniam na baze linuxu.
Ja som tuto tendecnost nevymyslel, su za nu zodpovedni ti, co vychvalovali nieco, co si vychvalovanie nezasluzilo.
anonymous16.10.2010 - 19:59 Trvalý odkaz
marek: Ty si strateny pripad. Presiel som vsetkymi beznymi mobilnymi os a symbian je najhorsi z nich. Horsi nez wm aj. Ale tebe to nik nevysvetli lebo ty nokii ospravedlnis vsetko. Skoda diskutovat. Z tvojej strany je to cista demagogia.
anonymous16.10.2010 - 20:16 Trvalý odkaz
RVM: a napriek tomu mrhas svojim casom v diskuziach o symbianovskom fone :)
anonymous16.10.2010 - 20:41 Trvalý odkaz
marek: Mrham lebo neverim vlastnym ociam. Skratka som zazil vela mobilov a aj OS a ked tu potom citam niektore tie nezmysly a este k tomu od niekoho kto iny ako symbian nemal. Ked si spokojny so symbianom tak s ostatnymi by si bol stastny. Sucasny symbian neni konkurencieschopny. Jedine ze si nan zvyknuty a dokazes zazmurit oci nad nedostatkami.
anonymous16.10.2010 - 21:17 Trvalý odkaz
RVM: Taki ako ty tu dookola vypisuju ze Android je lepsi a pod. A ked sa ich opytas na konkretne dovody, ukaze sa ze nevedia dat jeden poriadny (tak ako ten par prispevkov pred tebou).
anonymous16.10.2010 - 21:53 Trvalý odkaz
marek: Lebo pre teba neni nic dost konkretne a vsetko odbijes tym, ze to je vec nazoru, zvyku atd. Intuitivnost napr. nie je vec zvyku, skus sa zamysliet co slovo intuitivny znamena. Kolko OS si realne vyskusal a kolko mobilov s nimi si prosim ta mal a vypis aj ake.
anonymous16.10.2010 - 22:09 Trvalý odkaz
Chester: Tiez by som moc rad vedel, ake mobily si mal.
anonymous16.10.2010 - 22:17 Trvalý odkaz
RVM: Mam viac skusenosti s androidom ako mas ty s novym Symbianom. Napriek tomu nechodim vypisovat do diskuzii o androidovych fonoch.
anonymous16.10.2010 - 22:37 Trvalý odkaz
Chester: Cize okrem Symbianu si nemal nic ?
anonymous17.10.2010 - 00:51 Trvalý odkaz
vladimir: Podľa mňa nie je celkom na mieste vo všeobecnosti odpisovať symbian, ale všetko je otázkou osobných preferencií. Ak chce niekto rýchlejší OS, lepší browser a veľa aplikácií v markete, nech siahne po androide. Ale symbian má aj svoje výhody, pre ktoré ho môžu mnohí užívatelia uprednostniť (hlavne tí, kt. sa menej hrajú s telefónom) a síce: dobrá customizácia ikon (aj funkciu skrytú hlboko v menu je možné vytiahnuť do root menu - pokiaľ viem, tak štandardný android má aplikácie zoradené podľa abecedy a basta), dobrá výdrž batérie, nižšie hw nároky,už od výroby fungujú základné (najmä "telefonistické") funkcie tak, ako majú..( napr. v niektorých androidoch nešiel budík pri vypnutom telefóne..), menšia závislosť na googli a zadarmo dostupný balík ovi maps
anonymous17.10.2010 - 00:55 Trvalý odkaz
RVM: Preto ze ty nemas ziadne argumenty k teme, tak odvadzas temu na moje skusenosti s roznymi OS ?
anonymous17.10.2010 - 01:05 Trvalý odkaz
Chester: Opytal som sa jednoduchu otazku, myslim si, ze je dost jasna a nepotrebuje ziadne argumenty.
anonymous17.10.2010 - 02:59 Trvalý odkaz
RVM: Neviem preco ta tato otazka tak zaujima. Vlastnil som len symbiany, ale mal som moznost pracovat aj s iOS a WM.
anonymous17.10.2010 - 03:38 Trvalý odkaz
Chester: Lebo vlastnit a vyskusat nie je to iste.
anonymous17.10.2010 - 11:29 Trvalý odkaz
ferdajanci: Co nie je na mojich argumentoch relevantne? To, ze sa ti nepacia? Precitaj si recenzie na N8, hoci aj tu na Fonoch a len potvrdia to, co som povedal.
anonymous18.10.2010 - 00:33 Trvalý odkaz
lia: a ja si myslim, ze je fajn ze nokia mysli aj na tych uzivatelov ako som ja napr. ktori nepotrebuju miliony aplikacii a podobnych zalezitosti. Mne sa celkom paci a je pravda ze mohol prist skor urcite by som zmenila volbu kedze som si prednedavnom kupovala novy
anonymous18.10.2010 - 01:28 Trvalý odkaz
Chester: Fakt nepotrebujes miliony aplikacii alebo si to len myslis ? Nie je fajn pocit vediet, ze ked ti nejaky program nevyhovuje, alebo ked chces vyskusat nieco nove, ci zahrat si nejaku novu hru, tak ti staci zajst do marketu a zadarmo si to stiahnut ? Kamoska napr. nikdy nemala mobil s OS, mala staru Nokiu a teraz si kupila mobil s Androidom. Odvtedy ma mobil viac v ruke ako ja a cely cas len stahuje a skusa veci z marketu :D
anonymous18.10.2010 - 10:09 Trvalý odkaz
aaa: cheste, vidis to ej cielova skupina a ti ho potom doneba vychvaluju. Stahovat veci si mozes roky na wm aj symbian. Sice na to nebol esop ale nebolproblem.
anonymous18.10.2010 - 13:52 Trvalý odkaz
Chester: Ale bol, pamatam si este ako som musel certifikovat aplikacie na Symbian, aby som si ich mohol nahrat. Na WM to slo bez problemov, ale je fajn mat market a mat vsetko po kope a nie porozhadzovane po celom nete.
anonymous18.10.2010 - 23:16 Trvalý odkaz
RVM: Ty si uviedol niekolko dovodov preco by mal byt Android lepsi ako Symbian, ja som ti ich jasne vyvratil v prispevku z 16.10.2010 10:59.
anonymous18.10.2010 - 23:26 Trvalý odkaz
RVM: Samozrejme, je dobre mat kopec aplikacii priamo na markete. Cim viac, tym lepsie. Rozhodne je skoda, ze vela symbianovskych aplikacii stale na Ovi Store chyba, Nokia by mala robit viac, aby prilakala developerov. Ale paradoxne, aj napriek tomuto, je velakrat pre Slovaka Ovi Store uzitocnejsi ako Android Market. Uvediem priklad:
Planujes ist dovolenku autom do zahranicia, a aby si sa nestratil chces pouzit GPS. Uzivatel Symbianu ma priamo na mobile Ovi Maps, takze je za vodou. Ty, ale na svojom androidovom mobile ziadnu offline navigaciu na nemas, takze zapne Android Market a hladas. Po chvili najdes niekolko kvalitnych offline navigacii, ale vsetky su platene. A tak so smutnym pohladom vytiahnes kreditku, ze si ides za ten navigacny software zaplatit, ked zrazu zistis ze tvoja krajina (ako aj mnoho inych) nie je podporovana, a ze si platene aplikacie stahovat z Android Marketu nemozes.
anonymous18.10.2010 - 23:44 Trvalý odkaz
Chester: Tak to mas pravdu. Pre niekoho to moze byt problem, ale kto sa trosku posnazi tak to v pohode obide a navigaciu si nainstaluje :) A napr. vela aplikacii sa da kupit aj inak ako z marketu, verim tomu, ze je niekolko takych navigacii, ktore si mozes kupit aj na stranke vyrobcu. V novych HTC-ckach uz bude aj offline navigacia, ale tiez to bude nutne kupit. Ale tak v tomto ma fakt navrch Nokia.
anonymous19.10.2010 - 00:04 Trvalý odkaz
marek: Prispevok z 16.10.2010 10:59 nie je pravdivy. Hladas nieco kde by mohol mat Symbian navrch, ale skratka si neuspel ajked si to este stale nechces priznat.
anonymous19.10.2010 - 00:34 Trvalý odkaz
RVM: Ale ved v tom prispevku vobec neslo o to ci ma Symbian navrch. Islo o to ci ma Android navrch. Mam pre teba darcek: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51blseF0ZgL.jpg :)
anonymous19.10.2010 - 01:01 Trvalý odkaz
Chester: Ten tvoj predosly pispevok, kde si mu vyvracal vyhody Androidu boli fakt len same vyhovorky a obrana Nokie. Aj ti vysvetlim preco, ked chces :D
anonymous19.10.2010 - 10:58 Trvalý odkaz
marek: Samozrejme, ze ma vo viacerych veciach ma Android navrch. Posledne plus Symbianu je hlasova navigacia zadara, ale pokial clovek nepotrebuje hlasovu navigaciu tak...
anonymous19.10.2010 - 17:49 Trvalý odkaz
ferdajanci: Ja som ti ale povedal, ze recenzie s tvojimi argumentami nesuhlasia.
anonymous19.10.2010 - 18:33 Trvalý odkaz
Chester: Ani ta navigacia v podstate nie je zdarma, licencia je zarata v cene mobilu.
anonymous19.10.2010 - 20:27 Trvalý odkaz
RVM: predajnost s mojimi argumentami suhlasi.
anonymous19.10.2010 - 21:52 Trvalý odkaz
ferdajanci: Ak sledujes trocha vyvoj Androidu, predajnostou by som sa neohanal...
anonymous19.10.2010 - 21:59 Trvalý odkaz
RVM: http://i52.tinypic.com/24uw9l3.png Ako vidis, so Symbianom to nie je az tak zle... navyse si treba uvedomit, ze v poslednych mesiacoch predaj Symbianovskych telefonov prirodzene stagnoval, kedze sa cakalo na nove S^3 zariadenia.
anonymous19.10.2010 - 22:32 Trvalý odkaz
ferdajanci: Nikdy som nepovedal, ze Symbian je na tom s podielom zle, ale nemozes popriet, ze trend je jasny - Android stupa a Symbian klesa. Konkurencia prisla so systemami (Android, iOS, Bada a uz aj WP7), ktore nemaju viac funkcii ako Symbian, ale su rychle a intuitivne. Nokia to vie, preto pracuje na MeeGo a chce ho uplatnit v high-endoch.
anonymous24.10.2010 - 00:58 Trvalý odkaz
mikeh: aj ked je cena s navigaciou zaratana, aj tak Nokia s navigaciou je lacnejsia ako najlacnejsi HTC s GPS a bez navigacie. Kvôli tomu mam tiez stale symbian, na to ovladanie a rychlost sa nemozem nejak stazovat. Mozno ich ma android lepsie, ale chcem aj navigaciu do auta a nie len pekny vzhlad menu. Nokia mi to ponuka hned a za nizsiu cenu, takze zatial som tiez za S. V kazdom pripade konkurencia nezaskodi, nam uzivatelom to jednoznacne prinasa len vyhody.