Nokia E7

  • Martin Hombauer 02.04.2011 - 19:43

    jaso: vsetky nove nokie mi pridu na jedno kopyto...

  • anonymous04.04.2011 - 22:06 Trvalý odkaz

    Zaklinac: Jasne ze i-nigma :) A to este existuje niekto, kto nema na vizitke i-nigma kod?? :O

    anonymous04.04.2011 - 22:17 Trvalý odkaz

    Laco: Mam fungel novu e7 na predaj za 450, info v inzercii. Hral som sa s nou iba 1 vikend ale vobec mi nevyhovuje. Zlata stara e90 alebo HTC..

    anonymous04.04.2011 - 23:20 Trvalý odkaz

    rob: Ja nemam i-nigma kod na vizitke a fungujem. Mozno by to niekomu ulahcilo ukladanie dat z vizitky, ale verim , ze zatial 98% ludi by nevedelo naco to tam je....Na Symbiane pouzivam na ukladanie vizitiek do fonu AbbyyBCR_S60 a som spokojny.

    anonymous04.04.2011 - 23:26 Trvalý odkaz

    picos: Lenka, tak to ma zaujima ake nervy ti robi Android. Ja som Symbian pouzival, ma ho kopa ludi okolo mna a teda viem co je to zac, takze teraz ked pouzivam Android zazivam psychoterapiu oproti minulosti.

    anonymous04.04.2011 - 23:43 Trvalý odkaz

    Jano: ja tiež symbian používam už roky a som s ním celkom spokojný, na androide sa mi páči market, kde je asi o dosť viac aplikácii a lepších hier ako v Ovi Store.

    anonymous04.04.2011 - 23:52 Trvalý odkaz

    paly: Neviem o čom hovoríš!? Symbian na klasike funguje naprosto super! Reštarty, zamŕzanie, pomalosť to všetko som si užil na X6, ale na klasike E51,6710 navigatore šiel ako hodinky a nedám na neho dopustiť! Teraz mám HTC a len čakám kedy sa ho aj zo slávnym androidom zbavím.Ozaj neviem ani ja, čo symbian nedokáže a android áno! Len viem že poriadne časované profily, nahrávanie hovoru a iné praktické veci, napríklad budenie pri vypnutom mobile ten geniálny android nedokáže.O výdrži pol a max. jeden deň, ani radšej nehovorím. Android je na dotykové mobily ozaj asi to najlepšie, ale na klasike je tak isto super symbian, ktorý všetci fans androidu zakopávajú pod čiernu zem.

    anonymous05.04.2011 - 00:19 Trvalý odkaz

    picos: No je pravda, ze Android je oproti Symbianu absolutny amater v hlavnej veci. Nedokaze sustavne zamrzat, sekat sa a restartovat v nepredvidanych situaciach. Viem majitelia napr. N8 si chvalia, kazdy den, ked sa im mobil nerestartuje alebo "len jeden krat". Verim to je dovod na oslavu ale ja takto oslavovat nemusim. Nech kazdy pouziva to, co mu vyhovuje ale neviem o tom, ze by sa prave o Androide hovorilo ako o systeme, ktory doziva. Nechcem sa s nikym priet co je lepsie, to by sme nikdy neskoncili ale, aby som vymenil mobil kvoli tomu, ze ma vypnuty nezobudi, tak to teda nemam slov.

    anonymous05.04.2011 - 01:15 Trvalý odkaz

    paly: Ja len viem že na symbiane sa mi dovolali vždy, čo žiaľ pri androide povedať nemôžem. Ako som čítal nie som jediný čo s tým má problém, alebo tie sms posielané kade tade. Pre budík ani ja určite mobil nepredám, aj keď poteší že budí aj pri vypnutom fóne. Maličkosť čo poteší, ale určite ho predám pre výdrž pol a max. tak jeden deň pri skvelom androide.Ale ako hovoríš, každému čo jeho jesť.

    anonymous05.04.2011 - 11:05 Trvalý odkaz

    riki: Android samozrejme ze vienahravanie hovoru aj casove profily. To s tym budim nevie proste preto lebo dnes smartfoun vypina na noc len malokto. Dokonca doriadny tablet ani pocitac vacsinou clovek nevypina. Android sa da dat do leteckeho modu a budi v pohode. Vela veci Android nevie len vtedy ked ma neschopneho majitela alebo ked o nom hovori clovek co ho mal hodku v ruke. Ked ale zistis co vsetko Android vie, tak nevypluvnes taky nezmysel ako si uz vyplul. Ale neberiem ti ze ti vyhovuje Symbian. To je kazdeho vec co chce a co mu vyhovuje, ale hlasat, ze je lepsi ako ine OS, to si nechaj pre seba.

    anonymous05.04.2011 - 11:09 Trvalý odkaz

    riki: Najvacsia parodia je z tvojej strany: "Ja len viem že na symbiane sa mi dovolali vždy, čo žiaľ pri androide povedať nemôžem." Neviem ci na niecom slapes alebo toto myslis vazne a davas tomu vytku Androidu. Teba skoda komentovat, Android vydrzi den aj pri velmi velkom vytazeni a viac 99% ludom netreba, kedze nebyvame v jaskyni a nabijeme mobil kedykolvek. Chapem, ze u vas v bazine nemate moc zasuviek a predstavuje to obrovsky problem.

    anonymous05.04.2011 - 12:57 Trvalý odkaz

    paly: Tie tvoje pič...ny, je škoda komentovať. Každý si spraví o tebe tiež svoj názor. Android pozitívny.

    anonymous05.04.2011 - 13:05 Trvalý odkaz

    paly: Ešte len toľko, vôbec nehovorím že symbian je lepší ako android, to len ty a tebe podobný ako všade čítam, píšu o androide aký je dokonalý a jedinečný...

    anonymous05.04.2011 - 13:28 Trvalý odkaz

    riki: Klasika, ja uvediem argumenty a ty kedze nemas protiargumenty tak sa uchylujes k vulgarizmom. Ja som pozitivny voci kazdemu otvorenemu OS, lebo kazdy je krokom vpred oproti dumbom. Presiel som si roznymi OS a aj pravidelne mam kontakt s novymi zariadeniami a len hovorim svoj nazor, ktory podkladam skusenostami a faktami. Je jasne, ze neviem vsetko o kazdom OS, ale to skor z hladiska aplikacii a nie UI atd. Dokonale nie je nic a nikdy ani nebude. Dolezite je ci sa robi a co sa robi. A co sa tyka vyvoja tak OS Android je na tom vyborne a to je jeho klucova zbran. Ma svoje muchy, ale netreba hladat muchy aj tam kde nie su, vid tvoj prispevok o tom co na Androide nejde..

    anonymous05.04.2011 - 13:34 Trvalý odkaz

    reader: @paly - saq ked je to Pravda, ze android je dokonaly a jedinecny tak co sa cudujes. chceme vam zaslepencom oci otvorit. Android telephony vydrzia jeden den preto lebo sa clovek s nima musi stale hrat lebo vsetko vedia. Naozaj vsetko. So symbian telefonom sa ti nic neste robit lebo je nemotorny v hocicom co si len zmyslis, tak ho hodis do kuta a tam ti tyzden vydrzi a potom nas tym ohurujes aku ma vydrz. .(pardon, vie ta zobudit ked si ho vypnes, aj ked neviem naco si ho musite vypinat,asi aby vam este dlhsie baterka vydrzala). Mimochodom ak som pustil Nimbuzz na N95 vydrzala mi 3 hodiny.
    @riki - svata pravda

    anonymous05.04.2011 - 13:41 Trvalý odkaz

    robson: Tebe to už tiež drbe? Čo každý je taký chuj ako ty, čo má stále zapnutý mobil, počítač a ešte neviem čo v noci? Každý vie čo je mód v lietadle, je ale lepšie pre batériu mobiĺ občas vypnúť a potom to budenie poteši. Tie tvoje nedokonalé aplikácie na nahrávanie hovoru a profily čo sú na markete sú na smiech. Mnoho vecí ma lepších symbian od androidu a mnoho horších. Mne je to úplne jedno, každý nech fičí na čom chce. Každému nevyhovuje mať stále nabíjačku alebo náhradnú baterku pri sebe. Výdrž vadí snáď každému aj mne čo nebývam v bažine!

    anonymous05.04.2011 - 13:48 Trvalý odkaz

    reader: @robson - ked si vypnem mobil, tak asi nechcem nechcem aby ma rusil. Ale ten symbian si to nevie uvedomit. Symbian nema lepsie nic.

    anonymous05.04.2011 - 14:23 Trvalý odkaz

    robson: Neviem o čom hovoríš. Na symbiane som mal vymakané profily, handy profiles, best profiles a určite boli všetky vymakané a ani jedny v markete sa im nevyrovnajú. Zatial. Takze v noci ma vďaka nastaveniu nič nerušilo. Mám tiež android a predtým symbian, ale ty si nevedel s ním robiť, keď vypisuješ že bol hodený v kúte. Neviem o ničom čo by sa nedalo v ňom robiť a na androide áno. Možno hry, ale tie ma nezaujímajú, ale ostatné. Vieš symbian tiež treba vedieť používať ako android a potom nemusí skončiť v kúte.,

    anonymous05.04.2011 - 16:05 Trvalý odkaz

    riki: Je jasne, ze by kazdy chcel aby mu vydrzal mobil dlhsie, ale realne to nepredstavuje vacsi problem. Ak chces extra vydrz tak sa vykasles aj na vsetky Symbiany a kupis si Philips radu mobilov a ides. Nechapem ako niekomu moze robit problem dat mobil vecer alebo ked pride do kanclu alebo v aute do nabijacky. Ked ides na sluzobku alebo do skoly v prirody tak tiez ta nabijacka neni taka velka ze si ju nezoberies. A ak si ju aj nezoberies, kde uz by niekto nemal potrebny kabel, ktory je univerzal? Atd atd. Vela veci je na Symbiane lepsich? Aky mas problem s aplikaciami na nahravanie hovoru ci na profily?

    anonymous05.04.2011 - 16:59 Trvalý odkaz

    robson: Skúšal som čo radili na fórach, ale na desiré nahrávanie šlo, kvalita a hlasitosť otrasná. Pri prehrávaní pomaly nič nepočuješ. Profilov som skúšal z marketu viac, ale neboli spolahlivé ani tak premakané. Škoda že tu nefunguje platený obchod, tak potom možno kúpim niečo ozaj kvalitné. Vidíš tebe to nevadí, ale mňa to nabíjanie stále pekne serie a v mojom okolí ĺudí tiež. Až mobil bude fičať s androidom 2-3 dni naplno, potom bude pre mňa ten pravý. Ak vieš niečo ozaj spolahlivé na nahrávanie a dobré profily rád vyskúšam.

    anonymous05.04.2011 - 17:23 Trvalý odkaz

    fulminatrix: Odbornikov ako riki, reader a pod netreba v diskusii o E7 vobec brat na vedomie. Nikto vam neberie ze ste spokojny s Androidom. Super, to je dobre. Ale netrepte tu somariny. Nechcem pouzivat klise ze E7 je pracovny telefon, potencial ma ovela vacsi, ale ocividne nechapete jeho pritazlivost pre zakaznikov pre ktorych je urceny. A takisto su stale taki ktorym Symbian viac vyhovuje... Nad cenou sa tiez netreba rozculovat, lebo ta za chvilu mierne klesne (v Nemecku uz je okolo 500e) a navyse vacsina ludi pre ktorych je E7 urcena, si aj tak na nom odpise DPH a hned sme o 120 eur nizsie. Jedina otazka znie, ci sa Nokia poucila z HW problemov N8 a ci uz bude po PR1.2 vyriesena stabilita a vsetky SW bugy. Pokial tomu tak bude, tak je ten telefon pre svoje urcenie takmer dokonaly (ok AF)!

    anonymous05.04.2011 - 17:40 Trvalý odkaz

    fulminatrix: neberte to v zlom, ale hadky medzi Symbianom a Androidom su fakt na kazdom kroku a nema to konca.

    anonymous05.04.2011 - 18:11 Trvalý odkaz

    re: nastastie sa uz blizi koniec tychto hadok. Symbian je mrtvy. Nech zije IOS.

    anonymous05.04.2011 - 19:38 Trvalý odkaz

    mirmo80: Otrasná diskusia. Nerozumiem tomu neustálemu si dokazovaniu, že ktorý OS je lepší. Veď nech si používa kto chce čo chce. Tu by sa predsa mali riešiť najmä klady a zápory E7. Alebo sa mýlim?

    anonymous05.04.2011 - 20:26 Trvalý odkaz

    re: E7 ma len dve zapory. Jeden je, ze to je Nokia a druhy, ze to ma symbian. Inak je to celkom slusna kopka cinskeho hardweru.

    anonymous05.04.2011 - 20:50 Trvalý odkaz

    riki: Tak ty si najvacsi odbornik. Nic v zlom ale z coho vychadzas? Ty akoze nieco povies a teraz mame byt vsetci ticho a sadnut si na zadok? Nemyslim, ze ked je toto diskusia o Nokii tak je na mieste pisat nezmysly a tvarit sa, ze je to naj znacka a ma naj OS.

    anonymous05.04.2011 - 22:20 Trvalý odkaz

    fulminatrix: re - odpusti si to, nikto na tie nezmysli nie je zvedavy
    riki - ocividne si spokojny s androshitom a je to uplne v poriadku. Ale videl si aby napriklad niekto kto spokojne pouziva N8 pisal do diskusie o Samsungu Galaxy ze Android za nic nestoji, a vsetci by mali radsej pouzivat Symbian? Ved su diskusie specialne zamerane na OS a tam tiez nikto nic nevyriesi, lebo namiesto podnetnej diskusie sa to vzdy zvrhne na zbytocnu hadku. Ked sem pride niekto koho E7 skutocne zaujima, tak najde len kopu osobnych hadok a o telefone samotnom sa skoro nic nedozvie. A najlepsi su taki ktori citia potrebu napisat ze nejaky OS je mrtvy a HW stoji uplne za prd.
    A co sa tyka vydrze baterky, tak pre vela ludi to dolezite je a nie vzdy je zasuvka po ruke. Pripadne sa nie kazdemu chce neustale kontrolovat kolka ma este telefon stavy a preventivne nabijat.
    Netvrdim ze Nokia je najlepsia znacka, ale myslim si ze E7 je telefon s najkvalitnejsimi a najlepsie spracovanymi materialmi a vzhladom k narokom OS ktory pouziva, sa nemusi hambit za ziaden kus HW ktory pouziva (ok, nema AF, ale fotak je stale nadpriemer). A taktiez uznavam chyby ktore Symbian ma, ale nie kazdemu vadia. Velmi vela pouzivatelov Androidu sa nechava prilis uniest grafickymi efektami a marketom a nedokazu pochopit ze by mohlo niekomu vyhovovat aj nieco ine.

    anonymous05.04.2011 - 23:25 Trvalý odkaz

    aaa: Nechapem len tu potrebu hubovat na nieco co nemam rad alebo sa mi nepaci a naopak vychvalovat to co mam ake je dokonale - asi sa v tom potrebujete uistiit aku paradne vec mate.
    Ja mam android a vobec z neho nei com nadseny, nemam uz 15 rokov a na markete som nebol urcite mesiac, mam aj ine starosti ako sa hrat 24/7 s mobilom. Nie kazdy ma chut a potebu sa sa bavkat s telefonom.
    Symbian dokaze v podstate to iste co android a kto povie ze sa s tym neda hrat je neschopnyy aj ked samozrejme vidno starsiu a celkovo inu koncepsiu systemu. Vela ludi to ale absolutne nepotrebuje.
    Ja sa uz tesim an nokie s WP7 - normalnym OS a nie linuxom preprogramovan reklamnou agenturou.

    anonymous05.04.2011 - 23:48 Trvalý odkaz

    paly: Presne tak, toto je diskusia o E7 nie o súboji OS. Majte si svoj android, ale pochopte že všetci nie sú google ovce a nechcú byť jedno stádo! Prestante tu všetkým tie vaše sprostosti o naj androshite vtlkať do hlavy.. Nech si každý vyberie s

    anonymous06.04.2011 - 00:24 Trvalý odkaz

    picos: No hlavne ty paly si k E7 toho napisal tolko, ze som nad nou zacal uvazovat. Myslim, ze by tu mala byt vecna diskusia a nie kopa polovulgarizmov a dementnych nazorov, resp. prirovnani typu Androshit a pod. Mam za to, ze by sem mali prispievat hlavne majitelia E7, nech tato tema ma zmysel. Na zaver paly, zaujimalo by ma aky mobil vlastnis a s ake si mal vobec v ruke, pretoze z osobnej skusenosti viem, ze najviac mudruju prave ti, ktori nikdy poriadny mobil ci uz so Symbianom alebo Androidom nemali v ruke.

    anonymous06.04.2011 - 00:26 Trvalý odkaz

    fulminatrix: Ja vidim aj vyhody (tie realne) Androidu, su veci ktore sa mi na nom pacia a hlavne vdaka zameraniu vyrobcov na tento OS maju telefony s Androidom ten najpokrocilejsi HW na trhu. Tiez ma to obcas laka. Dnes som uz vytacal cislo ze si idem kupit LG 2X...
    Ale proste vnutorne s Androidom a tym co v skutocnosti je nesuhlasim...
    Jasne ze napriek tomu ako fandim Nokii a Symbianu vidim aj chyby ktore toto spojenie ma. Rozhodol som sa pre E7, som ochotny vysolit za nu aj tu trochu prestrelenu cenu a rozhodne ma velmi mrzi ked pocuvam niektore problemy prvych majitelov a vidim ako Nokia koli blbemu manazmentu Symbian cielavedome likviduje a oddaluje updaty. Spolu so vseobecnym nadavanim na S3 a bezbrehou chvalou Androidu a iOS, sa mi obcas rozhodnutie pokracovat s Nokiou nerobi lahko. Su tu 2 Androidove telefony ktore ma velmi lakaju...
    Lenze viem ze taky HW ako pri E7 nikde inde nezozeniem, ze Symbian napriek tomu ze nema take lakave pozlatko ako Android a iOS, splni bez problemov vsetky moje poziadavky a verim ze uptady budu pokracovat az k PR3.0 a system sa docka este mnohych vylepseni.
    Je to ako porovnavat Nissan GTR s napr. Porsche 911. Stara vs Nova skola. Ten skyline bude rychlejsi, ma modernejsie technologie a mozno bude aj o nieco spolahlivejsi, ale 911 odvedie rovnaku sluzbu a ma v sebe nieco viac, ma svoj charakter (teraz hovorim viac o Nokii nez symbiane). A tak to bolo aj u mna s E7. Laska na prvy pohlad. Lenze clovek ktory pozera len na rychlost systemu a dostupne aplikacie to nepochopi. Nepochopi ten pocit ktory zakazdym poskytne dotyk spickovo spracovanej elegatnej kovovej konstrukcie, luxusne vysunutie obrazovky a ovladanie znameho systemu ktory mam plne pod kontrolou aj bez toho, aby som musel spravit hack/root/JB a travit cas hladanim aplikacii.
    To je tazko vysvetlit. Aspon u mna je E7 aj o niecom inom nez o meratelnych kriteriach...

    anonymous06.04.2011 - 00:30 Trvalý odkaz

    fulminatrix: Samozrejme bolo by fajn keby tu bolo viac majitelov, ale ti zatial pribudaju velmi pomaly. Ja som zatial drzal iba nie moc vydarenu maketu. Zajtra idem E7 vyskusat nazivo.
    Pokial niekoho zaujimaju realne skusenosti uzivatelov, odporucam stranku mobilmania.cz, kde je na fore viac majitelov a taktiez autor recenzie telefon stale testuje a ponuka moznost pytat sa otazky a realne to potom odskusat.

    anonymous06.04.2011 - 02:44 Trvalý odkaz

    paly: Ty si toho popísal tiež o E7, len čo je pravda. Za odborníkov sa tu pasujete ty a riki, ja sa ním vôbec nepovažujem a nikoho som za jeho názor neposielal do bažin a pytal sa ho na čom ide, len preto že má iný názor ako ja. Z toho som už dávno vyrástol a mobily a to okolo už dávno nepovažujem za niečo dôležité k životu, na rozdiel od teba a iných násťročných... Hrajkať sa s mobilom už dávno nie je moja priorita. Keď ťa to zaujíma tak cez siemensy od m ,s35 do 65, SE w 800, 810, 995, nokie E50, 51, n85, 6710, x6, k HTC desire.. Určite som ešte na nejaký hlúpy zabudol a je mi absolútne jedno či mi uveríš, alebo nie. Len s tým symbianom som nemal nikdy také pat

    anonymous06.04.2011 - 02:50 Trvalý odkaz

    paly: patálie ako ty. Možno je to vekom prečo sme si s tým androidom nepadli do náručia a preferujem iné veci ako tie v čom vyniká. Chválabohu, že je tu aj niečo iné ako android...

    anonymous06.04.2011 - 11:17 Trvalý odkaz

    riki: Ty sa za odbornika ani pasovat nemozes, kedze si nenapisal nic konkretne k danym OS atd. Napisal si par vseobecnych kecov co vie kazdy co cita diskusiu, ale pritom ani nevies ze 90% z toho nie je pravda. Inak si popisal iba dost nadavok a hluposti, na ktore si dostal normalnu odpoved s argumentami, co si nebol schopny akceptovat a prichylil si sa opat k vulgarizmom.
    Fulminatrix - Neviem kde som ja konkretne bezpreho chvalil Android? Ty nieco napises a cakas ze ostatni to prijmu ako vseobecnu pravdu, ajked ani ty vela tych argumentov nedas. Rovnako neviem kolko mas ty skusenosti s mobil, ci s nimi pracujes alebo si o nich len citas. Lebo veci co su na papiery a realne skusenosti su dost odlisna vec. Len dodam na zaver, proti ziadnemu OS nemam nic, ale treba vidiet a vediet rozozat rozne vyhody lebo zas az tak subjektivne to nie je a rovnako to fanusikovstvo je niekedy naskodu. Ja nie som fanusik Androidu, ja som konzument a mam nejake priority, ktore mi nieco musi co najviac naplnat.
    Tvoje porovnavania mobilov s autami si staci precitat a kazdemu je jasne ako silno je tvoj nazor ovplyvneny cistym fanusikovstvom a oddanostou k nejakej znacke. To hovori za vsetko.

    anonymous06.04.2011 - 18:07 Trvalý odkaz

    picos: Potesil si ma, ze ma povazujes za nastrocneho ale zial mam uz cez 40. Nemam chut tu bezbreho kecat a urazat ostatnych. Riki to napisal velmi dobre a navrhujem tuto debatu ponechat majitelom E7.

    anonymous06.04.2011 - 18:11 Trvalý odkaz

    fulminatrix: Ale ved citaj co poviem a nerozculuj sa zbytocne. Tou bezbrehou chvalou som nemyslel Teba konkretne. To som myslel celkovo.
    A to s tymi autami si vydedukoval spravne. Ono to tak totiz bolo myslene ;) Ved som to verejne priznal a nemam s tym problem. Ano, na E7 sa pozeram aj ako na kus vynimocneho priemyselneho dizajnu a ten telefon ma laka aj na zaklade emocionalnych dovodov. Taktiez je ale pravda ze po HW a SW stranka mne osobne E7 vyhovuje, s tym problem nemam. Na druhej strane, pre mna je telefon aj velmi dolezitym pracovnym nastrojom a vyzadujem perfektne zvladnutie telefonnych funkcii a spolahlivost/odolnost. A najvyssie modely E-triedy boli vzdy v oblasti prijmu a udrzania signalu a kvality hovoru na spicke. Rovnako ako po stranke odolnosti. Cital som uz skusenosti ludi ktorym padla E7 z 1,5 - 3metrov na dlazbu a telefon mal len velmi slabucke oskrenie, co je na 4" dotykovy telefon nie celkom bezne. Otcovemu LG KF700 a kamaratovemu Samsungu Wave stacili velmi male pady nato aby sa rozbili...
    Ja sa sice o telefony zaujimam a kratkodobo si ich odskusam dost, ale ked nieco kupim tak to potom nepustim z ruky min 2 roky. Zas nie som taky fanusik mobilov aby som kupoval rocne 2-3 smartfony.
    Takze ako vravim, ocenujem aj kvality inych znaciek a inych OS. Moju volbu nikomu nevnucujem a ani nikoho nepresvedcujem aby si kupil to co chcem ja. Ano, k E7 ma lakaju aj ine dovody nez ciste fakty.
    A som si tiez vedomy problemov ktore mala N8.S kupou E7 zatial otalam preto, lebo cakam na viac skusenosti prvych majitelov, aby som sa uistil ze pri E7 su uz prvotne problemy S3 vyriesene a vyladene a budem s nou moct byt spokojny aspon dalsie 2 roky.

    anonymous06.04.2011 - 18:38 Trvalý odkaz

    fulminatrix: Samozrejme suhlasim ze by bolo fajn pocut skusenosti realnych majitelov. Bohuzial tu zatial nie su a vzhladom k cene a uzkemu zameraniu toho telefonu sa ich tu asi ani moc cakat neda. Na mobilmanii.cz sa ich uz ale par objavilo a s vynimkou jedneho boli zatial ohlasy pozitivne.
    Vacsinu tych veci co som pisal som myslel vseobecne, takze dufam ze si z toho nevztiahol nic na seba. Za prve si mi viac krat dobre poradil a som Ti za Tvoje rady vdacny a za druhe viem ze po Tvojich skusenostiach si s Androidom maximalne spokojny a vies si to realne obhajit.

    anonymous06.04.2011 - 18:41 Trvalý odkaz

    MACO: Sranda čitanie! Už mladenci pište niečo aj o E7!!! :-)

    anonymous06.04.2011 - 18:46 Trvalý odkaz

    MACO: Alebo že by som aj ja zašpáral!

    anonymous06.04.2011 - 18:49 Trvalý odkaz

    picos: Nemaj obavy, nic hrozneho si nenapisal. Si hadam jediny realny zaujemca o E7, tak ma Tvoje nazory zaujimaju a keby ma nezaujimala aj E7, tak si to tu necitam a neprispievam.

    anonymous06.04.2011 - 18:57 Trvalý odkaz

    MACO: Teraz použivam aj ja android:
    Slabá bateria?- furt ho mniagam lebo je tam všeličo! pozeram počasie,market či tam neni niečo nove,či su neni nejaké aktualizacie programov čo mam nainštalovane,zbadam za chvilu na nebi nejaku hviezdu tak ma nič iné nenapadne len blbec zapnem GOOGLE SKY! Hned ma ale napadne že odkial vlastne beriem signal tak zapinam zas open signal a divim sa! Už idem strčít telefon do vačku ked stretnem suseda a pýta sa ma že či neviem ako ma nastavit satelit na astru! V momente je telefon v akcii a už pozerame na display z programom DISHPOINTER že ako to má približne byt a či má tym smerom volny priestor!
    Baterku mám 1500 a som rad ked mi vydrži do druheho dna!

    anonymous06.04.2011 - 19:03 Trvalý odkaz

    MACO: Predtym som mal symbian E72:
    Baterka vydržala týžden: V markete nič moc nebolo,žiadny zaujimavy program tak som to nosil ako mp3, mail, sem tam net a Waze !
    Ale asi bude Symbian zas lebo sa mi nechce furt nabijat!

    anonymous06.04.2011 - 20:57 Trvalý odkaz

    karolkozakolko: Maaaam uz kus, mne vyhovuje, hlavne ta velka qwerty. za 490 v petrzalke za Starym mostom v shope.

    anonymous06.04.2011 - 21:18 Trvalý odkaz

    fulminatrix: Mohol by si kratko zhodnotit svoje dojmy? Konstrukcia, odozva, telefonne funkcie... Pripadne ak ho mas uz viac dni vydrz. A tiez co Ti pripadne vadi. Dik

    anonymous07.04.2011 - 00:24 Trvalý odkaz

    menik: 73 sekund nabieha. Moja e7 nema velmi dobry otvaraci mechanizmus, lava strana je trochu volnejsia.

    anonymous07.04.2011 - 01:01 Trvalý odkaz

    joker2: cital som na konkurenčnom servery recenziu na e7 a vyzera to tak že baterka pri zatažení tak den a pri slabsom používání 2 dni presne ako moj desire.

    anonymous07.04.2011 - 02:44 Trvalý odkaz

    reader: Saq ako kazdy smartphone s ktorym sa stale hras, nezalezi na vyrobcovi.