- Späť na článok
- 64 príspevkov
Vertu Ascent 2010
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 18.05.2010 - 12:52
hellwet159: toto je uz fakt mobil pre ludi ktory nevedia co z peniazmy
anonymous18.05.2010 - 14:03 Trvalý odkaz
Knoxville: Ty sa nau? pravopis,kamarát.
anonymous18.05.2010 - 14:36 Trvalý odkaz
jä: ...ide tu o pravopisss,(jazykove okienko),alebo o fon ?...
anonymous18.05.2010 - 14:36 Trvalý odkaz
babenka4: a vraj zaujme vylepšenou funk?nou výbavou!!
ved on skoro nic nepodporuje a neobsahuje. Tak napriklad xenónový blesk, autofókus, aktívny kryt objektívu, RSS, UMTS, HSDPA, HSUPA, Wi-Fi, 3,5 mm jack, FM rádio, minimalizácia (Java) aplikácií, multitasking, prehliada? dokumentov,to su uplne bezne a samozrejme veci, bez mnohych sa dnes clovek uz ani nezaobide. Tak neviem, ale ja osobne by som ho nekupila ani keby som bola bohata a nevedela co s peniazmi /ako pise hellwet159/, by ani keby pri cene skrtli dve nuly a dali ho za 40 €!!!
anonymous18.05.2010 - 14:57 Trvalý odkaz
mass: za takyto skaredy budar by som nedal ani cent
anonymous18.05.2010 - 15:29 Trvalý odkaz
Atlis: Vidim, ze mnohi dost dobre nechapu, co to znamena luxus. Kto totiz povedal, ze luxusny mobil ma byt dobre vybaveny? Ferrari FXX tiez nema klimu, kufor a neda sa kupit ako kombi v diesli tak ako Fabia, ale je to luxusne auto v cene 100 Fabii. Niektore hodinky od Patek Phillipe dokonca nemaju baterku a su bez pasika a stoja asi tak 1000x viac ako QQ smejdy z blsaku.
anonymous18.05.2010 - 15:32 Trvalý odkaz
mental.disease: tak sa nevyjadrujem k tomu, ?omu nerozumiem..
ano aj Octavia má lepšiu výbavu ako Lamborghini Murciélago a hodinky Casio G-Shock zas lepšiu ako Patek Philippe Calatrava..
anonymous18.05.2010 - 15:34 Trvalý odkaz
mental.disease: hehe vidím že metafyzika funguje :))
anonymous18.05.2010 - 16:09 Trvalý odkaz
s_master: Vy dvaja by ste mali spolu mat deti :-D
anonymous18.05.2010 - 16:10 Trvalý odkaz
Pe?o: Každý tu o každom vie všetko, takže žiadny luxusny tovar ti poves? nezachráni, skôr naopak.A vysoli? tolké love za kovovú krabi?ku, cítil by som sa trápne.
anonymous18.05.2010 - 16:10 Trvalý odkaz
s_master: Inak, podla mna to ma GPS len nato, ze ked zavolas na Concierge, ci ako tu sluzbu volaju, tak im ani nebudes musiet povedat kde si, len im zadres "Chcem jest", "Chcem ist do divadla"... a oni uz budu vediet kam ta poslat :-D
anonymous18.05.2010 - 16:28 Trvalý odkaz
igi: neviem neviem ja by som za neho nedal ani pie?ák :))
anonymous18.05.2010 - 16:38 Trvalý odkaz
Atlis: s_master: A-GPS navigation with preloaded maps http://www.vertu.com/in-en/#in-en_ascent/ascent-x/specifications ani by som sa nedivil, keby to malo Symbian.
mental - tak to nam vyslo :D
anonymous18.05.2010 - 19:04 Trvalý odkaz
defluo: no ja by som tomu dal aspon oled displej, ked uz nic ine. a trochu nechapem naco tam bude v tej jednej verzii 32GB pamate. ved to nie je multimedialny telefon.
anonymous18.05.2010 - 19:17 Trvalý odkaz
defluo: a okrem toho, chalani, vase porovnanie s autickami sice na prvy pohlad vyzera pekne, ale pri tych autach sa plati za vykon, rychlost, manevrovatelonost, vzhlad, exkluzivitu. no a pri tomto mobile sa plati za kvalitne vyhotovenie a exkluzivitu. a to je trosku malo... je to jednoducho telefonik pre snobov, ktori chcu byt videni s mobilom za 4000€. netreba vymyslat vselijake bajky o tom, ze sa za tou cenou skryva nejaka prakticka hodnota. podobnost s hodinkami je uz blizsia, pretoze aj tie fakt drahe hodinky si kupuju snobaci len kvoli tomu, aby bolo vidiet, ze na to maju. recicky o tom, ze su take hodinky presnejsie alebo nejako inak lepsie ako tie ostatne je hovadina :) ide len o ten pocit, ze clovek ma na sebe kus niecoho poriadne draheho :D
anonymous18.05.2010 - 19:48 Trvalý odkaz
Atlis: v zivote si asi defluo poriadne hodinky nevidel, detto vertu, nevies co hovoris.
anonymous18.05.2010 - 20:12 Trvalý odkaz
graffoo: nastudujte si sluzby, ktore s tym mobilom kupite. potom pochopite o com vertu je ;) ciastocne by som to prirovnal k apple. tiez tam platite za znacku. jasne, mozete mat vykonnejsi acer za polovicnu sumu ak mate rozum, ale jablko vam vo vasej mysli predlzi penis...
anonymous18.05.2010 - 20:43 Trvalý odkaz
dobre: tak mi atlis teda vysvetli o com su poriadne hodinky. ja mam g-shock za nieco cez 80€ a uz to sa mi zdalo dost, ale maju vela funkcii, pacia sa mi a su odolne. co mi daju naviac hodinky napr. uz len za 1000€ ? rad si to necham vysvetlit, pretoze ja na nich vazne nic nevidim. skor je to podla mna len otazka prestize a tie hodinky su brane skor ako sperk, ktory reprezentuje.
anonymous18.05.2010 - 20:45 Trvalý odkaz
defluo: tak, pri mobile za 4000€ uz by som cakal, ze aspon cosi na tom bude :D aj ked okrem telefonovania, sms a mozno prijimania mailov sa ten telefon na nic nehodi, takze neviem, co este by tie sluzby mohli pokryvat, aby ta cena vyznievala aspon trochu adekvatne... je to presne tak ako si napisal v zavere.
anonymous18.05.2010 - 21:48 Trvalý odkaz
Atlis: graffoo - nemozes prirovnavat vertu k apple. iphone je pekna h(s)racka pre metrosexualov (sam si ju mal/mas) s dobrym marketingom. caro apple vsak nie je v blbych ajfonoch a ajpadoch, ale v praci s macmi. bohuzial, 99,9% percent ludi vidi iba dizajn, kdezto ti ktori vedia preco mac/macbook kupuju, tych 0,1% dizajn povazuju iba za pridanu hodnotu, za ktoru su ochotni zaplatit.
defluo - nevidim najmensi dovod dokazovat ti, preco su rucne skladane hodinky za 1000 ci 10.000E lepsie ako masovo vyrobene G-shocky za 80E. je to totiz pravdepodobne absolutne mimo dosah tvojho chapania. poviem ti len tolko - nema to absolutne nic spolocne s peniazmi, len ktore ty vidis.
anonymous18.05.2010 - 22:01 Trvalý odkaz
defluo: tak sa nabuduce ani neozyvaj, ked nechces nejako objasnit, co pises, len mi stale dristas o tom, ze ja to aj tak nepochopim...
anonymous18.05.2010 - 22:22 Trvalý odkaz
Atlis: obaja zijeme vo volnych krajinach, toto je volny internet a volna diskusia. mozem povedat co chcem, ako chcem a kedy chcem.
anonymous18.05.2010 - 23:32 Trvalý odkaz
Rast0: Krasa fon ;)
anonymous19.05.2010 - 00:02 Trvalý odkaz
graffoo: zjavne si ma nepochopil :D nemam na mysli sluzby V telefone, ale sluzby S telefonom. skus navstivit stranku vertu a co to si tam pocitaj, potom pochopis.
atlis, ano, mal som iphone, mal som mac. co sa tyka dizajnu a hadveru ako takeho, tam nemam apple co vycitat. ale softver maju na dnesnu dobu uz spiatocnicky a uz len dobiehaju zameskane. ale kym budes vlastnit mac, dovtedy si to nevsimnes. vyhody mac os spocitam na prstoch jednej ruky a aj to si mozem tri prsty urezat. a ani jedna z vyhod nie je "system bez virusov", co byva prvy argument applistov...
anonymous19.05.2010 - 00:14 Trvalý odkaz
defluo: tak to si uz nekupujem telefon, ale skor tie sluzby... ktore su inak velmi zaujimave :D
anonymous19.05.2010 - 02:07 Trvalý odkaz
mt: 4000€ za mobil... choreee ... kupit si to len preto aby som okoliu dokazal ze na to mam... ubohe... trapna hra?ka pre snobov... nic viac... a aj tak si myslim ze ludia co su ochotni dat tolko za takuto skatulu su neni uplne v poriadku... a okrem toho je škaredy ako noc,ani keby bol zadarmo... fuuuuuj
anonymous19.05.2010 - 02:48 Trvalý odkaz
defluo: to takto nemozes, ved tam su predsa sluzbyyyy a este kopec inych veci, ktore by ti vedel len atlis vysvetlit, lebo ja vidim tiez len tie prachy :D
anonymous19.05.2010 - 12:25 Trvalý odkaz
dabi: luxusny fon bez vybavy ...cim menej funkcii tym menej problemov ... menej sa toho moze pokazit ... takze urcite slape ako svajciarske hodinky
anonymous19.05.2010 - 14:54 Trvalý odkaz
hidalgo: vy co tu pindate na vertu,, pozrite sa na seba v prvom rade- retaze hrube na krku, znackove oblecenie,, drahe auta, telefony s funkciami o ktorych ani neviete na co su. kopa z vas je to zasranych komercackych imidzistov,, ktory by sa plazili pre takyto telefon ale nemaju na to penaze. ale v ramci svojich biednych moznosti ste rovnaki pozeri a imidzisti ako ti zazobanci ktory si mozu vertu dovolit. tak sa nehrajte na nieco co nieste.
anonymous19.05.2010 - 17:50 Trvalý odkaz
Intel-i-gent: Hezkyyy...!
anonymous19.05.2010 - 17:58 Trvalý odkaz
mental.disease: ktorú tu mimochodom ftipne okomentoval s_master v tejto diskusii sa vola "CONCIERGE"
nie?o málo o nej je spomenuté aj tu na fonoch:
http://www.fony.sk/index.php?podstranka=recenzie&zobrazenie=clanok&…
k tým hodinkám: kvalitné hodinky majú minimalne životnos? 50 rokov, zvä?ša i niekolko generácii. púzdro je z ušlachtilých kovov od nerezu až po platinu, sklí?ko je výhradne zafírové. neobsahujú batériu, ale mechanický stroj?ek s rôznym po?tom kame?ov, kmito?tu, zložitosti (http://en.wikipedia.org/wiki/Tourbillon), presnosti (Chronometer).. nechcem tu robi? prednášku, ale na pochopenie je treba sa o to zaujíma? niekolko rokov. V neposlednom rade je to aj váše? i šperk - súhlasím s názorom - že jediný chlapský..
Vertu fony sú taktiež zložené so špi?kových materialov: zliatina Liquidmetal, keramika, zafír, titan, platina, koža, rubínové kamene.. Vertu sú vskutku odolné telefony na tlak, nárazy, používanie.. Testy zah??ajú napr: zmrazenie na -40 stup?ov celzia na 2 hodiny a následné vloženie do rúry na +85 rovnako na 2h. A to pä? krát po sebe. Crash test obsahuje vloženie do pol metrového ocelového kontajnéra a rotáciou 300 otá?ok. bežný plastový displej sa rozbije guli?kou hodenou z výšky o hmotnosti 13g. Zafírové sklí?ko Vertu, odolá guli?ke o hmotnosti 64g. Každá titánová klávesa s rubínovým lôžkom je stla?ená 2 miliony krát - všetkých 18 spolu 36 milionov stla?ení, ?o je ekvivalent 20 hovorov denne po?as 25 rokov.
Všetkých 388 (z celkových 870 komponentov) mechanických sú?iastok je stavaných na životnos? 20 rokov.
anonymous19.05.2010 - 20:21 Trvalý odkaz
defluo: to je ale uzasne... takze tento shitny mobil niekto pouziva aj 10 rokov, lebo proste tolko vydrzi ? :D hmmm, to je fakt len pre velmi obmedzenu klientelu, heh
anonymous19.05.2010 - 20:26 Trvalý odkaz
mt: a toto ma niekoho ako presvedcit niekoho normalneho aby vysolil za fon 4000€? ako dobre sa to cita ale kto prosim ta bude mat fon 20 rokov? to ze je odolny je pekne ale takyto fon si asi tazko kuby daky roboš murar... kupi si ho daky snob papalaš ktory ho bude nosit v saku a ukazovat na obdiv aky ma fon a vsetko co bude robit snim akurat volat... tie hodinky deto... zbytocnost nad zbyto?nost... houk... dohovoril som
anonymous19.05.2010 - 20:53 Trvalý odkaz
mental.disease: nie nikoho to nemá presved?i?.. to je proste realita. chceli ste fakty (je ich omnoho viac) pre?o stojí, kolko stojí (je to pritom najlacnejší model). tak som ich zopár napísal. ak sa nevie nad tým niekto povznies?, jeho obmedzenos?..
anonymous19.05.2010 - 21:51 Trvalý odkaz
Pe?o: mental.desease--- to nieje realita, to je teoria, ktorej si ty uveril............realita je to žijeme.......a apriori nikoho nesud ako obmedzeného, nato právo nemáš.....
anonymous19.05.2010 - 22:10 Trvalý odkaz
seaman: Porovnanie s hodinkami je tu fakt trefne, ja sam sa zaujimam o hodinky, je to moje hobby a tak to chapem.
Je vzdy zaujimave, ako ludia, co na to nemaju odsudzuju snobov a vsetci snivaju, ze sa medzi nich dostanu, takze asi tak...
anonymous20.05.2010 - 00:40 Trvalý odkaz
mental.disease: hehe akože to nie je realita, alebo si myslíš, že ten mobil neexistuje? ja som žiadnej teorii neuveril, tieto fony poznam s osobneho kontaktu. neviem akú realitu žiješ ty, ale ja žijem h?blkou poznania toho ?o ma zaujíma.
zrejme píšem svahilsky, ale koho kde súdim? asi sa nerozumieme, ale vä?šinu tu vytá?a tá cena, chýbajú im zjavne informácie o danom produkte, chcú za tým vidie? iba podvod a snobarinu. vobec ich nezaujima technické pozadie a ludský um do toho vložený. chce to trocha nadhladu :)
anonymous20.05.2010 - 09:18 Trvalý odkaz
Pe?o: Ale ve? za tou vysokou cenou je snobarina a podvod. Lebo cena neodráža cenu materiálu, ale je ?aleko za. Myslel som tu teoriu kde píšeš že každá klávesa je to?ko a to?ko krát stla?ená........za seba píšem že tomu neverím...že je to iba reklama
anonymous20.05.2010 - 10:03 Trvalý odkaz
Valaroma: Dobre, tak je to snobarina, no a? Podvod to urcite nie je, kazdy, kto ho kupuje, urcite dobre vie, preco. Dovodom pre kupu asi nebude technicka vyspelost, ale to, ze ten telefon sluzi ako symbol postavenia a bohatstva svojho vlasnika.Co vam na tom tak strasne nepaci? Je to urcite decentnejsi sposob, ako povedat "mam na to" mnohe praktiky nasich novozbohatlikov. A napokon ten telefon nie je urceny len pre nas trh, nie len pre vychodoeuropskych rychlokvasenych miliardarov, co im slama trci z topanok. Su krajiny, kde maju aj onakvejsie elity, slachtu, stare vazene podnikatelske rody...
Uz sa len tolko nebojte o chudakov bohatych uzivatelov, ze za svoje peniaze nedostanu dostatocnu protihodnotu. Asi tomu len nnerozumiete.
anonymous20.05.2010 - 13:15 Trvalý odkaz
defluo: je to nieco podobne ako ten iphone s diamantami, len toto je trosku umiernenejsie. ani jeden telefon nema okrem pozdvihnutia ega ziadny vyznam. aj ked sa na hlavu postavite. je ine mat rolss-royce, kde je tu kvalitu citit a clovek vie za co dal tie prachy ako mat nejaku kravinu len preto, ze je draha a budem vyzerat bohaty, ked ma s nou uvidia...
anonymous20.05.2010 - 13:43 Trvalý odkaz
Atlis: Vazne defluo? Kedy si sedel v Rolls-e? A drzal si v rukach Vertu? Pretoze akykolvek telefon posobi v ruke ako plastovy smetiak v porovnani s Vertu. Vidim, ale ze niektore suvislosti nechapes a preto trosku doplnim mentala. Tak ako hodinky, drahy telefon ci pero jednoducho patria k istemu zivotnemu standardu. Ked zarabas sto euro mesacne a kupis si na splatky telefon za 500Eur, tak si vidlak a potrebujes si nieco dokazat. Ked zarabas mesacne 5000 Eur mesacne, nepojdes k operatorovi a nezoberies si telefon za 1 Euro. Preco? Nie, to nie je kvoli egu, ale preto, ze ked ides na stretnutie s obchodnym partnerom, na rokovanie na urcitej urovni, nemozes si dovolit ist v adidasoch (cim viac pasikov, tym viac adidas) a v sustakoch, ale ides v obleku, mas tasku z pravej koze a nie igelitku z Tesca. Telefon asi nebudes mat asi ty, ale tvoja asistentka. Ak uz ho musis mat (zavolaju ti deti, manzelka, chora matka), nebude to pravdepodobne iPhone. Kontrakt tiez nepodpises perom Bic za 20 centov. Pretoze si asi zenaty, je uplne v poriadku, ze mas obrucku – to je totiz jediny dovoleny sperk na prstoch. To ze sa tvojej firme dari a neprisiel si pre almuznu, svojmu partnerovi nemusis dokazat tym, ze mas dve zlate retaze na krku a prstenov ako Mr. T. Tvoj partner sa nebude pozerat na vysacku tvojho obleku, ale drobne hodinky Longines z ruzoveho zlata a remienkom s krokodila si asi vsimne. Kedze velmi dobre vies, ze dobry kontrakt sa nepodpisuje gulockovym perom a Parker je v dnesnej dobe kvalitnym perom pre studentov, mas pri sebe plniace pero Mont Blanc. S vyskou tvojich prijmov rastu aj naklady. Svojich partnerov nepozves na party do svojej garzonky, ale mas dom, jachtu, vlastnu restauraciu, hotel... Pretoze si normalny, vela sa o tebe v mediach nepise, ale vsetci vedia kym si. Pre takych ludi je urceny telefon zn. Vertu, hodinky Patek a pero Mont Blanc. Potom je druha skupina bohatych ludi, ktori nemaju vkus, peniaze zarobili za dva roky na rope a ako povedal Valaroma, slama im trci z topanok. Taki zbohatlici idu na rokovanie s dvomi 18r blond sekretarkami, v Rollse od Mansory, zuju zuvacku a grgaju pri obede. Ich pravnik im vola na iPhone s diamantami. Obchody robia s vladou. Vidis rozdiel defluo?
anonymous20.05.2010 - 15:51 Trvalý odkaz
defluo: ano, ano... kazdy idiot, ked chce obhajovat jeden extrem, tak vytiahne opacny... ty igelitka namiesto tasky z pravej koze...
anonymous20.05.2010 - 16:24 Trvalý odkaz
Atlis: o ako extreme hovoris defluo? nejaky argument by som prosil. cely cas tu melies nieco o snoboch a ja, ci mental sme ti tu podali par dovodov, preco ma takyto telefon zmysel a jedine na co sa zmozes je invektiva.
anonymous20.05.2010 - 21:04 Trvalý odkaz
defluo: pisem o tom, ze medzi telefonom za 4000€ a low-end nokiou za euro od operatora by sa urcite naslo aj nieco, co je dostatocne aj pre niekoho, kto musi vyzerat reprezentativne. ty si to pisal v style : kazdy, kto na to ma, si musi kupit aspon maybach, lebo ved predsa nebude chodit v trabante. chapes ? trabant je len opacny extrem oproti maybachu. je to blba argumentacia. medzi maybachom a trabantom je taktiez obrovsky rozdiel a to, ze trabant nie je vhodny automaticky neznamena, ze maybach je idealne riesenie. a to este analogia s autami je dost nepresna, lebo tam je vacsinou zjavne za co dal clovek tie prachy. pri tomto telefone je to take dost disktabilne... ano, ma pevnu konstrukciu (zbytocne) a je ukazkou prestize, ale to je tak vsetko. myslim, ze by si nikto nepomyslel nic strasne, keby niekto zamozny a znamy pouzival napr. htc legend...
anonymous20.05.2010 - 21:17 Trvalý odkaz
Valaroma: Ale, ale... Tolka hadka pre tento cenovo pristupny entry model od Vertu :-D Co by ste potom povedali povedzme na tohto milacika:
http://gizmodo.com/223536/vertu-cobra-310000-cellphone-features-justify…
Defluo a ostatni odporcovia Vertu: Dobre, pochopili sme, vy ked zarobite svoj prvy milion, neurobite si radost a Vertu si nekupite. Zjavne sa vsak najde dost ludi, ktori o nom snivaju, alebo si ho aj kupia, tak to uz nechajte na nich.
anonymous20.05.2010 - 21:35 Trvalý odkaz
Milan: Skôr by som riešil, ?i predajná cena je aspon trochu primeraná ponúknutej kvalite. Pridaná hodnota nulová, drístom o tom, že klavesy sú stla?ene x-milonkrát a sklí?ko vydrží náraz x-gramov uveria možno tak hlta?i reklamy. Dám trebárs na HTC Desire takú istú cenovku a je vytvorený další snobský fon a nikto nebude riesit funkcnos?. Je drahy - je vynimo?ný.
anonymous21.05.2010 - 00:31 Trvalý odkaz
Rast0: suhlas s atlisom a mentalom. Milan to niesu dristy ;) pozri si crashtesty ...
anonymous21.05.2010 - 00:50 Trvalý odkaz
Atlis: Milan, ty si asi tiez necital co som napisal vsak? Ak das na Desire cenovku 4000E, tak sa kazdy poklepe po cele a povie si, co za idiot by kupil za tie peniaze kopu plastu. Vertu je rucne vyrabane z uslachtilych materialov. A tu je ta pridana hodnota. Ja uz neviem co je na tom tak nepochopitelne. Snubny prsten zo striebra a skla nebude to iste ako z palladia s briliantom...
anonymous21.05.2010 - 12:42 Trvalý odkaz
Michal Krajcir: Atlis, Mental, prosim vas. To niektorym ludom proste ani po dobrom nevysvetlite. Nechajte tak. Skoda energie.
Vzdy sa najdu ludia, ktori budu odsudzovat ci uz drahe hodinky, auta, mobily, sperky, oblecenie...
anonymous21.05.2010 - 14:10 Trvalý odkaz
mental.disease: Pe?o napísal: "Lebo cena neodráža cenu materiálu, ale je ?aleko za" Jasné, cena produktu sa robí tak, že spo?ítame materiál :) Aká je cena materiálu u Microsoft Office? Angli?an ?o ru?ne leští Vertu to asi robí zadarmo.. Kludne v ?íne vyrobený mobil za 400€ má percentualne vä?ší rabat ako Ascent.
defluo tak Rolls Royce ti "nevadí" že stojí 400 tis.€ je tam cíti? kvalitu? a kedy si držal v ruke Vertu, ke? si presved?ený že tam kvalita nie je. Slušne vybavený Passat stojí do 40.000€ o kolko materiálu viac má Rolls ked stojí 10x viac.
anonymous21.05.2010 - 23:07 Trvalý odkaz
Pe?o: Nie, samozrejme, že nie. Cena sa musí premršti?, aby bola pre teba dos? exkluzívna. A zase tvoje uverenie reklame, že to niekto robi a leští ru?ne. Ok, proste sa nezhodneme. Ty si tomu uveril, ja nie.