- Späť na článok
- 55 príspevkov
BlackBerry Bold (Blackberry 9000)
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 04.02.2009 - 15:30
borizz: je to velmi zaujimave zariadenie, ale obavam sa ze podmenu zostali rovnako rozhadzane ako u sucasnych modelov. vela urobi ta zakladna tema co je na vsetkych obrazkoch ;-)
anonymous14.05.2008 - 14:40 Trvalý odkaz
samok: Borizz ano ostala tak rozhadzana a tym tak neprehladna,plus,ikony su v "linkach" co znamena este horsiu orientaciu :-(
anonymous14.05.2008 - 18:33 Trvalý odkaz
Sandoz: velmi kvalitna masinka, len neviem ci sa na slovensku sirsie presadi :-(
anonymous16.05.2008 - 21:38 Trvalý odkaz
defluo: strasne velky je ten fon... a este k tomu ma vzhladom na svoju velkost maly displej... okrem toho, na ten operacny system sa asi vela aplikacii nenajde... neviem, kto by si to kupil...
anonymous18.05.2008 - 03:56 Trvalý odkaz
Samok: Napriklad ja :),pretoze som si BB zamiloval a tento model prinasa vsetko co chybalo predchodcom
anonymous18.05.2008 - 08:51 Trvalý odkaz
marek: Samouk ty si masochista alebo podivny tvor - zamiloval si si platit 500+ Sk plus za push email??????????? toto je prvy telefon kedy vyrobca pouzil nazov prebraty z pracieho prasku....povedal by som ze tak isto maju v RIM aj vyprate hlavy pretoze ten 'telefon' je len ubohou reakciou na iPhone (dizajn, kopiua iFund-u, zmeny v IU napadne pripominajuce spodnu listu v iPhone a pod) ktory zachvilu dostane bezplatny Active Sync...
nechapem ludi (nie firmy, tam je to 'normalnejsie') co platia majland za zbytocne sluzby ako je BB
anonymous18.05.2008 - 12:53 Trvalý odkaz
Mikullas: BB je v USA dost rozsirene medzi mladymi ludmi, tak nechapem preco by to aj tu nemohol mat nejaky teenager.
anonymous18.05.2008 - 19:04 Trvalý odkaz
Audion: suhlasim s tym ze to je strasne velky fon je to najnovsie BB tak nechapem rpeco ho spravili vacsie ako stare pod klavesnicou centimeter nevyuziteho miesta...manazeri ho budu brat oni nedavaju mobily do vackov ale na opasok :D
anonymous18.05.2008 - 20:32 Trvalý odkaz
samok: defluo,vidiet ze sa vyjadrujes k niecomu co nepoznas :-) existuje plno aplikacii a vsetka JAVA (kedze je OS postaveny na JAVE) funguje,to znamena OM,Jimm a ine,existuju stranky plne aplikacii pre Black Berry,naozaj v tom nevidim problem ;) a to ze je velky,ako keby neboli aj vacsie telefony! dalsia vec,vela zien pouziva prave BB a to nie len v USA ale EU
anonymous18.05.2008 - 20:54 Trvalý odkaz
defluo: samouk,ved ja viem, ze javove veci tam idu... ale chybalo by mi napriklad editovanie doc suborov a o docx ani nehovorim... a tie aplikacie tiez nie su vacsinou robene pre displej na sirku... a aj tak je prilis velky... keby to malo klavesnicu podobnu p1i alebo htc s730, pripadne dotykovy displej, tak by to mohlo byt o dost mensie a aspon trochu prakticke... takto mi to pripada len ako taka tenka cierna tehlicka, z ktorej sa da telefonovat... nevidim na tom ziadne extra vyhody oproti mensim konkurencnym telefonom
anonymous18.05.2008 - 23:15 Trvalý odkaz
samok: neviem ci ti to pride vtipne,mne nie,nie som samouk ale samok :-),deflour
vsak ale take programy by mali na BB byt ;) tak kde je problem! 98% BB maju displej na sirku,zase ziaden problem :-)
klavesnica bude urcite vyborna tak ako u inych BB :-) a touch screen nie je vzdy najlepsie riesenie :-),plus BB pripravuje zariadenie s touch screen :-)
ty na tom nic nevidis,ja ano :-),co som mal pozicane BB
anonymous18.05.2008 - 23:43 Trvalý odkaz
defluo: dopekla, sorry, za ten skomoleny nick... som si ho zle precital a potom som ho tak napisal :) a ved prave preto sa mi nepozdavaju tie blackberry telefony lebo maju tie displeje takto otocene a vacsina aplikacii je robena pre displeje na vysku. a klavesnica moze byt vyborna aj keby bola vysuvacia... jednoducho mi to pripada ako keby aj vedeli urobit lepsi telefon, ale radsej spravia tehlu, lebo maju uz zavedene vyrobne postupy z predoslych modelov a bolo by zlozite vyvijat komplet novy telefon s uplne inym usporiadanim hardwaru... a aj tak je to podla mna nekompatibilnejsie s ostatnymi programami ako take nokie alebo SE
anonymous18.05.2008 - 23:54 Trvalý odkaz
defluo: viem, ze je to trochu od veci, ale napriklad N82-ka mi pripada ako ovela lepsi telefon, ma symbian, na ktory sa da najst vela roznych aplikacii priamo pre tento os, ale podporuje aj javu. dalej ma ovela lepsi fotak, viacfarebny displej, moznost nainstalovat quickoffice aj na editaciu docx a xlsx, tv-out, a hlavne je skladnejsia... nema sice takuto dobru klavesnicu, ale da sa dokupit externa. jasne, na externej sa neda pisat za pochodu, ale kupovat blackberry len kvoli klavesnici mi pripada take zbytocne. okrem toho stale je tu nokia e90 alebo 9500, htc s730 alebo ine s lepsie riesenymi klavesnicami...ale tak kazdy ma nejaku svoju oblubenu znacku... len je to proste podla mna prilis velke na mobilny telefon...
anonymous19.05.2008 - 09:35 Trvalý odkaz
Samok: Nechapem,dokazes vypisovat vsetko len nie nieco co by aj zavazilo,N82 - manazer a fotak moc k sebe nejdu,ak si si vsimol vela BB ani fotak nema,displej ma jednoznacne lepsi,vacsi BB a to nie len Bold,mal som Pearl a aj N82,N82 ma strasne ale strasne zlu klavesnicu a tym posahanu ergonomiu,tv-out a kolko krat nieco take vyuzijes? Vratim sa k displeju a OS,mam E90,fajn telefon,no ked aplikaciu tak na vonkajsi displej,lebo vnutorny je velky s vysokym rozlisenim a skoro nulovou pouzitelnostou pri aplikaciach,u BB je to ine,pretoze len Pearl ma malicky displej :),o tom som pisal,cize podpora je vysoka a aplikacie su! Pre ludi co nepoznaju ine znacky ako je SE alebo Nokia to pride divny telefon,pritom ma vybavenie lepsiea ako Nokia alebo SE :). Klavesnica-na E90 sa da normalne pisat aj za chodu (na QWERTY),nemam s tym problem,nevidim ho ani u E61 co som mal davnejsie,tak isto ani u BB Pearl,atd atd. Jedine preco clovek neuzna BB je fakt,ze je malo zname na Slovensku
anonymous19.05.2008 - 11:11 Trvalý odkaz
defluo: no len kolko aplikacii je priamo robenych na 480x320... a displej ma sice vacsie rozlisenie ale menej farieb. aj ked ono to mozno ani nebude vidiet. a okrem toho BB stale robi len taketo obaly na DVD-cka, co sa daju nosit len v puzdre na opasku. keby dali tu klavesnicu vysuvatelnu pod displej a este autofokus (kvoli obcasnemmu odfoteniu nejakeho textu... to sa hodi) tak by to bol ovela lepsi telefon.
anonymous19.05.2008 - 15:29 Trvalý odkaz
samok: ty mi chces povdat ze vidis rozdiev v displeji :D...stale som si neprecital nic,co by ma presvedcilo ze je BB zle,alebo inac povedane nepouzitelne. ma vsetko co Nokia a SE spolu,stale len fotak,fotak,ten tu nehra rolu :-) a displej,je vyborny,ak si videl fotky alebo videa,viem ako dobre na tom bola Perla
anonymous19.05.2008 - 16:23 Trvalý odkaz
defluo: pisem, ze je to OBROVSKE, displej ma pre javove aplikacie NEPOUZITELNE ROZLISENIE a NEKOMPATIBILNE... nejake javove veci na tom idu, ale urcite na to nie je tolko aplikacii ako na symbian alebo wm mobile. a mimochodom z tych videi tazko poznam rozdiel. okrem toho su tam vacsinou len tmave pozadia a nejake pismenka, 4096 farieb by na tych videach vyzeralo uplne rovnako... keby niekto prilozil k sebe telefon s 16mil. farbami a tento so 65 tisicmi, tak to urcite rozoznatelne je...
anonymous21.06.2008 - 14:17 Trvalý odkaz
qeqeto: chýba rádio a videohovor...osobne mám smartphony ve?mi rád...ale inak je to o.k. mobil.
anonymous05.07.2008 - 19:11 Trvalý odkaz
prof: Boze nechapem kto by si mohol tento BB kupit, za tie peniaze sa uz oplati PDA s Windows Mobile pre ktory exituju tisice programov, BB na slovensku nema ziadnu buducnost, navzdy ho bude vyuzivat max. 0,02% obyvatelov
anonymous14.07.2008 - 06:25 Trvalý odkaz
markus: Viete mi poradit, ci mi budu slapat aplikacie ako GPS a instant masaging aj na SK. SOm teraz v USA a planujem si kupit BB(bold). Minuly rok som kupil BB 8300 a gps mi tam dost blblo.....diky moc
anonymous01.09.2008 - 21:03 Trvalý odkaz
nikto: boze decka vi asi viete houby o BB a asi nikto z vas nikdy nevlastnil iny telefon ako nokia a SE
anonymous21.11.2008 - 11:20 Trvalý odkaz
vuaras: ja mam BB asi 2 roky, odkedy som dostal prvy, uz iny telefon nechcem, denne dostavam pracovne tak okolo 80 - 120 emailov, velmi casto cestujem, stale som online. Nic okrem skype a gmail som neinstaloval a ani nepotrebujem. Ked si budem chciet kupit fotak co vie telefonovat, tak si kupim klasicky telefon.
anonymous07.12.2008 - 21:46 Trvalý odkaz
ld: kde sa da kupit inde ako v t-mobile a orange?
anonymous19.12.2008 - 08:59 Trvalý odkaz
jano: nazdar chalani, mam bb 9000 a zaujima ma ze ci existuje aplikacia na stahovanie mailov do bb, alebo som odkazany na bb sluzbu
anonymous28.01.2009 - 13:27 Trvalý odkaz
dodomore: Chcem si kupit bold 9000,jedine co mi vadi a co som zistil je,ze navigacia ide iba cez google maps...Rad by som sa dockal odpovede od niekoho,kto tento fon ma,ci je tomu naozaj tak.V orange nevedia nic,podla mna nazivo ho v predajni nevidel nikto...velmi prosim,napite mi odpoved na moj mail...dakujeeeeem.
anonymous04.02.2009 - 15:31 Trvalý odkaz
Richard Hombauer: ZAKLADNE INFO prave aktualizovane na PRVY KONTAKT.
Diskusia premazana.
anonymous04.02.2009 - 18:30 Trvalý odkaz
Mailox: Možno to niekto nevidí ale tento fon ponúka viac ako len ve?kos? a odpor k nemu.Kazdy ma svoj názor a hodnotí pod?a iného gusta,ale ja osobne neh?adim na to,?i je fon ve?ký alebo malý.záleží mi hlavne na tom,ako sa mi bude písa?,?i sa nebude zle drža?,akým spôsobom sa môžem pripoji? na net,ve?kos? a rozlíšenie displeja,procesor a ram.BB ma jednozna?ne ve?ké plus s trackballom a podporu divx videi.je pravda že na nokii e51 si moste da? divx prehráva? a ide to to,ale BB ma lepší procak a to robí svoje.jediná vec ?o mi chýba,je prehliadac dokumentov a to rádio by ma až tak netrápilo.podporuje wifi a myslím si že tento fon si zaslúži pochvalu,lebo ponúka toho dos?.tak ako bolo písané,toto nie je len oby?ajný mobil a píšem to aj ked som zástanca symbianú.
anonymous04.02.2009 - 19:36 Trvalý odkaz
defluo: no ja odkedy som niekde videl ake telefony maju v japonsku, tak uz sa mi zda skoro kazdy europsky mobil ako zastarany smejd... ktovie o kolko rokov aj my tu budeme mat pekne male telefony s velkymi displejmi s velkym rozlisenim a normalnou, pripadne aj dotykovou klavesnicou... tie japonske vecka sa mi pacia... to je neuveritelne, co do toho dokazu napchat... a tu obal na dvd-cko = blackberry je brany ako vykonny mobil :D
anonymous04.02.2009 - 20:46 Trvalý odkaz
mailox: ja na tom nevidim nic vtipne...a ked sa ti chce ist kupovat fon do japonska, tak prosim...
anonymous04.02.2009 - 21:03 Trvalý odkaz
Arrow79: Chcel by som poopravit autora. Documents To Go aj v standardnej verzii samozrejme otvaraju dokumenty ulozene kludne na pamatovej karte. Dokuemnty sa daju editovat. Jedine, s cim si neporadia nativne je PDF. Tie sa daju otvarat iba z mailu.
Plus, prosim, konecne niekto opravte rozmery. Vyska 144? :D Az taka velka tehla to veru nieje ;)
Dalej trosku by som upresnil Media. Nieje to novinka, presne takto to bolo rozdelene aj v OS 4.5 na starsich BB. Novinkou je aplikacia Hudba, ktora ukaze len mp3.
Plus, rozdiely oproti starsej verzii OS a starsich BB. Konecne podpora VPN. A dost siroka paleta podporovanych zariadeni ;)
anonymous04.02.2009 - 23:20 Trvalý odkaz
gs: Tvrdenie autora ze 10 Mb je pri tomto zariadeni plne postacujuce povazujem za omyl!Skuste trochu skocit na net a skype a trosku prevetrat google maps,zaplacete nad tym,ze tmobile v 21. storoci ponuka "az" 10 Mb :-(
anonymous04.02.2009 - 23:53 Trvalý odkaz
Arrow79: Suhlasim. Mam BIS + OW klasik a miniem mesacne cca 30MB a to sa celkom krotim :) Btw odporucam BB Maps.
Celkovo na SK su BB sluzby totalne v plienkach.. :( Bohuzial. Za neskutocne prachy ponukaju velmi malo.
anonymous05.02.2009 - 10:52 Trvalý odkaz
Boris Búš: Ta vyska je preklep, ospravedlnujem sa. Inak co sa tyka 10 MB tak to bolo spominane v suvislosti s mailovou komunikaciou a obcasnym browsom. Je jasne, ze na plnohodnotne surfovanie, skype a ine je to zalostne malo. Preto bolo v clanku spomenute kombinovanie s datovym programom. Takze este raz, na mailovu komunikaciu tych 10 MB vramci BIS urcite staci.
anonymous05.02.2009 - 11:01 Trvalý odkaz
Arrow79: Boris podla mna nie. Ak by slo iba o text, ano, ale ak pojde aj o pracu s prilohami (cize citanie prichadzajucich dokumentov) tak nie :)
Ta vyska je tam od predstavenia ;) S tym sa netrap. Jaj, plus este jedna vec mi napadla. Cez kalendar sa da pridat viac budikov, staci zvolit pridat Nove upozornenie :)
anonymous05.02.2009 - 12:35 Trvalý odkaz
Richard Hombauer: chyby opravene, doplnene PDF. vdaka arrow. ;)
anonymous05.02.2009 - 20:18 Trvalý odkaz
kajs: no vuru nic moc
anonymous05.02.2009 - 22:37 Trvalý odkaz
gs: Prave v tmobile sa BIS kombinovat s datovym balikom neda !!! Rovnako sa neda zdielat na BB data s RI !!! Viem o com hovorim,presviedcal som ich ze BB ma vacsi potencial ako len mailovanie a oni stale dokola: "10 Mb je pre uzivatelov tychto zariadeni dostacujuci objem !" No pre mna teda nebolo,po pol roku platenia toho predrazeneho BIS som sa aj ked nerad rozlucil s BB a zobral iphone,kde zdielanie dat cudujsa svete funguje,takze som bez obmedzeni a este maily mi to srahuje zadara aj ked nie tak sikovne ale staci mi to.Je nieco zhnite v tom tmobile,co je to za choru politiku,ked niekto vo vedeni rozhodne, ze 10 Mb musi zakaznikom stacit :-( a oni chcu niekomu predat BB s 3g ? Ved ten mesacny limit minie za par minut...Je mi z toho zle,inak by som BB neopustil,je to sikocna masinka.
anonymous06.02.2009 - 09:25 Trvalý odkaz
Arrow79: Presne toto je problem SK operatorov. Za BISko ziadaju neskutocne prachy a pritom limity su otrasne. O unlimited data plane len mozme snivat, bohuzial.
anonymous06.02.2009 - 18:32 Trvalý odkaz
Arrow79: Este mam jeden dotaz. Repro v Bolde je fakt super, aj na zvonenia atd. Riso, mozes porovnat kvalitu s Nokiou 5800? Ktory je na tom lepsie? Dik
anonymous13.02.2009 - 02:01 Trvalý odkaz
felix: tento tyzden mi volal chlapik z orange a ponukal mi BIS za 5 ci 6 centov na 30 dni...vraj oslovuju zakaznikov, ktori maju zakupeny nejaky bb(u nich)
anonymous13.02.2009 - 02:28 Trvalý odkaz
Richard Hombauer: nahlas nehra nic lepsie nez Bold.
mozno Nokia 5700 a N76 mu mozu konkurovat. ;)
anonymous26.02.2009 - 10:27 Trvalý odkaz
Jano: Ja používam v BB navigáciu TrekBuddy. Je free. Ide super. Ve?a ?udí si myslí, že navigácia do BB ide len online. TrekBuddy používa kalibrované mapy uložené na SD karte. Celé Slovensko je už pripravené na stiahnutie na nete. Prepínam si medzi satelitným poh?adom, cesty, terén...
Neviem ?i sa to môže do tohoto príspevku ale pripájam linku: http://ahasvet.wz.cz/index.php?text=33-novy-atlas-slovenska-pre-trekbud…
anonymous01.03.2009 - 22:18 Trvalý odkaz
kovi8: prosim vas dal by sa niekde zohnat iny zadny kryt miasto toho kozeneho ???? pls odpovezdte
anonymous02.03.2009 - 21:31 Trvalý odkaz
marcelko: prosím o radu...momentalne používam N95, lepší fon som v živote nemal, ale život je zmena, spekulujem o nie?om inom ..ako funguje klasická autonavigácia v BB9000? v N95 slape ako digitalky...ako funguje na bolde? bateria vydrž? púrosím o radu...DAKUJEM priatelia
anonymous30.04.2009 - 16:28 Trvalý odkaz
Vale: BB Bold je asi dobry "telefon", skoda len ze mi ho slovensky orange nie je schopny dodat uz 2 mesiac!!!
anonymous01.05.2009 - 11:15 Trvalý odkaz
p4li: Tak a rozhodol som sa, ze si ho kupim :D .. po Nokiach ktore som doteraz vlastnil to bude zmena :D .. ale .. hral som sa s nim v skole ma ho spoluziak a je to nieco uzasne :) ...
anonymous13.10.2009 - 17:47 Trvalý odkaz
Rado: Ako je to s dostupnos?ou na icq? A ak sa chcem z BB 9000 pripojit na wifi, musím si nie?o aktivova? alebo sa sta?í bezplatne pripojit na domácu sie??
anonymous05.12.2009 - 23:48 Trvalý odkaz
Sandra: neviete ako funguje bold dovezný z ameriky , napríklad ak by som si kúpila z ebayu a je odblokovaný... teda aspon tak píšu , ?i teda pojde ak sa kupoval v amerike a pride do europy? :)
anonymous03.02.2010 - 13:15 Trvalý odkaz
ictus: dá sa niekde na Slovensku kúpi? tento ?isto nový fón???
anonymous07.10.2010 - 21:32 Trvalý odkaz
Linkin: V decembri som si ho chcel zobra? z orange a ešte ho nemali :( ale napr. tu http://www.alza.sk/blackberry-bold-9000-en-cerny-d148251.htmho dostaneš
anonymous25.12.2010 - 14:44 Trvalý odkaz
Misooo: prave som ho dostal a som veeeeeeeeelmi spokojny naozaj luxusny phone a najlepsia je hudba uuuuuzas!!!