- Späť na článok
- 404 príspevkov
Samsung i900 Omnia
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 28.07.2008 - 14:07
Cool chcem tento phone ! Kolko stoji ?
anonymous16.06.2008 - 12:19 Trvalý odkaz
Danci: Pecka, tento chcem
anonymous16.06.2008 - 13:44 Trvalý odkaz
Fizzy: Konkurencia iPhonu? Ako tak pozeram tak to nema dotykove pero. Ten krizik na zatvaranie aplikacii sa mi pozdava dost maly pri nepouziti pera.
anonymous16.06.2008 - 15:55 Trvalý odkaz
defluo: dalsi wanna be iPhone telefon... mne sa tie velke displeje nepacia, lebo casto sa mi stava, ze sa niekde telefonom opriem napr. o roh stola. nech uz ho mam vo vacku alebo na opasku. s takymto displejom by sa mi to stalo iba raz... a okrem toho, tieto telefony sa nedaju poriadne pouzivat jednou rukou... a ani nemam zrovna chut vzdy vyberat hentaku obrazovku, drzat ju v jednej ruke a druhou do toho klepkat prstom aby vsetci videli, co ja mam... keby to bolo uzsie a ovladatelne jednou rukou, tak prosim, ale toto je len taka napodobenina iPhonu
anonymous16.06.2008 - 16:52 Trvalý odkaz
zipo7: lebo casto sa mi stava, ze sa niekde telefonom opriem napr. o roh stola. nech uz ho mam vo vacku alebo na opasku. s takymto displejom by sa mi to stalo iba raz -- no to uz mi je len dovod, preco neist do velkeho displeja...
anonymous16.06.2008 - 17:27 Trvalý odkaz
defluo: to je teda dost dobry dovod, musel by som kvoli tomu mat nejake extra tuhe ochranne puzdro a to by este zvacsovalo uz tak dost velke rozmery. a okrem toho som este uviedol dalsie dva dovody : prakticky neovladatelne jednou rukou a neda sa vyhnut pozornosti ostatnych ludi... a ja nechcem, aby sa na mna kazdy pozeral ako prstom tukam do klavesnice a hovoril si : "hm, studentikovi kupili zbohatlicki rodicia hracicku" a takto to je u vela ludi, aj ked vacsinou to nahlas nepovedia.
anonymous16.06.2008 - 17:29 Trvalý odkaz
unived micindev: noo..nejak svizne to neposobi...LG to ani z tou podporou wm nejak neprehana...
anonymous16.06.2008 - 18:44 Trvalý odkaz
Fizzy: Zipo, tak pre teba su na trhu ine telefony ;)
anonymous16.06.2008 - 18:52 Trvalý odkaz
dodike: Ja si myslim, ze je to Samsung, nie LG... inac IPhone sa mi zda ovela lepsie vyuzity, co sa tyka dotykoveho displeja... a pre ZIPA odkaz... s IPhonom by ti displej nepraskol.... ibaze by si ho tiskal o roh narokom... disp. je z tvrdeneho skla....
anonymous16.06.2008 - 20:08 Trvalý odkaz
defluo: presne tak zipo, co si myslis, ze tie displeje su z cukru ? :DDD
anonymous16.06.2008 - 23:03 Trvalý odkaz
zipo7: FIZZY, DODIKE - vy parky, ja som citoval DEFLUOA, kt ma prispevok hned nadomnou! ja som za velke displeje. DEFLUO ich nechce. chapete? treba citat celu diskusiu :D a DEFLUO, rob si srandu :D
anonymous17.06.2008 - 08:40 Trvalý odkaz
defluo: inak aj tak nechapem ako to mohli nepochopit, ved si tam napisal, ze : "no to uz mi je len dovod, preco neist do velkeho displeja..." to si vsetci mysleli, ze sa hentak divne vyjadrujes asi :DDD
anonymous19.06.2008 - 19:25 Trvalý odkaz
hulo: vystrihnute zo specifikacii "xenónový blesk, autofókus, záznam " odkedy je autofokus s dlhom ó. To je nejaky poslovenceny vyraz? :)
anonymous20.06.2008 - 16:24 Trvalý odkaz
narakus: 1. komu sa nepacia riesenia s velkym displejom tak nech ich neriesi
2. ak ma niekto pocit, ze len iPhone moze byt super, tak sa riadne myli a aspon budu lepsie ceny pri konkurencnych bojoch
3. ak si take mobily niekto kupilen preto aby sa frajeril, tak prosim, kazdeho vec, ja osobne som len rad ze je tu konecne nieco aj take ako OMNIA i900, pretoze HTC a iPhone ma nevedeli "dostat" nakolko mi furt pri nich nieco chybalo
4. Samsung i900 Omnia je pre mna zatial ten najlepsi, ponuka vsade pritomne windows prostredie, aplikacie - gps na obcasne vylety po vikendoch, s tym spojene multimedia ako fotoaparat a prehravac medii, ultimativne riesenie komunikacie a v podstate za ludovu cenu pod 20k sk
5. ak Vam moj príspevok ide na nervy, popripade nieje dostatocne objektívny, tak viete kam Vas potom poslem a to do r***
anonymous21.06.2008 - 17:45 Trvalý odkaz
hulo: Plne suhlasim s narakusom, dobry nazor, konecne nekdo zhodil ten pridrb°°y iphone od deblinych amikov. Ved sa zobudte. iphone tam ma vlastny system, do ktoreho nedostanete ziadnu aplikaciu, ak aj ano urcite nejaku kupenu.
anonymous22.06.2008 - 16:13 Trvalý odkaz
Libertarian: Plny suhlas s tebou, ale ta cena pod 20k nebude ani nahodou. Zacne sa okolo 25. Jedine ze by si myslel bez dane.
anonymous22.06.2008 - 22:02 Trvalý odkaz
hulo: Pozri si slanok na mobilmaniii. Udavaju tam cenu ze by mohla byt okolo 15000 co by bolo velmi dobre a iphnu konurencie schopne
anonymous24.06.2008 - 01:44 Trvalý odkaz
hmmm: iphone tam ma vlastny system, do ktoreho nedostanete ziadnu aplikaciu, ak aj ano urcite nejaku kupenu.---najprv sa s iPhonom pohraj a zisti si o com to je.Aplikacii pre uPhon je dost..A nemusis platit........
anonymous29.06.2008 - 06:12 Trvalý odkaz
hrino: Kedysi som bol zasadne proti mobilom s OS. Prvé pokusy so symbianom (hlavne v nokiach) boli teda bieda.. Ako ?as plynul, tak aj ja som zmenil názor a kúpil som si ASUS P735 s WM6 a poviem Vám, nemôžem si ho vynachváli?, ale ?o je podstatné, bez WM už telefón nechcem ani zadarmo. Omnia bude pre m?a v princípe to isté, ako mám teraz, všetko ?ím ho výrobca prezentuje ako výnimo?ný bude viac-menej pre m?a nevyužite?né (5MPx fo?ák, GPS, to ich patentované menu TouchWIZ)...ALE... ma nie?o, ?o iným telefónom chýba a to je elegancia a štýl. Myslím, že parametre sú jasne všetkým, zbyto?né je polemizova? nad tým, ?i je 65k farieb dos?, alebo nie, ?i je rozlíšenie 240x400 dos? na tak ve?ký displej, alebo nie. Tak isto je asi zbyto?né sa pozastavova? nad spomenutým fo?ákom, lebo všetci dobre vieme, že 5MPx v mobile už je len marketing a nikto ma nepresved?í že, je to lepšie ako bežných 3,2 (vylepší to už len optika a opt. zoom, nie viac MPx). ?alšie polemiky sú na adresu HW klávesnice, poviem vám ?udia s dobrou SW klávesnicou viete napísa? SMS ove?a rýchlejšie ako na bežnom mobile. Ale aby to zas nevyznelo snobsky, že kúpim len pod?a toho ako vyzerá, tak samozrejme viem oceni? aj to ?o dokáže. Za najdôležitejšie plus oproti môjmu Asusu považujem samozrejme kvalitu zna?ky, ?alej výkon CPU 624MHz vs. 520MHz, RAM pamä? 128MB vs. 64MB, ?alej samozrejme úložisko až 8/16GB a pár ?alších drobností. Ale aby som len nechválil, má samozrejme ako každý jeden telefón aj nevýhody. Ako najvä?šie mínus považujem neprítomnos? stylusu (ak samozrejme nebude v balení, ?o ale nepredpokladám ke?že je prezentovaný ako ovládate?ný aj prstom), ?alej spomeniem, že pamä?ová karta sa vkladá pod batériu (asi si poviete ve? a ?o, ke? to ma 8/16GB, ale nie vždy budete ma? po ruke kábel a údaje dnu bude problém dosta?).
Na záver by som už len spomenul: verím, že si tento vynikajúci múdry aparát nájde svojich priaznivcov a ukáže amíkom ako majú vypada? múdre telefóny :)
anonymous07.07.2008 - 23:21 Trvalý odkaz
Audion: kamo v zivote si hadam iphone nevidel omnia sa vo vela veciach nan nechyta ale taktiez aj iphone...take intuitivne ovladanie mozes v omnii iba v snoch hladat...posraty WM neviem preco ale prave ten ma od dotykovych odradzal skusil som iphone a nelutujem
anonymous11.07.2008 - 02:03 Trvalý odkaz
rasto: chlapci, vsetko co pride po iphone bude len vylepsena napodobenina, mam ho tri mesiace a zatial som lepsi mobil nemal a to som ich mal naozaj dost, iPhone je kult a kopec manikov stale prenho vyvija aplikacie, ktore si pri woknach bude nutne kupit
anonymous15.07.2008 - 21:36 Trvalý odkaz
simumarek: To prostredie je viac ako dobre, a dokoncae ten telefon to najrychlejsie co som momentalne mal s wm. Musim panov zo samsungu len pochvalit.
anonymous15.07.2008 - 23:00 Trvalý odkaz
koky1111: Ty uz mas omniu??? Odkial a za kolko???
anonymous17.07.2008 - 20:28 Trvalý odkaz
zdeno: Úplne súhlasím s Audionom,ten iPhone je o dva kroky v ovladani ale aj v inych veciach vopred.Zase ma možno omnia nie?o lepšie.Ale pochybujem že sa to vyrovná iPhone 3G.
anonymous17.07.2008 - 20:39 Trvalý odkaz
zdeno: Tvoj ?lanok ...iphone tam ma vlastny system, do ktoreho nedostanete ziadnu aplikaciu...neviem ?i by si bol rad keby si tak tvrdo makal na tomto premakanom ba az dokonalom ovladani,chcel by si aby ti do toho ludia davali rozne aplikaci...chces kvalitnu???? kup si vsetky aplikacie 2/4 aplikacii budu zadarmo dalsie 2/4 budu do 10dolarov presnejsie.Takze tak :))
anonymous20.07.2008 - 15:32 Trvalý odkaz
ovca: Chlapci s iphone sa spamätajú, ked budú chcie? použí? iné aplikácie, resp, aplikácie a vylepšenia 3 strán ;), uvidíme ?o na to povie nokia.
anonymous21.07.2008 - 12:21 Trvalý odkaz
misob: vam uz s tych iphonov hrabe, ved to nema ani zakladne funkcie ktore vyzaduje bezny uzivatel telefonu u nas, ono to ani telefon nie je :-P
anonymous23.07.2008 - 21:32 Trvalý odkaz
Denisa: Niekde v Amerike a u sikmacov povedali,ze cool telefon, a blaznia sa za iPhonom ako divi. Je to cele o prehnanom a mozno aj skreslenom marketingu. Vznikla davova psychoza, a uplne bezdovodne. Tiez si myslim, ze iPhone vo svojej podstate nie je ani telefon.
anonymous26.07.2008 - 16:50 Trvalý odkaz
Roberto: Ako sa vola skladba ?o hraje v tomto videjku .. dik
anonymous27.07.2008 - 11:39 Trvalý odkaz
Amedeo: Uvazoval som takto o rok o SE g900,ale Omnia daleko vyhrala...Take daco by mi docela vyhovovalo...A ked som sa dozvedel ze Ajfoun ma problem z takou trivialnostou ako prenos akychkolvek dat cez BT do fonu,tak som ho hned zavrhol...Proste ma rakosnici po dlhej dobe zas oslovili.Myslim tym korejcov,kedze som bol v poslednej dobe vysadeny na SE,a Nokie.Keby este tak existovala trochu lacnejsia verzia bez navigacie a 3G,co ja nevyuzijem,ale zo vsetkym ostatnym,tak som na vrchole blaha.Tolko ja...
anonymous28.07.2008 - 14:11 Trvalý odkaz
riso: ZAKLADNE INFO prave aktualizovane na RECENZIU + VIDEO.
anonymous28.07.2008 - 16:48 Trvalý odkaz
riki: pre tych co nevedia o com pisu-teda iPhone loooooserov.. tento foun sa v niecom nechyta na iPhone ale vo vela veciach ho prevysuje a celkovo je urcite nad nim, tento foun je vyssia kategoria.. cena je 500 eur, to znamena ze u nas tak 25000sk, ale kto chce si k nemu najde cestu mudrejsie ako cez nasich obchodnikov..
anonymous28.07.2008 - 16:51 Trvalý odkaz
riki: ty vlastne ani nevies o com pises.. mala by si najprv o pristrojoch nieco vediet anie tu pisat take blaboly o marketingu.. OMNIA v zasade neni image foun, je len nahoda ze aj dobre vyzera, ale toto je vreckove PC.. iPhone je vselico ale najma kvalitny imidzovka co vela ludom bude max vyhovovat.. Omnia je ale dalej..
anonymous28.07.2008 - 17:40 Trvalý odkaz
tomopk: Recenzia je pekná. Chválim. Video je na nezaplatenie. :) Prekvapili má úžasné reakcie a celkovo funk?né napodobenie iPhonu. Telefón sa mi ve?mi pá?i. Škoda konektorov.
anonymous28.07.2008 - 22:50 Trvalý odkaz
dusan: Myslíte si,že displej 65 536 barev, 240 x 400 je normální na takovou pecku?,já myslím,že soudruzi v Koreji to trochu pos....To rozlišení Omnii úpln? a totáln? degraduje,jinak je to mooc dobry fon:
anonymous28.07.2008 - 23:35 Trvalý odkaz
swrfsdgfsfgg: Pozeram ze co prispevok to iny nazor.. len nechapem to porovnavanie s iphone, ten smeruje niekam uplne inam..
Fizzy - krizik na zatvaranie aplikacii je naozaj maly, riesil som to priradenim tlacidla fotoaparatu na CLOSE/OK
defluo - neviem ako tento fon, ale ja mam MIO A701 WM6 a ten sa ovlada jednou rukou uplne pohodlne. Prve dva-tri tyzdne ludia poskulovali co to mam aky pristroj, ale teraz po roku ci viac to uz ani nevnimam.
zipo7 - puzdro??..??
defluo - mam decentne kozene puzdro, na velkosti to teda nepridava a telefon sa mi pohodlne zmesti kamkolvek potrebujem. Len do plnej kapsicky na bicykli to netrepem nasilu ;) A co sa tyka toho cumenia - je mi fuk co si myslia ostatni o mojom fone, popravde je to pekna blbost. bud si budu mysliet ze mam super fon, alebo si budu mysliet ze mam priemerny fon, alebo si budu mysliet ze mam sunku. To radsej svoj mobil zahod :D
mal som iphone v ruke sice iba chvilu, ale nechytil ma.
Ani WM5 nie, WM 6 uz ano..
anonymous29.07.2008 - 12:27 Trvalý odkaz
stefan: neviem preco by mala byt cena od 15000 Sk a viac ak v CR ho ponukaju v cene okolo 11000 ceskych a v zahranici stoji okolo 450 USD
anonymous29.07.2008 - 14:17 Trvalý odkaz
tomopk: Pre?o? Lebo sme na Slovensku. :)
anonymous29.07.2008 - 16:09 Trvalý odkaz
Griever: Mal by som otázku na autora ?lánku: Video v rozlíšení
640x480 zaznamenáva iba s 15 fps, alebo zvládne aj 30 ?
anonymous29.07.2008 - 19:46 Trvalý odkaz
Samsung master: Risko, zabudol si v recenzii na dve najhlavnejsie plusy Omnie....vnutorna 8/16GB pamat sa da pripojit ako flash disk k PC a to, ze je DivX/XviD certifikovany, to jest, ze si nemusis filmy konvertovat do nejakeho trapneho h263/h264...
Skusal som na tom film v rozliseni 608x366 s datovym tokom 984kbps a sekal len pri scenach ked bol pohyb na celej obrazovke...ale zase musim spomenut jedno minus -> nepodporuje titulky... :-(
anonymous30.07.2008 - 01:34 Trvalý odkaz
riso: dakujem za upozornenie. doplnil som to. vzdy som na to pri pisani poznamok zabudol. :(
anonymous30.07.2008 - 15:08 Trvalý odkaz
riki: no je az zarazajuce ake ceny u nas niekedy obchdy nasadia, vid Armani bol v obchode za 23tis cca a pritom v jednom onlineshope stal13tis, momentalne je jeho cena 11tis.. tot asi k tym cenam na Slovensku..
anonymous30.07.2008 - 15:25 Trvalý odkaz
tomopk: Riso, zdá sa mi to alebo konektor na nabíjanie/slúchadlá je rovnaký ako v U600vke?
anonymous30.07.2008 - 19:26 Trvalý odkaz
riso: ano, myslim, ze od U600 je ten konektor stale rovnaky. Samsung pouziva uz len ten svoj novy alebo microUSB. v i900 je to ten vlastny.
anonymous03.08.2008 - 01:32 Trvalý odkaz
Martin: Telefon je to fajn ale nevim zdy byl dobry napada WindowsMobile.Prostredi je sice uzpusobene az na hlubsi urovne menu (predevsim podrobnejsi nastaveni) na ovladani vyhradne prsty,ostatne jinak to ani nejde...OMNIA tusim pouziva dotykovou vrstvu SAW jako iPhone ci LG PRADA.
Co jsem koukal na video tak i kdy ma 624Mhz CPU Windows jsou celkem line...nic moc tedy.
Samsung se mel na OS vykaslat uplne a udelat neco jako LG s FLASHovym menu.
anonymous04.08.2008 - 12:27 Trvalý odkaz
riso: ale to predsa robí. Samsung f480. Ja napríklad považujem za správne použitie windows. Najmä kvôli navigácií, ale aj iným programom.
anonymous06.08.2008 - 15:58 Trvalý odkaz
snukly: len blazon tu moze porovnavat iphon s omniou!smartfon s wm - so safari ! a co bateria? ako ju vymenis na iphone ? ale nejdem sa tu rozpisovat ked su tu ludia co tomu ani za mak nerozumeju !
anonymous11.08.2008 - 12:00 Trvalý odkaz
Audion: milujem tieto hadky,neni diskusia dotykoveho telefonu ktora by nepreberala iphone.Ale stve ma zte ludia porovnavaju iPhone ako nefukcny a nemali ho ani v rukach.k omnii mohli spravit menej zapusteny displej,a krajsie prostredie nie nejake hnede...
anonymous11.08.2008 - 22:35 Trvalý odkaz
Romano: Vsetkym by som rad povedal ze Omnia je zatial najpritazlivejsie zariadenie o ake mam zaujem, ma optimalne funkcie a podla mna ze ovela lepsi od IPHONU !!!!!!!
anonymous17.08.2008 - 00:49 Trvalý odkaz
rasto: Omnia je urcite perfektny telefon, (o WM ako o operacnom systeme radsej pomlcim) to nikomu neberiem. Napriek tomu ze mam iPhone a v nom kopec fantastickych aplikacii ZADARMO netvrdim, ze je najlepsi na svete. Je to imidzovy telefon a nie je pre kazdeho aspon nie pre tych, ktory nevedia co dokaze. Ak ste ho nemali nekecajte blbosti. To snukly: ak ti v iphone skonci baterka (tak asi po troch rokoch a to uz urcite budes mat dalsi alebo iny mobil) tak ti ju vymenia v servise:-D
anonymous17.08.2008 - 01:01 Trvalý odkaz
rasto: Ak sa aj Omnie za tyzden preda milion kusov, ak bude mat taku celosvetovu podporu internetovej komunity (a to asi nie je len o marketingu, ak bude stat pod 10 tis., ak Windows nebude padat a zamrzat tak potom klobuk dolu:-)