- Späť na článok
- 39 príspevkov
HTC Touch Dual (HTC 5500)
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 21.04.2008 - 12:43
blast3r: tie koncovky niesu len *@msn.com *hotmail.com ale aj @windowslive.com, ako mam ja ;)
anonymous21.04.2008 - 16:40 Trvalý odkaz
graffoo: no zrovna dnes som zistil, ze to moze byt aj live.no a podobne narodne domeny :) takze v podstate to plati vseobecne pre Live konto od Microsoftu...
anonymous21.04.2008 - 23:39 Trvalý odkaz
unived micindev: njn...hracky s widlami este potrebuju rocik, dva kym budu pouzitelne...
anonymous21.04.2008 - 23:55 Trvalý odkaz
samo: to si hovorim par rokov a stale nic :D
anonymous22.04.2008 - 10:12 Trvalý odkaz
ne_ray: Ahoj,
ak chces mozem ti poslat aplikaciu .cab ktora prehodi primarna na Abc a nie na XT9 ako je to v deffault. Inak WM je len zaklad ktory si kazdy musi upravit por´dla seb na toto vela uzivatelov zabuda a kritizuje WM bez toho ze by trebars skusili odinstalovat Cestinu alebo pozuili romku vylepsenu nejaky inym uzivatelom a vermi ze rychlost sa zlepsi uz len ked odinstalujes cestinu.
anonymous22.04.2008 - 10:13 Trvalý odkaz
Ne_RAY: Treba pozerat fora napr xda developers a je tam toho aspon 100 stranok postupy alebo rovno programy ako zlepsi kvalitu.
anonymous22.04.2008 - 10:15 Trvalý odkaz
Ne_RAY: Toto je len tvoj problem, ze si si nevybral 16 klavesovu klavesnicu, pretoze HTC na to myslelo a to je dovod preco vyraba 2 druhy modelov HTC Touch Dual a kazdy predajca oba tieto modely ponuka.
anonymous22.04.2008 - 10:39 Trvalý odkaz
graffoo: tak pojdem postupne:
1. presne toto je velka nevyhoda WM - na vsetko treba aplikaciu. dokonca aj na hromadne vymazanie kontaktov :D sorry ale to jednoducho nie je uzivatelsky privetive. a mojim cielom bolo zhodnotit mobil tak, ako je dodavany.
2. tak ako v bode 1 - hodnotil som stroj tak, ako bol dodany. tak je to najobjektivnejsie. mimochodom, viem o tom, ze v registroch mozes A2DP zapnut. v tomto htc je A2DP zapnute standardne! a ci rypanie sa v registroch zlepsi kvalitu, tazko povedat. to je skor HW chyba.
3. tu klavesnicu som nepochopil - akoze to ma byt moj problem, ze klavesnica je nepouzitelna? pochopil si vobec, co si myslel a napisal? ved mna netrapi, ze htc spravilo dve verzie. predava obe a v O2 je v ponuke len tato, s polovicatou qwerty. cize na SK sa clovek dostane do kontaktu najskor s touto verziou.
Ne_Ray nic v zlom, ale tento stroj nepochvalil ani kamarat - zaryty zastanca WM a v jeho pripade to uz znamena jedine...
anonymous22.04.2008 - 10:59 Trvalý odkaz
Ne_RAY: Podla mna clovek co chce uzivat mobil tak ako mu ho daju do ruky tak ten nech si kupi Nokiu s S40. Ten WM je tam preto tak spraveny aby si si sam vsetko prisposobil. Ja mam TyTN II z ORANGE a Touch DUAL s 20 klavesnicou a s vlastneho pozuivania kaisera viem ze tie tlacitka pouzivat nepozuivam a mne nechybaju a s TOUCH DUAL som max spokojny. Ak chces ten cab na vypnutie XT9 napis mi mail.
anonymous22.04.2008 - 11:01 Trvalý odkaz
Ne_RAY: Este k rychlosti, ja mam upravenu romku na Kaisery do DUTTYho WM6.1 a ze vraj je najrcyhlsia podla rekacii na forach ale poviem ze TOUCH DUAL je rychlejsi.
anonymous22.04.2008 - 11:33 Trvalý odkaz
graffoo: no ale ved preto som popisal, ake ma nevyhody. aby sa ludia pripravili na to, co vsetko budu musiet riesit dodatocne. netreba zabudat ani na fakt, ze v ramci legalnosti nie je kazde softverove riesenie zdarma ;)
rychlost je zbytocne komentovat - novym htc jednoznacne chyba graficky koprocesor, ktory ma uz aj vacsina dumbov.
dual by bol vyborny stroj ak by mal poriadne odladeny system (pomalost, casta nestabilita aplikacii a par funkcii, ktore maju aj dumby - vzdy sa musim zasmiat na tom, ze tak pokrocily operacny system nedokaze vybrat viacero kontaktov ci sprav naraz. nie v rade za sebou, ale nahodne) a kvalitnejsiu klavesnicu. stacil by o nieco vyssi zdvih a lepsie reakcie... no a samozrejme lepsiu konstrukciu vysuvneho mechanizmu. to je vsetko. ja WM neberiem jeho "vlastnost" ze si clovek musi doinstalovat 20 aplikacii, aby to bolo ako tak pouzitelne. k tomu si clovek musi zaratat aspon tyzden rypania sa v registroch a pre tych skusenejsich je k dispozicii mesiac skusania a prepalovania ROMiek a zistovania, ktora je ta najlepsia. no popravde mam ine veci v zivote na praci ako sa parat s mobilom. aj ked je to smart.
ked vidim, ako moze byt vyladeny WM v prevedeni Palmu, tak WM od HTC je jednoznacnym prepadakom...
anonymous22.04.2008 - 12:51 Trvalý odkaz
polus: WM bolo povodne urcene pre inu kategoriu ludi, ktori si dokazu poradit a prisposobit vsetko ako chcu. Ked vsak zacali davat WM operatori do akcii, je uz zla a neodladitelna rom pruser, lebo si to kupi aj clovek, co nevie co rom je, nie este aby ju menil. tu suhlasim s graffoom. ale napriklad htc tytn II ma vybornu a rychlu rom.
anonymous22.04.2008 - 13:26 Trvalý odkaz
borizz: No pripojim sa aj ja do diskusie. Ono zariadenia s OS si kupuju ludia, ktori ho chcu pouzivat ako prenosny doplnok k PC, to znamena web, maily, pracu s dokumentami a pripadne ine veci. To mas ako keby si si kupil PC a nemohol ho plnohodnotne pouzivat, pretoze so standardnym OS by bol takmer nepouzitelny prave kvoli rychlosti. Myslim, ze nikoho by nebavilo sa po kupe takehoto zariadenia hrabat po forach a hladat rozne, castokrat nie prave legalne, zaplaty, aby im ich pristroj fungoval ako tak na to na co bol primarne urceny!! Toto je velka chyba a neda sa to nijak ospravedlnit. Ja za seba mozem povedat, ze som kvoli mailovej komunikacii a kompatibilite chcel ist do WM zariadenia, ale uz by som nesiel. Ja totizto nemam cas neustale sa hrabat po webe a vyhladavat programy a toboz nie rozne ROM aby mi mobil fungoval tak ako ma. Preto som si kupil SE P1 a v zaklade dokazem plnohodnotne fungovat. Preco mi u SE staci nahodit 5 maximalne 6 aplikacii a mam vsetko co potrebujem?? U HTC by som prave na neustale upravy nemal nervy a ani cas...
anonymous22.04.2008 - 13:43 Trvalý odkaz
ne_ray: nebrandovany HTC TyTN II ano ale skus si romku z T-Mobile alebo dokonca orange ;)
anonymous22.04.2008 - 14:17 Trvalý odkaz
unived micindev: njn...wm vs ostatny svet je vecna diskusia..ja by som to prirovnal k niecomu inemu - clovek si moze kupit auto, sice nema rodokmen, ale ma papierovo vsetko co clovek potrebuje k zivotu - vysoky vykon, relativne zaujimavy dizajn, vela miesta v interiery atd atd - par slovami, aj ked nieje lacne, stale ponuka vela za malo penazi...po par dnoch pouzivania ale zisti, ze riadenie nieje tak presne akoby sa patrilo, interier nieje rieseny prakticky, posed nic moc s blbym vyhladom dozadu a este to aj cele hrkoce..vsetky plasty rezonuju, ked zatvaram dvere tak dosadnu zakazdym inac a ten vykon? hmm...400koni je dost ale nejak to nieje citit...uzivatel so skusenostami mechanika samozrejme vymeni vsetky narazniky, prilepi mracitka lebo to vyzera cool, nakupi sportove sedenie, namotuje slimaka pod kapotu, vsetko co hrkoce odstrani a nahradi tym co najde na ciernom trhu (ma prehlad kedze travi vela casu citanim nazorov ludi s tymi istymi probs) a nakoniec - TADAAA! cece mam daciu so zvukom ako 911, a ten komfort! bracho akoze setko recaro a cele som zfukol za 6 mesiacov!...pocujes tie basy? lol...ja by som za tie cashe radsej bmw 130 + par drobnosti
anonymous22.04.2008 - 14:34 Trvalý odkaz
graffoo: unived tak to si nadherne povedal. neda sa nesuhlasit ;)
anonymous22.04.2008 - 15:59 Trvalý odkaz
Ne_RAY: Preto ludom ako vy odporucam osta pri Nokii s S40 pripadne ked raz sa odvazite na nieco viac tak pre vas Nokia ponuka S60 (je to symbian OS) ma to vsetko co poterbujete a nebudete mat ziadne starosti s citanim for len to pripojite sputite raz za pol roka update a ta nokia si to vsetko spravia sama.
anonymous22.04.2008 - 16:41 Trvalý odkaz
Dermo33: Som majitelom HTC Touch a poviem vam ze to co som si tu precital je cira hovadina, akoze nic proti ale ten stroj je fakt peckovy, mas slabsi procesor a mensiu ram ako napriklad Nerayov Kaiser ale nepocitujem nic co si tu vyssie popisal, mobil je svizny, ziadne restarty, zamrzania, proste nic co by ma nejako obmedzovalo v praci.
To co si napisal o tom aute je krasa ale nemozes to prirovnavat k mobilu omg, ved ja nepoznam nikoho kto by si tam nenahral vlastne aplikacie a nemusis sa hrabat na forach staci ti 3-5 aplikacii ako mam ja a nic viac neriesim, vsetko bezi nadherne. A ak si spokojny s tym co mas super ale clovek by nikdy nemal byt spokojny lebo potom sa nikam neposunies.
apropo Klavesnica je uzasna, akoze http://pocketcm.com/keyboard.php si pozri nejake video alebo si to skus nahodit ako ja a umres a v zivote uz nepovies ze tomu mobilu chyba klavesnica, alebo ze dotykovy display nestaci na ovladanie celeho telefonu. omg mam rad chlapcov co to skusaju par dni a potom napisu recenziu ktora stoji vies za co....garantujem ti ze kazdy si to prisposobi svojmu obrazu a stahuje si tam SW, preboha naco by si si kupoval potom mobil s WM alebo inym OS? si nechaj 3310 na sms a volania ti predsa staci.
Dermo
anonymous22.04.2008 - 17:15 Trvalý odkaz
samo: graffoo,borizz,unived ani ja nie sme blbi aby sme si kupovali S40 a urcite vieme co je S60 :D,vyskusal som vsetko mozne,ale WM uz nikdy a to som mal par kusov este do Qteku a 2 od HTC,nikdy nikdy viac... nemozem si pomoct ale E-series su asi najlepsie co Nokia dokazala spravit a som rad,pretoze tym zlepsila N-series. UIQ mi moc nesmakuje,ale verim ze u 3.3 zmenim nazor :-),Linuxa som v Z8 alebo Z10 este neskusal,na Androida sa tesim a OS X v iPhone pouzivam,este stale si myslis ze by som potrebovat S40? :D,nepracujes nahodou pre pda.sk?Poviem ti,ze HTC Touch Cruise isiel velmi rychlo prec,este teraz lutujem ze som ho vobec vtedy kupil,skoda penazi a casu...
anonymous22.04.2008 - 17:25 Trvalý odkaz
graffoo: ved tento dual sa nepozdaval ani ninerovi (pre ostatnych majitel pda.sk)
dermo - prvy touch ma OMAP procak, ktory aj pri polovicnom takte je rychlejsi ako tento quallcom. tie dve zariadenia, aj ked su to vlastne bratia, sa absolutne nedaju porovnat.
neray - neplac, kludne zostan pri kaiserovi a dalej si pouzivaj WM, ja ti ho neberiem. ale buducich zaujemcov o tento fon treba popri vyhodach aj upozornit na to, co ich moze cakat ak sa vo WM nevyznaju.
anonymous22.04.2008 - 17:26 Trvalý odkaz
graffoo: pre informaciu - neray, dermo - mate tie htc s lokalizaciou a ROM customizovanou od O2? nemate, takze co riesite? ;)
anonymous22.04.2008 - 18:09 Trvalý odkaz
Borizz: Velmi sa zasmejem, ked mi niekto povie aby som zostal u S40, alebo presiel maximalne na S60. Ako ja Nokie moc nemusim, S60 mi kvoli x veciam nesedi. Sam som uvazoval volakedy nad tym, ci prejst na open OS alebo nie. Nakoniec som presiel na UIQ a po vyse dvoch rokoch so skusenostami s nim musim povedat, ze mi sadol najviac. Po 2 hodinach s WM na Touch Cruise, TyTN 2 a podobnych nemozem jednoducho povedat, ze su to dobre zariadenia. Nepovazujem sa za basic usera, komunikator vyuzivam denne na web, maily, komunkaciu a samozrejme volanie, spravy a multimedia. Na toto by mi S40 nestacila ani keby co, S60 mozno ciastocne ano, ale su urcite obmedzenia, cez ktore som sa neprekusol. A u WM od HTC by som asi najskor zosedivel, kym by sa mobilu uracilo vykonat to, co som po nom chcel. A myslim, ze take to prvotne hracickanie sa prejde kazdeho majitela, akonahle zacne taky komunikator vyuzivat na pracu a nie na hracickanie. Ak sa budem chcet hrat tak si kupim Lego a nie komunikator od HTC. To nie je skladacka, ale komunikator a jeho primarnou funkciou je poskytnut ciastocnu nahradu za PC vo vreckovej podobe. A to slimacie HTC nedokazu, pretoze su pomale!!!
anonymous22.04.2008 - 18:26 Trvalý odkaz
unived micindev: chlapci, pokoj, sak ja vam tie widle neberem...sam mam p525 a typhoon obaja s wm6...ale zaroven mam aj ine starosti ako zabijat cas hladanim odladenej rom, vyliecenej app co stoji za namahu instalovat a potom sa hambit to mydlo designovane bez stipky kreativity vytiahnut z vacku (ano, mobil nahradil naramkove hodinky - nieco teraz musi vyjadrit moju osobnost)...btw s Epocom som spriahnuty od cias psiona 3a, cez 5mx pro, series 7, r380, p800, p990, m600, p1...popri tom som v robote fasoval kdeake cassiopei a compaqi a bohvie co este - tie ale skoncili tam kam widle aj patria...
anonymous22.04.2008 - 19:03 Trvalý odkaz
samo: unived sorry ale ja sa blbehp WM nezastavam ;) takze si si ma asi s niekym splietol
anonymous22.04.2008 - 20:14 Trvalý odkaz
mato: obmedzenia S60 :?
anonymous22.04.2008 - 20:30 Trvalý odkaz
polus: jooj, kolko by sa dalo popisat o blbom OS X, na ktorom frci iPHONE. to je priklad uplnej hovadiny, ktoru si ludia kupia iba kvoli znacke. pritom sa na moznosti a funkcie WM nechyta ani z daleka.
anonymous23.04.2008 - 00:41 Trvalý odkaz
unived micindev: sry...fingerfart :D...bolo to mierene inam akurat mam dosrany zameriavac
anonymous23.04.2008 - 01:45 Trvalý odkaz
samo: Polus,ty nemaj zas blbe reci,kecas tu,kecas vo fotoalbume,nie som naozaj na teba zvedavy :-),KECAAAAAS a nevies o tom nic ;) citat si si precital upnu sracku a to ti aj ostalo
unived,pohoda :-)
anonymous23.04.2008 - 09:22 Trvalý odkaz
polus: samo pohoda, vytiahni ruku z nohavic a skus napisat aj nieco konstruktivne. Ja som dal svoj nazor, ze OS X nie je ani system a wm je uplne inde. a ty? napisal si kopu rovnakych slov a nic z toho. ale to je u teba normalka.
anonymous23.04.2008 - 09:25 Trvalý odkaz
graffoo: ano mas pravdu. WM je ovladanim stovky rokov za iphonom ;)
anonymous23.04.2008 - 09:36 Trvalý odkaz
polus: neviem ci sa mi to len zda, ale v teme o iphone si utocil na vsetko co je spojene s iphone. a teraz? ale sak beriem, clovek sa meni.
anonymous23.04.2008 - 10:07 Trvalý odkaz
samo: vidis polus kecaaaaas :)
anonymous23.04.2008 - 10:17 Trvalý odkaz
polus: hej? tak daj v com je iphone lepsi ako wm? vies, aby si nekeceal aj ty. aj ked neviem ci sa to u teba da? neda!!!
anonymous23.04.2008 - 11:09 Trvalý odkaz
graffoo: ved ano, iphone ma kopec nedoriesenych veci. ale ovladanie je to, co je zakladom uspechu iphone. ale nedoriesene bluetooth, chybajuce mms alebo wap a podobne veci su zas jeho nevyhoda. neexistuje idealny fon a ani idealny system...
anonymous23.04.2008 - 11:13 Trvalý odkaz
samo: polus,velka huba velka rit :-)
graffoo,dockaj casu a BT bude vyrieseny,MMS su,WAP sa tiez vraj riesi,takze uz neostane nic,co by si mu mohol vytknut :-)
anonymous23.04.2008 - 11:31 Trvalý odkaz
graffoo: to ja nehovorim, ze sa to neriesi. ale su to veci, ktore mali byt vyriesene uz v case vydania iphonu. predsa len su to veci, ktore ma kazdy obycajny fon ;)
vytknut mu mozem absenciu HW klavesnice, ktoru novsim FW nedorobia :D ale ta SW klavka je tiez v poho... fotak bez AF a diody je tiez velke minus a podobne. dokonale to nikdy nebude ;)
anonymous23.04.2008 - 11:35 Trvalý odkaz
polus: fajn, cize ovladanie je jedina vyhoda a dlasich sto nevyhod. inak samo ty si vzdy vedel dat argument. ja som napisal konkretne a ty tu pises o svojej riti. no dobre, mozno sa ti niekto prihlasi na inzerat.
anonymous23.04.2008 - 12:16 Trvalý odkaz
samo: :D polus,daj mi uz pokoj
graffoo,na prvy model ;) si zober ze s tym zacinaju a vo velkom,zistuju co ludia potrebuju,netreba sa spoliehat na to co Nokia urcuje :D...HW klavku nepotrebujes,opytaj sa Romana,za tie 3 dni si SW klavku oblubil ;)
Fotak bez AF zamrzi,ale ze by mi to nejak chybalo,1,2 fotky za mesiac ... :-)
anonymous23.04.2008 - 16:42 Trvalý odkaz
unived micindev: njn..je to tu...wm vs sym je sice tema vecna, ale porovnavat wm s iphone je uz ale fakt blbost