- Späť na článok
- 24 príspevkov
Pixel
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 13.09.2006 - 08:04
Atlis: No ja ho mam uz asi pol roka, klobuk dolu nad pracou programatora. Program je uzivatelsky velmi privetivy, ponuka vsetko potrebne na kvalitnu pracu s grafikou, retus fotografii, upravy a podobne su zabavou. V kombinacii s IrfanView ako prehliadacom a Pixelom ako editorom sa urcite nestratite.Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; en) Opera 8.52
anonymous13.09.2006 - 20:15 Trvalý odkaz
Mikullas: Kazdy grafik bude oponovat ze s Photoshopom sa rovnat nemoze ziadny program, koli jeho patentom na profesionalnu pracu (farby, polygrafia).
Ale na web a "prkotinky" do mobilov je to asi dobre.Opera/9.00 (Windows NT 5.1; U; en)
anonymous13.09.2006 - 20:49 Trvalý odkaz
Dunco: [citat]Mikullas: Kazdy grafik bude oponovat ze s Photoshopom sa rovnat nemoze ziadny program, koli jeho patentom na profesionalnu pracu (farby, polygrafia).
Ale na web a "prkotinky" do mobilov je to asi dobre.[/citat]
Keby si si pozrel zoznam funkcii zistil by si ze aj v tomto smere ma Pixel funkcie, ktore su vo Photoshope. Take veci ako Pantone farby, CMYK atd. nie su patenty firmy Adobe ale uplne inych organizacii a firiem, Adobe si za pouzitie tychto veci plati tak isto ako Corel a iny zakaznici.Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8.0.5) Gecko/20060802 Epiphany/2.14 SeaMonkey/1.0.3
anonymous13.09.2006 - 22:02 Trvalý odkaz
Mikullas: Myslim si ze PhotoshopCS2 nema 600MB len tak pre nic za nic oproti 12MB :DOpera/9.00 (Windows NT 5.1; U; en)
anonymous13.09.2006 - 23:19 Trvalý odkaz
Dunco: [citat]Mikullas: Myslim si ze PhotoshopCS2 nema 600MB len tak pre nic za nic oproti 12MB :D[/citat]
Riadna demagogia :) Ako programator ti mozem povedat, ze sa da napisat efektivny program ... tych 600Mb skor znie hrozostrasne, ale u niektorych ludi to asi navodzuje dojem ze to bude dobre, brrr :(
Photoshop sa kludne moze zmestit do 5Mb keby si programatori v Adobe dali zalezat, ale ved naco, kazdym rokom je novsi a lepsi hardware takze su lenivi a placaju to jedno cez druhe ... staci si pozriet specifikaciu PSD formatu a uvidite aky gulas v tom maju za tych 20 rokov vyvoja. To iste bude asi aj vnutri Photoshopu a dnes uz bohuzial nemaju sancu prepisat to v rozumnom case nanovo. Ak zacne podobny soft vznikat dnes, ma velku sancu ze bude modernejsi od zakladu, tym padom rychlejsi s mensimi narokmi na pamat, atd.
No trocha som sa nechal uniest, popozeral som este Pixel a myslim ze to potvrdzuje odstavec hore. GUI reaguje uplne promptne co sa o Photoshope neda ani povedat.Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8.0.5) Gecko/20060802 Epiphany/2.14 SeaMonkey/1.0.3
anonymous14.09.2006 - 00:16 Trvalý odkaz
Atlis: Chlapi, v prvom rade treba Pixel vyskusat a potom komentovat, je to plnohodnotny graficky program... Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; en)
anonymous14.09.2006 - 11:40 Trvalý odkaz
metatron: Pani,nechcem tu rozoberat ine progs,ale co taky GIMP?SonyEricssonW300i/R9A Browser/NetFront/3.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
anonymous14.09.2006 - 13:21 Trvalý odkaz
graffoo: [citat]Dunco: ... staci si pozriet specifikaciu PSD formatu a uvidite aky gulas v tom maju za tych 20 rokov vyvoja.[/citat]
Zabudol si dodat ze od verzie 7 si uz specifikaciu nepozries pretoze nie je volne pristupna ;)
Photoshop je moloch, ma tolko funkcii ze ak niekto tvrdi ze ho dokonale ovlada tak na 100% klame. Samotni spoluautori Mark Hamburg a Thomas Knoll povedali ze PS je uz tak funkciami napchaty program ze aj oni s istou davkou optimizmu mozu povedat ze ho ovladaju tak na 60%. Druha vec je ze ci clovek ktory pozna urcitu funkciu aj vie ako ju pouzit. Niekto bude namietat ze bez healing brushu v PS by nedokazal vyhladit vrasky na tvari. Omyl. Staci akykolvek program ktory vlada vrstvy, rezim sytost a gaussovske rozostrenie ;) a to zvlada aj GIMP aj Pixel. Niektori argumentuju ze PS ma super spravu farieb. No z radostou spominam na verziu 5.5 kedy bol vyslovene zakaz ju pouzivat pretoze mala CM odflaknute :D
Pixel nie je zly program. Ale obavam sa ze na pracu s fotkami z digitalu je drahy. Je tu GIMP zdarma. Zvlada to co Pixel, dokonca aj viac. A keby ludia videli co sa chysta vo verzii 3 tak padnu. Efekty vrstiev v PS alebo Pixel su len slaby odvar ;) a to je len spicka ladovca...
Fuj ale som sa rozkokosil ;) no ale pokial mate ludkovia zaujem o editovanie fotiek fakt skuste aj GIMP - www.gimp.org (windows verzia na gimp-win.sf.net) - je aj v slovencine...Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.4) Gecko/20060508 Firefox/1.5.0.4
anonymous14.09.2006 - 16:25 Trvalý odkaz
Atlis: graffoo s vyhladzovanim vrasok plne suhlasim, no to je tiez len spicka ladovca :D a ten kto sa pozrie na screeshoty GIMPu tak sa zlakne :D Povedat, ze ten ci onen program toho zvlada viac je trosku odvazne... ;) Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; en) Opera 8.52
anonymous14.09.2006 - 19:55 Trvalý odkaz
graffoo: Atlisko uzivatelske rozhranie je otazka zvyku. Clovek ktory nikdy nevidel Photoshop a nikdy nevidel GIMP to ma uplne jedno. S cim zacnes pracovat na zaciatku to si oblubis aj ked to bude mat zlozitejsie ovladanie ako konkurencia. A to nehovorim len preto ze robim teraz v GIMPe. Pracoval som v Photoshope, Photopainte. Rovnako som cez CorelDRAW presiel k Illustratoru a potom k Inkscape. Z AutoCADu do Inventora, neskor Pro/Engineer a potom do SolidEdge pretoze to zamestnavatelia tak chceli. Osobne si myslim ze ludia by sa mali prisposobovat rozhraniu a nie rozhranie im (nemyslim rozlozenie paliet a podobne) pretoze program je jeden a ludi su miliony. Nikto ti nespravi milion verzii UI pre kazdu osobu zvlast ;) Ale hovorim ze Pixel je fajn, ale pokial clovek este nic neskusil tak skor odporucam GIMP ;)Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8.0.6) Gecko/20060803 Firefox/1.5.0.6 (Swiftfox)
anonymous14.09.2006 - 20:01 Trvalý odkaz
Atlis: Plne s tebou suhlasim, ja sam pracujem denne s Photoshopom CS2, Pixel mam ako alternativu. Zatial nie som k nicomu inemu nuteny prejst. Okrem PS pracujem aj s celym balikom Adobe Creative Suit Standard (InDesign, PS, Illustrator, Bridge, Stock Photos) + Adobe Reader Pro, co by mi asi komplet GIMP neponukol... a hlavne je problem, ze tlaciarne zvacsa pouzivaju produkty Adobe, ci Corel...Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; en)
anonymous14.09.2006 - 20:40 Trvalý odkaz
graffoo: Atlis ale GIMP nie je balik aplikacii. Je to bitmapovy editor. Porovnavas neporovnatelne. Ale ak das dokopy GIMP, Inkscape a Scribus tak ziskas DTP studio zdarma. A pokial viem tak tlaciarne zvacsa beru bez problemov poriadne spravene PDF ;) aspon tuna v Trencine ;) A Scribus ma vynikajuci PDF export. Na urovni produktov Adobe. Ale ak je clovek odchovany na Photoshope tak Pixel je vyborny lebo ho v podstate imituje. Len mi ukaz lacnu alternativu k Illustratoru a InDesignu ;) Ale uz dost prekaraciek :D zivot je kratky ;)Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8.0.6) Gecko/20060803 Firefox/1.5.0.6 (Swiftfox)
anonymous14.09.2006 - 21:01 Trvalý odkaz
Atlis: Nemame dovod na take veci ;) Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; en)
anonymous16.09.2006 - 03:09 Trvalý odkaz
niner: tak som ten pixel skusil a je to uplny shit.. nedal by som za to korunu nieto este liter.. odrastol som na nelegalnom photoshope a toto je len pokus o lacnu imitacku, ak by ma daco prinutilo pouzivat legalny soft urcite nevrazim prachy do tohoto :P este aj ten clanok mi pripada skor ako reklama nez recenzia.. objektivne u mna ten soft prepada.. peniaze?? za toto?? keby to bolo free no nech.. ale to uz radsej gimpa.. ked bude v gimpe healing brush s radostou nan prejdemMozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.6) Gecko/20060728 Firefox/1.5.0.6
anonymous16.09.2006 - 12:40 Trvalý odkaz
Atlis: niner, ako spravny slovak by si si dal urcite za tie peniaze vrtat koleno vsak, pretoze inak by si toto nenapisal...Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; en)
anonymous16.09.2006 - 15:09 Trvalý odkaz
no dovol: to zasa nie.. ja mam aj legalne veci.. napr aj windoz ;) ale ked si mam predstavit ze gimp je zadara a vie toho ovela viac.. tak preco? ani ACD see nekupim ked viem ze irfanview alebo xnview co je zadara je lepsieMozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.6) Gecko/20060728 Firefox/1.5.0.6
anonymous17.09.2006 - 16:21 Trvalý odkaz
Atlis: To si fakt mozes predstavit... no test grafickych programov ukazal, ze to tak nie je ;)Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; en)
anonymous18.09.2006 - 10:20 Trvalý odkaz
graffoo: niner s tym windowsom pomlcim. keby nebol v cene tvojho pouzivaneho vybuchujuceho dellu tak si ho urcite nekupis ;)
Atlis, rad by som videl tie testy, mas link? A inak v jednej veci ma niner pravdu, Gimp ma v urcitych veciach navrch oproti Pixelu. Menovite SIOX (a dalsie nastroje na "inteligentne vybery", Healing brush, multiprocessing filtrov (to nema ani photoshop), lepsie nastavenia stetcov, skriptovanie, ovladanie (ziadny flame, ak ma pixel moznost menit kolieckom mysi radius stetca tak som ticho, ale nenasiel som to. Rovnako praca s vybermi - Gimp ma moznost neustale upravovat vybery az kym ich nepotvrdis, tazko sa to vysvetluje, musel by si vidiet, je to vec kvoli ktorej by som sa uz nevratil ani k Photoshopu), prichadzaju vektorove a efektove vrstvy, clipping paths a clipping masks a layer grouping. Pixel moze spomenut efekty vrstiev (ktore moc neuznavam lebo vacsina rado by grafikov s nelegalnym PS si mysli ze 2-3 efekty vrstiev typu bevel spravia "nadherny" dizajn), efektovy stetec a trochu lepsie riesene optimalizovane ukladanie pre web. Tam sa jeho vynimocne funkcie koncia. A to ze kopiruje ovladanim Photoshop by som skor videl medzi zacinajucimi uzivatelmi ako prekazku. UI Photshopu je vyborne, ale naucit sa ho je pre BFU velmi tazke pretoze nema takmer nic spolocne so zauzivanym rozhranim ala MS Office ktory vacsina obycajnych uzivatelov PC pozna. Tu dominuju programy typu ACDsee editor, MS PhotoEditor a podobne, ktore na beznu upravu fotiek stacia. A o upravu fotiek z mobilov sa hlavne jedna ludom co citaju tento server ;)Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.4) Gecko/20060508 Firefox/1.5.0.4
anonymous18.09.2006 - 22:36 Trvalý odkaz
Atlis: Asi pred tromi mesiacmi to bolo tusim na zive, skus pohladat... ;)Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; en)
anonymous23.09.2006 - 02:05 Trvalý odkaz
Pukan: Co pride v Gimpe 3.0? To akoze v 2012? To koho zaujima? LOL
[citat]graffoo: [citat]Dunco: ... staci si pozriet specifikaciu PSD formatu a uvidite aky gulas v tom maju za tych 20 rokov vyvoja.[/citat]
Zabudol si dodat ze od verzie 7 si uz specifikaciu nepozries pretoze nie je volne pristupna ;)
Photoshop je moloch, ma tolko funkcii ze ak niekto tvrdi ze ho dokonale ovlada tak na 100% klame. Samotni spoluautori Mark Hamburg a Thomas Knoll povedali ze PS je uz tak funkciami napchaty program ze aj oni s istou davkou optimizmu mozu povedat ze ho ovladaju tak na 60%. Druha vec je ze ci clovek ktory pozna urcitu funkciu aj vie ako ju pouzit. Niekto bude namietat ze bez healing brushu v PS by nedokazal vyhladit vrasky na tvari. Omyl. Staci akykolvek program ktory vlada vrstvy, rezim sytost a gaussovske rozostrenie ;) a to zvlada aj GIMP aj Pixel. Niektori argumentuju ze PS ma super spravu farieb. No z radostou spominam na verziu 5.5 kedy bol vyslovene zakaz ju pouzivat pretoze mala CM odflaknute :D
Pixel nie je zly program. Ale obavam sa ze na pracu s fotkami z digitalu je drahy. Je tu GIMP zdarma. Zvlada to co Pixel, dokonca aj viac. A keby ludia videli co sa chysta vo verzii 3 tak padnu. Efekty vrstiev v PS alebo Pixel su len slaby odvar ;) a to je len spicka ladovca...
Fuj ale som sa rozkokosil ;) no ale pokial mate ludkovia zaujem o editovanie fotiek fakt skuste aj GIMP - www.gimp.org (windows verzia na gimp-win.sf.net) - je aj v slovencine...[/citat]Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8.0.5) Gecko/20060802 Epiphany/2.14 SeaMonkey/1.0.3
anonymous23.09.2006 - 09:49 Trvalý odkaz
Mos: No dobre. Tak si ho teda stiahnem. Len aby som ho mal,keby náhodou. Ked už je so slovensky. Mozilla/5.0 (Symbian OS; U) Opera 9712 [Nokia N80/]
anonymous25.09.2006 - 12:47 Trvalý odkaz
graffoo: [citat]Pukan: Co pride v Gimpe 3.0? To akoze v 2012? To koho zaujima? LOL
Verzia 3 sa uz vyvija, ale naco sem vobec pises ked ta to nezaujima ;) hrajkaj sa so svojim malovanim ktore aj tak nemas legalne :PMozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.4) Gecko/20060508 Firefox/1.5.0.4
anonymous23.03.2007 - 11:39 Trvalý odkaz
palo: Robil som najprv s Photoshopom, ale ked prislo na legalizaciu sw vo firme, tak sme hladali lacnejsiu variantu a Gimp vyzeral byt trefou do cierneho. Pociatocna euforia opadla, ked som zistil, ze len take zakladne operacie ako je zmensnie / otocenie obrazka urobia obrazok pozorovatelne horsi ako to spravi Photoshop - zeby nejaky horsi algoritmus? OK, mozno si na to po case zvyknem, ale dnes som chcel nejaky obrazok otocit a s prekvapenim som zistil, ze Gimp to vie iba po 0,1 stupna - neviem teda ci sa to da niekde nastavit, nie som az taky borec, kazdopadne ma to nasralo, tak som sem napisal, aby sa mi trochu ulavilo.
anonymous15.07.2008 - 02:34 Trvalý odkaz
Fero: Hodte mi dáky názor na program Picasa..?i je to daky šmejd alebo ?o..:)