- Späť na článok
- 18 príspevkov
Nokia LD-3W + Navicore
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 03.07.2006 - 00:06
Jan T: Nokia LD-3W nepatri k najlepsim navigaciam, tak isto ako softver Navicore. Osobne mi na tom SW vadi velmi zvlatne ovladanie - uz som si nejako navykol na IGO a Navicore neviem prist na chut. Okrem toho sa mi zda displej beznych telefonov velmi maly na navigaciu v aute (a este k tomu nie je dotykovy) - v terene by to ale mohlo byt fajn. Tento balik rozhode nepatri k tomu najlepsiemu, co sa da na trhu zohnat a ja by som radsej trosku priplatil a kupil si poradne PPC (napr. Asus A636) a Igo 2006. Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; cs; rv:1.8.0.4) Gecko/20060508 Firefox/1.5.0.4
anonymous03.07.2006 - 13:50 Trvalý odkaz
riso: Ale existuje lepsie riesenie pre majitelov Nokii S60? Ja som zastancom viac rieseni v jednom. Aj ked suhlasim, ze s iGO je Navicore neporovnatelny.Opera/9.00 (Windows NT 5.1; U; en)
anonymous03.07.2006 - 15:23 Trvalý odkaz
Pendo: Lenze nie vzdy je lepsie "viac rieseni v jednom". Konkretne moj pripad - ale cim dalej toho bude viac. Pre moje auto je zariadenie so vstavanym GPS nepouzitelny, pretoze mam atermicke sklo. Cez toto sklo je signal zo satelitov velmi slaby. To iste robilo aj kamosovy na jeho aute. Preto som to vyriesil PDA + Garmin GPS 10 Bluetooth. Velka vyhoda je aj v univerzalnosti. Da sa pouzit s PC, Poceked PC a Palm.Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
anonymous03.07.2006 - 16:47 Trvalý odkaz
orgi: [citat]Pendo: Lenze nie vzdy je lepsie "viac rieseni v jednom". Konkretne moj pripad - ale cim dalej toho bude viac. Pre moje auto je zariadenie so vstavanym GPS nepouzitelny, pretoze mam atermicke sklo. Cez toto sklo je signal zo satelitov velmi slaby. To iste robilo aj kamosovy na jeho aute. Preto som to vyriesil PDA + Garmin GPS 10 Bluetooth. Velka vyhoda je aj v univerzalnosti. Da sa pouzit s PC, Poceked PC a Palm.[/citat]
Iba detail, ze existuju cipy, ktorym atermicke sklo nevadi a vedia si so zhorsenymi signalmi vnutri auta poradit.Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; en) Opera 8.54
anonymous03.07.2006 - 16:50 Trvalý odkaz
orgi: Rad by som sa spytal, na zaklade coho hodnotis zle navigacneho schopnosti tohoto cipu? Podla mna praveze patri k tomuto lepsiemu nadpriemeru.Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; en) Opera 8.54
anonymous03.07.2006 - 17:06 Trvalý odkaz
Jan T: Hodnotim to podla vlastnych skusenosti a hlavne preto, ze nema vstavany konektor pre externu antenu. To je jeho jedina a zaroven najpodstatnejsia chyba. Neviem, ci som posledny mohykan zakladajuci si na externom vyvode, ale pre mna je to dolezite. Okrem toho ma Nokia LD-3W dost velke problemy s niektorymi zariadeniami, konkretne BT stackom od MS v zariadeniach s WM. Stava sa casto, ze sa sama odpoji a vtedy je treba restartovat aj zariadenie, aj modul.
Vyhodou tejto GPS su naopak prijatelne rozmery a hmotnost, tiez vydrz vymenielneho akumulatoru (ked sa ide do prirody, tak si kupim bateriek kolko potrebujem za par korun a som zahojeny). Tiez sa mi pacia gumove nozicky, ktore zabranuju behaniu po palubovke v aute. Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; cs; rv:1.8.0.4) Gecko/20060508 Firefox/1.5.0.4
anonymous03.07.2006 - 17:13 Trvalý odkaz
Pendo: -> Orgi: A taketo cipi su bezne? Lebo Garmin podla testov nie je zla znacka a ani lacna a tato GPS 10 s BT si s atermickym oknom tiez moc neporadila. Ja ho mam na zadnom :o)Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
anonymous03.07.2006 - 17:28 Trvalý odkaz
Atlis: No k atermickemu sklu - mam ho na mojom aute a pouzivam/pouzival som Acer N35, ktory je medzi GPS viac menej veteranom s extremne dlhymi studenymi startmi a pod. a nemal som akykolvek problem s prijmom signalu ani v zastavanych oblastiach mesta. Problem pouzitia napriklal N70/72 a im podobnych zariadeni s diplejom o relativne malej uhlopriecke/rozliseni vidim skor v slabsej schopnosti zobrazenia detailov. No lenze ako som sa sam presvedcil, podstatnejsia je skor hlasova navigacia a na displej sa clovek velmi nepozera, aj ked niekedy je to nevyhnutne. Skor si clovek pozrie trasu pre predstavu pred cestou ako pocas cesty... Nove S60 v tomto vsak maju navrch, cize toto je skor drobny postreh, s ktorym treba ratat. Tie som zastancom nazoru jedneho zariadenia. PDA sa stavaju skor prezitkom a moznost vyuzitia smartfonu/komunikatoru ci dokonca obycajneho telefonu ako GPS je vitana. LD-3W je malicke, da sa hodit do ktorejkolvek priehradky v aute aj s CL nabijackou a je po probleme. Mne sa osobne casto stavalo, ze sa mi PDA (ktore som vyuzival len ako GPS) v aute vybilo a mal som po srande, pretoze som stratil vsetky data (samozreme novsie PDA maju NAND pamati a tym sa to nestane), kdezto na 99 percent ludia udrziavaju svoje fony nabite, ked sa vybije GPS modul, nic sa nedeje, da sa na nabku a hotovo. Este vacsia vyhoda je ak ma clovek GPS modul aj telefon jedneho vyrobcu a podla potreby dobija ci uz jedno alebo druhe... Takze ja tomuto rieseniu hovorim "ano"...Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; en) Opera 8.52
anonymous04.07.2006 - 00:53 Trvalý odkaz
Pendo: -> Atlis: Tak potom neviem kde je chyba. Asi nie je atermicke ako atermicke. Ja som to skusal na pilkingtonoch. Alebo je naozaj chyba v pouzitom cipe...Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)
anonymous04.07.2006 - 01:00 Trvalý odkaz
riso: na dialnici TT - BA som chytal asi 10 satelitov...to je slusne.
vyborne je vtesnanie N70-ky do volantu Fabie...drzi to ako hlupe aj pri uplnom otoceni volantom.
suhlasim, ze je hlasova navigacia podstatna, vyborne skusenosti som mal v sucasnom pripojeni BT handsfree ku N72. ostatnych cestujucich aspon navigacia nerusila.
LD-3W na palubovke drzi ako pribite, guma v spodnej casti je super.Opera/8.01 (J2ME/MIDP; Opera Mini/2.0.4062; cs; U; ssr)
anonymous04.07.2006 - 04:27 Trvalý odkaz
Ivo: Ja pouzviam Nokiu N70 a LD-W3 GPS Modul a aplikaciu TOMTOM. Je to super, perfektna navigacia!!!! Pouzival som to vyhradne v UK no teraz som to vyskusal aj doma, mam mapu Slovenska vratene PL,CZ a HU a musim povedat ze ma takato navigacia este nikdy nesklamala. Hudba buducnosti sa pomaly stava sucastnostou. Yea that's about it... Opera/9.00 (Windows NT 5.1; U; cs)
anonymous04.07.2006 - 10:15 Trvalý odkaz
Atlis: Ja mam Pilkingtony na Avensise, myslim ze je chyba skor v tom cipe...Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; en) Opera 8.52
anonymous07.07.2006 - 19:43 Trvalý odkaz
vlado: [citat]riso: Ale existuje lepsie riesenie pre majitelov Nokii S60? Ja som zastancom viac rieseni v jednom. Aj ked suhlasim, ze s iGO je Navicore neporovnatelny.[/citat]
uvadzat igo alebo smartmaps ako konkurenciu nebolo zrovna najstastnejsie. (to mozeme spominat aj navigatory Garmin).
okrem Navicore na S60 bezi Tomtom Mobile, Route 66, Wayfinder navigator.Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; Maxthon; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; FDM)
anonymous08.07.2006 - 00:26 Trvalý odkaz
riso: [citat]vlado:
okrem Navicore na S60 bezi Tomtom Mobile, Route 66, Wayfinder navigator.[/citat]
Wayfinder som skusal, ale kvoli online stahovaniu map je nevhodny do roamingu a este k tomu je nenormalne pomaly.
Route66 neponuka lepsie pokrytie nez Navicore, myslim, ze dokonca su velmi podobne. Takze zase ziaden pokrok. :-/Opera/9.00 (Windows NT 5.1; U; en)
anonymous29.07.2006 - 22:20 Trvalý odkaz
pepa: Už jsem ho odzkoušel na n6681 velmi dobrý,jediný co mi vadí,že výrobce d?lá ze zákaznika blbce a nep?ibalíl nabíje?ku na sí?.zákazník,který není po?ád v aut? si jí musí za 450k? koupit. S v?tšinou telofon? nokia nemá LD-3W kompatabilní nap.konektor.Já mam ale shodnou baterii a udelám si redukci.jinak opravdu spokojenost.Naviga?ní soft.mám TomTom 5.21.Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 2.0.50727)
anonymous02.09.2006 - 20:54 Trvalý odkaz
tomas: Prave som si precital prispevky a precital som toho dost aj na internete. Moj problem je ten ze som si myslel ze kupim a pouzivam ale ako tu citam je dost vela moznosti a ja som sa v tom uz stratil. Mam nokiu 6600 a chcem GPS. som v duline v irsku a som slovak takze by som privital abe maly alebo najlesie mapu celej europy okrem ruska. A neviem kto co ponuka ako sa kupuju alebo sthuju mapy ci mam zvlast kupit modul a potom mapy a aplikaciu alebo ako to vlastne funguje. vie mi niekto poradit a mozno aj cenovo napisat kolko cela ta sranda stoji... alebo staci nejake priehladne stranky kde si to najdem lebo zatial len tapam v tme. dik prosim napiste mi na mail ked si najdete cas budem velmi vdaci tcicak@gmail.com dikMozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; sk; rv:1.8.0.6) Gecko/20060728 Firefox/1.5.0.6
anonymous11.06.2008 - 05:08 Trvalý odkaz
caesar1987: Je mozne pouzivat tento gps modul na telefone LG KU990 Viewty? Dakujem
anonymous09.06.2010 - 11:26 Trvalý odkaz
jjaammoo: prosim o radu neviem spojazdnit pc navigator8 s nokiackym ld-3w