- Späť na článok
- 19 príspevkov
Diskusia: Poradňa: Kúpiť trojročný top smartfón alebo aktuálny model za tri stovky?
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Nightmare21.09.2019 - 15:27 Trvalý odkaz
Urcite radsej starsiu vlajku...
Tomas21.09.2019 - 16:37 Trvalý odkaz
Ak sa vieš dostať s staršej vlajke za dobré peniaze, ber radšej tú.
Nové low endy su síce míle napred pred tými z minulosti, ale vlajková loď je vlajková loď. A keď si raz na to zvykneš, ťažko sa vracia k niečomu inému.
LaRock21.09.2019 - 17:14 Trvalý odkaz
Xiaomi Mi9 128gb global za +-350e nie je o čom momentálne best buy , príp Mi9T 128gb global za niečo cez 300€ ak nechce výrez a lepšiu batériu https://mobilne-telefony.heureka.sk/xiaomi-mi-9t-6gb-128gb/, za 300 má aj minuloročnú vlajku mi mix 3 128gb
Karol Sendrei21.09.2019 - 22:00 Trvalý odkaz
iPhone 8/8 plus neni trojročný model. Ak sa dobre pamätám,tak bol predstavený v septembri 2017,to je len 2 roky 😀 a áno,ja tiež súhlasím s tým,že radšej starší vlajkový model 😀
stanleyjr22.09.2019 - 09:19 Trvalý odkaz
No ja by som to až tak jednoznačne nevidel, nehovoriac o konci aktualizácii Androidu po 2 rokoch, ale najmä dvoj až trojročná vlajka síce dnes výkonom stačí ale veľmi dôležitá vec je batéria a jej degradácia za tie roky, napr. niekde dva roky leží v krabici v sklade s vybitou batériou samozrejme ponúkajúci sa za super cenu. Tiež som vyskúšal takúto "super" ponuku a ulakomil sa v marci tohto roku za 120 EUR fungl nový HTC10 no a nedávno som ho musel poslať našťastie do záručného servisu na vymenu batérie ktorá nevydržala ani pol deň. Toto je výhoda iPhonu kde sa dá skontrolovať zdravie batérie priamo v menu, u Androidu táto užitočná funkcia stále chýba aj keď existujú spôsoby ako to zistiť samozrejme. Každopádne dva roky starý fón kupovať by som určite rozumne zvážil.
Len toľko moja skúsenosť a postreh.
marduk22.09.2019 - 14:17 Trvalý odkaz
Neviem, kde redakcia berie tie ceny, ale huawei p30 lite sa dá zohnať už od 260-270 € aj v overených eshopoch.
Simon23522.09.2019 - 15:36 Trvalý odkaz
Treba pozerať na ceny mobilov poriadne napr taky Huawei Mate 20 pro sa predáva za okolo 500 eur aj menej niekde a ponúka viac muziky ako 8plus a ku tomu všetko čo len potrebuje človek. Potom ja som si kúpil novy mobil Asus Zenfone 5z za 269 eur Snapdragon 845 a 6gb Ram a širokouhlý fotoaparát ktorý je premiérny ale za toľko koľko som ho kúpil neľutujem a je rok a niečo starý. Oplatí sa kúpiť staršiu vlajkovú loď ako mobil strednej triedy. Kúpi nejaký mobil strednej triedy za 300 eur a rok a pol môže zas dat 300 eur a bude pomalší a sekať ale keď je nenáročný tak smelo to strednej triedy vydrží aj dlhšie ale keď je náročný tak určite vlajková loď max rok a pol starý od vydania. Lebo vykonovo sa už Xiaomi Mi9se vyrovná S8.
LaRock22.09.2019 - 17:53 Trvalý odkaz
In reply to Treba pozerať na ceny… by Simon235
ved toto som pisal aj ja, dokonca som tu dal aj tipy na Mi9(nieco okolo 350 sa uz zohnat 128gb verzia da) ci starsiu mi mix 3 co su perfektne kupy do 300e a ma za to uz len z principu zminuskuju ,aj Tebou spominany asus je celkom fajn volba za tu cenu ako no comment
Simon23522.09.2019 - 19:49 Trvalý odkaz
In reply to ved toto som pisal aj ja,… by LaRock
Ten Asus už bol v akcií ale už nieje ale radšej dam o 130 eur viac ako na opravu displeja starého mobilu :)
mental.disease22.09.2019 - 21:09 Trvalý odkaz
Chalan che mobil za 250~300€. Prečo mu radíte fony za 350~500€.
Samsung A40 or iPhone 8. Totálne extrémy 🤔
Kúp si LG V30, alebo LG V20 a budeš vysmiaty jak lečo.
scotty22.09.2019 - 22:50 Trvalý odkaz
Mental top postreh 😀 naprosto stebou súhlasím
Simon23523.09.2019 - 00:00 Trvalý odkaz
Vyjadroval som sa tak všeobecne ale poradiť mu do 300 eur ťažko možno taka Motorola One vision nový mobil ale keď chce bazarovi mobil tak sa da nájsť Huawei p20 pro Mi9T a S9 note 8 takže je výber široký ale z nových smartfón 2019 by som bral Motorola One Vision. Potom je tu výpredaj na hej.sk Huawei p20 315 eur potom Asus zenfone 5z za 340 eur .
Martin23.09.2019 - 15:17 Trvalý odkaz
od zajtra v O2: Huawei P20 64 GB za 264 eur
XiaomiManiac23.09.2019 - 19:35 Trvalý odkaz
To som jediny komu tato poradna pripada ako "zle oznacena" platena inzercia? Udajny Juraj sa pyta v juli, odpovedame mu v septembri ... zeby koncom augusta neobhajilo jedno z ospevovanych zariadeni svoju premrstenu cenu? ktora by mimochodom bola viac ako dvojnasobna oproti tomu na co sa pytal?
Ma vobec zmysel, aby si ten co sa pyta precital takuto reakciu? "Ak sa pozrieme napríklad na trojročný iPhone 8 alebo 8 Plus, zistíme, že im parametrovo nič nechýba"
Ako vazne? Jednak su to 2 rocne telefony a druhak, fakt im nic nechyba? Screen to body ratio 65%, ja tam vidim len jednu kameru, 750 x 1334, 15 W nabijanie ma dnes niekoho ohurit? Navyse ked nabijacka takeho vykonu nie je v baleni a treba do nej este investovat nemale peniaze?
Toto je tendencny clanok a stale je to len o tom istom, Samsung, ci Apple. Ak by autor chcel skutocne poradit, tak LG V30 za nieco malo nad 300, alebo z Ciny si moze doslova preberat Mi9 SE, Huawei P20, Honor Play, Asus Zenfone 5z ...
Ide to s vami dole vodou s tymi clankami.
ML23.09.2019 - 22:00 Trvalý odkaz
In reply to To som jediny komu tato… by XiaomiManiac
Musíš sa lepšie kuknúť, minimálne na tie kamery... ;-)
XiaomiManiac23.09.2019 - 22:50 Trvalý odkaz
In reply to Musíš sa lepšie kuknúť,… by ML
S Pluskom ani nepocitam, skoro 700 eur za 2 rocny model? To je uz riadny ulet a fantazirovanie autora nad povodnou otazkou.
ML24.09.2019 - 10:21 Trvalý odkaz
In reply to S Pluskom ani nepocitam,… by XiaomiManiac
V pripade iPhonu dvojrocny model skoro nic neznamena. Software mas ten isty, rozdiely vo vykone skoro nezbadas, fotit to na mobil foti obstojne.
Ja som kupil 8 plus manzelke, lebo jej vyhovuje iOS (mne nie) a zatial sa jej nechystam kupovat novsi, lebo zaroven si zvykla na snimac otlackov a soudruzi z Applu to do novsich iPhonov nedali. Preto niekomu moze vyhovovat prave 8 a 8 plus.
XiaomiManiac24.09.2019 - 19:38 Trvalý odkaz
In reply to V pripade iPhonu dvojrocny… by ML
Ja nespochybnujem, ze niekomu moze vyhovovat vintage design aj so vsetkymi jeho parametrami za konkretnu cenu, ja spochybnujem poradnu v style novy telefon za 300 alebo niekolkorocna vlajka (kedze pan stanovil cenu, tak predpokladam ,ze v tejto cene uvazoval aj o starsej vlajkovej lodi a je jedno, ci nova alebo bazarova) ... a ty mu poradis 2x drahsi telefon. Pri S10e este by som prizmuril oci, ale taka IP8 kde je pomer cena\vykon cele zle sa mi to javi ako vsunuta reklama, a absolutne nechapem, ako sa taky telefon moze dostat do odporucania. V cenovej hladine stanovenej Jurajom sa este predava 6s, ale obhajovat kupu tohto modelu ... trapne by mi bolo aj za autora.
ML24.09.2019 - 20:43 Trvalý odkaz
In reply to Ja nespochybnujem, ze… by XiaomiManiac
No ja som pochopil, že na tie vlajkové tá 300 € hranica neplatí.
A tiež si myslím, že ak sa niekomu páči iOS, tak tá kúpa je OK.
A to hovorím ako priaznivec Androidu... ;-)
Mimochodom, akurát došla aktualizácia na iPhone verzia 13.1. Nejak skoro :-)