- Späť na článok
- 21 príspevkov
Diskusia: Facebook a Instagram budú upozorňovať na nepravdivý obsah
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Wayne22.10.2019 - 18:13 Trvalý odkaz
... okrem nezmyslov sirenych politikmi :)
rtg23.10.2019 - 09:56 Trvalý odkaz
Tak sme sa dočkali, 1984... :)
Tomas23.10.2019 - 16:19 Trvalý odkaz
O chvilu tu budeme mat cenzuru a totalitny rezim...
Wayne23.10.2019 - 22:24 Trvalý odkaz
Páni, aký 1984, aká cenzúra? Vy veríte alternatívnym nezmyslom a fake news? :D
Tomas24.10.2019 - 08:40 Trvalý odkaz
Kazdy nech sa rozhodne sam, comu veri, nemusi si mi nikto diktovat a co chcem alebo nechcem vidiet.
***Edit: "Kazdy nech sa rozhodne sam, comu veri" Tymto som mal na mysli hlavne temy, kde je tazke jednoznacne povedat a rozlisit, co je alebo nie je pravda. Temy ako politika, nabozenstvo a tak podbne. Je ich viac. Neobhajujem tym ziadne hoaxy, konspiracne teorie, nenavistny obsah, polopravdy ani klamstva a ani nemam zaujem ich na socialnych sietach (a inde) vidiet.
A ak sa ukaze, ze tento filter obsahu bude fungovat spravne a bude ku prospechu, velmi rad zmenim nazor. Zatial som vsak skepticky, to je vsetko. Cas ukaze.***
A dalsia vec je, kto a ako bude overovat, co je/nie je fake news. FB nema absolutne ziadnu doverihodnost po vsetkych tych unikoch a skandaloch a preslapoch, takze mam verit Facebooku, ze tu bude spravne filtrovat obsah?
Wayne24.10.2019 - 12:17 Trvalý odkaz
In reply to Kazdy nech sa rozhodne sam,… by Tomas
Odpadnem :D ... " Kazdy nech sa rozhodne sam, comu veri," no áno, keď niekto chce veriť nezmyslom s klamstvám nech im verí. Pravda sa dá overiť jednoducho, sprevádzajú ju fakty voľne dohľadateľné :) keď niekto šíri strach a prekrutené nezmysly musí za to niesť zodpovednosť. No keď niekomu stačí pocit že má svoj názor... :D
Tomas25.10.2019 - 11:49 Trvalý odkaz
In reply to Odpadnem :D ... " Kazdy nech… by Wayne
Tu je skoda nieco napisat na tomto fore, lebo hned tu davate rozumy. Internet je roky rokuce od jeho vzniku plny hluposti, hoaxov a nezmyslov a odrazu to chce Facebook (ktory ma kredibilitu bliziacu sa nule) zmenit a rozhodovat, co je a co nie je pravda?
Podla coho to budu filtrovat? Kto to bude filtrovat? Kto zabezpeci, ze to bude nestranne a korektne? Ake budu kriteria?
To sa fakt nikto z vas nepytat taketo otazky a hned proste so vsetkym suhlasite a este mna mate za blbeho?
Ja som len proste skepticky, ze nejaky algoritmus to bude vsetko robit spravne...
A ano, tak ako pises, pravda sa da viac-menej vzdy celkom lahko najst, tak naco potom potrebujeme FB, aby to robil za nas?
Doteraz som ta mal dlhe roky za celkom rozumneho a nestranneho na tomto fore, ale v poslednom case...
Wayne25.10.2019 - 17:15 Trvalý odkaz
In reply to Tu je skoda nieco napisat na… by Tomas
Kriteria budu taketo. Pravda = Ponechat. Loz = Zmazat. Loz je vymyslena udalost, nepravdive interpretovanie faktov. Niekto zdiela fotku stiahnutu zo stranky festivalu s textom, toto robia migranti. Je to loz, FB ju skontroluje a fotku stopne. My to vieme urobit, nevedia to urobit ale ludia castokrat nam blizki i rodina a veria kadejakym sprostostiam o skaze sveta, ktora akosi neprichadza. Potrebujeme aby to FB robil za nas, aby sa k lziam nedostavali naivni ludia, ktori si tu pravdu nevedia, alebo skor nechcu najst. Je mi jedno co si o mne myslis, nepoznam ta, preco by ma to malo zaujimat. Ani tu uz nereagujem velmi kvoli ludom ako je ten klaun z cinskych eshopov a aj kvoli ludom ako si ty, co nie su schopni zaujat stanovisko voci lziam a radsej si urobia nazor podla toho comu veria, nie podla toho co je skutocne pravda. :)
Tomas25.10.2019 - 18:00 Trvalý odkaz
In reply to Kriteria budu taketo. Pravda… by Wayne
Len sa spytaj sam seba, kde beries tu 100% doveru vo Facebook, ze si myslis, ze ten "algoritmus na pravdu", bude fungovat aspon na 90%. Ani statne institucie, media atd. castokrat nevedia co je pravda. Ako to ma vediet Facebook? Specialne som zvedavy, ako bude vediet rozlisit pravdu ohladne politiky, alebo nabozenstva, ci existuje boh, ci existuje Yeti, alebo ci je pravda, ze exituju len 2 pohlavia alebo 3 alebo 10, alebo ci mimozemstania spolu s Rusmi ovplyvnuju americke volby (to je zart) a podobne. (samozrejme bude vela oblasti, kde to bude mat lahke a fungovat to bude a bude to uzitocne) A mozno som sa v prvom prispevku zle vyjadril, ked som napisal, ze nech kazdy veri comu chce. Ale je vela tem, kde sa pravda hlada naozaj tazko a mal som na mysli hlavne tie, preto som to tak blbo sformuloval. Proste tomu moc neverim. Hlavne ak vezmem v uvahu vsetky tie kauzy, ktorymi FB za posledne roky presiel. Nic viac. Neobhajujem ziadne konspiracne teorie (ktore neznasam), ani polopravdy ani nenavistny obsah ani nic podobne.
A obzvlast tu nestojim o nejake internetove dramy a hadky (aj ked niekedy sa dam vyprovokovat, som len clovek)
A pre pokoj v dusi mna aj viacerych inych pouzivatelov som upravil a upresnil moj prvy prispevok.
A ani neviem naco sa o to vlastne staram, ked FB takmer nepouzivam.
Matej24.10.2019 - 21:46 Trvalý odkaz
lol, klasicke vyplakavanie vecnych paranoikov. Ked kokotlebovci siria donebavolajuce kokotleboviny, vtedy je FB super nastroj. Ked Blaha banuje rad radom akykolvek komentar s naznakom co i len najmensieho nesuhlasu, to je vsetko v pohode.
Ked FB ako sukromna firma zacne rozhodovat, ako nalozi s kontroverznym obsahom sirenym pochybnymi osobami, ktory v konecnom dosledku moze zhorsit uzivatelsky zazitok ostatnych uzivatelov (nebudem vysvetlovat preco hoaxy mozu byt nebezpecne pre celu platformu), tak zrazu hlavy kricia co si to ten hnusny, kapitalisticko-imperialisticky FB dovoluje.
Zasnem nad uvazovanim niektorych ludi.
Tomas, niektore hoaxy su overitelne do 5 minut - poslednou dobou boli v kurze clanky s titulkom ako migranti nieco pred par dnami/hodinami/minutami znicili, niekomu ublizili, sprevadzane sokujucou fotkou obete, zniceneho majetku, ciernej hordy. 5 minut googlenia a zistis, ze nic take sa neudialo, fotka pouzita z 10 rokov starej udalosti z opacneho konca sveta. Toto je pre teba taky problem overit?
Ver si comu chces, aj ze 2+2=5, len to nikomu nevytrubuj, vacsina populacie na to neni zvedava. Zavri sa do pivnice, pozvi si tam rovnakych ako ty a klude si tam uctievajte svoje polopravdy, ktore sice realne niesu, ale mohli by byt.
Pre ostatnych, ktori si chcu precitat nieco kostruktivnejsie, P. Zandl to nazyva "Sledovaci kapitalizmus"
https://www.marigold.cz/item/sledovaci-kapitalismus?fbclid=IwAR16S1k2uR…
Tomas25.10.2019 - 11:54 Trvalý odkaz
In reply to lol, klasicke vyplakavanie… by Matej
Ved ja s tebou suhlasim. Len nechapem, naco, ked je vsetko tak lahko dohladatelne a ked su vsetci taki inteligentni... naco potom potrebujeme nejaku cenzuru obsahu? Ked si to vie kazdy za 5 minut overit?
A druha vec, to mas fakt taku slepu doveru vo Facebook? Bude ten algoritmus taky dokonaly, ze to vsetko odfiltruje spravne?
A ano, radsej budem najprv skepticky a pytat sa otazky, ako nieco slepo hned odsuhlasim. Od kedy je toto nespravny postoj?
A tento tvoj nenavistny postoj a zatvaranie do pivnice mozes aplikovat na sebe. Nechapem, co hned takto utocis na ludi. Mas so sebou nejaky problem? Ti co tu hlasia korektnost a pravdu su vzdy takto utocni a prchki, ked len trosku niekto nesuhlasi s ich nazorom. Sa zamysli.
Knoxville25.10.2019 - 12:10 Trvalý odkaz
In reply to Ved ja s tebou suhlasim. Len… by Tomas
Tak,teraz si sa tu pekne opustil a poplakal si si,akí sú všetci zlí,prchkí,útoční a neviem čo ešte. Takže šup späť k lopate,kde môžeš naďalej polemizovať o tom,či tá jama,ktorú si vykopal, je dostatočne hlboká. Ty "internetový skeptik"... 😃
Tomas25.10.2019 - 12:22 Trvalý odkaz
In reply to Tak,teraz si sa tu pekne… by Knoxville
Skoda slov...
Vsetko su to normalne, relevantne otazky, ale ludia tu maju potrebu hned na kazdeho utocit a pritom mat plnu hubu kecov bez bez toho, aby napisali nieco k veci, alebo prezentovali nejaky fakt. Ty uz radsej nic nepis. Vzdy pises blbosti a snazis sa robit z ludi srandu a zakazdym si k smiechu.
Knoxville25.10.2019 - 12:29 Trvalý odkaz
In reply to Skoda slov... by Tomas
Podľa seba,súdim Teba. Ty šašo počmáraný. Internetový Troll.. 😂😂
Matej25.10.2019 - 22:17 Trvalý odkaz
In reply to Ved ja s tebou suhlasim. Len… by Tomas
"ked je vsetko tak lahko dohladatelne a ked su vsetci taki inteligentni" tuto ta poopravim - prva cast vety plati, druha nie. zialbohu ci chvalabohu.
Nemam vobec nenavistny postoj, mne je popravde srdecne jedno kto si co bude robit. Hlavne je, aby si to robil na svojom piesocku. Lezne dnes sa kazdy svojou hlupostou potrebuje pochvalit, vykrikovat to do sveta. Potom tu mame ludi, co kricia ze Zem je plocha. Ze Savo lieci rakovinu. Ze holokaust sa nestal a vsetko su to rozpravky o 6mil mydlach. Je komplexna doba, je velka sanca, ze na akykolvek, aj banalnejsi problem, jednoduchy clovek, ktory nie je z oboru jednoducho nema dost informacii, aby ho mohol objektivne vyhodnotit a vyriesit. Ale prave naopak, vidno cim viac radikalnych, zarucenych informacii od ludi, ktorym by si nezveril vlecku hnoja. Mat nazor na vsetko je pravo, nie povinnost. Dunning-Kruger efekt zaziva novu renesanciu, aspon ja mam zo svojho okolia taky pocit.
A stale si nemyslim, ze FB bude 'cenzurovat' nabozenske, socio-ekonomicke, a ine, tazko kvantifikovatelne temy. Neznamena to, ze sa z FB stane jednostranne zamerany dezinfo web. Podla mna ide o to, aby si FB zase trosku vybudoval 'doveryhodnost' tym, ze jednoznacne bludy bude oznacovat ako 'FAKE'. Priklad takej spravy som ti uz uviedol. Nemyslim si, ze ked budes poukazovat na vojnu v Syrii napriklad, tak budes 'cenzurovany' a 'zabanovany'. (Nehovorim, ze sa to nestane niekedy v buducnosti :D ). FB potrebuje zarabat, aby zarabalo, potrebuje ludi. Aby tam ludia ostavali, musi nieco pre to robit. Toto je podla mna jednym z opatreni, ako sprijemnit uzivatelsky zazitok ludom na FB
Tomas26.10.2019 - 13:14 Trvalý odkaz
In reply to "ked je vsetko tak lahko… by Matej
Ked to napises takto a neposielas hned ludi, aby sa zatvorili do pivnice, znie to ovela lepsie. Suhlas a palec hore.
Tomas25.10.2019 - 12:38 Trvalý odkaz
Cakam, kedy uz konecne napises nieco k teme:)
Alebo mi zas budes pisat sukromnu spravu ako pred rokom na starom webe a nadavat mi tam do k***tov ako to ty rad robis, len za to, ze mame iny nazor? Pis nieco potom o internetovych trolloch... (reakcia na Knoxvilla)
Knoxville25.10.2019 - 13:02 Trvalý odkaz
In reply to Cakam, kedy uz konecne… by Tomas
Súkromné správy boli zrejme strata času. Lebo si sa posral,a neodpisoval si. Ale aj tak som sa na Tebe pobavil a mimochodom, bavím sa znova. Tak už tu nevyplakávaj že som Ti nadával a zrejme nie som jediný. Ty plačko a internetový hrdina v jednom.. 😃😃
Tomas25.10.2019 - 13:11 Trvalý odkaz
In reply to Súkromné správy boli zrejme… by Knoxville
Pokracuj dalej, v praci sa na tom svetci dobre bavime:)
Knoxville25.10.2019 - 13:19 Trvalý odkaz
Všetci sa na Tom bavíme,okrem Teba.😃 Čo si niekde schovaný,ako voš pod chrastou. A môžeš na to zobrať jed,že v tom budem pokračovať. Veď predsa takým nímandom ako si ty,treba ukázať,kam patria....
Tomas25.10.2019 - 13:29 Trvalý odkaz
In reply to Všetci sa na Tom bavíme… by Knoxville
Placem