Novy telefon po 3-nasobnej reklamacii?
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...











Ing. FijoK 12.10.2005 - 22:27
Mam na Vas taku otazku. Ked 1 telefon budem reklamovat 3x mam narok na novy mobil? Segra sa chce takymto sposobom dostat ku K750i (teraz ma 6610i)
igor6902.11.2005 - 10:41 Trvalý odkaz
igor69 napisal: A myslite ze mne by sa podarila reklamacia 1 bola na baterku napalili mi novy soft. 2 asi za tyzden po prvej vypinal sa pri wapovni napali mi novy soft. 3 neisiel mi joestick dali mi novy joestick a napali soft. Je to na k700. A keby nieco s tym zasa nieco stane a uznaju mi to tak by mi vratili peniaze za ktore som ho kupil alebo by som mohol doplatit a zobrat novy.
Tak co myslite dalo by sa to lebo by som takto chcel pokracovat aby som mal zasa vianocne minuty.
Odoslany z Sony Ericsson K700i
bohush02.11.2005 - 11:57 Trvalý odkaz
musia byt tri rovnake zavady a musia sa prejavit technikom v servise, lenze oni obcas prepalia sw a tvaria sa ze nic, ale aj to sa rata za prejavenu zavadu . pretoze vykonali zasah do telefonu
potom mas narok na vratenie penazi (ostupenie od zmluvy), vymenu kus za kus alebo dalsiu reklamaciu, t.j. 4. v poradi
no a oni maju 60 dni na to, aby ti odpovedali na tvoj vyber z tychto troch moznosti
aspon takto je to v t-mobile, akurat s nimi takto riesim stvrty telefon za dva roky
simumarek02.11.2005 - 12:19 Trvalý odkaz
No ak by ti aj uznali reklamaciu a dostal by si novy fon z danej akcie ale aj tak by sa uz na teba nevztahovala akcia ohladom minut. Len by si mal novy telefon.
igor6902.11.2005 - 13:37 Trvalý odkaz
Preco by sa to uz na mna nevstahovalo keby sa vyjadria skour ako do 60 dni a odstupim od zmluvy a zacnem novu tak by sa to dalo nie.
Odoslany z Sony Ericsson K700i
igor6902.11.2005 - 13:40 Trvalý odkaz
To: Bohus
Tebe sa vyjadrili do akej doby
Odoslany z Sony Ericsson K700i
simumarek02.11.2005 - 13:55 Trvalý odkaz
No odstupom od zmluvy by sa to asi dalo poriesit aj tymto sposobom, to mas pravdu. Bolo by to ale az moc idealne, a v to moc neverim.
bohush02.11.2005 - 15:42 Trvalý odkaz
to igor69
poviem rovno, ze kazda z tych mojich troch doterajsich reklamacii mala iny priebeh, normalne telenovela
6310i mi vymenili hned v predajni po dohovore s veducim
T610, pri nej mi to trvalo cca 3 tyzdne
no a naposledy E800, tam to bolo najlepsie, 30 dni sa toho nikto v Euroteli nechytil a po mojej urgencii ty vybavili za tri dni, takze dokopy cca. 33 dni
-pgx-02.11.2005 - 15:48 Trvalý odkaz
igor6904.11.2005 - 10:24 Trvalý odkaz
A ako by sa dalo spravit aby sa nieco zasa nahodou pokazilo napr ten joestick alebo soft
Odoslany z Sony Ericsson K700i
igor6910.11.2005 - 08:55 Trvalý odkaz
Takze sa ich neda takto nejak oklamat?
UA: SonyEricssonK700i/R2AE SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
-pgx-10.11.2005 - 19:42 Trvalý odkaz
Obchodny zakon a Obciansky zakonik,alebo ako sa im nadava. Ak potrebujes konkretne paragrafy,treba si pohladat ;-) ale ak riesis njaku reklamaciu, poradit by som ti snad vedel
UA: Nokia6230/2.0 (05.40) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Bolek10.11.2005 - 20:16 Trvalý odkaz
o 30 dnoch na vybavenie reklamacie som sa docital, ale o 60 dnoch som nenasiel nic. Ale jedno viem celkom isto, v Obchodnom zakonniku to ani nemusim hladat, lebo podla toho sa reklamacie tykajuce sa opravy telefonu urcite neriadia;-)
makerik10.11.2005 - 20:34 Trvalý odkaz
nooo to si mi dobre poradil .Bol by to dobry napad ze by som mobil 3-krat pokazil dal reklamovat a potom zeby som si mohol zobrat novy telefon
igor6910.11.2005 - 22:23 Trvalý odkaz
Si predstavte co sa mi dnes stalo. Dal som nabyjat bateriu a nic asi pokazena koncovka na tel tak zajtra to dam na reklamaciu a uvidim mozno sa postasti
UA: SonyEricssonT630/R401 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
simumarek02.03.2006 - 10:48 Trvalý odkaz
alebo tu.
Ing. FijoK21.04.2006 - 18:42 Trvalý odkaz
mno trochu to tu ozivim... Claru mam v rekalmacii (joystick) co je uz tretia reklamacia (2x HF, 1x fon)...trikrat musi byt uznana rovnaka zavada. ver mi, ze aj kedy co bolom na tretikrat si vymyslia inu zavadu, len aby nemuseli vracat prachy. ;)tiez som si to myslel, ale dnes som sa bol pytat v OR a bolo mi povedane, ze to nemusi byt ta ista zavada... tak som fakt zvedavy ked ten fon pride a uznaju to (dufam) ci sa bude dat nieco robit :)
Spencer21.04.2006 - 19:18 Trvalý odkaz
Jasne, ze nemusi byt ta ista zavada a dokonca nemusi byt ani tri krat. Zakon to nikde nehovori, uvadza iba pravo na vymenu pri opatovnom vyskytnuti sa chyby po oprave, pricom pouziva jednotne cislo. Teda stacia aj dve reklamacie!
stanleyjr21.04.2006 - 20:09 Trvalý odkaz
no ja sa tiez buduci tyzden chystam treti krat reklamovat SDA som zvedavy ako dopadnem :)
problem je ze to bolo kupene na akciu takze ak by mi aj vratili prachy z toho nic moc nebude a predpokladam ze mi budu chcet ponuknut novu akciu
Quo21.04.2006 - 20:56 Trvalý odkaz
Chlopi, uz som sem daval niekolko krat cely zakon a stale neviete co a ako :D
Kua, chlopi, citat, citat, citat :D
Angelika21.04.2006 - 21:12 Trvalý odkaz
Tak uz aj moj je doma treti krat :D dokonca mi uznali aj zaruku..po decustom dobre co? Povedala ze este jedna porucha a mam doniest zmluvu ze to vyriesime..a to som jej nic nehovorila xi super
UA: SonyEricssonK700i/R2AE SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
slato821.04.2006 - 23:56 Trvalý odkaz
vybral som w600 a zistil som ze v nom chybaju hry a aplikacie ktore uvadza aj orange aj SE na vyrobku a ziadal som odstupenie od zmluvy z dovodu zavadzania a klamlivej reklamy a oni mi povedali ze odstupit mozem len ak zaplatim tu pokutu co je v zmluve je to mozne? ze nerespektuju obciansky zakonnik? poradte co stym? ako odtupit co najrychlejsie od zmluvy?
Angelika22.04.2006 - 00:06 Trvalý odkaz
Musis mat 3rovnake reklamacie. Hry nie su dovod..
UA: SonyEricssonK700i/R2AE SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
slato822.04.2006 - 00:34 Trvalý odkaz
nieje dostatocny dovod ze predajca (orange) uvadza kupujuceho (mna) do omylu o vlastnostiach predmetu kupy??? ukazkovy priklad z obcianskeho zakonnika nie?
Quo22.04.2006 - 00:47 Trvalý odkaz
Musis mat 3rovnake reklamacie. Hry nie su dovod..
UA: SonyEricssonK700i/R2AE SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Julca, chyba :lol:
3 AKEKOLVEK reklamacie ;) Ale, co sa tyka W600i a hier, ak mas v manuali uvedene dane hry, a v mt nie su, podla zakona by si to reklamovat mohol ;)
simumarek22.04.2006 - 01:38 Trvalý odkaz
Quo s tymi akymikolvek reklamaciami by som bol opatrny. Nikdy to nebude tak, ze mozes odstupit po troch akychkolvek reklamaciach. Aspon v orange urcite nie. Mam to odskusane na vlastnej kozi a kopec ludi to tu vo fore uz niekolko krat rozoberalo a nie je to take jednoduche. Moj nazor je ten, ze ti tri krat musia opravovat tu istu zavadu a az potom mas narok na odstupenie od zmluvy.
Ing. FijoK22.04.2006 - 01:39 Trvalý odkaz
simu: ja som si to tiez myslel, ale ked mne to dnes povedala OR predajkyna ze nemusia... tak nefim...
Quo22.04.2006 - 01:58 Trvalý odkaz
JJ, ja sa vzdy riadim zakonom SR nie zakonom firmy, nech je uz akakolvek velka. Kedysi platila 3x ta ista chyba, ale od doby, kedy zacala platit na sortiment 2 rocna zaruka to uz neplati. A mozem povedat, ze s reklamaciami mam uz fajne skusenosti a nedam sa len tak odpinknut.
A pritom mi o nic ine nejde len o moje prava. Jedine, zeby mal Or nariadene sudom, ze to musi byt 3 x ta ista chyba, ale to ziaden sud nenariadi.
Skratka, ak ti UZNAJU ( to je podmienka ) 3x akukolvek reklamaciu, uz mas narok na dalsie postupy.
Ja som 2 x vyuzil novu vec a x krat som chcel s5 peniaze.
A ako hovorim, zatial no problem - ci uz Or, TM, Tesco... :)
Skratka, zakon je na nasej strane. Staci si ho len prebehnut :)
Angelika22.04.2006 - 08:39 Trvalý odkaz
No hej. Ale hry su fakt zavazna chyba telefonu s ktorou je ten fon nepouzitelny..a ani ho nereklamoval a uz odstupuje. Naco ho teda kupil ked chce strasne odstupit..kua to je ta slovenska logika..typicky slovak
UA: SonyEricssonK700i/R2AE SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Quo22.04.2006 - 13:16 Trvalý odkaz
Ide o to, ze pokial je v manuali uvedena nejaka hra a v mt ta hra nie je, da sa to reklamovat - pretoze, podla navodu to tam ma byt a nie je.
V pripade, ze sa hra spomina v recenziach a podobne a nie je v manuali, tak s tym nic neurobi.
Cesso22.04.2006 - 14:17 Trvalý odkaz
Ja som mal 2krat soft a raz klavesnicu a po uznani reklamacii mi zrusili dodatok a vratili peniaze za telefon.
UA: MOT-L7/08.B7.DAR MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
brown22.04.2006 - 20:40 Trvalý odkaz
UPLATNENIE REKLAMACIE PRI KUPE TOVARU OD 01. 04. 2004
Datum aktualizacie: 02.04.2004
Datum zaradenia: 02.04.2004
POVINNOSTI PREDAVAJUCICH
Povinnosti predavajucich v reklamacnom konani upravuje Obciansky zakonnik (dalej len OZ - zakon c. 40/1964 Zb. v zneni neskorsich predpisov, vratane poslednej novely zakon c. 150/2004 Z. z.), zakon c. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebitela v zneni neskorsich predpisov a zakon c. 455/1991 Zb. o zivnostenskom podnikani v zneni neskorsich predpisov.
Na tovar predany odo dna 01. 04. 2004 plati zakonna zarucna doba 24 mesiacov.
Za kvalitu predavaneho tovaru voci spotrebitelovi pravne zodpoveda predavajuci. Tato zodpovednost je objektivna, t. j. predavajuci sa jej nemoze nijako zbavit. Zodpoveda aj za vady, o ktorych nevedel. Nie je rozhodujuce, ci ide o vady zjavne alebo skryte, ktore sa prejavia az pri pouzivani veci.
Ak ma vec vady, o ktorych predavajuci vie, je povinny kupujuceho na ne upozornit.
Ak treba, aby sa pri uzivani veci zachovali osobitne pravidla, napr. ak sa uzivanie riadi navodom, predavajuci je povinny poskytnut kupujucemu navod na pouzivanie v slovenskom jazyku. Ak tuto povinnost nesplni, je povinny nahradit kupujucemu skodu, ktora z toho vznikla.
Predavajuci je povinny spotrebitela riadne informovat o rozsahu, podmienkach a sposobe uplatnenia reklamacie, vratane udajov o tom, kde mozno reklamaciu uplatnit, ako aj o vykonavani zarucnych oprav.
Predavajuci je povinny prijat reklamaciu v ktorejkolvek svojej prevadzkarni, pripadne aj na mieste, odkial riadi svoj podnik. Ak je vsak v zarucnom liste uvedeny iny podnikatel urceny na opravu, ktory je v mieste predavajuceho alebo v mieste pre kupujuceho blizsom, uplatni kupujuci reklamaciu v tejto urcenej servisnej firme.
Na ziadost kupujuceho je predavajuci povinny poskytnut zaruku pisomnou formou, t. j. vydat zarucny list. Ak to povaha veci umoznuje, postaci namiesto zarucneho listu vydat doklad o kupe.
Zarucny list ma obsahovat:
meno a priezvisko, obchodne meno alebo nazov predavajuceho,
sidlo alebo miesto podnikania
obsah zaruky, jej rozsah a podmienky
dlzka zarucnej doby,
udaje potrebne na uplatnenie zaruky.
Ak zarucny list neobsahuje vsetky uvedene nalezitosti, nesposobuje to neplatnost zaruky.
Vyhlasenim v zarucnom liste moze predavajuci poskytnut dlhsiu zarucnu dobu, ako je zakonna (t. j. viac ako 24 mesiacov).
Predavajuci alebo nim povereny pracovnik rozhodne o reklamacii ihned, v zlozitych pripadoch do troch pracovnych dni. Do tejto lehoty sa nezapocitava cas potrebny na odborne posudenie vady. Vybavenie reklamacie vsak nesmie trvat dlhsie ako 30 dni.
Pritom je povinny vydat spotrebitelovi doklad o reklamacii a o sposobe jej vybavenia, a to aj vtedy, ak reklamacii nevyhovie na mieste a v celom rozsahu.
Pri zruseni prevadzkarne je podnikatel povinny informovat prislusny obvodny urad o tom, kto prebera pripadne zavazky, teda aj reklamacie.
PRAVA KUPUJUCICH
Sucasne platne pravne predpisy garantuju spotrebitelovi pravo na kupu bezchybneho tovaru. Jednoznacne davaju spotrebitelovi pravo na to, aby bol tovar bezvadny pocas celej zarucnej doby a to na zaklade zodpovednosti predavajuceho za vady, ktore sa v tejto dobe vyskytnu.
Obciansky zakonnik stanovuje zarucne doby, ktore predavajuci za ziadnych okolnosti nemoze skratit:
24 mesiacov u predaneho tovaru
24 mesiacov pri zhotoveni veci na zakazku
3 mesiace pri oprave a uprave veci
18 mesiacov pri stavebnych opravach a upravach
3 roky pri zhotoveni stavby
12 mesiacov pri predaji pouzitych veci
· ak je na predavanej veci, jej obale alebo navode k nej pripojenom vyznacena lehota na pouzitie, zarucna doba neskonci pred uplynutim tejto lehoty.
· pri veciach, ktore sa rychlo kazia, treba reklamaciu uplatnit najneskor nasledujuci den po kupe, inak pravo zanikne.
Zarucne doby zacinaju plynut od prevzatia veci kupujucim. Zaruka sa nevztahuje na vadu, kvoli ktorej bola dojednana nizsia cena.
Ak pri reklamacii dojde k vymene tovaru, zarucna doba zacina plynut znova od prevzatia novej veci. To iste plati, ak dojde k vymene suciastky, na ktoru bola poskytnuta zaruka.
Ak ide o vady, ktore sa vyskytnu po kupe, treba ich vytknut bez zbytocneho odkladu do 6 mesiacov od zistenia vady, najneskor do uplynutia urcenej zarucnej doby. Po uplynuti zarucnej doby pravo na reklamaciu zanikne.
Vada, ktora sa prejavi do 6 mesiacov odo dna prevzatia, sa povazuje za vadu, ktora bola uz v den prevzatia, ak to neodporuje povahe veci alebo ak sa nepreukaze opak.
Vadu, ktora sa prejavi v urcenej zarucnej dobe po 6 mesiacoch odo dna prevzatia, moze spotrebitel reklamovat, ale rozhodnutie predavajuceho, ci reklamaciu uzna alebo zamietne, bude zavisiet od dokazov, ktorymi spotrebitel preukaze, ze vada nevznikla jeho zavinenim ani beznym opotrebovanim vyrobku.
Spotrebitel ma pravo, aby bola jeho reklamacia vybavena n
Spencer22.04.2006 - 21:17 Trvalý odkaz
V pripade, ze ma vec sucasne najmenej tri rozne odstranitelne vady, pricom kazda z nich brani v riadnom uzivani, ma spotrebitel pravo rozhodnut sa, ci uplatni pravo na vymenu tovaru alebo na vratenie penazi.
To iste pravo ma aj vtedy, ak sa rovnaka vada, aka bola najmenej dvakrat opravovana, vyskytne tretikrat v zarucnej dobe.
Velmi svojsky vyklad zakona :? . Zaujimalo by ma ako na to prisli. :roll:
brown22.04.2006 - 21:37 Trvalý odkaz
Samozrejme ze zakon je blby potom potrebuje vyklad a tento uz maju pravnici jednotny - toto nie je vymysel samotnej SOI naopak dala si ho spracovat (inak vysledok je rovnaky aj knizne z inych zdrojov)
Ozaj viete ze predajca ma dokonca pravo po siestom mesiaci povedat: hej nefunguje? No dobre ale ty ako klient musis dokazat ze to bolo od vyroby nech sa paci tam su dvere.... Blby zakon ze?
Ak sa niekto chce pozret na original:
http://www.soi.sk/_old/rspotreb/zoznam/reklamac_01.04.04.htm
Spencer22.04.2006 - 21:45 Trvalý odkaz
V tomto pripade by som sa priklonil k verzii, ze je to blby vyklad.
P 623
(1) Ak ide o vadu, ktoru nemozno odstranit a ktora
brani tomu, aby sa vec mohla riadne uzivat ako vec bez
vady,ma kupujuci pravo na vymenu veci aleboma pravo
od zmluvy odstupit. Tie iste prava prisluchaju kupujucemu,
ak ide sice o odstranitelne vady, ak vsak
kupujuci nemoze pre opatovne vyskytnutie sa vady po
oprave alebo pre vacsi pocet vad vec riadne uzivat.
(2) Ak ide o ine neodstranitelne vady, ma kupujuci
pravo na primeranu zlavu z ceny veci.
To, ze sa ma chyba vyskytnut 3 krat nema v OZ ani v inom relevantnom pravnom predpise oporu. Aspon pokial viem. SOI som poziadal o vyjadrenie, ale myslim si, ze sa mylia.
Spencer22.04.2006 - 21:48 Trvalý odkaz
http://www.obcan.sk/Default.aspx?catID=13&eventID=888
Ak ide o vadu, ktoru nemozno odstranit a ktora brani tomu, aby sa vec mohla riadne uzivat ako vec bez vady, ma kupujuci pravo na vymenu veci alebo ma pravo od zmluvy odstupit. Tip: Ide o pravo prinaleziace spotrebitelovi, preto ma on pravo volby. Predavajuci mu nemoze niektoru z moznosti upriet.
Tie iste prava prisluchaju kupujucemu, ak ide sice o odstranitelne vady, ak vsak kupujuci nemoze
pre opatovne vyskytnutie sa vady po oprave alebo
pre vacsi pocet vad
vec riadne uzivat.
Tip: Uvedene pravo je spotrebitelom casto upierane, pricom predavajuci sa dovolavaju (je potrebne priznat, ze vseobecne zauzivaneho) argumentu, ze ta ista vada sa musi vyskytnut aspon po jej dvoch predchadzajucich opravach. Taketo zdovodnenie vsak nema vobec oporu v zakone, ktory jednoznacne hovori o "opatovnom vyskytnuti sa vady po oprave" a nepouziva mnozne cislo. Bolo by preto vhodne, aby sa uvedena nezrovnalost medzi praxou a znenim zakona jednoznacnejsie zakotvila v Obcianskom zakonniku. Je vsak jednoznacne pravom spotrebitela odstupit od zmluvy uz pri prvom (opatovnom) vyskytnuti sa vady po jej odstraneni formou opravy veci.
Quo22.04.2006 - 22:04 Trvalý odkaz
Spencer, ja som sem kopcil zakon asi 5 x v roznych temach a stale niektori nevedia na co maju pravo :D
brown22.04.2006 - 22:20 Trvalý odkaz
Je to vec vykladu a zial stranka stranka obcan jednoducho fandi sama sebe.. Inak SOI sotva nadrziava predajcom, ale toto je oficialny postup, tak ako je chapany aj pri sudnom konani. Fakt ze realne byva kupujuci casto uspesny aj skor, je dany len konkurencnym tlakom nicim inym. Ozaj kam sa odvolas, ak ta SOI utopi? -lebo ona musi! Pojdes na sud? Garantujem, ze aj tam prehras. A nebudes zial prvy.
Druha vec , co riesime - to neviete dat tri krat za sebou : MT zamrza alebo MT sa vypina a vysledok je jasny. Kym sa natahujeme s predajcami ci 2 krat , ci 3 krat uz davno moze byt problem vyrieseny. V skutocnosti aj oni len potrebuju podklady dat dalej .....Osobne som tiez vymenil niekolko MT a stacilo sa s predajcami normalne dohodnut na postupe. Ziadne problemy mi nik nerobil...
Spencer22.04.2006 - 23:34 Trvalý odkaz
Tak urcite budem prvy, lebo som presiel celu judikaturu a k takemu pripadu neexistuje sudny judikat, takze odkial preboha vies, aky by bol postup pri sudnom konani? Ja z Obcan.sk pri tomto necerpam, iba sa s tym stotoznujem, ak neexistuje nejaka tajna vyhlaska v tomto smere, ktoru som nenasiel, tak vyklad SOI stoji na vode! A Obcan.sk je vladny verejny informacny portal, tak trochu nechapem co myslis tym, ze fandi sam sebe!
brown23.04.2006 - 12:59 Trvalý odkaz
kupujuci nemoze pre opatovne vyskytnutie sa vady po
oprave alebo pre vacsi pocet vad vec riadne uzivat.
Technik by definoval:ak sa vada vyskytne najmenej 3 x - ma kupujuci pravo......
Pravnik definoval:
1.vyskytne sa vada
2. vyskytne sa vada po oprave
3. opatovne sa vyskytne vada po oprave
je to dokonca uplne jasne......
Inak mam dojem, ze sa tu uz bojuje o nezmysel, dajte to do opravy tri krat a je po funuse. Ak je obcan vladou dotovana stranka tak.....Ozaj ako je to naozaj v ramci EU - tato judikatura je v obchodnom prave nam nadradena.....
brown23.04.2006 - 13:22 Trvalý odkaz
Samozrejme ze mozme na hociktorej stranke tento problem rozmazavat do nekonecna.
Poprosim touto formou tvorcov stranky FONY.sk, aby poziadali jednotlivych vyrobcov o oficialne stanovisko ku reklamacnemu postupu. Mozno to bude velmi zaujimave. Kazda znacka , oficialne zastupena na Slovensku, ma predsa niekoho, kto cely cas nerobi nic ine, len riesi jednotlive pripady. Nie operatori - ale vyrobcovia ako NOKIA,SE,Samsung, Motorola, BENQ.... a navyse urcite si dali svoj postup tiez overit. Aj ked sa im do vyjadrenia mozno ani nebude chciet.
s tymto snad budeme suhlasit vsetci
Spencer23.04.2006 - 17:26 Trvalý odkaz
1. Vyskytne sa vada - oprava
2. Opatovne sa vyskytne vada (po oprave, kedze oprava uz bola)!
Co si pamatam zo zakladov hermeneutiky, tak v pripade nejednoznacneho vykladu, sa pouzije ten, ktory je pre poskodeneho priaznivejsi!
Tak to vidim ja, na SOI som poslal e-mail uz vcera, ale cez vikendy asi nepracuju. :lol:
Quo23.04.2006 - 20:13 Trvalý odkaz
www.zakon.sk vam nic nehovori? :)
Ja som cerpaval z obcan.sk a zakon.sk :)
Ing. FijoK04.05.2006 - 17:32 Trvalý odkaz
ok... uznali mi tretikrat reklamaciu... do kolkych dni im musim dat vediet, ze chcem odstupit od zmluvy? 30?
cejko04.05.2006 - 17:40 Trvalý odkaz
Najlepsie by bolo to urobit okamzite, OP ti musi odpovedat do 30 dni.
UA: Nokia6131/2.0 (03.50) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Ing. FijoK04.05.2006 - 17:49 Trvalý odkaz
ked ja este nevime, ci to chcem zrusit :lol:
cejko04.05.2006 - 17:59 Trvalý odkaz
Len aby si nepresvihol termin
UA: Nokia6131/2.0 (03.50) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Arrow7904.05.2006 - 20:41 Trvalý odkaz
Zrus to uz ... naco ti to je?? :lol: :lol:
Ing. FijoK04.05.2006 - 21:59 Trvalý odkaz
jednoduche vysvetlenie... keby tam nieco normalne bolo tak nevaham a beriem... ale aj tak by som si najradsej pockal na tu N73 :lol: to K750i si nahram FW z W810 a polroka to uz vydrzim... asi :lol:
Spencer05.05.2006 - 01:21 Trvalý odkaz
Sak pockaj neviazany!
Ing. FijoK05.05.2006 - 16:15 Trvalý odkaz
neviazany cakat nebudem, lebo nemam nahradny mobil a nemienim na par mesiacov kupovat nova :)
jj... to je dobra vec, ze do Clary sa da hodit fw z W810 :wink: