- Späť na článok
- 93 príspevkov
Samsung Galaxy S4 - poctivý high-end
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
reonamis 24.04.2013 - 20:18
...ma tiez wake up lag ako moja s3
T24.04.2013 - 23:52 Trvalý odkaz
Je ten displej na tom slnku o moc horsi ako na HTC?
Roland24.04.2013 - 23:57 Trvalý odkaz
nemá FM rádio pre mňa nepoužitelný foon :D , pre obyčajne zarábajúceho človeka je 600 éčok za foon blbosť ja som trpel keď som dal za desire x 250 :D
Karamela25.04.2013 - 01:47 Trvalý odkaz
Fotoaparát na Samsung Galaxy S4 je náchylný na poškriabanie? Sklíčko fotoaparátu nie je Gorilla Glass? Ďakujem za odpoveď.
mental.disease25.04.2013 - 02:45 Trvalý odkaz
"Samsung je velký hračička, ale pro příště by si mohl hrát také s optimalizací svého prostředí, protože marně hledám důvody, proč není zcela plynulé s ohledem na výše zmíněný hardware."
"Abych ale Samsungu vyloženě nekřivdil, ono vše běží tak pěkně, animace se animují, nabídky naskakují, telefon pípá, jednoduše až vám z toho jde hlava kolem. Po chvilce se však těchto fíčur nabažíte, odložíte růžové brýle a začnete si všímat podstatnějších věcí. Například proč se animace při přechodu z odemykací obrazovky na pohotovostní na vteřinu zcela zastaví. Do očí bijící je trhanice při zobrazení všech pohotovostních obrazovek na jednom displeji. V ten moment si položíte otázku, kam se ten výkon poděl?"
..Píše sa v jednej recenzii..
Tak ako to je?
sysell25.04.2013 - 09:54 Trvalý odkaz
Hmm toto ej uz asi trocha moc, ta recenzia mi pride ako dakovny list za cestu do NY. pouzivat slova ako najlespi an svete, co aj viem. Preco neni spomenuta pri kamere otrasna ohniskova vzdialenost ked to toci ako stale zazoomovane, a to iste aj fotak.
kajs25.04.2013 - 15:53 Trvalý odkaz
Ale ich to tu serie sam odbornik ešte ho ani nevideli a plne huby sračiek
Richard Hombauer26.04.2013 - 01:21 Trvalý odkaz
reonamis - odpoved najdes vo videu. podla mna nema.
T - je horsi. je v tomto smere uplne rovnaky ako S3
Karamela - ja mam poskriabany aj displej na S3, takze neposkriabatelny nie je. ale to ziadny mobil.
mental.disease - tie slova urcite nemienim vyvracat. nemali sme uplne finalny soft, takze do tohto rypat nebudem.
sysell - je tam ukazkove video? je. to sa mame stale ku vsetkemu vyjadrovat, ked je v recenziach vzdy poctive ukazkove video natacane vzdy z rovnakej pozicie? to iste plati pre prvu, resp. druhu fotografiu z mobilu v nasej galerii. mimochodom, dakovny list za NY? citim z Teba skor zavist nez konstruktivnu kritiku. som k S4 urcite dostatocne kriticky, no to som aj ku ostatnym telefonom. One ma mizerny fotoaparat, Xperia Z vydrz, S4 nema mizerne nic. ma chyby, ktore mozu niekomu prekazat, ale nic zasadne. a to je velmi, velmi dolezite pri telefone za 600 eur. dal si vobec tolko niekedy za telefon? alebo len vypisujes do diskusii?
DJ Pepe26.04.2013 - 02:19 Trvalý odkaz
Preco nikde nevidim komentare typu predrazena sracka
reonamis26.04.2013 - 08:49 Trvalý odkaz
Richard Hombauer - a da sa vobec nejako zbavit "wake up" lagu na S3 (lezie mi to uz dobreho pol roka na nervy, som myslel ze to vybavi nejaky update....S-voice mam vypnuty, ten double klick je riadna zbytocnost a este viacej to spomaluje)...na mobil povodne za 600eur dost zasadna chyba, aspon ze na s4je to opravene.
sysell26.04.2013 - 10:28 Trvalý odkaz
Riso sory ale toto je recenzia telefonu. Ohladom fotaka pises toto:
"
Fotoaparát je opäť o krok lepší, dokonca najlepší celkovo. Viac detailov nájdete v článku: Veľké porovnanie: fotomobily jari 2013
HDR je aj naďalej pekne citlivé a funkčné, dve samostatné spúšte zase zrušili uvažovanie, či budete o chvíľu točiť video alebo snímať fotografie. Pribudli nové funkcie ako viacnásobný pohybujúci sa objekt v jednom zábere, nové efekty použiteľné aj pri zázname videa, atď."
To je vsetko, preco nespomenies len jednu vetu o ohniskovej vzdiaelnosti, ani v clanku o porovnani mobilov nic take nie je. Ja neviem kolko mas roboty, kolko casu na pisanie a vybavovanei veci, chapem ze pisat podrobnejsi clanok zabere vela casu ale kua musim kritizovat nech stupa uroven. Takuto recenziu napisem sory za 2 hodiny + cas na screenshoty a fotky. Neviem aku maju fony navstevnost ale ked chcem podrobnejsie info musim ist aspon na cesku mobilmaniu. Neber to ako buzeraciu ale ako podnety na lespiu pracu.
Neboj sa NY ti nezavidim, len ta strucka recenzia vyznela skor ako pr clanok. Ano 600 sopm za telefon nedal, aj keby som mal na ucte 1 mil € nedam. Z toho som uz vyrastol, dal som za fizz v 1996-7? zo 6000Sk a mal mobil ako 2.na skole v casoch ked esta na teba s telefonom na ulici vetci kukali, dal som 25 0000 Sk za napalovacklu, utratil stovky tisic na uprgady pc ale s dospelostou sa na podobne zbytocnosti divam uz inak.
Richard Hombauer26.04.2013 - 11:32 Trvalý odkaz
sysell, rozumiem, ale es-stvorke sa budeme venovat este formou skusenosti. napisal som porovnanie fotoaparatu, natocil video Na jeden zaber, napisal recenziu. Nateraz to musi stacit. :-)
Wayne27.04.2013 - 00:53 Trvalý odkaz
Naco ohniskova vzdialenost?
Foti? Foti.
Pekne? Pekne. Aha tu su fotky presvedc sa.
Nech sa paci...
:-)
T27.04.2013 - 16:10 Trvalý odkaz
Riso S4 na priamom slnku je o nieco lepsia viditelnost ako na S3.
Richard Hombauer28.04.2013 - 14:43 Trvalý odkaz
T, nesuhlasim. Na slnku su uplne vyrovnane, teda takmer nepouzitelne. Ale Huawei Ascend D2 ci Xperia Z na tom nie su ovela lepsie. V tomto smere vynikaju iba HTC.
sysell29.04.2013 - 10:08 Trvalý odkaz
Lebo toto:
http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/htc-one-vs-galaxy-s4/crops/fov-vi…
medzi tymi superlativami je to podla mna jasna nevyhoda
reonamis29.04.2013 - 16:05 Trvalý odkaz
...dovod preco by som presiel z S3 na S4 je wake up lag, ktory ma nenormalne otravuje, RH pisal si ze zistim podla videa ci to S4 ma (no sorry som asi retardovany ale podla tvojho videa som nezistil nic, kedze ked odomykas mobil po kratkom pouzivani, tak nestihne ist do deeeep sleeepu, takze sa odomkne hned...nechcem kritizovat, ale som ocakaval fundovanejsiu odpoved)....respektive ci existuje nejake riesenie na S3 ktore by tento "neduch" vyriesil, alebo ci sa stym rata pri nejakom update
RH, S3 som si kupil na zaklade tvojej recenzie!!! a ked ju porovnam s nexusom 4, tak som sklamany (zatial co nexus je tu hodnoteny ako taky sedy priemer)...v kazdom pripade zacinam pochybovat a hodnovernosti a fundovanosti RH recenzi, ale to uz tu zistilo asi viacej ludi
Wayne29.04.2013 - 16:20 Trvalý odkaz
Mas pravdu, 2-3 kroky dozadu, to je uz fakt na uvazenie!
Ked je pre Teba smerodajny udaj z gsmarena, riad sa nim, no mnoho ludi z tych, co si S4 kupia, budu fotit, lebo pristroj zhotovuje celkom kvalitne snimky a budu mu za to vdacni, bez toho aby vedeli expozicne hodnoty :)
Wayne29.04.2013 - 16:23 Trvalý odkaz
Ja som si S3 kupil na zaklade svojho usudku a urobil som dobre, nexus4 je marketingovo precenovany mobil, S3 mi vyhovovala daleko viac.
Samozrejme do chvile, nez som nasiel ultimatnu alternativu, na ktoru sa (v ramci mojich potrieb) S3 ani N4 nechytaju, ale to je jedno:)
Clovek ma mat jasno v tom co chce a na co to chce pouzivat, nie riadit sa vyslovene nazorom ludi, ktori maju mozno uplne ine potreby a preferencie...
reonamis29.04.2013 - 17:05 Trvalý odkaz
to wayne "Clovek ma mat jasno v tom co chce a na co to chce pouzivat, nie riadit sa vyslovene nazorom ludi, ktori maju mozno uplne ine potreby a preferencie..."
nepracujem v tejto oblasti a preto si velmi rad necham poradit od ludi co v tejto oblasti pracuju a mali by sa v tom aspon trochu vyznat (hovori sa tomu tzv. "delba prace"...googlni si)
reonamis29.04.2013 - 17:09 Trvalý odkaz
.
reonamis29.04.2013 - 17:10 Trvalý odkaz
.
reonamis29.04.2013 - 17:10 Trvalý odkaz
nevedel som to maznut, tak preto bodka
reonamis29.04.2013 - 17:12 Trvalý odkaz
preco neviem pridat prispevok ???
reonamis29.04.2013 - 17:13 Trvalý odkaz
???
reonamis29.04.2013 - 17:17 Trvalý odkaz
kaslem aj tuto stranku !!! pridavam prispevky a nic nevidim (jak pred desiatimi rokmi ked sa stranky updatovali kazdych 10min)
Wayne29.04.2013 - 17:54 Trvalý odkaz
dobry rage :)
Ak si chcem nieco kupit, to je jedno ci je to IT, technika, auto, nabytok, jedlo, urobim si prieskum trhu na internete aby som absorboval rozumne mnozstvo informacii a najma referencie koncovych pouzivatelov, vzdy vsak mam na pamati, co vlastne chcem a ocakavam. S dnesnymi dostupnymi zdrojmi to da priemerne inteligentny chlap celkom v pohode si myslim...
reonamis29.04.2013 - 18:03 Trvalý odkaz
"urobim si prieskum trhu na internete" ano, plne s tebou suhlasim a tato stranka bola jednou z mozaiky tzv. prieskumu trhu (nehovorim ze som uplne S3 sklamany, ale wake up lag mi nejako k telefonu za 600eur nesedi, ked Nexus Gal., N4, alebo hocijaky lacny HTC ho nema)...len som ocakaval nejaku renomovanu odpoved, nic viacej, tak este raz sorry za otazku, citim sa previnilo (ja debil, mal som si urobit prieskum trhu)
Richard Hombauer29.04.2013 - 22:05 Trvalý odkaz
reonamis, bola to nefinalna vzorka, ako ti teda mam dat fundovanu odpoved? Softver S4 sa do poslednej chvile doladoval.
S3 recenzia vysla v uplne inom case nez Nexus 4. Kamo, neprehanas to uz trochu?
brano29.04.2013 - 22:14 Trvalý odkaz
ehm mam trocha zmatok vo vasich recenziach ohladom HTC one, kedze sa mi ten fon od zaciatu pacil, sledoval som na vacerych portaloch co sa o nom pise, aj na fony.sk. Vo vasej uplne prvej recenzie ste napisali ze htc one ma slaby fotoaparat. ok beriem, no v druhej recenzii ste pisali ze by ste asi aj dali 600€ za tento fon, lebo vas BAVI, ziadne velke frflanie na zly fotak, a teraz tu zasa pisete ze htc one am mizerny fotak, nemali by ste sa uz konecne rozhodnut, ci htc one ma zly alebo dobry fotoaparat ? mozno sa najde niekto, kto vase recenzie zoberie aj vazne a ariadil by sa podla toho, ale musite drzat jednu liniu nie raz hore, raz dole. este aj k funkcii zoe, tiez v prvej recenzii pisete ze je to fajn aj ked zaberie vela gb, v druhej pisete, vykaslite sa na zoe...uprimne, mam z vasich recenzii chaos aby som sa dokonca podla nich aj trocha riadil a aby mi pomohli v rozhodovani,tak to uz asi nepojde.
Richard Hombauer29.04.2013 - 22:59 Trvalý odkaz
Bolo by lepsie venovat sa HTC One pod jeho recenziou, ale dobre... :) HTC One po prvom kontakte jasne ukazal, ze nefoti najlepsie. Pri recenzii boli fotografie prijatelnej kvality, zabery v horsich svetelnych podmienka sa dokonca vyrovnali es-trojke, no vtedy som este nemal v ruke S4. Potom sme porovnali fotoaparaty S4, One, 920, D2 a zistili, ze One so stale nefinalnym softverom je na tom najhorsie. Takze aj moj nazor sa vyvijal. Kazdopadne, aj tak si stojim za tym, ze HTC One ma bavilo viac nez S4. Ale S4 je vseobecne lepsi mobil. Staci takto? :)
Nie je sranda pisat tolko clankov a drzat sa linie, ked HTC One uz malo byt davno na trhu, s davno vyladenym softverom. Medzitym ho predbehol takmer dokonaly mobil za lepsiu cenu. Ine bolo pisat o HTC One pred dvomi mesiacmi a ine s nim porovnavat S4. Dakujem za pochopenie.
reonamis30.04.2013 - 00:14 Trvalý odkaz
No teraz teda neviem, ak na malý náznak kritiky odpovedás "či neprehanam" tak potom sa už radšej na tejto stránke nič nepytam, a nechám každeho nech si natu nasu debatu urobí svoj vlastný názor... pričom som len chcel vedieť, ako riešiť wake up lag na S3a či sa to bude riešiť v nejakých updatoch...respektive ci s4 ma niečo podobné, lebo pri danej cene je táto chyba neprijatelna, a je jedno či sa jedná o s3 alebo o s4
Richard Hombauer30.04.2013 - 00:41 Trvalý odkaz
reonamis, velmi, velmi rad by som ti povedal, ze S4 uz to oneskorenie rozsvietenia displeja (aby pochopil naozaj kazdy) nema, ale neviem povedat. na testovacej vzorke sa to rozsvecovalo rychlo, ale nemal som tam finalny soft, plnu galeriu, preplnenu uzamknutu obrazovku, atd. mal by na to reagovat radsej nejaky majitel. od sobotnajsieho spustenia predaja ich je na Slovensku uz dost. aspon dufam. a neurazaj sa uz tolko. pozri, ako vyzeraju tvoje prispevky len v tejto diskusii. s tebou bude aj nazivo asi tazka debata, co? :) vybavujem S4 na dlhodobe skusenosti (max. 2 mesiace, ako hovori nas eticky kodex), tak potom ti urcite odpoviem aj na otazky takehoto druhu. a velmi rad.
Anonym (bez overenia)30.04.2013 - 08:50 Trvalý odkaz
reonamis ano su tam lagy aj na s4,zial
Wayne30.04.2013 - 10:34 Trvalý odkaz
reonamis neurazaj sa, ja s tebou normalne diskutujem :) debil nie si, len sa rychlo naseries... reagoval som len na tvoje obvinenia voci recenzii, a snazil naznacit, ze kazda redakcia moze mat rozdielny nazor, no v jednom sa zhodnu urcite - S4 je super mobil pre kazdeho komu vyhovuje :) na tvoju otazku ohladom wake up lagu; telefon sa zacina predavat, urcite softver nebol natolko odladeny, aby tento "neduh" demonstroval dostatocne, nejake konkretnejsie informacie poda az dlhodoby test ako spomina Richard...
Tak sa prosim ta ukludni :)
reonamis30.04.2013 - 11:23 Trvalý odkaz
Dik za odpoved bez nejakych osobnych invektive, presne to som chcel vediet...tak asi S4 nie zatial
moj prechod z iphonu4 na S3 zatial nelutujem (aj ked ten wake up lag ma zabija a neviem ho riesit...s otvaranim contact listu je to podobne, lag jak svina)...co je zvlasne, maju ho len samsungy (nexus 4 je vyladeny super, dokonca aj nexus galaxy, a tie spominane lagy som nevidel ani pri lacnych HTC-kach )
reonamis30.04.2013 - 11:27 Trvalý odkaz
neboj ja sa neurazam (len mi neslo pridat prispevok)....myslim si vsak, ze taka malickost ako wake up lag alebo contact list lag (otvaranie contact listu) ku svorjadrovemu mobilu (SGS3) nepatria a mali by byt v recenzi spomenute (je to take specifikoum samsungovych touchwizov, nexusi to nemaju, aj ked su papierovo slabsie)...preto otazky ci to ma aj S4 (lebo 8jadro je mi v tom pripade nanic)
Dodik30.04.2013 - 20:38 Trvalý odkaz
Serus Richard. Chcem si zakúpiť mobil ku ktorému budem doplácať a neviem sa rozhodnúť medzi dvomi špičkami. Iphonom 5 a Samsungom S4. Ty ako odborník mi prosím jednoznačne poraď pre ktorý sa mám rozhodnúť. (Môžte aj iný) :)
Nightmare30.04.2013 - 22:36 Trvalý odkaz
Nie je o čom ber Galaxy S4...
reonamis01.05.2013 - 01:10 Trvalý odkaz
kúp nexus 4 (400eur, vyladený system, rýchlejšie reakcie ako SGS3 a SGS4 má vraj podobné lagy ako S3, rovnako rýchly ako ip5, ale väčší screen ako ip5 a Android 4.2 je väčšia zábava ako iOS)
Richard Hombauer01.05.2013 - 01:35 Trvalý odkaz
S4, bez debaty. iPhone 5 má oveľa viac nedostatkov.
DJ Pepe01.05.2013 - 11:41 Trvalý odkaz
Podla toho naco chces pouzivat telefon. Ak chces telefon s uplnou volnostou, moznostou menif si gui podla vlastneho gusta a kadejkych inych hluposti, ale s nevyhodou neodladenych nativnych aplikacii, tak telefon s androidom ako SGS4. Ak chces mat vsetko dokonale odladene a spolahlive, a neodpustis telefonu ani najmensie seknutie, ci pad nejakej aplikacie, a chces ho bez starosti pouzivat hned ako ho vytiahnes z krabicky, tak iPhone.
Jojo03.05.2013 - 02:40 Trvalý odkaz
Ja mam Note II..uz som sa zlakol, ze ho S4 sunda, ale nastastie nie.. :) nechapem napriklad to, preco do tych telefonov davaju take slabe baterky..ja mam 3100 mAh, preco nespravia standard minimalne tych 3000 ? ja nemam problem na jedno nabitie pouzivat plnohodnotne telefon 3-4 dni..dalsia vec: 13mpx fotak "najlepsi na svete" :D:D ked odfotite fotku s Note II a S4, rozdiel nespoznate, ani najmensi..za dalsie: Pero S Pen - bez neho si uz neviem telefon ani predstavit ( haloo..nadiktujem ti cislo, pis si.. POCKAJ POCKAJ najdem pero a papier.....aha...vlastne nie :D vytiahnem S pen, napisem, ulozim ). Dalej velkost, za toto ma sprdnete, ale 5,55" je este stale malo, s mensim displejom je utrpenie napriklad pisat SMS..ja ani na Note II otocenom horizontalne nenapisem SMS bez opravovania preklepov..a okrem toho je S4 este aj skaredy.. :D toto moj nazor, idete do mna !
Jojo03.05.2013 - 10:09 Trvalý odkaz
A este aby som nezabudol..Note II nema ziadny wake up lag.. :)
Wayne03.05.2013 - 12:30 Trvalý odkaz
Aj Note II ma wake up lag.
No na druhej strane - je to mala dan za excelentnu vydrz top modelov Samsungu, vzhladom na konkurenciu.
Jojo03.05.2013 - 14:48 Trvalý odkaz
Ja pouzivam Note II vyse pol roka a nemam ziadny wake up lag..nemenil by som..
reonamis03.05.2013 - 15:29 Trvalý odkaz
S3 má lag 1.5 sekund :( .... ja som bol zvyknuty na iP4 ten síce wake up lag nemal ale asi by som sa k nemu uz nevratil, s androidom je podla mna viacej zabavy
Jojo03.05.2013 - 18:48 Trvalý odkaz
Jasne ze s androidom je viac srandy..jablcka su pre lamy.. :D
Ljuben08.05.2013 - 00:17 Trvalý odkaz
Rišo, spomenul si že BT s autorádiom už ide dobre. S3 mala všeobecné problémy? Jeden kúsok S3 som práve reklamoval kvôli problémovému pripájaniu BT k handsfree v aute. Len neviem, či to bola chyba kusu alebo radšej žiadať peniaze späť a ísť do S4.
reonamis08.05.2013 - 12:37 Trvalý odkaz
https://www.youtube.com/watch?v=HXBsLd6j2OU&feature=youtube_gdata_player
na margo predchádzajúcej debaty
Jozef Drabik13.05.2013 - 20:36 Trvalý odkaz
ja mam tiez NoteII...ale pri plnohodnotnom vyuzivani vydrzi ledva 2 dni.
inak so vsetkym dalsim suhlasim.
mame teraz na predajni chlapca od samsungu co predstavuje zakaznikom tu S4..tak som si ju tiez nechal predstavit a nech mi ukaze ten skvost.
Prisli sme na to, ze 90% vychytavok je len softwarovych a zrejme ak aktualizujem moj NoteII na Jelly Bean 4.2.2, tak budem mat to iste.
Kvalita fotografii zhotovena na predajni bola rovnaka.
Reakcie oboch telefonov rovnake.
Akurat na mojom sa lepsie pise...kedze ma vacsiu klavesnicu :)
No nemenil by som ani bohovi.
Beznemu uzivatelovi bohato staci S3-ka, a usetri cca 200€.