- Späť na článok
- 25 príspevkov
Na jeden záber: Nokia Lumia 920
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
rado 20.05.2013 - 09:27
mam lumiu 920 uz skoro 4 mesiace a som s nou velmi spokojny...vo videu bolo spominanych kopec veci s ktorymi by som tak uplne nesuhlasil...hlavne to porovnanie s htc 8x...mal som moznost si ho vyskusat a aj napriek tomu ze ma kompaktnejsie rozmery ktore mi nepridu ako vyhoda pretoze lumia sa mi drzi lepsie...a niesu to len mapy co ma nokia naviac...kym som si priamo neporovnal obidva modely neveril by som o kolko veci je htc ochudobnene...dalej co sa tyka klavesnice...doinstalovat sa mozno ina neda ale me osobne sa na nej pise ovela pohodlnejsie ako napr na samsungu kde som mal doinstalovanu tolko uznavanu swiftkey keyboyard...co sa tyka netoveho prehliadacu...neda nahradit? coby nie...nokia express - nahrada za operu mini, uc browser, easy browser, metro web browser a je ich podstatne viac...pouzivam ale internet explorer pretoze ponuka sice len zakladne funkcie ale je rychlejsi ako u konkurencie a nic mi tam nechyba..praca s viac oknami a zalozky...nic viac netreba...a hlavne co sa tyka vydrze...nic moc? ktory z top smartfonov vydrzi pri beznom pouzivani 2 dni? ked som ho troska setril tak mi vydrzal aj cez 4 dni...vydrz sa o hodne zlepsi az po niekolkych nabitiach...prvych par dni mi nevydrzal ani cely den...htc 8x urcite nema lepsiu vydrz...btw odkedy sa maps cita meps? :D
matoe20.05.2013 - 23:12 Trvalý odkaz
suhlasim s kosmiklove + doplnam ze YouTube aplikacia existuje a je vynikajuca, dokonca (aj ked len natruc googlu) umoznuje stiahnutie videi.
je mi jasne, ze je tu prezentovany osobny nazor, takze rozumiem ze niekomu, kto preferuje android je tazke pochopit preferencie pouzivatelov WP a tak aj ta recenzia vyznieva. ocenujem ale priestor, ktory WP8 v na Fony.sk dostava
Peter Pavlinsky20.05.2013 - 23:17 Trvalý odkaz
K tej hornej liste dodam, ze ak kliknete na WP logo cim sa vratite do menu, vysuniete tu info listu, nasledne podrzanim sipky < si vyberiete kde sa chcete vratit. Samotna sipka spat "
Peter Pavlinsky20.05.2013 - 23:32 Trvalý odkaz
K tej hornej liste dodam, ze ak kliknete na WP logo cim sa vratite do menu, vysuniete tu info listu, nasledne podrzanim sipky < si vyberiete kde sa chcete vratit.
A to HTC-cko ma display na ktory staci trosku pritlacit a uz ma problemy, potom to pogumovane telo nie je na roky pritazlive...
Potom ako v tom menu hladal apky, tak odporucam si ich popripinat na uvodnu obrazovku, alebo v tom celkovom menu kliknut na pismenko a vybrat zaciatocne pismeno toho co hladate.
Lumia 920 ma super telo, netreba nejak extra setrit tieto tetefony aj po roku vizeraju skoro nesmrtelne /ja mam Lumiu 800/
Pochvalujem bezdrotove nabijanie, ovladanie tel.je na pravej strane, dizajn je proste najlepsi - sexy :-D System aj po roku je rovnako rychly ako v prvy den pouzovania.
Myslim ze WP najde nejake % na trhu, nemusia byt na prvom mieste. Na ich stastie Samsung neriesi WP.
Nepaci sa mi vsak vaha telefonu, no 925 to vyriesila. Nepaci sa mi aj dostupnost Lumii po predstaveni, a aj to ze update telefonov este vzdy je s klasickym Nokiackym smradom, cize niekomu ponuka update, a niekomu nie...
promoter21.05.2013 - 00:50 Trvalý odkaz
Váha nie je absolútne žiadny problém. Vyhody sú veľké, najmä základné menu a "live tiles".. Všetko prehladne, čo sa mi oproti androidu veľmi paci. Základná obrazovka sa neustále sama aktualizuje, či už sú to fotografie, počasie, kalendár, Facebook, baterka. Nie je potrebné prepínať medzi obrazovkami.. Systém ma nejaké "muchy", ale tie sa časom dufam upravia...
buffer21.05.2013 - 01:01 Trvalý odkaz
Jaaj, zas ten haterizmus :-) Nie ze by som WP mal, ci chystal sa ho kupit v dohladnej dobe, ale mam otvorenu mysel a viem sa adaptovat. Najdenie klienta Instagraph pre instagram mi zabralo asi 10 sekund, advanced kamerovych aplikacii je niekolko a Nokia prinesie vlastnu zanedlho, nebolo spominane Nokia Music (so spravnym nastavenim pocuvanie akejkolvek hudby zdarma, aj s offline ukladanim), atd atd. A cielovka? Podobna ako majitelia Iphone ci Galaxy S3/4, z ktorych polovica ten telefon ani skutocne nevyuziva, ale ma ho koli reklamnej a magazinovej masazi.. Ja nie som cielovka ani jedneho top modelu, je to proste absurdne drahe (nie, nie som socka, mozem si vsetky tri top kupit naraz z jednej vyplaty a este mi ostane dost), ale je to proste plytvanie..
Marianxxx21.05.2013 - 01:06 Trvalý odkaz
Richard: čo sa týka toho you tube, tak windows phone ma premakany youtube, ktory dovoli stiahnut video, vie aj nadalej hrat pri uzamknutej obrazovke. Zide sa to napr. Pri oblubenej pesnicke a setrim tym aj bateriu zaroveň a nema reklamy:) samozrejme to bol len zamer aby sa dohodol s google lebo google sa vyjadrilo ze nebude robit youtube pre tak maly os. Microsoft spravil you tube na html5 a zrazu google nevie kolka bije. Maju sa dohodnut v najblišich dňoch ako vyriešia tento spor lebo microsoft tým že odstranil raklamy porušuje podmienky you tube. Kto rieši rozmery tak si kupi lumiu 925. Čo sa týka htc 8x tak nema tak kvalitný displej ako lumia 920 a tiež nema specialnu dotykovú technologiu ako 920-tka. 8x ma 16 gb pamat, lumia 920 32gb. Keď si to tak zhrniem, tak foťak, kvalita displeja, pamat, bezdrotove nabijanie + užitočne aplikacie ktoré ma len nokia sú veci, ktoré su zauvaženie aby si zákaznik kupil tento mobil. Videl som htc 8s aj na video recenzii čo ste prezentovali. Htc vobec nejde tak svižne. Dovod je jednoduchý, jedine nokia si dava zaležať na vyladenie. Ostatni to beru ako kus do svojho portfolia len aby sa nepovedalo. Keď už windows phone tak lumiu. Mam s ňou nax. Dobre skúsenosti a to sa nejedná ani o top model.
aston14721.05.2013 - 09:46 Trvalý odkaz
Mam 8X a v dohladnej dobe pojde z baraku. Bol som na predstaveni Lumie a MS a som sa s tym hral a je to to iste. Ked cakate iny telefon tak ste na omyle, su tam samozrejme drobne rozdiely (SW), ale to nic nezmeni na tom, ze WP este potrebuje nejaky cas. Presiel som na WP z iOS (maly displej) a po prvotnej spokojnosti ma po mesiaci presla sranda a davam to prec. WP je taka super cesta pre pouzivatelov normalnych telefonov ako prejst na smart. WP telefony su skratka na telefonovanie :).
TomasSX121.05.2013 - 12:47 Trvalý odkaz
Ze L920 nema nic navyse oproti 8X okrem fotaku?! A co tak bezdrotove nabijanie, moznost pouzivania telefonu aj v rukaviciach, rychlejsi display (60MHz), ClearBlack technologia u LCD, stereo reproduktory, richsound mikrofony (ciste nahravanie zvuku az do 140dB bez rusivych efektov ako praskanie a neprirodzeny zvuk). Mam L920 a mal som moznost pouzivat aj 8X (pred tym som mal HTC Titan) ale uz HTCcko nikdy viac. Nie je to len o konstrukcii a cene. Ale aj o podpore zo strany vyrobcu. Nokia vydava neustale nejake extra aplikacie kde to HTC na WP z vyskoa kasle. Mapy su velkym plusom (usetrenych dalsich 70eur za aplikaciu alebo vysse 100vky za navigaciu). Odporucal by som recenzentovi aby si nieco o WP nastudoval alebo ho aspon trosku pouzival pred tym ako ho zacne recenzovat. Ta notifikacna lista sa da vysunut aj z prehliadaca (ako aj z inych miest v systeme okrem hier a aplikacii 3tych stran), staci ked napr. v IE vysunieme kontext menu (tri bodky na spodnej hrane obrazovky). Moja L920 mi po dvoch tyzdnoch drzi minimalne 2dni a to mam Facebook chat, Skype, Push Mail, Location, WiFi (pri uzamknutom tel. vypnute) stale zapnute! Ohladom klavesnice odporucam si pozriet toto video: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6nY4XDUOhaU A je toho este viac co zvlada z krabice. Samotny WP ako uz bolo spominane je docela mlady system. Ale vylepsuje sa kazdou aktualizaciou a verim ze si dostane do povedomia viacerych ludi, ktorym je dolezita stabilita a bezproblemovi rychli chod systemu aj na HW slabsich zariadeniach ako je L920.
Michal Dupej21.05.2013 - 13:17 Trvalý odkaz
Ja zase sa este len rozhodujem ze aky WP8 telefon kupit....Na nokiu vsade sice najdem nejake problemy ze niekde nieco praska alebo hrka...tak neviem ci NOKIU alebo HTC 8X, ale jedno je iste android nechcem lebo je to podla mna nedotiahnuty system, zera vela bateriu, sem tam seka, a tie doinstalovavane veci vela z nich nie je dotiahnutych, a mal som aj menený software CM7, CM10.1 MIUI V4 atd......a nic nie je dotiahnute jak tak to je este od vyrobcu ....ale ten podla mna telefon tiez spomaluje....preto nechcem android ale WP8... horsie to je uz aky WP8 mobil vybrat do 400 Eur
Teco21.05.2013 - 13:20 Trvalý odkaz
Tomas, nerozculuj sa... ujo Hombauer je prudko Android pozitiv a nevidi nic ine a ako vidis, nerobi mu problem ignorovat kopu veci a z dalsich komenterov je jasne, ze nema problem v "recenziach" klamat... zvykni si... nie je to samsung s androidom, necakaj ze spravi objektivnu a pravdivu recenziu :D
TomasSX121.05.2013 - 13:29 Trvalý odkaz
Teco: normalne sem nechodim, ale toto mi nedalo a musel som sa registrovat a to tu doplnit lebo vela ludi prave koli takemu pristupu ako zmiene pan Hombauer ma krivu mienku na WP a Nokiu.
MichalD: to praskanie a skripanie nie je len problemom u Nokia, ale ver tomu ze su to ojedinele kusy (nic bezne to nie je, a ja som sa s tym u L920 este nikdy nestretol a to som mal aj nejake predvadzacie kusky v ruke). Takze kedy uz rozmyslas nad WP tak jedine Nokiu. Maju aj bezproblemovi pristup k opravam a maju viac care pontov po celom slovensku. U HTC by si to musel posielat do ceska, aj ked zo servizom tam mam len pozitivne skusenosti. Este by som pridal ze aj ked je navigacia od Nokie dostupna aj na inych WP8 telefonoch ako Nokia, cize aj na HTC ale je to len Here Drive a nie Here Drive Plus. Rozdiel je taky ze na Here Drive mas hlasovu navigaciu len danej krajiny akej mas SIM kartu.
Brankooo21.05.2013 - 14:02 Trvalý odkaz
teraz si musim Richarda zastat... vo videorecenzii ma pravdu no
kia s lumiou 920 okrem fotaku naozaj nema co ponuknut... najlepsia volba je kupi lumia 820 ktora oproti 920 neponuka len fotak a displaj... a to je uz od strednej triedy a high endu co povedat... pozorne si pozrite recenziu lumie 820 a 920 a pochopite... wp ma tolko vyhod kolko si najdete a nie tolko kolko ponuka... HOWK
Michal Dupej21.05.2013 - 14:15 Trvalý odkaz
TomasSX1: To som tiez pocul ze to mozu byt len konkretne kusy, a ze si treba oskusat pri odbere.
Ale musim povedat ze Nokia ako jedina robi to co ludom treba a to displej ktory mozno ovladat v rukaviciach, lepsi fotak, a nie hlupe predbiehanie v procesoroch .....a baterie vo WP8 vydrzia 2 dni pri zatazi, aspon co som cital co sa neda povedat ani o jednom androide, mam bateriu 2430mAh a za jeden den je vybita
buffer21.05.2013 - 15:52 Trvalý odkaz
Mimochodom, co sa tyka tej hornej listy, prave sme to pozerali na kolegovej 920. Pokial aplikacia blokuje jej ukazanie, jedna z moznosti je tuknut na hociktore menu (netreba ist na home) a lista sa sama ukaze, pripadne namiesto home podrzat sipku (task manager) a potom sa da zobrazit ta lista..
rado21.05.2013 - 23:16 Trvalý odkaz
Brankooo: v podstate ano...s tymto suhlasim...rozdiel medzi L920 a L820 nie je moc velky a L820 ponuka navyse pamatove karty co znamena ze moze mat az 72GB pamate...ale L920 som si kupil prave koli tomu fotaku, HD displayu a hlavne dost dolezity fakt je ten ze WP nedokaze instalovat aplikacie na kartu a tych 8 giga je fakt kedze napr taka hra batman potrebuje asi 3-4 giga
Mucha22.05.2013 - 00:57 Trvalý odkaz
Zdravim,
na Lumiu 920 na cakal nedockavo od kedy bola ohlasena a hned ako sa u nas dala kupit za normalnejsiu cenu [presiel som koli tomu dokonca do Orangeu :( ] tak som si ju kupil a momentalne ju aj mam v bielom prevedeni. Dva roky pred nou som pouzival HTC mozart kt. ma WP7 takze som vedel do coho idem. Hlavnym dovodom pre kupu 920 bol fotak/camera s optickou stabilizaciou, ktory si neviem vynachvalit. Co by som zariadeniu vytkol tak to je ze na zaciatku som mal problem s velkou spotrebou baterie a prehrievanim, ale po poslednom update sa to chvalabohu napravilo.
Ak by som mal reagovat na temu HTC vs. Nokia tak dovody preco som si zvolil nokiu su:
- ovela viac exkluzivnych aplikaci pre nokiu
- jednoznacne skvely fotak/kamera
- mapy
- pamat telefonu
- podpora Nokie, HTC ma v tomto smere velke medzery
Co sa tyka velkosti a vahy telefonu musim povedat ze so mal obavy, ale neviem si teraz predstavit v ruke nic mensie, dokonca sa mi drzi ovela lepsie ako mnohe tensie a lahsie telefony. A hlavne je to Nokia takze sa mam ci branit a telefon zostane neposkodeny :D
Telefon mozem jedine odporucit, maximalna spokojnost, pripadne sa oplati pockat na faceliftovanu verziu lumiu 925 :)
Za chyby a preklepy sa ospravedlnujem, nahadzal som to sem na rychlo z brucha :)
buffer24.05.2013 - 15:15 Trvalý odkaz
Ativ S stoji rovnako ako Lumia 920 (porovnanie napr. v alze 499 VS 498 eur), pricom je v niecom lepsia (microSD, vaha) a v niecom horsia (len 16GB interne, vyrazne menej kvalitna konstrukcia, o kus slabsi fotak, absencia Nokia rozsireni, ...) ako Lumia 920..
rado25.05.2013 - 05:18 Trvalý odkaz
ativ s kralom win8 phonov? :D:D:D:D tak to ani omylom...to ze jeho cena vyrazne klesla z neho lepsi telefon nerobi...a dizajn samozrejme tiez nie...videl si lumiu aj nazivo? a mimochodom samsung je tiez plastovy...
TomasSX125.05.2013 - 12:18 Trvalý odkaz
stn32: ze Ativ S a kral WP8?? :D keby si aspon netrepal blbosti! Odporucat Ativ S ako lepsiu alternativu za L920 je ako odporucat 8X. Ze nie je z plastu lebo je specialne upraveny? A co to potom je? Ti napoviem: plast. Aj L920 je plast ale aspon kvalitnejsi: polykarbonat, vyrobeny z jedneho kusu. Na dizajn neresgujem lebo to je silne subjektivne a individualne, len pridam ze mne osobne sa dizajn Lumie paci viac aj ked aj Ativ S je pekny telefon. HW je na tom L920 asi na tom najlepsie zo vsetkych smartfonov na dnesnom trhu, a nie len medzi WP8. Prinasa najviac inovacii. Jedine co ma Ativ S navrh je slot na MicroSD ale tym ze sa tam daju zatial davat len media tiez nic moc. Ked sa tam umozni davat aj iny content, lebo Ativ S ma len 16GB interneho ulozista, bude to mierne vacsia vyhoda ale nie taka aby som vyhody L920 ozelel a isiel do Ativ S. Ked nemas na L920 tak ti nikto nebrani si kupit mid-end Ativ S, ale prosim nevnucuj to inym a nenamyslaj si. Ze je kralom WP8 :D nic vtipnejsieho som nepocul :D
TomasSX125.05.2013 - 19:25 Trvalý odkaz
Ako prve, nevola sa to infra nabijanie, ale indukcne ked uz tak (bezdrotove). Asi si necital moje predchadzajuce prispevky, konkretne prvy. Takze este raz a len pre teba mensie porovnanie Ativ S a L920. Tym ze MS ma dane Chassis pre svoje WP zariadenia, tak take ako CPU, RAM, rozlisenie nebudem brat do uvahy. Takze: Bezdrotove nabijanie: L920 ano/Ativ S Nie, Display 60MHz refresh rate: L920 ano/Ativ S nie, ClearBlack: L920 ano/Ativ S nie (dobre, Ativ S ma AMOLED, pre mna negativum ale je to subjektivne), Moznost pouzivat tel. aj v rukaviciach: L920 ano/ Ativ S nie, MicroSD: L920 nie/ Ativ S ano, Free navigacia s hlas navigaciou na celom svete: L920 ano/ Ativ S nie, OIS: L920 ano/ Ativ S nie, RichSound mikrofon: L920 ano/ Ativ S nie, Stereo reproduktory: L920 ano/ Ativ S nie, Podpora od vyrobcu: L920 ano/ Ativ S nie. Takze to mame take hrube porovnanie a akoze to mame vysledok? L920 9/ Ativ S 1. Myslim ze nic viac k tomu dodat netreba.
Mucha25.05.2013 - 23:10 Trvalý odkaz
to ci nokia vyera zle alebo nie je kazdeho vkus. v dobe kedy kazdy fon zacina vyzerat na jedno kopito si myslim ze je docela svieze ze nokia robi iny dizajn oproti konkurenci. Samsung Atib je pohode, ale vyzera ako vsetky ostatne Samsung telefony ktore maju iphone crty.
Pre mna ma Lumia 920 lepsie tie podstatne veci preto som si ju vybral. A co si myslel tym ze plastova hracka, lebo vpodstate ta 'hracka'robi to iste ako Ativ S, a Ativ je asi jediny telefon od samsungu co nie je z plastu, co neznamena ze ma pevnejsiu konstrukciu ako Lumia. Mozes si pozret crash testy Nokie budes prekvapeny kolko taka plastova hracka vydrzi.
rado26.05.2013 - 16:13 Trvalý odkaz
stn32: no vidim ze sa zase pripojim aj ja...kolko ludi poznas co maju ativ s? ja ani jedneho...zato takych co maju lumiu poznam vela...preco? lebo tych vyhod ponuka lumia postatne viac...to ze niekde nejaky troll pouziva vyraz infra nabijanie a par dalsich co sa nevyznaju po nom opakuju este neznamena ze je to to iste ako indukcne bezdratove nabijanie :D infra je sice tiez bezdratova technologia ale pracujuca na uplne inom principe...dalsia vec...lumia a ativ s rozhodne nemaju rovnaky display...a to v nicom...ativ s ma vacsiu uhlopriecku a amoled technologiu...lumia ma vacsie rozlisenie a ips technologiu + 60mhz refresh rate, clearblack, clearpad series3 od synapticsu vdaka comu sa da telefon ovladat cimkolvek a nejaku olejovu vrstvu na dotykovej ploche co sposobuje ze nemam odtlacky prstov na displayi...to je podla mna hooodne velky rozdiel...ak su toto podla teba prevazne prkotiny tak si bud blbec alebo neviem...toto su podla mna inovacie a nie to nahananie viac jadier a vacsi display...lumia ma este navyse opticku stabilizaciu, carl zeiss optiku, pureview technologiu, navigaciu zadarmo, co sa tyka hudby tak ma navyse dolby headphone a vstavany equalizer...desiatky hier a aplikacii ktore konkurencia nema...a ta moznost rozsirenia pamate micro sd kartou neni az taka vyhoda kedze aplikacie sa nedaju na nu instalovat a 32 giga bohato staci...takze radsej si priplatim za lumiu...podla mna tie vyhody za tie peniaze stoja...a ak ty hovoris ze nie tak sa opakujem..bud si blbec alebo si nokia hater ktory bude vzdy odporucat samsung aj keby bol o 3 triedy horsi...
miv27.06.2013 - 10:34 Trvalý odkaz
suhlasim s tebou vo vela veciach. jedina vec ktora sa zmenila je ze si nemusis priplacat. cena je velmi prijatelna. (jun 2013=360€ s dph). Ja by som vytkol len momentalne problemy so Skype a niektorymi programami ktore ked bezia na pozadi maju negativny alebo az drasticky vplyv na vydrz. ale ako v inej diskusii som poznamenal dostavam sa na vydrz 24-36h co je myslim si na dany vykon a vobec koncepciu mobilu uplne prijatelne!
Wayne27.06.2013 - 13:50 Trvalý odkaz
Ono je to skutocne indukcne nabijanie, pretoze pracuje na principe elektromagnetickej indukcie, neviem, kto zacal pouzivat slovicko infra, kazdopadne urobil chybu, s infra to nema vobec, ale vobec nic spolocne...
Odporucam sa vratit do stredoskolskych cias a prejst si poznamky z Fyziky :)