clara stiahnuta v OR
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...











Miro 06.12.2005 - 15:50
tak uz ste asi citali v novinkach nove udalosti okolo tohoto mobilu,ktory este ani poriadne nemali a uz ani nebudu mat...
nebudem riesit preco,sam som cakal na nu... :roll: Ale skor ma zaujima,ze ci ju nahradia niecim napr. od SE?
UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
Miro06.12.2005 - 15:54 Trvalý odkaz
No neviem,alebo zeby to nechali na D600? Podla mna tam zostala diera takto,ked ju stiahli z predaja a tym stiahli myslim doslova,lebo nikde nie je... A uz vybavuju len objednavky,skoda,no vediet to tak vcera,alebo pred tyzdnom... toto bolo ozaj mikulaske prekvapenie.Ked mi bude teta z OR volat preco som presiel do TMo,tak budem vediet co povedat. ;)
UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
K700icko06.12.2005 - 15:57 Trvalý odkaz
Firma roka.Ohladom clary je to hamba roka.Pred vianocami dobra reklama.Hlavne ty co na nu cakali budu total nadseny.
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Quo06.12.2005 - 16:05 Trvalý odkaz
k750i by teoreticky mohla byt nahradena k600i-umts pred dverami, by to bol 3G mt od sonykov :)
Mulano06.12.2005 - 16:28 Trvalý odkaz
Jj,aj ja si myslim,ze orange pred spustenim 3g bude propagovat k600i ;) predsa len s clarou to nedopadlo ako vsetci ocakavali!Toho mobilu niet a niet!Je to dost velky dovod na stiahnutieho z akcie ;)
UA: Nokia6681/2.0 (3.10.6) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Kriak2406.12.2005 - 16:33 Trvalý odkaz
Klara je len Klara...
Suhlasim s K700ickom, orange zase nieco *******.
Vyhovara sa ze vyrobca dalsiu dodavku nezabezpeci. Podla mna ten kdo nie je schopny nezabezpecit dalsie dodavky je orange.
*Ale no tak Libor ;) - zeditovane - Arrow79*
Skic06.12.2005 - 16:44 Trvalý odkaz
No je to velka skoda, ze tie SE stiahli z predaja :(
UA: SIE-CX65/50 UP.Browser/7.0.2.2.d.3(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Mos06.12.2005 - 16:50 Trvalý odkaz
Ked vedeli ze nie su schopni pokryt zaujem tak to mali riesit uz davno. Bud ju stiahnut,alebo zvysit cenu. Takto len pomaranc tahal ludi za nos. :(
UA: Nokia6230/2.0 (05.35) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
aquila06.12.2005 - 16:53 Trvalý odkaz
Firma roka.Ohladom clary je to hamba roka.Pred vianocami dobra reklama.Hlavne ty co na nu cakali budu total nadseny.
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
hanba roka je to pre SE, ktory to nezvladol a orange urobil len logicky krok vyradil ju z ponuky. je lepsie ked ma spokojnych zakaznikov odchadzajucich s nokiou, LG, siemensom, samsungom ako nastvanych cakajucich na SE.
skratka naco bude mat v ponuke mobil, ktory nie je vyrobca schopny dodat ?
podobny krok urobilo viacero operatorov v europe.
to je neschopnost SE a nie orangeu ...
ale to ty k700icko, kriak a podobny nikdy nepochopite :)
Quo06.12.2005 - 16:57 Trvalý odkaz
he, ale, Klaru za plnu sumu si u nich kupil kedykolvek...
A taktiez aj v SE, v TM ( dotovanu v podobe D750i a absolutne bez problemov )...
Miro06.12.2005 - 17:00 Trvalý odkaz
No aj ja si myslim,ze s tym stavom bolo treba nieco robit,ale potom chapem tie dodavky predtyzdnom ako posledna vecera... :(
osobne si myslim,ze je to teraz horsie,prosto nic z tej ponuky OR ma tymto padom nelaka nejak extra... no co uz.
UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
aquila06.12.2005 - 17:18 Trvalý odkaz
kriak: nekupis :) a uz vobec nekupis dajme tomu 100ks naraz :) chod a vyskusaj si to :)
neda sa kupit poriadne ani na zapade.
dokonca aj amazon.de stiahol k750i z predaja uplne a na amazon.co.uk mas dodavku za 1-2 tyzdne!
a to ti snad nemusim hovorit ze amazon je jeden z najvacsich predajcov v europe!
ako som povedal, pubertiaci co vedia tak velke prd o celej situacii tu budu davat rozumy :) boze ludia ja sa na vas taaak rehocem ako ste naivny :)
Kriak2406.12.2005 - 17:21 Trvalý odkaz
Aj v takom malom meste ako LM ho zozeniem.
A co sa tyka 100ks - ti predajcovia ani nie su nadnarodny operator, ktory dokaze vyrobcov riadne pritlacit. Ver mi, viem o com pisem.
aquila06.12.2005 - 17:24 Trvalý odkaz
s prepacenim, ale ty vies o tom velke prd :)
a ver tomu ze orange na SE tlacidl dost a kedze nebol si to schopny splnit dodavky v rozumnych mnozstvach => rozumej stovky az tisice, tak skoncili spolupracu do doby nez to bude SE schopny plnit :)
to ze je v LM 1-5 kusov _nic_ neznamena, skor to ze ich kupili par mesiacov dozadu a doteraz ich nepredali :)
Kriak2406.12.2005 - 17:33 Trvalý odkaz
Vidim ze tak ako doteraz si sa v kazdom tvojom prispevku vyjadroval ako Chrobak truhlik (vsetko viem, vsetko som videl, vsade som bol), tak v tom uspesne pokracujes dalej. Vidim ze si predajcov v LM asi navstivil osobne :lol: . Kedze Chrobaka truhlika nema cenu o niecom presviedcat, koncim s touto diskusiou.
simumarek06.12.2005 - 17:35 Trvalý odkaz
Ja sa podla mojich poznatkov pridam na stranu aquilu, lebo viem, ze se k750i nestiha dodavat na vacsinu trhov a nie len do slovenskeho orange.
Miro06.12.2005 - 17:54 Trvalý odkaz
Myslite,teda,ze ak by sa vyriesili problemy s dodavkami,je teoreticky mozne tento mobil vidiet v OR? Viem je to taka sybilovska otazka... :D
UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
Kucko06.12.2005 - 17:57 Trvalý odkaz
TAK TAK,LEN SOM ZVEDAVY,AKO SI SE ROZVRHNE DODAVKU NOVYCH FONOV NA SVK,KED NENI SCHOPNY TO STIHAT NA VACSICH TRHOCH.
UA: SIE-S55/16 UP.Browser/6.1.0.5.c.4 (GUI) MMP/1.0
Skic06.12.2005 - 18:01 Trvalý odkaz
Zaujimalo by ma, ci sa da k750tka zohnat v nejakej predajni, v ktorej ju nieje mozne zobrat na pausal...
UA: SIE-CX65/50 UP.Browser/7.0.2.2.d.3(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
aquila06.12.2005 - 18:10 Trvalý odkaz
Myslite,teda,ze ak by sa vyriesili problemy s dodavkami,je teoreticky mozne tento mobil vidiet v OR? Viem je to taka sybilovska otazka... :D
UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
samozrejme, ale skorej ako koniec januara/februar to nebude ..
2 kriak: tak tu daj nejake padne argumenty na obhajobu tvojej tezy ze zato moze orange ? a ako som povedal chod sa spytat do LM kolko tych k750i maju popripade daj sem cislo a firmu a ja si tam zavolam v pohode aj sam :)
a kriak, pre tvoju informaciu, neviem vsetko, vsade smo nebol a vsetko som nevidel, ale su iste veci v ktorych sa profesne orientujem a viem o nich viacej ako si tu X ludi mysli ze oni o nich vedia ...
a skor si mylim, ze taketo potrhnute pubertiaka ako ty co si mysli ze vie vsetko je skoda presviedcat :)
Skic06.12.2005 - 18:14 Trvalý odkaz
Aquila, to s tym pubertakom si trosku prehnal, Kriak je pravdepodobne starsi ako ty ;)
UA: SIE-CX65/50 UP.Browser/7.0.2.2.d.3(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Miro06.12.2005 - 18:16 Trvalý odkaz
aquila dik,ved do januara mam este cas,takze sa neponahlan,no uvidime. ;)
UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
aquila06.12.2005 - 18:17 Trvalý odkaz
Aquila, to s tym pubertakom si trosku prehnal, Kriak je pravdepodobne starsi ako ty ;)
UA: SIE-CX65/50 UP.Browser/7.0.2.2.d.3(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
to je teoreticky mozne (je to uz 30tnik ? ) ale rozumu moc nepobral ..
Quo06.12.2005 - 18:20 Trvalý odkaz
Mne je to maximalne jedno, d750i som dnes vzal z TM a absolutne bez problemov :) A ako mi bolo povedane, maju ich este dost :)
A to nie je len u nas, ale v celom TM. Komu nevadi iny dizajn so zachovanim vsetkeho ostatneho co klara ma, siahne aj po TM :)
Kriak2406.12.2005 - 18:22 Trvalý odkaz
Hoci som pisal ze koncim s diskusiou, este posledny raz:
ad) tak tu daj nejake padne argumenty na obhajobu tvojej tezy ze zato moze orange - je to pomaly zazrak, ak zakaznik dostane fon z orange akcie bez toho aby nan musel cakat. Mne sa to este nestalo. A tusim ze nikdy sa nejadnalo o SE. Aj teraz podaktori na Klaru cakali 2 mesiace, pricom u predajcov bola.
ad) ale su iste veci v ktorych sa profesne orientujem - neberiem ti to, ak robis v logistike, urcite do toho vidis viac ako napr. ja. Ja zase velmi dobre viem, ake ma taky kolos ako orange moznosti a ake tlaky moze vyvijat na dodavatelov.
ad) ze taketo potrhnute pubertiaka ako ty - toto bolo najlepsie :lol: :lol: :lol:
Crosbiker06.12.2005 - 18:28 Trvalý odkaz
Hlavne ze maju Pegoty. Mobily nemame ale mame auta, to musi byt orange. Ech skoda slov. Dobre ze som odtial vypadol :-)
UA: SonyEricssonW800i/R1N Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Skic06.12.2005 - 18:32 Trvalý odkaz
Libor, este si mal napisat, ci si tridsiatnik :) ;)
Ale to je jedno, je to aj chyba aj orangeu
aj se, ked orange videl uz na jesen, ze tych fonov niet, mal ju stiahnut z ponuky uz skor...
UA: SIE-CX65/50 UP.Browser/7.0.2.2.d.3(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Miro06.12.2005 - 18:33 Trvalý odkaz
Quo napisal: Mne je to maximalne jedno, d750i som dnes vzal z TM a absolutne bez problemov :) A ako mi bolo povedane, maju ich este dost :) A to nie je len u nas, ale v celom TM. Komu nevadi iny dizajn so zachovanim vsetkeho ostatneho co klara ma, siahne aj po TM :)
a este podmienkou je doma signal,co ja nemam :lol:
no v pripade kto chce dobry mobil a nebude clara tak myslim siahne aj po nokii,aspon myslim. ;)
UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
Crosbiker06.12.2005 - 18:39 Trvalý odkaz
hanba roka je to pre SE, ktory to nezvladol a orange urobil len logicky krok vyradil ju z ponuky. je lepsie ked ma spokojnych zakaznikov odchadzajucich s nokiou, LG, siemensom, samsungom ako nastvanych cakajucich na SE. skratka naco bude mat v ponuke mobil, ktory nie je vyrobca schopny dodat ? podobny krok urobilo viacero operatorov v europe. Aquila ty si co advokat orange ked si taky pokakany z reakcii?! Chalani maju pravdu mal sa predzasobit tak ako Tmobile s D758i alebo W800i! Tak klud!
UA: SonyEricssonW800i/R1N Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Arrow7906.12.2005 - 18:49 Trvalý odkaz
Aquila davaj si bacha co a akym stylom pises....
Ronn06.12.2005 - 18:53 Trvalý odkaz
tak ja som nakoniec kupil jednu z poslednych.
aquila06.12.2005 - 19:02 Trvalý odkaz
Aquila ty si co advokat orange ked si taky pokakany z reakcii?! Chalani maju pravdu mal sa predzasobit tak ako Tmobile s D758i alebo W800i! Tak klud!
UA: SonyEricssonW800i/R1N Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
D750 a W800 su, ale nie su k750i, o tom sa bavime. ako som povedal, je to chyba managementu ze nedokazali odhadnut dopyt po k750i. W800 je specificky a neponuka sa tak medzi operatromi, resp nie bezne. D750 je ciste pre t-mo, zase izolovana vec ...
arrow :) ma poznas, ja sa budem vyjadrovat ako chcem :)
2kriak: ani velkost orange nic nezarucuju ze ich dostane od SE, ktory ich nedokaze dodat ani do zapadnej europy. kedy to uz konecne pochopis ?
orange ma vzdy s nejakym velmi specifickym mobilom problemy dodat, to je fakt a nepopieram ho :) ale teraz je to chyba SE ;)
a pre 95% neni problem si od orange zobrat mobil co maju v ponuke. navyse asi 80% ludi berie mobil do 1000 korun nakupnej ceny ..
SE ma aj problemy s k700, lebo sa snazi vyrabat k750i, co jelogicke, kedze ma nich vyssie marze :)
marceln06.12.2005 - 19:02 Trvalý odkaz
no ja mam odlozeny jeden K750i v orangei este.. idem ho co najskor zobrat.... fuuu dufam ze nebude problem... a
podrazak orange..... dufam ze nespravia dajake tahy... a nakoniec budem daco lutovat....
aquila06.12.2005 - 19:06 Trvalý odkaz
a presne podla tychto reakcii ako podrazak orange, to orange nezvladol a co ja viem co mal orange klaru stiahnut uz davno a presne toto je dovod preco ju stiahol => cakajuci a nasrdeny zakaznik bude na 95% obvinovat operatora a nie dodavatela :)
*skus pouzit slova ako "nezvladol" a "nasrdeny" ;) - Arrow79*
sdelano ;)
Elrond06.12.2005 - 19:31 Trvalý odkaz
No ja som sa dnes vybral do Orangeu, ziadnu objednavku som nemal spisanu a ahaho. ;-)
UA: SonyEricssonK750i/R1N Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Mulano06.12.2005 - 19:32 Trvalý odkaz
To mam aj ja najradsej ako argumenty ****** orange a pod.
v prvom rade je to chyba SE! :roll:
*zeditovane - arrow79*
marceln06.12.2005 - 19:44 Trvalý odkaz
ja som bezny zakaznik a mna nema co zaujimat ci to je chyba operatora alebo SE, sranda ze Tmobile nema ziadne problemy.... aj ja zopakujem znamu frazu: keby ze nemam setkych znamych v OR uz mam davno Tcko
Kriak2406.12.2005 - 19:45 Trvalý odkaz
Jo chlopi, dajme tomu ze beriem ze SE je svorc co sa K750i tyka. Preco orange dajme tomu nezaradil do ponuky W800 za slusnu cenu, predtym ako stiahol K750, vsak vedel ze o Klaru je zaujem. Podla mna by tymto tahom zapchal usta aspon niektorym nespokojnym. Vlk mohol byt syty a ovca cela. Aspon z casti. Takto podla mna nasrdil viac ludi.
Mulano06.12.2005 - 19:46 Trvalý odkaz
marceln:
d750 a k750 to su 2 differents! ;)
d750 je special pre Tecko!!A tej je habadejjjj ;)
Miro06.12.2005 - 20:14 Trvalý odkaz
no takto to je...
ja uz v nic nedufan,len pockat. Potom mozno vezmem nokiu alebo prejdem k TMo,alebo vezmem V3 ako imidzovku. 8) co uz s takou robotou. :lol:
pockam ako sa situacia posunie
Elrond kde si kupoval tu claru? Lebo co ja viem uz ju nedavaju ani ked maju,prednastne vybavuju objednavky a zevraj dost... :? To si musel mat riadnu kliku ;)
teraz rozmyslam o tom co povedal aquila,ze mozne je ze sa vrati? comu by mozno nasvedcoval aj fakt ze uz nie je ani k700... zeby ozaj presunuli vyrobu?
W800 je dobra,ale ako bolo uz povedane predsa dat za fon 9 a 5 to je rozdiel. ;)
UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
Angelika06.12.2005 - 20:19 Trvalý odkaz
V povazskej v hypernove maju este 750. Ale 700 uz ee :D
UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
matho06.12.2005 - 20:20 Trvalý odkaz
Ale kartu kupujes tak ci tak, takze rozdiel mensi
UA: Nokia6230/2.0 (04.28) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Kriak2406.12.2005 - 20:24 Trvalý odkaz
... plus nemoze si W800 customizovat ;)..
Tak tentoraz s tebou suhlasim (kto by to cakal?) - to moze byt pre orange naozaj padny dovod. Btw, preco nemoze W800 customizovat?
A mozno by ju ludia aj brali. T-cko W800 nasadilo. (predsa len ta dotovana cena je fest nizsia ako plna)
Muflon06.12.2005 - 20:45 Trvalý odkaz
Asi claru vymenia za k600 uz som ju videl vo viacerych predajniach ale ne na pausal
btw jolanka ty si z pb?
UA: SIE-CX65/16 UP.Browser/7.0.0.1.c.3 (GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Quo06.12.2005 - 21:03 Trvalý odkaz
Jolka je z BY, ze :)
K600i je najhnusnejsi dizajn, aky SE mohol kedy navrhnut, tolko moj zazor. A rozhodne radsej Klaru ako K600i, ci uz funkcne alebo dizajnovo :)
UMTS zatial kludne ozeliem, a ked uz UMTS, tak isto nie k600i.
Ale, nasadit by ju teoreticky mohli :)
Richard Hombauer06.12.2005 - 21:10 Trvalý odkaz
pani, Aquila ma tentoraz pravdu! nemam k tomu co dodat.
neobhajujem ton jeho prispevkov ale ich informacnu hodnotu. a ta je vyslovene plnohodnotna a mali by ste si vazit takychto informacii, ktore sa nepisu NIKDE na svete a ja osobne som rad, ze ich Akvik sem-tam napise do nasho fora.
akvik, nie ze budes este namyslenejsi ako doteraz! :lol: :lol: :lol:
Richard Hombauer06.12.2005 - 21:11 Trvalý odkaz
btw. dnes v SE o tomto vela nevedeli, boli touto informaciou sokovani a zrejme K700 este na trh pride. alebo K750...skratka este existuje nejaka objednavka na fony od tohto vyrobcu...
ale nechcem zase virit vody....
jukino06.12.2005 - 21:31 Trvalý odkaz
No ked uz nemali 750 tak som chcel zobrat 6230 ale aj ta bola len na objednavku aj kamarat musel v Ba cakat tyzden aj za to moze SE.
UA: Nokia3100/1.0 (05.54) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
aquila06.12.2005 - 21:44 Trvalý odkaz
pani, Aquila ma tentoraz pravdu! nemam k tomu co dodat.
neobhajujem ton jeho prispevkov ale ich informacnu hodnotu. a ta je vyslovene plnohodnotna a mali by ste si vazit takychto informacii, ktore sa nepisu NIKDE na svete a ja osobne som rad, ze ich Akvik sem-tam napise do nasho fora.
akvik, nie ze budes este namyslenejsi ako doteraz! :lol: :lol: :lol:
ta vies, ze ja mam taky silne expresivny sposob vyjadrovania :lol: profesionalna deformacia ;) extremnymi prikladmi vysvetlis veci skorej a nestracas cas ;) a ja si svoj level ega drzim zhruba na rovnakej urovni :lol:
ono zase o tych infos s problemami SE sa zase urcite pise aj inde ;) az taky uplne unikatne to nie je ;) a problem so supply chain managementom SE je docela znamy .. ja som uz par krat spominal, ze SE trpi tym ze je "len" joint-venture. nie je to samostatna entita a ci uz ericsson alebo sony sa zameriavaju hlavne na svoje core activity, a SE ide kusok bokom ..
plus manazeri v SE nie su az tak motivovany, resp neni nad nimi priamy dohlad. nie su tam priamy akciojnary ktori by ich zdrbali odvolali etc ...
ale to je na dlshie :) a way beyond nielen tohto topicu ale aj fora :)
jukino: moze sa stat, ze na predajni nemaju. ale 6230i konkretne nie je problem. dostes podpises a ides prec. na znackovych konkretne nieje vobec problem ...
ja som tiez bral jednu 6230i a to len tak z haluze navecer :) a bola hned :)
kua uz pisem jak madar, mno nic idem si dorobit nejake veci a idem konecne z worku home :lol:
aquila06.12.2005 - 21:46 Trvalý odkaz
btw. dnes v SE o tomto vela nevedeli, boli touto informaciou sokovani a zrejme K700 este na trh pride. alebo K750...skratka este existuje nejaka objednavka na fony od tohto vyrobcu...
ale nechcem zase virit vody....
to je tiez jedna z veci, orange objednava veci cez centralu ... slovenska pobocka o tychto veciach moc nevie co sa tyka operatorov .. detto t-mo..
Miro06.12.2005 - 21:51 Trvalý odkaz
nie zato moze nokia... :lol:
ale nie teraz vazne,je to dobra otazka,ze ci este pride clara do OR... Myslim,ze dopyt je,ked sa uz ta ponuka bude :D
ale je to tak dopyt prevysuje ponuku... Stav az zarazajuci v akom meradle :badgrin:
ale co uz myslim,ze kto chce alternativu si najde. ved co uz ine zostava. :|
UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0