OR: je to chyba v zmluve, alebo nie?
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...













4ever 28.12.2005 - 13:34
ty co ste brali novy pausal 499+B alebo 299+B, volania v urcitom case bezplatne, si pozrite zmluvu, konkretne prilohu c1: dodatku k zluve, tj: "vianocna akvizicna ponuka 299sk a 499sk"
precitajte si cl. IV bod 2: a zamerajte sa na vymedzenie casov, mam dve zmluvy, v obidvoch mam uvedene: a to kazdy den v case od 08:00 a od 18:00, co je chyba, a ten kto ju v orange sposobil si asi neuvedomil co taka chyba moze znamenat, pretoze orange v reklamach uvadzal ze hovory su od 08:00 do 18:00 bezplatne, v skutocnosti aj su, len v zmluve to tak nieje
v pripade 299+B
cl. V bod2: tam je informacia o case bezplatnych hovoroch spravna: "a to kazdy den v case od 00:00 do 08:00 a od 18:00 hod do 24:00 hod"
EDIT: idem do mesta tak sa stavim v orange a spytam sa na to, beztak tam musim ist reklamovat Siemens S65, to bol tiez dobry manager ktory dopustil predaj S65, s fw25, a pod baterkou uz je napisane BenQ, nechapem ked je uz ofiko davnejsie fw50
Otim28.12.2005 - 14:19 Trvalý odkaz
Zaujmave ,aj ja som zobral obidve tie akcie ,ked pridem domov tak sa na to pozriem co tam mam popisane...
UA: Nokia6101/2.0 (04.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
simumarek28.12.2005 - 14:24 Trvalý odkaz
No ja mam len ten 299, ale fakt som si to nepozrel.
matho28.12.2005 - 14:43 Trvalý odkaz
ja mam tiez 299 ale aj tak som nepochopil pointu :?
tam pisu "sa poskytne zlava vo vyske ceny hlasovych volani" kazdy den od 0000-0800 a 1800-2400
inak ako to je ked zacnem trebars 7:50 a skoncim 8:20 :? , to by malo byt takisto nie? "z technickych dovodov je rozhodujuci okamih zaciatku volania, pricom benefit sa poskytuje aj pocas casti volania mimo zvyhodnenych hodin"
Jaso28.12.2005 - 15:17 Trvalý odkaz
A ked mam pausal 499 a zacnem volat o 17:56 a skoncim o 19:00?Tu hodinu zacvakam?A k tomu softu:ak maju na sklade 25ky,tak ich daju do predaja,nebudu predsa do nich nahravat novy soft.
UA: Nokia6310/1.0 (04.20)
trif28.12.2005 - 15:54 Trvalý odkaz
Vazeni - platba sa riadi systemovym casom. Tzn ak sa zacne volat o 17:56 syst.cas na hodinu 18-tu moze byt 18:00 az 18:10. Takze kto vola do 19-tej urcite plati minimalne 50 minut.
Si zoberte,ze ja budem oddychove minuty uzivat od pondelka rana od 6:58 az do peknej deviatej. Budem platit len nejake tie dve minuty mimo? EE...
UA: Sona Ericssonova K750i by trif edited
Miro28.12.2005 - 17:43 Trvalý odkaz
No neviem co je zac systemovy cas,ale ja som to pochopil takto.
Ked zacnes volat o 7.58 platis vsetko co prevolas,lebo si zacal telefonovat skor ako ti bola pristupnena akciova cena... A ak volas od 17.58 do neviem kedy zadara,tak som to pochopil tak,lebo v tej zmluve tiez to pisu jak mudre hlavy... Mozno sa mylim. :?
UA: SonyEricssonK750i/R1N Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Billy28.12.2005 - 18:18 Trvalý odkaz
Ale ved 299 je na nocne volania, a 499 na denne a je dvolezity cas, kedy sa hovor zacal. Hmm, neviem, co je na tom na nepochopenie?
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; Smartphone; 176x220; SPV C500; OpVer 4.1.8.2)
4ever28.12.2005 - 18:38 Trvalý odkaz
ja mam tiez 299 ale aj tak som nepochopil pointu :?
tam pisu "sa poskytne zlava vo vyske ceny hlasovych volani" kazdy den od 0000-0800 a 1800-2400
inak ako to je ked zacnem trebars 7:50 a skoncim 8:20 :? , to by malo byt takisto nie? "z technickych dovodov je rozhodujuci okamih zaciatku volania, pricom benefit sa poskytuje aj pocas casti volania mimo zvyhodnenych hodin"
kedze mas 299 pre teba je to v zmluve spravne, len pre tych co maju 499 je uvedene "od 08:00 a od 18:00" a to je rozdiel nez od 8.00 do 18.00 ako to v skutocnosti je. Pointa je v tom ze je v zmluve chyba, nikto si ju z orange nevsimol, pretoze tato chyba je aj na mojej druhej zmluve z 23.12.2005, to znamena ze tri tyzdne po vydani akcie, ludia podpisuju dodatky, na ktorych je chyba v prospech zakaznikov, teda nas, ale len tych co maju 499, a nikto to v orangei nenapravi, v tom je pointa, pokial by si podnikal a spravil v zmluve nejaku chybu, ten kto by ju podpisoval by tu chybu vedel vyuzit vo svoj prospech, nie?
preto by ma zaujimalo, ak to teda dobre chapem, od 08:00 znamena ze volania po 8 hodine su zadarmo, a teda aj od 18:00 by tie hovory mali byt zadarmo, a to kvoli chybe ktora je v zmluve, avsak hovory su 8.00-18.00 zadarmo, v ostatnom case su platene, a prave o to ide, ze mas zmluvu podla ktorej je to inak, avsak mas smolu. ak ste to niektory nepochopili napiste.
co sa tyka tych volani, ak zacnech hovor v case v ktorom ti je poskytnuty benefit, tento benefit ti je poskytovany az do ukoncenia hovoru, tzn: mas 299sk, zacnes volat rano o 7.55 a skoncis 8.15, tak mas ten hovor bezplatny pretoze sa zacal pred 8.00 kedy ti je poskytovany benefit, avsak pozor pri takychto hovoroch na prelome hodin, pretoze ten benefit je zavisly na systemovom case v orangei, teda ak ty mas na mobile 7:58 a v orange je uz 8.00, mas smolu zaplatis celu sumu.
k tym S65, vies je lepsie nahrat new firmware skor ako potom prijimat kopu reklamacii, ked uz davno je fw50, telefon ide do akcie, evidentne je za dobru cenu, pomer cena/vykon, telefon ide na dracku a potom sa budu prijimat reklamacie? z toho mas kopec nespokojnych zakaznikov a opletacky okolo toho, mam par kamaratov ktory zobrali na vianocnu akciu s65 a su nespokojny s fw25 preotze mrzne, sem tam sa samovolne restartuje a iny kopec zlych drobnosti
barko28.12.2005 - 18:41 Trvalý odkaz
To s tym casom som si vsimol aj ja a uplne som na to zabudol. Hned ako pridem domov volam do orange som zvedavy co my povedia a potom dam vediet. Je to dost velka chyba od orange. S tym volanim je to uplne jasne hovor je vzdy spoplatnovani sumou aka je platna v case zacatia hovoru
UA: Nokia6020/2.0 (04.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
barko28.12.2005 - 18:54 Trvalý odkaz
Velmi by ma teraz zaujimalo ci proti takemu gigantovi ako orange mame v nasom pravnom systeme sancu. Lebo vdaka ich chybe ty co si dali pausal 499sk maju hovory cely den zadarmo. Skoda ze som si tie zmluvy precital az doma a zobral aj 299sk no co uz :(
UA: Nokia6020/2.0 (04.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
4ever28.12.2005 - 19:04 Trvalý odkaz
to by zaujimalo aj mna ci mame sancu proti orange, pretoze podla zmluvy to jasne vychadza v nas prospech teda v prospech tych co maju 499sk a teda by ma zaujimal ich postoj, toto sa neda len tak vyhovorit ze sa stala chyba pri tlaci, pretoze zmluvy sa tlacia pri podpise, a okrem toho to bolo minimalne do 23.12.2005 tak, ci je to v zmluvach po 23.12.2005 opravene , to neviem, avsak tri tyzdne je dost dlha doba na to aby si to niekto kompetentny v orange vsimol a postaral sa o napravu.
ja som zobral najprv 299sk a az potom po dvoch tyzdnoch ked mi skoncilo bezvedomie som bral aj 499sk, pretoze s pausalom 60 sa nedalo vyzit.
ked zistis postoj orange napis
EDIT: hore si pisal ze by sme mali cely den bezplatne hovory, to zrejme nie ale od rana od 8.00 do polnoci teda 24.00 by sme to mali mat zadarmo, bo ak si si vsimol v 299sk je to vymedzene od 00.00-08.00 a 18.00-24.00
EDIT2: odstranena citacia
matho28.12.2005 - 19:17 Trvalý odkaz
jj, ospravedlnujem sa, to "a od" som zle precital, lebo od a do, sa rychlo pletie, je to malicky detail a co to moze spravit, kazdopadne, som zvedavy ako to dopadne, ked sa niekto do toho obuje, :badgrin:
ale neni tam uvedene "do" ci hej :? , takto potom nikto nevie dokedy su po 18zadara,(mozu to dako prekrutit) no tak to som strasne zvedavy ako to bude
Ing. FijoK28.12.2005 - 19:42 Trvalý odkaz
no nemas urcene ze DO kedy... ale to je ich problem, kedze to nie je uvedene v zmluve vobec, tak teba to trapit nemusi. to som naozaj zvedavy, co som vam podari zistit.
4ever28.12.2005 - 19:45 Trvalý odkaz
jj, ospravedlnujem sa, to "a od" som zle precital, lebo od a do, sa rychlo pletie, je to malicky detail a co to moze spravit, kazdopadne, som zvedavy ako to dopadne, ked sa niekto do toho obuje, :badgrin:
ale neni tam uvedene "do" ci hej :? , takto potom nikto nevie dokedy su po 18zadara,(mozu to dako prekrutit) no tak to som strasne zvedavy ako to bude
je tam kazdy den, to znamena den zacina 00.00 a konci 24.00 tak je to napisane aj v tom 299sk, tam je to napisane 00.00-08.00 a 18.00-24.00
takze z tej chyby to vypliva ze teoreticky by sme mohli volat od 8.00-24.00 denne, pretoze to rataju ako kazdy den a den = 00.00 - 24.00 ale to som uz napisal, mozno aj non-stop, ale to pochybujem pretoze je tam napisane, ze zlavu poskytuju "a to kazdy den" preto do 24.00
a som aj ja uz zvedavy ak sa niekto do toho obuje, urcite sa dost ludi prida
Ing. FijoK28.12.2005 - 19:47 Trvalý odkaz
4ever, ale oni sa teoreticky mozu opriet o to, ze nie je stanoveny cas dokedy.. ale o to sa mozes opriet aj ty... a na to by som vsadil skor, ale nemam nastudovane zakony :D
4ever28.12.2005 - 19:55 Trvalý odkaz
nemam tam napisane do kedy, ale ako si napisal mozem to povedat aj ja, pretoze v zmluve je jasne napisane ze aj od 18.00, je to ich chyba, mi sme tu zmluvu nepisali, iba sme ju podpisali a malo ktori si ju precitali celu.
napisal som to aj v minulom prispevku, minimalne do 24.00 by sme mohli volat zadarmo pokial by sa do toho niekto pustil,
cely den by sa z toho zrejme nedal dostat,pretoze oni pisu kazdy den, a den je 00.00-24.00, s tym by mohli akurat tak argumentovat si myslim
EDIT: ak je tu niekto studovany do prava, alebo niekto pravny zdatnejsi, vyjadrite sa co by sa dalo z toho pripadne dostat
Ing. FijoK28.12.2005 - 20:00 Trvalý odkaz
skoda, ze nemam tu zmluvu, orange mam totiz "v susedstve" a velmi rad by som sa na to isiel spytat..
barko28.12.2005 - 20:06 Trvalý odkaz
Ja nieco o prave viem a do tej polnoci to mas podla tej zmluvy zadara ale este pre istotu zavolam kamoske pravnicke. Ale ako som uz pisal SLOVENSKO NIE JE PRAVNY STAT TAK NEVIEM ale ja idem do toho a pojdem aj do Stassbourghu a tam nie je problem
UA: Nokia6020/2.0 (04.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
4ever28.12.2005 - 20:17 Trvalý odkaz
ak teda ides do toho mohol by si napisat mail do orange, ako ti odpovedia, ja ho pisat nejdem, bo mal by to pisat niekto, kto by to vedel sformulovat dobre po pravnej stranke
Ing. FijoK keby mam scaner tak ti to poslem, ale bohuzial, skus zohnat ak ma niekto z tvojich kamosov ten pausal, alebo ak bude niekto ochotny nek to zoscanuje a povedzme nek to sem da vo forme prilohy v zipe aby sa to stale nestahovalo, bo mylsim ze jpg sa automaticky stahuje a zobrazuje
EDIT: odstranena citacia
Jaso28.12.2005 - 20:42 Trvalý odkaz
Ja by som s tym do orange rozhodne neutekal!,aby nas orange nepredbehol a nepostupil voci nam nejake kroky ako napr poslanie ospravedlnenia a podpisania dodatocnej zmluvy.ja do toho idem.najskor sa spytajte pravnikov,potom orangeu
UA: SIE-S65/25 UP.Browser/7.0.0.1.c.3 (GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
4ever28.12.2005 - 20:53 Trvalý odkaz
no ale dodatocnu upravenu zmluvu uz podpisat nemusis, nemozu ta k nej nijako nutit
JS28.12.2005 - 20:57 Trvalý odkaz
Ked odstupis od zmluvy tak platis zmluvnu pokutu. Neviem ako to tam mate napisane, ze ked odstupi od zmluvy Orange.
barko28.12.2005 - 21:32 Trvalý odkaz
JS myslis si ze orange su taky debili a odstupia od neviem kolko tisic zmluv a tak pridu o zakaznikov. Skor si myslim ze sa s tym zmieria a budeme mat hovory zadara o 6 hodin dlhsie. Jaso sory ale trepes blbosti
UA: Nokia6020/2.0 (04.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Jaso28.12.2005 - 21:49 Trvalý odkaz
Barko,teraz trepes ty,lebo co myslis,kolko ludi si to vsimlo?tisic ich urcite nebude.
UA: SIE-S65/25 UP.Browser/7.0.0.1.c.3 (GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
4ever28.12.2005 - 21:53 Trvalý odkaz
tisic ludi to vie mozno teraz, len ked vznikne nejaky poriadny clanok na fony.sk alebo inom serveri, potom si to rpeberu ine media a budu o tom informovat a potom o tom bude vediet mnoho ludi a orange si myslim bude musiet byt seriozny a ak to zmeni tisicke stazujucich sa ludi, tak to urobi vsetkym, pretoze by si velmi pokazil meno a doveru u zakaznikov pokial by to spravil len tej tisicke
barko28.12.2005 - 22:36 Trvalý odkaz
Jaso nemam chut sa tu s tebou hadat o blbostiach . Dufam ze som ta neurazil ak ano tak sory. Ale teraz k faktom:ten dodatok k zmluve kde sa o tom pise nie je podpisany ani jednou zo zucastnenych stran takze je to iba bezcenny kus papiera a my mame smolu. Preto som ani mimule ked som si to prvy krat cital nevenoval tomu pozornost. Ach ta skeroza :)
UA: Nokia6020/2.0 (04.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Ing. FijoK28.12.2005 - 22:50 Trvalý odkaz
barko napisal: JS myslis si ze orange su taky debili a odstupia od neviem kolko tisic zmluv a tak pridu o zakaznikov. Skor si myslim ze sa s tym zmieria a budeme mat hovory zadara o 6 hodin dlhsie. Jaso sory ale trepes blbosti to tazko, urcite by nepovolili takemu mnozstvu ludi. Skor by sa snazili nejak sa z toho vymotat.
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
4ever28.12.2005 - 22:55 Trvalý odkaz
Jaso nemam chut sa tu s tebou hadat o blbostiach . Dufam ze som ta neurazil ak ano tak sory. Ale teraz k faktom:ten dodatok k zmluve kde sa o tom pise nie je podpisany ani jednou zo zucastnenych stran takze je to iba bezcenny kus papiera a my mame smolu. Preto som ani mimule ked som si to prvy krat cital nevenoval tomu pozornost. Ach ta skeroza :)
no ale v tom pripade ze by to bol len bezcenny kus papiera kedze nieje podpisany, tak mi nemame vobec narok na uplatnovanie benefitu a orange zase nema narok nas obmedzit na 2000minut,
avsak v Dodatok k Zmluve o pripojeni - c. zmluvy: xxxx
je v cl.1 bod 1.3 uvedene
1.3 dohoda stran o tom, ze v ramci osobitnej ponukovej akcie Podniku
(v ramiku je uvedene) Vianocna akvizicna ponuka Pausal 299 a 499 Sk (koniec ramika)
poskytne (resp. neposkytne vid nizsie) Podnik Ucastnikovi aj dalsie vyhody a v pripade, ze Podnik tieto dalsie vyhody Ucastnikovi poskytne, tiez dohoda o pravach a povinnostiach stran spojenych s poskytnutim tychto vyhod. Podrobnejsia uprava prav a povinnosti stran spojenych s poskytnutim dalsich vyhod su uvedene v dokumente
(v ramiku je uvedene) Bonusy ponuky "Vianocna akvizicna ponuka 299 Sk a 499 Sk" zo dna 01.12.2005 (koniec ramika)
ktory ako Priloha c. 1 tohto Dodatku tvori jeho neoddelitelnu sucast. V pripade, ze je v predchadzajucej vete uvedena kolonka vyplnena symbolom "+++++" strany sa dohodli, ze Podnik neposkytne Ucastnikovi v ramci tejto osobitnej ponukovej akcie ziadne dalsie vyhody.
takze asi tak, a chyba je prave v tej prilohe c.1 dodatku k zmluve v cl.IV bod 2, uz hore spominana chyba "od 08:00 a od 18:00"
takze nemas vobec pravdu ze je to pre nas len bezcenny kus papiera
matho28.12.2005 - 23:05 Trvalý odkaz
podla mna, to nechaju tak, nejake volanie v slabej prevadzke ich nezabije, tak ci tak by malo byt spolu 2000min nie, aspon bude menej cez den, jedine ze by bolo 2000+2000 :? , ci prevolas 2000 min cez den alebo vecer, tak im je to prd, praveze hadam este aj lepsie , alebo sa mylim :?
Arwie28.12.2005 - 23:08 Trvalý odkaz
Chlapi, toto je velmi zaujimave o com tu pisete. Myslim, ze by nebolo odveci, keby ste to posunuli aj Risovi, mozno so svojimi kontaktmi dokaze nieco vymysliet. Skoda ze nie som v SR tak casto, aby sa mi oplatilo kupit si pausal... lebo za tychto podmienok by som si vybral 499sk :lol:
Este k tomu uctovaniu: mate pravdu - system obidvoch opov nedokaze jeden hovor, ktory je v rozmedzi tarifikacnych casov, zauctovat dvakrat, ale len raz a platia podmienky v case zacatia hovoru. Teraz ma napadla suvislost s davnou akciou T-mobilu Hodina na nezaplatenie. Mohlo byt celkom zaujimave vyuzit ju v kazdodenny dlhy telefonat ;) NESKUSAL TO NIEKTO? 8)
EDIT: Riso, klobuk dole pred tvojou rychlostou :goodman:
4ever28.12.2005 - 23:35 Trvalý odkaz
riso, dik za pohotove vytvorenie clanku, uvidime ako na to zareaguje orange
barko29.12.2005 - 00:09 Trvalý odkaz
4ever mas uplu pravdu. Takze predsa to mame zadara do 24:00. Priznam sa ze som to necital poriadne a cele a naivne som si myslel ze ked splietli od, do tak ze nemysleli ani na ostatne veci. Vsetkym sa ospravedlnujem za zavadzajucu informaciu. Bol uz niekto v OR a pytal sa na to? Ja tam idem teraz zavolat a dam vediet.
UA: Nokia6020/2.0 (04.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Richard Hombauer29.12.2005 - 00:11 Trvalý odkaz
nedakujte, ved som tu pre vas. :) je stastie, ze som prisiel spoza hranic dnes. :-D
4ever29.12.2005 - 00:29 Trvalý odkaz
barko len sa este netes ze to mame zadara do 24.00 v zmluve to tak sice je, no treba sa informovat v orange a pockat na oficialnu odpoved
Jaso29.12.2005 - 00:36 Trvalý odkaz
Nie,neurazil som sa,preco by som sa mal.inak preco by sa malo cakat na oficial.vyjadrenie.mas zmluvu podpisanu na papieri a ten nepusti.musia priznat chybu podla mna,ale ktovie ako sa z toho vysekaju.
UA: SIE-S65/25 UP.Browser/7.0.0.1.c.3 (GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
barko29.12.2005 - 00:38 Trvalý odkaz
No akurat som volal na 905 a chalanisko ze nema tu zmluvu k nahliadnutiu a ze este o tom nepocul a ze to moze byt iba tlacova chyba. Mam zavolat nejakej starej babke ktora ma ma na starosti v pracovnej dobe a ona my povie. Tak som zvedavy
UA: Nokia6020/2.0 (04.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Ing. FijoK29.12.2005 - 00:41 Trvalý odkaz
Barko krot svoje vyjadrovanie.
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
4ever29.12.2005 - 00:46 Trvalý odkaz
ak sa budu vyhovarat aj ostatny z orange ze to je tlacova chyba, to bude haluz, skoro mesacna tlacova chyba, ktoru ma kazdy novy zakaznik 299 aj 499, hmm...
zajtra jej zavolaj ak budes moct a nezabudni sem napisat
Fizzy29.12.2005 - 00:46 Trvalý odkaz
a co by sa stalo keby to bola len tlacova chyba???
Ono to asi aj je len tlacova chyba....
Myslite ze to do zajtra vymenia:)))
Arwie29.12.2005 - 00:49 Trvalý odkaz
Mozno nie :D , a keby aj, pozri sa do dodatku, co tam mas napisane a ked to bude opravene, tak mavni rukou a chod domov :lol: :lol: :lol:
Jaso29.12.2005 - 00:52 Trvalý odkaz
Ich tlacova chyba,nie moja.my mame teraz povedat orangeu-no jasne,v pohode,stava sa a nechat to tak?uz si urcite omylom vytocil cislo a ked si za hovor platil,siel by si do orange im povedat,ze to bolo nechtiac,nech ti to nedaju zaplatit a oni ti povedia,ze to je v poriadku,ze stava sa a pojde to na ucet podniku,ze?
UA: SIE-S65/25 UP.Browser/7.0.0.1.c.3 (GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
4ever29.12.2005 - 00:53 Trvalý odkaz
vies je to dost diskutabilne ci by vyhovorka ako "tlacova chyba" bola namieste, okrem toho zmluvy sa tlacia pri kazdej aktivacii priamo v predajni, tato akcia je od 1.12.2005, ja mam zmluvu aj zo zaciatku decembra aj z 23.12.2005 na ktorej to stale tak je, je to zrejme neschopnost zamestnancou orange, ktori za minimalne 23dni nevedeli prist na tuto chybu a zrejme este do dnes nieje tato chyba patricne na novych zmluvach osetrena, poviem to rovno, orange by mal za svoju neschopnost niest nasledky, konieckoncov len na nas zaraba a vydis ako to vyzera, dokazom toho je aj dalsia tema ohladom kontroly spotreby, sluzba tot platena no v urcitych pripadoch klamliva
EDIT: a Jaso ma tiez pravdu, uviedol pekny priklad s ktorym suhlasim
Jaso29.12.2005 - 00:55 Trvalý odkaz
suhlasim 4ever
UA: SIE-S65/25 UP.Browser/7.0.0.1.c.3 (GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Mjean29.12.2005 - 08:34 Trvalý odkaz
A co ak to nieje xyba. Hm? Pametam si ze zo zaciatku sa tu pisalo o tom, ze to je na cely den. A 299 je na pol dna... No ale uvidime.
UA: Nokia3200/1.0 () Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
barko29.12.2005 - 12:02 Trvalý odkaz
Takze volal som tej starej babke a ze o tom vedia a ze to riesia. A na vsetky moje otazky odpovedala ze neviem a ja nakoniec ze kedy bude vediet a ona zase ze neviem
UA: Nokia6020/2.0 (04.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
4ever29.12.2005 - 12:22 Trvalý odkaz
no to je pekne ze oni nevedia, sa jej spytam ak s nou budem volat ze co ked po tej 18:00 budem volat, oni mi to nauctuju, ja to zaplatim a reklamujem fakturu s odvolanim sa na dany bod v zmluve podla ktoreho mi ma byt poskytovani benefit. a oni to jednoducho budu musiet uznat a vratit mi cash, ak nie moze sa to riesit aj podanim podnetu na soi, na presetrenie a inymi dostupnymi pravnimi prostriedkami, avsak na tie uz financne prostriedky nemam :(
barko29.12.2005 - 12:48 Trvalý odkaz
Ja mam nejaku pravnu poistku do pol miliona idem im zavolat ci aj na toto
UA: Nokia6020/2.0 (04.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
matho29.12.2005 - 12:50 Trvalý odkaz
Jo,lenze zakedy tie prachy vratia ich bude clovek dobre uverovat takze skodni nebudu ;)
UA: SAMSUNG-SGH-D600E/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 UP.Browser/6.2.3.3.c.1.101 (GUI) MMP/2.0
4ever29.12.2005 - 13:59 Trvalý odkaz
takze dokopy som sa nic nedozvedel, o tej chybe zrejme nevedela alebo sa sikovne snazila zatajit ze o tej chybe vobec vie, ze v pripade pausalu 499sk je to bezplatne od 8.00 do 18.00.
ked som jej povedal: ze co ak budem volat od 18.00 do 24.00, ona: ze mi to bude normalne nauctovane, ja nato ze to v zmluve je ale inak, ona: tak ze potom ak chcem mam podat podnet na reklamaciu, ze ona nevie ako to je presne uvedene v zmluve, ze ju momentalne nema k nahliadnutiu
este mi vravela ze tie pausali su dve jeden na den a jeden na noc a tak....
Pendo29.12.2005 - 14:17 Trvalý odkaz
Mal by si ale rozlisit pojmy "v zmluve je to inak". Je to inak "iba" v prilohe k dodatku. V dodatku ako takom je to spravne. Su to dve po sebe nasledujuce rozdielne informacie o tej istej veci a preto su zavadzajuce.