Skúsenosti s HTC Windows Phone 8S

  • petris 12.10.2013 - 12:19

    ak toto bol vitazny text tak sa obavam citat tie ostatne. fakt a nech sa nikto neurazi.

    nebudem tu pisat miliony dovodov preco mam tento nazor. nesuhlasim s tym ze jediny pouzitelny web prehliadac je ie. messengerov je v markete dost a funguju plnohodnotne. operacny system urcite nie je uplne dokonaly ale v porovnani s androidom je to nebe a dudy. zatrepat si mrnavu pamat milionmi aplikacii je velmi zle rozhodnutie. a hlavne sa potom stazovat na jej nedostatok. preto cely tento clanok hodnotim ako taky pokus o zabitie volneho casu.

    "a poslednym klincom do rakvi" - to dufam nemyslite s tym makkym i vazne :-D

    htc vyrobilo drek.

    "i" uniklo pozornosti. :-) opravene. (Lenka)

  • Martin Hombauer13.10.2013 - 16:16 Trvalý odkaz

    ja mam rssko na mobilnu verziu, clanky len tam :)
    len obcas mrknem na full, kvoli foru, galerii, ci vsetko ide ako ma atd. :)

    Marianxxx14.10.2013 - 02:38 Trvalý odkaz

    Atlis:Keď windows phone tak lumiu.Čo tak isť do Kontrola pamate a vymazat dočasne subory??A tak tiež keď vymažeš historiu prehliadania tak sa ti uvolni pamať! Teraz som si nie celkom istý či je to objektivita alebo nevedomosť.........Okrem IE je alternativa Uc Browser, ktorý je celkom znamy prehliadač, je možnosť potom aj inštalacie mozilly. Medzi windows phone 7.8 a 8 je dosť zasadný rozdiel a to hlavne že osmička nepotrebuje byt zavislá na Zune, 7.8 čka áno. Keď si zoberiem momentalne wp 8 GDR 2 a windows phone 7.8 tak je to mega rozdiel. Hovoril si o ramke lumii 520 že je málo, mal som pol roka Lumiu 620 a ten mobil išiel ako švajčiarske hodinky( Momentálne už mám Nokiu Lumiu 925) v podstate 620 tka je hw rovnáká ako 520 tka. Na aplikacie, ktore 520 tka podporuje je ram 512 mb akurát. Nokia lumia 610 tam s tebou suhlasim. Riešiš tu pamať a to že vela androidov ma vyhradenu pamat na aplikacie to je asi ok a že sa ti časom tiež zahlti.Ano bola nato taka aplikacia čo vymazavala nepotrebné subory a ešte aj zavirena.Htc 8s je nezmysel, preto som kupoval 620 tku, je trochu logicke keď je Nokia hlavným partnerom microsoftu že to budu mať lepšie dotiahnute. Nesuhlásim s tebou s dost vecami čo tu pišeš, to že sa pamat zahlcuje je pravda ale da sa to riešiť a bez resetu. Ja som moju Lumiu 620 nikdy neresetol( jedine že sa tak resetla sama:D ) Ostatne wp telefony ma nezaujimaju, preto nebudem riesit stabilitu a rychlost iných značiek. Ale ked si zrovnám cena/ vykon tak Lumia 520 nemá konkurenciu a myslim že nič tak stabilne a rýchle za tie peniaze nekupiš a proste viem že kvalitovo su určite natom lepšie ako HTC. System si určite zasluži pozornosť a treba s nim hlavne vedieť robiť.......

    Marian14.10.2013 - 03:09 Trvalý odkaz

    Vymazanie docasnych suborov riesi asi tak 30MB a nie 1,2GB, ktore dokaze telefon zahltit po mesiaci prace. Jedine riesenie je Shrink Storage a aj ten riesi problem iba docasne. Neboj, nie je to moj prvy telefon.

    Clanok je o HTC, nevidim dovod rozoberat Nokiu, a uz vobec nie lacne modely ktore aj ked si nezahltia pamat, tak na nich nefunguje polovica aplikacii kvoli malej RAM.

    Marianxxx14.10.2013 - 10:18 Trvalý odkaz

    Sranda že ja som dokazal vymazat aj cez 500 mb:)

    LAPoska14.10.2013 - 10:39 Trvalý odkaz

    THC a dobre vyrobky? to bude snad len vtip na koniec... Ked WP8 tak jedine Nokiu...

    Marian14.10.2013 - 11:07 Trvalý odkaz

    Make More Space je hovadina a nic to neriesi. Hodnotenie a komentare si si asi neprecital vsak?

    Co si kupujem ja a za kolko je ciste moja sukromna vec. :)

    petris14.10.2013 - 11:14 Trvalý odkaz

    hodnotenie a komentare som si samozrejme precital. povodne znenie mojho prispevku zacinalo slovami bez komentara. ten som ale nakoniec pridal. htc 8s je najvacsi fail na trhu s wp8.

    pre mna a aj za mna si kupuj co chces. je to tvoja "mudrost".

    kedze si doteraz nic nepochopil a stale si hudies svoje tak uz len k tomu vsetkemu co som ti na adresu toho tajwanskeho smejdu uz napisal dodam: tak ti treba.

    Marian14.10.2013 - 11:57 Trvalý odkaz

    petris - ja bude rad, ak si po precitani mojich skusenosti nikto ziaden WP8 s malou pamatou (RAM ci ROM) nekupi. :)

    petris14.10.2013 - 12:18 Trvalý odkaz

    budem si pripadat ako obohrata platna ale tento zaver si v clanku neuviedol.

    namiesto toho si zatratil operacny system ako taky. to bol hlavny vystup z toho diela. a to bolo predovsetkym predmetom mojej kritiky.

    ja budem tiez rad ak si nikto v snahe "usetrit" nekupi ziadny htc 8s ani huawei w1. takto by som to na tvojom mieste priamo pomenoval ;-)

    suhlasim s marianom: ak windows phone tak jedine lumiu. lumia je este stale nokia.

    miguel14.10.2013 - 12:32 Trvalý odkaz

    Chlapi, uz prestante - ste ako male deti. Ja mam velmi podobnu skusenost ako Atlis s android fonom - konkretne sa jedna o Xperiu E dual, co je podla mna asi moj najhorsi telefon, aky som kedy mal a zbavil som sa ho asi po polroku trapenia. Dovod? Telefon je neskutocne pomaly, lagoval mi tak, ze na otvorenie telefonneho zoznamu, ci dennika hovorov som cakal aj 30 - 40 sekund (!) Nehovorim o restartoch, mrznutiach, ci absolutnej necitlivosti na signal - telefon sa tvaril, ze je pripojeny na siet a v skutocnosti som bol offline. Nepomohlo ani prehratie firmware, ani reset, ani aktualizacia. A to som ho vobec nemal zahlteny aplikaciami - podobne ako Atlis. Je teda zrejme, ze aj v pripade tohto telefonu to SONY "presvihlo" s hardwarom a vyrobilo telefon, ktory Android jednoducho neutiahol. Po tejto skusenosti uz radsej zainvestujem do hardwaru a nebudem sa trapit s takymi haraburdami, ako bolo to SONY. Teraz mam S4 mini dual sim a az na kapacitu baterie si ho neviem vynachvalit. Peace!

    Marianxxx14.10.2013 - 12:35 Trvalý odkaz

    Nokia Lumia 520 je najpredavanejšie zariadenie s windows vobec ake bolo kedy vyrobene za posledný rok a ma 512 mb ram, hladko odohraš natom asphalt 7 co nieje až tak nenáročná hra, tak tiež skype ide natom svižne, pri Gps reakcie ok. Mal som pol roka ako som ti už včera pisal Nokiu Lumiu 620, sranda že mne ta 512 mb ram vobec neprišla mala. V markete nenajdes ani jednu aplikaciu, ktora by si vyžadovala viac ako 512 mb, tie ktoré by si vyžadovali vačši výkon su určene už pre 820, 920 atď. Ty tu pišeš tvoju skusenosť, okej ja to beriem a ja zas píšem moju, ktorá sa trochu liši, btw Htc vobec nemá dobre zmaknutý windows phone ani samsung ani huawei, tak sa nečuduj že su tam potom problémy.Htc 8s je akurát pekný a lahký no tam to konči. Keby si si kupil Nokiu Lumiu 620 by si videl ten rozdiel, len ty si si kupil to Htc s wp hlavne preto že ste tu na tomto fore antinokiaci a propagujete tu tie vaše demagogicke hlašky o wp aky je na h*ovno.Keby máš vo všetkom pravdu tak nepoviem ani pol slova. Ale sudiť a odporučať na zaklade jedneho modelu že netreba kupovať wp zariadenie s 512 mb ram je trochu odveci, pretože každý má ine potreby a každý mobil sa sprava inak. To ak keby porovnávam Samsung android vs HTC android rovnake papierove parametre ale pritom realna vyladenosť bude odlišná. A keby máš aj pravdu tak mi skus povedať prečo Nokia Lumia 520 podla teba je najpredavanejšie zariadenie na svete s wp?? Mimochodom má 512 mb ram ako ty kritizuješ že je to málo...

    miguel14.10.2013 - 12:37 Trvalý odkaz

    Chlapi, uz prestante .ste ako male deti. Ja mam podobnu skusenost ako Atlis s Android fonom - konkretne sa jedne o Xperiu E dual. Predstavte si wake-up lag v trvani 60 sekund (!). Vstup do telefonneho zoznamu - 30 sekund. Otvorenie sms spravy - 20 sekund. Nepomohlo prehratie firmware, aktualizacia cez stranku Sony, ci restarty telefonu. Nehovoriac o mrznutiach, ci absolutnej necitlivosti na signal - telefon sa tvaril, ze je online, no v skutocnosti som nebol dostupny. Trapil som sa nim polroka a potom som sa tej haraburdy zbavil. Podobne skusenosti mi potvrdili aj dalsi uzivatelia tohto "telefonu". Jednoducho to Sony "prestrelilo" s hardwareom a vyrobilo telefon, ktory novsiemu Androidu jednoducho "nestihal". A tom som ho vobec nemal zahlteny aplikaciami. Teraz mam Samsung Galaxy S4 mini duos a neviem si ho vynachvalit (az na kapacitu baterie).

    Peace.

    Marianxxx14.10.2013 - 12:40 Trvalý odkaz

    Je plno iných serverov nie len fony.sk Ja by som si nekupil android s 512 mb ram lebo to je tragedia v priamom prenose aj o tom by si niekedy mohol hodit skúsenosti.

    sysell14.10.2013 - 13:10 Trvalý odkaz

    Preco pisete pri parametroch ROM. Rom pokial pamatam je read only memory, co samozrejme nekoresponduje s tym aka pamat je v tomto pripade. Je to predsa absolutne iny vyznam. Co nepisete vnutorna pamat, alebo storage, alebo flash alebo hocico ale taku blbost ako rom.

    Marian14.10.2013 - 13:20 Trvalý odkaz

    ano, nie je to ROM, ale pouzivaju to aj niektori vyrobcovia. co neznamena, ze je to spravne.

    huje©14.10.2013 - 13:31 Trvalý odkaz

    miguel: to sony bolo zrele na reklamaciu, nei kecy o nestihani. stvorkovy android fungoval aj na crepe typu zte blade (600 MHz, 512 MB RAM) - jasne ze bolo citit low-end HW, ale rozhodne nikdy nie viac nez dajme tomu sekunda odozvy.

    ak ti to robilo aj po recovery, reklamacia. ale popravde, neverim ti to.

    Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne14.10.2013 - 14:39 Trvalý odkaz

    wake up lag 60 sekund? mal som ZTE Racer II, so 128MB RAM a Androidom 2.2 a ten, hoci bol poriadna sunka, Xperia E je oproti nemu blesk, bol rychlejsi.. iste, najma pri "multitaskingu" boli lagy, ale najdlhsi bol cca 10 sekund..

    Ja viem vdaka clanku, ze v rodine uz budem odporucat wp8 len s modelmi od Nokie.

    Marian14.10.2013 - 16:17 Trvalý odkaz

    no ja predpokladam, ze to nebude trvat dlho a jedinym vyrobcom, ktory bude mat wp8 bude nokia, takze v principe ani nebude dovod odporucat nieco ine. ;)

    Valaroma14.10.2013 - 22:06 Trvalý odkaz

    Hm, ja môžem povedať toľko, že nebyť slabej výdrže by som s ohľadom na svoje potreby bežného užívateľa nemal svojmu HTC 8X čo vytknúť. To je samozrejme trochu iná liga, ako 8S, ale v čase, keď som kupovl, už medzi nimi ani nebol taký veľký cenový rozdiel.

    Marianxxx15.10.2013 - 00:36 Trvalý odkaz

    Len že vec sa ma trocha inak..Htc, Samsung, LG ešte tento rok uvedie minimalne jeden model s windows phone 8. Soft bude ponúkaný zadarmo tak ako aj android a už sa rokuje o tom aby začali tlačit dual boot android s wp8. Huawei W2 sa už predáva, nemyslim si teda že len Nokia ostane pri wp a ďalším novačikom bude Sony ale až od wp 8 GDR 3.

    Marian15.10.2013 - 02:05 Trvalý odkaz

    s tym dualbootom to bude asi ako s windows na macoch - vsetci vedia ze taka moznost je, ale prakticky nikto ju nepouziva :P

    huje©15.10.2013 - 02:36 Trvalý odkaz

    atlis: blbost, apple nema dualboot. mozne to je, ale pre bezneho uzivatela komplikovane a + investicia do licencie windows. a parallels nie je dualboot.

    mimochodom, ked uz MS tak tlaci na dualboot, bude aj dual s androidom na lumiach?

    Marianxxx15.10.2013 - 12:27 Trvalý odkaz

    Viem len o tom že bude na samsungoch a Htc, no nevylučujem že bude aj na Nokiach keď že testuju android zariadenia. Konkretne v činskom foxconne beži výroba. Preto zrejme aj Microsoft Nokiu odkupi lebo si je vedomý čo by to prenho znamenalo.

    huje©15.10.2013 - 21:55 Trvalý odkaz

    wayne: to je presne to o com som pisal pod pojmom "prebezneho uzivatela komplikovane"

    Marian16.10.2013 - 01:18 Trvalý odkaz

    huje© - mac ma samozrejme bootcamp a je to mega jednoduche.

    huje©16.10.2013 - 09:51 Trvalý odkaz

    atlis: pre bezneho uzivatela nie je

    Marian16.10.2013 - 10:27 Trvalý odkaz

    bezny uzivatel nepotrebuje dualboot. urcite nie na pc

    matoe23.10.2013 - 00:56 Trvalý odkaz

    nepoviem nic nove, ale nepomozemm si. wp je system pre nenarocnych uzivatelov. mne sluzi vyborne na maily, whatsapp, navigaciu, pocuvanie hudby, fotenie a surfovanie po nete. navyse v neosuchanom a pre mna esteticky super vyriesenom dizajne, rychle a stabilne. nic viac od zariadenia, ktore nosim vo vrecku necakam. ak by som cakal, kupil by som si android.
    a k recenzii - ze hardware nezvlada software sa stava. bad luck

    roman25.12.2013 - 10:11 Trvalý odkaz

    pre nenarocneho? to myslis vazne? a akoze zasekany android, ktory potrebuje k plynulemu behu 28 jadier a 1800gb ramky je akoze teda pre narocneho uzivatela? tak s tohoto uhlu pohladu urcite ano! inak je wp vyborny system, plne konkurencieschopny, plynuly,stabilny,a vsetky app. na nom funguju zmysluplne, nie ako na androide kde je miliarda app.,ale funkcnych mozno tal 5.

    janesbond125.12.2013 - 13:24 Trvalý odkaz

    Keby bol tak konkurencie schopný, tak by nebol na trhu taky podielový rozdiel medzi týmito os.. Ak bude mat wp tolko zariadeni, aplikacii a moznosti ako android a bude potom tak stabilny (alebo aspon ako je teraz android), tak potom tu mozme diskutovať o jeho konkurencie schopnosti.

    roman25.12.2013 - 21:20 Trvalý odkaz

    staci trosku pozret na statistiku.aky percentualny podiel ziskal za ake obdobie,v porovnani s ostatnymi os.a myslim si ze keby nebol konkurencieschopny,tak by tu nebol.vsakze.btw,tak ako sa vyvija android,tak sa vyvija aj wp.myslim ze kvantum aplikacii nevypoveda aj o ich kvalite.netvrdim ze wp je dokonaly,ja osobne by som uvytal android zo stabilitou a hw.nenarocnostou wp.asi tak nejako.ale tak ako nikdy nikdo nevyroby dokonaly telefon,tak nikdy nebude ziaden os dokonaly.