Preco je K600i v Orange prehnane drahy???
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...












Visente 18.01.2006 - 16:32
Preco to tak je? To akoze o je o 1500 korun drahsi ako v TMo.. Dost biedne. Som im pred tyzdnom napisal, ci by ho zlacneli aspon na tych 5490/4490 ale ani neodpisali.. Chcel by som ho zobrat z Orangeu ale ked v T-Mobile je lacnejsi..
Marian18.01.2006 - 16:42 Trvalý odkaz
No mas smolu, ze u nas este nefunguje prenositelnost cisla... ;)
Orange ma zvacsa fony drahsie ako TM - na zaciatku, normalna Orange politika...
A odpoved nedostanes... :D tomu ver :D
Gash18.01.2006 - 17:37 Trvalý odkaz
mozno ho speci pre teba zlacneju :D
aquila18.01.2006 - 17:41 Trvalý odkaz
za tu cenu si ten crep kupi len sialenec ;)
barko18.01.2006 - 17:42 Trvalý odkaz
a naco ti je ked tu este nie je 3g
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; Smartphone; 176x220)
Visente18.01.2006 - 18:04 Trvalý odkaz
Zoberiem ho z T-Mobile...
matho18.01.2006 - 19:04 Trvalý odkaz
a naco ti je ked tu este nie je 3g
taktiez si kladiem tu istu otazku :? , az ked tu bude, potom by som rozmyslal co a ako, tato prehnana cena musi ist len a len dole ;)
Pierre18.01.2006 - 19:06 Trvalý odkaz
za tu cenu si ten crep kupi len sialenec ;)
presne,ten fon je zaujimavy iba ak tak podporou 3g,ale absencia pamatovych kariet a trochu aj silne priemerny fotak podla mna budu viacermy vadit.Aj display uz mohol byt QVGA ako na SXG75
K700icko18.01.2006 - 19:18 Trvalý odkaz
Visente napisal: Zoberiem ho z T-Mobile... Visente vies ratat?Za 7,5-8tis ho kupis cash a ty chces dam 6,5tis v orange a este k tomu sa viazat min na 18mesiacov?Sak nech ti ******!
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
*zeditovane, nadavky a ich napodobeniny su zakazane - Ing. FijoK*
Iwanp18.01.2006 - 19:18 Trvalý odkaz
No sak to je Pomaranc co sa cudujete
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; Smartphone; 176x220; SPV C500; OpVer 4.1.8.1)
4ever18.01.2006 - 20:23 Trvalý odkaz
doplat 3500 a zober N70 ak ju este maju, o dost vyhodnejsia kupa a mas 3G+symbian+2MPix, co nieje zla kombinacia
Visente18.01.2006 - 20:34 Trvalý odkaz
A je lepsie D750i alebo K608i, mozno by som bral aj tu D750..
Sten18.01.2006 - 20:47 Trvalý odkaz
Ja by som radsej bral D750i...
UA: Nokia6630/1.0 (3.45.113) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
K700icko18.01.2006 - 22:09 Trvalý odkaz
Visente napisal: A je lepsie D750i alebo K608i, mozno by som bral aj tu D750..
A nerobis si tu srandu Visente?Treba si precitat recenzie na tieto fony je ich dost.
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Mos18.01.2006 - 22:45 Trvalý odkaz
Suhlas s Aquilom.Prilis draha sunka. :-)
UA: Mozilla/4.08 (SmartPhone; Symbian OS-Series60/1.03) NetFront/3.3
bartels18.01.2006 - 23:01 Trvalý odkaz
Smiley :-)18.01.2006 - 23:09 Trvalý odkaz
visente vidis nazory nas fonakov co sa v tom vyzname su jasne je to sunka za tie peniaze fakt si radsej priplat na n70 ked chces silou mocou 3g fon alebo zober k/d750i ked chces zase dobry sonyericsson ;)
Visente18.01.2006 - 23:33 Trvalý odkaz
Dikes za odpovede, musim uznat ze do fonov sa moc nerozumiem.. to je fakt..
Ale myslim, ze porozmyslam o tej D750i. V porovnani s K608i.. pamatovky a lepsi fotak, ..
Angelika18.01.2006 - 23:47 Trvalý odkaz
Visente napisal: Dikes za odpovede, musim uznat ze do fonov sa moc nerozumiem.. to je fakt.. Ale myslim, ze porozmyslam o tej D750i. V porovnani s K608i.. pamatovky a lepsi fotak, ..
A este minimalne sto krat lepsi dizajn
UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
matho18.01.2006 - 23:48 Trvalý odkaz
Ono ked nerozmyslas nad 3g, tak tam ani neni co riesit ;)
UA: Nokia6230/2.0 (04.28) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Mopy18.01.2006 - 23:51 Trvalý odkaz
Na tvojom mieste by som radsej bral D750i je lepsi a navyse realne vyuzitie 3G budes az 1-2roky.. Dovtedy ti aj skonci viazanost :-) ak by si bral D750it, eraz je 3G na SVK este v uplnych plienkach..
ozaj trosku OFF-TOPIC, ako to je zo SIM kartami na 3G?? Dakde som pocul,ze su ine ako do GSM.. Ale bo to je trosku uuplne inak??
Angelika19.01.2006 - 00:06 Trvalý odkaz
Mopy napisal: Ako to je zo SIM kartami na 3G?? Dakde som pocul,ze su ine ako do GSM.. Ale bo to je trosku uuplne inak?? Karty VRAJ budu budu treba zvlast..
Zvyraznujem tu slovo vraj lebo niektori si ho nevsimaju a potom zo seba robia panov sveta
UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
nejdz19.01.2006 - 00:19 Trvalý odkaz
preco by mali byt zvlast karty?hlupost
aquila19.01.2006 - 00:38 Trvalý odkaz
Mopy napisal: Ako to je zo SIM kartami na 3G?? Dakde som pocul,ze su ine ako do GSM.. Ale bo to je trosku uuplne inak??
Karty vraj budu treba brat zvlast..
UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
jezisi to co je za krepinu ? :) je to aktivacii sluzby, tak isto ako ti aktviuju GPRS tak bude aktivovany aj UMTS ;)
inak su aj specialne USIM karty, ale to je o niecom inom.
Quo19.01.2006 - 00:52 Trvalý odkaz
Visente, hosi maju pravdu, k600i/608i je predrazeny sunt, 3G fony nam zatial netreba a uz vobec by som si ako 3G fon nebral K600i/608i :)
A co sa pisania do OR tyka, zbytocne tam budes pisat aby zlacneli fon :D oni to koli jednemu cloveku robit nebudu - to maju na starosti iny ludia a aj keby tam napisalo 10 000 ludi, nic sa nezmeni, skratka, je to o niecom inom. ;)
A ako Aquila napisal, simky budete v buducnosti nasich 3G, pouzivat tietosucasne, nic nebudete musiet menit :)
K700icko19.01.2006 - 01:28 Trvalý odkaz
Inak som zvedavy na novu ponuku fonov u Orange od februara.
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
People19.01.2006 - 01:50 Trvalý odkaz
100x lepsi dizajn? Tak to je vec vkusu, ale ajtak radsej k/d750. Mimo temu- preco ma or/tm osobitnu predvolbu, ked vraj umts ma byt vlastne len doplnkova sluzba ako gprs?
UA: Nokia6681/2.0 (4.00.15) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Iwanp19.01.2006 - 02:08 Trvalý odkaz
No ja by racej bral tu 3g nokiu.
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; Smartphone; 176x220; SPV C500; OpVer 4.1.8.1)
7wcsnurka19.01.2006 - 03:02 Trvalý odkaz
pipl,celkom dobra otazka,ale myslim ze tie predvolby su len rezerva opov....jedna predvolba by na umts po case nestacila ani jednemu,vzhladom na pocet zakaznikov...@visente k-d750 je minimalne o triedu,dva lepsi fon ako ten 3g lowendpukecrep... aj stary k700 je lepsi fon.
UA: MOT-V3/0E.40.79R MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0
Angelika19.01.2006 - 08:49 Trvalý odkaz
People napisal: 100x lepsi dizajn? Tak to je vec vkusu, ale ajtak radsej k/d750. Mimo temu- preco ma or/tm osobitnu predvolbu, ked vraj umts ma byt vlastne len doplnkova sluzba ako gprs?
Ja som hovorila ze d7 ma lepsi dizajn. Asi som to zle sformulovala
UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Angelika19.01.2006 - 08:57 Trvalý odkaz
aquila napisal: jezisi to co je za krepinu ? :) je to aktivacii sluzby, tak isto ako ti aktviuju GPRS tak bude aktivovany aj UMTS ;) inak su aj specialne USIM karty, ale to je o niecom inom. jezisi ze sa cudujem ze si sa ozval Prave ty. Najvacsi genius posledneho tisicrocia.Skoda ze neviem kde je ten clanok kde som to citala. Tusim este na starej mobilmanii.Bolo tam napisane ze bude aj zvlast karta..nikto nepovedal ze MUSIS zobrat zvlast kartu. Povedala som ze VRAJ budu aj zvlast. Spamataj sa
UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Marian19.01.2006 - 09:31 Trvalý odkaz
Z toho si nic nerob... to je aquila ;)
Pravdou je ze 6500 litra je v akcii za ten fon je dost, ale ja som dal za E720 tiez 6500 a co? Ak je o 1500 lacnejsi v TM, tak 5000 nie je strasna cena. Ked uz sme pri dizajne, K608i je krajsia ako K600i. Je to neokukany telefon. Ma sice 1.3Mpix fotak, ale pamatam si na doby, ked sa ludia rozplyvali nad S700i, pripadne vid Plus/Minus 6681 ala Mulano, pre MMS je to bohate postacujuci fotak... no a pamatovky - ano ale tiez su len pre toho kto ich skutocne chce... 90 percent co tu vykrikujete mate kramy uplne rovnake alebo horsie, tak ho nechajte chlapca nech si vyberie... Visante, ak sa Ti paci K608i a staci ti jeho vybava nevahaj, ak chces fotit vo velkom, vezmi si radsej D750i, pretoze jeho 2MPix fotak je uzasny.
7wcsnurka19.01.2006 - 09:54 Trvalý odkaz
radit niekomu zobrat o 2k drahsi a horsie vybaveny fon tej istej znacky(nehovoriac o dizajne),sibe ti Atlis? :D
UA: MOT-V3/0E.40.79R MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0
Marian19.01.2006 - 10:10 Trvalý odkaz
Snura, ak si niekto kupil Nokiu v obale od Vertu s polyfonickymi zvoneniami za melon, tomu sibe... ;)
Naviac, chlapec sa vyjadril, ze ju berie v TM - Program 55Viac/Relax60 cena D750i aj K608i = 4990,- kde su tie dva litre? Nepoznam ceny u operatorov, ale kvoli tebe som si to pozrel...
Pre tych, ktori nepoznaju rozdiel medzi K608i a K600i:
http://www.mobil.sk/obrazky/18m/18481.jpg
http://www.fony.sk/photos/sony%20ericsson/se_k600i/thumbs/art01_m.jpg
A hovorim, nech si vyberie podla toho co sa mu paci viac... K608i nema 2 megapixel a pamatovky, ale ma UMTS... Takze? Neviem ci si ten fon niekedy drzal v ruke. Inak je to to iste. Aj menu, aj vybava. ;)
Quo19.01.2006 - 12:17 Trvalý odkaz
Tak s tym fotakom plne suhlasim. Makrom som fotil vnutornosti mojho pc a keby ste videli tie fotky - nadheraaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Som skoro na zadok padol.
People19.01.2006 - 12:17 Trvalý odkaz
Atlis napisal: Snura, ak si niekto kupil Nokiu v obale od Vertu s polyfonickymi zvoneniami za melon, tomu sibe... ;) preco? Mat tak prachy tak ho kupim aj s kompletnym prislusenstvom. Ale ak niekto chce vysoku funkcnost s co najlepsou cenu, tak neni o com (k750i)
UA: Nokia6681/2.0 (4.00.15) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Marian19.01.2006 - 12:19 Trvalý odkaz
People, to bolo pre snuru a bolo to uplne o niecom inom...
K700icko19.01.2006 - 12:54 Trvalý odkaz
Atlis 90%co tu vykrikujete mate crepy?Spametaj sa co pises.Takze po lopate>Ty radis tomu chlapcovy fon ktory ma horsi fotak,nema pam.karty to znamena ze ho nepouzije ako mp3 prehravac,ulozi tam par fotky full memory.Ale je 3G a je neokukany parada.Kolko ma Visente kamosov ktory budu mat fony 3G?A ak neni z BA moze mat v kazdom vrecku 3G fon a dlhsiu dobu si ich moze tak akurat buchat o hlavu.Jak dobre ze si mu neporadil Vertu.Ten je okukany este menej.
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
7wcsnurka19.01.2006 - 13:01 Trvalý odkaz
ok v tm je cena rovnaka,ale ten crep by sa neoplatilo zobrat ani keby bol o 2k lacnejsi,absencia mp3,o triedu horsi fotak,velmi obmedzene moznost ukladania foto,video,rovnako mala je aj pouzitelnost 3G ....nieje to to iste ;) ,navyse je strasne hnusny,asi najskaredsi novy fon...
UA: MOT-V3/0E.40.79R MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0
Quo19.01.2006 - 13:07 Trvalý odkaz
he, len tak mimochodom, ked uz 3g fon, tak su aj ovela lacnejsie varianty ako k600i, ked uz chcete ohurovat kamaratov.
Tuto motorolu mala moja ex priatelka dovezenu z UK a videl som ju aj v par bazaroch tu na Slovensku a jej cena sa pohybovala okolo 4000sk ( cize, aj lacnejsie ako v bazaroch sa da zohnat )- a to som bol v bazaroch este v lete :)
http://www.driverheaven.net/reviews/C975/C975pics/phone%20038.jpg
cize, napr - ked uz 3g fon - tento bude mat este menej ludi ako k600/608i, ale, zaroven nie je az taky nezohnatelny :)
A dokonca tam mas aj slot na TF karty :) A podporuje aj mp3 a podobne :)
7wcsnurka19.01.2006 - 13:31 Trvalý odkaz
len tu vahu a rozmery si akosi pozabudol uviest :) ci je to cecko,alebo ecko urcite je to lepsie riesenie ako tato holanga..
UA: MOT-V3/0E.40.79R MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0
matho19.01.2006 - 13:34 Trvalý odkaz
jedna sa o cecko, teda c975
Marian19.01.2006 - 13:45 Trvalý odkaz
Snura, mas 5MB pamati vo V3 a kricis nieco o podpore mp3... A dokonca ma aj ta hnusna K608i take iste plechy na kryte ako V3. Preco si vsetci myslia, ze vsetci potrebuju mp3 prehravac? Ja ho mam uprimne uplne v <-> pretoze mi je na hovno aj ked mam 80MB pamati s ovladanim na kryte a doma D750i keby som ho velmi chcel... fotak mam o dve triedy horsi, ale na MMS staci... myslis si ze s 2MPix narobis zazraky? Ano je to pokrok, ale sranda to bude od 3,2MPix... a potom 5MPix a potom XPix... atd. K608i je jednoducho uplne rovnaka volba ako D750i. K600i je skaredy, ale nie vsetkym. Mne sa K608i paci ovela viac. No a ked mal Visante zaujem o K600i - do akej skupiny ludi asi patri? Nesnazte sa kurva vsetkym vnucovat svoje nazory o dokonalosti. Chlapec sa pytal na cenu a vy mu tu rozpravate aky je to crep? K600i nikdy nebol urceny ako fon pre masy, o tom som sa rozpraval s ludmi so SE este v dobach, kedy sa ten telefon ukazal na SVK ako show off... a pol zemegule nevedelo ze taky fon niekedy bude... a o tom ci bude v akcii sme sa len zasmiali...
K700icko - chlapce, otecko nech ti radsej zaplati hodiny slovenciny ako fon.
7wcsnurka19.01.2006 - 14:04 Trvalý odkaz
uz ked spominas moju v3,tak ti poviem,ze keby som mal na vyber v3 a v3i,tak zoberiem v3i uz len koli pritomnosti slotu,aj keby som ho nikdy nevyuzil.jj k600 sa nikdy masovo predavat nebude,kto by ho aj chcel,nieje nicim vynimocny ani zaujimavy...proste crep btw visente sa rozhodne sam a ak ho chce,jeho vec ps Atlis,podla tvojej filozofie je podpora pam.kariet zbytocna :roll: vyrobcovia si to nemyslia a cudakov je tiez len zopar :)
UA: MOT-V3/0E.40.79R MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0
Marian19.01.2006 - 14:27 Trvalý odkaz
Nie, vobec netvrdim, ze pamatovky su blbost. Naopak, len tvrdim, ze to netreba brat ako dogmu... Nie vsetci potrebuju nosit so sebou vsetky albumy co maju doma. Aj ked ma K608i plnohodnotny mp3 prehravac. Jednoducho sa nestotoznujem s tym, ze je K608i crep. Pretoze nie je.
7wcsnurka19.01.2006 - 14:36 Trvalý odkaz
v tejto cenovej kategorii(ma neadekvatnu vybavu),ci uz vo volnom predaji,alebo v akcii to crep jednoznacne je a to,si myslim,je nazor drvivej vecsiny ludi :)
UA: MOT-V3/0E.40.79R MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0
K700icko19.01.2006 - 14:40 Trvalý odkaz
Atlisko moja slovencina ta trapit nemusi.A ty okolo obeda nespis ked sem pises takze vypit mlieko z flase vymenit plienku a hups do postielky.Treba si pospat uz tu pisem z cesty.
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Marian19.01.2006 - 14:50 Trvalý odkaz
:lol: snura, crepov akcii za "super"ceny je poviac ;)
K7 - pobavil si ma :D
Quo19.01.2006 - 15:03 Trvalý odkaz
jj, ale ta motorka co som sem supol je lowend 3G a ma display 176x220, slot na pamatovku, vsetky mozne formaty... A za tu sumu do 4000 sa dala zohnat este min rok v lete, mozem sa poinformovat u kamarata v UK, co vide ten fon dnes - samozrejme novy :)
PS : a uz aj tato lowendova masinka je na tom lepsie ako K600i :)
Ak neberiem do uvahy hmotnost, velkost... Ale, zas za tu sumu, vybavu... je tento lowend na tom ovela lepsie ako K600i/608i
Mulano19.01.2006 - 15:16 Trvalý odkaz
Keby aspon nebol tak spatny :roll: ;) ten kvader by si zasluzil tak 1000sk na p20+20 :lol:
UA: Nokia6681/2.0 (3.10.6) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Quo19.01.2006 - 15:31 Trvalý odkaz
Ved hej, ale, je to uz starsi mobil a hlavne, je to lowend. Na starej mm som do off topicu o nej pisal malu recenzijku a bol to fajny fon, ak si dobre pamatam, od vtedy presiel uz rok ;)