Nokia 6230i - skusenosti - tipy a triky
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...










Arrow7904.06.2005 - 18:26 Trvalý odkaz
Ukazky tem a zmenenych ikoniek menu (aj takto moze vyzerat displej 6230i):
http://fony.sk/obr/nokia/nokia_6230i/temy/blueleaf1.jpg
http://fony.sk/obr/nokia/nokia_6230i/temy/bug1.jpg
http://fony.sk/obr/nokia/nokia_6230i/temy/bluemac.jpg
http://fony.sk/obr/nokia/nokia_6230i/temy/dragon2.jpg
http://fony.sk/obr/nokia/nokia_6230i/temy/panther2.jpg
aquila04.06.2005 - 19:17 Trvalý odkaz
co sa playlistu tyka, to sa da bohuzial riesit jedine takym workaroundom a to cez pc suite. neni to nic moc pohodlne ale da sa to... len potom to clovek nemoze editovat priamo v mobile. ja som to vzdal a mal som na karte vsetky mp3 a skor som pouzival prepinanie.
inak neviem ci vies, ale pesnicky ked pocuvas cez handsfree a mas zapnuty mp3 player mozes prehadzovat jednoduchym stlacenim tlacidla na prijimanie hovorov, tak isto mozes prehadzovat aj radia.
s HS-12 mozes plus minus ovladat aj mobil :)
Arrow7904.06.2005 - 19:36 Trvalý odkaz
Ano, cez PC Suite to ide.. ale v mobile nie. PC Suite ale velmi nepouzivam, povacsine sa tomu baliku snazim vyhnut :lol:
Ohladom prepinania pesniciek a stanic radia cez HF: jasne, toto je uz stareeee :) Ale zase, velmi dobra vec je to! :)
aquila04.06.2005 - 20:44 Trvalý odkaz
co sa HF tyka, ja len som pripomenul. lebo ma par ludi prekvapilo ze to nevie :) ja si to pamatam minimalne na nokii 6510/8310 s radiom :)
a to uz su dobre 3 roky co som mal 6510 :)
inak ta posledna tema je pekna, podobnu mam na 6630 :)
Arrow7904.06.2005 - 21:16 Trvalý odkaz
No.. par ludi doteraz nevie ako sa to HF vobec ma nosit na krku a pritom je vsetko popisane v manuly.. ;-)
Temy pre 6230i su pekne, vazne na displeji to vyzera naozaj super.. zatial nemaju animovane ikonky, ale vyskusam urobit nejaku vlastnu a namiesto formatu *.png skusim pouzit *.gif.. len.. kde najdem animovane ikonky? :)
Inak, ak niekto uvazuje o tom, ci je prechod z 6230 na 6230i zbytocny, moc by som to netvrdil. 6230i je vazne o dost vpredu.. skodam, ze Nokia pouzila stary dizajn.. kebyze vytvoria uplne novy model, asi by sa to aj lepsie predavalo.. ale to je len moj nazor.
Arrow7906.06.2005 - 13:18 Trvalý odkaz
- do MMS nejdu pridat zvuky vo formate *.mid, *.acc, *.mp3 :arg:
- mp3 prehravac vie hrat cez BT v PC (radio to nevie)
- wapovy prehliadac zobrazi pri najmensom pisme iba 5 riadkov
- fotky niesu moc kvalitne
Fantomas17.06.2005 - 16:11 Trvalý odkaz
- mp3 prehravac vie hrat cez BT v PC (radio to nevie) @Tomu trochu nerozumiem. . Akoze mp3 z mobilu budu hrat cez pc repro via bt??
aquila17.06.2005 - 16:40 Trvalý odkaz
ano, dobre si to pochopil :) popripade si zoberes BT stereo handsfree a pustis si to do nich :)
stanleyjr21.06.2005 - 01:08 Trvalý odkaz
vitaj dj :)
Odoslany z Smartphone SDA by StanleyJR edited
Arrow7921.06.2005 - 10:01 Trvalý odkaz
No ja som prechadzal z 6230 na icko a nelutujem, fakt je to krok vpred a riadny :lol:
No, je to krok vpred, ale obmedzenia su vo FW drasticke :( Dalsie moje poznatky:
- bateria je fakt nedostacujuca. Mne to problem nerobi, nabijem kedy chcem, ale realna vydrz je max 2 dni.. ked ho trosku zatazis (Jimm, mp3) tak to ide rapidne dolu...
- v MMS neprijmes mp3 zvonenie (2x sa mi to stalo, odoslana MMS s mp3 - dosiel iba text)
- FW 3.30 ma podla jedneho uzivatela chybu.. ked pises s T9 SMS, napises ... (cize tri bodky) a stlacis sipku nahor, tak telefon zamrzne
- prijate *.gif subory v e-maily som sice ulozil z prilohy, ale telefon ich nerozoznal, neotvoril..
aquila21.06.2005 - 14:58 Trvalý odkaz
arrow, neboj co nevidiet tu bude D600 :D
djthunder21.06.2005 - 15:55 Trvalý odkaz
A mne sa este zda,ze telefon dost slabo zvoni.Pri prichadzajucom hovore najskor cca 3s zvoni slabsie,az potom sa da do normalu podla hlasitosti.Ze vraj je to chyba fw 3.30
Odoslany z Nokia 6230
Marek22.06.2005 - 10:40 Trvalý odkaz
Ja ked som ten mobil drzal v ruke som si povedal. To musim mat. A teraz ho zhanam
Odoslany z Nokia 6230
Arrow7922.06.2005 - 11:24 Trvalý odkaz
Akoze.. 6230i je fakt bomba.. oproti 6230 prinasa vela veci naviac.. ale.. tie vylepsenia nemusia vyhovovat kazdemu ;-)
djthunder22.06.2005 - 11:43 Trvalý odkaz
Ja ked som ten mobil drzal v ruke som si povedal. To musim mat. A teraz ho zhanam
Odoslany z Nokia 6230
Uwe ty už si chcel toľko telefónov za poslednú dobu až až :-)
Lubos Polc22.06.2005 - 12:10 Trvalý odkaz
Ja som ho mal a vratil som sa naspet ku 6230.Vadilo mi,pomaly,rychlo sa vybijala baterka a malo info na disp na wape a pri sms. . Inac je ok :-D
Odoslany z Nokia 6230
mental.disease22.06.2005 - 13:38 Trvalý odkaz
Mna by zaujímalo ci uz dokaze odosielat/prijimat zalozky a cely tel.zoznam cez BT/IrDA
Odoslany z Nokia 6230
djthunder22.06.2005 - 21:58 Trvalý odkaz
Ja som ho mal a vratil som sa naspet ku 6230.Vadilo mi,pomaly,rychlo sa vybijala baterka a malo info na disp na wape a pri sms. . Inac je ok :-D
Odoslany z Nokia 6230
No neviem, čo má 6230i menej na displeji ako 6230...ale určite by som z lepšieho nešiel do horšieho...
Arrow7922.06.2005 - 22:39 Trvalý odkaz
Ma menej riadkov na wape, menej v SMS, menej v menu.. :roll: Ja som inak tiez zacal uvazovat o predaji 6230i a kupe 6230. Fotak je tak ci tak slaby (aspon v tejto verzii FW).. cize.. nejak by ma to ani netankovalo.. Ale zase.. predsa len je to icko lepsie ako klasika :)
Lubos Polc22.06.2005 - 22:52 Trvalý odkaz
Ja som ho mal a vratil som sa naspet ku 6230.Vadilo mi,pomaly,rychlo sa vybijala baterka a malo info na disp na wape a pri sms. . Inac je ok :-D
Odoslany z Nokia 6230
No neviem, čo má 6230i menej na displeji ako 6230...ale určite by som z lepšieho nešiel do horšieho...
pouzival si dakedy 6230???
ja som ju mal cez rok... presiel som na 6230i a po dvoch tyzdnoch som si opet kupill 6230... pre dovody co som uviedol...
Arrow7922.06.2005 - 23:25 Trvalý odkaz
Soracik, ale nie kazdy berie ako priority rychlost telefonu, viac riadkov a tak. Predsa len, napr. taky displej je o dve triedy lepsi, fotak je 1,3MPix (i ked taky aky je, ale co uz)... a ma to viac pamate a krajsie to hra :lol:
djthunder23.06.2005 - 00:34 Trvalý odkaz
Menej riadkov na wape a pri sms je relatívny pojem, pretože nie každý zbožňuje ultra malé písmo i keď na tom wape by o malinký fontík menšie mohlo byť, ale pri sms je úplne v pohode a čo sa týka ostatných vecí, tak nemám výtku...Íčko je proste lepšie
7wcsnurka23.06.2005 - 00:52 Trvalý odkaz
pocuj djthunder,skus pisat bez diakritiky(ta puke to zvladne)mozno aj ty to dokazes ;) po zakapcani istej onej...vymazat moj Ot pls..thx dj :)
Odoslany z Motorola V500
djthunder23.06.2005 - 00:53 Trvalý odkaz
pocuj djthunder,skus pisat bez diakritiky(ta puke to zvladne)mozno aj ty to dokazes ;)
Odoslany z Motorola V500
dokazem to aj ja, ale som zvyknuty pisat 10 prstami a zo zvyku pisem s diakritikou tak preto, ale uz sa polepsim 8)
matho23.06.2005 - 01:11 Trvalý odkaz
a este nesmiete zabudat na 1vec, ktora sa da horko tazko na 6230 prezit (starsi fon), ale pri i-ckovej verzii je to smiesne :D :lol:
http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtopic.php?t=2894&highlight=
:roll: :(
Richard Hombauer23.06.2005 - 02:02 Trvalý odkaz
tam som sa okrem "zleho e-mailoveho klienta" docital 2 veci...a ani jedna nebola k veci. Odpoved nula bodov.. :-D Podla mna riesenie na Java klienta s prilohou (6230), resp. s riadnou prilohou (620i) skratka neexistuje.
Arrow7923.06.2005 - 10:47 Trvalý odkaz
Pokial Nokia nezacne robit mailoveho klienta ako sucast FW (Siemens, SE, dokonca uz aj SAMSUNG), tak to stale bude nepouzitelne! :( Inak, ked sme pri tom klientovi, tak najkvalitnejsi klient s akym som kedy robil (neberiem Smarty) je jednoznacne v D500. A to bol len druhy Samsung s mailovym klientom..
Edit: Klient v 6230i je divny.. ked som si poslal prilohy (animacie v gife) a ulozil ich na kartu, telefon ich nevedel ani len otvorit.. /ano, mali priponu gif - ak by sa niekto chcel na to opytat :lol:/
Richard Hombauer24.06.2005 - 02:29 Trvalý odkaz
aj v novinkach 6270 a 6280 je len Java e-mailovy klient. Aj ked s podporou priloh. Holt, je to tak. ;)
Arrow7924.06.2005 - 10:29 Trvalý odkaz
Risko, toho klienta si akoze myslel vazne? :smt078
No tak to je :smt078
boto29.06.2005 - 01:39 Trvalý odkaz
tak som tu 6230i,kupil aj ja :o
snoura dufam mi to odpustis ale ma hranu
a to potrebujem k tej dellisime axim x50v
priste kupujem zelenu gulu alebo M
:wink:
ale dell je teraz na webe ovela sviznejsi ako s p900
aquila29.06.2005 - 01:53 Trvalý odkaz
boto a stale nechaaapem. ty byt posledna mohykan a takto ty siahnut po nokia ! :D
inak ja som dneska jedneho znameho ukecal, a pojde kupit 6230i :D
7wcsnurka29.06.2005 - 02:14 Trvalý odkaz
wrote chybujuci boto napisal: tak som tu 6230i,kupil aj ja :o snoura dufam mi to odpustis ale ma hranu a to potrebujem k tej dellisime axim x50v @boto no neviem,ci je to idealna kupa ked sa jej napriklad sorky zbavil a vratil sa k 6230 :-? koli hrane ti nebola vhodnejsia 6021? naprd ti bude tych 1.3mpix,ked hermiona za dverami a nepis mi,ze ju nekupis :D
Odoslany z Motorola V500
Richard Hombauer29.06.2005 - 03:10 Trvalý odkaz
ja by som asi siel radsej do Motky V635, ale to je len moj malicky nazor...:) Nechcem tu rozputat offtopic...
boto29.06.2005 - 08:29 Trvalý odkaz
to snoura , ved N 6020 nema modry zub :shock: ako by som s pocket pc sa napajal na irda,vies si ma predstavit ako mierim s dellom na mobil :lol:
si myslel asi 6021,ze ?
zatial som s 6230 i spokojny a je rychla v menu skoro ako 6230 (mal som isty cas aj tu) a funguje na nej bt nie ako na 6230 :roll:
to water austrian eagle, som sa nechaval na esate od vas inspirovat , teda najma od teba a atliska,teraz som dal na tvoje rady ;)
a src :lol: ten je cely popleteny na toho by som nedal,inac od dnes ho mate doma,len neviem ci ho ma brano odviezt do nr a odtial ja
branimir29.06.2005 - 23:10 Trvalý odkaz
Snurku porazi .. aj ja som od dnes majitelom 6230i... snurka mam na predaj v500 nekupis do zbierky ?
hned na zaciatku ma vytocil operator v orange ked som chcel aby mi poslali konfiguracnu sms ... ze 6230i nepodporuje panoramu ... :smt076 som myslel ze ma chcu dostat aby som si dal OW, ale vyziera ze je to pravda ...
neviete o tom niekto nieco ? D.
aquila29.06.2005 - 23:19 Trvalý odkaz
mno je to bohuzial tak 6230 a vyssie uz podporuju ciste wap 2.0 a panorama je na wap max do wap 1.2.
ako z pohladu operatora je to vec len nastaveni ... orange chce skratka ludi donutit prejist na OW...
branimir29.06.2005 - 23:49 Trvalý odkaz
si ma nepotesil ... ale aj tak som planoval prejt na ow, ale az v oktobri, mi konci akcia a chccem zobrat fon a panoama sa uz nebude dat predlzit... bude mi za nou smutno :smt022
7wcsnurka30.06.2005 - 00:01 Trvalý odkaz
vidis nedockavy branko,mal si byt trpezlivejsi,vykaslat sa na puke z mikro dispom a kupit poriadny mt...napr 6270-80 alebo D600 :D btw motku by som aj chcel,ale v500 to nieje :)
Odoslany z Motorola V500
aquila30.06.2005 - 00:33 Trvalý odkaz
si ma nepotesil ... ale aj tak som planoval prejt na ow, ale az v oktobri, mi konci akcia a chccem zobrat fon a panoama sa uz nebude dat predlzit... bude mi za nou smutno :smt022
na orange mini 10 je prechod zdarma a aj cez telefon ti to urobia.
branimir30.06.2005 - 00:49 Trvalý odkaz
no jo zajtra im brnknem ...
oki snurka mas pravdu ... to sa uz neda predat ... darujem ti ju :D
7wcsnurka30.06.2005 - 01:02 Trvalý odkaz
darujes mi ju na crash test? :smt026 ...jasne,ze ju mozes kedykolvek predat..radim ti,prilis s tym nevahaj :D @je to dobry fon,nech ti sluzi do tej akcie na stopro,branko :)
Odoslany z Motorola V500
7wcsnurka30.06.2005 - 12:08 Trvalý odkaz
boto,to mas pravdu,6230i som este nazivo nevidel,ale rozdiel je len v jemnosti dispu,musi vyzerat 8)
no furt je mikro :lol:
btw viem ze ju ma od sorkyho,vsak chodim na esato :smt120
Arrow7930.06.2005 - 13:21 Trvalý odkaz
Snurka: Displej nieje az taky mikro.. ked porovnas vedla seba 6230i a 6230 tak icko ma displej coool .. rozlisko a vernost farieb je podla mna spickova (aj ked samsung to nieje - sice D500 mala 262000 farieb.. sorry).
branimir30.06.2005 - 20:17 Trvalý odkaz
tak tak, display je fajn na sirku rovnaky na vysku ca 8 mm mensi ... ale tam kde ma motorka 176, N ma 208 :D
Vodny vtaku v orange su voli, musel som ist do orange a podpisat novy dodatok, telefonatom to neslo zmenit :( a az od najblizsieho fakturacneho obdobia co mam 22.7. mi to zacne fachcit ...
snurka takze tu motorku na crash test :smt071 poslem az na konci jula, oki ?
Arrow7909.07.2005 - 01:04 Trvalý odkaz
Takze, dnes som zistil co je to mat podporu USB Mass Storage v mobile! :smt023 Kupil som DKU-2 kabel, neoriginal, ale mam v prdeli, funguje to genialne, ziasdne potrebne drivre.. ako vymenitelny disk sa zobrazi pamatova karta!!! Supeeeeeerrrrrrr :smt023
edit: doplnim len, ze ten neoriginal kabel aj nabija fonik... som uplne spokojny.. :smt023
aquila09.07.2005 - 16:36 Trvalý odkaz
arrow, ehm ako ti moze neroiginalny kablik nabijat fon ? :smt017 vsak nokia nema na pop porte vyvedene nabijanie :roll:
skoda ze symbian popdoruje usb mass storage bez driverov az od verzie 9.0 :?
Arrow7909.07.2005 - 22:31 Trvalý odkaz
Praveze PopPort ma aj PINy na nabijanie.. len v obycajnom prislusentve niesu dostupne ;-) Inak to teda nevidim, ale to nabijanie funguje :smt023
Ohladom USB Mass Storage: Toto je vyriesene nasledovnym sposobom:
1. mam prenos cez USB aktivovany v 6230i a mam kartu ako vymenitelny disk - nefunguje datovy prenos cez PC Suite
2. mam vypnuty prenos cez USB v 6230i, nemam kartu ako vymenitelny disk - PC Suite funguje...
Predpokladam, ze takto to funguje aj s original kablom DKU-2.
aquila09.07.2005 - 23:27 Trvalý odkaz
arrow, aha to som nevedel, som vychadzal z toho ze som nevidel zidny kabel co by aj nabijal z usb :)
inak to USB je tak riesene :)
Arrow7910.07.2005 - 00:29 Trvalý odkaz
To USB MS je riesene tak ako som napisal. Bud proste vyuzivas PC Suite a nemas vymenitelny disk, alebo naopak...
branimir10.07.2005 - 01:02 Trvalý odkaz
sip bud kamos a hod sem kde si kupil ten zazracny kablik ...
a ak je este karta na predaj, beriem ju :D