- Späť na článok
- 72 príspevkov
Päť mesiacov s Nokia Lumia 920
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Dusan 09.02.2014 - 12:54
rozlisenie displeja nokia lumia 920 je 768x1280 a nie 720x1280 ako to tu ty uvazdas... a k tym restartom. no neviem. mam ho uz vyse 9 mesiacov a doteraz ani jeden restart...
*rozlisenie opravene, bola to moja chyba. :-) Lenka*
Looky09.02.2014 - 13:35 Trvalý odkaz
Recenzia fajn..Osobne mam 920 5-ty mesiac a mimovoľný reštart zatiaľ ani jeden. Inak telefón a systém klobúk dole. Čo update to vylepšenie. Aj keď osobne by som zapracoval na Hudobnom prehravači, občas je problem s ID3-tagmi, ale po skratení to funguje v poriadku a druhé mínus je jedno ovládanie hlasitosti aj pre prehrávač, aj pre hry, aj pre zvonenie. Dúfam, že sa to zmení pri update na 8.1. Čo sa týka aplikácií, to už ako negatívum nevnímam, je ich menej ako u konkurencie, ale všetko čo som potreboval som zatiaľ našiel. Inak telefón odporúčam.
Me_Gusta09.02.2014 - 18:02 Trvalý odkaz
Idem si akurát tento telefón kúpiť, konečne sa mi podarilo predať Motorolu Moto G :D Tak dúfam, že ma tento telefón poteší, pretože sa trošku bojím toho systému, ale za skúšku to stojí. Už sa veľmi teším :)
nerd09.02.2014 - 18:54 Trvalý odkaz
raz mozno aj ja vyskusam WP :) ale v osmickovej verzii to nebude :)
Dusan09.02.2014 - 21:30 Trvalý odkaz
Myslim si ze WP8 su najlepsi system. Moje skusenosti s Androidom nie su prave najlepsie a neboli to low-endove modely telefonov. Padanie aplikacii, sekanie, spomalovanie systemu atd. Na WP8 mam vsetky aplikacie ako na Androide a ziadne z vyssie spomenutych problemov sa neprejavuju. A to ze v Play je miliarda aplikacii je mi na dve veci kedze tych skutocne pouzitelnych je len par. Mojim druhym fonom je Lumia 925 a s nou je moja spokojnost tak isto maximalna. Pouzival som jeden Android a jeden WP ale Android uz len sem tam pouzijem. Po skusenostiach s WP8 uz ziadny moj dalsi telefon nnebude s Androidom.
miv09.02.2014 - 21:37 Trvalý odkaz
Tiez vlastnim Lumia 920. Naozaj vyborny telefon. Hmotnost nie je vobec zavratna. V clanku je nezmysel o stereo reproduktoroch - Lumia 920 nema stereo reproduktory. Na spodnej strane telefonu su sice dva otvory, ale jeden je mikrofon a druhy je reproduktor. K fotoaparatu by som doplnil jeho vybornu svetelnost a teda vyborne vysledky v spolupraci s optickou stabilizaciou pri snimani pri slabom svetle. Takisto opticka stabilizacia perfektne pomaha k snimaniu videa pri drzani v ruke. Obraz nie je roztraseny. Apropo samovolny restart som nemal ani a nuteny soft reset som mal len raz, zrejme nejaka aplikacia zostala zaseknuta niekde v pamati a zrala bateriu.
Me_Gusta09.02.2014 - 22:34 Trvalý odkaz
osprey55: môžem vedieť, aký telefón s androidom si mal? Ja som mal 14 zariadení so systémom android a takéto chyby, ktoré ty popisuješ mali iba: HTC Wildfire, Xperia Play, Xperia mini, Evo 3D a Huawei Honor. Ostatné, či už high-endy alebo mid-endy tieto problémy nemali (možno ešte xperia S) Myslím, že to bolo androidom, ktorý od verzie 4. a vyššie je bezproblémový. Naozaj som veľmi zvedavý, ktorý android telefón vlastníš.
nerd09.02.2014 - 23:44 Trvalý odkaz
osprey mal som kopec androidov a az na jeden firemny low end to boli lepsie modely, nikdy som nemal problem s padanim aplikacii a ani restartami alebo spomalenim systemu. mam aj nexus 7 a tam vzdy po update na novsiu verziu androidu nejake aplikacie nefunguju, po prvom (az druhom :D) update vacsinou vsetko funguje ako ma. (preto si uz nexus nekupim) preto ak niekto pise o padajucich aplikaciach, spomaleni sekani... je mi to trosku na smiech :)
mal som BB Z10 (len tak pre zmenu) vazne kvalitny fon, ale :) takmer nic na co som zvyknuty z androidu tam nebolo, konverzia android aplikacii nebolo to prave orechove a tak siel z domu.
len tak som kukol do win marketu a zacal som pozerat aplikacie ktore pouzivam a toto som tam nenasiel: zuno, tatra banka, slovenska sporitelna, sygic, chrome..... bude toho urcite daleko viac :) na kopec veci clovek narazi az ked to zacne clovek pouzivat. nezatracujem, neohovaram ale zatial to nemam chut skusat..... neskor urcite
sysell10.02.2014 - 10:35 Trvalý odkaz
me_gusta, LG 4x HS lagy, padanie, sekanie kazdodenna vec. Tablet s andoridom cistym, 4 jadro 2 gb ram lagy bezne vyrazne.
Nehovorim ze z toho idem umriet, niekedy sere viac niekedy menej zit sa s tym da ale nehovorim ze nie su.
jarpo10.02.2014 - 13:04 Trvalý odkaz
No toto moc nevyzerá na jeden reproduktor :-)
http://imageshack.com/a/img30/9189/x9gj.jpg
Me_Gusta10.02.2014 - 14:01 Trvalý odkaz
Ja nehovorím, že každý android telefón ide bez problémov :) ja som LG ešte nemal, čiže neviem povedať ako sú na tom, ale asi nie moc dobre. Ten tablet bol čo zač?
Ako vravím, z mojej skúsenosti, tak len tie staršie telefóny mali takéto problémy, ale tiež to nebola "každodenná záležitosť" no skôr občasná. No zober si taký windows v PC, tam systém zalaguje, zareaguje opozdene a podobne, hádam každý deň a to zrovna najhorší PC nemám.
ondrakomous10.02.2014 - 17:08 Trvalý odkaz
osprey55: Windows nejlepsi system, na tom si byl kde? momentalne pouzivam android 4.2.2 MIUI custom rom, o takovym systemu se ti nezdalo ani v tech nejdivocejsich snech, MIUI je absolutne dokonaly system, dokonale optimalizovany a rychly a to mnozstvi aplikaci. muzes si s telefonem delat co chces, naprosta svoboda. v antutu mi dela telefon necelych 10k bodu-dneska prumer, hochu, takovou rychlost si na nokii nezazil, za ten telefon jsem dal 4litry, je to cina, nokia stoji o 1/3 vic a je tezka jak balda, divim se, ze to tady nikde nepadlo, tenhle telefon je pro normalni lidi strasne tezkej. 185g, to je vlastne nejtezsi mobil vsech dob, to ti sunda teplaky vcetne trencli a ponozek, proste elopovi tenkrat na sklade prebyvaly zavazicka a dalsi nepotrebny elektosoucastky, tak to do toho jednoduse namonotvali.
miv10.02.2014 - 21:49 Trvalý odkaz
Dokonaly android. Hmmm. Samsung forever. Hmmm. Ja neviem...
Looky10.02.2014 - 22:57 Trvalý odkaz
Porovnávať custom ROM s originálnym OS od konkurencie je naozaj "skvele". Naozaj si myslím, že väčšina zrovnateľných androidov sa stabilitou a rýchlosťou nevyrovnajú WP8. Hlavne ked sa porovná rovnaký HW aj pri jednom aj pri druhom. Nevravím, že je WP bezchybný. To nie ale je ovela rýchlejší a stabilnejší ako napríklad Nexus 7 so 4.4.2, kde je prostredie stalé občas trhavé, aplikácie padajú. A pritom tam nič také nemám naištalované ani RAM nemám plnú. A co sa týka váhy, tipujem, že ju komentujú len tí, čo ten MT len videli na obrázku, poprípade niekde vystavený na predajni.Pri dlhodobom používaní nie je vôbec to nieje taká prekážkou, práve naopak, aspoň viem, že mám niečo v pri sebe...
RoSta10.02.2014 - 23:43 Trvalý odkaz
ondro, tá Tvoja P770 tiež nie je najľahšia...
DoubleG10.02.2014 - 23:51 Trvalý odkaz
No za seba mozem povedat ze som uz dospel z nahravania custom rom. A to som zacinal este pri SE, pokracoval symbianmi a androidmi. Teraz som rad za vyladeny os, ktory si nemusim na kolene doma upravovat.
Ad vaha: 920 je poriadny mobil pre chlapa. Mozno je to rekorder v tazkej vahe, ale do ruky padne istejsie ako nejaky plastak, ktory je tenky a lahky. A prave tie sa zvyknu z ruky lahsie vysmyknut.
nerd11.02.2014 - 00:54 Trvalý odkaz
miui nie je "len" custom rom-ka nakolko je od vyroby v telefonoch xiaomi. kazdopadne na P770 ktory ma 1GB ram nemoze miui V5 bezat tak ako to opisuje "ondra" :)
185g?! hovorte si co chcete ale to je sialena vaha :)
DoubleG ako si si doma upravoval system?
rado11.02.2014 - 01:11 Trvalý odkaz
moj galaxy tab 2 ma rovnaky hw ako ta P770 a...aplikacie mi sice nepadaju ale zeby sa ta rychlost dala porovnavat s mojou L920...to ani omylom...a to som skusil aj custom rom a nakoniec som sa musel aj tak vratit k stock...a napisat "takovou rychlost si na nokii nezazil" je totalny blud...zrejme ondra wp8 videl len na obrazku :D a ta vaha je tercom posmeskov len ludi co sa snazia L920 co najviac zhadzovat...ten kto ten telefon pouziva alebo nejaky cas pouzival vie ze to neni absolutne ziadny problem...sam za seba mozem L920 len odporucit...a ak nie tak nie tak miesto nej bud L1020 alebo komu nevadi 6 palsov tak L1520
ondrakomous11.02.2014 - 05:49 Trvalý odkaz
miui sem neuvedl kvuli lenovu, pac tam to neni ofiko rom, ale ked si vezmu miui android na telefonu xiaomi, ktery koupim na etotalku za 130euro, tak se nemame o cem bavit, staci se podivat kolik nastaveni do toho cinani nacpali, neni to jen o rychlosti, ale o o customizaci, windows je tezky pravek a neni to zadny flame, na androidu ma ke kazde aplikaci na vybet z 5-6ruznych moznosti, ve storu celkove tolik aplikaci a her, ze to win. nedozene ani za 15let. lenovo 770 je sakra tezkej foun, dneska norm. tak 120 az 130g vic ani ranu.
jarpo11.02.2014 - 09:11 Trvalý odkaz
ondrakomous: ,,windows je tezky pravek a neni to zadny flame"
Tak myslím, že toto nám od teba úplne stačí :D
nerd: ,,185g?! hovorte si co chcete ale to je sialena vaha :)"
A mal si ho v ruke? Keď som o prvý krát chytil do ruky, tak som si všimol, že je trošku ťažší, ale nič šialené :) A teraz keď ho používam denne, tak to vôbec nevnímam. Akurát keď chytím nejaký plasťák samsung, tak si všimnem, že je ľahší :)
Wayne11.02.2014 - 10:31 Trvalý odkaz
Mne sa WP8 paci, jeina nevyhoda je, ze s 512MB RAM telefon "zabuda", v prehliadaci (UC Browser) sa sialene refreshuju stranky po kazdom odomknuti obrazovky a prehliadac "zabudne", ze som bol niekam prihlaseny. Inac je to celkom fajn system, rychly, skoda toho pokazeneho multitaskingu. Kde ja som s MIUI na 2 rocnom HW sto svetelnych rokov vpredu, na WP8 vytukavam prihlasovacie udaje...
Mozno je na tom L920 lepsie, stale vsak mam pocit, ze tomu systemu chyba lepsia sprava aplikacii v pamati.
jarpo11.02.2014 - 10:51 Trvalý odkaz
Wayne: Tak to bude žiaľ nevýhoda 512MB RAM. Na druhej strane, telefón ide na takúto hodnotu parádne svižne. Treba skôr používať explorer, ten nemá problémy ani pri menšej RAM. Používal som dva dni telefón s androidom a 512MB RAM a tam je práve multitasking nepoužiteľný, lebo viac aplikácii sa prakticky nedá spustiť...
Robert11.02.2014 - 15:05 Trvalý odkaz
ja som presiel z xiaomi mi2 na tento telefon.. som spokojny - jednoduche, prehladne, rychle.. presne to co potrebujem.. mi2 je super telefon tiez ale az prilis vela moznosti a otvorenosti...
iste, bankove aplikacie na win chybaju, casom to ale bude isto fixnute.. viac bank to uz slubuje..
a vaha ? predpokladam ze vacsina z vas ma naviac x kil ktore by trebalo zhodit, tak nejakych 50g sa snad strati ;) absolutne fadny argument...
nerd11.02.2014 - 20:01 Trvalý odkaz
Ondra a red rice za 130€ Ma snad 2GB ram? Mal som aj mi2s,mi2A a doteraz mam doma jeden mi2, tak mne zrovna nemusis hovorit ako funguje miui V5 na 2 a aj na 1GB ram.
Lumiu 920 som v ruke nedrzal, ale tazky sa mi zda aj 145g xiaomi mi2
jarpo11.02.2014 - 20:20 Trvalý odkaz
Tak to musíš naozaj trpieť a je mi ťa ľúto, keď ti je aj 145g veľa :)
nerd11.02.2014 - 20:43 Trvalý odkaz
preco by som mal trpiet? :) niektori nast-rocni nosia aj o 5 cisel vacsie nohavice a nevadi im to, aj ked pre vacsinu dospelej populacie vyzeraju smesne. ja som jeden z tych co si kupuju veci ktore im vyhovuju a vahu telefonu mam nastavenu do 140g ;)
pre mna je vaha 185g pri 4,5" a 2000mAh baterii :) iba neschopnost konstruktera alebo :) vyskyt tazkych kovov :D
salatin11.02.2014 - 21:25 Trvalý odkaz
Už dlhšie hľadám nástupcu k mojej n8 a poškuľujem práve po lumii 920. Ak porovnám parametre tel. s jeho cenou tak mi bezpochyby vychádza naj telefón na trhu.Ak ho navyše kúpim pod rukou (s dokladmi a v záruke,samozrejme)za cca 160e,neviem či za tú cenu nájdem niečo lepšie na trhu.Navyše,s takým skvelým foťákom.
Oproti n8 mi vadí absencia HDMI, slot na pamäťovú kartu (veľa fotím) a pre mňa absolútne neznámy systém. ale snáď nebude taký strašný :-) a ak áno, tel.predám a život ide ďalej :-)
jarpo11.02.2014 - 21:45 Trvalý odkaz
No preto trpieť, že je pre teba 145g veľká váha :) A síce neviem, čo s tým má veľkosť oblečenia násťročných, ale nevadí...
Wayne11.02.2014 - 23:14 Trvalý odkaz
salatin mas pravdu, za tie peniaze pre tvoje potreby nic lepsie nezozenies. (uplne vazne, bez sarkazmu).
nerd11.02.2014 - 23:31 Trvalý odkaz
no tak mi skus vysvetlit preco trpim? :) ako ked chce nieko jazdit do prace 4m hatchbackom tak trpi, lebo kamion sa mu zda velky?
aj ked samozrejme su ludia co chodia do prace aj kamionom. co je na tom ze niekomu vadi mat vo vrecku 50g navyse?
Robert12.02.2014 - 00:33 Trvalý odkaz
A ty mas 1,15 kg ze ti to tak vadi? Porovnavas hrusky a jablka..
Snad nie si gay, inak bude problem.. Lebo par gramov je par gramov.... :) sialeny rozdiel...
PS: ber to aj s humorom... ;)
920 je skvely spolahlivy telefon... A este ma aj fajny fotak k tomu... :)
peter12.02.2014 - 05:40 Trvalý odkaz
Telefon mam rok. Bol kupeny po jej zlacneni za 280 EUR v Elektroworlde. Za tuto a v podstate aj o dost vyssiu lepsi fon nie je. Doteraz som mal Android fon ale az teraz viem co je to bezproblemovy op.system. Ziadne mrznutia,zaseky,rychlost atd... S clankom az na tie mrznutia suhlasim. Aktualizacie vychadzaju,aplikacie ktore potrebujem mam takze spokojnost. Prvy telefon ktory som po roku nemenil :-)
peter12.02.2014 - 06:06 Trvalý odkaz
A este doplnim,ze WP 8 je uz uplne v pohode system a to ho este v aprili caka aktualizacia na 8.1. Apple so svojim naozaj stabilnym a nenarocnym systemom ma velku konkurenciu a Android to nie je :-)
nerd12.02.2014 - 09:26 Trvalý odkaz
nie neporovnavam hrusky s jablkami, nie som gay, mam par deti (jedno skoro dospele) a mam 90kg....
stale sa mi nezda normalne to ze ma telefon beznej velkost 185g.
dokonca ani stale neviem preco v tvojich ociach tak strasne trpim ;)
este raz mi skus vysvetlit co je na tom super nosit so sebou o 50g navyse? ked zacnes behavat a pri kupe tenisiek sa budes zozhodovat medzi 2modelmi tak ty si urcite vyberies tie co budu o 150g tazsie, "lebo si velky chlap a tebe to nevadi"....
jarpo12.02.2014 - 09:34 Trvalý odkaz
Nuž, čo sa nezdá normálne tebe, sa inému môže zdať. Osobne rozdieľ vo váhe 50g cítim pri priamom porovnaní dvoch telefónov, ale keď nosím pri sebe iba ten ťažší telefón, tak skrátka neviem o tom že má navyše tých 50g. A ľutujem ťa práve preto, že si napríklad nemôžeš zadovážiť tento výborný telefón, len kôly 45g...
klemo12.02.2014 - 10:08 Trvalý odkaz
...sa tu diskutuje okolo váhy L920...
1.Vy si uvedomujete, že tam je vstavaná podpora na bezdrôtové nabíjanie?? (t.j. že netreba kupovať žiadny "extra" zadný kryt, ako v prípade ostatných telefónov...) netvrdím že to má presne tých 50g, ale pridáva to niečo k váhe...
2.má kvalitnú pevnú konštrukciu...
už pol roka som šťastným majiteľom L920 a som nadmieru spokojný...
jarpo12.02.2014 - 10:18 Trvalý odkaz
Mne to vysvetlovať nemusíš :)
nerd12.02.2014 - 10:32 Trvalý odkaz
mozem ale nechcem, je to moje slobodne rozhodnutie, preto ma lutovat nemusis....
naoplatku ta polutujem ja ze zo sebou nosis tehlu ktora nie je nicim vynimocna (jedine tak tou vahou ;) )
ps: paci sa ti takyto pohlad na vec?
su tu telefony ktore maju rovnako kvalitnu konstrukciu a navyse je pouzity kov alebo sklo a aj tak pri vacsich rozmeroch a vacsej baterke je stale viac ako 40g k dobru....
ale OK skoncime debatu o vahe..
Wayne12.02.2014 - 12:04 Trvalý odkaz
Neodpustim si poznamku, ja citim narast vahy 25g celkom markatne.. ak je clovek zvyknuty na vahu je to ok, ale ak chyti do ruk cokolvek tazsie, bude sa mu pracovat s telefonom nemotorne, moze mu spadnut, kym neodhadne grip v jednej ruke atd.. Okrem toho, niekto proste chce mat lahky telefon a 185 je uz tehla.. Nech ho ma, nie? Vy co pouzivate L920 ste si tiez zvykali nez ste telefon zvladli, niekto si na to zvykat nechce, kvoli akemukolvek dovodu, najma ak je zariadenie, ktore ponuka lepsie naplnenie potrieb konkretneho cloveka..
That's it.
Doteraz som si myslel ze Apple komunita je len zaslepeny salas plny oviec (ano, vratane mna), ale co predvadza WP komunita, nad tym rozum zastava.. Apple a Android hejter v jednom, z toho nemoze byt nikdy nic dobre :)
jarpo12.02.2014 - 13:18 Trvalý odkaz
Počuli sme božie slovo...
nerd12.02.2014 - 14:10 Trvalý odkaz
wayne-ovi vdaka ;)
marek12.02.2014 - 14:35 Trvalý odkaz
Amen
DoubleG13.02.2014 - 00:28 Trvalý odkaz
V prvom rade si treba vyskúšať L920 na vlastnej koži a až potom hodnotiť. Prečo by mala byť komunita wp zaslepená, osobne mám L925, no na váhu L920 nemôžem povedať ani krivé slovo. Mal som ten mobil nespočetnekrát v ruke a ani mi tie nohavice neťahalo k zemi. Osobne sa mi pocitovo lepšie drží v ruke ako moja L925. A nemá kov? Má polykarbonát, kto o tomto materiály nič nevie, nech si naštuduje. To k tomu, kto rieší 50g váhy navyše.
jarpo13.02.2014 - 07:35 Trvalý odkaz
Kašli na nich... Keď niekto bude chcieť, stále bude vypisovať nezmysli :-)
nerd13.02.2014 - 08:25 Trvalý odkaz
merna hustota polykarbonatu je cca 1200kg/m3 :)
(vsetky bezne plasty maju hustotu nad 1000)
hlinik ma cca 2700 a konstrukcna ocel 7800 ;)
tak ci tak je polykarbonat za tych 50g nemoze :D
Wayne13.02.2014 - 09:40 Trvalý odkaz
@DoubleG: ano treba si vyskusat, verim ze sa da zvyknut na vsetko, len ako som pisal v predoslom prispevku, vnimanie vahy telefonu je individualne :) Narazal som na to, ze WP8 pouzivatelia maju zvlastne myslienkove pochody. Nikdy som nepovedal, ze je to zly system, sam ho okrajovo pouzivam.. Preco si si vybral 925 a nie 920? Lebo bola novsia, lepsia, lahsia (zeby)?
@jarpo: Prebieha tu normalna a kludna diskusia. Nech si vypisuje kto chce co chce, to ze niekomu sa zda telefon tazky, a preferuje ine moznosti v operacnom systeme telefonu predsa nemoze nijakym sposobom branit tebe v spokojnom a plnohodnotnom pouzivani telefonu :) Neviem preco si k takym veciam ludia vytvaraju blizsi vztah ako k vlastnej rodine, ale akonahle na oblubene zariadenie ci operacny system napise niekto nieco negativne, beru sa klavesnice, mysky a ide sa do boja...
Nech sa paci :)
jarpo13.02.2014 - 11:49 Trvalý odkaz
Wayne: Veď jasné, že tu prebieha kľudná diskusia, nikde netvrdím že nie a sám som úplne kľudný :) Môj príspevok na teba som napísal len preto, že si tam písal niečo o zaslepenej WP komunite. Samozrejme, aj taký jedinci sú, ale nemyslím, že by sa v tejto diskusii niekto takto prejavoval :)
A neboj sa, vonkoncom nemám ku veci ako je mobilný telefón bližší vzťah ako k rodine. Telefón mi väčšinou vydrží tak 3 až 6 mesiacov kým ho rozmlátim, takže vzťah k nemu určite nemám ;)
DoubleG13.02.2014 - 12:35 Trvalý odkaz
To Wayne: ono tato diskusia ani nie je tak o wp (a prejavom "lasky" k nemu), ako o samotnej L920. Aj keby mala L920 android, tak ta vaha by bola kritizovana. Mne neide o to, aby som presvedcil kazdeho silou mocou o L920, ani mi za to nikto neplati. Ja som len chcel poukazat na to, ze L920 perfektne maskuje tu vahu, ktoru si pri pouzivani clovek ani nevsima.
Co ma viedlo k vyberu L925? Ponuka od opa. Povodne som chcel L920, ale takto sa mi naskytla moznost mat L925 za o nieco malo nizsiu cenu ako bola najlacnejsia e-shopova L920.
Me_Gusta13.02.2014 - 19:28 Trvalý odkaz
Krásna diskusia o váhe :) Huawei Ascend Mate má 198g a 6,1" displej. Pri telefonovaní dlhšom ako 10min ma už slušne bolela ruka. Na tak "pidi" displej je tá váha dosť, ale určite to nie je nič extrémne, čo by človek normálneho vzrastu nemal zvládnuť. Kedysi platilo: "čím ťažšie, tým kvalitnejšie" :).
Chcem aj ja vyskúšať práve tento telefón pre zmenu, pretože som bol "zaujatý" android fanúšik, ale určite nechcem nový, pretože netuším, či mi systém zapasuje. Ak by niekto náhodou predával, tak mi dajte vedieť :D
Dúfam, že fotí tak legendárne, ako povesti hovoria
ondrakomous13.02.2014 - 19:39 Trvalý odkaz
tys byl vzdycky magor, ahahahahha. hele vem si, ze dneska alkac pop c7 s 5palcovym displayem vazi 140g, 150g vejs je sakra cejtit, lenovo jsem prodal, kdyz si clovek zvykne na 120g, tak uz pak tezko prejde na 150-200g, protoze se bude cejtit blbe, rozepnes kalhoty a chces vykonat potrebu a ten tvuj ascent ti pomalu sjede do misy i s gatema, ver mi, zkousel jsem to s lenovem, ktery je taky pekna balda, kvuli tomu musel z baraku, byl tezkej.
Me_Gusta13.02.2014 - 19:44 Trvalý odkaz
Prosím ťa, najprv sa nauč písať ako človek. Nikoho nezaujíma, že si predal svoje Lenovo a ani tvoje problémy s váhou. Píše sa to Ascend a nie Ascent. A magora tasíš, keď chodíš čúrať ;)