Podakovanie zamestnancom T-Mobile/Orange

  • 27 príspevkov
  • Quo 15.02.2006 - 14:21

    Aby na hlavy zamestnancov T-Mobile a Orange nepadala len kritika, v tejto teme sa s nami mozete podelit o svoje pozitivne skusenosti s jednotlivimi zamestnancami T-Mobile a Orange.
    Tu im mozete podakovat za pomoc, radu, vzornu obsluhu,skratka za cokolvek, cim vas prijemne prekvapili a ochotne pomohli.
    Samozrejme, TU mozete napisat ich cele mena, aby tyto ludia vedeli, ze si cenime ich cennych rad, ochoty a pomoci, ktora nie je vzdy tak samozrejma...

    PS:
    AK SVOJIMI PRISPEVKAMI NEMIENITE PODAKOVAT NEPRISPIEVAJTE, SPREHLADNITE TYM TUTO TEMU! OT PRISPEVKY ZNEHODNOCUJU PRAVY VYZNAM TEJTO TEMY, DAJTE NAJAVO SVOJU INTELIGENCIU A PISTE K TEME!
    Za pochopenie vopred VDAKA :)

  • Quo15.02.2006 - 14:23 Trvalý odkaz

    Takze, tymto chcem podakovat Lenke Pagacovej z T-Mobile v PB - Prior za ochotu a pomoc pri rieseni mojich poziadavok.

    Jaso15.02.2006 - 14:28 Trvalý odkaz

    Ja dakujem Fazu(ovi?) ;) a este par ludom z 905ky (uz neviem ich mena),vdaka kt.pribudla v pk BTS a vyriesili tak moje problemy.

    UA: Nokia6310/1.0 (04.20)

    JeSuA_mAsTeR15.02.2006 - 14:32 Trvalý odkaz

    Ja dakujem jednemu na datovom OR za pomoc v nastaveniach emailu/wapu/internetu na QTEK 9060.meno neviem bo to bolo davno.dalej jednej na v TM na infolinke za rychlu aktivaciu videohovorov.tot vsio

    UA: Nokia6230i/2.0 (03.50) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    marco1115.02.2006 - 14:50 Trvalý odkaz

    dakujem za zdieranie ludi,vysoke ceny, SUPER zak. linku a celkovu ochotu opov

    Angelika15.02.2006 - 15:16 Trvalý odkaz

    Ja dakujem michaele tothovej z call centra v ziline ze mi podala spravnu informaciu o preplatku a ze Prave vdaka nej som na tie peniaze cakala ako debil dva a pol mesiaca. Dalej dakujem jej kolegyni ktora na povedala presne opacnu odpoved ako michaela a len vdaka nej som cakala na tie prachy o dalsi tyzden viac

    UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Angelika15.02.2006 - 15:21 Trvalý odkaz

    Dalej este dakujem tomu co vymyslel svetovy roaming ze vdaka nemu mi prisla faktura 29tisic, potom slecne ktora mi tvrdila ze moja faktura na 1700korun neexistuje a ze ludia na infolinke maju neaktualne informacie.tiez tomu chalanovi z infolinky ktory ju uspesne presvedcil ze faktura naozaj existuje, potom dalsej slecne ze vdaka jej vedomosti ze data basic sa rata na cas a nie data som musela cakat v predajni o pol hodinu dlhsie ako som mala v plane

    UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Angelika15.02.2006 - 15:22 Trvalý odkaz

    A ako uplne posledne dakujem dalsej slecne ktora ma presvedcila ze mam zle nastaveny telefon lebo im nesiel mobilmail cez wap..dakujem Vam veduci ze zamestnavate takychto fundovanych zamestnancov a ze im za to este platite 19tisic mesacne. Naozaj si to zasluzia :(

    UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Infant15.02.2006 - 15:26 Trvalý odkaz

    xexexe. Ze 19 tisic. Snivaj dalej. Radi ta tu privitame.

    Quo15.02.2006 - 15:35 Trvalý odkaz

    Dalsia debilna tema.Dakujte vsetci za svoje peniaze.Asi to nerobia zadarmo.Ing tieto temy by si mal LOCKED stale dookola to iste.To uz ozaj ten slovny futbal by bol lepsi.

    UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
    Nie debilna tema, je to tema o podakovani - ak ti to nieco hovori...
    Je x sposobov ako niekomu vynadat, ale podakovanie je len jedno!
    X krat volavam na infolinku, a x krat som poukazoval na Fony.sk a teraz, vzdy, ked mi nejako poradia, im vzdy prislubim podakovanie v tejto teme, tym padom bude Fony.sk medzi op hodnoteny ako objektivny a informacny server a vdaka tejto stranke sa OP dozvedia skor veci, ktore by sa dozvedeli neskor a mozu tak zakaznikovi plnohodnotne poradit!
    ( pretoze, ak sem niekto zavita kuknut si svoje podakovanie, iste natrafi aj na temy, ktore mu budu uzitocne )
    Icko, zistoval si uz niekedy, kde na infolinke zistuju infi o mt? Ja hej - zistovali ich bud z internych zdrojov alebo z mm.cz ( a toto mi neraz na 12345 potvrdili )
    Cize, aj Fony.sk by mohli byt takto zviditelnene...
    Este stale sa ti tato tema zda blba a bezducha???
    PS : Jolanka, myslel som POZITIVNE PODAKOVANIA ;)

    Mulano15.02.2006 - 15:50 Trvalý odkaz

    ja konkretnym osobam dakovat nebudem,ale dakujem par ludom,co robia v Orange-sk vo vrabloch!taka obetavost sa veru velmi nevidi!thanks

    UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Symbian OS; Nokia 6681/3.10.6; 6936) Opera 8.50

    Quo15.02.2006 - 15:52 Trvalý odkaz

    K700icko - Ok, tak nemusis pisat ani do tejto temy :)
    A co sa tyka toho - oficialne platim za pausal a poskytovane sluzby - infolinku 12345 mam narozdiel od OR bezplatnu :) A do OR na infolinku nevolavam vobec - cize, suma sumarum, dakovat nemusis, ty si za volania do OR na 905 zaplatis, klasika, tato tema bola hlavne pre ludi, ktori maju charakter a vedia podakovat...

    Smiley :-)15.02.2006 - 16:17 Trvalý odkaz

    Ja sa chcem podakovat (Petrovi-? :roll: :lol: ) Balinthovi z michalovskej predajni orangeu za ochotu a perfektne rady pri nastaveniach vselicoho je to dost sikovny chlapec :smt023 :prayer: narozdiel od jeho kolegov/yn

    Gash15.02.2006 - 17:03 Trvalý odkaz

    tak ja dakujem byvalemu orange poradcovi u nas v SA, bol fakt dobry a ochotny a vvyznal sa v tom dobre, vedel vysvetlit aj odborne aj polopatisticky...skoda ze odisiel, namiesto neho zobrali strasneho neschopaka, ktory mi ani nevedel vypisat reklamaciu na fon (musel zavolat kolegynu, lebo nieco nevedel vyplnit na papieri :? )

    Lenka Ivančíková15.02.2006 - 17:10 Trvalý odkaz

    Infant napisal: xexexe. Ze 19 tisic. Snivaj dalej. Radi ta tu privitame.
    Ja som povedala aku skusenost som mala v ziline ked som tam brigadovala kolko platia tebe v nejakej zapadnutej predajni to uz je tvoj problem..
    Quo ja by som aj pozitivne dakovala ale zatial nemam za tych 5 rokov jedinu pozitivnu vdaku. Myslim to smrtelne vazne

    UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    V mensich mestach na vychode to s platmi beznych zamestnancov naozaj nieje ruzove.V Michalovciach to robi okolo osem tisic,niekedy/cez vianoce/aj viac,ale ziadna slava.
    A chcem uprimne podakovat vsetkym,ktori robia vOR Tescu vo Vranove.Aj ked nevedia vsetko,tak to aspon ochotne zistia.Su tam dvaja chalani,teraz vlastne uz len jeden/David/,lebo sa prepustalo,ten je fakt mudry a rozumie tomu,co hovori.Velakrat mi pomohol,hlavne s nastavenim datovych sluzieb.Vdaka!

    Infant15.02.2006 - 17:24 Trvalý odkaz

    Ja som povedala aku skusenost som mala v ziline ked som tam brigadovala kolko platia tebe v nejakej zapadnutej predajni to uz je tvoj problem..
    Quo ja by som aj pozitivne dakovala ale zatial nemam za tych 5 rokov jedinu pozitivnu vdaku. Myslim to smrtelne vazne

    No moja. Tak ty si tu brigadovala...?
    To som zvedavy od koho mas to cislo o plate...

    -pgx-15.02.2006 - 17:45 Trvalý odkaz

    Quo,tato tema nie je zbytocna,ale je mas to marne,mnoho ludi nevie s takou lahkostou podakovat,ako vedia kritizovat. Btw. ak sa najde nejaky sikovny clovek zo sluzieb zakaznikom,moze si tu anonymne spravit krasnu reklamu a link rovno forwardnut svojmu nadriadenemu :badgrin:
    inak podakoval by som snad len ludom na 595 (dufam ze som nepomotal to cislo, datove sluzby OR) kde doposial vzdy vedeli

    UA: Nokia6230i/2.0 (03.30) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    potkan8215.02.2006 - 18:13 Trvalý odkaz

    ja chcem podakovat typkovi na useku vymahenie pohladavok ze mi posunul datum zaplatenia faktur z sept, okt a nov v celkovej sume 8500sk o dva tyzdne :D

    dady15.02.2006 - 18:16 Trvalý odkaz

    Ja by som chcel podakovat retencnemu oddeleniu kde mi za necelych 15minut uznali ze mi skoncila viazanost na program 55plus o ktorom pred rokom tvrdili ze ho mam az na dva roky a pritom som ho mal na rok a obetavost na linke sluzby zakaznikom.

    UA: SonyEricssonD750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Andrej Lenghart15.02.2006 - 18:26 Trvalý odkaz

    Tibor,osobne si tiez myslim,ze je tato temicka zbytocna. Podakovanie je sice prejav ludskosti,ale netreba to zas prehanat. Si spominam ako ta za to prehnane dakovanie a ospravedlnovanie zotierali na mm. Nic v zlom priatelu,ale takuto temu by som nezakladal uz len kvoli par jedincom,ktori si neustale melu svoje. Ludia,tiez mi pripadate ako poradcovia. Jasne vas Quo ziadal,aby sa vyjadrovali len ti s pozitivnymi reakciami,ale niektori zadebnenci stale tocia len to iste.Ved je toho plna predchadzajuca tema. Riso,Ing,Miso,shaq robte daco.Takto tu bude bordel ako zamladi na mm. :cry:

    UA: Mozilla/4.08 (SmartPhone; Symbian OS-Series60/1.03) NetFront/3.3

    Richard Hombauer15.02.2006 - 18:49 Trvalý odkaz

    andy, ani som si neprecital Tvoj prispevok, a uz to tu cistim. :-D takze ti, co sa tu musia stale vyjadrovat len negativne, maju do tejto temy zakaz...resp. ich prispevky budu vymazane. autor temy sa vyjadril jasne. ;)

    Andrej Lenghart15.02.2006 - 18:55 Trvalý odkaz

    Tak tak Riso. Disciplina musi byt. To je zakladom kazdej dobrej spolocnosti. A teda,aby som nebol OT,dakujem pani Kociovej z Orange. Ona vie za co.:badgrin: Bolo to davno,ale predsa. A myslim to fakt pozitivne!

    UA: Mozilla/4.08 (SmartPhone; Symbian OS-Series60/1.03) NetFront/3.3

    Filipo15.02.2006 - 19:18 Trvalý odkaz

    No, osobne, musim pochvalit predavajucich v PB v Hypernove, najma Tomas Jaku.... dalej nevim he :D aj ostatnych pracovvnikov co tam pracuju. vzdy sa ku mne spravali s uctou vyhoveli aked som nevedel nieco a opytal sa ich tak pokial to bolo v ich moznostiach, zistili. napr. s tym tomasom sa pozna dobre ujo a tak ked cosi od neho xcem (tomasa j.) tak len napisem ujovi a on to posle dalej. co som vsak bol prekvapeny oni tam nevedia o nic viac ako mi. teda korej menej. informativna uroven tohoto serveru je naozaj super :smt023 tot vsio

    Quo15.02.2006 - 19:45 Trvalý odkaz

    JJ, aj ja dakujem :TOMAS JAKUBCIK* - Hypernova, PB.:)
    Ked som tam kupoval SPV, bol velmi ochotny a vysiel mi v ustrety, ked som tam spv vtedy testoval :)

    * vdaka JS :)

    sp@c315.02.2006 - 19:52 Trvalý odkaz

    Casto mi dobre poradia cez sluzby zakaznikom na sluzby alebo na nastavenie profilu na0internet :)

    UA: SAGEM-myX5-2/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0 UP.Browser/6.2.2.6.d.3.100 (GUI) MMP/1.0

    JS15.02.2006 - 19:58 Trvalý odkaz

    JJ, aj ja dakujem :TOMAS JAKUBEC - Hypernova, PB
    Tomas Jakubcik

    Crosbiker23.03.2006 - 12:03 Trvalý odkaz

    Chcem podakovat p. Lucii Hupkovej zo sluzieb zakaznikom spolocnosti T mobile za kladne vybavenie mojej reklamacie ohladom vianocnej akcie na sluzbu Ty a Ja, ktoru som si omylom deaktivoval 23.2.06. Uz vsetko je ako predtym. Dakujem aj to je dalsie + u mna po prechode od Orange k Tmobile :)