Prenos kontaktov z W800i do N70
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...










Richard Hombauer 23.02.2006 - 23:03
Konkretny problem, riesenie hladam uz 2 dni.
SE W800i plny kontaktov (viacpolozkovych)
Nokia N70 cakajuca na import.
Z W800i poslem hromadnu vizitku (format .vcf) do N70, nainstaluje sa vsak len prvy kontakt.
Z W800i poslem onu vizitku do PC a zistim, ze ma 25 kB, obsahuje po otvoreni v poznamkovom bloku vsetky kontakty.
Tak z PC odoslem onu vizitku do N70, ktora opat ulozi len prvu.
CO MAM ROBIT? Nemam MS Outlook, nemam Lotus. :(
JeSuA_mAsTeR23.02.2006 - 23:07 Trvalý odkaz
oznac vsetky,posli cez BT,malo by to ulozit kazdu zvlast.ak nie,ostava ti len po jednom
Mulano23.02.2006 - 23:10 Trvalý odkaz
A preco si nenainstalujes Outlook? :p
...dal si oznacit vsetky kontakty?Lebo mne sa stalo,ze som robil to co ty a neoznacil som vsetko,dal som ze poslat a poslalo mi to len jeden kontakt...
K700icko23.02.2006 - 23:21 Trvalý odkaz
Nieco pod sa mi stalo pri prenose z k750i do N6230i prenesie vzdy iba jeden a potom sa BT spojenie prerusi.Takze po jednom a to je shit.
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Richard Hombauer23.02.2006 - 23:48 Trvalý odkaz
ak oznacim viac kontaktov, mozem im odoslat len hromadnu SMS, nic ine..
skusil som si posielanie po jednom a po dvoch kontaktoch to vzdavam...mam ich dokopy 240! :?
JeSuA_mAsTeR23.02.2006 - 23:50 Trvalý odkaz
:D :lol: tak shithappens :lol: co takto skusit poslat do PC a potom cez PCSuit do N70...nemam SE tak neviem ako to ide ale cez PCSuit ide davat
Mulano23.02.2006 - 23:51 Trvalý odkaz
riso...to si na tom jak ja..ja mam tiez vyse 240...ale ja to v pohode zvladam cez outlook...preco to nevyskusas cez outlook? :p
btw: co si vymenil w800 za N70?! ;)
K700icko23.02.2006 - 23:51 Trvalý odkaz
A tel.zoznam moznosti, rozsirene,odoslat vsetky kontakty a zvolit cez BT.
UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Balu23.02.2006 - 23:51 Trvalý odkaz
Nakopiruj na sim kartu. :)
UA: Nokia6681/2.0 (4.00.15) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Richard Hombauer24.02.2006 - 01:06 Trvalý odkaz
takze, postupne:
- hromadne odoslanie z W800i do N70 som predsa opisal v prvom poste...nevezme ho N70!
- kopirovanie na SIM pripada do uvahy ako posledna moznost...maily nenakopirujem, ani ine udaje.
- outlook je plateny program. ja mam vsetko oficialne a outlook kupovat nechystam. urcite nie kvoli kopirovaniu kontaktov raz za mesiac.
- mam v PC kompletnu hromadnu vizitku, ale neviem ju dostat do N70 tak, aby z nej vybrala 240 kontaktov (vyberie vzdy len prvy).
Kriak2424.02.2006 - 01:09 Trvalý odkaz
Riso,ak nemas moznost synchronizacie cez outlook (najrychlejsia moznost), este by sa dalo vyexportovat adresar z W800i pomocou MyPhoneExplorer do csv suboru (udaje oddelene ciarkou) a ten potom naimportovat do OPM a odtial do N70. Chcelo by sa to mozno pohrat s nastaveniami importu csv. A neviem ktora verzia OPM podporuje N70 (ak vobec nejaka).
Marian24.02.2006 - 09:36 Trvalý odkaz
Kriak a Oxygen nie je plateny? :roll:
simumarek24.02.2006 - 10:59 Trvalý odkaz
Je ale tusim sa to da urobit aj v demo (trial) verzii a ta platena nieje.
simumarek24.02.2006 - 12:16 Trvalý odkaz
da sa este skusit cell phone manager, tam je trial obmedzeni casom pouzivania a pristupne su vsetky funkcie.
cejko24.02.2006 - 12:28 Trvalý odkaz
ten Mobilmaster vie komunikovat aj s Thunderbirdom od mozilly... Odskusane to nemam
Richard Hombauer24.02.2006 - 12:48 Trvalý odkaz
takze...hodinu som sa kaslal s tym Mobile Master-om
vizitka VCF co mam v PC je kompletna, program ju pekne nacital a vidim krasne vsetky moje kontakty. ale...trial verzia posle do mobilu LEN 20 kontaktov! takze zase som tam, kd eosm bol. N70 je nenormalne blby fon...a ze vraj smartfon! :lol:
cell phone manager? snad skusim ten... ;)
Richard Hombauer24.02.2006 - 13:20 Trvalý odkaz
MobTime Cell Phone Manager....trial nezvlada ani import kontaktov...na to treba zakupenu full verziu.
TO VAZNE NEEXISTUJE JEDNODUCHY UNIVERZALNY BEZPLATNY PROGRAM NA SYNCHRONIZACIU KONTAKTOV????
nieco ako Blondakov Motorola Manager (ci ako sa to vola). Ma to max. par MB a slape to bez problemov. :?
Aktualny (zatial) neriesitelny problem je odoslanie hromadnej vizitky (V-card, VCF) do Nokie N70. neuveritelne volaco...
Kriak2424.02.2006 - 13:31 Trvalý odkaz
Univerzalny asi naozaj neexistuje. Univerzalne su sync engines od jednotlivych vyrobcov, ale vsetky idu cez outlook (popr. lotus). Jednoducho vyuzivaju outlook folder ako skladisko kontaktov. Vtedy je myslim na synchro priamo vyuzivany OBEX. A v tom je ten problem.
Ina cesta je exportovat kontakty do extra suboru (csv,vcf...) softom ktory chodi zo SE a potom importovat zase softom ktory chodi s Nokiou.
A hold na Nokiu tych free softov asi ne je vela :lol:
Richard Hombauer24.02.2006 - 14:18 Trvalý odkaz
ale ako do Nokia PC Suite dostanem VCF??? import v Nokia PC Suite predsa nie je. alebo sa mylim?? mozes vytvorit len kontakt rucne alebo synchronizovat s outlookom.
simumarek24.02.2006 - 14:26 Trvalý odkaz
Riso a co takto zosynchronizovat cez outlook expres? Ten je primarne vo win tak by si nemal mat problem.
UA: Nokia6310i/1.0 (5.50) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
Kriak2424.02.2006 - 14:29 Trvalý odkaz
Asi mas pravdu, do Suite nijako nenaimportujes. Ale ta ista situacia je napr. aj pri orig softe pre SE alebo aj Siemensy. Orig softy vedia robit zalohu aj ju restornut, ale vzdy tomu daju vlastny format. Orig softy maju iba tu vyhodu, ze nainstaluju sync engine s outlookom. Inak by som ich ani neinstaloval.
Na import/export treba povacsine pouzit softy od nejakych nadsencov. Pre SE napr. MyPhoneExplorer alebo FMA, Siemensy SiMoCo a pod. Ale na Nokiu takyto free soft nepoznam. Mozno niekto kto dlhsie fachci s Nokiami o niecom vie :(
Richard Hombauer24.02.2006 - 14:34 Trvalý odkaz
takze, bolo to nakoniec primitivne jednoduche, aj ked som musel spravit nemaly ustupok
Outlook Express pouzivam denne na maily. Akonahle niekomu odpoviem, jeho mail s ami ulozi. Preto tam mam sto kontaktov, len mailovych.
Ale nedalo sa nic robit, importoval som don aj V-card kontakty (hromadna vizitka odoslana z W800i do PC cez Bluetooth) a tak sa tam vsetky objavili.
Potom som cez Nokia PC Suite synchronizoval N70 s Outlook Express.
Diakritika je rozhadzana, ale to nie je ziaden zasadny problem. S tym s auz pohram. teraz mam vsak v N70 aj kopu kontaktov pozostavajucich len z e-mailovej adresy. Tie budem asi mazat rucne.
Kazdopadne mozem uz N70 konecne normalne pouzivat. :)
Spokojny vsak nie som...tolko problemov len kvoli neexistencii univerzalneho free programu. Za takuto prkotinu mam platit? :?
JS24.02.2006 - 14:34 Trvalý odkaz
Z T610 do 6230i sme to robili tak, ze sa tie kontakty natiahli do Outlocku cez nejaky program od Sony samizda, ze FMA a potom do 6230i cez NokiaPCsuite
Richard Hombauer24.02.2006 - 14:38 Trvalý odkaz
vdaka patri najma cejkovi, ktory ma dokopal k tomuto rieseniu, ani sam nevedel ako. :)
ide o funkciu Adress book (ctrl+shift+b) v Outlook Express (ten je sucastou Windows XP, takze nic netreba kupovat).
ale preco nevie Nokia N70 prijat hromadnu v-card, ot naozaj nechapem. SE dodrziava standard a Nokia nan kasle. ach jaj... :?
Richard Hombauer24.02.2006 - 14:41 Trvalý odkaz
ano, jedinou formou, ako cez PC Suite dostat do fonu kontakty zadarmo (legalne) je pouzit Outlook Express. Ten jediny nie je nutne kupovat.
a do outlook express dostanes v-card jedine cez import do Adress Booku (ctrl+shift+B). ;)
snad to niekomu niekedy pomoze.
cejko24.02.2006 - 14:46 Trvalý odkaz
Riso tak to je pravda, ani sam neviem ako... :) Hlavne ze to uz ide. Budem ale zvedavy, ako to pojde z PC do fonu.
simumarek24.02.2006 - 14:54 Trvalý odkaz
Riso aj ked uz neskoro, tak este sa to dalo poriesit tak, ze by si z outlook express-u exportoval povodne kontakty (tie emailove adresy), potom nahral do neho svoju vcf kartu kontaktov, alebo zosynchronizoval w800, potom to iste urobil s n70 a nakoniec by si z outlooku vymazal vsetky kontakty a importoval by si povodne emailove kontakty naspat :)
JS24.02.2006 - 15:01 Trvalý odkaz
ano, jedinou formou, ako cez PC Suite dostat do fonu kontakty zadarmo (legalne) je pouzit Outlook Express
Mam taky pocit, ze aj FMA je free
Kriak2424.02.2006 - 15:15 Trvalý odkaz
Ano, mas pravdu, FMA je free. Ale s tym do Nokie kontakty nenapchas.
Problemom bola prave ta druha cast - dostat zadarmo legalne kontakty do Nokie.
JS24.02.2006 - 15:26 Trvalý odkaz
Az teraz som prisiel na to , ze sa jedna o Outlock expres a nie o Microsoft Outlock. Ja som k SDA dostal zadarmo Microsoft Outlock a cez FMA som dostal kontakty tam z T610 a potom do Nokie 6230i a bolo to zadarmo.
Marian24.02.2006 - 15:43 Trvalý odkaz
Pise sa to Outlook...
Z T610 si tie kontakty mohol dostat rovno do Outlooku a potom do 6230i ;)
Richard Hombauer24.02.2006 - 16:55 Trvalý odkaz
Riso aj ked uz neskoro, tak este sa to dalo poriesit tak, ze by si z outlook express-u exportoval povodne kontakty (tie emailove adresy), potom nahral do neho svoju vcf kartu kontaktov, alebo zosynchronizoval w800, potom to iste urobil s n70 a nakoniec by si z outlooku vymazal vsetky kontakty a importoval by si povodne emailove kontakty naspat :)
ano, toto som mal spravit. ale uz je po funuse...
mam v mobile tisic mailov, duplicidne veci, ale to je mensi problem ako tam mat len nieco (napr. len cisla, ktore by som skopcil zo SIM)
takze ked mi teraz bude niekto volat alebo ja budem potrebovat nejaky kontakt, najdem ho urcite. len niekedy mozno aj 2x. :)
dakujem vsetkym za pomoc.
PS. cejko, ked som uz mal vsetky kontakty v Outlooku Express (cez ten adress book import v-card), do Nokie to nebolo problem dostat. ;) teda, PC Suite pracuje aj s Outlook Express..ale uz sa opakujem.
cejko24.02.2006 - 16:59 Trvalý odkaz
Riso s tym zdvojenim kontaktov v teflone som mal aj ja problem. Ak si tie kontakty z Outlooku este nevymazal, tak duplikaty vamaz tam, potom vymaz pamat v telefone a urob synchronizaciu este raz. Mal by si mat tie kontakty uz v pohode.
Richard Hombauer24.02.2006 - 17:56 Trvalý odkaz
myslel som ine duplikaty.
NAPRIKLAD:
v Outlooku som mal ulozeny tvoj mail, lebo som Ti niekedy odpovedal. a v v-card (hromadnej vizitke z W800i) som mal Tvoje meno aj s cislom a mailom. a teraz mam aj tvoj normalny kontakt a aj kontakt s nazvom cejko@azet.sk (vymysleny samozrejme). a tak mi neostava nic ine, len v outlooku vymazat vsetky taketo duplikaty -kontakty zlozene len z mailovych adries - kedze tam pribudli normalne full kontakty aj s cislami aj mailami.
ale ako vravim, to je zanedbatelna robota. teraz budem cestovat busom za milou a za 20 minut to musim mat hotove. :) mazat je vzdy lahsie nez vytvarat. :-D
Richard Hombauer24.02.2006 - 18:06 Trvalý odkaz
takze, ja som trubka. stazujem si na duplikaty a pritom mozem spravit co hovori simumarek aj teraz.
exportujem aktualne kontakty z MS Outlook Expres. potom budem mat dva zalozne subory:
- kontakty Outlook Express, teda uplne vsetky pomiesane (aj z povodneho OE aj z W800i)
- kontakty len z W800 vo formate v-card
N70 som vymazal
OE som vymazal
do OE iportujem len v-card
synchronizujem s N70
potom bude N70 hotova. huraaaaa :)
kokos...naco mi su skoly, ked mi taketo primitivne veci unikaju...? :lol:
simumarek24.02.2006 - 18:19 Trvalý odkaz
Risko v pohode, stane sa kazdemu, teraz aspon budes vediet ako na to najblizsie :)
UA: Nokia6310i/1.0 (5.50) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0
Angelika24.02.2006 - 18:30 Trvalý odkaz
Vies uz to tu bolo ale nebolo jednoduchsie tie kontakty hodit na kartu a odtial do fonu? Tie co by na kartu nevosli tak by si ich dodatocne nakopiroval opat na kartu..sice ty si mal aj adresy atd ze? Tak nic
UA: SonyEricssonK700i/R2AY SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
cejko24.02.2006 - 19:59 Trvalý odkaz
riso napisal: takze, ja som trubka. stazujem si na duplikaty a pritom mozem spravit co hovori simumarek aj teraz. exportujem aktualne kontakty z MS Outlook Expres. potom budem mat dva zalozne subory: - kontakty Outlook Express, teda uplne vsetky pomiesane (aj z povodneho OE aj z W800i) :) vzdy je viac moznosti...
UA: Mozilla/4.08 (SmartPhone; Symbian OS-Series60/1.03) NetFront/3.3