Servis a kvalita servisnej opravy

  • 13 príspevkov
  • Stando 13.03.2006 - 15:29

    Pred mesiacom my padol soft v se k750i tak som ho dal reklamovat.
    Dnes my prisiel v papieroch zo servisu je napisane kustomizacia mt,update sw.
    Ale ked som dal sim kartu do telefonu telefon nabehol normalne len siet nie nedalo sa nikde dovolat ani nazov operatora nenabehol tak som im ho tam hned aj nechal .Tak sa chcem spytat je normalne aby telefon ktory ide do servisu sa po mesiaci zo servisu vratil pokazeny
    Oni vtom tom servise asi ani ten telefon nezapli ci ide.

  • Gembler13.03.2006 - 15:44 Trvalý odkaz

    to mas biznis kup dobre zaplat a viac neotravuj...

    UA: Nokia6230/2.0 (05.26) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    cejko13.03.2006 - 17:16 Trvalý odkaz

    Je to pravdepodobne problem po kustomizacii.

    UA: Mozilla/4.08 (SmartPhone; Symbian OS-Series60/1.03) NetFront/3.3

    warior13.03.2006 - 17:27 Trvalý odkaz

    Ber to tak, ze este raz a mas narok na novy foun... A radsej nex sa chyba objavi skor ako po zaruke. btw. Nevie niekto ci sa nejak z toho vytazit (myslim tym poziadat o nejake odskodnenie alebo nieco take)? Ved nie je normalne aby mi z opravy poslali pokazeny fon!!!

    UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE) Opera 8.0

    K700icko13.03.2006 - 18:34 Trvalý odkaz

    Parada moj je uz tyzden prec dufam ze sa mi nestane takato haluz.A to ich posielaju az do cz pretoze na sk sa robia iba mensie opravy asi vymena kritov.

    UA: Nokia6310i/1.0 (7.00) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

    Spencer13.03.2006 - 18:59 Trvalý odkaz

    Postup je v takom pripade jednoduchy, neprebrat! Im sa tym nepredlzi 30 dnova lehota na vybavenie a teda po uplynuti 30 dni od podania reklamacie odstupim od zmluvy! Preboha ludia, preco sebou nechate tak zamatat. Az mi dviha tlak, ked taketo temy citam!

    cejko13.03.2006 - 19:09 Trvalý odkaz

    Ak si fon reklamoval z dovodu vady SW a teraz mas problem so signalom, jedna sa o dve rozne vady. Nevytazis z toho teraz nic.

    UA: Mozilla/4.08 (SmartPhone; Symbian OS-Series60/1.03) NetFront/3.3

    Sparky13.03.2006 - 21:33 Trvalý odkaz

    Plne suhlasim so Spencerom!Neprebrat!To je proti logike prebrat nieco co nefunguje.To moj nazor

    UA: Nokia3510i/1.0 (04.42) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

    mazo15.03.2006 - 03:22 Trvalý odkaz

    No ja uz mam moju motorolku v servise 10 dni. Hm moc ste ma nepotesili, ale teraz si budem davat vacsi pozor pri preberani

    UA: Nokia6310i/1.0 (4.07) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

    Spencer15.03.2006 - 18:16 Trvalý odkaz

    Ak si fon reklamoval z dovodu vady SW a teraz mas problem so signalom, jedna sa o dve rozne vady. Nevytazis z toho teraz nic.

    UA: Mozilla/4.08 (SmartPhone; Symbian OS-Series60/1.03) NetFront/3.3

    Ak ide o vadu, ktoru nemozno odstranit a ktora brani tomu, aby sa vec mohla riadne uzivat ako vec bez vady, ma kupujuci pravo na vymenu veci alebo ma pravo od zmluvy odstupit.

    Tie iste prava prisluchaju kupujucemu, ak ide sice o odstranitelne vady, ak vsak kupujuci nemoze pre opatovne vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre vacsi pocet vad vec riadne uzivat.

    Stando30.03.2006 - 15:39 Trvalý odkaz

    dnes my prisla sms ze si mam vyzdvihnut telefon prisiel som tam a poradca my podal do ruk telefon.Ale ten telefon je uplne novy este aj nalepku ma quickshare orange sa pochlapil

    Quo30.03.2006 - 16:10 Trvalý odkaz

    Stando - tvoj telefon mal asi neopravitelnu chybu, preto ti automaticky mobil vymenili.
    Co sa tyka temy - sa mi uz asi 3x pri roznych mt stalo ze prisiel s opravi a hned som ho aj v predajni znova dal do opravy a raz som ho odmietol v takom stave prevzat.