- Späť na článok
- 47 príspevkov
Google Nexus 6
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Peto 15.10.2014 - 23:02
Tak jedine co oproti tomuto ma note 4 je stylus, z3 sa ani nechyta. Mozno nekdo uprednostni z3c koli velkosti, ale inac...
Knoxville15.10.2014 - 23:12 Trvalý odkaz
Bodaj by aspon ta bateria mala podobnu vydrz ako Note 4...
Wayne15.10.2014 - 23:51 Trvalý odkaz
Uff špecifikácie poriadne.. Uvidíme čo to dá v reále... Mne už príde ako veľká lopata ale ktovie, aj Nexus 5 mi pripadal na začiatku obrovský...
mental.disease16.10.2014 - 00:04 Trvalý odkaz
Je to obrovské, aj cena. Teda na Nexus (^_-)
Nightmare16.10.2014 - 00:42 Trvalý odkaz
Skoda ze stale ten displej zvacsuju...a tento nie len ze je velky ale este aj tazky...
Wayne16.10.2014 - 00:52 Trvalý odkaz
Pamatovky su pri Kitkate zbytocnost ovela lepsie je mat vacsiu internu pamat - co si uvedomili aj v Googli a preto su k duspozcii, resp. Budu 32/64GB varianty. Z pamatovky v aktualne 4.4.4 nevymaze bez rootu nic ani obycajny suborovy manazer kedze aplikacie tretich stran nemaju prava na zapisovanie. Pre mna stráca pamatova karta pocnuc Kitkatom zmysel, ten mala za cias 2.3.7 cca. Zda sa, ze ludia si nechcu uvedomit posun v technologii, a jeho dopad na pouzivatelov resp. Aplikacie.
Ako ukladaci priestor na media ok, ale dnes sa uz všetko streamuje cez net, tak naco pamatovku?
harm2216.10.2014 - 01:55 Trvalý odkaz
wayne s tymi pamatovkami je to jednoduche, na co sme vsetci u apple nadavali ze za 32 resp 48GB si pyta 100 alebo 200dolarov, tak google to uz robi tiez a pyta si za 32GB pamete o 80€ viac pritom 32GB pametovku uz kupis za cca 20€... toto je chore, preco nemozu dat 64GB verziu trebars o 30€ drahsiu a nik by neuvazoval nad nejakou pametovkou...
mental.disease16.10.2014 - 03:35 Trvalý odkaz
32GB karta 15€, 64GB 25-30€
Niektoré mobily s kit kat umožňujú presun app aj na kartu.
marek16.10.2014 - 12:10 Trvalý odkaz
Ach Wayne a tebe podobni... Na co pamatovku? Pretoze ked ma telefon slot na pamatovku, staci mi bohate 16GB pamat telefonu. Takze na co by som si priplacal 80-150€ za 32/64 GB verziu? Dôvod je jediný - aby si výrobca namastil vrecká. To, že si sa nechal obalamutiť kecami aké sú zbytočné, je tvoj problém, ale o čom chceš presvedčiť ostatných čo si vedia sami dobre zrátať čo je pre nich výhodné?!
Wayne16.10.2014 - 13:02 Trvalý odkaz
Zalezi, co na tu pamatovku das. Ja rad manazujem telefon bez pripajania k PC, zbytocne to zdrzuje. Z telefonu je pamatovka bez rootu manazovatelna minimalne, kedze aplikacie tretich stran nemaju prava na zapisovanie. Google zatial prieskumnika pre tieto ucely nevydal, nepotrebuje ho. Odomknutie bootloadera a zasahy do telefonu koncia zaruku a ak ich robi neskuseny pouzivatel mozu byt nebezpecne. Tu nejde o 80-150 eur, ale o to aby vyrobcovia zacinali lowendy na 16 a strednu triedu aspon na 32GB a aby particia /storage bola odseparovana a mala skutocne tych 32GB, nie 32x10^9 bytov, z ktorych 4-5GB zaberie system a bloatware. Tvoj kratkozraky pohlad je v poriadku, pretoze na papieri to vyzera super, moct si zdvojnasobit pamat telefonu, no okrem fotiek a videi z vychodzej aplikacie a hudby z google play tam bezny pouzivatel nic neda.
Richard Hombauer16.10.2014 - 13:21 Trvalý odkaz
suhlasim s Wayneom. Zasadna vyhoda pamatovej karty pre mna je iba jedna - ked utopim mobil alebo ho rozbijem, vytiahnem pamatovku a mam vsetko v druhom. V casoch Dropboxu to vsak prestalo byt aktualne. Uz dva roky mam HTC One X+ so 64 GB internou pamatou a v rychlosti prace so subormi v takejto pamati sa to ani len neda porovnat s akymkolvek mobilom 16 GB + 64 GB microSD. Suhlasim, ze mat videa, hudbu a dalsie media na pamatovej karte je komfortne, ale kedze mobil k PC nepripajam uz peknych par rokov, netyka sa ma to. Skratka, hladam co najvyssi komfort, podobne ako Wayne. Uznavam vsak, ze priplatok z 16 GB na 64 GB verziu by mal byt v pripade mobilu maximalne 50 eur.
marek16.10.2014 - 13:59 Trvalý odkaz
Wayne, prepáč ale sám si krátkozraký. Nikto Vám predsa neberie že vstavaná pamäť je rýchlejšia ani ďalšie technologické fakty. Sám píšeš "výrobcovia by mali" ale nie je to tak. A kým to tak nebude, pam. karty tu budú mať vždy svoje miesto (hoc len na multimédiá, tie nakoniec žerú najviac miesta). Čo chcem ale povedať je, že keď má mobil čítačku kariet a vy ju nevyužijete nijako vás to neovplyvní ani neobmedzí. Avšak, človek, čo by ju využil a vyhliadnutý model ju nemá, je jednocho obmedzený a musí sa pozrieť po niečom inom. To sú holé fakty. To že tebe Wayne a pár ďalším nechýba, neznamená že tento tvoj názor máš právo vnucovať všetkým naokolo. A keďže na fonoch býva v recenziách chýbajúci slot štandardne ako mínus, nad súhlasom nado mnou sa môžem len pousmiať:-) (lebo neviem čo by si Riško robil, keby ju výrobca v takej veľkosti ani neponúkne, lebo aj to sa stáva že; viď slávny nexus s 8 - hahaha/16GB max). Svojimi "by" a "keby" sami potvrdzujete, že súčasný stav nie je zďaleka ideálny. Takže nikdy nepochopím Vašu zanietenosť v tomto smere. Sami výrobcovia sa radšej nakoniec k slotu vrátia (pekne to vidieť u LG alebo HTC), než by mali ponúkať veľkú internú pamäť za rozumný peniaz. Ešteže mnohých taká hlúposť ako vypustiť slot zatiaľ ani nenapadla.
Wayne16.10.2014 - 14:21 Trvalý odkaz
Vyrobcovia sa k slotom vracaju, pretoze sa tak zariadenia lepsie predavaju, a pretoze po nich trh vola. Ak by volal po 64/128GB pamati, ponuka sa prisposobi. To je vsetko v poriadku, ked na nu mas co davat, davaj, mne je to jedno. Aby si ju vsak plnohodnotne vyuzil v Kitkate (pravdepodobne aj v lizatku), su nutne kroky veduce k strate zaruky (niekedy nenavratne stratenej - ako to bolo u S4 a KNOX alebo ako to je teraz u Z3C, ked root a odomknutie bootloaderu nadobro odstrani algoritmy pre spracovanie fotografii v slabom svetle). Mozno casom to pojde osetrit, ale ked som si kupil Z3C a do nej 64GB micro SXDC cakal som, ze ten slot bude mat nejake vacsie vyuzitie. Viem ze v zapati napises, ze je to moja chyba a nesiem si za to zodpovednost sam. Ano. Podsuvat vsak marketingove dristy a lepit zariadenia aby vyhoveli konzervativnym poziadavkam mna osobne otravuje. Nijak Ti to nevnucujem, len konstatujem fakty. Nehadaj sa so mnou, je to zbytocne. :)
ondrakomous16.10.2014 - 15:12 Trvalý odkaz
pred pul rokem sme se tady bavili na tema pametove karty, vzpominam si, ze ta situace se na trhu otocila o 150%, driv byl trend karty nedavat, ted je trend sloty naopak davat. v mobilech muze byt za pul roku vsechno jinak. Google si neuveduje vubec nic, ti chcou jen spiclovat, proto je stve slot. Ale jim se do budoucna muze stat, ze je vyrobci zacnou obchazet ty jejich sladoucky lizatka, to se taky pomalu ale jiste zacina dit. android dosahl svyho maxima a vyrobci zacinaji vytvaret vlastni OS viz napr. samsung, telefon bez slotu na kartu je klasickej pripad buzerace.
marek16.10.2014 - 15:36 Trvalý odkaz
Nemám sa (už:) s tebou o čom hádať - veď ty si sám odporuješ, píšeš aké sú tie sloty nepotrebné a sám si kúpiš mobil so slotom... Možno si zmenil názor až po tej kúpe, ale máš pravdu že je to čiastočne tvoja chyba :-) o kitkate sa to vedelo (neviem síce odkedy ale príde mi že už dlho) ale to čo urobilo Sony je nepochopiteľné, vzhľadom na ten ich dlhodobo kladný postoj k alternatívnym romkám. Ale toto je tvoj konkrétny prípad, sú výrobcovia s ktorými nie sú žiadne alebo len minimálne problémy (aj to len kvôli politike googlu). Hlavné je pozisťovať si pred kúpou všetko čo sa dá, a nie stáť dva týždne prvý v rade (netvrdím, že to bol tvoj prípad). Na záver trochu opravím tvoje vyjadrenie ako to vidím ja. Trh volá po väčšej kapacite a je mu jedno či sú to karty alebo pamäť. Dôležitá je však cena, tá robí trh trhom. Preto sa môže zdať že volá po kartách, ale v skutočnosti je to riešenie výrobcov ktorí sa prispôsobili tak, aby mali čo najmenšie náklady (keď už trh nie je ochotný im preplatiť pamäťové moduly).
ondra - deje sa to neustále, jedny to risknú, druhý sa k tomu vrátia, tí čo zostanú bez nej musia ponúknuť iné výhody. Žiadny trend sa ale zatiaľ nedá potvrdiť. Zmena môže nastať až keď sa interná pamäť cenovo vyrovná kartám.
Peto16.10.2014 - 16:04 Trvalý odkaz
Sialena cena? Sice na nexus dost, ale lacnejsie jak note4 aj iphone. A ma lepsi chipset jak g3+ lepsi graficky procesor+zaruka updatu na nekolko rokov+stereo reproduktory
Hebedo? 6-palcov vs. 5,5 to je snad uz potom jedno, co je nad 5,3 uz je lopata.
Knoxville16.10.2014 - 16:22 Trvalý odkaz
Mas uplnu pravdu.Jedinou nevyhodou je aspon pre mna velkost.Mozno to zachrani Motorola Droid Turbo s rovnakou vybavou len displejom 5,2.Len tam bude zrejme opat problem s lokalizaciou slovenciny a dostupnostou ako to byva zvykom.No,nechajme sa 28. prekvapit...
denial16.10.2014 - 17:07 Trvalý odkaz
k tomuto asi iba toto:
http://www.escapistmagazine.com/news/view/138024-Millions-of-Dropbox-Pa…
richard, uz si si zmenil heslo?
a presne minule ma napadlo, ci existuje nejaky benchmark aka rychla je vstavana pamat a ake rychle su pamatove karty, ktoru si mozem vybrat mensiu, vacsiu, pomalsiu, rychlejsiu...
ano, keby bol rozdiel v cene medzi vacsim a mensim telefonom rovny cene navyse pamatovej karty, tak OK.
inak - predrazeny kram, kde ludi nutia pouzivat cloud.
komu to vyhovuje = no problem.
co sa tyka tej velkosti a hmotnosti, tak urcite nic pre mna (ako telefon).
Peto16.10.2014 - 17:25 Trvalý odkaz
Predrazeny kram? Co na trhu je lepsie a lacnejsie ked je to predrazeny kram?
Matej Krajčovič16.10.2014 - 18:07 Trvalý odkaz
Oficiálny web Motoroly v špecifikáciách Nexusu spomína ešte vodeodolnosť a podporu pre bezdrôtové nabíjanie Qi (doplnené do tabuľky).
Šimon16.10.2014 - 18:07 Trvalý odkaz
hm čo tak
http://mobilne-telefony.heureka.sk/lenovo-vibe-z2-pro/
Peto16.10.2014 - 19:12 Trvalý odkaz
snapdrgon 805 vs. snapdragon 801, adreno 330 vs. adreno 420, stereo reproduktory, vodeodolnosť, bezdrotove nabijanie, a rozdiel v cene 100 €
ondrakomous16.10.2014 - 19:43 Trvalý odkaz
doogee turbo 2 ma slot na dve simky a jedna simka jde nahradit SD kartou. fantazie. a bude stat jeste o 50% min jak tento predrazeny kram od strycka lizatka.
Šimon16.10.2014 - 19:44 Trvalý odkaz
+++++++ pre lenovo je baterka
ondrakomous16.10.2014 - 19:45 Trvalý odkaz
fantomasi, nechci ti kazit radost, ale to lenovo je nechutne predrazeny.
Peto16.10.2014 - 20:03 Trvalý odkaz
++++++++++ pre nexus je vykon a mnoho dalsich veci
Michal16.10.2014 - 20:41 Trvalý odkaz
Je to sice teľa veľké ale, luxusne parametre to nejako snad vykompenzuju. Podpora pam. karat je vždy vyhoda ale da sa bez toho žiť. Bateriu by som si na takto veľkom zariadení predstavil o niečo vačšiu 3500, by svadčalo omnoho viac a verím že by sa určite v tom pristroji na nu našlo miesto a možno aj na 4tisicovu, vačšia bateria je vždy dobra. Inak ten motorola dizajn je uchvatny, mne sa veľmi pači, konečne nejaký smartfone vypada inak, originalne a okrem toho velmi podarene.
Šimon16.10.2014 - 20:59 Trvalý odkaz
lol 440eur moc predrazene na ten vykon nieje
Peto16.10.2014 - 21:04 Trvalý odkaz
Nexus ma oproti lenovu vela plusov a rozdiel v cene je len neco vyse 100€
ondrakomous16.10.2014 - 21:06 Trvalý odkaz
meizu mx4 sezenes pod 400euro. xiaomi mi4 taky pod 400euro a to sou zatracene dobry telefony, sezenes i jiny perfektni 1+1, oppo, vsechno do 400euro spickovy mobily. 440 je za telefon s "beckovou znackou" trosku moc. Myslim, ze si lenovo fanatik, kteryho napis "lenovo" postupne pripravuje o rozum. Jasny Slovansky(Ne Slovensky) fanatismus. Lenovo se neda s Motorolou vubec srovnavat, Motorola je Ackovy vyrobce.
Šimon16.10.2014 - 21:39 Trvalý odkaz
Akoze meizu je ackova znacka???? ARE YOU KIDDING ME?Motorola neni Motorola. Je to Lenovo abo Google.
ondrakomous16.10.2014 - 21:52 Trvalý odkaz
asi si muj prispevek nepochopil. Meizu stoji akorat protoze je porad cenou pod 400euro, neni predrazeny jak Lenovo. Kdyz se podivam na komplet smarty od lenova, tak sou o 20-30% drazsi jak napr huawei se stejnym hardwarem. prece nebudu priplacet 20-30% zbytecne za neznackovy. Nebudu pet ody na znacku, ktera prodava v ofiko distribuci pomalu draz jak samsung. Tahle debata neni od zacatku o lenovu, nemusis psat do kazdyho vlakna, ze lenovo je nejlepsi. je to zbytecny.
Šimon16.10.2014 - 22:16 Trvalý odkaz
a ty si mi neodpovedal na moju minulu otazku:]
ondrakomous16.10.2014 - 22:31 Trvalý odkaz
pac bys zase psal o vodce a lenovu.
Šimon16.10.2014 - 22:39 Trvalý odkaz
co zas trepes??? >_< radsej sa vrat k teme
Nightmare17.10.2014 - 00:57 Trvalý odkaz
Motorola patri pod Lenovo
nerd17.10.2014 - 09:48 Trvalý odkaz
Po tých LG nexusoch to bude konečne poriadny telefón , škoda len tej veľkosti
Wayne17.10.2014 - 12:26 Trvalý odkaz
poriadny telefon za poriadnu cenu :) Motorola sa tento rok nejak natukla, asi chce predat vacsie mnozstvo (objemom rozhodne) telefonov. Skoda tej ceny.
ondrakomous17.10.2014 - 20:36 Trvalý odkaz
toto uz je fakt moc i na me. takova mensi lopata.
mental.disease18.10.2014 - 23:54 Trvalý odkaz
Ja sa naopak teším na Nexus 7, dúfam že bude mať aspoň 6,66".
Ináč to nemá cenu..
Knoxville19.10.2014 - 03:02 Trvalý odkaz
Tvoj sarkazmus cítim až ku mne "do obývačky",ale v konečnom dôsledku máš pravdu...
Michal19.10.2014 - 14:32 Trvalý odkaz
Ta cena ma tiez trochu prekvapila,google uz nedotuje nexusy? 300€ navyse v porovnani s 1+1 za to,aby som mal Snapdragon 805 namiesto 801 by sa mi asi nechcelo platit. Na vstavanu pamat som si zvykol,urcite to ma svoje vyhody aj nevyhody. Co sa tyka velkosti, po Galaxy S4 som si povedal ze nad 5" uz nepojdem, no opät som si zvykol (mal som predtym aj Note). Skor ide o to ako je zariadenie siroke, vyska mi nevadi.
nerd19.10.2014 - 20:13 Trvalý odkaz
Myslím že cenu nemá zmysel riešiť, po vianociach bude cena pod 400€
Michal23.10.2014 - 00:54 Trvalý odkaz
Ale zase rozoberate tu cenu akoby si neviem kolko vypýtali. Uvedomte si že je to pod hlavičkou googlu, system tým padom je čistý android so 100percentnou podporou a okamžitými aktualizacia, proste android v celej svojej sile. HW parametre su totožne s vlajkovými lodami iných výrobcov, ktorí si pýtaju 600-700e .. Motorola nie je prestigio alebo goclever či Gsmart a iné nevyladené krámy. Ako štartovacia cena ktora sa zniči už hned uvedením na trh a po par mesiacoch bude o 20 percent nižšia, je uplne v pohode a adekvatna. Po januari čo už je za rohom takmer o tom budeme hovorit ako o cenovo dostupnom High ende.
marek23.10.2014 - 11:12 Trvalý odkaz
Podobnú lopatu som si kúpil minulý rok v baumaxe na odhadzovanie snehu za pár eur. Ak táto neodhádže ten sneh sama, nevidím dôvod za ňu dávať toľko peňazí.
Btw, tá cena je zrejme stanovená pre obchod play, takže v slovenských eshopoch rátajme zo začiatku s prirážkou (alias milionárskou daňou pre bohatých slovákov) 100-200€, takže v januári budú záujemcovia radi, ak bude cena aspoň taká o akej sa dnes píše...
ondrakomous23.10.2014 - 13:09 Trvalý odkaz
a proc bych mel davat 600e za takovou blbost jakou je mobil. huawei honor 3x koupim za 214e a je to absolutni spicka mobil. dneska sezenes dobrej mobil i za 150euro. proc kupovat mobil, kterej za pul roku bude stat 300euro...
liliana27.10.2014 - 14:55 Trvalý odkaz
spam