- Späť na článok
- 44 príspevkov
Príde Motorola Moto Droid Turbo aj do Európy?
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...













mental.disease 04.11.2014 - 13:26
Moto X vyzerá pritomto ako chudobný brat. Konečne návrat k masívnej batérii. To by snáď aj ten QHD mohlo udržať pri živote. Rekordné ppi 565 je to pravé orechové pre jastrabie oko (ondru). K tomu bezdrôtové nabíjanie. Fast battery charging: 60% in 30 min.
Sú dve verzie prevedenia Ballistic Nylon a pokovené sklené vlákna s DuPont Kevlar: [img]http://blog.lazada.co.id/wp-content/uploads/2014/10/xMOTO-QUANT-US-NYLO…]
Knoxville04.11.2014 - 13:57 Trvalý odkaz
Ondro by potreboval Samsung Galaxy S5 LTE určený pre kórejsky trh.
Tam je na 5,1 palcovej uhlopriečke QHD rozlíšenie s jemnostou 577 ppi.Ale aj tam by podla mna videl jednotlivé pixely... :)
ondrakomous04.11.2014 - 17:49 Trvalý odkaz
to vypada na Nerduv novej mobil. pecka telefon podle specifikaci.
Manobb04.11.2014 - 18:50 Trvalý odkaz
... v čiernej farbe sa páči aj mne. Otázkou nateraz je, či sa mi bude páčiť aj po zverejnení jeho slovenskej ceny. ;-)
Knoxville04.11.2014 - 18:55 Trvalý odkaz
Ideálne rozmery,ideálna výbava.
Nech len prekvapia cenou v dobrom slova zmysle a bude to super...
Peto04.11.2014 - 22:34 Trvalý odkaz
myslim ze za toto by mohli pytat tak 600 na zaciatku, ale ak by prekvapili, tak potom...
ondrakomous04.11.2014 - 22:45 Trvalý odkaz
tak potom čo? narobis si do trenek, Trenky?
Nightmare04.11.2014 - 23:32 Trvalý odkaz
Motorolka pod do Europy
nerd05.11.2014 - 00:27 Trvalý odkaz
Motorola nie je lacna znacka, v europe uz vobec nie.
Cenovku ocakavam riadne vysoko :)
Som rad ze sa nepotvrdil IPS a motorola zostala verna amoledu
Enceladus05.11.2014 - 20:43 Trvalý odkaz
Zaujimave,zaujimave.bral by som podla popisu,ale keby to malo trosku memsi display,baterka sa mi velmi paci.
Luca05.11.2014 - 22:04 Trvalý odkaz
Ta baterka je primerana QHD displeju a taktu SDG 805 2.7 GHz...Netreba ocakavat ziadny zazrak vo vydrzi baterie.
Michal05.11.2014 - 22:58 Trvalý odkaz
No vzhladom k baterii,hw talcidlam pod displayom,stereo repru,fotaku a 5,2 palcovemu displayu si myslim ze prave rozmery a hmotnost budu najslabsou strankou. Resp mozno len jedinou slabou strankou. Inak,vyzera to ako celkom nadupane delo s ktoreho z pohladu na tech specifikacie na papieri ide respekt a dojem,ze mu nic nechyba. Vychadzam z faktu,ze motorola vie robit mobily a tym padom sa neobavam sw nevyladenosti ako pri cinskych skladackach. Pri dobrom marketingu prave toto moze byt kladivo na dnes dostupne vlajkove lode. Len sa treba poponahlat s dostupnostou,uvedenim do predaja,lebo progres v tejto brandzi je neskonale rychly a mobil aky je nabuseny uz onedlho bude stary.
Knoxville06.11.2014 - 00:21 Trvalý odkaz
Stereoreproduktory tento telefon bohuzial nema.Co je velka skoda...
Rad by som sa mylil.Ak nahodou ano,opravte ma...
Michal06.11.2014 - 00:28 Trvalý odkaz
Ta to som sa asi prepisal, spomenul som stereo namiesto vodeodolnosti, moja chyba. Ale veru, ak nemá tak minusku mu zato udelujem:D už ked to ma byt taka mašina a lopata tak to stero tam mohli dat a možno aj lepšiu prednu kamerku
Nightmare06.11.2014 - 00:37 Trvalý odkaz
Aka je sanca ze sa tato Motorola dostane aj k Nam?asi dost miziva co?:/
nerd06.11.2014 - 01:03 Trvalý odkaz
Povedal by som ze ziadna, momentalne je to telefon len pre verizon, rovnako ako boli droid mini a ultra. Nikdy sa mimo usa nedostali aj vsetky maju aj gsm modem a aj u nas funguju bez problemov.
Knoxville06.11.2014 - 01:11 Trvalý odkaz
Co sa tyka tych stereoreproduktorov je to vazne skoda .Uz len skoro to mne chybalo k "dokonalosti".Ohladom tej dostupnosti tusim ze v Brazilii bola predstavena verzia Droid Turbo ktora by sa do Europy dostat mala.Takze aj ked dostupna u nas nebude,mozno to za taky problem ju nebude zohnat...
Luca06.11.2014 - 07:23 Trvalý odkaz
Absencia stereo reproduktorov na mobile...no to je vazny uder pre vsetkych audiofilov, ktori si mohli vychutnavat svoje FLAC nahravky pocuvanim cez stereo repraky na mobile. LOL.
mental.disease06.11.2014 - 11:50 Trvalý odkaz
Luco: +1 :-))
Áno Droid Turbo je len pre Verizon.
Globálna verzia sa bude volať Moto Maxx
[img]http://cdn.gsmarena.com/vv/newsimg/14/11/moto-maxx/gsmarena_001.jpg[/img]
Knoxville06.11.2014 - 14:20 Trvalý odkaz
Velice "ftipnučké"... :)
Pobavil si dokonca konečne niekoho iného okrem seba. To si určite nečakal však?
Môžeš si dať na stenu " plusový bodík"... LOL či ako sa to píše.. . :)
Michal07.11.2014 - 16:39 Trvalý odkaz
Rozdiel medzi sluchatkom a reproduktorom v odkaze.
http://tinypic.com/view.php?pic=2akl0go&s=8#.VFzYMjSG8kk
http://i58.tinypic.com/b7mbrk.jpg
Takže v skratke, ked mas namiesto sluchatka reproduktor, komfort telefonatu je neporovnatelne vačšia.
Okrem ineho, možno u teba nie, neosočujem, ale ja sa pravidelne stretavam so situaciou, prvoplanovaná chata, grilovačka, stanovačka a tak pri vode v lete. Nemáš elektriku z auta to puštat nechceš aby si si bateriu nevymlatil, alebo proste nie ste autom tak mobil pravidelne služi ako tranzistor. A samozrejme vačsia hlasitost a kvalita poteší. či nie?
mental.disease07.11.2014 - 21:11 Trvalý odkaz
Tvoja reakcia nijak nesúvisí s tým čo písal Luco..
Michal07.11.2014 - 22:42 Trvalý odkaz
Ale suvisi len je to zaobalene vo vacsom.mnozstve textu. Vyznam sterea nie je len v tom,ze to hra pomerne hlasnejsie alebo kvalitnejsie ale aj v tom,ze telefon nema sluchatko ale 2 repraky,cize pri telefonovani druhu stranu pocujes hlasnejsie,lepsie,cistejsie.
A po dalsie,reagujem na dehonestaciu v podani luca,ze len audiofil si pusta svoje flac nahravky. Podla mna dost ludi pusta hudbu z mobilu,nemusi byt audiofil.
Knoxville08.11.2014 - 00:42 Trvalý odkaz
A tvoja reakcia nijak nesuvisi s tym co som napisal ja...
Michalovi musim dat za pravdu.
To Lucove kvazi "skatulkovanie" o niecom svedci...
Luca08.11.2014 - 08:58 Trvalý odkaz
Evidentne sa "stereo" repraky na mobil robia pre takych, ktori zakonite veria tomu, ze im to bude hrat hlasitejsie a kvalitnejsie. Ako ked na pracom prasku Ariel mam napisane, ze to perie 3D. Reklama v tomto pripade na par ludi fakt zareaguje, co som prekvapeny. Ked pustim jeden stary SonyEricsson Walkman (mono) vedla Tvojho stereo, tak garantujem, ze bude hrat hlasnejsie a kvalitnejsie. Len bohuzial, nevychutnam si na nom stereo efekt.:-) A uz ked chcem akoze kvalitnejsie pocuvat hudbu, tak si dam sluchadla s napr. beryliovou membranou. Ale napisat o kvalitnom mobile, ze je nic moc, lebo mu chybaju stereo reproduktory, moze len amater, ktory nema najmensiu potuchu o stereo zvuku.
janesbond108.11.2014 - 09:46 Trvalý odkaz
Luco - absolutny suhlas :-)
Michal08.11.2014 - 13:37 Trvalý odkaz
Absolutny nesuhlas. Stereo repraky so smerovanim dopredu jeden v spodnej a druhy v hornej casti nejakym uvrestenym hlasnym monom na zadnej strane zo stareho se nenahradis. Praveze SE spominas,co boli vseobecne najhlasnejsie ale najnekvalitnejsie repraky. Ci stereo alebo mono mas mozno jedno,ci hraju repraky to iste alebo kazdy nieco ine. Ide vsak o to,ze ked mas stereo mas dvojicu reproduktorov s konkretnym smerovanim. A v prednej strane smerovanim na uzivatela. Ako taku blbost mozes napisat ze nejaky stary SE s mono a jednym reprakom bude hrat lepsie? Najma ked ta stereo reprodukcia je na dnesnych smartfonoch Sony a Htc prespikovana technologiami a funkciami. Ti mozem kedykolvek vedla seba polozit akykolvek SE kludne aj Wt19 so stereo audiom,co bol walkman a HTC M7 alebo M8 a kvalitovy rozdiel v prospech Htc je niekolkotriedovy.
Knoxville08.11.2014 - 15:33 Trvalý odkaz
Michal AT-absolutny suhlas... :) Porovnavat nejaky 5 rocny ericsson s jednym "chrchlavym" mono reprakom
Navyse zle umiestnenym moze len skutocne amater...
Ale chlapcovi to neberiem urcite hra "lepsie" ako etalon
kvality v podobe M7,M8... :)
janesbond108.11.2014 - 16:52 Trvalý odkaz
Ja súhlasím s tým, že rozdiel by tam bol, ale nie vďaka stereu, ale vďaka použitiu kvalitnejšieho reproduktoru, ktorý môže zahrať dobre aj jeden.. To, že sú dva pridá len na sile, nakoľko v takom malom zaraideni (vzdialenost od reprákov) je jedno či to hrá stereo, alebo dva krat mono... Ja osobne by som si hudbu nepúšťal na fone (cez repro) nikdy, poneváč každý mobil šustí ako staré radio, nech už je stereo, mono alebo čokoľvek..keď už, tak slúchadlá. Tam už kvalitu zvuku má zmysel kus riešiť..
Na druhej strane, som človek, ktorý si na kvalitu hudby velmi potrpi, takže môj názor na toto sa môže dosť rozchádzať s bežným užívateľom fonu :)..
Knoxville08.11.2014 - 17:51 Trvalý odkaz
Presne ako pise Michal porovnat si dva velke a kvalitne repraky umiestnene na celnej strane ako ma HTC a jeden mono reprak umiestneny na zadnej strane alebo dolnej hrane s hocijakeho mobilu ci uz stasrsieho alebo nojvsieho a je to jasne.Ano vsetky ostatne telefony sustia ako stare radio okrem HTC u ktoreho je hlasna reprodukcia zazitok spomina to Richard v recenzii a o tom to je.V tomto su vsetky znacky daleko pozadu az na par vynimiek ktore sa im aspon ciastocne priblizuju...
janesbond108.11.2014 - 18:11 Trvalý odkaz
Jasne. Hra to ako hifi a basy trasu oknami :D. .To ze to kus lepšie hrá voči inym mobilom, ešte neznamená, že sa na tom dá počúvať hudba. Ale aspon pekne to vyzvana pri hovore :-) ale beriem... je to vela peňazí tak nech je to poriadne .. Mna len kus prekvapuje niekedy, ze niekto sa zmieri z horsim fotakom vo fones s argumentom, ze aj tak je to len mobil a ten nenahradi riadny fotak a niekto dokaze ofrflat na mobile stereo repraky, ako keby fon dokazal nahradit nejake hifi zariadenie aspon kus.. Pritom ja si myslím, ze foťak v mobile je ovela vyuzitelnejsi a viac sa priblizuje skutocnym fotakom ako celkovo zvuk v telefóne oproti zariadeniam na pocuvanie hudby. To sa nikdy ani nepriblíži tomu.
Knoxville08.11.2014 - 18:28 Trvalý odkaz
Nikto nikde nepisal ze to hra ako hi-fi a ze basy trhaju oknami takze zase neprehanaj.Vsade v recenziach pisu ze HTC hra najlepsie ale asi by si potreboval pocut to porovnanie aby si to pochopil...
A ano,hudba sa na tom pocuvat da,narozdiel od ostatnych mobilov... Nikto nepise ze to nahradi hi-fi sustavu len je o kus lepsi ako ostatni tak napr. Iphone foti lepsie ako konkurencia ale tiez nikdy nenahradi zrkadlovku.To ze niekto napise ze nema stereorepraky je rovnake ako to ze niekto napise ze nema napr. podporu pamatovych kariet.A teraz co? budeme sa hadat o tom co je dolezitejsie?
Kazdy telefon ma svoju devizu.U HTC je to zvuk.Ked niekto chce kvalitny zvukovy vystup tak si ho kupi.Ked niekto chce kvalitne foto a video kupi si napr.Iphone atd.
Michal08.11.2014 - 18:44 Trvalý odkaz
Bond James Bond, viem na čo naražaš čo sa týka toho frflania na repraky. Ale vytrhol si to s kontextu. V prispevku k tomuto telefonu som pisal, že je to riadne vybavene delo, ktoré je nabuchané všetkým čím sa da a dufal som že tam už budu aj stereo repra. žial nie su, takže tu ide o kontext, že tento stroj podla mna s obrými rozmermi (rozmery neviem) a full vybavou by si zaslužil aj stereo reprodukciu zvuku a poriadne repraky (ktore by sa don určite zmestili. Poriadne považujem s rezervou - je to mobil. Takže poriadne na mobil. Neofrflal som ho, že nemá stereo repra a preto je to shit. Sam mam telefon s mono jednym reprakom v spodnej casti, ktorý si pri hrani ci pozerani videa vždy prekryjem rukou, z čoho mam nervy. A James. M7, M8, M4, ale aj Z2,Z3, Z3c ma ten zvuk až prekvapivo dobrý. Nevravim že je to super hlasne a trasie to oknami. Ale ci som to pocul prvýkrat alebo 150ty krat vždy ma prepadne pocit, že "fakt toto by som v žiadnom pripade nečakal" či sa to týka hlasitosti alebo kvality.
Knoxville08.11.2014 - 18:48 Trvalý odkaz
Michal M4? To myslis aky telefon?
janesbond108.11.2014 - 18:54 Trvalý odkaz
Podla ma neda (pocuvat hudbu), cize aspon pre mna je zvuk na telefone obmezeny len nanejake pouzivanie. Zvonenie, volanie ci zvuk ku videu a podobne. Na pocuvanie hudby je to ozaj len z nudze cnost zatial co s kvalitnym fotakom na mobile spravis skoro tu istu robotu ako s priemernym digitálom samozrejme okrem optcickeho zoomu..uz aby sme sa pochopili ako to myslim, uvediem mozno kus priblbly príklad ale v principe vystizny.. Ak by si porovnal fotky z priemerného fotaku a fotky z mobilu ktorý dobre foti, verím ze vela lajikov a mozno aj Ty by si rozdiel ani nespozoroval. Zatial co zvuk z mobilu oproti akehokolvek zariadneia na pocuvanie hudby (aj cinske veze) by bol jednoznacny, pretože zvuk v mobile moze byt kus lepsi ako v iných mobiloch, ale technicky zatial nie je možné aby to bolo urcene na plnohodnotne pocuvanie hudby.Nema to potrebny frekvencny rozsah, takze to šuštať bude stale len kus krajšie a tym pre človeka ktory si kus potrpi na hudbu je to nepocuvatelne.a je jedno aky format (ci uz mp3 alebo nejaky bezstratovy format na tom pusti. To som tym chcel len povedat..Ja sa nemienim o nicom hadat co je dolezitejsie.
janesbond108.11.2014 - 19:10 Trvalý odkaz
Dobre chlapci, nezasvinme to tu uz tlachanim o tom istom. Snad sme sa pochopily uz....aj tak kazdy ma svoj nazor na to ..
Knoxville08.11.2014 - 19:14 Trvalý odkaz
Ono je to asi sposobene tym ze rozdiel vo fotoaparatoch v mobiloch nie je az taky velky ako xterny zvukovy vystup. Na druhej strane to ze vacsina kupujucich je podstatnejsi fotak ako nejaky reprak este neznamena ze clovek ktori si na zvuku potrpi nemoze napisat ze to berie ako nedostatok... Co za tyka toho ci sa da alebo neda hudba pocuvat je vec nazoru. Ale kedze ja som pocul a porovnal velmi hodne telefonov ten rozdiel viem posudit a ocenit... S ohladom na to ze je to len mobil je na trhu pat mobilov ktore napisal Michal dost dobre na pocuvanie hudby,hlasnej myslim.Ale kazdy bude mat vzdy iny nazor ktory mu nevyvraciam pisem len prakticke skusenosti...
Michal08.11.2014 - 19:15 Trvalý odkaz
M4 je HTC one mini. Ano james ja rozumiem čo chces povedat. že medzi Hifi a mobilom je podstatne vacsi rozdiel ako medzi kompaktnym fotakom a mobilom čo sa týka kvality. S tým suhlasim. Ale kompaktný fotak a mobil kludne možes zobrat sebou do vrecka a hifi asi tažko. čiže aj tie rozmery su trošku inakšie. Preto sa priklanam k tomu, že ked fotak na mobile nie je 100percentný kludne beries so sebou fotak..ale ked nemáš kvalitne audio na mobile tak asi v cestovnej taške nebudeš so sebou tahat hifičko.
janesbond108.11.2014 - 19:19 Trvalý odkaz
Michal pravdu mas nebudem to hifi brat ale v tej chvili sa vzdávam pocuvania hudby (cez repro na mobile) nech uz by som mal mobil akýkoľvek.. Ja obdivujem ludi ktori to dokazu.. Este tak radio kvoli informaciam a tak..tam mi uz je jedno kolko reprakov mi hra, len nech rozumiem reci.... ale pocuvat chrastenie ako hudbu to nie .(aspon ja nie)
Knoxville08.11.2014 - 19:29 Trvalý odkaz
Niekto nebude pocuvat zvuk cez reprak lebo nehra ako hi-fi.To je ako ked ja napisem ze nebudem fotit mobilom lebo nefoti ako zrkadlovka a obdivujem tych ktori to dokazu.
Boze to su argumenty...
janesbond108.11.2014 - 19:32 Trvalý odkaz
Spam..
janesbond108.11.2014 - 19:34 Trvalý odkaz
Spam
janesbond108.11.2014 - 19:40 Trvalý odkaz
Knox.. Skus citat pozornejšie mozno pochopis o com sa tu pisalo.....
Kus mi to zablblo sorry za predchadzajuci spam...
mental.disease13.11.2014 - 14:32 Trvalý odkaz
Tak výdrž je super, best vytrvalec s QHD
[img]http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/motorola-droid-turbo/review/gsmar…]
K tomu brutálny výkon, špičkový displej, perfektná konštrukcia - inovatívne materiály, slušná kamera, rýchlosť nabíjania..
Píšu, že poslabší zvuk, absencia SD slotu mu chýbajú k dokonalosti, ale predné umiestnenie reproduktora s dostatočnou hlasitosťou + 64 GB verzia to čiastočne vynahradzujú.