Nokia N93: 3mpix, 3x OPTICKYM zoomom + karlem zaji
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...












aquila 17.11.2005 - 15:01
tak uz mame aj v europe opticky zoom. nova nokia (hodne podobne N92 => velka :) ma 3mpix fotak, co by bolo OK, ma carl zeiss, na co sme si tiez zvykly ;)
ale hlavne ma 3nasobny OPTICKY zoom ;)
snad uz aj optika bude lepsia ako na N90 ;)
jedna sa o Carl Zeiss Vario Tessar 3,3/4,5 - 12,4
samozrejme je to symbian :)
http://imgs.idnes.cz/telefony/A051117_ADA_NOKIA_UNKNOWN_1_N.JPG
http://imgs.idnes.cz/telefony/A051117_ADA_NOKIA_UNKNOWN_2_N.JPG
Mulano27.04.2006 - 18:42 Trvalý odkaz
snurka...ci ma 3,5mm jack je jedno...lebo z 600sk kupis AD-46 a mas to vybavene ;)
aquila27.04.2006 - 19:35 Trvalý odkaz
toto po vreckach ani nosit nemozes,lebo sa do nich nezmesti ;) a ten disp,vzhladom k velkosti uz mohol byt vga..mozno nastupca ho uz bude mat,rovnako aj hsdpa...inak ma n93 3.5 jack?
okrem sharpu a 290gramoveho HTC universal nikto neponuka VGA display. a N93 budu (aj ked tomu sam neverim) uz v lete.
skor ma mrzi ze tam nie je 2,1" 352x416 ... uz aj kvoli tomu TV out.
Marian27.04.2006 - 20:58 Trvalý odkaz
No este X-cute ma vo fonoch 640 x 240 b., ale vela ich u nas nekupis.
cejko27.04.2006 - 22:46 Trvalý odkaz
No, dnes som mal na par minut n93, pekna tehlicka :-)
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Symbian OS-Series60) NetFront/3.3
Marian28.04.2006 - 01:21 Trvalý odkaz
X-cute su male normalne telefony, v eu takmer nedostupne. Nepotrebujem googlit, tusim som o tom pisal novinku...
Mos28.04.2006 - 01:29 Trvalý odkaz
Hehe,teraz ste mi pripomenuli Soraca. :) To bolo vzdy jeho.. Opytaj sa kamarata googla. :lol:
UA: Mozilla/5.0 (Symbian OS; U; Symbian OS-Series60; en; rv:1.0.1) Gecko/20020823 NetFront/3.3
Richard Hombauer28.04.2006 - 03:00 Trvalý odkaz
tak...uz je v Galerii...kamoska N93 :)
Ing. FijoK28.04.2006 - 14:29 Trvalý odkaz
fu... tak az takyto velky remorker som necakal... pobavila ma ta fotka kde sa porovnava s N80... rozdiel jak svina :D
Mos28.04.2006 - 14:42 Trvalý odkaz
No.. Vzhladom k velkosti a vahe.. Takze N93 jedine ako druhy mobil tzv.prilezitostny. Ale to u mna nepripada do uvahy.. Takze N93 nebude. ;)
UA: Mozilla/5.0 (Symbian OS; U; Symbian OS-Series60; en; rv:1.0.1) Gecko/20020823 NetFront/3.3
Mulano28.04.2006 - 15:00 Trvalý odkaz
Je pekna,ale toto uz fak nie je mobil :smiech
UA: Nokia6681/2.0 (5.37.01) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
7wcsnurka28.04.2006 - 15:10 Trvalý odkaz
pomaly to tu dojde aj tym z mensou predstavivostou :D mos,ako druhy fon? asi nevies,co s peniazmi,lebo kupit toto hebedo napr k n73 mi pripada zbytocne ;)
Mos28.04.2006 - 15:15 Trvalý odkaz
Snurka precitaj si este raz co som napisal.Mal si reakciu uplne od veci. :)
UA: Mozilla/5.0 (Symbian OS; U; Symbian OS-Series60; en; rv:1.0.1) Gecko/20020823 NetFront/3.3
7wcsnurka28.04.2006 - 15:44 Trvalý odkaz
ja vidim,ze ty si ho nekupis,ale prakticky ho odporucas ako druhy fon,cize asi nevies co s peniazmi..tak to vyznieva ;)
Marian28.04.2006 - 15:58 Trvalý odkaz
Nahodou, ja by som ho doporucil na olympijske hry - kategoria "Hod budzoganom" :lol:
Mulano28.04.2006 - 16:01 Trvalý odkaz
Dost vtipne poznamky :p :roll: ako sa tu uz spominalo,n93 nie je iba obycajny mobil,ale kamera a digitalny fotak... ;)
UA: Nokia6681/2.0 (5.37.01) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Ing. FijoK28.04.2006 - 16:09 Trvalý odkaz
budzo... co? :lol: :lol: :lol:
ako druhy mobil sa mysli, ze ho budes pouzivat len prilezitostne... to nie je mobil na bezne nosenie a pouzivanie
snurka, predpokladam, ze ti socialne slabsi si tento mobil kupovat nebudu, takze to nie je az taka hovadina :)
Mos28.04.2006 - 16:09 Trvalý odkaz
7wcsnurka napisal: ja vidim,ze ty si ho nekupis,ale prakticky ho odporucas ako druhy fon,cize asi nevies co s peniazmi..tak to vyznieva ;) Snurka,neviem ako to vyznieva ale tak to nebolo myslene.Pre teba je to tazka krava a preto si ho nekupis.Pre mna to nie je univerzalny mobil kvoli svojim fyzickym parametrom. Myslim ze si dost inteligentny aby si videl ze hovorime vlastne to iste. A nikdy..opakujem nikdy..som sa tu neprezentoval ako bohaty manik s neobmedzenym rozpoctom.Kedze mas zalubu v citaciach,tak mi sem kludne mozes nabuchat posty,z ktorych take nieco vyplyva. :) btw.Fijok pochopil. ;)
UA: Mozilla/5.0 (Symbian OS; U; Symbian OS-Series60; en; rv:1.0.1) Gecko/20020823 NetFront/3.3
7wcsnurka28.04.2006 - 16:33 Trvalý odkaz
fiju,stale je to vyhadzovanie penazi,ako druhe zariadenie prilezitostne za tu cenu mas super kameru&fotak,ktore su na tom s kvalitou "floncik" lepsie,nemyslis? ;)
Mos28.04.2006 - 16:50 Trvalý odkaz
Snurka kameru k uchu neprilozis. :lol:
UA: Mozilla/5.0 (Symbian OS; U; Symbian OS-Series60; en; rv:1.0.1) Gecko/20020823 NetFront/3.3
Marian28.04.2006 - 17:01 Trvalý odkaz
No teoria 2 fonov tiez kriva... Pochopim v pripade napr. N73 a trebars V3. Normalne fungujes na N73 a ked idez v obleku do spolocnosti, alebo povedzme na kupalisko tak si vezmes tenky, maly fon. Ale mat jeden stredne velky fon a budzogan, no neviem...
Mos28.04.2006 - 17:07 Trvalý odkaz
Kriva,nekriva,ja som len nacrtol moznost pouzitia. A viem si to realne predstavit. Nic viac a nic menej.Ludia su rozni. :)
UA: Mozilla/5.0 (Symbian OS; U; Symbian OS-Series60; en; rv:1.0.1) Gecko/20020823 NetFront/3.3
Marian28.04.2006 - 17:13 Trvalý odkaz
V tom s tebou musim plne suhlasit, ten kto pouzije toto riesenie bud nema kam pchat prachy, alebo je "iny".
aquila28.04.2006 - 17:21 Trvalý odkaz
uz som to spominal, pre kopu ludi pri tomto telefone vaha nebude hrat problem ;)
ked maly japonci nosia 200g hebedam, tak kde je problem ? ;)
o to ci si to najde zakaznikov nemusite mat strach ;)
Marian28.04.2006 - 17:26 Trvalý odkaz
Urcite, tak ako si nasla N90...
trif28.04.2006 - 17:36 Trvalý odkaz
Ci boa nie je to uz troska prehnana velkost? Alebo je to konkurencia pre medicimbalku? Atlis mas pravdu. Nove preteky.
UA: SonyEricssonW810i/R4CF Browser/NetFront/3.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
7wcsnurka28.04.2006 - 18:08 Trvalý odkaz
aquila,ale teraz nokia zaroven ponukne aj n80,n73,ktore ponukaju prakticky to iste,zatial co v dobe prichodu n90 nebolo na vyber ;)
aquila28.04.2006 - 18:25 Trvalý odkaz
aquila,ale teraz nokia zaroven ponukne aj n80,n73,ktore ponukaju prakticky to iste,zatial co v dobe prichodu n90 nebolo na vyber ;)
snurka, omyl, N93 ponuka spickove nahravanie videa, velmi dobry fotak a hlavne trojnasobny zoom.
jo a N93 ma aj stabilizator obrazu.
ono je to sko camcorder, ktory vie aj telefonovat a ma wifi, bluetooth a velky hladacik ;)
btw. ja by som si tiez nekupil N93 lebo je to uz na mna velke, ale verim tomu ze si najde podobne ako N90 svojich zakaznikov.
ide o to ze podobne kamery do ruky co zvladaju H.264 a 640x480@fps su tiez neni zrovna lacne ;)
Richard Hombauer29.04.2006 - 20:18 Trvalý odkaz
http://eshop.panasonic.sk/product_info.php?products_id=58
http://eshop.panasonic.sk/images/SDR-S100_1m.gif
ak toto stoji 50 000 Sk a ma to velmi podobne parametre, tak ma Nokia N93 medzi videokamerami velmi velku sancu presadit sa.
Panasonic SDR-S100E-S
3CCD videokamera
Opticka stabilizacia obrazu, Objektiv Leica Dicomar
Zaznam fotosnimok s 3,1-MEGApixelovym rozlisenim, 10-nasobny opticky zoom
0,7-sekundove rychle spustanie + 2,8-palcovy sirokouhly LCD monitor
2 GB pamatova SD karta sucastou vybavy
aquila29.04.2006 - 21:55 Trvalý odkaz
Presne na toto som myslel. Aj ked ten pana je lepsi, ale ten rozdiel je maly a hlavne 180g je na kameru proklate malo a nokia to bude markevat ako DVD Kvalitu.
UA: Nokia6680/1.0 (5.04.07) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
7wcsnurka29.04.2006 - 22:27 Trvalý odkaz
eagle,je to tehla nesposobila na bezne pouzivanie a tvoje vyzdvihovanie kladov nema sancu vyvazit jej monstrozne rozmery a vahu...v ociach europana urcite ;) btw v jap to je bezny priemer,ziadny high ;)
aquila29.04.2006 - 22:53 Trvalý odkaz
eagle,je to tehla nesposobila na bezne pouzivanie a tvoje vyzdvihovanie kladov nema sancu vyvazit jej monstrozne rozmery a vahu...v ociach europana urcite ;) btw v jap to je bezny priemer,ziadny high ;)
snurka, len problem je ze ty si mylis TVOJE dojmy s realitou. aj europanov zaujala nic moc N90 a N93 sa bude predavat minimalne 2-3 krat lepsie.
vid vyssie.
skrakta to ze sa TEBE Nepaci, neznamena ze nebude mat uspech ;)
aj takej 8800 sa predpovedali neuspechy a uz sa ich predalo asi 1,5 miliona kusov ;)
Marian29.04.2006 - 23:05 Trvalý odkaz
Otazka znie, kto a hlavne kde si ich kupuje a za akym ucelom... Pretoze normalnemu cloveku som napr. N90 nevidiel... raz jednemu "brutalnemu podnikatelovi", potom sa jej zbavovala Arrowova kolegyna za par supov a tusim ju mam raro... a okrem rara predpokladam im bola na dve veci...
Mos29.04.2006 - 23:20 Trvalý odkaz
No ja neviem,ale delit ludi na normalnych a nenormalnych podla toho aky mobil si kupia,je podla mna uz dost silna kava.Asi tak.. Presadzovanie uniformity mi nikdy nejako nesedelo.To k tomu,kto si kupi a kto si nekupi N93.Kazdy ma pravo na volbu.. A tento mobil uz skoro nie je mobil. Aspon v klasickom ponimani. ;)
UA: Mozilla/5.0 (Symbian OS; U; Symbian OS-Series60; en; rv:1.0.1) Gecko/20020823 NetFront/3.3
raro29.04.2006 - 23:59 Trvalý odkaz
Ano Atlis ja mam N90 a som s nou naprosto spokojny.Velkost ani vaha
mi vobec nevadi.Pre mna ma vyznam ju mat.
aquila30.04.2006 - 00:02 Trvalý odkaz
Astik SR s priemernym platom okolo 400euro mesacne a a kde 90% mobilov predanych na trhu tvoria akciove mobily do 1000skk nie je najvhodnejsi priklad :) na zapade si N90 v pohode kupi v pohode kde kto ;) a tak ako si na zapade kupuje podstatne viac ludi mercedes a nikto ich nepovazuje za nenormalnych, tak tam ide na odbyt N90 a pojde aj N93. Nehovoriac ze ta tvoja empiricka vzorka ma vypovednu hodnotu limitne sa bliziacu k nule :o
UA: Nokia6680/1.0 (5.04.07) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
raro30.04.2006 - 00:03 Trvalý odkaz
Vaha ani velkost telefonu pre mna nehra ziadnu rolu.Asi som ten iny :lol:
Aspon viem ze ho mam,ze som ho nestratil ked ho citim v nohaviciach :D
Marian30.04.2006 - 00:08 Trvalý odkaz
Aquila, ani na "zapade" kazdy nevyrazi 400 - 500 euro za fon... ;) dokonca naopak...
raro30.04.2006 - 00:09 Trvalý odkaz
Suhlasim s aquilom ze vonku cena nerozhoduje.Ak by som nemal N90 tak by som do tej N93 siel ale nemam dovod menit.Video netocim a ked tak pouzijem DV kameru a ked fotim tan na kinofilm.
N93 je fajn multimedialny stroj a urcite si najde kopu ludi co si ho kupia
raro30.04.2006 - 00:12 Trvalý odkaz
Atlis urcite nie kazdy to s tebou suhlasim. Ale urcite sa najde dost ludi ktori daju 3-4 dnovy plat za ten telefon.
simumarek30.04.2006 - 00:14 Trvalý odkaz
Raro mohol by som sa len tak mimo opytat kde nosis svoju n90? Vojde sa ti normalne do vrecka alebo potrebujes na nu nejake puzdro?
raro30.04.2006 - 00:17 Trvalý odkaz
sim nosim ju vzadu vo vacku a dost casu travim v aute takze pre mna naozaj nie je otazka vahy a rozmeru u fonu rozhodujuca
aquila30.04.2006 - 00:23 Trvalý odkaz
Astik, zjavne si nepochopil tu analogiu na konci prispevku. Co ma sice u teba vobec neprekvapuje, ale skusim ti to podat nejakym jednoduchsim stylom :) skratka nikde som netvrdil ze kazdy si moze resp kupi tento mobil popripade n90, ale je ich nepomerne viac a nikto ich nepovazuje za nenormalnych. Ad ten tvoj dalsi blud, kde div ze netvrdis ze slovaci su ochotny zaplatit za mobil viac nez na zapade, tak to je uz len perla. Tak isto aj hmotnost. Ludia nemaju problem mat rozne MDAcka, sharpy, komunikatory ktore su vacsie tazsie ako N9x . Cize aj tento vas argument je na hlinenych nohach. Skratka nikto tu netvrdi ze N93 je masovy mobil, ale ze to urcite nebude prepadak. A to ci to nevyhovuje par slovakom je nepodstatne :)
UA: Nokia6680/1.0 (5.04.07) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
7wcsnurka30.04.2006 - 00:26 Trvalý odkaz
raro,n90 bola vo svojej dobe spicka a prelom a to sa o n93 povedat neda ;)
aquila30.04.2006 - 00:30 Trvalý odkaz
Snurka. Pre kopu ludi je N93 daleko prelomovejsia ako N90. Alebo podstatne lepsi fotak s 3x optickym zoomom, video v kvazi DVd kvalite, wifi, spickovy browser, upnp sa ti zda byt malo prelomove? A to za cenu okolo 600euro?
UA: Nokia6680/1.0 (5.04.07) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
raro30.04.2006 - 00:31 Trvalý odkaz
Aquila nieco podobne som chcel napisat si ma predbehol :D
aquila30.04.2006 - 00:38 Trvalý odkaz
Jo a to som zabudol na jeden podstatny detail... N93 ma aj vibracne zvonenie :)
UA: Nokia6680/1.0 (5.04.07) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Mulano30.04.2006 - 00:46 Trvalý odkaz
u tejto mini kamerky je velkost a vaha uplne nepodstatna!Ak ju niekto MILUJE,nie je co riesit! :lol: pre mna by toto bola najlepsia alternativa...lebo sa mi nejako nedari rozhodnut medzi N80 a N73 ;) a tento pristrojcek ma vsetko dokopy ;)
7wcsnurka30.04.2006 - 01:07 Trvalý odkaz
Snurka. Pre kopu ludi je N93 daleko prelomovejsia ako N90. Alebo podstatne lepsi fotak s 3x optickym zoomom, video v kvazi DVd kvalite, wifi, spickovy browser, upnp sa ti zda byt malo prelomove? A to za cenu okolo 600euro?
UA: Nokia6680/1.0 (5.04.07) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
si smiesny,kopa je mozno traja ;) :lol: ..je to proste ulet nokie,ktory sa nebude dat porovnat s predajnymi poctami n73,n80 a zbytkom normal fonov..to ti uz mozem napisat teraz ;)
btw a kludne sa aj stavim ;)
edit a ak uz nosit prirucne zariadenie,tak htc s vga tuto video tehlu predci nielen vahou ;)
K700icko30.04.2006 - 01:12 Trvalý odkaz
Pockaj tak Nokia tento telefon vyvijala pre troch ludi?Tak to som ani nevedel ze su len traja zaujemci o jehon kupu :) .
aquila30.04.2006 - 01:13 Trvalý odkaz
Snura a tvrdim niekde, ze sa bude predavat n93 lepsie ako n73 alebo n80? To mas take mimo tvrdenie ako ked povies ze kvoli tomu ze mescedes Sko je prepadak kvoli tomu ze Cecka sa preda x-krat viac. Snura, mysli trochu nez nieco vybleknes ;)
UA: Nokia6680/1.0 (5.04.07) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1