- Späť na článok
- 16 príspevkov
O2 už umožňuje prechod z fakturovaného programu na predplatenú kartu
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...













Lumiak625 06.02.2015 - 16:40
No to je nefér. Nič technické neriešili, iba nechceli dovoliť prechod. O2 bude mať po chlebe až sa spustí aj Swan. Už im nikto neuverí, že sú fér.
galaxi06.02.2015 - 17:23 Trvalý odkaz
až dve päťročnice im to trvalo.
Ich odpovede technický nemožné sa stalo možným. Hujer žiješ ešte či už ťa spopolnili?
mental.disease06.02.2015 - 17:44 Trvalý odkaz
Nuž taký istý blud ako keď Orange roky tvrdil, že je technicky nemožný mobilný internet na predplatenke.
huje®06.02.2015 - 17:48 Trvalý odkaz
Na úvod by som rád srdečne privítal nielen miestne legendy Lubomíra2-7 (teraz Lumiak625, predtým aj symbian) a josa (teraz galaxi, predtým aj e51nokia...) :-)
V pondelok prišla zmena, o ktorej snili títo dvaja na o2fóre. Kto chcel, dokázal sa už aj v minulosti zariadiť aj bez toho.
Joso ako odporca platby na faktúru druhou polovicou svojho ja horlivo propaguje sovičku5, ktorá nie je s dobíjaním kreditu. On si rozumie najlepšie. Btw. čo je nové na železnici Joso? Už dávno si tu nenapísal o stanici Žilina ;-)
Lubomír2-7, symbian... potom, čo ho sklamali v Telekome propagoval O2, resp. Tescomobile. Teraz sa však z neho stal horlivý propagátor nemobilného Swanu. Len tie jeho komerčné cellulárne služby hoci aj do jednej dediny nie a nie prísť. Tak snáď ďalší január sa ti to už splní :-D Legendárny je počet aktívnych SIM kariet tohoto používateľa, no kľúč, ktorý volí pri samotnom použití konktétnej SIM nechce nikomu prezradiť. Či pred samotným pokusom o spojenie overuje operátora pre volané číslo... Ktovie...
[img]https://sanfranciscochiropractordccom.chiromatrixbase.com/clients/8091/…]
Záver: už zavedená možnosť zmeny je fajn, netreba už v prípade záujmu voliť inú alternatívu, jedine v prípade, ak to niekto chce mať úplne zadarmo ;-)
Manobb06.02.2015 - 19:32 Trvalý odkaz
Ad. 1: Údajný technický problém bol u operátora rokov 2012, 2013 i 2014 vyriešený iba ... a teraz počítajme spolu ... po vyše 6-tich rokoch !!! Tá rýchlosť je hodná aj titulu "Najrýchlejší operátor" v riešení technických problémov ...
pozn.: O2 Fér vznikol tušim od 9/2008
Ad.2: ďalší jasný dôkaz o tom, že najlepší a teraz už aj zaiste najrýchlejší operátor nerobí rozdiely medzi programami O2 fér s platbou na faktúru a s dobíjaním kreditu, lebo:
prechod O2 Fér (faktúra) na O2 Fér (kredit) = 4 Eur
prechod O2 Fér (kredit) na O2 Fér (faktúra) = 0 Eur
Ale OK, ak mi príde faktúra na 4 Eur, tak im "zaplatím" tiež 0 Eur (však to je v ich ponímaní rovnaké = bez rozdielu)
huje®06.02.2015 - 19:51 Trvalý odkaz
Manobb aj po rokoch ma dokážeš pobaviť tak ako málokto. Ak ti vôbec niečo hovorí trh a konkurencia tak by si mohol chápať prečo je to tak ako to je ;-)
Len tak na okraj: aj naďalej ma bavíš tým ako hlasno naprieč rôznymi internetovými diskusiami poukazuješ neustále na domnelé chyby iných pričom si nevšímaš vôbec to, ako sa správaš k vlastným zákazníkom. Dobierka u teba nie je pre všetkých ale len pre vyvolených ktorí si objednajú tovar za min. 30 eur. Poštovné zadarmo je len ak a garancia najnižšej ceny má tiež svoje výluky. Čo tak konečne začať upratovať najprv u seba? Ale poriadne. Od podlahy. Namiesto času ktorý venuješ neustálemu porovnávaniu a hľadaniu chýb inde. Čo ty na to ty finalista?
mental.disease06.02.2015 - 19:57 Trvalý odkaz
Inak akú výhodu má v prípade O2 fér predplatenka?
Veď je tam minimálna mesačná útrata 2€. Na paušále nula.
Manobb07.02.2015 - 09:37 Trvalý odkaz
Odhliadnuc od toho, že s najväčšou pravdepodobnosťou teda nešlo o technický problém (prečo ale potom tá niekoľkoročná demagógia o technickom probléme ... stačilo férovo priznať - nechceme to umožniť), možno zrejme priznať aj fakt, že poplatky za prechod ku konkurencii (čiže smerom k O2) doteraz vyhovovali aj samotným modrákom.
Po ich zrušení = odstránení zo strany konkurencie ako poslednej finančnej prekážky pri prechode faktúra-kredit cez konkurenciu si ju modráci takmer ihneď vytvorili sami, hoci v polovičnej výške 4 Eur (poplatky za prenos čísla od konkurencie boli dovtedy +/- 8 Eur).
V konečnom dôsledku pre modrákov nie je dobrá ani jedna z možných interpretácií, keďže ani riešenie tak banálneho technického problému (podľa môjho názoru len umelo vytvoreného) v trvaní vyše 6 rokov, ani "neférové kamuflovanie" (mne sa skôr natíska pojem klamanie zákazníka) v samotnej otázke existencie daného problému nevytvára bohvieakú dobrú vizitku operátora, ktorý celý svoj imidž žiaľ stavia iba na nimi umelo vytvorenom imaginárnom pojme = férovosti. Ak by boli skutočne féroví, tak poplatok faktúra-kredit a kredit-faktúra by bol na rovnakej úrovni, ale NIE JE ! ("Jediný rozdiel je len v spôsobe platby" .... bla - bla - bla ... imaginárna rovnosť - férovosť = nepravdivosť")
Ale OK, niekto to rád "schová" za TRH či KONKURENCIU. Prečo nie, ale podľa zákonitosti, že nič sa nedeje bez príčiny, nie je zavedenie tohoto poplatku samoúčelné, ale skôr reakciou na zmenu platnú od 1.1.2015 - zrušenie prepojovacieho poplatku konkurentmi ako poslednej prekážky migrácie medzi faktúrou a kreditom u modrákov.
Nech si každý zákazník na to spraví vlastný názor, okrem iného aj na to, či administratívny úkon v trvaní 10-15 min. je hodný až 4 Eur (keď pri priemernom hrubom príjme predavača pri pulte 800 Eur je hodinovka cca 800/200=4 Eur), alebo či je pre operátora lacnejšie nechať zákazníka premigrovať "na diaľku" cez e-shopy operátorov a s využitím kuriérov TAM a SPäŤ, čo celkom určite stojí vyššie náklady nielen na poplatky kuriérskej službe, ale i na papier (tlačí sa viac dokumentov, ako iba pri priehradke u operátora.).
Môj osobný názor je, že ten poplatok bol zámerne vytvorený z dôvodu náhrady brzdy v podobe prepojovacieho poplatku za poplatok administratívny, keďže lenivosť slovenských zákazníkov je zrejmá ... a operátori s ňou samozrejme "kalkulujú".
P.S.: Pre tých, ktorí si mýlia obsah diskusie, tak názov článku, ku ktorému táto diskusia je, má názov: "O2 už umožňuje prechod z fakturovaného programu na predplatenú kartu"
P.P.S.: Mne osobne, ako bývalej O2 Jednotke, ktorá "zakapala" práve z dôvodu neférovosti modrákov, to už môže byť jedno a v podstate mi to už jedno aj je, keďže som využil zrušenie prepojovacích poplatkov a prakticky hneď po ich zrušení som premigroval EASY kartu s veľmi pekným čísielkom na Sovu 5 .... pričom ak nebude problém s faktúrami (kedysi vraj problém bol so započítavaním bonusu a dodatočným dobropisovaním), tak podobný osud zasiahne aj číslo O2 Fér, keďže okrem fiktívnej férovosti dnes modráci majú problém aj s cenami (sú už drahší ako konkurencia) a najmä dostupnosťou 3G siete pri cestovaní medzi mestami ...
huje®07.02.2015 - 09:59 Trvalý odkaz
Ale ale, dohnala Ťa vlastná neférovosť, ktorú tak vyžaduješ od iných a na ktorú som poukázal. Súdiac podľa tvojho traktátu a jedovitej reakcie máš ten otlak dosť bolestivý. Spomeň si napríklad na fakt , ako si neoznámil operátorovi zrušenie živnosti a ďalej si ho nechal si posielať faktúry na už neexistujúcu firmu. A tak by som v tvojom prípade mohol žiaľ pokračovať donekonečna.
Tvoje komentáre o férovosti, alebo neférovosti poplatkov za jednotlivé úkony sú ozaj na smiech. Vysvetlenie nájdeš v mojom včerajšom komentári.
Už dávno som Ti povedal, že by som bol naozaj rád, ak by si konečne našiel svoje vysnívané šťastie a pokoj, no stále sa k tomu nevieš dopracovať. Namiesto upratania si pred vlastným prahom sa zaoberáš hlúposťami (akou je aj poplatok za zmenu z faktúry na kredit, ak navyše je tento až takmer 2x taký vysoký u oranžového operátora, do ktorého si sa zamiloval najnovšie), ktoré Ti len uberajú energiu, ktorú by si inak mohol venovať rozvoju vlastného biznisu či rodine.
Poukazovať na domnelú hrubú mzdu predavača na pulte v súvislosti s poplatkom za zmenu spôsobu platby ako jedinej nákladovej položky (pretože iné si nevymenoval) je hodné insitného ekonóma tvojho formátu.
Nie Manobb, ty sa nikdy nezmeníš.
Zakončím to tak ľudovo: Prajem všetkým obchodníkom sveta čím menej večne ufrflaných Manobbov :-)
Manobb07.02.2015 - 12:49 Trvalý odkaz
Hujer máš pravdu, s Tebou je to naozaj iba strata času ...
Skús sa zamyslieť aspoň nad týmto:
Ľudstvo posúvajú vpred tí, ktorí sú so všetkým spokojní (majú vysnívané šťastie a pokoj = sú pasívni), alebo tí, ktorým nestačí súčasný stav a snažia veci robiť stále lepšie a lepšie ...
A v biznise ?
Skôr som zástancom modelu, ak zákazník je aspoň o čosi spokojnejší ako obchodník, pretože to dáva väčšiu šancu na jeho návrat ... ... ako v prípade, ak zákazník ťahá za kratší koniec (vidí to/cíti to) a spokojný je len predajca.
Ale v jednom máš skutočne pravdu: Na Slovensku je slabá konkurencia, veľmi slabá a ak aj nejaká je (aspoň náznak), tak to zákazník zabíja svojou lenivosťou, predsudkami a častokrát aj absenciou rozumu (Ty si jeho verný príklad)
P.S.: Ver mi, obchodníkovi je v podstate jedno, aký je zákazník z hľadiska "ufrflanosti", ak platí pravidelne a načas, keďže na komunikáciu so zákazníkom má vyškolených ľudí schopných zvládať niekedy žiaľ aj kverulantské náznaky, či rôzne špekulácie. Ale to Ty z domu od klávesnice nemáš veľmi ako zistiť/overiť ...
P.P.S.: Keďže som k téme dostatočne vyjadril svoj názor, necítim viac potrebu diskutovať o Tebe a o mne. To k šťastiu skutočne nepotrebujem a je to navyše zjavne kontraproduktívne. ;-)
Lumiak62507.02.2015 - 13:03 Trvalý odkaz
Hujer to je tvoja foto? Videl si už dual SIM mobil? Stačia ti 2 dual SIM mobily a máš 4 SIM so sebou - Tesco Mobile, O2 Fér, Easy Pecku aj Funfón. Ja nemusím špekulovať s bonusmi... Hlavne, že k téme si nič nenapísal. Mať tvoje starosti GURU Hujer. :)
huje©07.02.2015 - 16:34 Trvalý odkaz
ach ten hujer. elaboraty na pol strany a k veci nic.
galaxi07.02.2015 - 19:40 Trvalý odkaz
Tak predsa žije tá stará vykopávka huje®.
Huje® už vylez tomu o2 z análu a ži reálne.
Milenec08.02.2015 - 03:15 Trvalý odkaz
Ono je ťažko povedať či elaboráty, alebo skôr ejakuláty :-)))
(ale inak ja mám všetkých rád, vrátane hujera, len mi nedalo urobiť si trochu srandy, ako je u mňa pekným zvykom)
Michal11.02.2015 - 23:30 Trvalý odkaz
Manobb celkom si pobavil :D tusim vyhladavas vsetky mozne diskusie aby si robil ctrl c a ctrl v na tie tvoje blaboly.. O2 su naozaj najferovejsi operator na trhu, pekne sny :*
Bonyek@azet.sk15.02.2015 - 13:21 Trvalý odkaz
na Sk neexistuje férový a ani férovéjsi operátor, všetci si sú sebarovný. ;-)