Prenositelnost cisel
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...












Ing. FijoK 15.01.2006 - 17:39
Tak uz onedlho bude mozne prenasat cisla medzi operatormi. Tento thread by mal sluzit na vyjadrenie vasich nazorov a neskor aj skusenosti s touto novinkou.
Ja osobne som zvedavy, ako to poriesia s tymi hlaskami ak sa bude volat do cudzej siete. Aj ked tam tie hlasky budu, tak sa mi velmi nepaci, ze sa uz nebudem moct v tel zozname spoliehat na to, ze ked vidim 0907 taj volam do OR (a naopak).
Tiez som zvedavy na ceny za prechod...
Arwie15.05.2006 - 14:18 Trvalý odkaz
ja mam dovod... momentalne nemam na slovensku pausalnu sim, a v pripade VYHODNYCH podmienok by som presiel s primou k T-mobilu :lol:
Mos15.05.2006 - 14:21 Trvalý odkaz
Mne vyhodnejsi pausal ako mam teraz asi uz nikto neda. ;)
UA: Mozilla/5.0 (Symbian OS; U; Symbian OS-Series60; en; rv:1.0.1) Gecko/20020823 NetFront/3.3
7wcsnurka15.05.2006 - 14:26 Trvalý odkaz
dopadne to ako v cz :) ale hlavna je moznost volby :D
People15.05.2006 - 14:30 Trvalý odkaz
Ja by som presiel k t-mobilu, len ak by vacsina mojich znamych nemala orange. Akcie su stale dost podobne a ceny tiez. Ide o to, ze kam castejsie volas.
UA: Nokia6681/2.0 (4.00.15) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Fizzy15.05.2006 - 14:55 Trvalý odkaz
SUHLASIM s People-om ;)
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; Smartphone; 176x220)
simumarek15.05.2006 - 14:56 Trvalý odkaz
Mna viac ako samotna prenositelnost cisiel zaujma mozny narast zaujmu o zakaznika zo strany operatora.
Ing. FijoK15.05.2006 - 17:35 Trvalý odkaz
*tema OR: Prve info o prenositelnosti na povrchu zlucena s touto*
Angelika15.05.2006 - 18:10 Trvalý odkaz
Pche nikdy. Ani keby ma prisli prosit.
UA: SonyEricssonK700i/R2AE SEMC-Browser/4.0.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Palincak_16.05.2006 - 02:11 Trvalý odkaz
Co myslite,kedy bude zverejnena ponuka tohoto operatora...davam termin,najneskor do konca tohto tyzdna a vy?
UA: SonyEricssonW800i/R1AA Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Ing. FijoK16.05.2006 - 16:40 Trvalý odkaz
*Palincak nezakladaj vzdy novu temu ked to nie je potrebne... opat som zlucoval...*
Spencer16.05.2006 - 18:54 Trvalý odkaz
Kedze Orange spusta prenositelnost 29. maja, logika kaze, ze aj T-Mobile. Ponuku odhadujem v priebehu buduceho tyzdna a naplno to rozbehne snad v junovej akcii!
simumarek16.05.2006 - 19:35 Trvalý odkaz
No som teda velmi zvedavy na tu doprovodnu akciu alebo skor opatovne nafuknutu bublinu.
UA: SonyEricssonK600i/R2T Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
cejko17.05.2006 - 15:37 Trvalý odkaz
Ja uz mam jedno cislo na prenesenie k inemu OP, len este neviem od ktoreho OP odidem.
UA: Mozilla/4.08 (SmartPhone; Symbian OS-Series60/1.03) NetFront/3.3
Marek17.05.2006 - 17:31 Trvalý odkaz
Takze aj T-Mobile zverejnil podmienky o prenose cisla. Su podobne ako ma Orange. Mimochodom zacina to uz o 12 dni.
UA: SonyEricssonW800i/R1NA Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
atomic_817.05.2006 - 18:18 Trvalý odkaz
No prave ma napadol dovod, pre ktory by som zmenil operatora - jedna sa o to, ze ked si chce niekto nechat svoje cislo v Orangi po skonceni viazanosti, tak inu moznost, ako ostat na pausale nema (na primu sa prejst neda - pre mna nepochopitelne), takze prejde so svojim cislom k T-mobilu a tam si da Easy. Takze na nejaky cas, kym si vsetci zvyknu, ze ma nove cislo, tak to bude mat takto poriesene.
Jedine v com by mohol byt problem je cena.
atomic_823.05.2006 - 08:00 Trvalý odkaz
no a uz je asi teda po mojom napade, teda ak je ta informacia o moznosti prechodu pravdiva
(a mozno aj nie)
pan.el23.05.2006 - 11:16 Trvalý odkaz
Prenositelnost cisel ? Vyhoda fakt neskutocna. Ako z kaluze do mlaky. Logika a ciel ? Znepriehladnit cenniky a sluzby tak, aby ludia zmagorili, ze budu platit viac a ani nebudu vediet kedy a zaco, ale pritom budu mat pocit ze maju slobodu volby.
UA: SAGEM-myX-6/1.0 UP.Browser/6.1.0.6.1.c.4 (GUI) MMP/1.0
Spencer23.05.2006 - 18:51 Trvalý odkaz
Nie si tak trochu paranoidny?! :? Ved nasi operatori to nerobia preto, zeby chceli, skor preto, ze musia!
atomic_823.05.2006 - 22:20 Trvalý odkaz
no jasne (ta cena), ale uz konecne spristupnia prechod na Primu za 500-ku :smt078 co zase prinuti T-mobile zmenit cenu za prechod na eazy (1000-ku).
Takze uz vlastne je to cele neaktualne - ale napad to bol jediny, ktory ma napadol, preco by som to tak riesil, lebo v podstate ak niekto usetri na zmene nejakych 15000 za 2 roky (da sa to), tak potom nejaka ta tisicka nehra ziadnu rolu
orso26.05.2006 - 13:14 Trvalý odkaz
Tak vraj TU neprikazal operatorom sprevadzkovat hlasku oznamujucu pred hovorom, do akej siete volame... do super! Nech zije nas TU!!! :axe:
http://mobil.sme.sk/c/2734575/Zakaznik-ihned-nespozna-v-akej-sieti-je-c…
Dezi26.05.2006 - 13:35 Trvalý odkaz
Kolko ludi z vasich znamych prejde ku konkurencii? tych par znamych si zapametas , ze presli. a vela z nas ma viazanost tak neprejdu
UA: SIE-CX65/25 UP.Browser/7.0.0.1.c.3 (GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
orso26.05.2006 - 14:22 Trvalý odkaz
Ved ano, to mas pravdu. A plati, ze o svojich znamych viem aku maju siet a ked niekomu cudziemu zavolat potrebujem, tak mu zavolam a nezalezi v akej je sieti. Mna skor stve to diletantstvo/odflaknutie tych babrakov na TU.
Sten30.05.2006 - 21:22 Trvalý odkaz
Prenositelnost t.c. je spustena u oboch opov, dnes som vyskusal or- zavolal som na 959, natukal svoje cislo, zopakovali ho, povedali ze orange... A stratenych 40 sekund. Takze minimalne 30 sekund to zdrzi kazdeho... A vela ludi o tom ze to cislo je "prejdene" ani nemusi vediet a vola do tm namiesto or (priklad). Esteze je to zistenie na 959 do konca augusta zadara...
UA: Nokia6630/1.0 (6.03.08) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
simumarek30.05.2006 - 21:58 Trvalý odkaz
To by to akoze potom mali spoplatnit? Tak potom bude platena aj ta sms nie? A zistovat to cez web alebo world je trosku zlozite, ale ved sme na slovensku tak preco by sme si nezaplatili aj za nieco taketo. Mne sa najviac pozdavala ta hlaska pred spojenim hovoru co by ma upozornila do akej siete volam, ale s tym sa mozem rozlucit. Uz ostava len pri vsetkych znamych ktory znenia operatora napisat si do zoznamu poznamku ze v ktorej su sieti. :-(
UA: SonyEricssonK750i/R1CA Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Sten30.05.2006 - 22:17 Trvalý odkaz
Do 31.augusta je prenesenie tel.c. bezplatne, potom asi 1000 Sk- hovorim o OR. A to volanie na 959 kvoli zisteniu je tiez dovtedy bezplatne, potom asi 1,20 pre pausal a 1,50 pre primu za minutu. Alebo sms...
UA: Nokia6630/1.0 (6.03.08) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Spencer30.05.2006 - 23:24 Trvalý odkaz
Tu tisicku maju aj v cenniku, len som nepochopil, ci je to za prijatie, alebo odovzdanie cisla!
Zihos07.06.2006 - 22:37 Trvalý odkaz
No skic ten tvoj odkaz bol na 2veci.Vypisalo mi stranka nenajdena.Este ze som dost inteligentny aby som si pomohol
UA: Nokia6020/2.0 (03.92) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
*spoliehal som sa na Tvoju inteligenciu a som velmi rad, ze si ma nesklamal a tymto si vsetkym ukazal, ze si naozaj velmi sikovny :p - Skic*
Zihos07.06.2006 - 22:57 Trvalý odkaz
Sten napisal: Prenositelnost t.c. je spustena u oboch opov, dnes som vyskusal or- zavolal som na 959, natukal svoje cislo, zopakovali ho, povedali ze orange... A stratenych 40 sekund. Takze minimalne 30 sekund to zdrzi kazdeho... A vela ludi o tom ze to cislo je prejdene ani nemusi vediet a vola do tm namiesto or (priklad). Esteze je to zistenie na 959 do konca augusta zadara...
Sten je irelevantne ci je do 31.8.dana sluzba volania na 959 platena alebo nie.Uz len to ze to znizuje komfort sluzieb hovori o kvalite opa.A hovori to aj o absolutnej neschopnosti marketingovych manazerov Or.
UA: Nokia6020/2.0 (03.92) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Sten07.06.2006 - 23:33 Trvalý odkaz
Takze T-Mobile hlasku bude mat, moznoze sa prida aj Orange... Dufajme.. ;)
UA: Nokia6630/1.0 (6.03.08) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Palincak_15.06.2006 - 01:39 Trvalý odkaz
Nemusite chodit na predajnu potvdzovat cislo,od zajtra je mozne si potvrdit prenos cisla aj na linke 12345...
UA: SonyEricssonW800i/R1AA Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
matho04.03.2007 - 19:08 Trvalý odkaz
ako je to s prechodom tmob->prima, trocha atypicke ale s tymi 1200,- nech sa strcia :arg: vypalne a neviem za co :roll:
peterd104.03.2007 - 19:40 Trvalý odkaz
si chcel napisat prima - t-mobile nie? lebo t-mobile - prima to 1190 s dph urcite neni ale 595 sk ... ale vypalnym sa tych 1190 veru nazvat da;-) ta suma je jedine co drzi este moju mamu v kedysi "firme roka" :badgrin:
matho04.03.2007 - 20:12 Trvalý odkaz
1200 je s pausalu na easy, aj ked teraz ma napadlo, ze k idealu mi este ostali dake partner karty, tak supnem tam Dstart ako repete :badgrin:
tippy08.03.2007 - 15:34 Trvalý odkaz
Ja som si preniesol cislo teraz do kuchyne. Teraz ho mavam tam.
matho08.03.2007 - 15:54 Trvalý odkaz
no skusim tam behnut a co mi povedia, ak by navrhli 300,- tak sa da, inak stale neviem, kolko by to vyslo na primu, 600,- je prechod, ci je to vsetko, alebo este aj orange-u platit, clip atd :?(kopu clankov ale prd sa dozviem :evil:), najistejsie (a najlacnejsie) je asi zrusit :roll:
Sefko08.03.2007 - 17:14 Trvalý odkaz
Hm po vyse pol roku je prenositelnost cisla stale nezaujimavou sluzbou a nevyuzivanou,je to podla mna zbytocna sluzba pre sukromnu osobu ak sa to zrealizuje skor je to osobne pre korporatnu klientelu...
peterd105.05.2007 - 13:00 Trvalý odkaz
ono by to bola vyuzivana sluzba a urcite nie zbytocna...ale kto da 1000/500 sk bez dph + si zaplati opat clipko, zato aby mohol byt u noveho opa s tym istym cislom?...jednoducho nasi opovia tuto sluzbu zatlacili do kuta... :? ale hadam s tym O2, ked pride s pausalmi daco urobi.... :|
People30.05.2009 - 19:24 Trvalý odkaz
chcem si preniest cislo od OR do O2. Viazanost mam do 7.juna. fakturacne obdobie je do 12teho v mesiaci. Ak som spravne pochopil tak mi staci ist iba do O2 obchodu a nikam inam nemusim ist vsak?
Mozem ist poziadat o prenos cisla napr uz v pondelok alebo musim pockat do 7.juna?
Lenka Ivančíková30.05.2009 - 19:28 Trvalý odkaz
Myslim,ze najprv treba dat v OR vypoved zmluvy o pripojeni.A zrejme musis pockat do 7.6. Nikto sa tym nebude zaoberat dovtedy,kym nebudes mat volne cislo.
Ing. FijoK30.05.2009 - 19:32 Trvalý odkaz
do Orangeu ist nemusis. pockat musis na koniec viazanosti, ked uz nemas viazanost, je jedno, kedy cez fakturacne tam pojdes. ale staci do O2
Lenka Ivančíková31.05.2009 - 13:32 Trvalý odkaz
No vidis,to som nevedela.Vdaka.Aspon nebudem sirit bludy.:lol:
cejko31.05.2009 - 13:39 Trvalý odkaz
Potvrdzujem slova, vypoved u terajsieho op sa nedava, treba ale pockat kym bude cislo neviazane. Potom zajst do O2 predajne ktora vie prenos cisla zabezpacit (ich zoznam je uvedeny na stranke op) a pripravit sa na cakaciu dobu 25 dni, tak to aspon bolo v mojom pripade pri prenose 2 cisiel. Od septembra to bude uz len 5 dni.
gerremi05.06.2009 - 04:15 Trvalý odkaz
V kazdom pripade sa treba uistit ci vam skoncila viazanost u ineho operatora.Boli pripady ked v OR a TM to zakaznikom neoznamili a neskor im dosla zmluvna pokuta v hodnote 15 000sk...
Dolezite body :
1.Ukoncenie viazanosti
2.Karta musi byt registrovana na zakaznika ktory si prenasa cislo(popripade prist k svojmu operatorovi a preregistrovat si udaje na seba(samozrejme za poplatok pri akciovemu pausalu)
3.Udaje musia sediet (treba nahlasit ked bol meneni Obciansky preukaz,trvale bytlisko,meno..)Je to dolezite,inac prenos neprejde.
4.OR aj TM si poberaju poplatok za prenos (13,27EUR - 400sk)... stym ze od O2 vam vrati 16,59EUR - 500sk spat)...
5.Prenos cisla trva do 25dni(stym ze od septembra by to malo byt za 5dni...)Do vtedy vyuzivate este povodneho operatora.
6.Ak to chcete na pausal plati sa 20EUR (vstupna zaloha-bude vam vratena)ak na kartu na dobijanie tak 3.49EUR
7.Kartu dostavate hned pri zmluve,treba si ju uschovat.
8.Povodny operator vas oboznami smskou kedy vam skonci platnost karty,vypadne vam signal,vymenite karty a hned fungujete v sieti O2 so svojim cislom)
9.Ak si prenasate cislo s pausalu,pride vam domov posledna faktura,v ktorej bude zahrnuty ten poplatok(13,27).Ak je to karta na dobijanie dolezite je aby ste mali na nej kredit min.13,27EUR pocas celych 25dnoch kym trva prenos.Operator si tie peniaze moze stiahnut kedykolvek.
10.Pripravte sa ze si poriadne precvicite podpis pri aktivacii v O2 :lol:
Takze tieto body treba dodrziavat,keby nieco pytajte sa :?
cejko05.06.2009 - 15:27 Trvalý odkaz
Ja este doplnim toto: Ak je prenoz cisla z predplatenej karty, po uspesno prenose si nezabudnite od povodneho OP vypytat prepadnuty kredit spat.
Marek Villár05.06.2009 - 16:12 Trvalý odkaz
mylsim ze pri prenose cisla sa kredit envracia :/
cejko05.06.2009 - 17:49 Trvalý odkaz
Ked myslis... :-)
aquila05.06.2009 - 17:58 Trvalý odkaz
hm, dobre vediet... inak aj tak to maju kusok horsie ako napr v rakom rakusku...
tam mozes aj pocas viazonosti prejist.. jednoducho prejdes s cislom na ineho operatora a povodny ti len zasle oznamenie, ze si od toho a toho datumu na povodnej zmluve zastihnutelny pod tymto novym cislom ..
gerremi06.06.2009 - 19:14 Trvalý odkaz