Dual sim do 200-250€
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...













twiiity 23.07.2015 - 01:55
Ahojte. Potrebovala by som poradit pri vybere dual sim mobilu. Znacka a model mi je v podstate jedno, len nech to nie je nejaka kaziva, ktora ma problem s prepinanim simiek a pod., proste nieco co pekne funguje :) nech to ma,android, urcite nic ine. A nech to podporuje lte. Co sa tyka parametrov, tak samo, ze to najlepsie, co sa da v tej cenovej kategorii zohnat;) ak sa da aj za menej, to len potesi :D vyuzivat ho chcem hlavne na surfovanie po nete a hry... a ak,by tam bol aj slusny fotak (s bleskom!!!), tak sa len potesim.. viete mi prosim poradit?? ak zareagujete viaceri, budem len rada, cim viac zhodnych nazorov, tym istejsia si pri kupe budem;) Velmi pekne dakujem. A len taka otazocka, lebo sa v tom nevyznam, nevadi ak by jedna,sim bola od slovenskeho operatora a druha od nemeckeho?? nema to vplyv na chod mobilu, resp.plynulost internetu, kedze net bude len na jednej zo simiek?? dakujem moc.
mental.disease23.07.2015 - 05:53 Trvalý odkaz
Lenovo P70, Honor 4x
ondrakomous23.07.2015 - 07:52 Trvalý odkaz
mu muzes verit, je to nejlepsi slovenskej hacker, kdyz sem potreboval poradit ja, tak neodepsal, kdyz potrebuje pomoct zenska, tak odepise do peti vterin. ted sem narazil na podobnyho korinka, rikal mi at si koupim samsung s4-6 na konci v oznaceni verze, ze to sou nejlepsi telefony. hodne sem se od nej naucil, na servisaka byl moc chytrej, byl to podle me clovek placenej govermentem, vedel veci, ktery klasickej servisak nevi, znal tajny kody k telefonum. proc to pisu, no aby ses nepokousela rozporovat veci, ktery ti napsal clovek predemnou
Tomas23.07.2015 - 10:55 Trvalý odkaz
Niesom expert, ako pani predo mnou, ale tiez som si tu nechal v podobnej teme poradit. Nakoniec som vzal Lenovo P70 a nelutujem. Mobil robi co ma, dual sim funguje ako som cakal. Ma to silnu baterku, ale zase tie cisla treba brat s rezervou (4000 mAh neznamena ze vydrzi 2x tolko ako 2000 mAh, aspon v tomto pripade). Casto je u tohto telefonu kritizovany fotak, ale osobne to u mna pri vybere nebola podstatna vec, takze neviem sa vyjadrit. Dcerka ma Honor4x a ten je uz o cosi väcsi, aj ked pracuje sa s nim lepsie ako som cakal. Osobne (a teda velmi subjektivne) mam väcsiu doveru k Huawei/Honor ako k Lenovu (manzelka ma Honor 6 a ten je uz kdesi inde), aj ich nadstavba je o cosi "dospelejsia". Ale aj napriek tomu, ak by ti nevadil 5,5", tak miesto Honor 4x by som skusil pozriet Lenovo A7000. Ide za vybornu cenu, kamarat si ho nevie vynachvalit (podobne ako ja, uplny laik, ziaden expert). Pozri si recenzie na tieto mobily, tu na fony.sk.
K dalsej otazke, urcite nevadi ak je jedna SIM od nemeckeho operatora. To je prave argument pre kupu dual SIM fonu, vela ludi cestuje a potrebuje rozlicne SIM pre 2 krajiny atd. A aby som to potvrdil, presne tak to vyuzivam aj ja a funguje to presne akokeby si mala 2 mobily, jeden s lokalnou kartou a na druhom mas kartu v roomingu. Len pozor, ak pouzivas jednu, na druhej si nedostupna - su mobily, ktore to tak nemaju, ale ci sa daju najst v tejto cenovej skupine, na to odpoved nepoznam...
twiiity23.07.2015 - 12:09 Trvalý odkaz
Vdaka za reakcie,popozeram si to.
Toppot - vsimla som si aj tvoju temu, tiez nieco podobne, myslim ze mi aj radia podobne ako tebe, aj napriek tomu, ze ja mam poziadavky trosku ine. Len si ma teraz zaskocilcs pouzivanim tych simiek. Asi som si to doteraz ocividnezle vykladala. Pri dual sim mobiloch to nie je tak, ze su v prevadske obe simky naraz?? Priklad, budem s fonom nieco robit, tak sa mi da zavolat len na to cislo, s ktorym aktualne pracujem?? hmmm, to sa mi vogec nepaci,ak je to takto :D
Tomas23.07.2015 - 12:45 Trvalý odkaz
ak s mobilom pracujes (pises sms, si na nete, fb, pozeras videa...), dovolat sa ti da na obe cisla. obe karty su proste aktivne. problem nastane vtedy, ak z jednej karty telefonujes a niekto ti prave vola na to druhe cislo, tak mu zahlasi, ze si momentalne nedostupna. existuju fony, kde aj pri volani na jednej karte je ta druha aktivna, teda ti "zaklope" dalsi hovor. Ale neviem ti poradit, ktory takto funguje v tejto cenovej skupine.
Inak telefonovanie ci sms-kovanie funguje tak, ze bud si nastavis, ktora karta je primarna a teda z tej budes volat (podobne je to pri sms, nemusi to byt ta ista karta), alebo si to nastavis tak, ze sa ta system stale pri vytoceni cisla ci odosielani sms opyta, ktoru kartu chces pouzit. podobne je to pri internete, nastavis si z ktorej karty cerpas data atd.
mental.disease23.07.2015 - 12:51 Trvalý odkaz
Zle si to pochopila. Obe sim su na prijme, ale ak dvihnes hovor na sim1 tak sim2 je obsadena. Dual sim full active je vysada drahsich fonov. Jeden tusim predsalen je: Asus zenfone2 (ZE550ML). No zas ma iba jeden slot na data, druhy je len na 2G hovory. Honor4x je sice dual standby, ale data sa daju uzivat 2/3/4G v oboch slotoch - samozrejme nie sucasne.
Tak si vyber..
Snad som to napisal zrozumitelne ;-)
Peto23.07.2015 - 15:17 Trvalý odkaz
Ako povedal Mental, Honor 4X a Lenovo P70 sú v podstate na rovnakej úrovni. Ja by som tu vyberal podľa vyhovujúcej veľkosti...
ondrakomous23.07.2015 - 16:51 Trvalý odkaz
z toho co si napsal jsem pochopil, ze to sou mobily na nic, tak proc je doporucujes?(vtip), dyt se ti nikdo nedovola, trh s dualsim telefony je znacne omezeny, neni moc na vyber, zbejva akorat ten dualshock, dami a pani, tesilo mna.
nerd24.07.2015 - 01:35 Trvalý odkaz
k3 na 100 sposobov :D
ondrakomous24.07.2015 - 09:16 Trvalý odkaz
ted sem to chtel napsat, dopurucil bych lenovo k3 note.
twiiity24.07.2015 - 11:06 Trvalý odkaz
Iceman - dakujem za tipy. Netusim co je rootovanie ani ako sa to robi, takze do takeho niecoho by som sa radsej nepustala :) a ani nepoznam nikoho kto by to vedel. Preto si radsejprecitam nieco o tych ostatnych, u nas dostupnych, co s i mi doporucil. Zo spominanych honor 4x a P70sasa mi na zaklade tunajsich recenzii ovela viac pozdava to lenovo... len neviem - ked sa povie lenovo, automaticky sa mi vybavia pocitace :D ako dlho vyrabajumobily?? dufam ze to nie je tak, ze zacali len nedavno a Esel e maju kopunevychytanych hyb?? aj ked podla tej recenzie co som citala to tak nie je :) chcem byt lenopatrna, preto sa pytam...
Šimon24.07.2015 - 11:27 Trvalý odkaz
Nemusíš sa báť že by vyrábali zlé mobily. Patria k najlepším výrobcom mobilov na svete.
Martina24.07.2015 - 13:27 Trvalý odkaz
Tiež hľadám dual-sim telefón prijateľnejších rozmerov a uvažovala som o Lenovo P70 (i keď brala by som radšej menší telefón ak by nejaký bol). Ale nedávno som čítala, že vraj reproduktor pri volaní je dosť slabý. To ma dosť odrádza. Má s tým niekto skúsenosti?
mental.disease24.07.2015 - 17:33 Trvalý odkaz
"Netusim co je rootovanie ani ako sa to robi, takze do takeho niecoho by som sa radsej nepustala"
To ani on, ale radí ludom fon s ktorým sa dostanú akurát do problémov..
Peto24.07.2015 - 17:35 Trvalý odkaz
Jéj Mental, ty máš tušim nový mobil, jak si s ním zatiaľ spokojný?
mental.disease24.07.2015 - 18:11 Trvalý odkaz
No nie som žiadny vášnivý "modér", mám rád keď veci fungujú hneď. Nemám čas veci ladiť, meniť rom ako ponožky.
Ale toto bola docela výzva.
Modify ROM od predajcu je riziko používať. Tam som ani google účet nezadal. Spyware v YouTube, v Twitter, prehliadači. Bloatware nešiel nieže zmazať ani zmraziť.
HW je tam fajn o tom žádná. Až tento mesiac sa, ale začali objavovať použitelné custom roms. Takže to šlape parádne.
nerd24.07.2015 - 18:39 Trvalý odkaz
mental kupou K3 si znicil Stanleymu jeho svet... uz tu je niekto fundovany co odpovie na otazky okolo K3
ondrakomous24.07.2015 - 19:34 Trvalý odkaz
nejvetsi looser presvedcil nejvetsiho borce ke koupi lenovo k3, bomba.
mental.disease25.07.2015 - 06:21 Trvalý odkaz
Bingo IT guru, ideš do toho..
CyanogenMod 12.1 je unofficial,
to by až tak nevadilo, ale kopec veci tam nefunguje. Aj hodnotenia su slabe.
Inak najlepsie romky (na moje prekvapenie) pre tento "citron" varia španieli a taliani.
ondrakomous25.07.2015 - 10:10 Trvalý odkaz
cm-custom, to sou nejhrosi romky, rozdrbany polsko-rusacky romky, kde je spyware vsudepritomnej, zabezpeceni nula. ofiko CM rom nikdy nedostanes, stenley, o to se postaram. XDA je dneska take znacne vycpele! dneska tam leze kazdy amater, ktery si hraje na hackra, viz stanley. osobne nechapu, jak muze v roce 2015 doporucovat smartphone, ktery nema oficialni rom s Gapps. pripomina mi to zoufaly studacky fans xiaomi, kteri si museli romky dodelavat sami, do dneska zijou z vasich penez, penize zaslali NErd, mental desease, atd., nechapu, proc ste tuhle zlodejskou chatru tenkrat podporovali. specialne nerd, kterej kritizoval, ze to neni oficialni distributor a rozciloval se tady nad tim. dneska je ten projekt prakticky "mrtvy", protoze lidi byli dostatecne zmasirovani reklamou, ze musi mit smart s LTE frekvenci, to byla jedina moznost, jak je od koupi cinskych telefonu odradit.
nerd25.07.2015 - 14:56 Trvalý odkaz
Stanley o zaruku prides aj ked to rootnes, co tu kazdemu radis
ondrakomous25.07.2015 - 15:10 Trvalý odkaz
na nej nema cenu reagovat, on tady vytvari temata, mobil do 150-200 euro, nikdy tady nebylo tolik dotazu na novy telefon, najednou v jednom tydnu je to tady ctyrikrat dotaz na koupi novyho telefonu, on si to sam vytvori a pak si necekane odepise, lenovo k3, proste blazen. nechapu, proc mu to porad tolerujou.on musi byt nejaky rodinny prislusnik od nekoho z fony .sk, jinak si to nedokazu vysvetlit, musi to byt nejaky bratranec, nebo spis vsudypritomny strejda-stanley. spolehlivy dualsimy jsou samsungy, nokie s windows, maji dobre vyreseny software, mozna ted i huawei, huawei je ted nejvic popularni. dokonce se prodava u nas i nejaka verze dualsimu primo u operatora, u nas ho nabizi o2, jestli se nepletu. pekny dualsim je lumia 640.
twiiity25.07.2015 - 21:28 Trvalý odkaz
☺ temu som urcite zakladala ja. A nechystam sa kupovat nic co treba rootnut, vsak ani neviem co to je
nerd25.07.2015 - 21:40 Trvalý odkaz
a aky telefon mas teraz?
twiiity25.07.2015 - 21:42 Trvalý odkaz
Ma tam byt pokracovanie, neviem preco sa mi odoslala len prva veta...
Uvazujem nad tym lenovo p70, len neviem co si mysliet o tej neonimatelnej baterke. Je to ok? ake mate s tym skusenosti?? vsak predsa niekedy nastane sulituacia, ze baterka musi von, aj ked malokedy, ale stat sa moze, co vtedy??
alebo mrknem po nejakej trebars lacnejsej verzii, snad by mi stacili aj o nieco slabsie parametre, vsak ja ani nehravam nejake take narocne hrya pod. AAj ked jeden nikdy nevie;)
twiiity25.07.2015 - 21:44 Trvalý odkaz
Nerd - ak to bola otazka na mna tak starucky samsung galaxy young :)
Šimon25.07.2015 - 21:51 Trvalý odkaz
Pozri sa po lenovo a7000 na heureke sa predava od 169€ je tu naňho aj recenzia.
ondrakomous25.07.2015 - 21:51 Trvalý odkaz
Varint je vicero huawei p8 lite_dual, honor 4x_dual, lenovo p70_dual, nokia 640_dual, to sou tak ty nejlepsi dual mobily pomer cena/vykon, nejsou fullactive, ale za ty prachy to nejde ani cekat, daji se sehnat i telefony tradicnich vyrobcu sony, samsung. Takova xperia e4 dual je zajimava cenove, v cechach jsou eshopy, kde maji dovozovy dual verze, muzes klidne objednat vkservis-cz koupis tam treba i motorolu e/dualsim, neni spatnej samsung a3dual, a5fual,supr je s4mini-dual
Erik25.07.2015 - 22:03 Trvalý odkaz
Ja by som si tiez na tvojom mieste vyberal medzi huawei honor 4x a lenovo a7000 myslim ze pre teba asi naj ponuky,prip o nieco mensi huawei P8 lite ;) vsetko su to cool fony ked chces namiesto androidu windows fon tak potom ber nokiu 640,ma ju aj moja neterka a je max spokojna :)
ondrakomous25.07.2015 - 22:05 Trvalý odkaz
s4 mini dual pro me jasnej kandidat na koupi, starsi, ale porad perfektni. maji ho na tom vkservisu.
Šimon25.07.2015 - 22:10 Trvalý odkaz
Súhlasim so stanleym. Ja osobne by som bral a7000 pretože má dolby atmos.
ondrakomous25.07.2015 - 22:13 Trvalý odkaz
ber tenhle, je to top produkt
http://www.factoryshop.sk/factoryshop-sk/eshop/1-1-Mobilne-telefony/0/5… nebo rozmerove vetsi. http://www.factoryshop.sk/factoryshop-sk/eshop/1-1-Mobilne-telefony/0/5…
twiiity27.07.2015 - 13:01 Trvalý odkaz
Ten a7000 Sa ajcmne velmi pozdaval az do chvipe, kde somsa v recenzii dostala k tomu, aky je ten telefon spomaleny a otvara ine veci nez na ake clovek klikne :D to zrovna od mobilu neocakavam :D a xiaomi je ok znacka? nevyznam sa v tomm. Vacsinou tu kazdy odporucal lenovo a teraz sme presli k xiaomi. Nemam nic proti, celkom sa mi lubi, len aby bola dobra, nicviac :)
ondrakomous27.07.2015 - 18:42 Trvalý odkaz
xiaomi note je dobrej, akorat pochybuju, ze na tom obchode factoryshop.sk maji xiaomi note pro verzi s mediatekem, co sem se dival na oficialni stranky, tak uz se ani nevyrabi, xiaomi je podle me lepsi firma jak lenovo. jinak xiaomi redmi 2 bylo na mobilmanii jako nejlepsi telefon stredni tridy, ten si muzes klidne koupit.
Wayne28.07.2015 - 13:27 Trvalý odkaz
Stenli ked sa tu uz tak vehementne stale zas a znova registrujes, bud uz slusny pls, a nenechaj sa vyprovokovat trollmi. Potom budes jednym z nich a vidis ako to uz parkrat skoncilo.
Ja by som z xiaomiforsale nekupoval nic. Ceny ok ale neviem ako to ma ten ujo z panelaku so servisom a reklamaciami. Za moj telefonicky zivot som reklamoval sice len 2ks z asi 12 no aj tak...
ondrakomous28.07.2015 - 13:51 Trvalý odkaz
Neverending story, ho vyprovokuje aj trojrocne decko, pak se zacne projevovat naplno jeho prizozena povaha, rasista, xenofob, fasista, vulgarni clovek.
twiiity28.07.2015 - 20:17 Trvalý odkaz
mustang - mas pravdu, co som vsetko citala a porovnavala, take to lenovo p70 neprekona naozaj nic :) dokonca som ho nasla za super cenu a obchod je zakaznikmi dobre hodnoteny, tak snad je ozaj taky a neboli by problemy ani s pripadnou reklamaciou. Dakujem pekne, tvoj koment ma presvedcil nadobro :)
Dakujem velmi pekne aj vsetkym ostatnym za ochotu a trpezlive vysvetlovanie :) Zelam krasny den.
ondrakomous28.07.2015 - 21:40 Trvalý odkaz
stenley podekoval stenleymu. konec dobry, vsechno dobre.
Borland28.07.2015 - 23:56 Trvalý odkaz
Skúsim prispieť k diskusii svojou troškou, nakoľko posledné 3 roky používam výhradne dual SIM telefóny. Jedným z najlepších dual SIM telefónov v cenovej kategórii je (bol) Honor 3C. Ten sa už oficiálne prestal predávať, a ako je na tom nástupca Honor 4C netuším, ešte som ho netestoval. Honor 4X je rozumná voľba, ten telefón ponúka bohaté možnosti, avšak je trochu pomalší a jeho rozmery môžu byť pre ženskú ruku menej príjemné. Diskutované Lenovo P70 osobne neodporúčam, a to aj napriek všeobecne veľkej obľube. Mám na telefón svoj názor a zhrnul som ho v krátkej recenzii na heureka.sk (dá sa nájsť ľahko - má najviac pozitívnych reakcii). Lepšou voľbou môže byť Xiaomi Redmi 2 Pro, alebo aj väčšie Xiaomi Redmi Note 4G LTE, ktoré sa predáva vo verzii dual SIM so Snapdragonom 410. Tu však opäť budeš mať čo dočinenia s poriadnym a ťažkým pádlom, no a už opúšťam jednu z tvojich podmienok - LTE. Pokiaľ ti nevadí angličtina, spomeniem ešte Motorolu Moto G 2nd gen., prípadne lacnejšiu Motorolu E. Ponúkajú najmä čistý Android a plynulý chod systému. Pozor - dnes bol predstavený nástupca Moto G3, avšak cenovka bude pravdpodobne vyššia. Tip na záver - Meizu M1 Note.
nerd29.07.2015 - 00:20 Trvalý odkaz
moto g sa do ceny zmesti v pohode len zatial nie je dual sim. moto x play ale dual sim je ale cena je 300usd
Borland29.07.2015 - 09:17 Trvalý odkaz
Moto G dual SIM je. Bolo tomu tak aj v prípade druhej generácie. Tretia generácia bude poskytovať rôzne varianty (vrátane dual SIM), sám som zvedavý, ktorá sa k nám dostane.
Peto29.07.2015 - 09:21 Trvalý odkaz
A Motorola na rozdiel od Lenova, Huawei a Xiaomi neni Čína, ale rokmi a nerdom overená značka...
nerd29.07.2015 - 09:40 Trvalý odkaz
Borland :) citaj co pisem...
Borland29.07.2015 - 12:25 Trvalý odkaz
Veď píšeš, že Moto G nie je dual SIM. A ja ti píšem, že dual SIM to je. Je tam ešte iný zmysel?
nerd29.07.2015 - 12:32 Trvalý odkaz
3.generacia nie je dual sim :) zatiaľ. bola to reakcia na ondra
Borland29.07.2015 - 13:03 Trvalý odkaz
Inak k tej cene 3. generacie - na motorola.de je už konfigurátor a základná verzia s 8GB/1GB RAM stojí že 249€. To trochu prehnali.
Fizzy23.10.2015 - 18:25 Trvalý odkaz
Ahojte, vyuzil by som tuto temu a opytal sa na vase navrhy.
Hladam DUAL SIM-kovy mobil, ktory by mal silnu baterku, odladeny system (ziadne samovolne restarty...), 4G nemusi byt, 2GB RAM, LED svetlo. Bude pouzivany hlavne na telefonovanie, e-maily a prezeranie webu. A bolo by vhodne, keby bol kompatibilny s hodinkami Cookoo2. Moj vyber sa zuzil na: Meizu m1 note, Acer Liquid Z630 a Xiaomi Redmi Note 2. Najradsej by som chcel mobil s maximalne 5" displejom, ale v tejto cene a podobnou vybavou som nic take nenasiel. Diki za rady.
Fizzy23.10.2015 - 19:04 Trvalý odkaz
Zatial bol moj favorit Acer kvoli baterke, ale nieco ine je mat na papieri najsilnejsiu baterku a nieco ine dlhsia vydrz v ostrej prevadzke. Preto by som chcel pocut realne skusenosti. Prave xiaomi som bral ako tretiu moznost.