Pamatove karty v mobilnych telefonoch
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...












Fizzy 07.06.2005 - 06:10
Mal by som otazku ohladne kariet na S65.
Ake typy podporuje tento fon? MMC, SD???
Diki za odpoved
Inac popiste tu nejake postrehy a nove info o tomto perfektnom mobile ak chcete.....
Joe07.06.2005 - 08:36 Trvalý odkaz
Karty RS-MMC
Odoslany z Sony Ericsson T610
Fizzy08.06.2005 - 04:59 Trvalý odkaz
To iba MMC karty????
Nezobere ten stroj miniSD???
Arrow7908.06.2005 - 12:55 Trvalý odkaz
Nie, S65 podporuje iba RS-MMC karty.. da sa vlozit aj klasicka MMC ale bude trcat z telefonu.
7wcsnurka08.06.2005 - 13:16 Trvalý odkaz
Acko do akej velkosti existuju rs mmc karty?
Arrow7908.06.2005 - 14:01 Trvalý odkaz
Zatial som videl 512MB najviac. Aspon co je dostupne v Ageme.
7wcsnurka08.06.2005 - 14:12 Trvalý odkaz
rozmyslam o n90,tak preto sa pytam :) hoci neviem,do akej velkosti ich bude brat :smt017
Arrow7908.06.2005 - 14:19 Trvalý odkaz
No N90 bude mat urcite Dual Voltage karty.. tie su zatial dostupne na SK do 256MB, v CZ zevraj je uz aj 512MB ale hodne draha (cca 4000CZK ak nesla dolu)
Fizzy08.06.2005 - 21:41 Trvalý odkaz
skoda, uz som sa troska tesil na lacnejsie karty don..... :cry:
Arrow7910.06.2005 - 23:06 Trvalý odkaz
drahy telefon, drahe karty :)
Fizzy10.06.2005 - 23:32 Trvalý odkaz
Ale lepsie ako SE a memory stick...staci ze do fotaku som kupoval za 2 lit 128MB kartu...uf do mobilu by sa mi nechcelo........ :oops:
Inac zaujimalo by ma, ze ci sa daju Java aplikacie hodit aj do pozadia S65. napr. Jimm resp ICQ. Tak ako to je na k700i, V3... :)
Arrow7911.06.2005 - 00:25 Trvalý odkaz
Ja som vo stvrtok kupil do 6230i 512MB MMC Pretec - 1904,-Sk.. bezchybna karticka! :smt023
Fizzy11.06.2005 - 18:54 Trvalý odkaz
hm...tak yo...ved to je prakticky jedno... :cry:
PaPa
SIEMENS
SIEMimobile
Matej M.11.06.2005 - 19:09 Trvalý odkaz
Arrow7911.06.2005 - 19:29 Trvalý odkaz
No, co viem, tak v Ageme PRETEC nemaju :) A je mi to jedno, mal som ju hned na druhy den v BB na odber. :) Funguje skvelo. Nie ako A-Data, ktora bohuzial riadne blbla :(
*tema presunuta tak ako som slubil*
Arrow7911.06.2005 - 21:27 Trvalý odkaz
No vidis, a ja som po skusenostiach s A-Data neriskoval, ze mi bude blbnut aj Apacer, tak som rovno kupil kvalitu! :) Pretec je bezva :)
Fizzy07.09.2005 - 20:26 Trvalý odkaz
Mal by som taku otazku pre tych co maju skusenosti s kvalitou MMC kariet, ze ci KINGSTON je "dobra" znacka. Chcel by som si kupit prave tuto kartu a neviem ci mam radsej priplatit za Pretec alebo skusit lacnejsiu variantu: Reduced-Size MultiMedia card (RS-MMC) Kingston 512MB (MMCRS/512)
Poradi niekto? Je to na S65ku.
Diki za radu.....
Marian07.09.2005 - 21:04 Trvalý odkaz
Fizzy oplati sa Ti davat tak velku kartu do mobilu, ktory ju vlastne nema ako vyuzit? Na fotky sa mi to zda ako mrhanie priestorom... a peniazmi, prehravac S65 predsa nema...
Fizzy07.09.2005 - 21:26 Trvalý odkaz
Mas pravdu, mozno siahnem po mensej velkosti, no na fotky, nejake videa ci wavka treba troska vacsiu kartu.
Mi ide teraz skor o to ci ta znacka nieje nejako az moc kazova alebo tak nieco lebo na webe je ponukana za liter, a to je velmi dobra cena.
Diki ale za nazor (radu)... :)
stanleyjr07.09.2005 - 22:11 Trvalý odkaz
ja mam adata minií sd a klop klop...som s nou nadmieru spokojny :lol:
Fizzy07.09.2005 - 23:21 Trvalý odkaz
A ake velke karty pouzivate vo fonoch?
Ing. FijoK07.09.2005 - 23:22 Trvalý odkaz
ja mam 512mb Memory sticku pro duo v K750i
Fizzy07.09.2005 - 23:31 Trvalý odkaz
Tak to je teda riadna karta....original od SONY by stala asi viac ako fon :lol:
Co som pozeral tak 1GB MS PRO (nie duo) stoji 6,5 litra...... :o
To jedna 2Mpx fotka ma kolko kB?
Ing. FijoK07.09.2005 - 23:35 Trvalý odkaz
no pohybuje sa to vacsinou od 250kB do tych 340kB ale mam aj vacsie ;)
teraz som mrkol do recenzie a tam sa pise 500kB - 600kB .. to sa mi podari malokedy a pritom fotim v najvyssej kvalite
Fizzy07.09.2005 - 23:48 Trvalý odkaz
Asi rozdiel vo fw vo fonoch.....alebo fotili moc svetle objekty :p
...to je ale OT... ;) Ja som len chcel porovnat s 1Mpx na S65ke :lol:
stanleyjr08.09.2005 - 00:53 Trvalý odkaz
<i>Fizzy napisal:</i> A ake velke karty pouzivate vo fonoch? 512 mini sd A-Data :-)
Odoslany z mobile device
K700icko10.09.2005 - 15:34 Trvalý odkaz
S65 perfektny mobil?No parada to uz ano.Ty si asi este vela telefonov nevidel.
Odoslany z Sony Ericsson mobile phone
Mos11.09.2005 - 09:23 Trvalý odkaz
Icko,icko?! O co ti ide v tejto hre?
Odoslany z Nokia 6230
Ing. FijoK11.09.2005 - 12:50 Trvalý odkaz
K700icko: tak toto si si mohol odpustit, asi ta este drzi syndrom z mm.sk :?
Shodan11.09.2005 - 13:48 Trvalý odkaz
<i>Arrow79 napisal:</i> Ja som vo stvrtok kupil do 6230i 512MB MMC Pretec - 1904,-Sk.. bezchybna karticka! :smt023 hmm.To si kupil teda dobre draho.Ja som nedavno kupil 512mb Apacer za 1700sk 8)
Odoslany z Nokia mobile phone
Arrow7912.09.2005 - 00:01 Trvalý odkaz
Omg to bolo 10. juna :p a povedzme si to rovno, Apacer a Pretec sa zrovnavat v kvalite nemozu ;)
Gembler27.06.2006 - 23:49 Trvalý odkaz
chlapi ja mam brutal traumu chcem do N 6230 a do N 6230i kupit pametovku 1GB a vysie! povodne som chcel KINGSTONa MMC MultiMedia Plus Card 1GB ale ked som tak pozeral A-DATA Multimedia Card Turbo Plus 200x 1GB a PRETEC MMC MultiMedia Plus Card 1GB 150x mal som dost! ide o to ze u
KINGSTONa ma prekvapila ubaha rychlost 11 MB/s citanie & 7 MB/s zapis
kdezto u takeho
PRETECa MMC MultiMedia Plus Card 1GB 150x 25 MB/s citanie & 10 MB/s zapis
a u
A-DATky MMC MultiMedia Card 1GB HiSpeed 200x 30 MB/s citanie & 12,5 MB/s zapis
tak teraz neviem ktoru mam vziat? ide o to ci mam dat na dozivotnu zaruku ale uspokojit sa s najnizsiou rychlostou alebo dat na 24mes zaruku a maximum rychlost ja fakt neviem? teraz mam vo fone TRAXDATA 256MB 24mes zaruka (momentalne 12) a ziaden problem az teda raz mi ju telefon nenasiel a musel som ju vytiahnut a znova vlozit asi bola chyba v kontaktoch... a podla mna by to spravila aj nejaka super znackova :evil:
PS. kebyze by som bral tu A-DATA neviete ci by mi 6230 FW 5.26 a 6230i FW 3.33 zhltla 2GB :o
simumarek27.06.2006 - 23:54 Trvalý odkaz
2GB je podla mna moc a tolko ti nezoberie, ale 1GB by malo ist v pohode ale osobne by som nebral a-data. Nemam s nimi dobre skusenosti.
UA: Opera/8.01 (J2ME/MIDP; Opera Mini/1.2.3214; en; U; ssr)
Gembler27.06.2006 - 23:59 Trvalý odkaz
myslis ze 2GB nevezme? ono vlastne ked ju vlozim tu 2GB do mobilu a fon mi ju najde a dam na nu napr foto a potom to foto vymazem a dam format a znova tam dam foto a znova vymazem a za kazdym ju fon bude hlasit mala by fungovat bezproblemovo aj nadalej tj ze ju fon zhltol...nie?!!
simumarek28.06.2006 - 00:03 Trvalý odkaz
Uz si ju tam skusal davat alebo preco? Podla mna je to moc aj ked by ju mohla zhltnut ale myslim ze uplne staci 1GB. Ale ako som hovoril a-data by som nekupoval, mal som s nimi len problemy. :)
UA: Opera/8.01 (J2ME/MIDP; Opera Mini/1.2.3214; en; U; ssr)
Gembler28.06.2006 - 00:10 Trvalý odkaz
nie... ja som mal vo fone najviac 256MB a teraz chcem new ale ako hovorim u KINGSTONu ma sklamala rychlost a u A-DATA ohlasy ostatnych uzivatelov... ale zas u KINGA je to kladne ohladom znacky a u A-DATA perfektna rychlost... no mne sa 2GB nezda moc aspon nie pre mna vzdy je lepsie mat zvacsa viac miesta volneho ako zvacsa viac miesta zaplneneho... ale nie fakt keby mi slapala ta 2GB mam ju vziat alebo vziat radsej 1GB? no neviem zatial je u mna dolezity faktor rychlost a dava v prospech Adatku
Andrej Lenghart28.06.2006 - 00:35 Trvalý odkaz
No one. Toto. Ber to tak,ze cim vacsia karta a cim viac zapratana,tym je to pomalsie. Aspon co mam ja skusenosti.
UA: Mozilla/4.08 (SmartPhone; Symbian OS-Series60/1.03) NetFront/3.3
Traktorista28.06.2006 - 00:36 Trvalý odkaz
chlapi v pp som nasiel RS MMC 512 mb za 590. good cena nie?
UA: NokiaN70-1/5.0609.2.0.1/SN357968005957540 Series60/2.8 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
simumarek28.06.2006 - 00:42 Trvalý odkaz
Ale aj tak je rozdiel to co je na papieri a co su skutocne udaje. Ja by som ani tej rychlosti v pripade a-data moc neveril, ale to je len na tebe.
UA: Opera/8.01 (J2ME/MIDP; Opera Mini/1.2.3214; en; U; ssr)
Arrow7928.06.2006 - 00:43 Trvalý odkaz
Gembler osobne som mal v 6230i 1GB A-Data MMCplus a fungovala bezchybne, ci ale zvladne 6230i aj 2GB je otazne.. ohladom rychlosti, je pekne mat rychlu kartu, ale zapis na nu je ajtak pomaly, kedze slot pre kartu je taky... proste z nej maximum nedostanes... s tym sa musis zmierit ;)
simumarek28.06.2006 - 01:07 Trvalý odkaz
mozno bol akurat ten moj nejaky chybny kus, alebo potom neviem preco a-data robila take problemy. Ale stretol som sa viacerymi nazormi ked im tato znacka kariet robila problemy. :)
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Symbian OS; Nokia N70/5.0609.2.0.1; 1657) Opera 8.60
Ori28.06.2006 - 01:09 Trvalý odkaz
Traktorista napisal: chlapi v pp som nasiel RS MMC 512 mb za 590. good cena nie? urcite.. U nas ked som v Tmobile videl Kingston 512mb za 1400,- ..a, ze preco potom maju take zisky!.. :p
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Symbian OS; Nokia N70/5.0609.2.0.1; 1657) Opera 8.60
Gembler28.06.2006 - 10:04 Trvalý odkaz
chalani nema niekto moznost vyskusat tie tri karty (1GB KING, 1GB a 2GB ADATA v Nokii 6230(i) - chcel by som vediet co je rychlejsie napr pri presuvani 1MB suboru z fonu do karty a zasa naopak -> ze ktora karta je rychlejsia ci ta 1GB ADATA alebo ten 1GB KING? a este ze ci ta 2GB ADATA funguje v 6230i a predovsetkym v 6230? diki moc
UA: Nokia6230/2.0 (05.26) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Prometeus04.07.2006 - 02:08 Trvalý odkaz
Pokial chces kopirovat subory z fonu na kartu a na opak je to jedno lebo neni konstruhovany aby vyuzil rychlost karty rychlost karty vyuzies iba v citacke podla toho co si napisal sa datasko urcit rychlost tu zistis na webe vyrobcu MMC plus A-DATA 100x ma zapis 8 cita 18MB su aj 300x.V 6230i ide aj 2 GB karta dokonca so skusal aj RS-MMC (512) MMC-plus tam idu.6230 podla toho co som pocul nepodporuje 2GB karty.
UA: Nokia6230i/2.0 (03.30) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
mman04.07.2006 - 09:50 Trvalý odkaz
a microSD existuju iba 512MB???? dufam ze nekedy budu aj vacsie
simumarek04.07.2006 - 09:57 Trvalý odkaz
Su aj vacsie. :)
UA: Opera/8.01 (J2ME/MIDP; Opera Mini/1.2.3214; en; U; ssr)
Gembler04.07.2006 - 12:58 Trvalý odkaz
Prometeus napisal: Pokial chces kopirovat subory z fonu na kartu a na opak je to jedno lebo neni konstruhovany aby vyuzil rychlost karty rychlost karty vyuzies iba v citacke podla toho co si napisal sa datasko urcit rychlost tu zistis na webe vyrobcu MMC plus A-DATA 100x ma zapis 8 cita 18MB su aj 300x.V 6230i ide aj 2 GB karta dokonca so skusal aj RS-MMC (512) MMC-plus tam idu.6230 podla toho co som pocul nepodporuje 2GB karty.
no to prave neviem... uz som sa sice rozhodol pre KINGSTONa PLUSko ale nemozem sa rozhodnut ci 1GB 950Sk alebo 2GB 1500Sk? ono ta 1GB mi v 6230 urcite pojde ale o take 2-3 mesiace asi kupim 6230i takze by som tu kartu kopol potom do nej, bolo by teda dobre keby mi ta 2GB fungovala aj v 6230! inak bol som za znamym a on by mohol objednat tu 2GB kartu ale co ak mi v 6230 nepojde a jemu ostane v predajni - je to risk...
UA: Nokia6230/2.0 (05.26) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Gembler04.07.2006 - 13:01 Trvalý odkaz
nema tu niekto moznost vyskusat ci Nokia 6230 (BEZ ,,i"CKA) vezme KINGSTONa PLUS 2GB a ako sa to sprava ci to nemrzne alebo to nejak brutal dlho neotvara tu kartu alebo nejake ine halusky pri predovsetkym plnej karte?!
UA: Nokia6230/2.0 (05.26) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Gembler05.07.2006 - 00:27 Trvalý odkaz
riso ani ty nemas moznost otestovat to?
simumarek05.07.2006 - 02:45 Trvalý odkaz
Myslim a ak si dobre pamatam tak som tu nikoho nevidel kto by mal 2GB kartu. Takze ti to tazko bude vediet niekto vyskusat. :)
Gembler05.07.2006 - 10:08 Trvalý odkaz
viem ze tu taku kartu nikto nema... ale neviem ani to ci tu ma niekto moznost s takymi kartami prist do styku tj ma nejaky PC obchod a ma k dispozicii aj 6230ku...
UA: Nokia6230/2.0 (05.26) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1