- Späť na článok
- 27 príspevkov
Huawei Watch W1 - zafírové notifikačné centrum
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Marian 10.12.2015 - 17:44
Trochu si flákol ten test Riško.
Aplikácie - tých veľa byť nemusí, pretože aplikácie, ktoré podporujú Wear majú klienta v sebe, nie sú samostatne v Play. Príkladom je veľmi populárna hra Ingress, ktorá dokáže bežať na hodinkách bez úplného zapnutia aplikácie v telefóne. A kto má rád textové, zamiluje si Lifeline. Z populárnych aplikácií s Wear funguje napríklad Glympse, výborný Citymapper, Flightradar24, poznámky Keep, Swarm, úplne perfektné je ovládanie aparátu PixtoCam. ING ma v Belgicku aplikaciu, cez ktorú si skontroluješ stav účtu - to isté a viac PayPal. Na nákupy použiješ príjemný Bring! a keď ideš platiť, použiješ Stocard s uloženými zľavovými kartami. O vytáčaní Skype, ovládaní Google Music či Spotify ani nespomínam. A skúsil si na správy Coffee, kde môžeš odpovedať hlasom? Dokážu to aj prachobyčajné Hangouts - veď kto normálny na Androide používa vstavanú aplikáciu. Aplikácií pre Wear je obrovské množstvo. :)
Vyhľadávanie či ovládanie hodiniek cez Ok Google si úplne odignoroval a pritom je to jedna perfektná vec.
Chýbali Ti watch faces? Nech sa páči, stovky ich sú dostupné cez WatchMaker. Zo samostatných odporúčam Pujie, ktorý sa dá customizovať do nekonečna. Jo holt toto nie je hračka pre niekoho, kto to hneď na štarte odmieta. ;)
Súhlasím však, že ceny najlepších hodiniek Wear sú vysoké. Len pred pár dňami bol Huawei Watch na Amazon.fr za 329E a len sa po ňom zaprášilo (normálna cena sa pohybuje ako kde a podľa verzie okolo 399E). Ja sám som bez váhania kúpil Moto 360 46mm druhej generácie za 300E počas Black Friday. Tiež na Amazone. Je to veľa? Áno je. Z druhej strany kto vie, ako sa vyvíjajú ceny kvalitných hodiniek vie, že za posledných desať rokov stúpli ceny takmer 2,5 násobne, takže ~300E za slušné hodinky už dnes nie je až tak veľa.
Nemožnosť spárovania hodiniek k viacerým telefónom je zajímavý problém. Koho sa však okrem redaktorov týka? Mimochodom jeden telefón sa dá pripojiť k viacerým hodinkám. Jednodňová výdrž je somarina. To platí, ak sa s hodinkami hráš nonstop. Bežne vydržia okolo dvoch dní, čiže asi toľko, čo hodinky s manuálnym strojčekom. V tomto má fakt výhodu Moto 360, lebo je nabíjaná z kolísky bezdotykovo.
Takže za mňa - Android Wear je čokoľvek, len nie zobrazovač notifikácií. Iba vyžaduje sústredeného uživateľa, ktorý vie, prečo ich kupuje. :P
Mimochodom, kedy tu budú fungovať normálne odseky? Či treba používať tagy?
Matej Krajčovič10.12.2015 - 22:48 Trvalý odkaz
Test som písal ja. V Androide mám bežne cez 40 aplikácií, ktoré pravidelne používam, vrátane Waze, Hangouts (to je aplikácia od Googlu!), sociálnych appiek, atď - z celej palety použitelného klienta do hodiniek nainštaloval Swarm a Shazam. Následne som prechádzal kategórie Android Wear appiek v obchode, a objavil ešte jednu, ktorá vie dotykom aktivovať handsfree. Nič viac ma nezaujalo.
Len tak pre zaujímavosť, toto je "Hand-picked for Wear" ponuka:
http://play.google.com/store/apps/category/ANDROID_WEAR
No name blbinky, pri Wunderliste a Runtasticu mám smolu, používam Endomondo :) To je strašne málo, ak to porovnám s platformou WatchOS od Applu. Fajn že si vypísal viacero aplikácií zo svojej dlhšej skúsenosti, ale až na Keep a ING (ak by som mal belgickú banku :D) zrejme nič na dennej báze, prachsprostá aplikácia s SMS-kami (základná funkcia smartfónu!) nič, E-mail klient nič. Jasné, môže ma baviť googliť alternatívy, ale tu je ponuka kvalitnejšia: http://watchaware.com/watch-apps/featured
Watch Maker je super pripomienka, netušil som.
Každopádne dvojdňová výdrž je aspoň v prípade Huawei Watch nezmysel, kedže je appiek málo, jeden deň som sa snažil iba pasívne prijímať notifikácie a nehrať sa - večer 30 %, sám výrobca hovorí o 1,5 dni. Moto 360 (2nd gen) na tom budú lepšie, majú o tretinu väčšiu baterku.
Vyhľadávanie cez OK Google - nebudem cieľovka, doma je pohodlnejšie chytiť mobil alebo ťukať do PC, sám to využívaš kde? Rozprávaš do hodiniek na ulici alebo v rade v obchode? Diktovanie odpovedí v aute je lepšie, ale nepraktické, ak spravíš chybu, neopravíš text, nebavilo :)
Spárovanie jedného smartfónu s viacerými hodinkami predsa spomínam (nikto nepoužije), spárovanie hodiniek s dvoma smartfónmi by podľa mňa ocenilo viac ľudí - typicky osobný a firemný telefón, ktorý cez víkend vypínam, alebo idem behať s niečím za 100e, nie s 5" lopatou za 500e.
Marian10.12.2015 - 23:20 Trvalý odkaz
Ok, prepáč Riško! :D
Matej:
Ok Google - jasné používam hlavne v aute. Tak ako hlasom ovládam kopec funkcií v aute.
ING - no ja mám belgický účet, tak to pre mňa význam má a pokiaľ je to účet firemný a potrebuješ mať prehľad...
SMS - smartfóny a SMS? V roku 2015? No neblázni. V každom prípade Coffee to rieši excelentne.
Email - na čo je mi klient preboha, má prísť notifikácia, mám vedieť od koho a zvyšok poriešim v telefóne.
Osobný a firemný telefón? To nie. Na to mám v telefóne za 300E dve simkarty...
Čo z tých featured pre WatchOS použiješ? Kim Kardashian? Amazon, ktorý je podporovaný iba v USA? (mám ho v telefóne aj v hodinkách), čí Tamagotchi?
Obe platformy sa rozvíjajú, WatchOS je určite fajn, ale ich hodziny sú otrasné. ;)
Matej Krajčovič10.12.2015 - 23:54 Trvalý odkaz
SMSky stále dostávam, jednak od ľudí, ktorí nepoužívajú messengery a jednak je v nich čas, kedy končí lístok na MHD, parkovanie pre auto, výpis z banky. Zas sa netvárme, že sú všetci známi online - ak zmažem notifikáciu, už sa k nej z hodiniek nikdy nedostanem, musím ťahať mobil. OK, Coffee môže byť fajn alternatíva.
Prípadov, kedy sa chcem pozrieť na info v e-maile je miliarda, opäť - zmažem notifikáciu, mám smolu. Aj googlácky Gmail, o firemnej schránke ani nehovorím.
Využil by som Evernote (vyzerá, že má viac funkcií než Android Wear alternatíva, ktorú mi z nejakého dôvodu samé nenatiahlo do Huawei Watch), 1Password určite, PCalc by som chcel mať aspoň stiahnutý pre istotu, Feedly možno (asi by bolo na malom displeji na nič), CNN/BBC appku alebo niečo na wordwide news, na počasie vidím WUndergroud lebo používam ich parádny widget na iPhone a množstvo alternatív na počasie, s Android Wear to vyzerá na obmedzenie na vstavané Google Now počasie. Celkovo je záujem "Ačkových" developerov o WatchOS určite vyšší, ale súhlasím, že Apple Watch sú určite škaredšie než Moto a aj Huaweie.
Borland11.12.2015 - 08:57 Trvalý odkaz
Ja tiež dostávam a posielam sms. Na využitie zariadenia sa netreba pozerať sebecky, čo využívam JA, ale treba uvažovať aj nad tým, že možno zvyšok sveta používa zariadenie inak, ako JA.
Ray Ben11.12.2015 - 09:18 Trvalý odkaz
Borland- Tvoja posledná veta by sa na fóre mala objavovať automaticky keď niekto začne kritizovať iný operačný systém než on sám používa. Každý nech má to čo mu vyhovuje a nech mu nik neurčuje čo by mal mať
Matej11.12.2015 - 10:10 Trvalý odkaz
chalani, skvela konstruktivna debata!
Mam rovnaky pohlad na android wearables ako Matej. Huawei Watch som si osahal u operatora, zaujal ma vzhlad, amoled displej, celkovo pozitivny prvy dojem. Co sa tyka funkcionality, je fakt ze to zatial nie je take ruzove. Tiez by mi momentalne stacilo nech to zobrazuje cas a notifikacie, sice je to chabe vyuzitie ale zmieril by som sa s tym. Tu avsak nastava problem v cene. Za cenu do 200€ by som s tym nemal problem, nevadilo by mi ani 2 dnove nabijanie (1 dnova vydrz je absolutne no-go pre mna) ak je to mozne riesit koliskou (ci uz bezdrat/piny). Preto som odmietol Sony Smartwatch.
Jednoducho cca 400€ je za Huawei Watch vela. Nech su akokolvek premiove, nerozvinuty system a slaba vydrz baterky nepustia.
Ja sa momentalne obzeram po LG G Watch R - na SVK sa nepredavaju, ale videl som ich na nemeckom amazone. P-Oled displej, tipujem podobnej kvality ako u Huawei, velkosti 1.3" a 410mAh bateria by mohli zarucit 2-3 dni vydrze (bez nonstop zapnuteho displeja ofc), cena je do 200€, nabijanie stanicou s pinmi. Len ta dostupnost zase.
P.S.: Tiez by som privital moznost sparovania s (aspon) 2 smartfonmi - ak uz nie naraz, tak s moznostou prepinania. Firemny Note 4 predsa nebudem menit za nejaky lacny dualSIM :))
P.S.2: Je zaujimave sledovat pouzitie displejov - amoled vs. LCD. Zatial co u smartfonov som jednoznacne proti Amoledu (napriek jeho nespornym kvalitam ma z toho "tahaju" oci), tuna sa neviem rozhodnut. Moto 360 2nd. gen. ma pekny IPS, ktory dosahuje vysoky jas, avsak Amoledy si aj na slnku vystacia s nizsim jasom, su lepsie viditelne vdaka nizsej reflexivite. Plus celkom dolezita vyhoda moze nakoniec vyplyvat zo zobrazovania ciernej - cierny cifernik s jemnymi bielymi rucickami by teoreticky aj v stave always-on mohol spotrebovat menej energie ako IPS naprotivok, co by sa hlavne u smartwatches ukazalo ako zlomove
zemiak11.12.2015 - 11:24 Trvalý odkaz
Total OT: poradi mi niekto, aky je rozdiel medzi natahovanim automatickym a kinetickym? Oba by mali natahovat strojcek pohybom. Som z toho nejaky zmateny.
Pavol Bednárik11.12.2015 - 12:53 Trvalý odkaz
Pre mňa sú veľkým sklamaním. Jediné plus je vzhľad. LG G Watch R - používajú rovnaký OS a všetky spomínané mínusy nemajú. Dokonca majú výdrž 3 dni. A dajú sa zohnať za menej ako 200.- eur. Za mňa teda rozhodne vidím lepšiu variantu Samsung S2
Borland11.12.2015 - 13:32 Trvalý odkaz
Súhlasím, LG G Watch R sú skvelé hodinky, ale z pohľadu batérie mi nevydržali viac, ako 2 dni. Ani pri najlepšej vôli.
mental.disease11.12.2015 - 16:12 Trvalý odkaz
tomu o čom sa tu bavíte moc nerozumiem, ale zemiakovi rád odpoviem:
áno oba poháňajú strojček pohybmi ruky. akurát pri automatoch sa jedná o mechanický a u "Kinetic" -SEIKO elektronický-kremíkový. je to viac menej doména japonských hodiniek. Ekvivalent SEIKO Kinetic u CITIZEN je "Eco-Drive Duo", ale tam je navyše kombinácia s energiou slnečnou známa z modelov Eco-Drive - solárny panel.
Aj najznámejší švajčiarsky výrobca strojčekov ETA vyrába radu kalibrov s názvom Autoquartz. Používajú ho Longines, Swatch, Omega, Mido..
Tissot tiež kedysi robil autoquartz radu "PowerMatic", pozor nezamieňať s Powermatic 80 - čo sú mechanické automaty s predĺženým chodom na 80 hodín bez pohybu. Bežne 36 až 48 hodín.
AdoP11.12.2015 - 16:25 Trvalý odkaz
ludia si aj tak pomaly zacinaju zhanat obycajne hodinky s natahovacimi strojcekmi.
zemiak11.12.2015 - 16:31 Trvalý odkaz
mental, dakujem
Marian11.12.2015 - 17:18 Trvalý odkaz
@Matej - no ale ved v poriadku, ak niekto stale pouziva sms, tak najpravdepodobnejsie k tomu pouziva Hangouts, ktore s Wear funguju perfektne. A pokial nie, je tu, uz tretikrat spominane Coffee.
Ja dostavam k mesacnemu pausalu 4000 sms. Za posledne tri mesiace som poslal sms az... dve (takze mama rezervu 11998 sms). A aj to nahodou.
SMS mi prichadzaju iba z banky - na to aby som spravil prevod mi staci to, co si precitam na displeji hodiniek.
Pocasie - a co viac okrem aktualneho pocasia potrebujes?
PCalc - Calculator For Android Wear
1Password - Keeper (a ine)
Kto hlada, najde. Pokial nieco developer na platformu nerobi neznamena, ze to nerobi niekto iny. A s tymi ackovymi developermi - no tak to je dost hovadina. :)
@Borland - ak sa vyjadrujem k clanku ja, tak mam pisat o tom, co pouziva moja babka? Ak sa niekto rozhodne kupit zariadenie ako Huawei Watch, pravdepodobne nepouziva telefon iba na volanie alebo ako tazitko. Iny operacny system nekritizujem, iba hovorim, ze recenzia je odflaknuta.
@palo-lm - kup si Asus Zenwatch. Zvladaju vsetko podstatne za ~160E.
najnaj - hodinky nekupuje NIKTO. Tak ako su mimo zaujem mladych auta. ;)
macbooo11.12.2015 - 21:39 Trvalý odkaz
Atlis - ja som si pred polrokom kupil klasicke rucickove hodinky Fossil Nate Chronograph Tan Leather Watch a je to skvely pocit mat na ruke poriadny kus ocele prichyteny poriadnym kusom surovej koze. A navyse robia presne to, co od nich ocakavam - ukazuju cas.
Marian11.12.2015 - 21:44 Trvalý odkaz
@macboo - Akurat Fossil Nate Chronograph mam a je to hrozna sragora - tak na pikacu sklicko ake maju tie hodinky som este nevidel. Poskriabane ho mam snad aj od kosele. Nastastie minule dcerke spadli na kachlicky, takze idu do opravy a dam si ich osadit aspon obycajnym tvrdenym mineralnym, snad nieco vydrzi. A kozeny naramok na nich je asi tak o dve triedy horsi ako mam na Moto 360. Jo a mimochodom mam doma aj hodinky s automatickym svajciarskym strojcekom (nie quartz), takze mi nemusis rozpravat, ake to je mat poriadne hodinky. ;)
Marian12.12.2015 - 16:17 Trvalý odkaz
Dnes som nasiel toto:
http://joaoapps.com/autowear/
macbooo12.12.2015 - 21:55 Trvalý odkaz
Atlis - myslel som si, ze budes mat presne tie iste hodinky ako ja :D Ja tie moje pouzivam denne beznym sposobom a nemam ani jeden skrabanec. Asi by si nemal kupovat hodinky od Rumunov na parkovisku pred nakupnymi centrami...
Marian13.12.2015 - 18:36 Trvalý odkaz
Nebuď smiešny hlupáčik.
Škriabance vidíš?
[img]http://i.imgur.com/crx8I9yl.jpg[/img]
Matej13.12.2015 - 22:48 Trvalý odkaz
Displej stale zapnuty v ambient mode, alebo klasicky vypnuty a zapinas len ked pozeras cas?
Inak neviete, daju sa nejako este zohnat na SVK LG G Watch R ?? Co sledujem tak shopy uz ich neponukaju
Altis Moto360 si skade kupil ak sa mozem spytat?
Marian14.12.2015 - 13:25 Trvalý odkaz
Atlis, nie Altis.
Amazon.fr
Peter17.12.2015 - 02:47 Trvalý odkaz
Ja nerozumiem vyrobcov tych hodiniek. 350€? Za co? za malinky displej, smiesnu bateriu? Co je na tych hodinkach take drahe? Nerozumiem tomu. Ved mobil ponuka ovela drahsie komponenty a stoji menej.
Osobne mam SONY SMARTWATCH 3 za 159€ a je to strop, co som ochotny za hodinky dat.
Tu Vyrobca chce pomaly mesacny plat za hodinky, co maju dennu vydrz baterie? akoze really?
Sony SW3 ponukaju to iste, co tieto hodinky. A nechapem zmyslaniu, dennodenne nabijanie. Ok, mobil nabijem, ale hodinky casto nekontrolujem a idu na policku. Moje SW3 po, viacerych updatoch vydrzia aj 3-4dni! wifi off, gps off, ale notifikacie, pre ktore ich mam funguju bez problemov a takisto vidim cas.
Me_Gusta18.12.2015 - 11:35 Trvalý odkaz
Ani ja nerozumiem tejto cenovej politike. Áno sú pekné, majú pár zaujímavých funkcií, ale to je asi všetko.
Zatiaľ jediné hodinky, za ktoré by som si vedel zaplatiť sú Alcatel Smartwatch. Krásny dizajn, nemajú android wear, majú pár zaujímavých funkcií a cena je 100€ a pár drobných. Výdrž batérie je tuším cca 3 - 4 dni
Marian18.12.2015 - 17:49 Trvalý odkaz
Všeobecne je cena 350E za kvalitné hodinky smiešna páni.
Alcatel Smartwatch je fajn, ale cenu má nízku preto, že je aj lacno vybavený - lacný hw, lacné materiály, malý, lacný displej s nízkym rozlíšením, žiaden mikrofón či reproduktor, vlastný OS a minimum možností s ním spojených... Jednoducho hodiny pre tých, ktorí s takými zariadeniami začínaju. Porovnávať Alcatel s Huawei, je ako porovnávať lacné umelohmotné hodinky od Vietnamca napríklad už z skôr spomínanými chronografami Fossil či Festina. Je to úplne mimo...
Me_Gusta19.12.2015 - 12:20 Trvalý odkaz
Nikde nevyznelo, že ich porovnávam s Huawei hodinkami :) A aby som ťa opravil, tak tie hodinky nie sú umelé, ale kovové a Rišo má pekné video s nimi.
Cena 350€ za kvalitné hodinky je smiešna to áno, ale človek ktorý dá 350€ za hodinky, kde batéria vydrží jeden deň je smiešny alebo hlupák.
Marian20.12.2015 - 15:47 Trvalý odkaz
Prečo by mal byť hlupák niekto, komu baterka v hodinkách vydrží jeden deň? V kvalitných hodinkách strojček vydrží asi tak 1.5 dňa a to môžu stať desiatky tisíc eúr. A telefón poweruserovi vydrží 4-5 hodín.
Kde žiješ?
Maros Csavojec14.06.2016 - 21:51 Trvalý odkaz
Reproduktor maju aj mali , len Androidwear ich donedavna nepodporoval . Po aktualizacii na vyssi spristupnili aj ovladanie reproduktora.