Spojovacím prvkom bude nadštandardný prístup T-Biznis Efekt, ktorý prinesie zjednotený prístup ponuky poskytovania hlasových, fixných a IT služieb. Súčasťou bude nadštandardná starostlivosť všetkým firemným zákazníkom.
Vďaka medzinárodným skúsenostiam a dedikovaným expertom, ktorí sú súčasťou nadnárodnej skupiny Deutsche Telekom, bude T-Biznis cez nový prístup T-Biznis Efekt ešte viac reflektovať na požiadavky firemných zákazníkov. Cieľom je odbremeniť firmy od technologickej agendy, aby sa mohli sústrediť najmä na svoj rozvoj.
Telekom nepatrí v IT sektore medzi žiadnych začiatočníkov. Za posledných desať rokov sa vypracoval na slovenského lídra v oblasti dátových centier a cloudovej infraštruktúry. Vo svojom portfóliu má aj manažovanie sieťových služieb, IT bezpečnosť, hybridný cloud a a infraštruktúry pre služby Internetu vecí.
T-Biznis tak dokáže z jedného miesta vyskladať ideálnu kombináciu potrebných IT riešení i súvisiacich telekomunikačných služieb. Pri tvorbe stratégie pre T-Biznis Efekt sa vychádzalo aj z reprezentatívnych prieskumov, ktoré mapovali rôznorodé oblasti a potreby firemných zákazníkov.
V posledných rokoch sa firmy začali viac zaujímať o kybernetickú ochranu a okrem iného sa zvýšil záujem aj o modernizáciu do softvérovo definovaných firemných sietí (SD-WAN), či o praktické využitie internetu vecí na kvalitnejšiu automatizáciu a robenie lepších rozhodnutí.
Cloudové služby, ktoré sa stali už štandardom, aktívne využíva viac než 40 % slovenských firiem. Narastajúcim trendom je využívanie hybridného cloudu a cloudových služieb od viacerých poskytovateľov. Firmy však stále nevenujú dostatočnú pozornosť zabezpečeniu a zálohovaniu dát.
T-Biznis sa na základe týchto zistení bude ešte viac zameriavať aj na vhodné adresovanie konkrétnych potrieb a postupne bude prinášať ďalšie novinky z uvedených oblastí.
Päť pilierov T-Biznis Efektu:
- Najlepšia sieť a infraštruktúra
- Špičkový IT hráč
- Prvotriedna osobná starostlivosť
- Adresovanie súčasných i budúcich potrieb
- Vzdelávanie a prekonávanie digitálnej bariéry
T-Biznis Efekt sa od 1. marca 2022 stane stabilnou súčasťou starostlivosti a nadštandardného prístupu, ktorý spoločne s novou identitou T-Biznis bude zastrešovať všetky služby a riešenia pre firemných zákazníkov Telekomu.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: