- Späť na článok
- 8 príspevkov
Viete ako reklamovať tovar zakúpený v e-shope?
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...











Manobb 17.02.2017 - 19:43
Lenka,
neber to prosím v zlom, ale tento článok je ukážkový PR článok portálu Heureka.sk, a preto by tak mal byť v záujme objektivity fony.sk jasne označený.
Toto nie je "TIP", ale článok s komerčným obsahom, pretože vyzdvihuje viaceré služby práve tohoto jedného portálu, hoci viaceré služby poskytuje množstvo ďalších portálov s podobným zameraním.
Niektoré info o reklamácii sú navyše neúplné, čo len potvrdzuje fakt, že "pomoc klientom pri reklamácii" je len zástupná téma zadávateľa tlačovej správy a prioritou je komerčný obsah.
;-)
shaggy17.02.2017 - 21:07 Trvalý odkaz
Asi tak. A nie je to prvykrat ani posledny zialbohu...
Lukas17.02.2017 - 21:39 Trvalý odkaz
aj ja som rozmýšľal že fon si zakúpim cez net ale povedal som si či chcem problémy ak by sa nebodaj pokazil nie vždy je vhodný celý eshop skočím do kamennej a hotovo dovidenia vybavene...
Michal18.02.2017 - 00:11 Trvalý odkaz
Kupujem len cez web u overenych predajcov a reklamacie riesim priamo u autorizovaneho servisu.
Fazotron18.02.2017 - 10:20 Trvalý odkaz
Viete mi niekto povedať ako mam postupovať keď po zakúpení tovaru som si spravil kopiu faktúry a blocku o zaplatení a teraz som zistil že originál mi manželka vyhodila???
Borland18.02.2017 - 10:25 Trvalý odkaz
V dnesnej dobe bohuzial ani kladne hodnotenie eshopu nezabezpeci plynulu reklamaciu. Eshopy si vedie hodnotenia "vyrobit". Minule som kupoval cez eshop alko-tester.sk telefon. Najskor som mal velke problemy s dorucenim, pretoze kurier niekde stratil zasielku. Za to vsak eshop nemohol. Aj ked som uz tovar nechcel, lebo za ten cas som si kupil iny telefon inde, eshop ma presvedcil, aby som ho prebral. A tak po vyse tyzdni mi telefon prisiel. Na druhy den som zaslal mail na eshop, ze telefon chcem vratit. Odpisali mi, ze dobre, a tak som bral iformaciu o vrateni penazi v ramci 14-dnovej lehoty za splnenu. Telefon som zaslal nazad 13. den od prebratia. Eshop obdrzal telefon 17. den a viete si predstavit: uz mi peniaze vratit nechcu, lebo zevraj som ich nedostatocne informoval o mojom umysle vratit tovar. Katastrofa.
Manobb18.02.2017 - 10:48 Trvalý odkaz
Pri e-shopoch a reklamácii "na diaľku" by som v živote ako zákazník neposlal originál faktúry, či bločku ... pretože to je jediný dôkaz o zmluvnom vzťahu. Seriózny e-shop Ti uzná aj kópiu bez toho, aby Ťa vyzýval na zaslanie originálov (vie ťa totiž stotožniť aj podľa tých kópií). A nemaj obavy, vie aj odhaliť prípadný podvod, ak by si chcel na kópie dokladov niekoho iného vyreklamovať svoj tovar. ;-)
Manobb18.02.2017 - 10:51 Trvalý odkaz
Odstúpenie od zmluvy je možné maximálne do 14 dní odo dňa doručenia tovaru. Mnohí však nevedia, že odstúpiť od zmluvy je možné aj od okamihu odoslania objednávky do okamihu doručenia tovaru. Je to síce nefér voči predajcom, ak je už tovar na ceste k zákazníkovi (poštovné už obchodník uhradil), ale zákon je jasne na strane zákazníka.
To znamená, že ak prvý balík kuriér stratil (= nebol Ti doručený) a ďalší je ešte len na ceste k Tebe, kľudne môžeš odstúpiť od zmluvy.