Orange e-shop

  • 91 príspevkov
  • like.no.other 11.12.2008 - 21:28

    Pred tyzdnom som si cez e-shop predlzil zmluvu + zobral novy telefon (TOUCHWIZ) a este v ten den mi prisiel mail o potvrdeni objednavky s informaciou, ze telefon mi bude doruceny kurierom... Lenze preslo 7 dni a kurier sa stale neozyva. Neviete aka tam je dodacia lehota ? Kolko ste vy cakali na dorucenie ?

  • Ashlee11.12.2008 - 21:37 Trvalý odkaz

    no vacsinou sa dodava tak do 4-5 dni,ale ak ho nemaju na sklade tak to moze trvat aj dlhsie...skus zavolat do orangeu ci tam eviduju tvoju objednavku

    Twetty11.12.2008 - 21:58 Trvalý odkaz

    Ja som si objednaval fon 27.11 tiez mi prisiel potvrdzujuci mail, a ked som dnes volal so svojou fakturantkou tak mi povedala ze ziadnu objednavku na moje meno neeviduje.

    Ashlee11.12.2008 - 22:12 Trvalý odkaz

    tak to je pruser...ak mas este od nich ten potvrdzujuci mail tak im ho preposli nech to riesia

    mazo11.12.2008 - 22:15 Trvalý odkaz

    Ja som objednaval vcera,tak uvidim ako rychlo ma vybavia,ale bol by som rad keby to bolo do tyzdna

    samo11.12.2008 - 22:40 Trvalý odkaz

    tiez som raz objednaval,ale kvoli jednej chybicke krasy (zadal som zlu adresu,nezobralo to diakritiku) to system stornoval a dokym som do OR nezavolal ani som o tom nevedel...takze bacha na to,pretoze musi vsetko sedia do pismenka inac sa objednavka neuskutocni

    Quo12.12.2008 - 00:12 Trvalý odkaz

    Or Shop casto strajkuje, ale ak sa tam nieco podari, tak tovar pride do 3 dni, ale lepsie je do Or zavolat a overit si stav objednavky, lebo potvrdzovaci mail nie je vsetko ;)

    Sefko12.12.2008 - 02:25 Trvalý odkaz

    Hm zavisi zrejme aj od mobilneho telefonu ci je dostatok,alebo neni na sklade...ale ked si niekto objednal 27.11 a telefonu nikde,tak je zrejme ze maju velke mnozstvo a ono deklarovanych 7dni sa kludne predlzi aj na 20dni takze ak si niekto objednal teraz dodavka bude az po vianociach...

    septim12.12.2008 - 09:10 Trvalý odkaz

    Ja som objednaval 9.12. a zatial nic. Volal som do or a hovorili, ze maju velmi vela objednavok, takze cakacia doba je viac ako 7 dni... nevedia ci stihnu vsetko do vianoc...

    dode12.12.2008 - 09:20 Trvalý odkaz

    dodacia lehota je myslim v predvianocnom obdobi predlzena na 14 dni

    Gash12.12.2008 - 17:59 Trvalý odkaz

    holt na vianoce zvykne byvat stale bordel v tych telefonoch, preto to riesime u nas vzdy radsej vyckavanim v predajniach ako cez e-shop

    a btw - nerozumiem preco vsetci co ste za nieco nahnevani na O2, Orange, Tmob davate take nezrozumitelne nazvy tem, z ktorych sa wapujuci clovek nic nedozvie. Chapem, ze ste rozhorceni ale skuste sa to naucit

    mmx12.12.2008 - 19:25 Trvalý odkaz

    no tak moja skusenost /minulorocna/ objednavka 19.12. 23.12. prisiel telefon a papiere a v marci mi volali z pomaranca ze mam skonceny dodatok a ze ci nechcem novy telefon :-) takze fasa bordel cely orange shop ktory vlastne ani nieje od orange ale od ELSIG kezmarok :-)

    jojco12.12.2008 - 20:52 Trvalý odkaz

    A kde mate napisane, ze je dodacia lehota predlzena na 14 dni? Nikde som na e-shope taku lehotu nevidel. Pise sa tam o 7 dnoch.

    kotrcka12.12.2008 - 21:20 Trvalý odkaz

    jojco: to ma tak kazdy. je predvianocne obdobie, tak sa vsetko natahuje (niekedy ani nie kvoli nedostatku, ale skor ludskemu faktoru). ale ja som bral primu nedelnajsia objednavka bola v utorok u mna.

    TiborRemet15.12.2008 - 17:01 Trvalý odkaz

    Tak ja som fon s novym pausalom objednaval myslim 8.12. pre tyzdnom a okrem potvrdzovacieho emailu som nedostal nic ! Pokusal som sa dovolat na 905, ale asi po pol hodine som to vzdal ... Neviete ked chcem zrusit objednavku mozem ist do predajne a oni mi to zrusia, alebo sa to da iba telefonicky a oni niekde v "centrale" to musia stornovat ? Lebo odchadzam 23.12. do zahranicia a nemam chut cakat, tak asi si pojdem vystat frontu, lebo ten ich "e-shop" je fakt dem*ntny !!!!!!!!

    IronMaiden15.12.2008 - 18:01 Trvalý odkaz

    Ked fon nechces,tak ho nepreberies. Ked ho preberies mozes ho vratit do 7 dni. Mne dnes prisiel a objednaval som vo stvrtok. Predtym tiez 4 dni na BB.
    Dnes som objednaval posledny,tak uvidime.

    Marek Villár15.12.2008 - 22:26 Trvalý odkaz

    kezmarok nie je jedina predajna ktora robi e shop, robi napr. aj detva alebo povazska bystrica ;)

    mazo15.12.2008 - 22:35 Trvalý odkaz

    mne prisiel vcera (t.j. po 4 dnoch) e-mail, ze moja objednavka je akceptovana a v najbizsom case mam ocakavat kuriera...

    telbob16.12.2008 - 00:41 Trvalý odkaz

    kezmarok nie je jedina predajna ktora robi e shop, robi napr. aj detva alebo povazska bystrica ;)

    mas pravdu mal som to specifikovat, totiz kezmarok je hlavnou dodacou stanicou pre vybavovanie e-shopu casti vychodne slovensko... pravdepodobne mylne som predpokladal, ze chalan, ktory prosil o radu je tiez z vychodu. no na tom cisle jednoznacne trvam a radim ho vsetkym, ktori potrebuju info o svojej objednavke, a vzhladom na to, ze to cislo je casto vytazene, viem, ze vybavuju tieto zalezitosti skoro stale (dokonca jeden clovek stale na telefone aj vecer no tazko je specifikovat hodinu kedy uz nedvihaju) dalej pracuju aj v sobotu.. ak este nieco mozem pomoct napiste.. dik :badgrin:

    mazo16.12.2008 - 14:17 Trvalý odkaz

    tak ja uz mam balicek od kuriera v ruke...

    PS: je odoslany z Kezmarku ;-)

    jojco16.12.2008 - 18:00 Trvalý odkaz

    Ja som objednaval minuly tyzden v stredu, vo stvrtok mi objednavku potvrdili emailom a dnes prisiel kurier. Lenze balik bol sice na moje meno a adresu, no zmluva uz nie, tak si to vsetko kurier pekne zase odviezol. Kedy mi to privezie v poriadku s5 mi povedat nevedel ani on a ani v Orange.

    Pendo17.12.2008 - 10:01 Trvalý odkaz

    Pan.el:
    Odpoved na otazku najdes na tej istej stranke. Napr,:
    http://www.euromena.sk/rozhovory-ing-eva-szaboova/1626s10390c

    Podla P 18, ods. 5 generalneho zakona dualne zobrazovanie na internete ma byt zabezpecene prostrednictvom viditelne umiestnenej a uzivatelsky jednoducho ovladatelnej virtualnej softwerovej kalkulacky s pevne a trvalo nastavenym konverznym kurzom.

    TiborRemet:
    Je to jednoduche - netreba chodit do predajne :) Kludne chod do zahranicia. Kurier sa bude snazit 2x dorucit zasielku a potom to vrati spat na predajnu. Predajna nasledne spravi storno zmluvy/dodatku.

    cas17.12.2008 - 11:28 Trvalý odkaz

    Ja som vcera zrealizoval objednavku cez eshop, do hodiny som mal prijatie a potvrdenie. Na zaklade niektorych vasich pripomienok som pre istotu zavolal do orindzu, aby som si potvrdil objednavku. Vsetko ok.
    No jedine co ma teraz trapi je, ze ak vybavovanie objednavky bude trvat viac ako 7 dni (chlapik na telefone mi povedal, ze je to vysoko pravdepodobne vzhladom na mnozstvo objednavok!), nebudem si moc od kuriera vyzdvihnut objednavku. To uz su Vianoce a ja som dost daleko od miesta dorucenia. Vraj zmena miesta dorucenia nie je mozna. Skoda.

    jojco20.12.2008 - 20:26 Trvalý odkaz

    Orange sa vyznamenal. Cely tyzden vyvolavam na infolinku, aby som sa dozvedel, kde zmizla moja zasielka. Slubovali mi to zistit a ozvat sa, ale pravdaze sa nikto neozval. Vcera mi slecna na infolinke dala t.c. na Distribucne centrum, ze tam mi budu vediet povedat, co je s mojou objednavkou. Volal som na cislo 0918 322 323, ale clovek, co ho ma pridelene ma stale rusil alebo to nechal vyzvanat, no nikdy nezdvihol. Tak som znova zavolal na infolinku, kde mi iny operator povedal, ze mi nevedia pomoct, mam ist do predajne, moju objednavku zrusit a zobrat si telefon priamo. Ked som mu povedal, ci by sa nemohol on informovat v tom distribucnom centre, tak mi oznamil, ze obaja mame rovnaku moznost sa tam dovolat. A dnes mi zrazu dosiel email z Orange znenia:
    "Vazeny zakaznik,
    nas kurier Vas ani opakovane nezastihol na Vami zadanej adrese za ucelom dorucenia objednavky cislo xxxxxxxxxxxx
    Ak mate aj nadalej zaujem o dorucenie Vasej objednavky, vyplnte novu objednavku, kde v policku Adresa dorucenia zadate adresu, na ktorej Vas kurier moze zastihnut.
    V pripade akychkolvek otazok kontaktujte nasu Zakaznicku linku 905 (0905 905 905).
    Dakujeme za pochopenie.
    Orange"

    Co je teda pekna loz, lebo kurier ma kontaktoval len jediny raz, ked aj zasielku priniesol, ale nesedela zmluva s mojou adresou a tak ju zase odviezol a viac sa nikto neozval. Tym padom sa niekto asi zbavil zodpovednosti, ja ak chcem novy fon, tak musim zajst do predajne a este na mne zarobia jeden pausal + pretelefonovane minuty na infolinku. Hlavne ze si cenia vernych zakaznikov a reklamuju ten svoj "vymakany" e-shop.

    maj024.12.2008 - 11:51 Trvalý odkaz

    Neviete niekto, ako dlho trva kym dojde kurier od potvrdenia prijatia objednavky Orangeom? V pondelok mi po tyzdni od objednania dosiel mail, ze moja objednavka je akceptovana a bude ma v najblizsom case kontaktovat kurier. Zatial sa nikto neozval... Som dufal, ze to stihnu do Vianoc... :(
    Este by ma zaujimalo, ci ma nova zmluva datum objednania, alebo dorucenia kurierom...

    IronMaiden24.12.2008 - 12:50 Trvalý odkaz

    po dvoch + skusenostiach,som myslel,ze ma vcera slak trafi.
    Volal som na 905 ohladom toho,ze som mal mat zlavu na mesacny pausal pri objednavke cez e-shop a hadajte co??? Jasne,ziadna zlava sa nekonala.
    Slecinka z 905 mi tvrdila,ze tu zlavu tam predsa mam a ked som sa jej opytal kde,no ze tam. Tak som jej to vyratal a potom mi povedala,ze zlava mi pride do 7 dni a na otazku preco to nevedia vyminusovat tak ako zlavu na Orange world,ktory mi mimochodom aktivovali po 18 dnoch od zaciatku noveho fakturacneho obdobia a po 6 mojich telefonatoch na 905,mi povedala,ze sa mam ukludnit...
    Tiez cakam na 3 fon z tohtorocnej akcie a myslel som ze to bude v pohode,ale tento mi ide uz od 15.12.....

    Pendo25.12.2008 - 03:04 Trvalý odkaz

    Neviem, ci sa to tu uz spominalo, ale 100% zlava v ramci e-shopu je na jedno cele fakturacne obdobie bez alikvotneho.

    cas02.01.2009 - 19:51 Trvalý odkaz

    Cavte.
    Uz som tu pisal, ze som si objednal novy fon a XXL hovory cez eshop. Prva objednavka mi nebola dorucena, nebol som na mieste dorucenie. Realizoval som teda druhu a prisla za 5 dni. Fajn. Po prevzati od kuriera na ceste v snehu a zime som s radostou rozbaloval svoju objednavku. Po chvili som zostal prekvapeny. Preco mi zaslali aj nove cislo???
    Objednavku som realizoval ako existujuci verny zakaznik, vybral som si z ponuky telefon, klasik 70 a xxl. Pri ponuke CLIP, CLIR, OW som nic nezvolil, lebo to uz mam z minulosti. No a potom som uz musel zadat len svoje udaje. No info o prideleni noveho cisla ani makke f! Vsak ked som existujuci verny zakaznik, tak naco?!?!?
    Teraz aby som letel do predajne stornovat.

    Marek Villár02.01.2009 - 21:30 Trvalý odkaz

    heh :D to sa stalo aj kamosovi.. netusim ci ste si zadali dalsie cislo alebo to niekto pokaslal :D

    cas02.01.2009 - 22:30 Trvalý odkaz

    Volal som na 905 a tam mi povedali, ze som postupoval zle. Mal som ist cez "Chcem vymenit stary telefon" vlavo malinkymi pismenkami. Netusil som, ze je rozdiel ked nakupujem najprv pausal a potom telefon, alebo telefon a potom pausal!!! Mali to niekde napisane???
    Prisambohu, fakt ziadna info o tom, ze objednanim pausalu dostanem aj nove cislo! Na aku mater som klikol, ze som uz existujuci zakaznik?
    No nic, zajtra idem stornovat. Nebudem predsa platit dva pausaly!

    Marek Villár02.01.2009 - 23:20 Trvalý odkaz

    si klikol ze uz si zakaznik a tak maju tvoje udaje a mozu ti pripisat dalsi pausall :D ale on je cely eshop divne rieseny :D

    cas03.01.2009 - 13:28 Trvalý odkaz

    Tak som to dal teda vystornovat. Len co som vosiel do predajne, zahlasil, ze mam problem, tetuska hned vedela, ze idem stornovat objednavku:) Ze uz ludia zacinaju prichadzat stazovat sa! Hm, kto mal vediet, ze ked chcete vianocny pausal, musite kliknut najprv na vymenu telefonu??? A preco v procese objednavania neupozornia, ze pridelia nove cislo aj existujucim zakaznikom???
    Ma niekto dalsi tieto problemy? Piste!!!

    Marek Villár03.01.2009 - 16:56 Trvalý odkaz

    tazke ojednavka cez eshop nahodena.. uz ju len vystornovat cez 905... hned na uvod mas dve ponuky. Chcem novy telefon ... k comu je popis ze novy zakaznik (cize aj nove cislo) alebo chcem vymenit stary telefon - pre zakaznikov ktorym skoncila viazanost. mozno nestastne volene nadpisy ale vymenu ma pustilo urobit na mojom cisle.. Cize ak kliknes na CHCEM NOVY PAUSAL mas novy pausal a aj nove cislo a CHCEM VYMENIT TELEFON je na pokracovanie viazanosti s tvojim cislom

    cas03.01.2009 - 18:35 Trvalý odkaz

    Moj postup nebol ako vravis. Siel som z hlavnej stranky klikntim na flesovku 2000 minut, klikol som na Kupit a pokracoval v nakupe xxl, telefonu... nikde ziadna informacia o tom, ci mi skoncila viazanost alebo nie! V postupe ako vravis ty, ta informacia je. No preco sa ma pytali, ci som existujuci zakaznik? Preco tam nebol krok, kde by sa ma pytali, ci chcem fungovat s povodnym cislom zmenit povodny pausal na vianocny? Trochu nedomyslene. Maju v tom bug. Alebo ja som sprosty a nevycucal si z prsta ich skryte umysly kdesi medzi riadkami?

    telbob03.01.2009 - 20:32 Trvalý odkaz

    tak ci tak, ako to tu vsetci opisujeme je problem polityka individualneho pristupu ku klientovi, kedy sa orange nedari s jej aplikaciou pripadne ich kurzy a sposoby su jednoducho neaplikovatelne na ich zamestnancov. predsa len kazdy pri nahlom ataku zlosti a euforie z nekompetentnosti zamestnancov a ich pristupu k vybavovaniu sluzieb zakaznika si uvedomuje, ich polityku "jeden klient z miliona"...cize sluzby poskytovane v ramci zahranicnych klientov su na uplne inej urovni ako je to u bezneho spotrebitela cakajuceho s listkom v ruke v predajni..ti zamestnanci jednoducho nemaju kompetencie, a su plateny proviznym systemom s fixnym platom, kde su zavaleni birokratickym sposobom vedenia dokumentov, zmluv atd..preto aj mne pri nedavno Vam opisovanom probleme dochadzala trpezlivost nejeden krat v predajni ci na info linke. no stale viac a viac pri kontakte so zamestnancami a veducimi predajni a oddeleniami pre zakaznicky servis bol skusany nie len na mne ale na Vas vsetkych system "closingu klienta" kedy mi cez telefon alebo v predajni najvyssi mozny cinitel spolocnosti aky mi mohol byt poslany na vyriesenie mojej situacie tiskal do rite blbosti v style "ano ja osobne to poriesim"...je to taktyka ktora ma navodit u zakaznika nejaku vyhodu alebo dolezitost vasej osoby alebo vaseho problemu pretoze sa tym zacal zaoberat ten "pravy"...samozrejme si zapamataju len Vase meno a neurobia nic..pretoze ste jeden z miliona a viaze Vas zmluva ktora ma x stran a nie je napadnutelna a oni "robia vsetko preto aby to poriesili"... :o

    cas03.01.2009 - 20:45 Trvalý odkaz

    Je zaujimave, ze "moj" problem sa doteraz akosi neobjavil na forach. Alebo ano?

    buky191109.01.2009 - 00:00 Trvalý odkaz

    vie mi niekto vysvetlit ako je to ked objednam telefon cez eshop? objednaval som ho uz 19. dec. Hned v ten den mi prisiel mail, ze prijali moju objednavku. Pride mi este nejaky dalsi mail, a az potom pride kurier, ale ako to je? Doteraz mi v Orange nikto nevedel povedat kedy mi moze prist telefon, vraj do 2-3 tyzdnov od podania objednavky, co je zajtra. dakujem za odpovede

    telbob09.01.2009 - 10:52 Trvalý odkaz

    vie mi niekto vysvetlit ako je to ked objednam telefon cez eshop? objednaval som ho uz 19. dec. Hned v ten den mi prisiel mail, ze prijali moju objednavku. Pride mi este nejaky dalsi mail, a az potom pride kurier, ale ako to je? Doteraz mi v Orange nikto nevedel povedat kedy mi moze prist telefon, vraj do 2-3 tyzdnov od podania objednavky, co je zajtra. dakujem za odpovede

    zdravym ta... v prvom rade neskutocne tahaju klientov za nos..ono uz aj na strankach e-shopu pred vstupom maju upozonenie, ze objednavka sa moze vybavovat aj ovela dlhsie ako to uvadzali na zaciatku ze do 7 dni Vam dorazi, teraz je to do 14 pracovnych dni neratajuc vykendy..samozrejme ti pride este potvrdzujuci expedicny mail, a potom sa ti uz telefonicky ozve kurier a dohodne sa s tebou kde a kedy ti to dovezie, v najhorsom pripade ti zavola 15 minut pred prijazdom(oni su totiz maximalne vytazeny s e-shopami, a kvoli nakladom beru vsetky objednavky naraz a rozvazaju ich v jeden den)..v pripade, ze naozaj cakas viac ako 14 pracovnych dni od podania objednavky, radim ti vziat si cislo objednavky respektive vytlacit si mail ktory ti prisiel a ist za tym do orange predajne a trvat na tom aby ti to zariadil veduci predajne..aspon ta neodignoruju, pretoze pre nich je lahsie ta poslat niekam ako sa 15 dovolavat do ustredia kde expeduju telefony..normalne ziadaj svoje! na zapade uz by ich takato situacia davno pochovala...

    buky191109.01.2009 - 11:02 Trvalý odkaz

    a ked mi uz pride expedicny mail (co este neprisiel), ako dlho trva kurierovi kym pride, myslim do kolkych dni?

    telbob09.01.2009 - 11:07 Trvalý odkaz

    a ked mi uz pride expedicny mail (co este neprisiel), ako dlho trva kurierovi kym pride, myslim do kolkych dni?

    mne sa ozvali po dvoch dnoch od toho "expedicneho mailu" aj ked tusim niekde v podmienkach bolo uvedene ze do 24 hodin od obdrzania toho mailu musite dostat mobil.. samozrejme, ze neexistuje individualny pristup ku klientovi zo strany orange..proste neexistuje ani jedna sluzba, ktora by bola na urovni starostlivosti o klienta aj po vybaveni cohokolvek, totiz pocas celej doby viazanosti mate pravo na splnenie vasich poziadaviek a individualnemu pristupu zo strany poskytovatela sluzieb, pretoze to jedine je orange..samozrejme plati len, ze ste "klient jeden z miliona" takze nic take sa nekona..

    buky191109.01.2009 - 11:10 Trvalý odkaz

    dakujem za informacie, som si pocital tak dnes je to 11-ty pracovny den od kedy som dal objednavku, takze do stredy este maju cas do tych 14 dni.

    telbob09.01.2009 - 11:17 Trvalý odkaz

    ale pozor!! aj ked maju pristupovu politiku "klient jeden z miliona" nedaju si len tak hocikoho..to znamena, ze Vas mozu bombardovat argumentami, ze objednavku je mozne zrusit len do 7 dni! co je hlavny protiargument a ich zbran proti klientovi, preto uz dlhsie na forach sa snazim bojkotovat ferove podmienky: to znamena, ze ak mali dobu na vybavenie objednavky do 7 dni a jej zrusenie tiez do 7 dni , a teraz je to do 14 a zrusenie len do 7 dni tak asi pribuda klientov, ktorych presla chut ale uz su v pasci pretoze orange im to posle , vyhovori sa na vela zakaziek a vy sa mozte po...t od zlosti a ste znechuteny ich pristupom..samozrejme uz nic s tym nespravite lebo ste viazany zmluvou..

    buky191109.01.2009 - 13:58 Trvalý odkaz

    ja nie som viazany ziadnou zmluvou, sak som si iba na internete objednal , kde som nic nepodpisal. A ked som bol v orange v stredu tak mi ponukol moznost zrusit objednavku a ze si zoberem telefon v predajni. Lenza ja som objednaval cez eshopu kvoli jednemu pausalu zadarmo (sak na co im platit viac ked nemusim), inak by som uz mal telefon davno doma

    cas09.01.2009 - 15:28 Trvalý odkaz

    Ked uz objednavas cez eshop, bacha na to, co sa stalo mne! Vid moje prispevky vyssie.
    Stornoval som to, aj som si storno overil cez 905. Je to vybavene. No teraz sa obavam, ci budem musiet zaplatit pokutu 15000, kedze som zmluvu podpisal. No storno som urobil do 24 hodin (presnejsie do 16). Ale ani na predajni, ani na 905 mi nic take neavizovali.
    Cislo mi aktivovali este ked som bol s kurierom, no neuskutocnil som z neho ziaden hovor. Iba som rozbalil telefon, dal so neho baterku. Pred uplatnenim storna som ho vratil do povodneho stavu.

    Pendo09.01.2009 - 15:51 Trvalý odkaz

    preto uz dlhsie na forach sa snazim bojkotovat ferove podmienky: to znamena, ze ak mali dobu na vybavenie objednavky do 7 dni a jej zrusenie tiez do 7 dni , a teraz je to do 14 a zrusenie len do 7 dni tak asi pribuda klientov, ktorych presla chut ale uz su v pasci pretoze orange im to posle , vyhovori sa na vela zakaziek a vy sa mozte po...

    telbob...
    1. ked si uz dlhsie na forach, mohol by si vediet, ze:
    Pri odpovedani na posledny prispevok temy ziadame nepouzivat citaciu posledneho prispevku - sprehladni sa tym forum
    http://www.fony.sk/forum/viewtopic.php?t=73

    2. vobec nerozumiem tvojim slovam vyssie.
    7 dni na odstupenie od zmluvy je dane zakonom. Co s tym ma spolocne, ako dlho trva, kym ti objednavku vybavia? Vsak ked ti tovar (telefon) dorucia aj po mesiaci, tak 7 dni sa berie odo dna prevzatia tovaru.

    Ondrej11509.01.2009 - 16:13 Trvalý odkaz

    Ako nechcem branit Orange ale rozmyslajte pride im plna kopa vseliakych mobilou slecny musia faktury povipisovat a podobne keci,potom Kurierov poslat aby kazdu zasielku osobne dorucily to je riadna makacka oni niesu supermani ze kazdemu do 3dni donesu mobil aky chcel.Ale lepsie ist do pobocky ako cez NET objednavat

    buky191109.01.2009 - 16:33 Trvalý odkaz

    uz som pisal preco som bral cez eshop. Ale sorry to co si napisal, ze musia pripravit telefon a neviem co vsetko a este ho dorucit su blbosti. Zober si obycajny internetovy obchod pred vianocami, tiez maju ovela viac objednavok a stihaju. A ak chces napisat, ze nemam pravdu tak sa nenamahaj, lebo som objednaval tesne pred vianocami a prislo to v normalnom case nie ako toto