Telekom: nižšie výnosy a mierny pokles zákazníkov

  • huje® 08.11.2012 - 11:45

    "Predplatenú kartu Easy využíva 599-tisíc zákazníkov, o 6,8 % menej než v Q1 - Q3 2011 a počet SIM kariet Sky Toll narástol o 10,4 % na 257-tisíc."

    A kde sú tie super predajné čísla Easy Free a Time? To tu už vážne nikto nič negarantuje?

    Opäť najskôr čísielko o SIM kartách na báze ročnej aktivity, lebo marketingovo vyzerá lepšie. Ach jaj, Telekom, Telekom.

    Ó Happy Day mám celkom rád, mám však obavy, že sa mi ten song sprotiví.

    http://www.youtube.com/watch?v=dg-x5HkOMJs&feature=related

  • Lenka Ivančíková08.11.2012 - 16:39 Trvalý odkaz

    Dik za upozornenie, no kedze Orange Slovensko zvycajne o vysledkoch informuje v samostatnej tlacovej sprave, nehladala som info na francuzskych strankach. :-) no pohladam.

    funboy08.11.2012 - 18:20 Trvalý odkaz

    "A kde sú tie super predajné čísla Easy Free a Time?" však galaxi to sám neutiahne, aj ked tam vypravil a zapojil už celú rodinnú súpravu
    :-(

    Manobb08.11.2012 - 19:18 Trvalý odkaz

    "Prvé tri kvartály tohto roka sa, podľa vyjadrení Telekomu, vyznačovali silnou konkurenciou v oblasti telekomunikačných služieb"

    Silnou konkurenciou ????
    Nuž neviem, možno som slepý, ale ja tu žiadnu skutočnú konkurenciu nevidím.

    P.S.: Hádam tým len preboha nemysleli tú "akože vojnu" bonusov ... :-)

    galaxi09.11.2012 - 10:00 Trvalý odkaz

    Preboha hujer® však 599 000 zákazníkov je viac ako 10 percent zákazníkov na jeden produkt???

    Easy je právom veľmi úspešný produkt.

    huje®09.11.2012 - 10:33 Trvalý odkaz

    1. polrok 2012 - počet zákazníkov predplatenej karty Easy ..........609 tisíc

    ( http://www.telekom.sk/o-spolocnosti/press-centrum/tlacove-spravy/slovak… )

    po 9 mesiacoch počet zákazníkov Easy 599 tisíc.

    ( http://www.telekom.sk/o-spolocnosti/press-centrum/tlacove-spravy/skupin… )

    Tomu vravím úspech. Je to megaúspešný projekt. Zaslúži si ešte omnoho väčšiu frekvenciu reklamy. Tá doterajšia evidentne na Slovákov nestačila.

    http://www.youtube.com/watch?v=shVlLLki_t8

    http://www.youtube.com/watch?v=5efKEntY_Bo

    funboy09.11.2012 - 10:42 Trvalý odkaz

    teda ten pokles počtu EASY kariet galaxi - nič moc a celkom to dobre poukazuje aj na problém 9€c za minútu čo je z pomedzi ponúk najlacnejšie volanie :-)

    huje®09.11.2012 - 10:49 Trvalý odkaz

    Prvých 9. mesiacov roka 2011

    Počet easy kariet 643.000 ( http://www.fony.sk/clanky/5600- )

    Prvý 9 mesiacov roka 2012

    Počet easy kariet 599.000

    Bravó. Nepolož. Rotujte reklamy. Tancujte. (Pas de deux) čítaj Pá Dedé. Alebo padedé ?

    Rastislav.j09.11.2012 - 11:53 Trvalý odkaz

    hujer®
    problém tých čísel je, že TK ich udáva s 12 mesačnou aktivitou zákazníka a teda ešte stále môže na to mať vplyv predchádzajúcich 9 mesiacov pred skúmaným obdobím.
    Takže k správnemu (aj keď len odhadovanému) číslu sa dostaneš len odpočtom a teraz to vychádza na 481 až 507 tis zákazníkov predplatenej karty. Na vývoj si musíš dopočítať ostatné počty sám.

    Bonyek@azet.sk09.11.2012 - 13:39 Trvalý odkaz

    Nižší počet nemusí automaticky znamenať nevýhodnosť oproti iným produktom. Môj názor. ;-)

    huje®09.11.2012 - 18:40 Trvalý odkaz

    Rastislav.j , všetko chápem :-)

    Pozrime sa na to ešte inak:

    2. štvrťrok: Celkový počet aktívnych zákazníkov, ktorí využili mobilné služby za posledné tri mesiace, dosiahol 2 202 000 zákazníkov.
    http://www.fony.sk/clanky/6392-telekom-hospodarske-vysledky-za-prvy-pol…

    3. štvrťrok: Celkový počet aktívnych zákazníkov, ktorí využili mobilné služby za posledné tri mesiace, dosiahol 2 195-tisíc zákazníkov.

    Rástol Skytoll, zbytok kontinuálne klesá. Naozaj úspech. Nech sa nehanbia za nimi deklarované super predajné čísla, nemôže byť problém zverejniť štatistiku tak, ako to robia ostatní, teda len (za jednotlivé segmety, nie sumárne) čísla aktívnych za posledné 3 mesiace.

    Easy Free tu je od 14.2. Zatiaľ sa efekt prejavuje kontinuálnym poklesom všetkých kľúčových ukazovateľov :-P

    Milenec09.11.2012 - 21:40 Trvalý odkaz

    Poprosil by som, či by tu mohol niekto vysvetliť, prečo je tomu tak? Je totiž pravda, že počet Easy zákazníkov klesá a dosť výrazne. Na druhej strane ale, vo všetkých kľúčových oblastiach sa mi zdá byť najvýhodnejšia (volania do všetkých sietí, volania vo vlastnej siete, internet, platnosť kreditu 12 mesiacov, atď.). A to najvýhodnejšia nielen voči predplateným kartám, ale práve u Telekomu aj voči paušálu. Samozrejme pod pojmom najvýhodnejšia, mám na mysli u tých zákazníkov, ktorí chcú mesačne platiť vopred čo najmenej a volať, internetovať - vrámci možností - čo najviac.

    Skrátka Easy karta sa mi javí vrámci porovnateľných ponúk predplateniek konkurencie a paušálu Telekomu ako jednoznačne najvýhodnejšia - ale pritom je o ňu najmenší záujem. Ako to vidíte vy - bratia a sestry?

    Rastislav.j12.11.2012 - 11:42 Trvalý odkaz

    Milenec
    Tu ti asi ťažko niekto vysvetlí, prečo je tomu tak. Tu ti tak môžu napísať čo im vadí na tej ponuke. Ja za seba :
    - tie reklamy u Easy (už od dôb ET ) ma od kúpy skôr odradzujú
    - vstupný poplatok pri prenose/ zakúpení karty (pri zakúpení tam máš bonusový kredit, ktorý ti v prípade ukončenia zmluvy / zmeny na paušál nevrátia)
    - pri Easy Free nemáš zvýhodnené volanie do vlastnej siete
    - pri Easy Time máš znevýhodnený internet
    - nemáš zvýhodnené volanie na obmedzený počet čísel vo vlastnej sieti
    - nemôžeš dobiť z programu Bez záväzkov
    - spotreba bonusového kreditu až po všetkých zakúpených dobitiach.

    hujer®
    možno, že to problém je - nie technický, ale psychologický.
    A ešte jeden problém tvojej interpretácie. V segmente predplatených služieb nemáš len EASY, ale aj FIX a Disney a neviemako ty, ale ich zastúpenie nepoznám

    huje®12.11.2012 - 13:17 Trvalý odkaz

    Rastislav, nechcem sa nebudem sa s tebou hádať. Ak tie čísla nechcú zverejniť, tak im treba. Reči o výborných predajoch v porovnaní so štatistikou aktívnych SIM majú istú vypovedaciu silu. A je úplne jedno, či klesajú Fix karty alebo tých 5 všehovšudy predaných Disney kariet. (obrazne, lebo mám pocit, že čakáš ako sup na podobné "zaváhanie")

    Ako inak to kto bude interpretovať je úplne jedno, lebo samotný Telekom mlží a mlží a mlží a čísla klesajú a klesajú a klesajú.

    Psychologický problém ako si ho nazval je možno len čiste tvoja interpretácia. A takto by sme mohli pokračovať v tejto našej "debate". Načo ? Strata času.

    O nič nešlo , len som ti chcel ukázať, že nešlo len o aktivitu na ročnej báze ako si napísal predtým.

    Rastislav.j12.11.2012 - 16:36 Trvalý odkaz

    „Rastislav, nechcem sa nebudem sa s tebou hádať.“ – výmenu názorov nepovažujem za hádku
    „O nič nešlo , len som ti chcel ukázať, že nešlo len o aktivitu na ročnej báze ako si napísal predtým.“ – teda evidentne si nepochopil príspevok, skús znova.

    „Rástol Skytoll, zbytok kontinuálne klesá“ to je vidieť na tom najdôležitejšom ukazovateli v počtoch zákazníkov :
    Obdobie | z toho počet zmluvných zákazníkov v tisícoch
    2010 | 1 443
    Q1 2011 | 1 439
    H1 2011 | 1 444
    Q1-Q3 2011 | 1 442
    2011 | 1 447
    Q1 2012 | 1 446
    H1 2012 | 1 459
    Q1-Q3 2012 | 1 457
    sakra to je ale pokles :-)

    Môžeš citovať, kde som to „I N T E R P R E T O V A L“ ako Psychologický problém

    huje®12.11.2012 - 17:09 Trvalý odkaz

    len krátko:

    áno, v Telekome je pokles SIM kariet, dlhodobý. Áno, v Telekome rastie dlhodobo len mýto (Skytoll jednotky). Ak to nevidíš, nie je to môj problém. Ročné čísla aktívnych SIM si nechaj pre niekoho, koho tým nakŕmiš.

    Kde si to interpretoval ako psycholigický problém? Nuž tuto milý Rasťo, tuto:
    "hujer®
    možno, že to problém je - nie technický, ale psychologický."

    Vedel som, že čakáš na akúkoľvek zámienku, nájdi si iného blba, ktorý sa bude s tebou ochotne dohadovať. Ja nemám záujem.

    Rastislav.j12.11.2012 - 17:31 Trvalý odkaz

    Ten, kto tu niečo nevidí, si ty. TK dlhodobo rastú aj zákazníci fakturovaných služieb. Stačí pozrieť čísla.
    Zisti si najprv čo je interpretácia. Ale keďže sa hodnotíš ako blb, je ti odpustené.
    "Vedel som, že čakáš na akúkoľvek zámienku, nájdi si iného blba, ktorý sa bude s tebou ochotne dohadovať. Ja nemám záujem." Na žiadnu zámienku som čakať nemusel, stačil by aj ten tvoj prvý príspevok.

    bk19313.11.2012 - 22:13 Trvalý odkaz

    S ich prístupom sa ani nečudujem že prichádzajú o zákazníkov .Že bonus 50 eur nech sa idú schovať,čistá blamáž.Včera som chcel preniesť číslo do T-com,zmluva podpísaná všetko a ešte včera my prišla sms že moja žiadosť je zamietnutá.Ma skoro vystrelo že vraj preto že som prenášal číslo z IČA na rodné číslo a to vraj nie je možné(čo my slečna v predajni ani nespomenula,ani sa nespýtala či je na Ičo alebo nie).Tak my na infolinke poradili aby som prechod zrušil a preniesol číslo v O2 na rodné číslo pričom poplatok 19eu tak som zbehol do T-com tam ma zaraz odbili zmluva sa dá zrušiť iba na prechod čísla ale nie na paušál(pričom slečna vravela že sa dá zrušiť do 48 hodín dnes si to sama vyvrátila a dnes to pozmenila že sa dá zrušiť do 24 hodín ale že to neplatí na ozajstných 24 hodín ale len do polnoci)a ak teraz odošlú znova žiadosť o prenesenie čísla tak už nebudem mať bonus 50eur za prenesenie a ešte budem musieť zaplatiť u nich za za prenesenie z rodného čísla na Ičo 11eur.Poviem vám skoro ma vystrelo,tak som sa bol slušne spýtať čo stým a zaraz ma odbili,vraj poslali žiadosť o výnimku aby som dostal ten bonus 50eur a je vo hviezdach či ho dostanem či nie.Sranda pritom na infolinke my povedali že nevidia dôvod prečo by som bonus nedostal a ešte aj volali na oddelenie prechodu čísiel tak tí to tiež potvrdili tak teraz kde je pravda.Poviem vám taký znechutený som už dlho nebol.

    bk19313.11.2012 - 22:39 Trvalý odkaz

    A to som chcel prejsť ešte s ďalšími číslami čo mám tiež do T-com,ale ak my ten bonus nedajú už ich neriešim radšej s nimi ostanem v O2 tam ma aspoň nezavádzali.

    Rastislav.j14.11.2012 - 11:15 Trvalý odkaz

    bk193
    pred právnym úkonom si vždy prečítaj príslušné dokumenty, v tvojom prípade :
    http://www.telekom.sk/subory/d2890be9cc57c790b520b0ab127b79f8
    bod 2.7. b) pre to aby si vedel čo máš vyplniť (u prijímajúceho a odovzdávajúceho podniku sa údaje musia zhodovať)
    bod 2.9. b) pre platnosť zmluvy :
    Účastník ďalej berie na vedomie a súhlasí s tým, že v prípade, ak uzavrel so spoločnosťou Slovak Telekom v rámci procesu prenosu čísla k spoločnosti Slovak Telekom Zmluvu s viazanosťou na dobu určitú a spoločnosť Slovak Telekom pôvodne pridelila Účastníkovi k tejto Zmluve číslo z vlastnej číselnej množiny a zároveň sa prenos Prenášaného čísla neuskutočnil z dôvodov na strane Odovzdávajúceho podniku alebo na strane Účastníka, budú práva a povinnosti spoločnosti Slovak Telekom a Účastníka z takejto Zmluvy riadne trvať po celú dojednanú dobu vo vzťahu k telefónnemu číslu pridelenému pôvodne spoločnosťou Slovak Telekom z vlastnej číselnej množiny.

    bk19314.11.2012 - 18:43 Trvalý odkaz

    Som zvedavý kto to číta väčšinou sa človek spolieha na to čo mu povie predajca.Vždy som pozeral len či sedia- údaje,program,typ mt,a ceny.Ako myslím väčšinou všetci.Ináč dnes my T-com volal že my schválili bonus 50eur čo je fajn a celý natešený som tam utekal a hneď som sa sklamal,nadalo sa to urobiť na ičo lebo slečnu nepustil program nakoľko my telefón ešte neprišiel.Tak znova do O2 lebo v T-com ma poslali zmeniť na rodné číslo(poplatok 19eur ale s tým že my pošlú po 5-tej faktúre 10eur čo ma asi pri prechode nezaujíma)ovšem tam sa to zas nedá urobiť lebo ešte nevidia že je žiadosť u T-com zrušená,tak slečna volala na servis a zajtra mám prísť prepísať číslo na rodné číslo to vraj urobia na počkanie a potom do T-com žiadosť na prepis.Ale v konečnom dôsledku mám bonus 31eur po tých poplatkoch :(.Ale stále lepšie ako nič :)

    Rastislav.j14.11.2012 - 22:08 Trvalý odkaz

    Nuž ja si to napríklad čítam, keď potrebujem niečo význačnejšie spraviť. A môžem povedať, že sa mi to riadne vyplatilo. Všetci traja operátory majú pracovníkov, ktorý neovládajú svoje dokumenty. V lepšom prípade si to aspoň pripustia a doštudujú to. V horšom ťa budú presviedčať, že sadu s mobilom si nemohol kúpiť tam, kde si ho kúpil :-)

    bk19314.11.2012 - 22:26 Trvalý odkaz

    Tak tak,človek už bude vedieť do budúcna.Ináč trošku ma zarazilo čo my včera povedal známy že v T-com má človek tak ako u pomarančového operátora možnosť brať nový paušál pred koncom viazanosti nejakých pár mesiacov,ale s tým že o to sa mu predĺži viazanosť.V Orange keď som zobral nový paušál o 3 mesiace skôr tak my platila od to dňa nová 24mesačná viazanosť pričom v T-com sa tá viazanosť pretiahne na 27mesiacov lebo musím byť viazaný aj o tie 3 mesiace čo beriem skôr.Teda neviem viete niekto poradiť či je to tak?