- Späť na článok
- 53 príspevkov
Vianočný tip: moderný smartfón do 250 €
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 22.11.2011 - 11:10
Sla Fi No: Určite NOKIU 500 :)
anonymous22.11.2011 - 11:56 Trvalý odkaz
to je jedno: Je to pekný počin z Vašej strany, ale mali ste aspoň nejaké základné parametre uviesť všade, nech sa dá rozhodnúť bez ďalšieho hľadania v recenziách...
anonymous22.11.2011 - 12:21 Trvalý odkaz
piker: v cene do 200-250 eur urcite xperiu mini/mini pro,galaxy ace,wildfire s alebo tu nokiu 500....asi nsjlepsie volby...podla mna najlepsi pomer s cenou ma ta xperia mini.
anonymous22.11.2011 - 12:23 Trvalý odkaz
piker: android do 200-xperia mini
symbian do 200- nokia 500
anonymous22.11.2011 - 12:28 Trvalý odkaz
aaa: Suhlas, par rovnakych parametrov mohlo byt vsade.
Tiez ste mohli dat daky WP 7 LG stoji myslim menej ako 250, omnia 7 takna hrane.
anonymous22.11.2011 - 12:38 Trvalý odkaz
hmmmm: naj volba v tejto cene je jednoznacne samsung wave I/II, ani jeden telefon z tychto vsetkych uvedenych sa nan nechyta
anonymous22.11.2011 - 13:01 Trvalý odkaz
NH: este sa tam mohol umiestnit aj NEXUS S, ktory hardwerovo splna stale vyssi standart, softwerovo je top, a cena zacina od prijemnych 250 € :)
anonymous22.11.2011 - 13:13 Trvalý odkaz
Tony: Xperia mini pro nemá 2,55 palec displej (ten je u X10 mini pro), ale 3 palcový
*dakujeme za upozornenie, opravene.*
anonymous22.11.2011 - 14:10 Trvalý odkaz
Nemehlo: Neviem ale mne sa skor ako mini hodi SE live with walkman
anonymous22.11.2011 - 14:51 Trvalý odkaz
rtg: co sa tyka toho WaveII. a jeho displayu, v danej cenovej kategorii neviem ci je luxusom, pretoze to nie je SuperAmoled, takze uplne bieda, to ste si pomylili s WaveI. asi, a ten sa dal uz davno kupit za cenu okolo 200e, pricom WaveII. je lacnejsi este ako I., da sa zohnat aj pod 180e... kto je chytry, vie kde nakupovat lacno a kto nie, ten pise bludy co sa tyka ceny do clankov :D
anonymous22.11.2011 - 15:11 Trvalý odkaz
Robo: stále od známych počúvam ospevovačky na MT s Androidom, perfektné lacné zariadenia a pod. Ak sa nemýlim, všetky MT s Androidom, ktoré ste v tejto cene uviedli majú predpotopné rozlíšenie HVGA (320 x 480 b.) - to už navigačná C5-03 je na tom lepšie.. A to, že HTC Desire Z a Sams Wave II nemajú ani len AMOLED display ale len LCD s chabou viditeľnosťou na slnku a úspornosťou je podľa mňa značné sklamanie.. takže do 250€ je jediným poriadnym telefónom v ponuke s kvalitným displayom C6-01 / kto nechce dotykáč E5-00 !
anonymous22.11.2011 - 15:18 Trvalý odkaz
freeman: Včera som bral do firmy Nokia E52 a po rozbalení veru moje srdce trochu zaplesalo. Osobne mám SGII ale aj tak si myslím a dávam za pravdu autorovi, že Nokia E52 je najlepší mobil pre prácu. Ako pre manažéra tak aj pre robotníka.
anonymous22.11.2011 - 15:25 Trvalý odkaz
aaa: Hej len osobne sa mi moc nehodia tlacidla a par kusov co me mali boli na reklamaciu, cakam stale na novy model ale asi sa uz nedozijem a nakoniec zoberem tento.
anonymous22.11.2011 - 16:14 Trvalý odkaz
Ronn: ospevovacky androidu su opodstatnene. Rok som uzivatelom iOS a ked som instaloval veci na Android, tak som sa vytesoval z mnohych praktickych aplikacii ktore su zdarma. iOS mi pride v tomto pripade obmedzeny a drahy. A vytesoval som sa aj z Galaxy Mini. Sice ma slabe rozlisenie mobilu, ale ma vsetko co moj iPhone a cenovy rozdiel je tak velky ze to nezachrani ani vykonnejsie vnutro iP4. Moj buduci mobil bude Android za 150 eciek a budem s nim rovnako spokojny ako s iP
anonymous22.11.2011 - 18:28 Trvalý odkaz
RastislavJ: Ak ti vadí rozlíšenie tak ZTE Blade.
anonymous22.11.2011 - 19:44 Trvalý odkaz
Robo: to ZTE mi príde ešte menej dôveryhodná značka ako Samsung a to je už čo povedať. pozerám že ten Blade má len TFT LCD.. takže myslím, že najlepšia voľba je v tejto cene aj tak C6-01 - clearBlack Amoled
anonymous22.11.2011 - 19:50 Trvalý odkaz
Robo: práve som vo svojom príspevku spomínal, že tie ospevovačky sú podľa mňa veľmi neopodstatnené - keď do 250€ nemá ani jeden model poriadny display - to 4 roky stará 5800XM mala lepšie rozlíšenie ako tieto androidové fóny. S predraženosťou Apple s tebou súhlasím - tam nie je o čom, avšak keď sa im to predáva za tieto čiastky a ľudia sú z toho na mäkko aj pri premrštených cenách - boli by hlúpi keby z toho neťažili..
myslím, že každá normálna platforma má plno free aplikácii - viac ako 5-10 aplikácii aj tak v mobile nedržím ani aktívne nevyužívam a myslím, že taktiež aj väčšina populácie
anonymous22.11.2011 - 19:51 Trvalý odkaz
hmmm: pozeram ze ti ide len o displej, tak potom samsung wave I, a aj ked ma c6-01 lepsi displej ako napr. wave II aj tak by som nesiel do 680mhz procesora
anonymous22.11.2011 - 19:55 Trvalý odkaz
Robo: myslím, že dôležitejšie ako procesor je vyladenosť Softwareu v telefóne - má to potom aj priaznivý dopad na baterku, C6-01 má podtaktovaný procák ak sa nemýlim
anonymous22.11.2011 - 19:58 Trvalý odkaz
Zaklinac: ale na Symbian je tych 680 MHz ajaaaaaj... ved je to uplne dostatocne pre plynuly chod. to len Androshit ludi naucil, ze aby telefon isiel ako tak svizne, treba 1,5 GHz dvojjadra, a nie vyladit system.
anonymous22.11.2011 - 20:06 Trvalý odkaz
Tomas: uplny suhlas, se walkman tu mal byt tiez
anonymous22.11.2011 - 20:28 Trvalý odkaz
Robo: live walkman: TFT display 320 x 480 je na rok 2011 už žalostne málo.. na prezeranie webu podľa môjho názoru je to už nepoužiteľné.. live sa mi veľmi páčil ale s takým zastaralým displayom by mi už nevyhovoval
anonymous22.11.2011 - 21:01 Trvalý odkaz
Vlado: Za tú cenu do 250 eur sa dá kúpiť už Sony Ericsson Neo alebo Neo V. A potom nie je o čom :)
anonymous22.11.2011 - 21:23 Trvalý odkaz
Robo: do 250eur ti ho najde akurat tak v nejakych 3 pochybnych e-shopoch ktore sem nosia šeďáky :-)
anonymous22.11.2011 - 22:46 Trvalý odkaz
mathes: Nokia N8 nie je lepsia, nez tuna popisane? Aj ked cena je okolo 320 euro v serioznom obchode. Netreba mi extra vykon, za plusy proti mojej N5800XM povazujem vacsi a kvalitnejsi displej, novsi symbian. Skvely fotak tiez nie je na zahodenie, ale kedze mam zrkadlovku, tak nie je treba. :) No a navyse ma FM vysielac a hdmi redukciu. Vie to ponuknut daky porovnatelny mobil? Znalci, poradte. :) 3.5-3.7`` displej mi staci. Nepotrebujem pozerat filmy, mobil pouzivam hlavne ako citacku knih a tie som cital uz na N5200. :)
anonymous22.11.2011 - 23:06 Trvalý odkaz
fefe: Galaxy Ace je S5830 a nie Samsung S8530
*opravene, vdaka.*
anonymous22.11.2011 - 23:43 Trvalý odkaz
Andy: C7 Resp 701 by ti mohli vyhovovat, ma dobry display, fm transmitter, od decembra ma vraj mat symbian belle
anonymous22.11.2011 - 23:53 Trvalý odkaz
Robo...: Roky som pozeral do TFT displejov...no odkedy mám SuperAMOLED, tak by som nikdy už túto technológiu nechcel nosiť vo vačku.
Takže ak vám to situácia dovolí...a vašou prioritou je displej, tak popozerajte po modeloch s SuperAMOLED v bazáre...čas od času, tak predávajú aj slušný ľudia a dá sa výhodne kúpiť pekný model.
Samozrejme, pod stromček sa moc bazárový kúsok nehodí ako dar.
anonymous23.11.2011 - 00:28 Trvalý odkaz
RastislavJ: Ide ti o značku a pretláčaš Nokiu, ktorá tlačovkou odstrelila samu seba?
A skús pohľadať lepšie, lebo nie je ZTE Blade ako ZTE Blade.
anonymous23.11.2011 - 01:59 Trvalý odkaz
mekota & blekota: tak nedoveryhodny Samsung :))
a kto tak asi tie amoled displeje vyraba, ze jo!
Meles tu dookola to istee. Nokiu si mozes strčit vieš kam, braky bez auto fokusu.
anonymous23.11.2011 - 10:12 Trvalý odkaz
Han Solo: a kde je orange San Francisko...pripadne Datart Blade...no vlastne original ZTE BLADE http://www.datart.sk/katalog/Smartphone-DATART-Blade-P729.html za 129,-EUR v datarte.
anonymous23.11.2011 - 10:37 Trvalý odkaz
Kolecko: Ako pouzivatel oboch spickovych verzii Wave, teda I a II, sa kecom okolo lcd musim smiat. Aj Wave II ma totiz spickovy display, jedine co mi chyba, je automaticky senzor jasu.
U mna by z daneho vyberu jednoznacne vyhral Wave II.
anonymous23.11.2011 - 10:38 Trvalý odkaz
Robo: stačí vedieť čítať a každý normálny človek si zráta, že vo svojich príspevkoch som ani raz nespomenul slovo Nokia.. že páni/Dámi?
momentálne používam Xperiu mini ale som z nej celkovo dosť sklamaní, nie je to už starý dobrý Ericsson ako pri K750i, K810i
keď sa nevieš pod príspevok ani podpísať a hanbíš sa aj za vlastné meno to je tvoj problém - spomeň si koľkokrát si na svojom telefóne (ak nejaký vôbec máš) použil autofocus. Myslím si, že pre primitívov ako ty robí problém aj dotlačiť autofocusový mechanizmus tak aby si nemal šmatlavú fotku.. ale to už je tvoj problém
Robo: ďakujem za odpoveď ale radšej kupujem nové, pri starých modeloch ti minimálne odíde baterka, chcem zohnať tiež nejaký model s dobrým displayom zaujal ma ten ClearBlack amoled, v rôznych recenziách sa popísalo že je približne rovnaký ako SuperAMOLED avšak má ešte lepšiu čitateľnosť na priamom slnku. Potrebujem aj nejakú dobrú offline navigáciu premýšľam medzi modelmi C6-01, 700, 701, E7-00, N9.. cenovo by mi vyhovovalo tak do 500E.. akurát neviem ktorý zvoliť, vie niekto odporučiť jeden z nich prípadne iný? ďakujem
anonymous23.11.2011 - 12:18 Trvalý odkaz
RastislavJ: Kretén si tu tak ty. A čo keď si nespomenul slovo Nokia? Ktorá firma vyrába tie tebou spomínané modeli? Žeby tá tebou nespomínaná Nokia?
anonymous23.11.2011 - 14:04 Trvalý odkaz
piker: Robo neviem co si od xperie mini ocakaval....aky stari ericsson,ked ma android....a z tych co si spominal tak chod do n9 dobry a inovativny telefon...a ostatnym procakovym znalcom: android vobec nepotrrbuje 1,5 ghz na plynulost,trulo...to ludi neuci android,akurat zle vyladena rom...a Wawe 2....nemyslim ze je stastna voldba s tou badou...ale sak jak chcete...ja doporucujem android.....a vcene potom uz okolo 300- xperia neo vs galaxy s
anonymous23.11.2011 - 16:22 Trvalý odkaz
Robo: k tvojim invektivam na moju osobu sa radsej nejdem vyjadrovat - nemalo by to zmysel - povazujem tu "diskusiu" s tebou tymto za skoncenu
piker: SonyEricsson bola dlhodobo moja najobľúbenejšia značka už od T68i ako aj od čias samostatného Ericssonu A2628s, T20, T39. avšak posledný model SE s ktorým som bol spokojný bola práve K810i a je to môj názor, preto by som už v súčasnosti SE ako budúci mobil nechcel
nevravím, že android je zlý, určite si nejakých zástancov nájde ale mňa neoslovil, nenadchol, iPhone sa mi vždy pozdával ale jeho prílišné obmedzenia, nedostatky a prehnane vysoká cena ma od neho vždy odhovorili
n9 ma celkom láka len neviem či má byť tá biela 64gb edícia aj na našom trhu alebo nie.. tá sa mi pozdáva asi najviac
anonymous23.11.2011 - 17:23 Trvalý odkaz
RastislavJ: S invektívami si začal ty.
anonymous23.11.2011 - 18:12 Trvalý odkaz
Zaklinac: no N9 v bielom je asi najkrajsi telefon aky kto kedy vyrobil, ale podla mojich informacii bude len v 64 giga verzii a urcite nebude za 500 eur, kedze za tolko je najlacnejsia ponuka na nete za 16 giga verziu. v tvojom pripade by som sa orientoval skor na tu 701ku, je to dobry telefon. za 500 eur mas aj 800 lumia, ktora vsak fici na windows phone 7,5 co podla mna nie je nevyhoda, prave naopak - ti, co ju uz drzali v ruke a nesiria jpp hluposti, tvrdia, ze je neuveritelne rychly a pocet updatov, aplikacii atd bude urcite vyssi ako u n9
anonymous23.11.2011 - 23:10 Trvalý odkaz
Paulus: Známy má Nokiu 701 a trochu som sa s tým hral a predtým som mal Nokiu 6120i a 5800 XM, ale Symbian by som už po ročnej skúsenosti s Androidom nechcel (mám SGS). Proti Nokiám ako takým nič nemám, ale ten operačný systém je podľa mňa dosť biedny, podobne ako Bada, ktorú má môj brat.
anonymous23.11.2011 - 23:16 Trvalý odkaz
Robo: prečo si myslíš že nokiácky OS je "dosť biedny" vieš to nejako rozviesť alebo len subjektívny pocit?
zaklinac: diky moc, ale myslim si ze ta nokia s windowsom este u nas do konca tohto roka nebude
anonymous23.11.2011 - 23:54 Trvalý odkaz
Zaklinac: Akoze? Ved uz teraz sa da N9 aj 800 Lumia kupit na nete, u lepsich predajcov priamo slovenska distribucia (ziadny sivy dovoz). Jedine teda ze by si ju chcel na pausal...aj ked podla mna sa ovela viac oplati kupit telefon za plnu sumu.
anonymous23.11.2011 - 23:56 Trvalý odkaz
Zaklinac: Kazdemu, co jeho jest, ale Symbian je IMHO omnoho lepsi na pracu ako Android kvoli stabilite, lepsej vyladenosti a rychlosti pri multitasku. Co som uz za svoj zivot videl, ake blbosti stvarali Androidy mojich kamaratov, tak by som to nechcel ani zadarmo.
anonymous24.11.2011 - 00:02 Trvalý odkaz
Robo: pozeral som, ale vyhladavace mi nasli 800 Lumia len ako predobjednavku - januar, oficialne vraj len TOP 6 krajin v EU do konca 2011
anonymous24.11.2011 - 15:18 Trvalý odkaz
trdlomakove: No pre klasikov E52 inac mozno Nokia 500 ked dostane belle pojde ako pilka a za 150E vcelku gut
anonymous24.11.2011 - 20:54 Trvalý odkaz
Zaklinac: toto bude mozno reklama ale... nechapem, ved:
http://www.mp3.sk/nokia-lumia-800-windowsphone-75-black-p-202337.html
http://www.sunnysoft.sk/zbozi/064ZNO-342/nokia-lumia-800-sea-ray-16gb-b…
na tom mp3 maju sice na ciernej napisane ze posledny kus a ostatne farby na objednavku... a N9 maju skoro vsade skladom.
anonymous24.11.2011 - 21:18 Trvalý odkaz
Robo: "pochadza z oficialnej distribucie pre EU" - takze je to sivy dovoz len je to zrejme inak nazvane
trdlomakove:
tak 500vka s belle by bola v tej cene parada, bezkonkurencne
anonymous24.11.2011 - 22:11 Trvalý odkaz
max: no mal som android skoro rok , dakujem uz nemusim nestabilita aplikacii a baterie uz ani komentovat nebudem , nqvrat k symbianu bol uzasny nahadzal som si donho co som potreboval aplikacia ktoru potrebujem sa mi automaticky zapne pri starte mobilu , nerusi sa sama odseba . Atď.
anonymous24.11.2011 - 23:20 Trvalý odkaz
pikerrrr: co to trepeteee na android....stabilita a rychlost sa da dosiahnut rovnaka/vecsia jak na symbiane alebo iphone....max,neviem nacom si bezal....ale ak by hocikto z Vas kritizantou rychlosti androidu vyskusal nejaku poriadnu custom rom,nie ten HUMUS od vyrobcu.,tak by ste videli co je to stabilita...ja som myslel ze koli tomu uz svoj sgs predam,a teraz?Darkys rom a za inym telefonom sa ani neobzrem,za iphonom uz vobec ne :D
anonymous25.11.2011 - 09:20 Trvalý odkaz
rob: lenže mobili sa testuju od vyrobcu nie romky to by potom aj staručka 5800 bežala inak z najnovšimi cfw a neviem s čim ešte
anonymous25.11.2011 - 17:18 Trvalý odkaz
piker: lenze vyrobca si fon takto castokrat zabija....ja som tim chcel poukazat na ten velky potencial androidu,co sa da ztohi vytrepat
anonymous25.11.2011 - 21:56 Trvalý odkaz
Zaklinac: to tam bolo? Prepac, nevsimol som si, mal som dojem, ze minimalne na jednom linku bolo Oficialna distribucia pre SR. Tak ked chces pockaj, nastastie uz je vela serioznych obchodov, ktori ponukaju slovensku distribuciu.