TÚ SR vlani riešil 190 sporov medzi operátorom a zákazníkom

  • Michal 10.03.2014 - 21:46

    Momentalne cakam uz vyse mesiaca na to, kedy mi pomaranc opravi mobilny net. Odkedy som minul predplateny balik dat, tak to nejde. Skusil som vsetko mozne. Podal som oficialnu reklamaciu, lebo na zakaznickej linke ma vzdy odfajcia s tym, ze sa to "riesi".Takze cakam.

  • Rastislav.j10.03.2014 - 21:58 Trvalý odkaz

    väčšinou úspešný, len niekedy mám dojem, že to majú operátory ako takú ľudovú zábavku

    TBS14.03.2014 - 11:53 Trvalý odkaz

    Pokiaľ viem TÚ SR je už Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb.

    Lenka Ivančíková14.03.2014 - 12:34 Trvalý odkaz

    ano, ved v clanku je to napisane. :-) ze TU SR je predchodcom Uradu pre regulaciu...Ale spory sa minuly rok riesili este pod hlavickou TU SR.